اسرتي تتكون من
- " ابي : ابراهيم يبلغ من العمر 48 عام رجل اعمال كبير وصاحب جسد رياضي رغم سنة الكبير "
- " امي : الهام تبلغ من العمر 45 عام لكن كانت تهتم جدا بمظهرها بيضاء الوجه ومتوسطة الطول "
لدي ثلاث اخوات ولد وبنت
-" اختي : جهاد تبلغ من العمر 24 غير متزوجة وهيا تشبة امي كثيرا وهيا تعتبر اقرب شخص ليا "
-" اخي : سامي يبلغ من العمر 21 عام وهو قائد الفريق بتاعنا "
...............
احنا عاشيين في فيلا كبيرة جدا .. الدور الأرضي ريسبشن كبير وحمام ومطبخ و3 غرف دا غير غرفة مكتب بابا طبعا
الدور الأول 4 اوض " اوضة ليا واوضة لاختي جهاد واوضة لاخويا سامي واخير اوضة بابا وماما "
وفي جنينة كبيرة فى الفيلا من برة وحمام سباحة دا غير إن في كمان ملعب خماسي صغير بتمرن فيه يوميا
وطبعا فى بواب لـ الفيلا " عم حسنين راجل محترم عنده حوالي 40 سنة صاحب بشرة سمراء " وليه اوضة مخصوصة بيبات فيها
-" وسعاد الخدامة بتاعتنا عندها تقريبا 30 سنة مطلقة وعندها ولد اسمو حسام 12 سنة وانا بحبة جدا وبعتبره اخويا الصغير
...............
نخش بقا في احداث قصتنا .. الساعة 12 الظهر المنبة رن صحيت من النوم ودخلت خت دش وغيرت هدومي ونزلت عشان افطر واول منزلت ندهت علي سعاد
انا :: ي سعاد ي سعاد ؟؟
سعاد :: نعم يا استاذ عادل
انا :: مش قولنا مية مرة بلاش كلمة استاذ دي اسمي عادل بس انتي عارفة اني بعتبرك اختي الكبيرة
سعاد :: كتر خيرك ي استاذ عادل أقصد يا عادل
انا :: هههه طب انا عاوز افطر عشان الحق اعمل التمارين قبل مخرج ممكن ؟؟
سعاد :: ثواني والفطار يكون جاهز
ببص في الريسبشن لقيت جهاد قاعدة بتتفرج علي التلفزيون
انا :: صباح الخير يا جوجو
جهاد :: صباح العسل يا حبيبي
انا :: اومال هيا ماما فين ؟ خرجت ولا اي ؟
جهاد :: لا ماما فطرت وخرجت تقعد فى الجنينة برة
انا :: اها ماشي هو سامي لسا نايم دة كله ولا اي ؟
جهاد :: تعبان شوية عنده دور برد
انا :: يا حلاوة !! دا احنا ورانا ماتش مهم اوووي النهاردة
فى الوقت دة سعاد دخلت علينا
سعاد :: الفطار ي استاذ عادل
انا :: لا دا انتي مصممة بقا هو انا كل شوية هكلم فى الموضوع دة ولا اي يا سعاد اسمي عادل بس مش هكلم تاني
سعاد :: معلش انا اسفة اتلغبط مش هتكرر تاني
انا :: صحيح هو الواد حسام فين مشفتهوش بقالي يومين
سعاد :: بيذاكر بقا عشان الامتحانات قربت
انا :: ماشي .. ابقي سلميلي عليه كتير اوي
سعاد بإبتسامة :: عنيا حاضر .. عن اذنكو
انا :: اتفضلي
بعد مخلصت فطار
انا :: هتعوزي حاجة ي جوجو هقوم بقا اخلص التمارين بتاعتي عشان ورايا ماتش مهم اوووي النهاردة
جهاد :: ماشي ي حبيبي قوم .. ربنا معاك
...............
خرجت قولت اشوف ماما واصبح عليها بالمرة بص ملقتهاش برة متدش الموضوع اي اهمية قولت تلاقيها هنا ولا هنا ورحت ع الملعب الصغير اللي موجودة برة فى الجنينة عشان اعمل التمارين بتاعتي فضلت حوالي ساعة وربع بتمرن
وبعد مخلصت تمرين طبعا كان جسمي كلو عرق من التمارين والجري .. رحت نازل فى حمام السباحة وبعد مخلصت
طبعا نشفت ودخلت الريسبشن تاني ولقيت جهاد قاعدة وبتتفرج لسا علي التلفزيون
انا :: اومال هيا ماما فين يا جوجو انا ملقتهاش برة فى الجنينة
جهاد :: هتلاقية هنا ولا هنا متشغلش دماغك تعالي تعالي اقعد جمبي دا الفيلم دة جميل اوي
انا :: لا انا هطلع فوق اقعد علي النت شوية علي الكمبيوتر بتاعي عشان شوية وهخرج اروح احود علي زمايلي عشان الماتش بتاع النهاردة
جهاد :: كدة !! طب ماشي يا اوزعة
انا :: ضحكت معاه وسبتها وطلعت ودخلت الاوضة وقعدت علي الكمبيوتر وفضلت ارغي شوية مع زمايلي
وببص فى الساعة لقيتها بقت 4:30 ي خبر ابيض دا انا اتاخرت .. قومت وغيرت وخت شنطتي ونزلت
...............
ببص لقيت سامي قاعد مع جهاد وماما معاهم هيا كمان فى الريسبشن .. سلمت عليهم طبعا وقولت لماما كنتي فين الصبح دوررتي عليكي برة ملقتكيش كنت عاوز اصبح عليكي
ماما :: كنت بتمشي فى الناحية التانية من الفيلا ي قلبي
انا :: ماشي ي حبيبتي واديتها بوسة علي خدها
انا :: مالك يا سامي لسا بردك دور البرد
سامي :: اها زي منتا شايف اهو .. مش هقدر اجي معاكو النهاردة
انا :: الف سلامة ولايهمك اخوك موجود ههههه وضحكنا مع بعض بعد ما اطمن عليه طبعا
جهاد :: بس لازم تكسب النهاردة بقا
انا :: هحاول بقا وبظروفها هههههه
جهاد :: لا اوعدني انك ترجع كسبان النهاردة
انا :: اوعدك هنرجع كسبانين النهاردة وقلتلهم انا ماشي عشان متاخرش بقا وقلتلهم احتمال اتاخر شوية
وسبتهم ومشيت
...............
ركبت العربية وخرجت واتصلت علي بقية الفرقة بتاعتنا عشان يكونو جاهزين وكان كلو جاهز .. رحت علي الملعب لقيت الفرقة كلها موجودة
والساعة جت 6 والماتش بدا وكنا كسبنين 2-1 لحد اخر ربع ساعة من الماتش بس للاسف غلطتين هايفين ضيعو مننا الماتش وخسرنا انا طبعا كنت مضايق جدا وفضلت ازعق مع فرقتنا بعد الماتش خصوصا احمد لانو كان سبب فى الغلطتين اللي ضيعو مننا الماتش النهاردة واحمد دة يعتبر اعز اصحابي كلهم
حسيت انو زعل وخد علي خاطرو مني ولقيتو سبنا ومشي .. انا فضلت انده عليه مردش عليا وسبني ومشي
...............
فضلت زعلان من نفسي اوووي وركبت العربية وعمال اتمشي بيها وانا مش عارف رايح فين اصلا !!
ورنيت علي احمد بس كان غير متاح ... وسامي اخويا كان عمال يرن عليا عشان يشوفني عملت اي طبعا مردتش عليه ... لحد مبقت الساعة 9 بليل قولت اما اروح بقا احسن
واول مروحت فتحلي عم حسنين البوابة ودخلت ركنت العربية ودخلت الريسبشن لقيت بابا وماما وجهاد وسامي كانو قاعدين علي السفرة بيتعشو
بابا :: اهو عادل وصل اهو تعالي بقا اتعشا معانا
انا :: لا انا مش جعان شكرا يا بابا
سامي :: اي يا عادل عمال ارن عليك يبني عشان اشوفكو عملتو اي مكنتش بترد ليه ؟
انا :: معلش مسمعتش الفون كنت عاملو صامت
سامي :: طب عملتو اي ؟
انا :: بصيت لجهاد وانا مدايق خسرنا وسبتهم وطلعت علي اوضتي
اول مطلعت قفلت الباب عليا ورميت نفسي علي السرير زعلان علي اللي حصل النهاردة
لقيت الباب بيخبط .
نكمل الجزء اللي بقا .. معلش الجزء ممكن يكون صغير بس دي مجرد بداية والاجزاء اللي فى الاول ممكن ميكونش فيه جنس لاني انا مبحبش الحاجة اللي بتيجي مرة واحدة دي .. كل حاجة بتيجي واحدة واحدة
انتظرو الاجزاء القادمة

الجزء الثاني
...............
لقيت الباب بيخبط
انا :: معلش ي جوجو سيبني لوحدي دلوقتي
جهاد :: لا افتح انا لازم اكلم معاك واعرف ايه اللي حصل ؟
قومت فتحتلها الباب ورجعت ع السرير تاني وجت جهاد قعدت جمبي
جهاد :: مالك ؟ حصل حاجة ؟ اكيد الزعل دة كله مش عشان خسرت الماتش حاسة كدة اني فى حاجة تانية ؟
انا :: اها شديت مع احمد فى الكلام بعد الماتش وزعقتلو جامد قدام بقية الفرقة واحمد زعل وسبنا ومشي وفضلت ارن عليه بس الفون بتاعو غير متاح لحد دلوقتي
جهاد :: ليه كدة بس دا احمد دة اعز اصحابك مكنش لازم تزعقلو خصوصا قدام زمايلك وانت عارف بيبقا شكلها وحش .. بس خير اهدا كدة وابقا رن عليه الصبح وكلمو واعتزرلو وانت عارف احمد بيحبك قد اية طبعا .
انا ::
جهاد :: مخلاص بقا يا دولا انت عارف انا مبحبش اشوفك زعلان كدة
انا :: انتي الوحيدة اللي حسيتي بيا وطلعتي ورايا انا مش عارف من غيرك كنت هعمل ايه
جهاد بنظرة عطف خدتني فى حضنها وقتلتي انت عارف انت ايه بالنسبالي يا دولا قوم بقا كدة وروق وكل حاجة هتبقا تمام متقلقش من حاجة
انا :: طب انزلي ليهم انتي بقا وانا هريح جسمي عشان تعبان من ماتش النهاردة
جهاد :: طب يلا تصبح علي خير وادتني بوسة علي خدي وخرجت وقفلت الباب وراها
انا فضلت حاطت راسي علي المخدة وعمال افكر لحد م النوم غلبني ومصحتش غير علي تاني يوم والباب بيخبط
انا :: مين
جهاد :: صحي النوم يعم قوم بقا الساعة بقت 10 ويلا انا مستنياك عشان نفطر سوا
انا :: هغير واجيلك
قومت خدت دش وغيرت هدومي ونزلت تحت لقيت جهاد قاعدة علي السفرة والفطار قدامها ومستنياني
انا :: صباح الخير يا جوجو
جهاد :: صباح العسل علي عيونك
انا بضحك :: اومال فين بقية الاسرة الكريمة
جهاد :: بابا فى الشغل وماما خرجت من حوالي ساعة وسامي هو كمان خرج معاها
قعدنا انا وجهاد اختي فطرنا سوا وقعدنا نتكلم فى موضوع احمد صاحبي شوية
انا :: هقوم اتمشي شوية برة كدة
جهاد :: ماشي وانا شوية وهخرج عشان النهاردة فرح ياسمين صاحبتي ولازم اكون جمبها من بدري بقا
انا قومت وخرجت قعدت اتمشي شوية برة فى الجنينة شوية وعملت شوية تمارين علي السريع كدة ونزلت حمام السباحة بعد مخلصت ودخلت اتفرجت شوية علي التلفزيون واكنت جهاد اختي خرجت طبعا راحت لصاحبتها ياسمين
فضلت قاعد لحد مجت الساعة 2 قومت ريحت جسمي شوية فى اوضتي وصحيت علي المنبة كانت الساعة حوالي 6 المغرب
قومت غيرت ولبست هدومي وقلت اروح لاحمد البيت بقا عشان كل مرن عليه غير متاح وانا نازل لاحظت اني مفيش حد بردك موجود لا سامي وماما وطبعا بابا كان لسا فى الشغل وجهاد مع صاحبتها عشان فرحها النهاردة
المهم ركبت العربية وروحت علي بيت احمد صاحبي ورنيت الجرس وخرجتلي والدته
مدام جميلة وهيا فعلا اسم علي مسمي عندها 38 سنة وجسمها كرباج وكانت لابسة جلابية بيتي وطرحة بس الجلابية كانت مبية تضاريس جسمها وانا طبعا كنت بعتبرها زي والدتي بالظبط فمركزتش معاه اوووي
انا :: اومال احمد فين يا طنط
جميلة ( ام احمد ) :: احمد كان صاحي ولسا داخل نايم من حوالي نص ساعة كدة بس تعالي خش هصحهيولك
انا بضحك :: لا سبيها عليا دي يا طنط لانو زعلان مني وعاوز اصالحة بصراحة
جميلة ( ام احمد ) :: انت بتهزر اكيد بقا احمد يزعل منك انت دا بيتعبرك زي اخوه
انا :: اهو اللي حصل بقا .. بعدين هو حضرتك هتسبيني واقف علي الباب كدة ولا اي الناس تقول علينا اية دلوقتي
جميلة ( ام احمد ) :: هههههه طب خش خش وشوف صاحبك اللي نايم دة
انا :: طب خشي صحيه انتي بقا يا طنط وانا مستنيه قدام التلفزيون هنا اهو احسن
جميلة ( ام احمد ) :: هههههه ماشي طب ثواني اقدملك حاجة تشربها الاول
انا :: لا خشي بس عشان خطري صحيه الاول
جميلة ( ام احمد ) :: حاضر
بعد حوالي 3 دقايق كدة خرجلي احمد وطنط جميلة امه قالت هعملكو حاجة تشربوها بقا
احمد :: ياريت يا مام عصير مانجة بعد اذنك
جميلة ( ام احمد ) :: من عنيا حاضر
انا :: خلاص بقا ياااااض انت لسا زعلان ولا ايه عموما انا اسف يعم وجايلك لحد عندك اهو عشان اصالحك
احمد :: انا اللي زعلني انك زعقتلي قدام بقية الفرقة وانت عارف اني هما لما بيصدقو حاجة زي دية
انا :: ولا يهمك بكرة هردلك اعتبارك قدام الكل وروق بقا كدة ولا تزعل نفسك
احمد :: خلاص يعم ولا اكني حاجة حصلت
انا :: انا كنت عمال ارن عليك من امبارح الفون بتاعك غير متاح ليه
احمد :: مهو امبارح وانا راجع من الماتش الفون بتاعي وقع مني
انا :: اوبااااااا ولا هيمك يعم فداك كل حاجة
فالوقت دة دخلت والدة احمد طنط جميلة وقدمتنا العصير شربنا العصير وفضلنا نكلم ونضحك احنا التلاتة ومسكو فيا عشان اتعشا معاهم وفعلا اتعشيت معاهم وفضلت لحد مبقت الساعة 9 بليل استأذنت منهم طبعا ومشيت عشان اروح بقا
ركبت عربيتي وكنت فرحان فعلا انا الموضوع خلاص ع خير .. بس لسا هدور العربية لقيت الفردة اللي وراه نايمة ومكنش معايا الاستبن فى العربية للاسف .. طلعت لاحمد تاني وقلتلو هسيب بقا العربية هنا لحد بكرة وهبقا اجي اخدها عشان معييش استبن وفعلا سبتها ومشيت من عند احمد
ركبت تاكسي وروحني لحد البيت وفتحلي عم حسنين كالعادة

عم حسنين :: خير يا عادل بيه اومال فين العربية
انا :: شرحتلو طبعا اللي حصل وسبتو ومشيت ودخلت الفيلا وملقتش حد بردك زي وانا خارج الصبح
قعدت شوية فى الريسبشن بعدين طلعت عشان انام ويدوبك لسا بفتح الباب سمعت صوت انين واهات خارج من اوضة بابا وماما انا فى الاول قولت يمكن بابا وماما نايمين مع بعض ولا حاجة وعشان انا الاوضة بتاعتي جمب اوضة بابا وماما كان الصوت شبه واضح ليا .. وكنت يدوبك لسا هتلفت واخش الاوضة بتاعتي سمعت صوت انا عارفو كويس خارج من الاوضة دة كان صوت سامي اخويا بس معقولة يكون اللي فى بالي صح وقربت ناحية الباب بتاع اوضة بابا وماما عشان اسمع كويس وكانت صدمة بالنسبالي لاني سمعت صوت ماما وهيا بتقول خلص بسرعة قبل اخواتك مييجو من برة
سامي :: هشششششششش نامي علي بطنك
ماما :: حاضر بس بسرعة
فى اللحظة دي انا كنت هقع من طولي وسبتهم ودخلت قفلت اوضتي عليا بالمفتاح ودخلت وحطيت راسي علي السرير وعمال افكر في اللي سمعتو معقولة !! معقولة يكون سامي اخويا بينيك امي ؟ طب الكلام دة من امتا ؟ ولية ؟ وازاي ؟ اسئلة كتيرة بتلف وتدور فى دماغي ومن كتر تعب التفكير نمت ومحستش بنفسي غير والباب بيخبط
#يتبع
الجزء الثالث
اسئلة كتيرة بتلف وتدور فى دماغي ومن كتر تعب التفكير نمت ومحستش بنفسي غير والباب بيخبط
جهاد :: اصحا يا دولا بقا الساعة بقت 4 العصر ايه هتفضل نايم طول اليوم ولا ايه ؟
انا :: خلاص صحيت انزلي انتي وانا جاي وراكي
جهاد :: ماشي
نزلت جهاد وانا قومت وبصيت من الشرفة بتاعة الاوضة بتاعتي لقيت ماما قاعدة فى الجنينة مع صحباتها بقيت عمال افكر فى اللي حصل امبارح معقولة اللي سمعته امبارح معقولة ماما الست المحترمة الطيبة تبقا بالشكل دة ؟ طب يا تري ماما بتتناك من سامي بس ولا سيباها سبيل لناس كتير دماغي عمال تلف وتدور وانا باصص علي ماما وصحباتها وهما قاعدين
وبقيت بقول فى نفسي ما يمكن صحباتها هما كمان شبهاه فضلت علي الحال دة شوية لحد ما دماغي كانت هتنفجر من كتر التفكير فى الموضوع الزفت دة
قومت غسلت وشي وغيرت هدومي ونزلت كانت جهاد بتكلم فى الفون سبتها ورحت قاعد قدام التلفزيون اللي هو اصلا مش مفتوح .. ولقيت سعاد جايبة الاكل وجاية وحطتو قدامي ولسا هتكلم قلتلها رجعي الاكل تاني مليش نفس
سعاد :: خير انت تعبان ولا حاجة ؟ طب اجبلك كوباية عصير تروق دمك وتصحصح
انا :: مش عاوز حاجة قولتلك مرة رجعي الاكل تاني
سامية خدت الاكل ومشيت وراحت علي المطبخ ..... جهاد خلصت مكالمة ولاحظت الحالة اللي انا فيها
جهاد :: مالك في ايه ؟ هو انتا لسا زعلان مع احمد ولا ايه ؟
انا :: لا اتصالحنا وكل حاجة بقت تمام
جهاد :: اومال مالك بقا مكشر وزعلان وصاحي متاخر النهاردة ودي اول مرة تعملها وتصحي متاخر كدة وكمان مش عاوز تاكل .. انت في حاجة مخبيها عليا يا عادل ؟؟ احكيلي بس اللي مزعلك مش انا جوجو حبيبتك ولا اية ؟
انا :: مفيش حاجة انا تمام اهو بس انا كان باين عليا اني زعلان وكمان جهاد ملاحظة كدة لانها اقرب واحدة ليا وحاسة اني في حاجة مغيراني خالص
...............
المهم سبت جهاد وخرجت روحت علي الملعب اللي فى الجنينة ورحت مريح جسمي فى نص الملعب ودماغي عماله تلق وتدور من التفكير لحد مخلاص قررت اني لازم اعرف اللي بيحصل من ورايا فى البيت دة وقولت فى بالي اني لازم اجيب كاميرات واركبها فى كل حتة فى البيت واوصلها علي الكمبيوتر بتاعي فى اوضتي وفعلا مستنتش قومت من مكاني وطلعت لبس هدوم خروج وخرجت وطبعا كانت جهاد شايفاني ومتاكدة اني فى حاجة مزعلاني .
وركبت العربية وخرجت وكلمت احمد صاحبي قولت يمكن يكون فاهم فى موضوع الكاميرات دة وطبعا سالني عاوزها ليه ؟ .. قولتلو عاوزها لواحد صاحبي هو محتاجها ضروري فى شغله قالي خلاص ماشي حود عليا ونشوف الموضوع دة لما تيجي
....... المشهد بين ماما وجهاد وسامي جه متاخر

جهاد :: هو عادل زعلان من حاجة يا ماما
ماما :: ليه بتقولي كدة ؟
جهاد :: حكت لماما علي اللي حصل قبل مخرج من الفيلا
ماما :: مش عارفة
جهاد :: انا حاسة اني فى حاجة بس هو مش عاوز يحكي خالص .. بس انا حاسة بيه دي اول مرة يكون عادل بالشكل دة دا النهاردة كمان صاحي متاخر اوووي دة صحي الساعة 4 ومفطرش وخرج علطول
ماما :: يخربيتك قلقتيني علي الواد ربنا يستر
الفون بتاع جهاد بيرن .. قامت جهاد طبعا عشان ترد وفي الوقت دة سامي كان نازل من فوق جه قعد جمب ماما
سامي :: ازيك يا قمر وراح ماسك بزها اليمين
ماما :: يا واد لم نفسك اختك موجودة وبعدت ايدو عنها
سامي :: متخافيش دي بتكلم فى الفون برة وبعدين انت وحشاني يا موزة
ماما :: يا واد وطي صوتك وبعديا يا بكاش منا كنت معاك بليل
سامي :: هو انتي يتشبع منك يا جميل
ماما :: ههههه طب لم نفسك وغير الموضوع بقا عشان اختك جايا اهي
جهاد خلصت المكالمة بتاعتها وجت قعدت معاهم وفضلو يكلمو شوية وهما بيتفرجو علي التلفزيون وسامي كان كل شوية يحسس علي طيز امه وكانت جهاد طبعا مركزة فى الفيلم اللي شغال وسامي مسك ايد امه وراح ساحبها واحدة واحدة وحطها علي زبه وبقا عمال يحرك ايدها علي زيه كل شوية
...............
انا طبعا كنت جبت الكاميرات بجودة عالية اوووي والصوت كمان فيها بيكون واضح جداا عشان مفيش حاجة تفوتني وعرفت بتتركب ازاي وتتوصل ازاي علي الكمبيوتر وكدة وعرفت كل حاجة ورحت انا واحمد قعدنا علي كافية
احمد :: اهو يعم جبنا الكاميرات والراجل شرحلنا كل حاجة تخصها كمان اهو
انا ::
احمد :: عااااااااااااااااااادل !!
انا :: خير يا احمد فى حاجة ولا ايه
احمد :: ايه يبني بكلمك مبتردش مالك سرحان فى ايه ؟
انا :: معلش يا احمد عشان بسي منمتش كويس امبارح متيجي نروح بقا عشان انا حاسس اني تعبان شوية وعاوز اروح اريح جسمي شوية
احمد :: اللي يعجبك
وفعلا حاسبنا وخرجنا وروحت احمد لحد باب البيت وسلمت عليه ومشيت علطول
...............
روحت واول مدخلت البيت كان ماما وجهاد وسامي قاعدين وبابا كان فى مكتبة
سلمت عليهم وقلتلهم انا عاوز اكل عشان مبينش قدامهم حاجة تاني اكتر من كدة وكنت بتعامل معاهم اكني مفيش حاجة حصلت
ماما وجهاد بصو لبعض بإستغراب كدة
انا :: هتاكلوني ولا هتفضلو تبصو لبعض كدة
جهاد :: ثواني ويكون جهاز
المهم كلت معاهم واستأذنت عشان اقوم انام وطلعت فوق افكر ازاي هركب الكاميرات دي بقا ؟؟؟؟؟؟؟
عدي كزا يوم طبيعي عادي لحد مجة اليوم اللي كان الكل برة مكنش فيه غير عم حسنين البواب بس .. انا طبعا استغليت الفرصة وركبت الكاميرات كلها فى كل مكان فى البيت بيحث اكون كاشف كل مكان موجود ومفيش حاجة تعدي من تحت إيدي ووصلتلهم بالكمبيوتر بتاعي كمان واتاكد إن كل حاجة شغالة تمام
الساعة كانت حوالي 4 العصر قومت خدتلي دوش ع السريع كدة وغيرت هدومي وقلت اخرج اشم شوية هوا لوحدي وفعلا خرجت من العربية كمان ورحت قعدت فى كافية وفتحت الفوت بتاعي وبقلب فى الصور ولقيت صورة ماما جت قدامي بصتلها بصة مش عارفة إذا كانت بصة غضب ولا حزن عليها وفضلت اقلب فى الصور شوية لحد مزهقت وقمت عشان اروح البيت
كانت الساعة حوالي 6:30 رجعت الفيلا تاني لقيت اختي جهاد رجعت فضلت قاعد معاها شوية وفضلنا نكلم ونرغي لحد مبقت الساعة 8 قولتلها هقوم اطلع اوضتي وهيا قالتي خدني معاك انا كمان هطلع اغير هدومي عشان هخرج مع صحابي وطلعنا وهيا طبعا دخلت اوضتها وغيرت وخرجت وانا طبعا كنت فى الاوضة وفتحت الكمبيوتر عشان اراقب كل حاجة بس مركزتش مع اوضة اختي طبعا .. بعد حوالي ساعة لقيت ماما وبابا داخلين من برة وبعدهم بشوية جه سامي بعدين بابا جالة تلفيون مهم اوووي وخرج وساب ماما وسامي قاعدين لوحدهم
سامي بعد ما بابا خرج قرب وقعد جمب ماما وفضل يحسس علي جسمها ويقفش فى بزازها الاتنين اللي كانو بارزين اوي من الهدوم بتاعتها
ماما :: بس يا سامي لحد ييجي من برة ويشوفنا
سامي :: متخفيش
ودة كل وسامي عمال يحسس علي جسم ماما وبعدين راح بشفايفو ناحيتها وفضلت يبوس فيها
سامي :: قومي قدامي
ماما :: علي فين يا مجنون انتا ممكن اي حد ييجي فى اي وقت !!
سامي :: هشششش يلا بسي قدامي من غير متكلمي
ماما :: بس مم ــــ
سامي :: انا قولت ايه
ماما :: حاضر
وسامي طلع بماما ع السلم وطالع علي فوق وطبعا وهو طالع عمال يفعص فى بزازها وهاريها .. بعدين سامي بص علي اوضة جهاد لاقها فاضية وهيا مش موجودة وجه يبص علي الاوضة بتاعتي طبعا انا كنت قفلت الجهاز وعملت نفسي نايم علي السرير وهو لما لاقني نايم قفل الباب تاني ومسك ماما وقلها خشي قدامي يا شرموطة علي سرير جوزك عشان اكيفك
دخلو الاوضة وقفلهم عليهم الباب .. انا بسرعة كنت فتحت الكمبيوتر عشان اراقب اللي هيحصل واول مفتحت لقيت سامي ماسك ماما علي السرير وهاريها بوس وكان قلع هدومه وقلها قومي اقلعي هدومك يا شرموطة وماما من غير متكلم كانت بتقلع هدومها الغريب انها كانت لابسة اندر فتلة بس من غيرة برا ودة اللي جنني اكتر ازاي ماما كنت برة كدة ؟ المهم ماما قلعت وكان جسمها كرباج زي م الكتاب بيقول مفهاش غلطة ولا فى ترهلات ولا تخينة قمر فعلا وحسيت برهبة كبيرة من اللي انا شايفو قدامي وزبي بدا يقف احتراما للجسم الصاروخ دة رحت قايم قلعت هدومي كلها وفضلت بالبوكسر بس
ورجعت تاني علي الكمبيوتر
كانت ماما عمالة تمص زبر سامي وتلحسه باحترافية شديدة ولقيت سامي راح منيم ماما علي السرير ونازل بين رجليها وعمال يلحس كسها
ماما :: احححححححح احححححححح كسي مولع اوووووووف الحس كسي اووووي مش قادرة وسامي عمال عمال لسانة رايح جاي علي كس ماما وهيا عمال تتاوه صوتها باين فى الفيديو
سامي قام مسك بزازها وعمال يفرك فيهم ويعض فيهم وماما مش قادرة خلاص
ماما :: احححححح دخلو يا سامي مش قادرة
سامي :: ادخل اي يا لبوة ؟
ماما :: دخل زبرك فى كسي بقا مش قادرة
سامي راح رازع زبرة مرة واحدة فى ماما اااااااه اااااااه ... زبك حلوووو اووووي يا وسامي .. زبك جميل اوووووي اووووووي
سامي :: انتي عايزني اعمل ايه يا شرموطة
ماما :: تنكني يا حبيبي
انا:: انيك مين
ماما :: نيك امك الشرموطة اااااااااااااااه ااااااااااه اححححححححححح
وسامي راح مطلع زيه وقلها قومي يا شرموطة اقعدي علي زبر ابنك
ماما :: طلعت قعدت علي زب سامي وعمال تتنطط علي زبره ... اااااااوف اووووووف ااااااه اااااااه ااااااااه زبرك حلو اووووي يا سامي
سامي :: اتنططي حلو يا لبوة يا متناكة
وماما مولعة علي الاخر
بعدين سامي خلاها تقوم وراح نايم فوقها وراشق زبرة فى كسها وهيا اهاتها عالية اوي ااااااااااااه ااااااااااه دخلو يا سامي اووووي
سامي بعد حوالي 5 دقايق راح مطلع زبرة وجاب لبنه علي بطنها وراح مدخل زبرة فى بوق ماما
سامي :: مصي زبرك ابنك يا شرموطة وماما فضلت تمص فيه وبعدين سامي لبس وسبها وخرج
#يتبع
..............
الجزء الرابع
..............
بعد ما سامي خلص نيك فى ماما ولبس هدومه وخرج
كنت انا خلاص ضربت عشرة علي المنظر ابن المتناكة دة ونطرت كمية كبيرة اوي
وببص علي ماما لقيتها رتبت السرير وروقتها تاني زي الاول واحسن كمان ودخلت تاخد دش بعد النيكة دي وعشان تنضف نفسها من لبن ابنها
قومت انا كمان غسلت وظبط نفسي وقفلت الكمبيوتر ورميت نفسي علي السرير بس مكنش جايلي نوم خالص ودماغي مشغولة بجسم ماما الجامد اوي دة اللي اول مرة اركز معاه بالشكل دة ومن كتر التفكير روحت فى النوم ومحستش بنفسي غير لما صحيت ع الساعة 3 الفجر كدة قولت انزل فى الجنينة اقعد تحت لوحدي وافكر هعمل ايه فى الوضع الجديد اللي انا فيه دة
...............
قبل مخرج من الاوضة سمعت صوت باب بيتفتح استنين شوية وفتحت الباب بتاع اوضتي وخرجت قولت فى بالي ياتري مين اللي كان خارج فى الوقت دة ؟ او مين اللي لسا جاي من برة فى الوقت دة بردك ؟
قولت اكيد دة بابا ولسا جاي من برة وممكن يكون اتاخر ولا حاجة بسبب طبيعة شغله مثلا ولا حاجة
لكن المفجاة وانا نازل من علي السلم لقيت ماما بتكلم فى الفون بتاعها تحت بس صوتها كان واطي اوي ومسمعتش اي حاجة خالص ولا عرفت كانت بتكلم مع مين
بس لقيتها رايحة من ناحية الباب وخارجة فى الجنينة انا شكيت فى الموضوع واتسحبت وراه من غير متاخد بالها وببص علي ماما لقيتها رايحة ناحية البوابة بتاع الفيلا من برة انا قولت هيا رايحة فين فى الوقت دة ؟ وبالشكل دة ؟لانها كانت نازلة بالروب بتاعها لكن اتصدمت لما لقيتها رايحة ناحية الاوضة بتاع عم حسنين البواب قولت فى عقلي احاااااااااا هيا رايحة تعمل ايه هناك فى الوقت دة وبالمنظر دة ؟
...............
ماما خبطت علي الباب بتاع اوضة عم حسنين وانا فى الوقت دة كنت مستخبي عشان محدش يسوفني بس براقب من بعيد ... لقيت الباب اتفتح واول متفتح لقيت عم حسنين خارج بالشورت بتاعه بس وراح شادد ماما علي جوة وقفل الباب وراها علطول
انا :: احييييييييييييه معقولة ماما بتتناك من البواب كمان احا دا طلعت شرموطة كبيرة بقا علي كدة
وكنت عاوز اعرف بيعملو ايه جوة فافتكرت الكاميرات ورجعت جري علي الاوضة بتاعتي وفتحت الكمبيوتر وببص علي الكاميرات بس للاسف انا مكنتش حاطط كاميرة فى الاوضة بتاعه عم حسنين لاني طبعا عمري مكنت اتوقع إن حاجة زي دي ممكن تحصل بس كنت هتجنن واعرف ايه اللي بيحصل جوة فى الاوضة
رحت نازل جري قولت اروح اقرب من الاوضة بتاع عم حسنين كدة يمكن اشوف او اسمع اي حاجة .. ولما قربت من الاوضة مكنتش سامع حاجة خالص لحد مسمعت صوت اهات خارجة من الاوضة فى الوقت دة عرفت انا ماما بتتناك من عم حسنين البواب جوه وكانت اهات ماما مسموعة وواضحة
عم حسنين :: تعالي مصي زبري يا متناكة
ماما ::
عم حسنين :: ايوة الحسي كدة يا لبوة الحسي زبر دكرك يا شرموطة اممممم كمان يا لبوة كمان
فضلو حوالي 5 دقايق علي الحال دة بعدين عم حسنين قالها قومي نامي علي ضهرك ولقيت صوت اهات ماما بتزيد
ااااه اااااااه مش قادرة
عم حسنين استعدي بقا يا لبوة وماما ااااااااااااااااااااااح ااااااااه اااااااااه احححححح نينكي جااااااامد ااااااااااه ارزع اووووووووي مش قادرة حرام عليك
عم حسنين :: خدي يا لبوة يا منيوكة
ماما :: اووووووووف زبرك مولع فى كسي
بعد حوالي نص ساعة من النيك الجامد من عم حسنين البواب لماما جابهم عليها بعدين ماما لبست وقلتلو انا هخرج بقا عشان محدش يلاحط حاجة انا فى الوقت دة جريت واستخبيت عشان متشوفنيش وفضلت شوية بعدين طلعت وضربت عشرة عن المنظر الجامد دة
وعرفت بقا إن ماما دي اكيد شرموطة كبيرة ويعالم مين تاني بينكها
...............
دخلت نمت وصحيت علي الساعة 1 طبعا اول مصحيت مكنش فى بالي غير اني اجيب كاميرا واركبها فى اوضة البوب
وفعلا نزلت ولقيت جهاد وماما قاعدين سلمت عليهم وقولتلهم انا خارج رايح لاحمد وجاي
وانا خارج قابلت عم حسنين البواب اللي لسا من كام ساعة كان نازل نيك فى ماما .. سبتو وخرجت ورحت جبت الكاميرات ورجعت واول موصلت بعت عم حسنين مشوار عشان احط الكاميرات براحتي
وفعلا حطيت الكاميرات فى الاوضة وبقية الجنية وفي الجراج والاوضة اللي فى الجنينة جمب الفيلا
وخرجت تاني قولت اروح ازور احمد صاحبي بقاااااااااا
...............
خبط علي باب البيت بتاع احمد فتحتلي امه طنط جميلة
جميلة ( ام احمد ) :: اهلا ازيك يا عادل
انا :: **** يسلمك يا طنط اومال هو فين احمد نايم ولا ايه ؟
جميلة ( ام احمد ) :: لا يا حبيبي دا خرج من شوية وراح لعمتو بيبعتلها شوية طلبات
انا :: خلاص ماشي اجيلو وقت تاني
جميلة ( ام احمد ) :: طب تعالي خش مش هينفع تمشي كدة من علي الباب
انا :: مش مهم بقا اجيلو فى وقت تاني
جميلة ( ام احمد ) :: لا لازم تخش ميصحش كدة
وفعلا دخلت معاه وكانت لابسة جلابية بيتي رقيقة وخفيفة عليها لانها قاعد فى البيت فعادي .. بس انا لاحظت طيزها المدورة وهيا بتتهز فى الجلابية اللي لابسها
جميلة ( ام احمد ) :: خش يا حبيبي اقعد لحد مجبلك حاجة تشربها
انا :: ماشي
وراحت تجبلي العصير ولما جت فضلنا نكلم شوية وشربت العصير وقولتها اني عاوز اخش الحمام
جميلة ( ام احمد ) :: تعالي يا حبيبي وعرفتني المكان
واول مدخلت لقيت الكلوت منشور فى الحمام انا اول مشوفته مسكت زبي وفضلت العب فيه وكنت عاوز اضرب عشرة عليه بس هديت وقلت بلاش لتحصل فضيحة فى البيت دة
وخرجت من الحمام بس كان زبي واقف بسب الكلوت بتاعها اللي شوفتو .. رحت قعدت جمبها وبنتفرج علي التلفزيون
وانا زبري كان باين اوي انو واقف من البنطلون اللي انا لابسو ولاحظت انها عنيها رايحة علي زبي وكل شوية تبص مت تحت لتحت
المهم فضلت قاعد شوية وقمت استاذنت ومشيت
واول مروحت لقيت ماما قاعدة لوحدها وقلتلي علي فكرة عمتك فاتن جاية تزورنا وتقعد معانا كام يوم
انا :: يا اهلا وسهلا تنور البيت بيتها بردك
ماما :: تسلم يا حبيبي
قومت قعدت جمب ماما وفضلنا نكلم وشوية ومحسستهاش اني عرفت اي حاجة وشوية ولقينا بابا جة من برة وماما قلتلو إن عمتي هتيجي بكرة تقعد معانا كام يوم
بابا :: تنور ياحبيتي فى اي وقت
سبتهم وطلعت قعدت شوية بعدين رنيت علي احمد كان رجع واتفقنا اننا نخرج نقعد ع الكافية وفعلا لبست وخرجت وروحت وبعد نص ساعة لقيت احمد كان وصل هو كمان
انا :: كسم مواعيدك يعم ايه يبني دة كله بقالي كتير قاعد مستني
احمد :: معلش بقا الطريق كان زحمة
انا :: اعمل حسابك ماتش النهائي هيتلعب الشهر الجاي ولازم نجهز ونجمع الفريق ونتمرن ونجهز نفسنا علي فكرة انا كلمتهم كلهم وزمنهم جايين دلوقتي
بعد حوالي ربع ساعة كان باقي الفريق جة فضلت اكلم معاهم لحد مبقت الساعة 11 بليل وخلصنا وكلو روح علي بيته
...............
تاني يوم
...............
صحيت الصبح بدري علي الساعة 7 كان بابا لسا موجود ممشي ع الشغل وصحيت باقي اخواتي وماما وفطرنا كلنا سوا وماما اتصلت بعمتي عشان تعرف هتيجي امتا وعمتي قلتلها هوصل علي الساعة 10
اعرفكو الاول بعمتي فاتن
عمتي فاتن 42 سنة اصغر من ماما بحوالي 3سنين .. في غاية الجمال جسمها متناسق وعندها فردتين بزاز نااااار وقصيرة مش طويلة ودا مدية اثارة اكتر كمان
عندها بنتين الاولي سلمي الكبيرة عندها 20 سنة قمحاوية وتمتلك جسد جبار ... التانية دنيا 17 سنة دلوعة العيلة بضاء البشرة وتمتلك جسد رائع ودي قصيرة شبه امها وبزازها وطيزها حاجة ناااااااار
فضلت قاعد فى البيت عمال اهزر مع جهاد وخرجنا نكلم شوية فى الجنينة واتمشينا واحنا عمالين نكلم لحد مروحنا عند الاوضة اللي برة المفروش واللي قليل اوووي لحد دخلها اصلا دخلنا وقعدنا انا وهي جوه
جهاد :: ايوة يعم الصاروخ بتاعك جاي النهاردة
انا :: صاروخ مين يابت ؟
جهاد :: دنيا يا اخويا هتعمل فيها عبيط ولا اية ؟
انا :: هههههههه اها انتي تقصدي كدة بس هو انتي في حد فجمالك خالص ي قمر العيلة
جهاد :: يا واد يا بكاش انت عاوز تلف دماغي بالكلمتين بتوعك دول بردك
انا :: لا يا جوجو ابدا انتي عارفاني صريح ومبكدبش انتي فعلا زي القمر واحسن من اي حد
انا كنت قاعد علي السرير وجهاد قاعدة قدامي علي الكرسي وكانت لابسة بدي وبنطلون استرتش ماسك عليها بس انا مكنتش حاطط فى دماغي حاجة خالص
جهاد :: يعني انتا شايفني احلي من سلمي ودنيا كمان ؟
انا :: اها طبعا وعلي فكرة مش علشان اختي انتي قمر يابت يا جوجو و****
واللي هتكوني من نصيبة اكيد امه هتكون داعيالو .. راحت جهاد قايمة وجت قعدت جمبي علي السرير وخطتني فى حضنها وحضنتني جاااااامد اوي وحصيت اكنها هتعيط فضلت واخدها فى حضني وعمال احسس علي ظهرها بايدي وهيا بتقولي انت الوحيد اللي دايما بتقولي كلام حلو يرد فيا الروح يا اوزعة
انا وهيا بردك فى حضني ههههههههه حبييبتي وعمال احسس علي ظهرها وايدي بتحسس علي رجليها علي الاسترتش اللي لبساها اللي كان مبين حجم طيزها اوي وعمال اكلم معاه عشان متقولش حاجة
وانا كل شوية بزيد من لمساتي ليها وقومتها وانا حضنها وهيا بردك فضلت متعلقة بيا وانا كنت عمال احسس علي جسمها اكتر من الاول ومكنش في اي اعتراض منها واديا كانت طالعة نازلة علي ظهرها
لحد منزلت واحدة واحدة علي طيزها وقربت بشفايفي وعمال ابوس فى رقبتها لقيتها مغمضة عنيها قلت فرصتي وفضلت ابوس فيها وخد شفايفها بين شفايفي وانا عمال احسس علي طيزها ويها ساحت فى ايدي ولقيت ايدها رايحة علي زبي رحت منيمها علي السرير وفضلت ابوس فيها وهيا خلاص مستسلمة ليا فى كل حاجة لاحت مقلعها البدي اللي كانت لابسها ولقيتها لابسة برة برحت مقلعها ليها هيا كمان ولقيت بزاز غاية فى الجمال قدامي
فضلت احسس عليهم وقربت بلساني علي الحلمة بتاعتها وعمال اقرص فيهم جامد وهيا لاوي مرة يطلع منها اهات ااااااه براااااااااحة ااااااااااه رحت مقلعها البنطلون والاندر بتاعها كمان وكان فى شوية شعر خفيف علي كسها وبقيت عمال احسس علي طيزها ودخلت صباعي في طيزها براحة لقيتها بقا بتوحوح ااااححححححح ااااااااااااااه براحة يا عادل بيوجع رحت قالع هدومي انا كمان
وهيا فضلت تلعب فى زبي وراحت مسكاه حطاه فى بوقها وفضلت تمص فيه ولا اجدعها شرموطة وعمال تمص وتلحس فيها وتلعب فى بيوضي ومكنتش قادر خلاص رحت منيما علي بطنها وبليت صباعي بريقي وبقيت عمال ادخلو واحدة واحدةفى طيزها وهيا اااااااااااه واهات كانت بتولعني اكتر وكل شوية كنت بزود صابع بحد مبقوا 3صوابع فى طيزها رحت تفيت علي زبي
وحطيتو واحدة واحدة فى طيز جهاد لحد مدخل راسو وجهاد ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف مش قادرة بيوجع اوي قولتلها اصبري بس وهتتعودي عليه اااااه وكنت كل شوية ادخل واحدةواحدة لحد مدخل ييجي نصه جوة طيزها وكنت هرزع مرة واحدة بس خفت لصوتها يعلي وحد ييجي ولا حاجة مع اني احنا فى الاوضة الصوت مش هيكون واصل لجوة الفيلا اصلا بس بردك فضلت واقف شوية لحد ملقيتها ساكتة رحت مدخل اكتر
دخلت زوبري كاااامل مرة واحدة شهقت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اااااااااااااااه لااااااا مش للدرجة دي براحة يا حبيبي ااااااااه اااااااااااااااااااااح ااااااااه اااااااااه احححححح نينكي يا عادل نيك اختك حبيبتك وانا فضلت عمال ادخل واخرج جوه طيزها
ورحت قايم وقعدتها علي زبري واحدة واحدة وبقت عمال تتنطط عليه ااااااااااااه اووووووووف اااااااااااه وانا عمال افعص فى بزازها ورحت منيمها علي السرير فضلت انيك اكتر فيها لحد مخلاص كنت هنزل رحت مقومها وحطيت فى بقها وفضلت تمص فيه لحد مجبت كل لبني فى بوقها ويها شربت كل اللبن رحت نايم انا وهيا علي السرير
#يتبع
..............
الجزء الخامس
..............
رحت نايم انا وهيا علي السرير .
فضلنا كدة شوية بعدين قومنا لبسنا الهدوم وقبل منخرج من الاوضة جهاد خدتني بالحضن اووووي وبعدين خرجنا انا وهيا وقعدنا فى الجنينة شوية وبعدين حسيت اني جهاد قاعدة زعلانة
انا :: مالك يا جوجو ؟؟؟
جهاد :: بصراحة خايفة لتكون نظرتك ليا اتغيرت وتفكر اني وحشة
انا :: بس يا هبلة متقوليش كدة انتي عارفة اني عمري نظرتي ليك متتغير ابدا دا انتي اقرب شخص بالنسبالي يا جوجو انتي مش بس اختي لا انتي كل حاجة بالنسبة ليا واللي حصل بينا دة مش معناه انك وحشة خالص بالعكس انتي طول عمرك هتفضلي فى نظري اختي حبيبتي وبقولك ايه بقا بلاش لوية البوز بتاعتك دي وروقي كدة وبعتلها بوسة فى الهوا كدة فضحكت
ومش عارف كان فى حاجة جوايا مخلياني عاوز اقول لجهاد علي موضوع ماما وسامي والبواب كمان لاني متعودش اخبي عليها حاجة .. بس قولت حتي لو هحكيلها بلاش دلوقتي خليها لوقت تاني محدش عارف هيحصل ايه تاني فى الفيلا العجيبة دي !!
....... المشهد بين ماما وسعاد الخادمة .......
ماما :: اعملي حسابك النهاردة لازم تحضري غدا معتبر عشان فاتن وولادها هيكونو موجودين وهيقعدو معانا كام يوم
سعاد :: من عنيا يا هانم كل حاجة هتبقا تمام هما هييجو علي الساعة كام ؟
ماما :: خلاص زمانهم علي وصول
سعاد :: ماشي يا هانم عن اذنك بقا عشان نلحق نجهز كل حاجة
ماما :: ماشي اتفضلي
...............
بعد حوالي ساعتين كانت عمتي فاتن والبنات سلمي ودنيا وصلو بالسلامة واحنا كلنا كنا فى انتظارهم
وماما خادتهم بالاحضان طبعا وسلمت علي الكل وقعدنا شوية نكلم ونرغي
جهاد :: واخد بالك يا واد
انا عل:: من ايه ؟
جهاد :: دنيا مش ملاحظ كدة انها مركزة معاك ولا هتستهبل
انا :: هشششششش وطي صوتك البت تسمعك
ولقينا سعاد دخلت علينا وقلتلنا الغدا جاهز وقومنا عشان نتغدا سوا وكانت فعلا سعاد عاملة اكل كتير عشان الكل ياكل وينبسط زي م ماما قلتلها بالظبط
وبعد مخلصنا اكل خرجت اقعد فى الجنينة شوية عشان افكر مع نفسي شوية فى الجديد اللي حصل وكنت عاوز اعرف هوصل لحد فين فى موضوع ماما وهل يا تري بتتناك من البواب وسامي بس ؟ ولا فى حد تاني ؟
وسط منا قاعد بفكر لقيت اللي بيخبط علي كتفي وكانت هيا دنيا وسلمي الاتنين
سلمي :: اية يعم ندهنا عليك مرة واتنين بس شكلك سرحان !! اية سرحان فى الجو بتاعك ولا ايه ؟
انا :: هههههه لا مش سرحان فى الجو ولا حاجة لاني مفيش جو اصلا عشان اسرح فيه وبصيت ناحية دنيا اللي حسيت انها فرحت لما سمعت الكلمتين دول
انا :: عاملة اية يا دنيا واخبار دراستك اية ؟
دنيا :: كلو تمام الحمدلله اهو بنعافر وبنحاول علي قد منقدر
انا :: لو احتجتي اي مساعدة فى اي حاجة متكسفيش وقوليلي انا موجود
دنيا :: شكرا ربنا يخليك
سلمي :: اممممممم شكلي هبقا عزول ما بينكو هنا
انا :: هههههه عاوز اية يا سملي انت كمان مش لازم نرحب بالقمر اللي فى البيت معانا يابنتي
سلمي :: انت هتعاكس البت قدامي كمان
وضحكنا احنا التلاتة وبعدين استأذنت منهم عشان هروح مشوار وسبتهم وطلعت عشان اغير هدومي واخرج ولبست وبعدين وانا نازل كان الكل قاعد تحت فى الريسبشن قولتلهم بعد اذنكم بقا بس لقيت جهاد قلتلي استنا يا دولا
وجت وقفت جمبي وبتكلمني بصوت واطي وبتقولي علي فكرة دنيا عيد ميلادها النهاردة
انا :: هههههه خلاص فهمت يلا بااااااي
...............
خرجت بالعربية وروحت علي الكافية عشان اقعد ومحدش يزعجني خالص بس تاتي الرياح بما لا تشتهي السفن

انا :: ازيك ياض عامل اية ؟
احمد :: الحمدلله المهم ركز معايا شوية انا دلوقتي فى مشوار واحتمال اتاخر شوية وماما عند خالتي واحتمال ترجع فى اي وقت وانا قبل مخرج كنت بتفرج علي سكس وتقريبا شكلي سبت الكمبيوتر مفتوح روح دلوقتي بسرعة قبل م امي ترجع وشوفو لو مفتوح اقفلو بس بسرعة وهتلاقي نسخة من المفاتح تحت الدواسة
انا :: **** يقل مزاجك يا بعيد طب انتا واحد نجس انا مال امي
احمد :: هههههههه ومالو يا قائد يلا ع السريع
انا :: خلااااااااااص غور ياض اقفل
...............
قولت اقوم بقا قبل الواد ميتفضح قدام امه ويبقا شكلو عرص قدامها وفعلا سبت الكافية اللي انا قاعد فيه وقومت روحت علي بيت احمد ونزلت من العربية وطلعت وفعلا لقيت نسخة من المفتاح تحت الدواسة وقولت فى بالي انا افتح الباب بشويش عشان محدش من الجيران يشوفني ويقول حرامي وتباق مصيبة كبيرة
ودخلت المفاتح وفتحت الباب بشويش وانا طبعا عارف اوضة احمد كويس بحكم اني دايما كنت بزورو رحت علي الاوضة بس سمعت صوت حاجة خلتني اتمسمرت مكاني وانا واقف .. احااااااا دا صوت اهات واحدة بتتناك معقولة !!! ام احمد تكون بتتناك
انا فضلت ماشي واحدة واحدة لحد موصلت لـ الاوضة اللي جاي منها الصوت والباب كان مفتوح وفعلا اللي حسبتو لقيتو ام احمد صاحب عمري بتتناك فى الاوضة ومن حتة عيل لاني فعلا شكلو باين عليه انو صغير
بس اللي شدني قوي اني شوفت جسم فااااااااجر كرباج طياز وبزاز كبيرة حاجة تهيييييج الحجر كانت ام احمد نايمة علي بطنها والواد الصغير نايم فوقها وعمال يدخل زبو فيها وباين عليه انو مش خبرة ودة اكيد عشان لسا صغير
انا قولت استغل الموقف احسن استغلال ..... رحت فاتح الباب علي الاخر ورحت مزعق بصوت عالي اية اللي بيحصل هناااااااااااا دة ؟
رحت ام احمد بعدت الواد عنها والواد مستناش لبس هدومه وطلع يجري وانا طبعا سبتو يمشي عشان اشوف هعمل اية مع الشرموطة دي كماااااااااان
...............
ام احمد كانت قاعدة مصدومة وعمال تلطم علي وشها وتقول يالهوي يافضحتي وغطت نفسه
انا :: ايه اللي انا شوفتها هنا دة يا ام احمد ؟
هيا طبعا قامت تبوس رجلي وتقولي ابو رجلك متفضحنيش وعمال تعيط .. انا قومتها وقولتلها دة مش مقامك انت عارفة انك حاجة كبيرة عندي بس عاوز اعرف ليه حصل كل دة ؟ ليه تقبلي علي نفسك كدة ؟ واحكيلي بصراحة ومتخفيش من حاجة انا ولا اكني شوفت اي حاجة .. حسيت انها اطمنت شوية وبطلت تعيط فعلا
ام احمد :: انا واحدة جوزها ميت من 6 سنين وطول المدة دي محدش لمسني وانا ليا احتياجاتي زي اي ست يا عادل واللي انتا شوفتو هنا دة يبقا ابن جارتي سمر ومن فترة كانت جارتي سمر دي تعبانة وانا كنت بطلع اساعدها فى الشقة لانها عزيزة عليا اوي وكنت بطلع بهدوم خفيفة عادي لاني ابنها لسا صغير معداش ال 15 سنة بس فى مرة وانا عندهم وقعت من علي الكرسي وانا بركب الستارة وقعت واقعة جامدة اوووووي علي ظهري لقيت الواد علي دة جري عليا وقومني
ودخلني علي السرير بتاع مامتة وهيا فى اليوم دة مكنتش هنا كانت خرجت فى مشوار برة البيت وقالت هتتاخر شوية
وعلي قالي اجبلك مرهم تدهني بيه ضهرك يا طنط قولتلو هات وفعلا جاب المرهم بس الوجع كان فى ضهري وش هعرف ادهن لنفسي قالي هاتي انا دهنلك انتي مش هتعرفي
علي :: بس هدهنلك كدة ازاي
وانا مكنت لابسة غير جلابية خفيفة وتحتها سنتيانة واندر فتلة ومكنش قدامي حل غير اني اقلع الجلبية عشان يدهنلي لاني كنت تعبانة اووووي اوووي وقلت فى بالي اي المشكلة ؟ دا مهما كان علي لسا صغير
وعلي قلعني الجلابية ونيمني علي ضهري شان يدهنلي ومسك المرهم وبقا عمال يدعجلي دهري وحسيت بايدو وهيا طالعة نازلة علي ضهري وكل شوية ينزل تحت شوية وانا مكنتش قادرة اكلم لاني فعلا كنت محتاجة لدة لحد ملقيتو بدا يدعك فى طيزي وانا من هيجاني مقدرتش اكلم وهو بقا عمال يحسس علي طيزي ودخلي صوباعه جوة طيزي وانا طلعت مني اهات غصب عني وسحت فى ايدة ولقيتو بقا عمال يبوسني وانا خلاص ولعت ومبقتش قادرة
راح علي مطلع زبة وراح نايم فوقي ونازل فيا بوس بعدين قام من عليا وقرب زبو من بقي وانا فهمت انو عاووزني امصلو ومدرتش بنفسي غير وانا باخد زبو بين شفايفي وعمال امص فيهم وكنت زي الجعانة فضلت امص فى زبو لحت ملقيتو خرجو من بقي
وراح نايم فوقي ودخلو فى كسي وانا مقدرتش ااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااحح حلو يا علي دخل زبك جامد
علي :: انتي حلوة اووووي يا طنط جميلة
جميلة :: اااااااااااه اووووووووف نيكني يا علي جامد دخلو كلو فى كسي اوووووووي ااااااااااااااححح
وفضل ينيك فيا لحد مجبهم فيا ومن يومها واحنا علي الحال دة
...............
انا :: انا عارف يا طنط جميلة وعزرك بردك انتي ستي ومحتاجة لكدة وزبي كان وقف من كلامها طبعا وهيا لاحظت وكل شوية تبص عليه رحت ماسكها وروحنا فى بوسة طويلة وانا عمال العب فى بزازها الجامدين دول وهيا مسكت زبي وبقت عمال تدعك فيه وهيا هاتك يا اهاااااااااااات بنت متناكة
قومت نيمتها علي السرير ونزلت بين رجليها عشان الحس كسها وهيا مسكت راسي وعمال علي كسها جامد
ام احمد :: ااااااااااااااااه اووووووف الحس اووووي يا عادل اااااااااااااه مش قادر دخلة بقا
انا :: قومت ورحت ماسك زبي وواحدة واحدة بقيت بدخلو فى كسها لحد مدخل كلو
ام احمد :: ااااااااااه حلو يا عادل زبرك يجنن .. زبرك كبير اووي دا انا مكنتش بتناك بقا علي كدة ااااااااااااااااااااااااح اوووووووووووف ااااه نار فى كسي نار
انا :: عجبك يا شرموطة
ام احمد :: اها عجبني زبرك اووي نيك جااااااااامد .. انت جامد اوووي .. ياريتك كنت نكتني من زمااااااااان اااااااااااااااااااه امممم اوووووووووووف
رحت مطلع زبري ونايم علي السرير وقولتلها قومي اقعدي واتنططي علي زبر دكرك يا شرموطة وهيا فى ثانية قامت ونطت علي زبري ودخلت جوا كسها علطول وفضلت تتنطط عليه
ام احمد :: اااااااااه نيكني اووووووووي ااااااه نيك يا عادي نيك ام صاحبك الشرموطة المتناكة ااااااااااااوف
انا :: خدي يا شرموطة يا متناكة .. انا ولا العيل العرص اللي كان بينيكك من شوية يا لبوة
ام احمد :: ااااااااااااااه انتا دا انتا جاااامد اوووي اااااووووووووووف ااااااااااااااااح
انا قومتها ونيمتها علي بطنها وروحت راشق زبري فى كسها مرة واحدة علي الاخر
ام احمد :: اممممممممممم ااااااااااااه نيك يا عادل ايوة كدة ايوة ااااااااااااوف اووووووف
انا :: خدي اكتر يا لبوة يا شرموطة يا متناكة وعمال اشتم فيها
ام احمد :: اها انا لبوتك بس نيكني وريحني ااااااااااااااااه اااااااااه مش قااااااااادرة بيوجع اااااااااه
انا :: احسن يا متناكة استحملي يا لبوة دا انا هفشخك
ام احمد :: اااااااااه نيك اوووووي .. تعالي يا احمد شوفك وهيا تحت ايدك صاحبك وهاريها نيك ااااااااه اااااااااااح انا بحبك اووووي يا عادي افشخني
انا :: وانا هفضل افشخك يا لبوة خدي يا شرموطة زبري كلو فى كسك اهو .. وخلاص قربت اجيب .. هجيب يا شرموطة
ام احمد :: هاتهم علي بزازي
وفعلا جبتهم علي بزازها وهيا فضلت تمسح بزازها باللبن بتاعي .. رحت مقربها زبري من بوقها
انا :: نضفي زبري يا متناكة وخدتو فى بقها مصتو ونضفتو
خلصت نيك في الشرموطة دي اللي كانت خبرة اوووي وجااااااااااامدة اوووي بعدين دخلت غسلت ولبست هدومي ورحتلها الاوضة بوستها وقولتلها هتعوزي يا لبوة
ام احمد :: ههههه مع السلامة يا قلبي بس متغبش عني بقا
انا :: رحت قارصها من بزازها مش هغيب يا شرموطتي
وسبتها وخرجت ومكنتش مصدق اللي حصل دة خالص ان فعلا نكتك ام احمد صاحبي
وركبت عربيتي وكنت خلاص مروح وقربت اوصل بس افتكرت لما اختي جهاد قالتلي النهاردة عيد ميلاد دنيا وقررت ارجع اشتري ليها احلي هدية طبعا عشان اديهالها وقولت بالمرة اجيب معايا هدية لسلمي هيا كمان ولعمتي فاتن
وفعلا جبت الهدايا وركبت العربية وروحت
#يتبع
..............
الجزء السادس
..............
ركبت عربيتي وكنت خلاص مروح وقربت اوصل بس افتكرت لما اختي جهاد قالتلي النهاردة عيد ميلاد دنيا وقررت ارجع اشتري ليها احلي هدية طبعا عشان اديهالها وقولت بالمرة اجيب معايا هدية لسلمي هيا كمان ولعمتي فاتن
وفعلا جبت الهدايا وركبت العربية وروحت وكانت بوابة الفيلا مقفولة فضلت ازمر بالعربية عشان عم حسنين البواب يقوم يفتح وفعلا لقيتو فتحلي البوابة وركنت العربية ودخلت لقيتهم كلهم قاعدين فى الريسبشن وكانت ماما دخلتلهم الشنط بتاعتهم فى الاوض اللي تحت
وكانو قاعدين بيتعشو دخلت قعدت معاه عشان اكل وكلنا وخلصنا وقومنا بقا قعدنا قدام التلفزيون وكنت حاسس ان دنيا قاعدة زعلانة قولت فى بالي يبقا هيا اكيد زعلانة عشان مفتكترش عيد ميلادها قولت اعملها مفجأة بقا واقوم اديها الهدية بتاعتها واقولو كل سنة وانتي طيبة
..............
انا :: عن اذنكو دقيقة وجاااااي
وخرجت وروحت فتحت العربية وجبت الهدايا منها ورجعتلهم تاني وروحت لدنيا
انا :: كل سنة وانت طيبة يا قمر
دنيا كانت طايرة من الفرحة بعد مكانت مبوزة وزعلانة من شوية
دنيا :: وانت طيب يا دولا انا كنت قاعدة زعلانة ككنت مفكراك نسيت عيد ميلادي
انا :: هو انا اقدر .. وبعديا انا مينفعش انسي حاجة عزيزة عليا
وبصيت علي دنيا وكنت شايف فى عيونها فرحة كبيرة اووووي وكانت زي القمر المنور
وقدمت الهديتين التانين لعمتي فاتن وسلمي .. عمتي راحت قايمة ووخداني فى حضنها وقلتلي حبيب عمتو يا نااااااااس وادتني بوسة علي خدي
..............