الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
بعد اسبوع من الحفلة لقيت ولاء اتصلت بيا وقالت ان فيه واحدة صحبتها عايزة تعمل شوية فحوصات وتحاليل شاملة .. تطمن على نفسها
طبعا رحبت بيها وبصاحبتها وقولت اني موجود في العيادة طول الأسبوع ماعدا يوم الخميس والجمعة من الساعة 7 للساعة 11
ولاء قالت انها هتيجي العيادة بكره مع صاحبتها عفاف
تاني يوم وانا في العيادة هند دخلت ليا وقالت ان ولاء اللي كانت في حفلة الأسبوع اللي فات بره هي و واحدة اسمها عفاف بس دورهم لسة رقم 7
ودلوقت اللي هيدخل رقم 2
انا: لا دخلي ولاء وصحبتها الأول
دول زباين مهمة
ولاء دخلت
ولاء: مساء الخير يا دكتور
انا: مساء النور يا مدام ولاء .. اتفضلوا
ولاء: صحبتي عفاف .. زميلتي وصحبتي وكانت الريسة بتاعتي ايام ما كنت شغالة في الأوتيل
انا: كنتي شغالة في الأوتيل ؟ ..
ولاء: اه مانا كنت شغالة في الأوتيل ومديري كان الاستاذ مدحت اللي عرفتك عليه في حفلة عيد ميلاد مريم
انا: اه يومها انتي قولتلي انه مديرك فانا افتكرتك لسة شغالة في الأوتيل
عفاف: لا ما هي ربنا كرمها وفتحت اتيليه كبير في المعادي
انا: ربنا يزيدك يا مدام ولاء
ولاء: ربنا يخليك يا دكتور
انا: خير بقى
عفاف: انا يا دكتور حابة اعمل شوية فحوصات شاملة واطمن على نفسي
انا: عنيا يا مدام ….
ولاء: عفاف يا دكتور… ايه يا دكتور انت بتنسى بسرعة شكلك
انا: ههههههههه حقكم عليا … طيب
انا بس هاخد منك شوية معلومات كده .. علشان انا متعود بعمل دوسيه خاص لكل حالة بتيجي العيادة علشان ده بيسهل عليا فيما بعد حاجات كتير
ولاء: على فكرة يا دكتور .. عفاف هتجبلك كل البنات اللي شغالة معاها في الأوتيل وهتعملهم تحاليل شاملة
انا: في البداية استغربت بس مركزتش كتير
عنيا ليكي ول مدام عفاف ول اي حد من طرفكم
عفاف: تسلم يا دكتور
اخدت بعض المعلومات من مدام عفاف وعملت ليها ملف وكتبت روشتة فيها الفحوصات المطلوبة.
واللي لفت نظري اني سألت مدام عفاف وقولت ليها انتي متجوزة طبعا .. قالت انها مطلقة.
طب ليه بتعمل فحوصات شاملة .. لان غالبا اللي بيعمل الفحوصات دي بتبقى عايزة تطمن على نفسها ومن الامراض اللي بتتنقل من خلال الممارسة الجنسية.. وكمان موضوع الفحوصات على كل بنات الأوتيل زود استغرابي
لكني موقفتش كتير قدام النقطة دي وقولت اكيد مجرد اطمئنان بس
مدام عفاف ومدام ولاء فوجئت انهم بيطلبوا مني اعمل كشف مهبلي كمان للتاكد ان مفيش اي التهابات
طبعا مكنش قدامي غير الموافقة على رغبتهم وقومت بالكشف عليهم
وبعد ما خلصت كشف ومكنش عندهم اي شيء يمكن عفاف كانت محتاجة بس غسول مهبلي لوجود بدايه التهابات مهبلية
المشهد بين ولاء وعفاف بعد خروجهم من عيادة الدكتور وليد
ولاء: ايه رأيك بقى يا عفاف في الدكتور وليد
عفاف: شكلة دكتور شاطر فعلا
ولاء: بس مش ملاحظة انه سهم شوية وسرح لما قولنا اننا هنجيب البنات تعمل فحوصات شاملة عنده
عفاف: ماخدتش بالي .. هيسرح ليه يعني ؟
ولاء: مش عارفة بس ده اللي انا حسيته
عفاف: لا تلقيه بس بيتهيئلك مش اكتر.. انتي هتروحي البيت على طول
ولاء: اه هروح اغير هدومي علشان عندي سهرة الليلة .. مع ابو فادي السعودي .. رجل اعمال كبير جاي مصر أسبوعين ترفيه
عفاف: مش ناوية بقى تشدي اميرة صاحبتك والشلة اللي معاها
ولاء: اديني بحاول معاها يا عفاف وانا حاسة ان اميرة اصلا عارفة
عفاف: طب شدي حيلك .. اميرة دي هي والشلة اللي معاها دول لو انضموا لينا هيفرقوا كتير .. خصوصا انهم جمال وشياكة وكمان شغلهم في الكوافير هيجيب لينا بنات ومدامات على الفرازة
ولاء: مانا وهما بقينا اصحاب واغلب الوقت يا انا قاعدة معاهم في الكوافير ياهم بيطلعوا يقعدوا معايا في الأتيليه
الا صحيح يا عفاف انا عملت زي ما طلب مني مدحت واتصاحبت على مريم بنت مدام شيري ودلوقت بحاول اني اجمع بين مدحت وبين مريم في الشقة عندي بس مش عارفة ليه مش مطمنة
عفاف: ليه ما مامتها انتي قولتي نفس الكلام في الاول ومدحت دلوقت مخليها زي الخاتم في صباعة واي حاجة بيطلبها منها بتعملة في نظير انه بيوفر ليها البودرة اللي بتتعطاها
ولاء: ايوة بس انا خوفي من جوز امها انا عارفة انه واصل لناس كبيرة جدا ولو عرف بموضوع البودرة ده واننا اللي ورا ادمان مراته
عفاف: بصي اولا مش احنا اللي ورا ادمانها هي كانت مدمنة من قبل ما تعرفيها .. وقبل ما مدحت يعرفها، واللي عرفته انها كانت مدمنة واتعالجت واللي عالجها جوزها سمير اخدها وسفرها بره مصر
ولاء: مش عارفة ليه خايفة
عفاف: لا متخفيش .. وعايزة قلبك يكون جامد عن كدة
……… نرجع للعيادة …..
بعد يوم طويل خلصت الحالات كلها ولقيت هند جاتلي المكتب وقالت انها عايزة تتكلمي معايا بخصوص زوجها وان حبسه طول وهي مش حاسة بأي تطورات
انا: انا بكره رايح للمحامي وفي حاجة في دماغي لو اتنفذت صح .. متعشم ان المعلم حمدان هيروح بنفسه يخرج جوزك من الحبس
هند: بجد يا دكتور
انا: قولي يارب
هند: يارب
تاني يوم بعد ما خلصت شغلي في المستشفى عديت فعلا على المحامي
انا: ايه يا متر .. اخبارك ايه
المحامي: تمام يا دكتور وليد
انا: ايه مفيش جديد
المحامي: بفكر اروح تاني للمعلم حمدان يمكن بعد ما خلاص وزع البضاعة من الشقة يروح يتنازل عن المحضر .. خصوصا ان تاني تجديد قرب يخلص وانا مش عايز ادخل في ال 45 يوم تجديد
انا: طيب اسمعني بقى وركز في اللي عايزك تعمله.. وشوف كلامي ده هينفع يتعمل ولا لا
المحامي: ماشي انا سامعك ومركز
انا: انا عايزك تجيب رقم المعلم حمدان وتخلي حد يتصل بيه بس اهم شيء يتصل بيه من رقم جديد
المحامي: اشمعنى
انا: جايلك في الكلام
وكمان لو معاه واتس يبقي حلو اوي
المحامي: في الغالب هيكون معاه … الاشكال دي بتخلص شغلها عن طريق شبكات التواصل … طريقة جديدة
انا: ياريت لأن الموضوع ده مهم جدا
بص لو معاه واتس .. هتاخد صورة من العقد بتاع الشقة وصورة من الإيصالات اللي انا جبتهم من عنده وهتبعتهمله بس بعد ما تفهمه انك عارف انه بيتاجر في المخدرات .. وعارف مين اللي بيساعده في القسم وبيبلغه بميعاد الكبسات
وتبعتله الصور اللي انا هبعتهملك لما اروح.. وتعرفه ان في ايدك تحبسه
وهتديله فرصة 48 ساعة يا يروح يتنازل عن المحضر ياهتروح انت تبلغ الشرطة عن كل حاجة عملها وهيعملها … وتقوله في اخر الرسالة انك عارف المخزن اللي عملت الفيلم ده كله علشانه
المحامي: اه هو كده هيروح غصب عنه يتنازل عن المحضر بس انت بكدة هتخليه ياخد بالة ويحرص وهتصعب المأمورية عن رجال الشرطة في القبض عليه..
انا: لا خالص عارف ليه .. علشان المأمور عرف ان فيه خيانة في القسم
واكيد عرف مين الخاين .. وشغله هيكون سري .. والمعلم هيقع هيقع بس مسألة وقت .. والوقت ضدنا احنا دلوقت
المحامي: عندك حق .. انا هعمل الخطة دي من بكره
انا: اهم حاجة .. الخط ميكنش متسجل
المحامي: اكيد حاجة زي دي مش هتفوتني يا دكتور
مشيت من عند المحامي وروحت البيت
عديت على حنان خبطت على الباب
فوجئت اللي بيفتحلي الباب اخويا فريد
اول ما شفته معرفتش اقول ايه وكانت بالنسبة ليا مفاجئة إنه يجي من السفر من غير ما يقول
انا: فريد ؟ انت جيت امتى
فريد: ايه ياعم انت مالك مستغرب كده ليه ؟
روحت واخده بالحضن .. ايوة ياعم مش كنت تقول وكنت استقبلتك في المطار
فريد: معلش انا اصلا كان قدامي لسة كام يوم علشان كان فيه مشاكل هناك بس اتحلت وبصراحة محبتش اتعب حد
ياعم اخدتنا بالكلام ونسيت اقولك اتفضل
انا: لا ياعم انت جاي من السفر وانا لسة راجع من الشغل انا هطلع اناملي شوية وهنزل اقعد معاك شوية قبل العيادة
طلعت وانا مش عارف ايه اللي رجعه دلوقت .. دانا كنت ناوي انيك مراته النهاردة وحاسس نفسي هموت عليها
طلعت شقتي .. وكان عامر بيتفرج على التليفزيون ..
انا: ازيك يا عامر .. اخوك فين
عامر: في اوضته قاعد على اللاب بيلعب چيمز
انا: اكلتوا ايه
عامر: امل مرات عمي ندهت علينا واتغدينا فوق
انا: طب كويس .. انا هدخل انام شوية
دخلت قلعت هدومي وضلمت الأوضة ونمت مصحتش غير قبل العيادة بحوالي ساعة
قومت اكلت لقمة وشربت كوباية شاي ونزلت على العيادة لاني كنت متأخر ومعرفتش اعدي على اخويا فريد علشان اقعد معاه شوية
بعد ما خلصت العيادة .. هند سألتني عملت ايه .. قولت ليها اطمني انا اتفقت مع المحامي على حاجة هيعملها وقريب اوي جوزك يطلع من الحبس .. المهم بس المعلم حمدان يبلع الطعم
تاني يوم هند راحت تزور جوزها زي ما متعودة وعرفت جوزها اني راسم واقف معاه واني بعمل كل اللي في وسعي علشان اطلعه .. وبشرته انه في خلال ايام احتمال كبير المعلم حمدان يتنازل عن المحضر
جوزها قالها اشكريلي الدكتور وقولي له اني مش هنسى وقفته معايا
فات اربع ايام بالظبط ولقيت المحامي بيتصل بيا وصحاني من النوم .. علشان كنت يدوب لسة راجع من المستشفى ودخلت انام ساعتين تلاتة ب وبيقولي احب ابشرك ان المعلم حمدان دلوقت في القسم وبيتنازل عن المحضر اللي عامله … وان جوز هند بكره الصبح هيكون في بيته
بصيت على الساعة كانت 5 اخر النهار
فرحت جدا اني قدرت اخرج جوزها واني وفيت بوعدي ل هند
اتصلت بهند وقولت ليها اي حد يتصل النهاردة علشان يكشف .. قولي له الدكتور اجازة
هند: خير يا دكتور .. هو انت عيان
انا: لا خالص بس حابب اخد النهاردة اجازة واقضي الوقت كله معاكي
هند سكتت ومتكلمتش
انا: ايه مش حابة تقضي اليوم معايا .. خصوصا ان من بكره مش هتباتي في العيادة خلاص
هند: ليه يا دكتور انا عملت ايه بس
وهروح فين
ولسة هتعيط .. انا: بس بس انتي هتعيطي .. ايه مش عايزة تباتي في بيتك وعلى سريرك وفي حضن جوزك
هند: بجد يا دكتور … طب احلف انك بتتكلم بجد
حسيت بفرحة هستيرية جت لهند وانها مش مصدقة ان جوزها خارج بكره الصبح
انا: اقسمت ليها ان جوزها الصبح هيكون في البيت وان المحامي بنفسه بلغني ان حمدان الكلب دلوقت في القسم وبيتنازل عن المحضر
هند: فضلت تعيط من الفرحة
انا: كده انتي مش عايزاني انزل صح
هند: يالهوي يا دكتور.. دانت لو عايزني ابوس رجلك هبوسها …انت عملت معايا اللي ما يتعمل
انا: لا متقوليش كده يا هند .. انا معملتش غير المفروض اعمله
انا هقفل بقى وهنام ساعة كده تكوني انتي وزعتي كل الحالات اللي هتتصل وهقضي الوقت انا وانتي بس في العيادة .. ممكن
هند: بس كده يا دكتور .. طبعا ممكن
روحت في النوم وصحيت على الساعة 6.. لبست هدومي وقولت انزل الاول اعدي على اخويا اقعد معاه شوية وبعدين انزل ل هند
وانا نازل على السلم لقيت المحامي بيتصل عليا وقالي ان خلاص المعلم حمدان تنازل على المحضر فعلا وان جوز هند طالع بكره الساعة 9 ابقي خلي هند تروح القسم تستقبله من هناك
نزلت ضربت جرس شقة اخويا فريد .. وفتحتلي حنان مراته
انا بصوت واطي فريد جوا
حنان: اه بس نايم
انا: انتي وحشاني اوي وهموت عليكي
حنان: وانت كمان يا وليد .. نفسي اخدك في حضني واضمك اوي
دخلت وقفلت الباب ورايا وهي مرتبكة وبتبص وراها وعمالة توشوشني وتقولي مش هينفع اخوك جوا
اخدتها في حضني وفضلت ابوسها واحسس على جسمها وانا زي المجنون
اشتياقي لحنان كان فوق قدرتي على التحكم في نفسي وفي ردود افعالي
ايدي كانت بتتسابق مع شفايفي
وكانت بتحسس وبتلمس كل حتة في جسم حنان وهي بتحاول تفوقني وتمنعني خوف من ان جوزها يخرج من الأوضة ويشوفنا بالمنظر ده لغاية ماسمعت كحة اخويا حسيت اني كنت مسحور وفوقت مرة واحدة
روحت بسرعة بعدت عن حنان وايدي راحت ل اوكرة الباب وروحت فاتحة بسرعة وخرجت ونزلت بسرعة على العيادة . وكنت خايف ليكون اخويا حس بينا
وقفت شوية قدام باب العيادة اخد نفسي وانا حاطط ايدي على قلبي
وبعد ما هديت ضربت جرس العيادة
حنان فتحتلي ودخلت وقفلت الباب ورايا.. واول ما دخلت لقيت حاجة غريبة اول مرة تحصل .. حاجة مكنتش متوقعة انها تحصل من هند
اول ما شفت هند تنحت .. برقت .. فضلت واقف متمسمر في مكاني ومش مصدق عنينا
لابسة قميص نوم اسود شفاف على شكل روب من جوا قصير فوق الركبة بكتير. والروب من الأجناب لغاية الركبة
الفخاد بيضة وكأنها مدهونة زبدة … وحلمات البزاز بارزة وهتنطق من تحت القميص .. مع كلوت اسود فتلة من ورا والأجناب. ومن قدام كسها شكل وردة يدوب مغطي كسها
الشعر سايح على كتفها .. والعيون متكحلة .. والشفايف تحس عليها حبيتين كريز
وقفت قدامي وعيونها مليانة بالخجل .. وشفايفها مرسوم عليها الأبتسامة البريئة .. والعيون بتتكلم بالمشاعر
حسيت من جوايا ان هند بتكافئني على اللي عملته معاها ومع جوزها
قربت منها ومسكت ايدها وخليتها تلف بجسمها وانا هتجنن من جمال جسمها
بطة .. بس أحلى واجمل بطة ممكن تشوفها في حياتك
انا: يخرب عقلك يا هند … ايه ده .. انا مش عارف ليه انا دلوقت ندمت اني خرجت جوزك … ايه ده يا بت .. انتي ايه ..
هند: يعني بجد عجبتك ؟
انا: اووووي اووووي اوووي
وانت كمان متعرفش انت عجبتني قد ايه .. انت عملت معايا اللي مكنتش في يوم اتخيله.. معقول في حد يقف مع حد كده
انا: احنا هنقضيها كلام بقى ولا ايه
قربت منها وحطيت ايدي على وسطها وعيني بتتمتع بجمال عيونها والسحر اللي خارج منهم وكأني اول مرة اشوف عيونها
واكتشفت في اللحظة دي ان الإنسان مهما كان شايف حد حتى لو الحد ده عشرة سنين وشايفة ديما .. ممكن في لحظة رضا وقبول من الطرفين يشوف فيه حاجات مكنش شايفها قبل كدة
وان الست لما بتكون راضية عن واحد وبتتمناه بجد .. بتخليه يشوفها بعيون تانية خالص .. ومش بس كده .. دي ممكن تسحره بنظرة من نظرات عيونها
قربت هند مني وانا ايدي على وسط هند واخدتها وبقيت برقص معاها سلو
مكنش فيه موسيقي لكننا كنا بنرقص وكأننا سامعين وحاسين بالموسيقى اللي بتطلع من مشاعرنا الملتهبة
اه مكنش حب .. بس كانت حالة غريبة وصلتني ووصلتها في نفس اللحظة
يمكن احساسها بالامان اللي كانت محرومة منه في الأونة الأخيرة وانها خلاص هترجع لبيتها اللي بيحميها ولجوزها اللي ساترها هو اللي خلاها تعمل كده معايا
هند حطت دماغها على صدري واحنا بنرقص ولقيتها بتعيط وهي في صدري
انا: معقول كده يا هند .. اللحظة دي نبوظها بالدموع والعياط
هند: غصب عني يا دكتور .. مش مصدقة اني خلاص هرجع لبيتي
انا حاسة اني كنت في كابوس فظيع
انت مجربتش انك تكون مشرد وكل الناس اللي منك ترفضك وتتطردك في عز الليل ومتبقاش عارف تروح لمين ولا تبات فين، انا عدت عليا ايام اسود من السواد نفسه
انا: وهي الايام دي خلصت وانا مسبتكيش ياهند وعلى فكرة جوزك هيخرج بكره الساعة 9 الصبح، يعني المفروض تكوني في استقباله
هند: ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك يا دكتور .. انا مش عارفة ارد جمايلك دي ازاي
انا: تبطلي عياط ومتحرمينيش من اللحظة الجميلة دي
اخدت راسها على صدري وايدي على التفت حولينها وضميتها ليا برقة وحنية
تليفون العيادة رن .. هند راحت للمكتب علشان ترد وكانت هي بتتكلم مدياني ضهرها
جيت من وراها ومنظر الفتلة بتاعة الكلوت اللي داخلة بين فلقة طيزها جنني وهيجني ..
نزلت على ركبي وانا ماسك طيزها بأيدي الأتنين .. هند حطت السماعة بعد ما اعتذرت للحالة .. وفضلت زي ما هي ساندة بأيدها على المكتب
بصوابعي بدأت انزل الكلوت ورفعت الفستان لفوق وقربت من طيزها وانا شايف كسها المنفوخ من ورا وبظرها اللي طالع من بين الشفرات
قربت بلساني وبدأت الحس كسها لحس خفيف .. يدوب طرف لساني بيتحرك على كسها
هند: اااااااااااه اااااااااااااااه
لساني مش شبعان من كسها ولا من طعمه اللي ولعني وخلي زبي هيفرتك البنطلون
طلعت بلساني على خرم طيزها وبقيت عمالة احرك لساني من خرم طيزها لغاية كسها.
ااااااه .ااااااه .. جميل … جميل يا دكتور .. جميل اووووي اووووي
قومت ووقفت قدامها وهي كمان لفت ليا وهي ساندة بطيزها على المكتب
وروحت مقلعها القميص . ومسكت بزازها
ايه البزاز دي يا هند … يخرب بيت بزازك
هند: بصوت كله سهوكة مالهم مش عاجبينك ؟
انا: مش عاجبني ؟ دول مجنني
وبقيت عمال اقفش في لحم بزازها الطري وامسك حلمات بزازها بصباعي
اااااااي .. اخص عليك وجعتني
انا: يقطعني .. انا هصالحهم
وقربت من حلمة بزها الشمال . وبين شفايفي اخدتهم وبقيت بمص فيهم بشفايفي بالراحة اووي وايدي نزلت لكسها
اااااه اااااااااااااه … اووووووف .انت ولعتني يا دكتور .. اااااااااااه
صباعي دخل في كسها وبقيت عمال ادخل صباعي لجواها وانا برضع في بزازها ولما حسيت ان صوت اهاتها بدأ يعلى وانا قدام الباب
اخدتها ودخلت بيها اوضة الكشف
قلعت البدلة والبنطلون. والبوكسر.. وبقيت عريان ملط قدامها .. وهي كمان عريانة ملط
طلعت على السرير ونمت على ضهري
وهند وقفت جنبي ونزلت بشفايفها لزبي
هند: عارف يا دكتور وليد ان معاذ جوزي عمره ما خلاني مصيت بتاعة
انا: معقول في حد في الدنيا مش بيحب المص… طب هو بيلحسلك
هند: لا طبعا .. مش بيرضى
انا: متزعليش مني .. جوزك ده ملوش في المتعة
هند عمالة تدعك في زبي بأيدها ونزلت لبيضاني
حلووين اوووي وهما سايبين كده … شكلهم يجنن
انا: طب مصي راس زبي بالراحة وارضعيها
هند: ااااااخ من بتاعك .. حلوو اوووي يا دكتور وشكلة يجنن
وأخدته في بوقها وقفلت عليه وبدأت تسحب زبي من بوقها واحدة واحدة وترجع تدخل زبي تاني
وتنزل بلسانها تلحس عمود زبي لغاية بيضاني وترجع لراس زبي تاني وتمص وارضع فيها وانا صوابع ايدي داخلة بين خصلات شعرها
هند: قوم مشي زبك على ضهري عايزه احس بيه في كل حتة في جسمي
نامت على بطنها ومنظر بزاها اللي حسيت انها نايمة على كورتين من البلاليين هيجني
طلعت فوق منها وبقيت عمال امشي زبي من تحت راسها وانزل بيه على ضهرها لغاية ما وصلت لطيزها وانا طالع نازل بزبي
ااااااااخ اااااااااخ ااااااااااه عالحلاوة .ايه الجمال ده … جمييييييل اووووي
رفعت وسطها لفوق شوية وحطيت زبي على كسها من ورا وانا ماسكة بأيدي وبقيت عمال امشي زبي بين شفرات كسها .. رايح جاي
اااااااه يا دكتورررر اااااااااااه .. يخرب بيت كده .. حلووو اوووووي
انا: عاجبك زبي يا هند بجد
هند: ااااااوي يا دكتور … جميل اووووي
حطيت راس زبي بين شفرات كسها على اول الفتحة وضغطت بزبي بالراحة
وزبي بدأ يدخل وينزلق جواها
ااااااااااااااااااه ناااااار في كسي نااااااااااار
زبي بقى كله في كسها.. مسكتها من وسطها وبقيت عمال ادخل زبي كله وارجع اسحبه بالراحة وببطء
شوية شوية بدأت ادخل واخرج زبي اسرع واسرع واهات هند وانفاسها بتتسارع وبزازها مدلدلة لتحت وبتروح وبتيجي مع خبطات لحمي في لحمها
اااااه ااااااه .. نكني جامد يا دكتور .. نكني اووووي .. ااااااح ااااااااح
مسكتها من وسطها وروحت نايم على ضهري واخدتها فوقي وزبي راشق في كسها
هند سندت بأيدها على السرير وبقت عمالة تطلع وتنزل بكسها على زبي
وايدي راحت لبزازها وبقيت عمال اقفش وافعص فيهم وافرك في حلمات بزازها
ااااااي وجعتني يا دكتور. .. بالراحة
قامت وقعدت على طرف السرير وانا نزلت على الأرض ودخلت بين وراكها وبقيت بلحس كسها وامسك بزرها بشفايفي بعصرهم وامصهم وهي ماسكة شعري وبتشده من شده المتعة اللي فيها
رفعت رجليها وحطيت زبي في كسها
وبقيت عمال انيكها وهي راحت مسكاني من خدوي واخدت شفايفي وهات يابوس ومص في لساني وهي في قمة هيجانها
بعد ما اتفشخت نيك من زبي قامت وراحت قاعدة على ركبها وبقت عمالة تاكل زبي اكل بشفايفها واهاتها المكتومة بسبب زبي اللي عمالة تمص وترضعة
وبعدين راحت حطاه بين بزازها وبقيت عمال احك زبي في بزازها وكل شوية تنزل من ريقها بين بزازها علشان تعمل زفلطة لزبي. لغاية ما حسيت بمتعة رهيبة في جسمي كله… وجبت كمية لبن بين بزازها عمري ما جبتها قبل كدة
بعد نيكة العمر .. لبست هدومي وقعدت مع هند لغاية الساعة 11 وبعدين قولت ليها خدي ده رقم المحامي هيكون في القسم بكره الساعة 8 اول ما توصلي عند القسم اتصلي عليه وتابعي معاه وسبتها وطلعت شقتي
تاني يوم هند صحيت من الساعة سبعة لبست هدومها ونزلت جري على القسم اللي محجوز فيه جوزها معاذ .. وهناك اتصلت بالمحامي اللي قالها انه بيخلص إجراءات خروج معاذ وقدامة بتاع ساعة
هند كانت واقفة قدام باب القسم وعيونها رايحة جاية طول الساعة.. لغاية ما شافت جوزها خارج مع المحامي
هند جريت وراحت لمعاذ وأخدته في حضنها في الشارع ونزلت على رجلين المحامي علشان تبوسها لكن المحامي بعد وقالها انا معملتش حاجة
هند وجوزها روحوا بيتهم .. في وسط نظرات الجيران اللي مبترحمش ولا بتغفر واللي مصدقين كلام الست شوقية اللي طلعته عليها.
طبعا رحبت بيها وبصاحبتها وقولت اني موجود في العيادة طول الأسبوع ماعدا يوم الخميس والجمعة من الساعة 7 للساعة 11
ولاء قالت انها هتيجي العيادة بكره مع صاحبتها عفاف
تاني يوم وانا في العيادة هند دخلت ليا وقالت ان ولاء اللي كانت في حفلة الأسبوع اللي فات بره هي و واحدة اسمها عفاف بس دورهم لسة رقم 7
ودلوقت اللي هيدخل رقم 2
انا: لا دخلي ولاء وصحبتها الأول
دول زباين مهمة
ولاء دخلت
ولاء: مساء الخير يا دكتور
انا: مساء النور يا مدام ولاء .. اتفضلوا
ولاء: صحبتي عفاف .. زميلتي وصحبتي وكانت الريسة بتاعتي ايام ما كنت شغالة في الأوتيل
انا: كنتي شغالة في الأوتيل ؟ ..
ولاء: اه مانا كنت شغالة في الأوتيل ومديري كان الاستاذ مدحت اللي عرفتك عليه في حفلة عيد ميلاد مريم
انا: اه يومها انتي قولتلي انه مديرك فانا افتكرتك لسة شغالة في الأوتيل
عفاف: لا ما هي ربنا كرمها وفتحت اتيليه كبير في المعادي
انا: ربنا يزيدك يا مدام ولاء
ولاء: ربنا يخليك يا دكتور
انا: خير بقى
عفاف: انا يا دكتور حابة اعمل شوية فحوصات شاملة واطمن على نفسي
انا: عنيا يا مدام ….
ولاء: عفاف يا دكتور… ايه يا دكتور انت بتنسى بسرعة شكلك
انا: ههههههههه حقكم عليا … طيب
انا بس هاخد منك شوية معلومات كده .. علشان انا متعود بعمل دوسيه خاص لكل حالة بتيجي العيادة علشان ده بيسهل عليا فيما بعد حاجات كتير
ولاء: على فكرة يا دكتور .. عفاف هتجبلك كل البنات اللي شغالة معاها في الأوتيل وهتعملهم تحاليل شاملة
انا: في البداية استغربت بس مركزتش كتير
عنيا ليكي ول مدام عفاف ول اي حد من طرفكم
عفاف: تسلم يا دكتور
اخدت بعض المعلومات من مدام عفاف وعملت ليها ملف وكتبت روشتة فيها الفحوصات المطلوبة.
واللي لفت نظري اني سألت مدام عفاف وقولت ليها انتي متجوزة طبعا .. قالت انها مطلقة.
طب ليه بتعمل فحوصات شاملة .. لان غالبا اللي بيعمل الفحوصات دي بتبقى عايزة تطمن على نفسها ومن الامراض اللي بتتنقل من خلال الممارسة الجنسية.. وكمان موضوع الفحوصات على كل بنات الأوتيل زود استغرابي
لكني موقفتش كتير قدام النقطة دي وقولت اكيد مجرد اطمئنان بس
مدام عفاف ومدام ولاء فوجئت انهم بيطلبوا مني اعمل كشف مهبلي كمان للتاكد ان مفيش اي التهابات
طبعا مكنش قدامي غير الموافقة على رغبتهم وقومت بالكشف عليهم
وبعد ما خلصت كشف ومكنش عندهم اي شيء يمكن عفاف كانت محتاجة بس غسول مهبلي لوجود بدايه التهابات مهبلية
المشهد بين ولاء وعفاف بعد خروجهم من عيادة الدكتور وليد
ولاء: ايه رأيك بقى يا عفاف في الدكتور وليد
عفاف: شكلة دكتور شاطر فعلا
ولاء: بس مش ملاحظة انه سهم شوية وسرح لما قولنا اننا هنجيب البنات تعمل فحوصات شاملة عنده
عفاف: ماخدتش بالي .. هيسرح ليه يعني ؟
ولاء: مش عارفة بس ده اللي انا حسيته
عفاف: لا تلقيه بس بيتهيئلك مش اكتر.. انتي هتروحي البيت على طول
ولاء: اه هروح اغير هدومي علشان عندي سهرة الليلة .. مع ابو فادي السعودي .. رجل اعمال كبير جاي مصر أسبوعين ترفيه
عفاف: مش ناوية بقى تشدي اميرة صاحبتك والشلة اللي معاها
ولاء: اديني بحاول معاها يا عفاف وانا حاسة ان اميرة اصلا عارفة
عفاف: طب شدي حيلك .. اميرة دي هي والشلة اللي معاها دول لو انضموا لينا هيفرقوا كتير .. خصوصا انهم جمال وشياكة وكمان شغلهم في الكوافير هيجيب لينا بنات ومدامات على الفرازة
ولاء: مانا وهما بقينا اصحاب واغلب الوقت يا انا قاعدة معاهم في الكوافير ياهم بيطلعوا يقعدوا معايا في الأتيليه
الا صحيح يا عفاف انا عملت زي ما طلب مني مدحت واتصاحبت على مريم بنت مدام شيري ودلوقت بحاول اني اجمع بين مدحت وبين مريم في الشقة عندي بس مش عارفة ليه مش مطمنة
عفاف: ليه ما مامتها انتي قولتي نفس الكلام في الاول ومدحت دلوقت مخليها زي الخاتم في صباعة واي حاجة بيطلبها منها بتعملة في نظير انه بيوفر ليها البودرة اللي بتتعطاها
ولاء: ايوة بس انا خوفي من جوز امها انا عارفة انه واصل لناس كبيرة جدا ولو عرف بموضوع البودرة ده واننا اللي ورا ادمان مراته
عفاف: بصي اولا مش احنا اللي ورا ادمانها هي كانت مدمنة من قبل ما تعرفيها .. وقبل ما مدحت يعرفها، واللي عرفته انها كانت مدمنة واتعالجت واللي عالجها جوزها سمير اخدها وسفرها بره مصر
ولاء: مش عارفة ليه خايفة
عفاف: لا متخفيش .. وعايزة قلبك يكون جامد عن كدة
……… نرجع للعيادة …..
بعد يوم طويل خلصت الحالات كلها ولقيت هند جاتلي المكتب وقالت انها عايزة تتكلمي معايا بخصوص زوجها وان حبسه طول وهي مش حاسة بأي تطورات
انا: انا بكره رايح للمحامي وفي حاجة في دماغي لو اتنفذت صح .. متعشم ان المعلم حمدان هيروح بنفسه يخرج جوزك من الحبس
هند: بجد يا دكتور
انا: قولي يارب
هند: يارب
تاني يوم بعد ما خلصت شغلي في المستشفى عديت فعلا على المحامي
انا: ايه يا متر .. اخبارك ايه
المحامي: تمام يا دكتور وليد
انا: ايه مفيش جديد
المحامي: بفكر اروح تاني للمعلم حمدان يمكن بعد ما خلاص وزع البضاعة من الشقة يروح يتنازل عن المحضر .. خصوصا ان تاني تجديد قرب يخلص وانا مش عايز ادخل في ال 45 يوم تجديد
انا: طيب اسمعني بقى وركز في اللي عايزك تعمله.. وشوف كلامي ده هينفع يتعمل ولا لا
المحامي: ماشي انا سامعك ومركز
انا: انا عايزك تجيب رقم المعلم حمدان وتخلي حد يتصل بيه بس اهم شيء يتصل بيه من رقم جديد
المحامي: اشمعنى
انا: جايلك في الكلام
وكمان لو معاه واتس يبقي حلو اوي
المحامي: في الغالب هيكون معاه … الاشكال دي بتخلص شغلها عن طريق شبكات التواصل … طريقة جديدة
انا: ياريت لأن الموضوع ده مهم جدا
بص لو معاه واتس .. هتاخد صورة من العقد بتاع الشقة وصورة من الإيصالات اللي انا جبتهم من عنده وهتبعتهمله بس بعد ما تفهمه انك عارف انه بيتاجر في المخدرات .. وعارف مين اللي بيساعده في القسم وبيبلغه بميعاد الكبسات
وتبعتله الصور اللي انا هبعتهملك لما اروح.. وتعرفه ان في ايدك تحبسه
وهتديله فرصة 48 ساعة يا يروح يتنازل عن المحضر ياهتروح انت تبلغ الشرطة عن كل حاجة عملها وهيعملها … وتقوله في اخر الرسالة انك عارف المخزن اللي عملت الفيلم ده كله علشانه
المحامي: اه هو كده هيروح غصب عنه يتنازل عن المحضر بس انت بكدة هتخليه ياخد بالة ويحرص وهتصعب المأمورية عن رجال الشرطة في القبض عليه..
انا: لا خالص عارف ليه .. علشان المأمور عرف ان فيه خيانة في القسم
واكيد عرف مين الخاين .. وشغله هيكون سري .. والمعلم هيقع هيقع بس مسألة وقت .. والوقت ضدنا احنا دلوقت
المحامي: عندك حق .. انا هعمل الخطة دي من بكره
انا: اهم حاجة .. الخط ميكنش متسجل
المحامي: اكيد حاجة زي دي مش هتفوتني يا دكتور
مشيت من عند المحامي وروحت البيت
عديت على حنان خبطت على الباب
فوجئت اللي بيفتحلي الباب اخويا فريد
اول ما شفته معرفتش اقول ايه وكانت بالنسبة ليا مفاجئة إنه يجي من السفر من غير ما يقول
انا: فريد ؟ انت جيت امتى
فريد: ايه ياعم انت مالك مستغرب كده ليه ؟
روحت واخده بالحضن .. ايوة ياعم مش كنت تقول وكنت استقبلتك في المطار
فريد: معلش انا اصلا كان قدامي لسة كام يوم علشان كان فيه مشاكل هناك بس اتحلت وبصراحة محبتش اتعب حد
ياعم اخدتنا بالكلام ونسيت اقولك اتفضل
انا: لا ياعم انت جاي من السفر وانا لسة راجع من الشغل انا هطلع اناملي شوية وهنزل اقعد معاك شوية قبل العيادة
طلعت وانا مش عارف ايه اللي رجعه دلوقت .. دانا كنت ناوي انيك مراته النهاردة وحاسس نفسي هموت عليها
طلعت شقتي .. وكان عامر بيتفرج على التليفزيون ..
انا: ازيك يا عامر .. اخوك فين
عامر: في اوضته قاعد على اللاب بيلعب چيمز
انا: اكلتوا ايه
عامر: امل مرات عمي ندهت علينا واتغدينا فوق
انا: طب كويس .. انا هدخل انام شوية
دخلت قلعت هدومي وضلمت الأوضة ونمت مصحتش غير قبل العيادة بحوالي ساعة
قومت اكلت لقمة وشربت كوباية شاي ونزلت على العيادة لاني كنت متأخر ومعرفتش اعدي على اخويا فريد علشان اقعد معاه شوية
بعد ما خلصت العيادة .. هند سألتني عملت ايه .. قولت ليها اطمني انا اتفقت مع المحامي على حاجة هيعملها وقريب اوي جوزك يطلع من الحبس .. المهم بس المعلم حمدان يبلع الطعم
تاني يوم هند راحت تزور جوزها زي ما متعودة وعرفت جوزها اني راسم واقف معاه واني بعمل كل اللي في وسعي علشان اطلعه .. وبشرته انه في خلال ايام احتمال كبير المعلم حمدان يتنازل عن المحضر
جوزها قالها اشكريلي الدكتور وقولي له اني مش هنسى وقفته معايا
فات اربع ايام بالظبط ولقيت المحامي بيتصل بيا وصحاني من النوم .. علشان كنت يدوب لسة راجع من المستشفى ودخلت انام ساعتين تلاتة ب وبيقولي احب ابشرك ان المعلم حمدان دلوقت في القسم وبيتنازل عن المحضر اللي عامله … وان جوز هند بكره الصبح هيكون في بيته
بصيت على الساعة كانت 5 اخر النهار
فرحت جدا اني قدرت اخرج جوزها واني وفيت بوعدي ل هند
اتصلت بهند وقولت ليها اي حد يتصل النهاردة علشان يكشف .. قولي له الدكتور اجازة
هند: خير يا دكتور .. هو انت عيان
انا: لا خالص بس حابب اخد النهاردة اجازة واقضي الوقت كله معاكي
هند سكتت ومتكلمتش
انا: ايه مش حابة تقضي اليوم معايا .. خصوصا ان من بكره مش هتباتي في العيادة خلاص
هند: ليه يا دكتور انا عملت ايه بس
وهروح فين
ولسة هتعيط .. انا: بس بس انتي هتعيطي .. ايه مش عايزة تباتي في بيتك وعلى سريرك وفي حضن جوزك
هند: بجد يا دكتور … طب احلف انك بتتكلم بجد
حسيت بفرحة هستيرية جت لهند وانها مش مصدقة ان جوزها خارج بكره الصبح
انا: اقسمت ليها ان جوزها الصبح هيكون في البيت وان المحامي بنفسه بلغني ان حمدان الكلب دلوقت في القسم وبيتنازل عن المحضر
هند: فضلت تعيط من الفرحة
انا: كده انتي مش عايزاني انزل صح
هند: يالهوي يا دكتور.. دانت لو عايزني ابوس رجلك هبوسها …انت عملت معايا اللي ما يتعمل
انا: لا متقوليش كده يا هند .. انا معملتش غير المفروض اعمله
انا هقفل بقى وهنام ساعة كده تكوني انتي وزعتي كل الحالات اللي هتتصل وهقضي الوقت انا وانتي بس في العيادة .. ممكن
هند: بس كده يا دكتور .. طبعا ممكن
روحت في النوم وصحيت على الساعة 6.. لبست هدومي وقولت انزل الاول اعدي على اخويا اقعد معاه شوية وبعدين انزل ل هند
وانا نازل على السلم لقيت المحامي بيتصل عليا وقالي ان خلاص المعلم حمدان تنازل على المحضر فعلا وان جوز هند طالع بكره الساعة 9 ابقي خلي هند تروح القسم تستقبله من هناك
نزلت ضربت جرس شقة اخويا فريد .. وفتحتلي حنان مراته
انا بصوت واطي فريد جوا
حنان: اه بس نايم
انا: انتي وحشاني اوي وهموت عليكي
حنان: وانت كمان يا وليد .. نفسي اخدك في حضني واضمك اوي
دخلت وقفلت الباب ورايا وهي مرتبكة وبتبص وراها وعمالة توشوشني وتقولي مش هينفع اخوك جوا
اخدتها في حضني وفضلت ابوسها واحسس على جسمها وانا زي المجنون
اشتياقي لحنان كان فوق قدرتي على التحكم في نفسي وفي ردود افعالي
ايدي كانت بتتسابق مع شفايفي
وكانت بتحسس وبتلمس كل حتة في جسم حنان وهي بتحاول تفوقني وتمنعني خوف من ان جوزها يخرج من الأوضة ويشوفنا بالمنظر ده لغاية ماسمعت كحة اخويا حسيت اني كنت مسحور وفوقت مرة واحدة
روحت بسرعة بعدت عن حنان وايدي راحت ل اوكرة الباب وروحت فاتحة بسرعة وخرجت ونزلت بسرعة على العيادة . وكنت خايف ليكون اخويا حس بينا
وقفت شوية قدام باب العيادة اخد نفسي وانا حاطط ايدي على قلبي
وبعد ما هديت ضربت جرس العيادة
حنان فتحتلي ودخلت وقفلت الباب ورايا.. واول ما دخلت لقيت حاجة غريبة اول مرة تحصل .. حاجة مكنتش متوقعة انها تحصل من هند
اول ما شفت هند تنحت .. برقت .. فضلت واقف متمسمر في مكاني ومش مصدق عنينا
لابسة قميص نوم اسود شفاف على شكل روب من جوا قصير فوق الركبة بكتير. والروب من الأجناب لغاية الركبة
الفخاد بيضة وكأنها مدهونة زبدة … وحلمات البزاز بارزة وهتنطق من تحت القميص .. مع كلوت اسود فتلة من ورا والأجناب. ومن قدام كسها شكل وردة يدوب مغطي كسها
الشعر سايح على كتفها .. والعيون متكحلة .. والشفايف تحس عليها حبيتين كريز
وقفت قدامي وعيونها مليانة بالخجل .. وشفايفها مرسوم عليها الأبتسامة البريئة .. والعيون بتتكلم بالمشاعر
حسيت من جوايا ان هند بتكافئني على اللي عملته معاها ومع جوزها
قربت منها ومسكت ايدها وخليتها تلف بجسمها وانا هتجنن من جمال جسمها
بطة .. بس أحلى واجمل بطة ممكن تشوفها في حياتك
انا: يخرب عقلك يا هند … ايه ده .. انا مش عارف ليه انا دلوقت ندمت اني خرجت جوزك … ايه ده يا بت .. انتي ايه ..
هند: يعني بجد عجبتك ؟
انا: اووووي اووووي اوووي
وانت كمان متعرفش انت عجبتني قد ايه .. انت عملت معايا اللي مكنتش في يوم اتخيله.. معقول في حد يقف مع حد كده
انا: احنا هنقضيها كلام بقى ولا ايه
قربت منها وحطيت ايدي على وسطها وعيني بتتمتع بجمال عيونها والسحر اللي خارج منهم وكأني اول مرة اشوف عيونها
واكتشفت في اللحظة دي ان الإنسان مهما كان شايف حد حتى لو الحد ده عشرة سنين وشايفة ديما .. ممكن في لحظة رضا وقبول من الطرفين يشوف فيه حاجات مكنش شايفها قبل كدة
وان الست لما بتكون راضية عن واحد وبتتمناه بجد .. بتخليه يشوفها بعيون تانية خالص .. ومش بس كده .. دي ممكن تسحره بنظرة من نظرات عيونها
قربت هند مني وانا ايدي على وسط هند واخدتها وبقيت برقص معاها سلو
مكنش فيه موسيقي لكننا كنا بنرقص وكأننا سامعين وحاسين بالموسيقى اللي بتطلع من مشاعرنا الملتهبة
اه مكنش حب .. بس كانت حالة غريبة وصلتني ووصلتها في نفس اللحظة
يمكن احساسها بالامان اللي كانت محرومة منه في الأونة الأخيرة وانها خلاص هترجع لبيتها اللي بيحميها ولجوزها اللي ساترها هو اللي خلاها تعمل كده معايا
هند حطت دماغها على صدري واحنا بنرقص ولقيتها بتعيط وهي في صدري
انا: معقول كده يا هند .. اللحظة دي نبوظها بالدموع والعياط
هند: غصب عني يا دكتور .. مش مصدقة اني خلاص هرجع لبيتي
انا حاسة اني كنت في كابوس فظيع
انت مجربتش انك تكون مشرد وكل الناس اللي منك ترفضك وتتطردك في عز الليل ومتبقاش عارف تروح لمين ولا تبات فين، انا عدت عليا ايام اسود من السواد نفسه
انا: وهي الايام دي خلصت وانا مسبتكيش ياهند وعلى فكرة جوزك هيخرج بكره الساعة 9 الصبح، يعني المفروض تكوني في استقباله
هند: ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك يا دكتور .. انا مش عارفة ارد جمايلك دي ازاي
انا: تبطلي عياط ومتحرمينيش من اللحظة الجميلة دي
اخدت راسها على صدري وايدي على التفت حولينها وضميتها ليا برقة وحنية
تليفون العيادة رن .. هند راحت للمكتب علشان ترد وكانت هي بتتكلم مدياني ضهرها
جيت من وراها ومنظر الفتلة بتاعة الكلوت اللي داخلة بين فلقة طيزها جنني وهيجني ..
نزلت على ركبي وانا ماسك طيزها بأيدي الأتنين .. هند حطت السماعة بعد ما اعتذرت للحالة .. وفضلت زي ما هي ساندة بأيدها على المكتب
بصوابعي بدأت انزل الكلوت ورفعت الفستان لفوق وقربت من طيزها وانا شايف كسها المنفوخ من ورا وبظرها اللي طالع من بين الشفرات
قربت بلساني وبدأت الحس كسها لحس خفيف .. يدوب طرف لساني بيتحرك على كسها
هند: اااااااااااه اااااااااااااااه
لساني مش شبعان من كسها ولا من طعمه اللي ولعني وخلي زبي هيفرتك البنطلون
طلعت بلساني على خرم طيزها وبقيت عمالة احرك لساني من خرم طيزها لغاية كسها.
ااااااه .ااااااه .. جميل … جميل يا دكتور .. جميل اووووي اووووي
قومت ووقفت قدامها وهي كمان لفت ليا وهي ساندة بطيزها على المكتب
وروحت مقلعها القميص . ومسكت بزازها
ايه البزاز دي يا هند … يخرب بيت بزازك
هند: بصوت كله سهوكة مالهم مش عاجبينك ؟
انا: مش عاجبني ؟ دول مجنني
وبقيت عمال اقفش في لحم بزازها الطري وامسك حلمات بزازها بصباعي
اااااااي .. اخص عليك وجعتني
انا: يقطعني .. انا هصالحهم
وقربت من حلمة بزها الشمال . وبين شفايفي اخدتهم وبقيت بمص فيهم بشفايفي بالراحة اووي وايدي نزلت لكسها
اااااه اااااااااااااه … اووووووف .انت ولعتني يا دكتور .. اااااااااااه
صباعي دخل في كسها وبقيت عمال ادخل صباعي لجواها وانا برضع في بزازها ولما حسيت ان صوت اهاتها بدأ يعلى وانا قدام الباب
اخدتها ودخلت بيها اوضة الكشف
قلعت البدلة والبنطلون. والبوكسر.. وبقيت عريان ملط قدامها .. وهي كمان عريانة ملط
طلعت على السرير ونمت على ضهري
وهند وقفت جنبي ونزلت بشفايفها لزبي
هند: عارف يا دكتور وليد ان معاذ جوزي عمره ما خلاني مصيت بتاعة
انا: معقول في حد في الدنيا مش بيحب المص… طب هو بيلحسلك
هند: لا طبعا .. مش بيرضى
انا: متزعليش مني .. جوزك ده ملوش في المتعة
هند عمالة تدعك في زبي بأيدها ونزلت لبيضاني
حلووين اوووي وهما سايبين كده … شكلهم يجنن
انا: طب مصي راس زبي بالراحة وارضعيها
هند: ااااااخ من بتاعك .. حلوو اوووي يا دكتور وشكلة يجنن
وأخدته في بوقها وقفلت عليه وبدأت تسحب زبي من بوقها واحدة واحدة وترجع تدخل زبي تاني
وتنزل بلسانها تلحس عمود زبي لغاية بيضاني وترجع لراس زبي تاني وتمص وارضع فيها وانا صوابع ايدي داخلة بين خصلات شعرها
هند: قوم مشي زبك على ضهري عايزه احس بيه في كل حتة في جسمي
نامت على بطنها ومنظر بزاها اللي حسيت انها نايمة على كورتين من البلاليين هيجني
طلعت فوق منها وبقيت عمال امشي زبي من تحت راسها وانزل بيه على ضهرها لغاية ما وصلت لطيزها وانا طالع نازل بزبي
ااااااااخ اااااااااخ ااااااااااه عالحلاوة .ايه الجمال ده … جمييييييل اووووي
رفعت وسطها لفوق شوية وحطيت زبي على كسها من ورا وانا ماسكة بأيدي وبقيت عمال امشي زبي بين شفرات كسها .. رايح جاي
اااااااه يا دكتورررر اااااااااااه .. يخرب بيت كده .. حلووو اوووووي
انا: عاجبك زبي يا هند بجد
هند: ااااااوي يا دكتور … جميل اووووي
حطيت راس زبي بين شفرات كسها على اول الفتحة وضغطت بزبي بالراحة
وزبي بدأ يدخل وينزلق جواها
ااااااااااااااااااه ناااااار في كسي نااااااااااار
زبي بقى كله في كسها.. مسكتها من وسطها وبقيت عمال ادخل زبي كله وارجع اسحبه بالراحة وببطء
شوية شوية بدأت ادخل واخرج زبي اسرع واسرع واهات هند وانفاسها بتتسارع وبزازها مدلدلة لتحت وبتروح وبتيجي مع خبطات لحمي في لحمها
اااااه ااااااه .. نكني جامد يا دكتور .. نكني اووووي .. ااااااح ااااااااح
مسكتها من وسطها وروحت نايم على ضهري واخدتها فوقي وزبي راشق في كسها
هند سندت بأيدها على السرير وبقت عمالة تطلع وتنزل بكسها على زبي
وايدي راحت لبزازها وبقيت عمال اقفش وافعص فيهم وافرك في حلمات بزازها
ااااااي وجعتني يا دكتور. .. بالراحة
قامت وقعدت على طرف السرير وانا نزلت على الأرض ودخلت بين وراكها وبقيت بلحس كسها وامسك بزرها بشفايفي بعصرهم وامصهم وهي ماسكة شعري وبتشده من شده المتعة اللي فيها
رفعت رجليها وحطيت زبي في كسها
وبقيت عمال انيكها وهي راحت مسكاني من خدوي واخدت شفايفي وهات يابوس ومص في لساني وهي في قمة هيجانها
بعد ما اتفشخت نيك من زبي قامت وراحت قاعدة على ركبها وبقت عمالة تاكل زبي اكل بشفايفها واهاتها المكتومة بسبب زبي اللي عمالة تمص وترضعة
وبعدين راحت حطاه بين بزازها وبقيت عمال احك زبي في بزازها وكل شوية تنزل من ريقها بين بزازها علشان تعمل زفلطة لزبي. لغاية ما حسيت بمتعة رهيبة في جسمي كله… وجبت كمية لبن بين بزازها عمري ما جبتها قبل كدة
بعد نيكة العمر .. لبست هدومي وقعدت مع هند لغاية الساعة 11 وبعدين قولت ليها خدي ده رقم المحامي هيكون في القسم بكره الساعة 8 اول ما توصلي عند القسم اتصلي عليه وتابعي معاه وسبتها وطلعت شقتي
تاني يوم هند صحيت من الساعة سبعة لبست هدومها ونزلت جري على القسم اللي محجوز فيه جوزها معاذ .. وهناك اتصلت بالمحامي اللي قالها انه بيخلص إجراءات خروج معاذ وقدامة بتاع ساعة
هند كانت واقفة قدام باب القسم وعيونها رايحة جاية طول الساعة.. لغاية ما شافت جوزها خارج مع المحامي
هند جريت وراحت لمعاذ وأخدته في حضنها في الشارع ونزلت على رجلين المحامي علشان تبوسها لكن المحامي بعد وقالها انا معملتش حاجة
هند وجوزها روحوا بيتهم .. في وسط نظرات الجيران اللي مبترحمش ولا بتغفر واللي مصدقين كلام الست شوقية اللي طلعته عليها.
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
ولاء: مساء الخير يا اميرة
اميرة: مساء الفل يا ولاء .. ايه يابنتي اللي اخرك كده .. الساعة تلاتة العصر
ولاء: معلش كنت بعمل شوية فحوصات وتحاليل طلبها مني الدكتور
اميرة: خير انتي عيانة ولا ايه
ولاء: لا خالص .. انا بس طقت في دماغي اعمل كل فترة كده تحاليل شاملة اطمن على نفسي .. بالأخص ان الدكتور اللي روحتله متعودة اكشف عنده في مستشفى ودكتور شاطر ..
ولما عرفت انه عنده عياده بقى سهل اني اروح له في اي وقت
اميرة: طب كويس انك بخير
ولاء: انا تمام يا جميل متقلقيش .. ما انتي تعرفيه .. الدكتور وليد اللي كان في حفلة مريم بنت مدام شيري
اميرة: لا مش فاكره اوي
ولاء: ما علينا ايه امال سيدة فين
اميرة: سيدة وابتسام راحوا لزبونة خطوبتها النهاردة وهي عايزة تعمل المكياچ بتاعها في الفيلا بتاعتها
ولاء: اها ماشي ربنا يعينهم
اميرة: امال ليلى مجتش فتحت الأتيليه ليه طالما انتي هتتأخري
ولاء:: ليلى اتصلت بيا الصبح وقالت ان مامتها في المستشفى علشان الضغط عندها عالي وبتظبطة وبعدين هتروحها البيت وتعملها اكل
اميرة: يعني مش جاية النهاردة
ولاء: في الغالب لا مش هتيجي
اسيبك انا واروح افتح الأتيليه
اميرة: وانا كمان هشوف البنات اللي شغالين جوا لحسن دول مطلعين عيني ولازم اكون موجودة معاهم وهما شغالين
ولاء: ماشي يا حبيبتي
ولاء طلعت فتحت الأتيليه وقعدت على مكتبها اللي في اول الأتيليه اللي جنب الباب … شوية ومدحت اتصل بيها
ولاء: الو ايوة يا مدحت
مدحت: ولاء عاملة ايه
ولاء: اهو كويسة
مدحت: مالك حاسك مش مبسوطة
ولاء: لا مفيش بس لسة جاية من بره
والجو مولع نار .. ومش عايزة افتح التكيف هنا في الأتيليه علشان مخدش برد
مدحت: طيب الراجل الإماراتي بتاع الصيف اللي فات فاكرة
ولاء: انا فاكرة اكلت ايه امبارح يا مدحت
مدحت: يا بنتي الراجل اللي قضيتي معاه اسبوع في شرم بعد ما فتحتّى الأتيليه بشهر
ولاء: ااااه اااه افتكرته .. الحج رشدان
مدحت: هههههه راشد يا ماما راشد مش رشدان
ولاء: هههههههه انا عارفة بقى .. ماله بقى ده
مدحت: نازل مصر كمان اسبوع وطالبك بالاسم تقضي معاه الأسبوع ده
ولاء: ماشي موافقة
مدحت: ظبطي نفسك بقى وظبطتي البت ليلى علشان تاخد بالها من الأتيليه في غيابك
ولاء: ماشي واخبار الشغل ايه
مدحت: الأسبوع ده الشغل تمام اوي وكل البنات اللي معانا طالعين مع زباين .. يعني نسبتك الشهر ده هتبقي فوق اوي
انا: يا مسهل لحسن مصاريف تشطيب الفيلا اللي اشترتها قاطم وسطي
مدحت: ايوة صح انتي هتتنقلي للفيلا امتى
ولاء: لا لسة بدري جدا .. لسة فيها شطيبات كتيرة مخلصتش وليلة كبيرة . اديني قاعدة في شقة ماما لغاية ما تخلص ..
مدحت طب انتي عايزة مني حاجة
ولاء ::لا ميرسي ابقي سلملي بقى على عفاف والبنات .. نعيمة وحنان ونهلة
مدحت: ماشي لما ابقي اشوفهم بقى
……………………
اتصلت بهند علشان اطمن ان جوزها خرج من الحجز بتاعة وكلمتها…. وانا بكلمها جوزها اخد منها التليفون وشكرني على اللي عملته معاه ووقفتي مع مراته في غيابة وحبسته، وقالي انه مش هيبات على فرشته غير لما يجي يشكرني بنفسه
رحبت بيه طبعا وقالي على الساعة تلاتة هيجيب مراته ويزورني في البيت
وبالفعل الساعة تلاتة لقيت هند بتتصل بيا وبتقولي انهم جايين دلوقت
انا طبعا رحبت بيهم وقولت ليها تنوروا في اي وقت
مفيش تلت ساعة وكانت حنان مرات اخويا بتنده عليا وبتقولي هند وجوزها تحت عند باباك
نزلت سلمت على جوزها اللي مكنش عارف يعمل ايه علشان يشكرني وكان ناقص ينزل على رحلي يبوسها
وانا طبعا قولت له ان مراته زي اختي وعشرة سنين والكلام ده
قعدت معاه وبعدين قالي إنه هيبعت مراته ليا في الميعاد علشان ميعطلش العيادة ولا يعطل شغلي
وانا حلفت انها متنزلش الشغل قبل اسبوع وانا كده كده محتاج اخد راحة من العيادة وكفاية عليا المستشفى الاسبوع اللي هتقعده هند
بعد ما هند وجوزها مشيوا .. كتبت ورقة ان العيادة مغلقة لمدة اسبوع اجازة ونزلت علقتها على باب العيادة
بعد يومين لقيت ولاء وعفاف بيكلموني علشان جابوا ليا الفحوصات اللي اتعملت
وانا قولت ل ولاء اني اجازة الاسبوع ده بس معنديش مشكلة اني افتح ليهم مخصوص خصوصا اني ساكن في نفس البيت
ورتبت معاهم ميعاد يجوا ليا العيادة بكره الساعة 9 بالليل
قفلت معاهم واتصلت با اخويا فريد اللي قالي انه موجود في شقته
نزلت ضربت الجرس ومراته حنان فتحتلي
انا: ازيك يا حنان
حنان: تمام يا وليد .. اتفضل فريد مستنيك جوا
دخلت واخدت اخويا بالحضن وفريد قال لمراته تعلق على الشاي
انا: ايه يافريد اخبارك ايه .. معلش معرفتش اقعد معاك امبارح
فريد: ما حنان عرفتني انك عديت امبارح وانا كنت نايم
انا: المهم حمدلله بالسلامة يا فريد . نورت بيتك
فريد: تسلم يا وليد .. انت عامل ايه والولاد عاملين ايه .. انا يدوب شفتهم الصبح عند جدهم تحت وبعدين اختفوا
انا: النت يا خويا .. على طول يا عينيهم قدام التليفون يا قدام اللاب
فريد: النت بوظ دماغ الكبار والصغار
حنان: اتفضل الشاي يا وليد
فريد: حطيه على الطراييزه هو وليد غريب هتقدمي له الشاي
انا: ماشية على العلاج اللي كتبته ليكي يا حنان
حنان: اه يا وليد حتى العلاج خلص وانا جبت غيره
فريد: صح يا وليد يعني انت تشخيصك مختلف عن تشخيص الدكتورة اللي حنان بتابع معاها من سنين
انا: بص يا فريد فيه امراض كتير بتبقى اعراضها تقريبا متشابهة والتشخيص بيختلف من دكتور ل دكتور وعامل الخبرة هنا هو اللي بيفرق
فريد: يارتني كنت خلتها تتابع معاك من زمان
انا ::معلش يا فريد انا مش هنفع اوي مع حنان مراتك
لقيت حنان بتبصلي ومستغربة لانها مكنتش تتوقع مني اقول كدة.. بس انا كان في دماغي هدف من كلامي
فريد: ليه بقى مع ان حنان بتقولي انها حاسة خير وانك احسن من الدكتورة اللي بتابع معاها
انا: حنان معلش ممكن تسيبيني شوية مع اخويا
حنان: اه ماشي .. طيب انا بره لو احتجتوا اي حاجة اندهولي
حنان خرجت وفريد كان مستغرب
فريد: في حاجة ولا ايه
انا: لا خالص بس مش هينفع اتكلم قدام مراتك لاني بعتبرها زي اختي
وانا بصراحة يا فريد مش قادر اكشف الكشف اللي مفروض يتعمل
فريد: مش فاهم
انا: يعني علشان هي مرات اخويا انا مش قادر لا اقولك ولا اقولها اني المفروض كل فترة والتانية محتاج اكشف عليها كشف يدوي
فريد: يعني لازم الكشف اليدوي ده
انا: اكيد والا مكنش فيه دكتور او دكتورة عملوه. الرحم وبطانة المهبل اوقات بيكون فيها التهابات وده مش بيبان غير بالكشف اليدوي
فريد سكت شوية ومبقاش عارف يرد عليا بأيه
وانا كنت قاصد اقولة الكلمتين دول
انا: عموما انا اديتها العلاج وان شاء الله خير
فريد: ان شاء الله خير
فريد: بقولك انت اتغديت ؟
انا: لا انا مليش نفس اكل خالص دلوقت
فريد: يعني مكلتش لسة . ولا انا كلت
حنان. ..يا حنان
حنان: ايه خلصتوا الكلام العسكري والخصوصي اللي بينكم
فريد: اه.. بقولك ايه .. انزلي كده عند ماما شوفي عامر و محسن عندهم ولا لا .. واذا مكنوش تحت يبقي هتلاقيهم تحت عندهم في الشقة
انديهي عليهم وتعالي حضري لقمة ناكلها
انا: ياعم بقولك انا مليش نفس
فريد: لما ناكل مع بعض نفسك هتتفتح
………. بيت مريم …………
اه يا ملاك بالراحة
ملاك: مأنا بنيكك بالراحة اهو .. طيزك جامدة اوي يا ماما
ملاك ماسك أمه شيري في چراچ الفيلا اكتر مكان بيحب ينيكها فيه
ااااااه اااااااه يا ملاك ااااااااه نكني اوووي
مريم في الوقت ده في اوضتها بتكلم ولاء اللي بقى بينهم وبين بعض صداقة وصحوبية .. وطبعا ولاء هي اللي بتقرب منها وعايزة تشدها لشبكة الدعارة بتاعتهم … زي ما مدحت شد امها وبقي بيجبلها رجالة يا في الأوتيل يا في شقة عفاف بعد ما بتعمل دماغ الهرويين
مريم بعد ما خلصت المكالمة مع ولاء خرجت من الاوضة بتاعتها علشان زهقانة وعايزة تخرج وراحت ل اوضة ملاك علشان تطلب منه يخرج معاها ويرحوا في اي مكان برا
مريم راحت الاوضة ملقتش اخوها.. نزلت بصت عليه لا لقيته ولا لقيت مامتها .. عرفت ان ملاك اكيد مع مامتة يا في اوضتها يا في الچراج
مريم اتسحبت على طراطيف صوابعها وراحت للجراچ .. وبصت على الأوضة اللي عاملينها مخزن وديمآ ملاك بيحب ينيك أمه في الأوضة دي
مريم شافت مامتها وهي مفلئسة وملاك شغال ينيكها في طيزها وهاري بزازها تقفيش
وزي ما مريم متعودة تفضل تتفرج وهي بتلعب في كسها لغاية ما تجيب ميتها وترتاح شوية
بس لازم ياتتناك من اخوها بالليل يا تتناك من سمير جوز امها وابو اخوها ملاك
مريم فضلت واقفة تتفرج على امها اللي مش شبعانة نيك من زب اخوها ملاك وصوابع ايدها داخل تحت الكلوت عمالة تنيك كسها بصوابعها
وفجاءة سمعت صوت كلاكس عربية عمو سمير قدام باب الفيلا
مريم مكنش قدامها غير انها تنبه اخوها وامها ان عمو سمير جه .. علشان كان لازم هيشوفها وهي بتتناك من ابنها وهتبقي مصيبة
مريم مكنش قدامها حل غير انها بصوت واطي قالت
عمو سمير جه يا ماما … خلص يا ملاك
شيري لبست اللاندر بتاعها بسرعة وملاك رفع البنطلون بتاعه
وخرجوا لقوا مريم في وشهم
ملاك مكنش عنده مشكلة لأنه معرف أخته كل حاجة .. المصيبة كانت بالنسبة لامها اللي مكنتش تتخيل ولو للحظة ان مريم بنتها عارفة بالعلاقة بينها وبين ابنها ملاك
سمير دخل بالعربية وشاف مراته وابنة ومريم بنت مراته واقفين في الجراج
وكلهم عاملين انهم واقفين طبيعي
لكن الحقيقية الارتباك كان ماليهم
سمير ركن العربية. وبعد ما نزل منها
قال: خير يعني كلكم واقفين في الچراچ
مريم: اه ياعمو كنا بنتمشي شوية انا وملاك وماما كانت في الفيلا زهقانة جت اتمشت معانا
سمير: طب ايه هتفضلوا واقفين هنا يعني ولا هتدخلوا الفيلا
شيري: لا لا طبعا هندخل الفيلا
مريم بصت ل مامتها وهي عارفة ان مامتها مش عارفة هتقولها ايه ويمكن ماقدرش تحط عينها فيها
بالليل سمير دخل الاوضة بتاعته علشان ينام وملاك طلع الاوضة بتاعته ومفضلش في الصالة بتاعة الفيلا غير مريم ومامتها
في اول الكنبة قاعدة مريم . واخرها قاعدة شيري … والاتنين قاعدين ساكتين وكل واحدة فيهم مستنية التانية تبدأ بالكلام
لغاية ما شيري قالت .. مريم انا انا
مريم: انا عارفة يا ماما عارفة من زمان مش دلوقت عارفة من قبل حتى ما اتجوز .. وشفتك انتي وملاك اخويا كتير مش مرة ولا اتنين
ومش بس كده انا عارفة بعلاقتك مع مدحت وعارفة انك مدمنة هرويين
وكمان عارفة ان مدحت هو اللي بيجبلك الهباب ده
اقولك على حاجة كمان … انا عارفة بعلاقتك بالسواق بتاع الشركة .. وعارفه ان اخويا بقى كده بسببك
وبقي بيحب يشوفك وانتي في احضان الرجالة .. بقى بيتمتع بده
شيري: (عينها في الأرض ومكسورة) عارفة وساكتة يا مريم كل المدة دي
مريم: يعني هعمل ايه يا ماما .. انا عارفة انك مش في وعيك وهو كمان مريض وغصب عنه
انا ساكتة علشان مينفعش اتكلم علشان للأسف انا كمان زيك وسلمت نفسي ل اخويا والعجيب اني بستمتع لما بينام معايا يمكن متعتي دي هي اللي خلتني اسكت ومقدرش افتح بوقي
شيري قامت وضربت مريم بالقلم لما عرفت انها هي كمان بتمارس الجنس مع اخوها وبعد ما ضربتها بالقلم راحت وخداها في حضنها وبقت بتعيط زي العيال الصغيرة. ومريم هي كمان دموعها نزلت على خدها غصب عنها
ودي كانت بداية التحرر الكامل بين الأم والأبنة والأبن
فضلو ايام كل واحدة حاسة انها مكسورة قدام التانية لغاية ما في يوم
مريم صممت انها تمارس الجنس مع اخوها في الجنينة بعد نزول سمير وركب عربيته وراح على شغله
مريم نزلت بشورت صغير وفنلة بيضة حملات مش لابسة تحتها اي حاجة وحلمة بزازها بارزة من الفنلة
مريم كانت عارفة ان الدادة سعدية مش جاية النهاردة لأنه يوم اجازتها
وكمان الجنايني امبارح كلم سمير جوز امها قدامها وقالوا ان عنده ظروف ومش هيقدر يجي بكره
نزلت الصالة شافت اخوها ملاك نايم في الجنينة على ظهره بيلعب تمارين بطن
خرجت تتمشي بخطوات ثابتة في اتجاه اخوها .. وراحت وقفت قدامه وبعدين لفت بضهرها بصت على الشباك بتاع اوضة مامتها لقته مفتوح بس مش باصة
مريم كانت عارفة ان مامتها بتنزل كل يوم في الوقت ده
مريم: واد يا ملاك ما تيجي تنكني في الجنينة .. انا حاسة ان كسي مولع
ملاك: انتي شاربة حاجة عالصبح
مريم نزلت وقعدت على قرافيصها
تحت رجل ملاك اخوها ومسكته من رجله وهو بيلعب تمارين البطن
ملاك بكل لعب. وقالها امك زمانها نازلة
مريم: ما تنزل .. هو انت مش بتنيكها وهي خلاص عرفت اني عرفت
بقولك ايه انا ممحونة عالاخر وعايزة اتناك منك دلوقت وهنا وراحت ماشية على ايدها وعلى ركبها وطلعت قعدت على رجل اخوها ونزلت بأيدها ونزلت الشورت بتاع ملاك وطلعت زبه لبره
ملاك يا مجنونة بتعملي ايه
مريم رفعت خصلات شعرها اللي كانت نازلة على وشها وابتسمت وقالت
همص زبك وبعدها هاخده في كسي المولع يا معرص
ملاك نقطة ضعفة انه يحس نفسه ذليل ويتوصف بالمعرص او الديوث
اول ما مريم قالت له يامعرص كان زبه بقى زي الحديده
مريم ماسكة زبه بأيدها وعمالة تدعك فيه وكسها على رجل ملاك عمالة تحكه وهي رايحة جاية ومبتسمة ابتسامة شرموطة هايجة
نزلت على زبه وبقت بتلمسه بشفايفها وبتبوسه
ايه الزب ده يا خول .. زبك معرص زيك وبيقف على أخته المتناكة
ااااااح صح يا ملاك يا متناك . صح يا خول
ملاك: اااااه يا لبوة صح
مريم اخدت زبه في بوقها وبقت عمالة تمص زبه وهي ماسكاه بصوابعها وعمالة تدعك فيه
في اللحظة اللي مريم عمالة تمص في زب اخوها ملاك .. شيري امهم كانت واقفة بتتمشي في الأوضة وعيونها راحت ناحية الجنينة.. مشيت خطوتين عيونها لمحت مريم موطيه رجعت خطوتين لورا علشان تشوف مريم بتعمل ايه ..وشافت اللي عمرها ما كانت تتخيل انها تشوفه
برغم ان مريم اعترفت ليها بعلاقتها مع ملاك لكن انها تسمع الاعتراف شيء وانها تشوف بعيونها بنتها وهي بتمص زب ابنها شيء تاني
ملاك شاف امه هو بتبص عليهم من ورا الستاره وقال ل مريم امك شايفانا
مريم بصت على عند امها وراحت قايمة وقلعت الفانلة الحملات والشورت واللاندر بتاعها وراحت طالعة فوق اخوها 69 ونزلت على زبه وبقت عمالة ترضع في زبه وتمصه وتبص على امها
وهي مبتسمة
ملاك فاتح كس مريم بصوابعه ومدخل لسانه جوا كسها وعمال يلحس العسل اللي نازل منها
اااااااه اااااااااه يا ابن الشرموطة ولعت كسي
ملاك: مصي يا متناكة .. مصي يا شرموطة
مريم: ممممممممم جميل .. جميل زبك اووووي ممممممم
مريم قامت وراحت لفت بوشها ونزلت بكسها وهي ماسكة زب
نزلت وهي باصة ل امها .. عيونها في عيون شيري وكسها بيلمس زب ملاك وبيبلعة جواه
مريم قعدت على زب اخوها وعيونها فوق بتباع نظرات امها وكأنها عايز تقولها .. زي ما رضيتي انك تتناكي من ابنك .. شوفي بنتك وهي بتقعد على نفس الزب اللي قعدتي عليه .. زب ابنك
فضلت تروح وتيجي وهي بتتأوه وبتتغنج وكل شوية تمسك بزازها تفعص فيهم وترفعهم لفوق بأيدها وتلحس حلماتها بلسانها
قامت وفلئست لملاك اللي جه وقف وراها ومسكها من وسطها وحط زبه على خرم طيزها وبدأ يدوس بزبه لغاية ما بقى كله جواها
ااااااااه يابن المتناكة . اااااااااه زبك ولع طيزي وهيجني يا ملاااااااااك
ملاك عمال ينيك في طيز أخته مريم الممحونة وشيري فوق عمالة تتفرج
وبدأت تحس بحرقان في كسها وفي طيزها .. وعروق بزازها بدأت تحس فيهم بأكلان وعايزه حد يرضعهم
الغضب والصدمة اتحولوا لهيجان
ومن غير ما تشعر بدأت تحس بميه دافيه بتنزل من كسها …. مياه شهوتها
وايدها راحت لتحت القميص وبدأت تلعب في كسها وتحك بظرها وايد عمالة تفعص في بزازها
ملاك نيم أخته الشرموطة على الأرض ونام فوق منها وزبه رايح بين فلقة طيزها وخابط في كسها
اااااااح اااااااااح … دخل زبك يا خول … دخلة ولا انت عايز حد ينيكك يا متناك
ملاك قام من على طيز أخته .. ورفع وسطها ورشق زبه في كسها
وبقي عمال يرزع ويرشق زبه بقوة
وصوت ارتطام لحمة في لحمها هيجه
وبقي بينيكها بسرعة بسرعة لغاية ما خلاص هيجيب لبنه
طلع زبه بسرعة وفضل يدعك فيه لغاية ما جابهم على طيزها
وراح نايم على ضهره … ومريم اخدت الشورت والفانلة مسكتهم في ايدها ومشيت في اتجاه باب الفيلا وهي بتبص على امها وهي مبتسمة
دخلت الفيلا وراحت الحمام اخدت دوش وخرجت لقت امها نزلت
متكلموش مع بعض ولا كلمة … مفيش غير النظرات بينهم
شيري دخلت عملت الفطار … ومريم قعدت فطرت معاها. وملاك لسة نايم على ضهره في الجنينة
اميرة: مساء الفل يا ولاء .. ايه يابنتي اللي اخرك كده .. الساعة تلاتة العصر
ولاء: معلش كنت بعمل شوية فحوصات وتحاليل طلبها مني الدكتور
اميرة: خير انتي عيانة ولا ايه
ولاء: لا خالص .. انا بس طقت في دماغي اعمل كل فترة كده تحاليل شاملة اطمن على نفسي .. بالأخص ان الدكتور اللي روحتله متعودة اكشف عنده في مستشفى ودكتور شاطر ..
ولما عرفت انه عنده عياده بقى سهل اني اروح له في اي وقت
اميرة: طب كويس انك بخير
ولاء: انا تمام يا جميل متقلقيش .. ما انتي تعرفيه .. الدكتور وليد اللي كان في حفلة مريم بنت مدام شيري
اميرة: لا مش فاكره اوي
ولاء: ما علينا ايه امال سيدة فين
اميرة: سيدة وابتسام راحوا لزبونة خطوبتها النهاردة وهي عايزة تعمل المكياچ بتاعها في الفيلا بتاعتها
ولاء: اها ماشي ربنا يعينهم
اميرة: امال ليلى مجتش فتحت الأتيليه ليه طالما انتي هتتأخري
ولاء:: ليلى اتصلت بيا الصبح وقالت ان مامتها في المستشفى علشان الضغط عندها عالي وبتظبطة وبعدين هتروحها البيت وتعملها اكل
اميرة: يعني مش جاية النهاردة
ولاء: في الغالب لا مش هتيجي
اسيبك انا واروح افتح الأتيليه
اميرة: وانا كمان هشوف البنات اللي شغالين جوا لحسن دول مطلعين عيني ولازم اكون موجودة معاهم وهما شغالين
ولاء: ماشي يا حبيبتي
ولاء طلعت فتحت الأتيليه وقعدت على مكتبها اللي في اول الأتيليه اللي جنب الباب … شوية ومدحت اتصل بيها
ولاء: الو ايوة يا مدحت
مدحت: ولاء عاملة ايه
ولاء: اهو كويسة
مدحت: مالك حاسك مش مبسوطة
ولاء: لا مفيش بس لسة جاية من بره
والجو مولع نار .. ومش عايزة افتح التكيف هنا في الأتيليه علشان مخدش برد
مدحت: طيب الراجل الإماراتي بتاع الصيف اللي فات فاكرة
ولاء: انا فاكرة اكلت ايه امبارح يا مدحت
مدحت: يا بنتي الراجل اللي قضيتي معاه اسبوع في شرم بعد ما فتحتّى الأتيليه بشهر
ولاء: ااااه اااه افتكرته .. الحج رشدان
مدحت: هههههه راشد يا ماما راشد مش رشدان
ولاء: هههههههه انا عارفة بقى .. ماله بقى ده
مدحت: نازل مصر كمان اسبوع وطالبك بالاسم تقضي معاه الأسبوع ده
ولاء: ماشي موافقة
مدحت: ظبطي نفسك بقى وظبطتي البت ليلى علشان تاخد بالها من الأتيليه في غيابك
ولاء: ماشي واخبار الشغل ايه
مدحت: الأسبوع ده الشغل تمام اوي وكل البنات اللي معانا طالعين مع زباين .. يعني نسبتك الشهر ده هتبقي فوق اوي
انا: يا مسهل لحسن مصاريف تشطيب الفيلا اللي اشترتها قاطم وسطي
مدحت: ايوة صح انتي هتتنقلي للفيلا امتى
ولاء: لا لسة بدري جدا .. لسة فيها شطيبات كتيرة مخلصتش وليلة كبيرة . اديني قاعدة في شقة ماما لغاية ما تخلص ..
مدحت طب انتي عايزة مني حاجة
ولاء ::لا ميرسي ابقي سلملي بقى على عفاف والبنات .. نعيمة وحنان ونهلة
مدحت: ماشي لما ابقي اشوفهم بقى
……………………
اتصلت بهند علشان اطمن ان جوزها خرج من الحجز بتاعة وكلمتها…. وانا بكلمها جوزها اخد منها التليفون وشكرني على اللي عملته معاه ووقفتي مع مراته في غيابة وحبسته، وقالي انه مش هيبات على فرشته غير لما يجي يشكرني بنفسه
رحبت بيه طبعا وقالي على الساعة تلاتة هيجيب مراته ويزورني في البيت
وبالفعل الساعة تلاتة لقيت هند بتتصل بيا وبتقولي انهم جايين دلوقت
انا طبعا رحبت بيهم وقولت ليها تنوروا في اي وقت
مفيش تلت ساعة وكانت حنان مرات اخويا بتنده عليا وبتقولي هند وجوزها تحت عند باباك
نزلت سلمت على جوزها اللي مكنش عارف يعمل ايه علشان يشكرني وكان ناقص ينزل على رحلي يبوسها
وانا طبعا قولت له ان مراته زي اختي وعشرة سنين والكلام ده
قعدت معاه وبعدين قالي إنه هيبعت مراته ليا في الميعاد علشان ميعطلش العيادة ولا يعطل شغلي
وانا حلفت انها متنزلش الشغل قبل اسبوع وانا كده كده محتاج اخد راحة من العيادة وكفاية عليا المستشفى الاسبوع اللي هتقعده هند
بعد ما هند وجوزها مشيوا .. كتبت ورقة ان العيادة مغلقة لمدة اسبوع اجازة ونزلت علقتها على باب العيادة
بعد يومين لقيت ولاء وعفاف بيكلموني علشان جابوا ليا الفحوصات اللي اتعملت
وانا قولت ل ولاء اني اجازة الاسبوع ده بس معنديش مشكلة اني افتح ليهم مخصوص خصوصا اني ساكن في نفس البيت
ورتبت معاهم ميعاد يجوا ليا العيادة بكره الساعة 9 بالليل
قفلت معاهم واتصلت با اخويا فريد اللي قالي انه موجود في شقته
نزلت ضربت الجرس ومراته حنان فتحتلي
انا: ازيك يا حنان
حنان: تمام يا وليد .. اتفضل فريد مستنيك جوا
دخلت واخدت اخويا بالحضن وفريد قال لمراته تعلق على الشاي
انا: ايه يافريد اخبارك ايه .. معلش معرفتش اقعد معاك امبارح
فريد: ما حنان عرفتني انك عديت امبارح وانا كنت نايم
انا: المهم حمدلله بالسلامة يا فريد . نورت بيتك
فريد: تسلم يا وليد .. انت عامل ايه والولاد عاملين ايه .. انا يدوب شفتهم الصبح عند جدهم تحت وبعدين اختفوا
انا: النت يا خويا .. على طول يا عينيهم قدام التليفون يا قدام اللاب
فريد: النت بوظ دماغ الكبار والصغار
حنان: اتفضل الشاي يا وليد
فريد: حطيه على الطراييزه هو وليد غريب هتقدمي له الشاي
انا: ماشية على العلاج اللي كتبته ليكي يا حنان
حنان: اه يا وليد حتى العلاج خلص وانا جبت غيره
فريد: صح يا وليد يعني انت تشخيصك مختلف عن تشخيص الدكتورة اللي حنان بتابع معاها من سنين
انا: بص يا فريد فيه امراض كتير بتبقى اعراضها تقريبا متشابهة والتشخيص بيختلف من دكتور ل دكتور وعامل الخبرة هنا هو اللي بيفرق
فريد: يارتني كنت خلتها تتابع معاك من زمان
انا ::معلش يا فريد انا مش هنفع اوي مع حنان مراتك
لقيت حنان بتبصلي ومستغربة لانها مكنتش تتوقع مني اقول كدة.. بس انا كان في دماغي هدف من كلامي
فريد: ليه بقى مع ان حنان بتقولي انها حاسة خير وانك احسن من الدكتورة اللي بتابع معاها
انا: حنان معلش ممكن تسيبيني شوية مع اخويا
حنان: اه ماشي .. طيب انا بره لو احتجتوا اي حاجة اندهولي
حنان خرجت وفريد كان مستغرب
فريد: في حاجة ولا ايه
انا: لا خالص بس مش هينفع اتكلم قدام مراتك لاني بعتبرها زي اختي
وانا بصراحة يا فريد مش قادر اكشف الكشف اللي مفروض يتعمل
فريد: مش فاهم
انا: يعني علشان هي مرات اخويا انا مش قادر لا اقولك ولا اقولها اني المفروض كل فترة والتانية محتاج اكشف عليها كشف يدوي
فريد: يعني لازم الكشف اليدوي ده
انا: اكيد والا مكنش فيه دكتور او دكتورة عملوه. الرحم وبطانة المهبل اوقات بيكون فيها التهابات وده مش بيبان غير بالكشف اليدوي
فريد سكت شوية ومبقاش عارف يرد عليا بأيه
وانا كنت قاصد اقولة الكلمتين دول
انا: عموما انا اديتها العلاج وان شاء الله خير
فريد: ان شاء الله خير
فريد: بقولك انت اتغديت ؟
انا: لا انا مليش نفس اكل خالص دلوقت
فريد: يعني مكلتش لسة . ولا انا كلت
حنان. ..يا حنان
حنان: ايه خلصتوا الكلام العسكري والخصوصي اللي بينكم
فريد: اه.. بقولك ايه .. انزلي كده عند ماما شوفي عامر و محسن عندهم ولا لا .. واذا مكنوش تحت يبقي هتلاقيهم تحت عندهم في الشقة
انديهي عليهم وتعالي حضري لقمة ناكلها
انا: ياعم بقولك انا مليش نفس
فريد: لما ناكل مع بعض نفسك هتتفتح
………. بيت مريم …………
اه يا ملاك بالراحة
ملاك: مأنا بنيكك بالراحة اهو .. طيزك جامدة اوي يا ماما
ملاك ماسك أمه شيري في چراچ الفيلا اكتر مكان بيحب ينيكها فيه
ااااااه اااااااه يا ملاك ااااااااه نكني اوووي
مريم في الوقت ده في اوضتها بتكلم ولاء اللي بقى بينهم وبين بعض صداقة وصحوبية .. وطبعا ولاء هي اللي بتقرب منها وعايزة تشدها لشبكة الدعارة بتاعتهم … زي ما مدحت شد امها وبقي بيجبلها رجالة يا في الأوتيل يا في شقة عفاف بعد ما بتعمل دماغ الهرويين
مريم بعد ما خلصت المكالمة مع ولاء خرجت من الاوضة بتاعتها علشان زهقانة وعايزة تخرج وراحت ل اوضة ملاك علشان تطلب منه يخرج معاها ويرحوا في اي مكان برا
مريم راحت الاوضة ملقتش اخوها.. نزلت بصت عليه لا لقيته ولا لقيت مامتها .. عرفت ان ملاك اكيد مع مامتة يا في اوضتها يا في الچراج
مريم اتسحبت على طراطيف صوابعها وراحت للجراچ .. وبصت على الأوضة اللي عاملينها مخزن وديمآ ملاك بيحب ينيك أمه في الأوضة دي
مريم شافت مامتها وهي مفلئسة وملاك شغال ينيكها في طيزها وهاري بزازها تقفيش
وزي ما مريم متعودة تفضل تتفرج وهي بتلعب في كسها لغاية ما تجيب ميتها وترتاح شوية
بس لازم ياتتناك من اخوها بالليل يا تتناك من سمير جوز امها وابو اخوها ملاك
مريم فضلت واقفة تتفرج على امها اللي مش شبعانة نيك من زب اخوها ملاك وصوابع ايدها داخل تحت الكلوت عمالة تنيك كسها بصوابعها
وفجاءة سمعت صوت كلاكس عربية عمو سمير قدام باب الفيلا
مريم مكنش قدامها غير انها تنبه اخوها وامها ان عمو سمير جه .. علشان كان لازم هيشوفها وهي بتتناك من ابنها وهتبقي مصيبة
مريم مكنش قدامها حل غير انها بصوت واطي قالت
عمو سمير جه يا ماما … خلص يا ملاك
شيري لبست اللاندر بتاعها بسرعة وملاك رفع البنطلون بتاعه
وخرجوا لقوا مريم في وشهم
ملاك مكنش عنده مشكلة لأنه معرف أخته كل حاجة .. المصيبة كانت بالنسبة لامها اللي مكنتش تتخيل ولو للحظة ان مريم بنتها عارفة بالعلاقة بينها وبين ابنها ملاك
سمير دخل بالعربية وشاف مراته وابنة ومريم بنت مراته واقفين في الجراج
وكلهم عاملين انهم واقفين طبيعي
لكن الحقيقية الارتباك كان ماليهم
سمير ركن العربية. وبعد ما نزل منها
قال: خير يعني كلكم واقفين في الچراچ
مريم: اه ياعمو كنا بنتمشي شوية انا وملاك وماما كانت في الفيلا زهقانة جت اتمشت معانا
سمير: طب ايه هتفضلوا واقفين هنا يعني ولا هتدخلوا الفيلا
شيري: لا لا طبعا هندخل الفيلا
مريم بصت ل مامتها وهي عارفة ان مامتها مش عارفة هتقولها ايه ويمكن ماقدرش تحط عينها فيها
بالليل سمير دخل الاوضة بتاعته علشان ينام وملاك طلع الاوضة بتاعته ومفضلش في الصالة بتاعة الفيلا غير مريم ومامتها
في اول الكنبة قاعدة مريم . واخرها قاعدة شيري … والاتنين قاعدين ساكتين وكل واحدة فيهم مستنية التانية تبدأ بالكلام
لغاية ما شيري قالت .. مريم انا انا
مريم: انا عارفة يا ماما عارفة من زمان مش دلوقت عارفة من قبل حتى ما اتجوز .. وشفتك انتي وملاك اخويا كتير مش مرة ولا اتنين
ومش بس كده انا عارفة بعلاقتك مع مدحت وعارفة انك مدمنة هرويين
وكمان عارفة ان مدحت هو اللي بيجبلك الهباب ده
اقولك على حاجة كمان … انا عارفة بعلاقتك بالسواق بتاع الشركة .. وعارفه ان اخويا بقى كده بسببك
وبقي بيحب يشوفك وانتي في احضان الرجالة .. بقى بيتمتع بده
شيري: (عينها في الأرض ومكسورة) عارفة وساكتة يا مريم كل المدة دي
مريم: يعني هعمل ايه يا ماما .. انا عارفة انك مش في وعيك وهو كمان مريض وغصب عنه
انا ساكتة علشان مينفعش اتكلم علشان للأسف انا كمان زيك وسلمت نفسي ل اخويا والعجيب اني بستمتع لما بينام معايا يمكن متعتي دي هي اللي خلتني اسكت ومقدرش افتح بوقي
شيري قامت وضربت مريم بالقلم لما عرفت انها هي كمان بتمارس الجنس مع اخوها وبعد ما ضربتها بالقلم راحت وخداها في حضنها وبقت بتعيط زي العيال الصغيرة. ومريم هي كمان دموعها نزلت على خدها غصب عنها
ودي كانت بداية التحرر الكامل بين الأم والأبنة والأبن
فضلو ايام كل واحدة حاسة انها مكسورة قدام التانية لغاية ما في يوم
مريم صممت انها تمارس الجنس مع اخوها في الجنينة بعد نزول سمير وركب عربيته وراح على شغله
مريم نزلت بشورت صغير وفنلة بيضة حملات مش لابسة تحتها اي حاجة وحلمة بزازها بارزة من الفنلة
مريم كانت عارفة ان الدادة سعدية مش جاية النهاردة لأنه يوم اجازتها
وكمان الجنايني امبارح كلم سمير جوز امها قدامها وقالوا ان عنده ظروف ومش هيقدر يجي بكره
نزلت الصالة شافت اخوها ملاك نايم في الجنينة على ظهره بيلعب تمارين بطن
خرجت تتمشي بخطوات ثابتة في اتجاه اخوها .. وراحت وقفت قدامه وبعدين لفت بضهرها بصت على الشباك بتاع اوضة مامتها لقته مفتوح بس مش باصة
مريم كانت عارفة ان مامتها بتنزل كل يوم في الوقت ده
مريم: واد يا ملاك ما تيجي تنكني في الجنينة .. انا حاسة ان كسي مولع
ملاك: انتي شاربة حاجة عالصبح
مريم نزلت وقعدت على قرافيصها
تحت رجل ملاك اخوها ومسكته من رجله وهو بيلعب تمارين البطن
ملاك بكل لعب. وقالها امك زمانها نازلة
مريم: ما تنزل .. هو انت مش بتنيكها وهي خلاص عرفت اني عرفت
بقولك ايه انا ممحونة عالاخر وعايزة اتناك منك دلوقت وهنا وراحت ماشية على ايدها وعلى ركبها وطلعت قعدت على رجل اخوها ونزلت بأيدها ونزلت الشورت بتاع ملاك وطلعت زبه لبره
ملاك يا مجنونة بتعملي ايه
مريم رفعت خصلات شعرها اللي كانت نازلة على وشها وابتسمت وقالت
همص زبك وبعدها هاخده في كسي المولع يا معرص
ملاك نقطة ضعفة انه يحس نفسه ذليل ويتوصف بالمعرص او الديوث
اول ما مريم قالت له يامعرص كان زبه بقى زي الحديده
مريم ماسكة زبه بأيدها وعمالة تدعك فيه وكسها على رجل ملاك عمالة تحكه وهي رايحة جاية ومبتسمة ابتسامة شرموطة هايجة
نزلت على زبه وبقت بتلمسه بشفايفها وبتبوسه
ايه الزب ده يا خول .. زبك معرص زيك وبيقف على أخته المتناكة
ااااااح صح يا ملاك يا متناك . صح يا خول
ملاك: اااااه يا لبوة صح
مريم اخدت زبه في بوقها وبقت عمالة تمص زبه وهي ماسكاه بصوابعها وعمالة تدعك فيه
في اللحظة اللي مريم عمالة تمص في زب اخوها ملاك .. شيري امهم كانت واقفة بتتمشي في الأوضة وعيونها راحت ناحية الجنينة.. مشيت خطوتين عيونها لمحت مريم موطيه رجعت خطوتين لورا علشان تشوف مريم بتعمل ايه ..وشافت اللي عمرها ما كانت تتخيل انها تشوفه
برغم ان مريم اعترفت ليها بعلاقتها مع ملاك لكن انها تسمع الاعتراف شيء وانها تشوف بعيونها بنتها وهي بتمص زب ابنها شيء تاني
ملاك شاف امه هو بتبص عليهم من ورا الستاره وقال ل مريم امك شايفانا
مريم بصت على عند امها وراحت قايمة وقلعت الفانلة الحملات والشورت واللاندر بتاعها وراحت طالعة فوق اخوها 69 ونزلت على زبه وبقت عمالة ترضع في زبه وتمصه وتبص على امها
وهي مبتسمة
ملاك فاتح كس مريم بصوابعه ومدخل لسانه جوا كسها وعمال يلحس العسل اللي نازل منها
اااااااه اااااااااه يا ابن الشرموطة ولعت كسي
ملاك: مصي يا متناكة .. مصي يا شرموطة
مريم: ممممممممم جميل .. جميل زبك اووووي ممممممم
مريم قامت وراحت لفت بوشها ونزلت بكسها وهي ماسكة زب
نزلت وهي باصة ل امها .. عيونها في عيون شيري وكسها بيلمس زب ملاك وبيبلعة جواه
مريم قعدت على زب اخوها وعيونها فوق بتباع نظرات امها وكأنها عايز تقولها .. زي ما رضيتي انك تتناكي من ابنك .. شوفي بنتك وهي بتقعد على نفس الزب اللي قعدتي عليه .. زب ابنك
فضلت تروح وتيجي وهي بتتأوه وبتتغنج وكل شوية تمسك بزازها تفعص فيهم وترفعهم لفوق بأيدها وتلحس حلماتها بلسانها
قامت وفلئست لملاك اللي جه وقف وراها ومسكها من وسطها وحط زبه على خرم طيزها وبدأ يدوس بزبه لغاية ما بقى كله جواها
ااااااااه يابن المتناكة . اااااااااه زبك ولع طيزي وهيجني يا ملاااااااااك
ملاك عمال ينيك في طيز أخته مريم الممحونة وشيري فوق عمالة تتفرج
وبدأت تحس بحرقان في كسها وفي طيزها .. وعروق بزازها بدأت تحس فيهم بأكلان وعايزه حد يرضعهم
الغضب والصدمة اتحولوا لهيجان
ومن غير ما تشعر بدأت تحس بميه دافيه بتنزل من كسها …. مياه شهوتها
وايدها راحت لتحت القميص وبدأت تلعب في كسها وتحك بظرها وايد عمالة تفعص في بزازها
ملاك نيم أخته الشرموطة على الأرض ونام فوق منها وزبه رايح بين فلقة طيزها وخابط في كسها
اااااااح اااااااااح … دخل زبك يا خول … دخلة ولا انت عايز حد ينيكك يا متناك
ملاك قام من على طيز أخته .. ورفع وسطها ورشق زبه في كسها
وبقي عمال يرزع ويرشق زبه بقوة
وصوت ارتطام لحمة في لحمها هيجه
وبقي بينيكها بسرعة بسرعة لغاية ما خلاص هيجيب لبنه
طلع زبه بسرعة وفضل يدعك فيه لغاية ما جابهم على طيزها
وراح نايم على ضهره … ومريم اخدت الشورت والفانلة مسكتهم في ايدها ومشيت في اتجاه باب الفيلا وهي بتبص على امها وهي مبتسمة
دخلت الفيلا وراحت الحمام اخدت دوش وخرجت لقت امها نزلت
متكلموش مع بعض ولا كلمة … مفيش غير النظرات بينهم
شيري دخلت عملت الفطار … ومريم قعدت فطرت معاها. وملاك لسة نايم على ضهره في الجنينة
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
صحيت الصبح الساعة 6 قومت لبست هدومي ونزلت اخدت عربيتي وطلعت على المستشفى
اليوم كان طويل وشربات اللي بتساعدني جت متأخرة بسبب انها كانت تعبانة من الحمل
انا: ايه يا شربات كنتي سهرانة سهرة حمره مع جوزك ولا ايه
شربات: بقى كده يا دكتور بتتريق سهرة ايه بس انا تعبانة ولولا الحاجة مكنتش نزلت الشغل لغاية ما اولد
انا: ايه مالك بس … ايه اللي تاعبك
شربات: حاسة نفسي مهمدة ومش حمل اعمل اي حاجة
انا: طيب انا هصرفلك من العيادة شوية فيتامينات وكمان ياريت تهتمي بالأكل اللي يصلب طولك
شربات: تسلم يا دكتور … حاضر
بعد ما خلصت المستشفى وانا راكب عربيتي ومروح عالبيت… لقيت حنان بتتصل بيا وبتسألني انت قولت ايه لجوزي
انا: امتى؟
حنان: امبارح لما كنت عندنا
انا: ليه حصل ايه ؟
حنان: اصله امبارح بالليل واحنا على السرير فضل يلف ويدور عليا في الكلام وقالي في الاخر انه معندوش مشكلة لو وليد كشف عليكي كشف يدوي
انا: هههههههههه اه وانتي بقى قولتي ايه
حنان: انا استغربت جدا إنه طلب مني كده ولما سألته انت يا راجل مش هتغير وانت عارف ان اخوك هيشوف كس مراتك… ويحط ايده في كسها
لقيتة اتحرج ووشه احمر وقالي ان الطب مفهوش غيرة .. واخويا هيكشف عليكي مش هينيكك… وراح قايم وخرج الصالة وولع سيجارة
انا: يعني كده تقدري تنزلي ليا العيادة بقى في اي وقت واذا شافك طالعة من عندي ولو سألك كنتي بتعملي ايه .. هتقولي له كنت بكشف
حنان: بضحكة كلها مرقعة .. وانت بصراحة هتكشف عليا أحلى كشف
اه منك انت يا وليد
انا: جوزك فين ؟
حنان: نزل راح شغله
انا: هو خلاص نزل من النهاردة حلو اووووي يعني كده مش هيجي غير على عشرة بالليل كل يوم
حنان: اه يا قلبي … انا عارفة دماغك دي ودتك لفين.
انا: بذمتك انتي مش مشتقالي
حنان: مشتقالك بس .. انا هتجنن عليك
قفلت مع حنان ودوست بنزين علشان اروح بسرعة
وصلت البيت ركنت العربية وطلعت بسرعة على شقة حنان
اللي كانت لابسة ومجهزة نفسها زي اي عروسة مستنية جوزها ليلة دخلتها
قضيت معاها أحلى ساعتين … وفشختها نيك وبعدها طلعت على شقتي فتحت الباب لقيت محسن ابني نايم على الكنبة بره جيت ادخل الأوضة بتاعتي وانا ماشي عديت على اوضة ابني عامر وكان الباب موارب
بصيت كان عامر ابني بيكلم حد على اللاب وحاطط السماعة في ودانة ومش واخد بالة مني خالص وكانت المفاجئة .. لا مش المفاجئة .. كانت الصدمة .. ابني عامر مطلع زبه وبيكلم واحدة وبينيكها صوت
زعقت بعلو صوتي .. انت بتعمل ايه يا حيوان
عامر قام مفزوع. ودخل زبه بسرعة جوا بنطلون الترنج وقفل اللاب
دخلت لطشته بالقلم على وشه قلم مخبرين لدرجة ان صوابع ايدي علمت في وشه
ورحت اخدت منة اللاب وحلفت انه لا هيشوفه ولا هيشوف تليفونات تاني
دخلت الأوضة بتاعتي ورميت اللاب على السرير وقعدت حطيت ايدي على راسي
وبعدها افتكرت ان عامر ابني كبر وبقى راجل وعمره عدى ال 18 سنة
ولقتني قولت ياااااه ده العمر بيجري والعيال بتكبر والمفروض اني احط عيني في وسط راسي واخد بالي من تصرفاتهم
اخدت اللاب من على السرير وفتحته
ودورت في اللاب لقيته غرقان افلام سكس فضلت ادخل الفولدرات ومن حسن حظي إنه كان فاتح الفولدرات المخفية وكانت الصدمة التانية … صدمة اكبر من الصدمة الأولي
فولدر مكتوب عليه .. العشق
فتحت الفولادر وفوجئت بصور بسمة بنت اخويا شريف وهي عريانة
ضربت بأيدي على وشي ايه اللي انا شايفة ده
بسمة متصورة بكل الأوضاع .. بزازها .. وطيزها .. وكسها
فضلت اقلب في الصور اللي كانت اكتر من 100 صورة. وبقمصان نوم وبكلوتات ومن غير هدوم خالص
فكرت اني اقوم اكسر اللاب على دماغه واقوم اديلة علقة موت لكني خوفت اخويا اللي فوق مني او مراته تسمعني
ساعتها ممكن نخسر بعض بسببهم
قفلت اللاب وبقيت عمال الف في الأوضة وانا مش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
شوية جه اشعار على اللاب فتحت اشوف الأشعار ده لقيته اشعار على برنامج دردشة منزلة وفيه غرف متعددة والشات ده معمول بينة وبين بسمة بس ومحدش غيرهم ينفع يدخله
ولقيت رسالة من بسمة بتقولو ايه يا حبيبي سبتني وروحت فين .. مش هتنيك حبيبتك بسمة
الرسالة دي خلت دماغي لفت .. معقول بسمة بنت اخويا بالاباحة دي
فضلت اقلب في الرسايل القديمة اللي بينهم وشفت مصايب .. كلام عمري ماكنت اتخيل إنه يطلع من بسمة
خصوصا ان اخويا مربيها احسن تربية
وزارع فيها القيم والأخلاق والمبادئ
واللي صدمني اكتر ان عامر بيبعتلها افلام سكس وهي كانت بتعلق على الافلام بعد ما بتتفرج عليها ويتكلمو شات كانه نايم معاها
فضلت اقرا الرسايل القديمة لغاية ما وصلت لمحادثة طويلة بينهم وهي بتحكيله عن مامتها امل وانها اكتر من مرة بتشوف باباها وهو بينيكها
وان الأوضة بتاعتهم ديما بتكون مفتوحة وان مامتها بتتخيل حد تاني بينيكها غير باباها … وانا باباها بيعمل دور الشخص التاني ده
قفلت اللاب وانا مش متأكد ان كان ده حقيقي ولا انا بحلم ونايم وكل ده مش حقيقي
تليفوني رن
انا: الو .. اه ازيك يا مدام عفاف
مدام عفاف: النهاردة حضرتك هتفتح العيادة
انا: كويس انك اتصلتي وفكرتيني
حاضر يا مدام عفاف .. حضرتك هتيجي الساعة كام
عفاف: زي ما حضرتك تقولي هاجي انا و ولاء
انا: طيب 8 مناسب ليكي؟
عفاف: مناسب اوي .. خلاص يا دكتور 8 بالظبط هتلاقيني عندك في العيادة
الساعة 8 كنت لبست هدومي ونزلت العيادة ومفيش عشر دقايق كانت ولاء وعفاف عندي في العيادة
بعد ما رحبت بيهم واطلعت على الفحوصات اللي عملوها وطمنتهم ان الفحوصات تمام ومفهياش اي شيء يقلق
لقيت مدام ولاء بتعزمني على حفلة عندها في البيت بعد يومين متعودة تعملها او هي وصحابها متعودين كل فترة يعملوا حفلة يقابلوا بعض فيها ويقضوا وقت ظريف
في البداية اعتذرت لكنها صممت اني لازم احضر الحفلة
وبعد ما خلصت ومشيوا .. قفلت العيادة وطلعت .. وانا طالع امل مرات اخويا كانت نازلة على السلم رايحة ل بابا
اول ما شفتها .. افتكرت الكلام اللي قريته عنها وحسيت اني اول مرة بشوفها… شوفتها مش اكتر من واحدة مومس .. نفسها تتناك من واحد غير جوزها
سلمت عليا ونزلت وانا طلعت وهي نازلة روحت باصص عليها وهي نازلة
وعنيا راحت لطيزها …
عمري ما فكرت في امل ولا عنيا راحت لجسمها ودي كانت اول مرة عيني تروح لحتة في جسمها .. وطبعا ده نتيجة اللي قريته في الشات وعلى لسان اقرب حد منها … بنتها بسمة
…….. المشهد بين ولاء وعفاف ……
عفاف: انا كنت خايفة ومرعوبة ل نتيجة الفحوصات تطلع فيها حاجة وحشة
ولاء: تصدقي وانا كمان كنت خايفة
احنا اصلنا نمنا مع رجالة بعدد شعر راسنا
عفاف: بس عارفة يا بت يا ولاء الدكتور مدحت ده داخل دماغي اوي ومنغشش في نفوخي
ولاء: لا لا ده يا حبيبتي يخصني ههههههههه
عفاف: واحنا من امتى فيه بينا الكلام ده … خلاص يخصنا احنا الاتنين
ولاء: ههههههههههه
عفاف: اه صحيح انتي كلها كام يوم وهتسافري شرم
ولاء: اه مانا عارفة مدحت اتصل بيا وعرفني
عفاف: تصدقي انا كان نفسي اطلع الطلعة دي .. الراجل ده فلوسة زي الرز وهيعيشك في جنة
ولاء: انتي هتقوليلى انا ؟ ههههههه مانا يابت اللي كنت معاه الصيف اللي فات وحكيالك
عفاف:: ايه الغباء بتاعي ده .. صحيح انتي اللي كنتي معاه انا اتلخبطت وكنت فاكرة البت نهلة هي اللي كانت معاه
ولاء: بس عارفة يا عفاف اوحش حاجة في الراجل ده ايه
عفاف: ايه ..؟؟
ولاء: بيعشق نيك الطيز. الصيف اللي فات مرحمش طيزي … فشخني نيك في طيزي
عفاف: يخرب بيت امك تصدقي انك هيجتيني
ولاء: طب ايه … ما تيجي نروح شقتي .. انا نفسي فيكي انا كمان
عفاف: ياريت … يلا بينا
عفاف راحت مع ولاء شقتها اللي في المقطم اللي عايشة فيها
ولما وصلوا الشقة عفاف قالت انها هتدخل الحمام تاخد دش ساخن
ولاء طيب ادخلي وانا هجيب الفوط من الدولاب واجي اخد دوش معاكي
عفاف دخلت الحمام قلعت هدومها وفتحت الدش ونزلت تحت منه وهي مستمتعة بالمياه الدافئة اللي بتنزل على جسمها وبتعدي بين وراكها وبين فلقة طيزها
ولاء كانت قالعة هي كمان ودخلت معاها تحت الدش
ولاء قربت منها وجابت الشامبو ونزلت منه على ضهر عفاف .. ومسكت الليفة الناعمة وبقت عمالة تدعك على ضهرها. والرغوة بقت على كل جسمها
صوابعها نزلت لغاية بين فلقة طيزها
وبقت عمالة تحسس وتلعب في طيزها وخرمها
عفاف لفت وبقت وشها لوش ولاء
قربت منها وايدها اخدت رغوه من جسمها وحطتها على جسم ولاء .. وهي بتحسس على بزاها .. قربت منها
وشفايفهم بتعصر بعضها
ايد ولاء نزلت على كسها … وغاصت بين شفراته
ااااااه اااااااااه. يا ولاء ااااااه
عفاف بتتحرك بكسها على ايد ولاء
واخدت لسانها بين شفايفها وبدأت تمص وتبلع الريق اللي سايل منها
عفاف رفعت رجل على قعدة الحمام والرجل التانية على الأرض
ولاء نزلت على ركبها وهي ساندة بأيدها على ركبة عفاف
وطلعت لسانها وبقت بتحركة على كسها
اااااااح اااااااااااح اوووووف كسي ولع ياولاء
بعد ما بوظو اعصاب بعض في الحمام وتحت المياه
ولاء وعفاف خرجو وهما لفين الفوط على جسمهم ودخلوا اوضة النوم
عفاف شالت الفوطة من على جسم ولاء .. و ولاء شالت الفوطة من على جسم عفاف
ولزقوا في بعض وايدهم على بزاز بعض.. وعفاف نزلت بشفايفها تحت رقبة ولاء وبلسانها بقت عمالة تلحس وتنزل لغاية ما وصلت لبزازها
فضلت تحرك لسانها على حلمة بزازها وتاخدهم بين شفايفها تمص فيهم وترضعهم و ولاء عمالة تملس على شعرها وعلى خدودها
ولاء وهي ماسكة ايد عفاف رجعت بضهرها للسرير ونامت على طرف السرير .. فتحت رجليها وبقت بصباعها عمالة تحركة على كسها وتتأوه
عفاف نزلت على ركبها ودخلت بين فخادها وطلعت لسانها بره وراحت لكسها… وبقت بتلحس فيه وتنزل لغاية خرم طيزها
ولاء لفت رجليها حولين دماغ عفاف وبقت عمالة تطلع وتنزل بوسطها وعفاف عمالة تلحس كسها
شويه وعفاف نامت على ضهرها و ولاء نزلت على بطنها .. ودخلت بين وراكها وبقت عمالة تلحس هي كمان كس عفاف .. فضلت تلحس وتمص زنبورها
ولاء طلعت نامت فوق عفاف .. وراحت تمص شفايفها اللي مش شبعانة منها .. وبقوا بيمصوا السنة بعض وكل واحدة مدخلة صوابعها في كس التانية
اهاتهم بقت هي المسيطرة على ارجاء المكان .. وحركات اجسامهم بقت بتتسارع .. وكل واحدة فيهم فاشخة كس التانية نيك وهاريته
فضلو اكتر من ساعة مقطعين بعض من البوس واللحس والبعبصة وفشخ اكساسهم بأيدهم لغاية ما جابوا ميتهم وبعدين ناموا جنب بعض
………….عودة للدكتور …………
طلعت شقتي وانا بفكر ازاي اخويا يقبل ان مراته تتخيل حد غيره بينام معاها
وكمان هو اللي بيمثل الحد ده
وياتري مراته كانت بتتخيل لمين .. وياترى بعد ما بيخلصوا ممارسة مراته بتبصله ازاي .. ياتري هي كده شيفاه راجل ؟.. ميت سؤال وسؤال جه في دماغي ومش لاقي ولا رد للأسئلة دي
باب اوضتي خبط
انا:: مين
عامر: انا عامر يا بابا ممكن ادخل
انا قومت شلت اللاب في الدولاب وقعدت على السرير وقولت له ادخل
عامر دخل وحاطط دماغة في الأرض
بابا انا عارف اني عملت حاجة غلط
وانا مش جاي علشان اخد اللاب
انا جاي اعتذرلك على اللي عملته والمنظر الزبالة اللي شفتني فيه
انا: بص يا عامر انا مش عايز اعرف انت كنت بتكلم مين ولا هسألك ولا حتى جربت افتح اللاب لاني مش بفهم فيه بس اللي عايز اقولة ليك انك عملت حاجة خلت منظرك قدامي زبالة
ومش هقدر انسي ده غير لو انت اثبتلي انك بطلت تعمل ده
انا اتصدمت فيك صدمي عمري
وفضلت اكلمه عن القيم والمبادئ وعن الاخلاق اللي اتربينا عليها وايه اللي يصح واللي ميصحش
عامر: دي اول مرة اعمل كده ودي بنت عرفتها من الفيس واوعدك مش هكلمها تاني
انا: بنت من الفيس ؟ هو الفيس فيه بنات كده
عموما اتفضل على اوضتك واللاب انا شلته … لما اتأكد انك اتعدلت هبقى ادهولك
تليفوني رن أخدته من جنبي وبصيت لقيت المتصل صديقي الدكتور فودة
قولت ده جه في وقته
انا: الو تصدق كنت لسة بفكر اكلمك
فودة: مش هتبطل النصب بتاعك ده
اللي بيفكر يتصل ايه اللي بيمنعه
انا: هههههههه ماشي المهم انت فين .. انا مخنوق وعايز اخرج وافك على نفسي
فودة: انا بتصل بيك علشان اقولك اني في الكافيه
انا: خلاص انا هلبس وهجيلك
فودة: اه صحيح مفيش قطعة ل اخوك
انا: قطعة ايه ؟ ااه تقصد الشيكولاتة
فودة: ايوة ياعم
انا: اه فيه حاضر هجبلك
فودة: ماشي انا مستنيك
قومت فتحت المعمل واخدت من التلاجة قطعتين شيكولاتة ونزلت اخدت عربيتي وروحت على الكافيه
قابلت صديقي فودة سلمت عليه وقعدت .. طلبت قهوة زيادة
فودة: جبتلي الشيكولاتة
انا: ايوة يا عم خد .. قطعتين مش قطعة
فودة: حبيبي يا وليد .. ايوة كدة
انا: اي خدمة .. المهم انت اخبارك ايه
فودة: تمام يا صاحبي .. انت اخبارك ايه .. ومش ناوي تتجوز بقي
انا: اتجوز ؟ لا ياعم مش في دماغي خالص دلوقت
فودة: ليه ياعم .. اتجوز بدل ما تلاقي العمر بيفوت منك .. على الاقل تلاقي واحدة تهتم بيك لو مرضت
انا: لما النصيب يجي بقى .. بقولك ايه يا فودة في حاجة كده مش فاهمها
فوده: خير يا صاحبي
فيه واحد اعرفه دكتور معايا في المستشفى اللي شغال فيها عرفت بالصدفة إنه لما بينام مع مراته .. بيتخيلوا ان شخص تاني خالص هو اللي بيمارس الجنس مع مراته
فودة: تقصد ان جوزها ديوث ؟
ولا بيعملوا كده من باب التغير ؟
انا: تغير ؟ مش فاهم
فودة: بص في ناس بيكون عندها ملل جنسي بيحس ان مفيش جديد وده بيقتل الرغبة الجنسية جواهم .. فبيعملو ايه علشان يقتلوا الملل ده، يبتدو يغيروا طريقة الممارسة بالتخيلات الجنسية والتمثيل
يعني مرة هو يمثل إنه حرامي ودخل يسرق الشقة فشافها واغتصبها .. او يتخيلوا واحد تالت معاهم.. او يتخيلو ست معاهم.. وكدة يعني
انا: طب وانت شايف ان ده طبيعي
فودة: من وجه نظري لا مش طبيعي، واكيد في خلل سلوكي وغالبا ده بيتولد من كثره مشاهدة الافلام الجنسية
انا: تقصد ان دي بتكون رغبة حقيقية جواهم بسبب مشاهدتهم الافلام الجنسية
فودة: بالظبط كده .. رغبة داخلية جواهم وممكن مع الوقت التخيل ده يتحول لامنية ملحة جواهم . وده فيه خطورة على استمرار العلاقة بينهم
لانهم ممكن ياخدو خطوة ايجابية في لحظة ضعف .. وبعد ما يحصلوا على متعتهم ونشوتهم يبدأوا يفوقوا .. والعلاقة الزوجية تتحطم وكل واحد فيهم هيشوف التاني يا خاين … يا ديوث… وغالبا هيحصل طلاق .. وفضيحة
انا: بس دول بقالهم سنين متزوجين، وعندهم بنت عروسة على وش جواز
فودة: يبقي الاتنين قابلين وعندهم نفس الرغبة …
اليوم كان طويل وشربات اللي بتساعدني جت متأخرة بسبب انها كانت تعبانة من الحمل
انا: ايه يا شربات كنتي سهرانة سهرة حمره مع جوزك ولا ايه
شربات: بقى كده يا دكتور بتتريق سهرة ايه بس انا تعبانة ولولا الحاجة مكنتش نزلت الشغل لغاية ما اولد
انا: ايه مالك بس … ايه اللي تاعبك
شربات: حاسة نفسي مهمدة ومش حمل اعمل اي حاجة
انا: طيب انا هصرفلك من العيادة شوية فيتامينات وكمان ياريت تهتمي بالأكل اللي يصلب طولك
شربات: تسلم يا دكتور … حاضر
بعد ما خلصت المستشفى وانا راكب عربيتي ومروح عالبيت… لقيت حنان بتتصل بيا وبتسألني انت قولت ايه لجوزي
انا: امتى؟
حنان: امبارح لما كنت عندنا
انا: ليه حصل ايه ؟
حنان: اصله امبارح بالليل واحنا على السرير فضل يلف ويدور عليا في الكلام وقالي في الاخر انه معندوش مشكلة لو وليد كشف عليكي كشف يدوي
انا: هههههههههه اه وانتي بقى قولتي ايه
حنان: انا استغربت جدا إنه طلب مني كده ولما سألته انت يا راجل مش هتغير وانت عارف ان اخوك هيشوف كس مراتك… ويحط ايده في كسها
لقيتة اتحرج ووشه احمر وقالي ان الطب مفهوش غيرة .. واخويا هيكشف عليكي مش هينيكك… وراح قايم وخرج الصالة وولع سيجارة
انا: يعني كده تقدري تنزلي ليا العيادة بقى في اي وقت واذا شافك طالعة من عندي ولو سألك كنتي بتعملي ايه .. هتقولي له كنت بكشف
حنان: بضحكة كلها مرقعة .. وانت بصراحة هتكشف عليا أحلى كشف
اه منك انت يا وليد
انا: جوزك فين ؟
حنان: نزل راح شغله
انا: هو خلاص نزل من النهاردة حلو اووووي يعني كده مش هيجي غير على عشرة بالليل كل يوم
حنان: اه يا قلبي … انا عارفة دماغك دي ودتك لفين.
انا: بذمتك انتي مش مشتقالي
حنان: مشتقالك بس .. انا هتجنن عليك
قفلت مع حنان ودوست بنزين علشان اروح بسرعة
وصلت البيت ركنت العربية وطلعت بسرعة على شقة حنان
اللي كانت لابسة ومجهزة نفسها زي اي عروسة مستنية جوزها ليلة دخلتها
قضيت معاها أحلى ساعتين … وفشختها نيك وبعدها طلعت على شقتي فتحت الباب لقيت محسن ابني نايم على الكنبة بره جيت ادخل الأوضة بتاعتي وانا ماشي عديت على اوضة ابني عامر وكان الباب موارب
بصيت كان عامر ابني بيكلم حد على اللاب وحاطط السماعة في ودانة ومش واخد بالة مني خالص وكانت المفاجئة .. لا مش المفاجئة .. كانت الصدمة .. ابني عامر مطلع زبه وبيكلم واحدة وبينيكها صوت
زعقت بعلو صوتي .. انت بتعمل ايه يا حيوان
عامر قام مفزوع. ودخل زبه بسرعة جوا بنطلون الترنج وقفل اللاب
دخلت لطشته بالقلم على وشه قلم مخبرين لدرجة ان صوابع ايدي علمت في وشه
ورحت اخدت منة اللاب وحلفت انه لا هيشوفه ولا هيشوف تليفونات تاني
دخلت الأوضة بتاعتي ورميت اللاب على السرير وقعدت حطيت ايدي على راسي
وبعدها افتكرت ان عامر ابني كبر وبقى راجل وعمره عدى ال 18 سنة
ولقتني قولت ياااااه ده العمر بيجري والعيال بتكبر والمفروض اني احط عيني في وسط راسي واخد بالي من تصرفاتهم
اخدت اللاب من على السرير وفتحته
ودورت في اللاب لقيته غرقان افلام سكس فضلت ادخل الفولدرات ومن حسن حظي إنه كان فاتح الفولدرات المخفية وكانت الصدمة التانية … صدمة اكبر من الصدمة الأولي
فولدر مكتوب عليه .. العشق
فتحت الفولادر وفوجئت بصور بسمة بنت اخويا شريف وهي عريانة
ضربت بأيدي على وشي ايه اللي انا شايفة ده
بسمة متصورة بكل الأوضاع .. بزازها .. وطيزها .. وكسها
فضلت اقلب في الصور اللي كانت اكتر من 100 صورة. وبقمصان نوم وبكلوتات ومن غير هدوم خالص
فكرت اني اقوم اكسر اللاب على دماغه واقوم اديلة علقة موت لكني خوفت اخويا اللي فوق مني او مراته تسمعني
ساعتها ممكن نخسر بعض بسببهم
قفلت اللاب وبقيت عمال الف في الأوضة وانا مش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
شوية جه اشعار على اللاب فتحت اشوف الأشعار ده لقيته اشعار على برنامج دردشة منزلة وفيه غرف متعددة والشات ده معمول بينة وبين بسمة بس ومحدش غيرهم ينفع يدخله
ولقيت رسالة من بسمة بتقولو ايه يا حبيبي سبتني وروحت فين .. مش هتنيك حبيبتك بسمة
الرسالة دي خلت دماغي لفت .. معقول بسمة بنت اخويا بالاباحة دي
فضلت اقلب في الرسايل القديمة اللي بينهم وشفت مصايب .. كلام عمري ماكنت اتخيل إنه يطلع من بسمة
خصوصا ان اخويا مربيها احسن تربية
وزارع فيها القيم والأخلاق والمبادئ
واللي صدمني اكتر ان عامر بيبعتلها افلام سكس وهي كانت بتعلق على الافلام بعد ما بتتفرج عليها ويتكلمو شات كانه نايم معاها
فضلت اقرا الرسايل القديمة لغاية ما وصلت لمحادثة طويلة بينهم وهي بتحكيله عن مامتها امل وانها اكتر من مرة بتشوف باباها وهو بينيكها
وان الأوضة بتاعتهم ديما بتكون مفتوحة وان مامتها بتتخيل حد تاني بينيكها غير باباها … وانا باباها بيعمل دور الشخص التاني ده
قفلت اللاب وانا مش متأكد ان كان ده حقيقي ولا انا بحلم ونايم وكل ده مش حقيقي
تليفوني رن
انا: الو .. اه ازيك يا مدام عفاف
مدام عفاف: النهاردة حضرتك هتفتح العيادة
انا: كويس انك اتصلتي وفكرتيني
حاضر يا مدام عفاف .. حضرتك هتيجي الساعة كام
عفاف: زي ما حضرتك تقولي هاجي انا و ولاء
انا: طيب 8 مناسب ليكي؟
عفاف: مناسب اوي .. خلاص يا دكتور 8 بالظبط هتلاقيني عندك في العيادة
الساعة 8 كنت لبست هدومي ونزلت العيادة ومفيش عشر دقايق كانت ولاء وعفاف عندي في العيادة
بعد ما رحبت بيهم واطلعت على الفحوصات اللي عملوها وطمنتهم ان الفحوصات تمام ومفهياش اي شيء يقلق
لقيت مدام ولاء بتعزمني على حفلة عندها في البيت بعد يومين متعودة تعملها او هي وصحابها متعودين كل فترة يعملوا حفلة يقابلوا بعض فيها ويقضوا وقت ظريف
في البداية اعتذرت لكنها صممت اني لازم احضر الحفلة
وبعد ما خلصت ومشيوا .. قفلت العيادة وطلعت .. وانا طالع امل مرات اخويا كانت نازلة على السلم رايحة ل بابا
اول ما شفتها .. افتكرت الكلام اللي قريته عنها وحسيت اني اول مرة بشوفها… شوفتها مش اكتر من واحدة مومس .. نفسها تتناك من واحد غير جوزها
سلمت عليا ونزلت وانا طلعت وهي نازلة روحت باصص عليها وهي نازلة
وعنيا راحت لطيزها …
عمري ما فكرت في امل ولا عنيا راحت لجسمها ودي كانت اول مرة عيني تروح لحتة في جسمها .. وطبعا ده نتيجة اللي قريته في الشات وعلى لسان اقرب حد منها … بنتها بسمة
…….. المشهد بين ولاء وعفاف ……
عفاف: انا كنت خايفة ومرعوبة ل نتيجة الفحوصات تطلع فيها حاجة وحشة
ولاء: تصدقي وانا كمان كنت خايفة
احنا اصلنا نمنا مع رجالة بعدد شعر راسنا
عفاف: بس عارفة يا بت يا ولاء الدكتور مدحت ده داخل دماغي اوي ومنغشش في نفوخي
ولاء: لا لا ده يا حبيبتي يخصني ههههههههه
عفاف: واحنا من امتى فيه بينا الكلام ده … خلاص يخصنا احنا الاتنين
ولاء: ههههههههههه
عفاف: اه صحيح انتي كلها كام يوم وهتسافري شرم
ولاء: اه مانا عارفة مدحت اتصل بيا وعرفني
عفاف: تصدقي انا كان نفسي اطلع الطلعة دي .. الراجل ده فلوسة زي الرز وهيعيشك في جنة
ولاء: انتي هتقوليلى انا ؟ ههههههه مانا يابت اللي كنت معاه الصيف اللي فات وحكيالك
عفاف:: ايه الغباء بتاعي ده .. صحيح انتي اللي كنتي معاه انا اتلخبطت وكنت فاكرة البت نهلة هي اللي كانت معاه
ولاء: بس عارفة يا عفاف اوحش حاجة في الراجل ده ايه
عفاف: ايه ..؟؟
ولاء: بيعشق نيك الطيز. الصيف اللي فات مرحمش طيزي … فشخني نيك في طيزي
عفاف: يخرب بيت امك تصدقي انك هيجتيني
ولاء: طب ايه … ما تيجي نروح شقتي .. انا نفسي فيكي انا كمان
عفاف: ياريت … يلا بينا
عفاف راحت مع ولاء شقتها اللي في المقطم اللي عايشة فيها
ولما وصلوا الشقة عفاف قالت انها هتدخل الحمام تاخد دش ساخن
ولاء طيب ادخلي وانا هجيب الفوط من الدولاب واجي اخد دوش معاكي
عفاف دخلت الحمام قلعت هدومها وفتحت الدش ونزلت تحت منه وهي مستمتعة بالمياه الدافئة اللي بتنزل على جسمها وبتعدي بين وراكها وبين فلقة طيزها
ولاء كانت قالعة هي كمان ودخلت معاها تحت الدش
ولاء قربت منها وجابت الشامبو ونزلت منه على ضهر عفاف .. ومسكت الليفة الناعمة وبقت عمالة تدعك على ضهرها. والرغوة بقت على كل جسمها
صوابعها نزلت لغاية بين فلقة طيزها
وبقت عمالة تحسس وتلعب في طيزها وخرمها
عفاف لفت وبقت وشها لوش ولاء
قربت منها وايدها اخدت رغوه من جسمها وحطتها على جسم ولاء .. وهي بتحسس على بزاها .. قربت منها
وشفايفهم بتعصر بعضها
ايد ولاء نزلت على كسها … وغاصت بين شفراته
ااااااه اااااااااه. يا ولاء ااااااه
عفاف بتتحرك بكسها على ايد ولاء
واخدت لسانها بين شفايفها وبدأت تمص وتبلع الريق اللي سايل منها
عفاف رفعت رجل على قعدة الحمام والرجل التانية على الأرض
ولاء نزلت على ركبها وهي ساندة بأيدها على ركبة عفاف
وطلعت لسانها وبقت بتحركة على كسها
اااااااح اااااااااااح اوووووف كسي ولع ياولاء
بعد ما بوظو اعصاب بعض في الحمام وتحت المياه
ولاء وعفاف خرجو وهما لفين الفوط على جسمهم ودخلوا اوضة النوم
عفاف شالت الفوطة من على جسم ولاء .. و ولاء شالت الفوطة من على جسم عفاف
ولزقوا في بعض وايدهم على بزاز بعض.. وعفاف نزلت بشفايفها تحت رقبة ولاء وبلسانها بقت عمالة تلحس وتنزل لغاية ما وصلت لبزازها
فضلت تحرك لسانها على حلمة بزازها وتاخدهم بين شفايفها تمص فيهم وترضعهم و ولاء عمالة تملس على شعرها وعلى خدودها
ولاء وهي ماسكة ايد عفاف رجعت بضهرها للسرير ونامت على طرف السرير .. فتحت رجليها وبقت بصباعها عمالة تحركة على كسها وتتأوه
عفاف نزلت على ركبها ودخلت بين فخادها وطلعت لسانها بره وراحت لكسها… وبقت بتلحس فيه وتنزل لغاية خرم طيزها
ولاء لفت رجليها حولين دماغ عفاف وبقت عمالة تطلع وتنزل بوسطها وعفاف عمالة تلحس كسها
شويه وعفاف نامت على ضهرها و ولاء نزلت على بطنها .. ودخلت بين وراكها وبقت عمالة تلحس هي كمان كس عفاف .. فضلت تلحس وتمص زنبورها
ولاء طلعت نامت فوق عفاف .. وراحت تمص شفايفها اللي مش شبعانة منها .. وبقوا بيمصوا السنة بعض وكل واحدة مدخلة صوابعها في كس التانية
اهاتهم بقت هي المسيطرة على ارجاء المكان .. وحركات اجسامهم بقت بتتسارع .. وكل واحدة فيهم فاشخة كس التانية نيك وهاريته
فضلو اكتر من ساعة مقطعين بعض من البوس واللحس والبعبصة وفشخ اكساسهم بأيدهم لغاية ما جابوا ميتهم وبعدين ناموا جنب بعض
………….عودة للدكتور …………
طلعت شقتي وانا بفكر ازاي اخويا يقبل ان مراته تتخيل حد غيره بينام معاها
وكمان هو اللي بيمثل الحد ده
وياتري مراته كانت بتتخيل لمين .. وياترى بعد ما بيخلصوا ممارسة مراته بتبصله ازاي .. ياتري هي كده شيفاه راجل ؟.. ميت سؤال وسؤال جه في دماغي ومش لاقي ولا رد للأسئلة دي
باب اوضتي خبط
انا:: مين
عامر: انا عامر يا بابا ممكن ادخل
انا قومت شلت اللاب في الدولاب وقعدت على السرير وقولت له ادخل
عامر دخل وحاطط دماغة في الأرض
بابا انا عارف اني عملت حاجة غلط
وانا مش جاي علشان اخد اللاب
انا جاي اعتذرلك على اللي عملته والمنظر الزبالة اللي شفتني فيه
انا: بص يا عامر انا مش عايز اعرف انت كنت بتكلم مين ولا هسألك ولا حتى جربت افتح اللاب لاني مش بفهم فيه بس اللي عايز اقولة ليك انك عملت حاجة خلت منظرك قدامي زبالة
ومش هقدر انسي ده غير لو انت اثبتلي انك بطلت تعمل ده
انا اتصدمت فيك صدمي عمري
وفضلت اكلمه عن القيم والمبادئ وعن الاخلاق اللي اتربينا عليها وايه اللي يصح واللي ميصحش
عامر: دي اول مرة اعمل كده ودي بنت عرفتها من الفيس واوعدك مش هكلمها تاني
انا: بنت من الفيس ؟ هو الفيس فيه بنات كده
عموما اتفضل على اوضتك واللاب انا شلته … لما اتأكد انك اتعدلت هبقى ادهولك
تليفوني رن أخدته من جنبي وبصيت لقيت المتصل صديقي الدكتور فودة
قولت ده جه في وقته
انا: الو تصدق كنت لسة بفكر اكلمك
فودة: مش هتبطل النصب بتاعك ده
اللي بيفكر يتصل ايه اللي بيمنعه
انا: هههههههه ماشي المهم انت فين .. انا مخنوق وعايز اخرج وافك على نفسي
فودة: انا بتصل بيك علشان اقولك اني في الكافيه
انا: خلاص انا هلبس وهجيلك
فودة: اه صحيح مفيش قطعة ل اخوك
انا: قطعة ايه ؟ ااه تقصد الشيكولاتة
فودة: ايوة ياعم
انا: اه فيه حاضر هجبلك
فودة: ماشي انا مستنيك
قومت فتحت المعمل واخدت من التلاجة قطعتين شيكولاتة ونزلت اخدت عربيتي وروحت على الكافيه
قابلت صديقي فودة سلمت عليه وقعدت .. طلبت قهوة زيادة
فودة: جبتلي الشيكولاتة
انا: ايوة يا عم خد .. قطعتين مش قطعة
فودة: حبيبي يا وليد .. ايوة كدة
انا: اي خدمة .. المهم انت اخبارك ايه
فودة: تمام يا صاحبي .. انت اخبارك ايه .. ومش ناوي تتجوز بقي
انا: اتجوز ؟ لا ياعم مش في دماغي خالص دلوقت
فودة: ليه ياعم .. اتجوز بدل ما تلاقي العمر بيفوت منك .. على الاقل تلاقي واحدة تهتم بيك لو مرضت
انا: لما النصيب يجي بقى .. بقولك ايه يا فودة في حاجة كده مش فاهمها
فوده: خير يا صاحبي
فيه واحد اعرفه دكتور معايا في المستشفى اللي شغال فيها عرفت بالصدفة إنه لما بينام مع مراته .. بيتخيلوا ان شخص تاني خالص هو اللي بيمارس الجنس مع مراته
فودة: تقصد ان جوزها ديوث ؟
ولا بيعملوا كده من باب التغير ؟
انا: تغير ؟ مش فاهم
فودة: بص في ناس بيكون عندها ملل جنسي بيحس ان مفيش جديد وده بيقتل الرغبة الجنسية جواهم .. فبيعملو ايه علشان يقتلوا الملل ده، يبتدو يغيروا طريقة الممارسة بالتخيلات الجنسية والتمثيل
يعني مرة هو يمثل إنه حرامي ودخل يسرق الشقة فشافها واغتصبها .. او يتخيلوا واحد تالت معاهم.. او يتخيلو ست معاهم.. وكدة يعني
انا: طب وانت شايف ان ده طبيعي
فودة: من وجه نظري لا مش طبيعي، واكيد في خلل سلوكي وغالبا ده بيتولد من كثره مشاهدة الافلام الجنسية
انا: تقصد ان دي بتكون رغبة حقيقية جواهم بسبب مشاهدتهم الافلام الجنسية
فودة: بالظبط كده .. رغبة داخلية جواهم وممكن مع الوقت التخيل ده يتحول لامنية ملحة جواهم . وده فيه خطورة على استمرار العلاقة بينهم
لانهم ممكن ياخدو خطوة ايجابية في لحظة ضعف .. وبعد ما يحصلوا على متعتهم ونشوتهم يبدأوا يفوقوا .. والعلاقة الزوجية تتحطم وكل واحد فيهم هيشوف التاني يا خاين … يا ديوث… وغالبا هيحصل طلاق .. وفضيحة
انا: بس دول بقالهم سنين متزوجين، وعندهم بنت عروسة على وش جواز
فودة: يبقي الاتنين قابلين وعندهم نفس الرغبة …
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
اميرة: يا ابتسام اتصلي بمندوب شركة … شوفيه مجاش ليه لغاية دلوقت.. الكريمات عندنا قربت تخلص
ابتسام: حاضر يا اميرة
اميرة: شوفيلي سيدة كده فوق بتعمل ايه علشان تنزل تعمل الماسك لمدام امال
ابتسام طلعت ل سيدة فوق في غرفة تبديل الملابس مع عروسة بتغير ملابسها وقالت ليها انزلي علشان تعملي الماسك ل مدام امال
سيدة نزلت وابتسام اتصلت بمندوب الشركة وقالها إنه هيجي بكره بالليل
ابتسام: يا اميرة المندوب بيقولك هيجي بكره بالليل
اميرة: نعم .. لا طبعا بكره مش هينفع .. انتي ناسيه اننا بكره قافلين علشان رايحيين الحفلة اللي عاملاها ولاء
ابتسام: يا شوقي مدام اميرة بتقولك اننا بكرة قافلين .. ياريت تيجي النهاردة
اميرة: انا طالعة عند ولاء شوية ونازلة لو فيه حاجة رني عليا .. وانتي يا ابتسام بعد ما تخلصي ماسك مدام امال .. انتي متعمليش حاجة وخليكي مع العروسة .. وانتي يا سيدة شوفي البنات اللي تحت ايدك . شغليهم
اميرة طلعت الأتيليه ل ولاء
اميرة: ازيك يا ليلى
ليلى: ازيك يا اميرة
اميرة: امال ولاء فين
ليلى: في الحمام
اميرة: ما تعمليلى كوباية قهوة حاسة دماغي هتنفجر
ليلى: اجبلك حباية للصداع ..؟
اميرة: ياريت لو عندك
ليلى راحت جابت حباية مسكن للصداع وجابت ماية ل اميرة وراحت تعمل القهوة ليها
ولاء خرجت من الحمام
ولاء: ايه ده اميرة .. طالعة بدري يعني .. ايه مفيش شغل في الكوافير ولا ايه
اميرة: لا فيه بس والمحل تحت يضرب يقلب بس انا حاسة دماغي فايرة وعندي صداع رهيب
ولاء: لا الف سلامة ابعت ليلى تجبلك حاجة للصداع من الصيدلية
اميرة: لا ليلى ادتني دلوقت حباية
ولاء: الف سلامة عليكي يا جميل
اميرة: انشالله تسلمي يا ولاء
ولاء: انتي بكره شغالة نص يوم مش كدة
اميرة: بكره هنشتغل لغاية العصر وبعدين هنقفل .. وانتي
ولاء: لا انا بكره مش جاية خالص .. انتي عارفة بقى هكون مسحولة بكره
اميرة: انتي عملتي ايه صحيح في الفيلا اللي اشترتيها
ولاء: اهو والله بالعة كمية فلوس رهيبة ولسة اعتبر معملتش فيها حاجة
اميرة: لسة امبارح انا وسيدة وابتسام كنا بنتكلم مع بعض طق في دماغهم عايزين يشتروا حتة ارض كبيرة ونبني عليها فيلتين ونأجرهم
ولاء: اه عايزينهم مشروع استثماري يعني
اميرة: ايوة احنا يعني هنعيش بطولنا في فيلا لا يا ولاء
ولاء: تصدقي انا كمان فكرت في الموضوع ده خصوصا اني انا كمان عايشة لوحدي وشايفة موضوع اني اتنقل في الفيلا لوحدي دي هتبقي صعبة عليا
اميرة: بقولك ايه صح يا ولاء اديني عنوان العيادة بتاعة الدكتور اللي بتشكري فيه ده
ولاء: تقصدي الدكتور وليد ؟
اميرة: معرفش اسمة ايه .. اللي هو بتاع النسا
ولاء: اه هو الدكتور وليد .. خير يا اميرة
اميرة: خير بس انا بقالي كام يوم بنزف وبعت جبت الحقنة بتاعة النزيف وخليت سيدة ادتهالي وبرضو النزيف لسة زي ماهو
ولاء: ماشي هبعتلك العنوان ورقمة على الواتس بس هو اجازة كام يوم ومعرفش هيفتح امتى .. اقولك هو كده كده بكره جاي الحفلة انا هكلمه وانتي موجودة
اميرة: جاي الحفلة؟ … اشمعنى ؟ هو من اصدقائك
ليلى: القهوة يا اميرة
اميرة: تسلم ايدك يا ليلى
ولاء: تقدري تقولي حاجة زي كده .. او بمعني اصح على اعتاب إنه يبقى من اصدقائي خصوصا إنه شخصية اجتماعية
تليفون اميرة رن
اميرة: سيدة بترن عليا يظهر في حاجة تحت
الو ايوة يا سيدة في حاجة
سيدة: بنتك احلام عايزة تكلمك
اميرة: هاتيها طيب .. ايوة يا احلام
احلام: الو يا مامي انتي فين
اميرة: انا عند طنط ولاء يا حبيبتي
احلام: انا عايزة اطلع اقعد معاكي
اميرة: انا نازلة خلاص يا حبيبتي
خدي فلوس من طنط سيدة وهاتي ليكي حاجة من السوبر ماركت على ما انزل
اميرة قفلت مع بنتها وقالت ل ولاء طيب انا هنزل بقى لحسن احلام هافضل تزن ومش هتسكت غير لو شافتني قدامها
تسلم ايدك يا ليلى على القهوة
ليلى: الله يسلمك يا اميرة
ولاء: ماشي وانا هستناكي انتي والبنات بقى بكره
……………………
الساعة 7 جالي تليفون من اخويا شريف
انا: الو ايوة يا شريف
شريف: انت نزلت العيادة ؟
انا: لا مانا واخد اجازة اسبوع علشان هند جوزها خرج من الحبس وانا اديتها اجازة اسبوع
شريف: اه صحيح دانت كاتب ورقة ومعلقها على باب العيادة
طب انت تحت يعني
انا: اه تحت في حاجة ولا ايه
شريف: طب انا هنزلك ..
اول ما قفلت مع شريف حسيت برعب
وجه في دماغي إنه عرف بطريقة او بأخرى باللي بين ابنته نسمة وبين ابني عامر .. وقولت هتخرب بينا
شوية جرس الباب ضرب وعامر ابني خرج من اوضتة وراح يفتح
شريف: ازيك يا عامر .. عامل ايه يا حبيبي
عامل: الحمد لله ياعمي .. اتفضل
شريف: بابا فين يا عامر
عامر: في اوضته هروح اندهله
عامر: عمو شريف بره في الصالون عايزك
انا: حاضر هاجي .. روح اعمل كوبايتين شاي
لبست ترنج بدل الشورت والفنلة وخرجت قابلت اخويا
ازيك يا شريف
شريف: تمام يا وليد … اخبارك انت ايه
انا: اهو ماشي الحال
عامر دخل بصينية الشاي وحطها على الطرابيزة وخرج
شريف: بقولك ايه يا وليد .. الشيكولاتة اللي ادتني منها .. لسة فيه منها عندك
انا اخدت نفسي وحسيت ان هم اتشال من على صدري
ابتسمت وقولت له .. ايه هي الشيكولاتة عملت شغل
شريف: دي فيها سحر
انا: مش عارف فيه حتة جوا ولا مفيش ثواني هروح اشوفلك
دخلت المعمل جبت قطعتين له من التلاجة اللي كانت مليانة على اخرها ورجعت ل شريف
انا: حظك حلو يا شريف لقيت اتنين
شريف اخد الشيكولاتة مني وحطها في جيبه
انا مش عارف يا اخي الأجانب دول دماغهم معمولة من ايه … شوف بيصنعوا المعجزات واحنا مش عارفين نعمل ابره
انا: بس دي مصنوعة بعد علم يا شريف اكيد اللي صنعها عالم في مجال الطب وعامل فحوصات وابحاث على جسم المرأة وعارف ايه المواد اللي بتدخل الجسم بتاعها وبترفع الشهوة عندها.. الحكاية مبنية على العلم
شريف: ما انا عارف وده اللي اقصده انهم بعلمهم بيصنعوا المستحيل او المعجزة ومش بس على الشيكولاتة .. انا كلامي على مجالات كتير وتطور الصناعة .. حتى الزراعة طوروا فيها
انا: بردو كله مبني على العلم
شريف: يعني احنا معندناش علماء ؟
انا: لا عندنا .. بس مفيش اهتمام لا بالعلم ولا بالعلماء
شريف : فعلا .. دي مشكلتنا وهتفضل مشكلتنا … يلا اسيبك انا
انا: ماشي يا شريف
شريف طلع وانا شغلت التليفزيون شوية وبعد شوية قومت فتحت اوضة الاولاد علشان اشوفهم بيعملو ايه
لقيت عامر قاعد في البلكونة بتاعة الاوضة ومحسن مشغل فيلم اجنبي اكشن على اليوتيوب
حاسس بملل وزهق .. فتحت تليفوني واتصلت بحنان فضلت اتكلم معاها بتاع ساعة وبعدين دخلت الأوضة
فتحت اللاب وبقيت عمال أقرأ باقي الرسايل اللي بين عامر ونسمة
وبعدين قومت جبت كابل الشاحن وصلته بالتليفون وباللاب وحملت الصور بتاعة نسمة على تليفوني .. علشان عارف اول حاجة عامر هيعملها لو اخد اللاب إنه هيمسح الصور دي
………. القصة في فيلا مريم ………..
شيري: لا يا حبيبتي اكيد هاجي
ولاء: واكيد حبيبي قلبي مريم جاية معاكي
شيري: انا قولت ليها يا ولاء وهي قالت هتيجي .. ما تتصلي بيها انتي
ولاء: بس كده حاضر يا حبيبتي .. وبالمناسبة مدحت جنبي وبيسلم عليكي اوي
شيري: ههههههههه ماشي يا ولاء بس لما اشوفك
ولاء: هههههههه حبيبتي .. خلاص انا هقولك باي يا قلبي وهتصل بميريم دلوقت
مريم بعد ما ولاء كلمتها نزلت .. وكانت مامتها قاعدة في الصالة مولعة سيجارة وزجاجة الوسكي قدامها
مريم: ولاء لسة قافلة معايا كلمتني علشان الحفلة بتاعة بكرة
شيري: اه ماهي كلمتني انا كمان وانا اللي قولت ليها تكلمك
مريم قاعدة قدام مامتها وحاطة رجل على رجل
شوية ملاك جه من بره وقعد معاهم
مريم: ايه يا صايع من صباحية ربنا بره
ملاك: كنت خارج مع صحابي ياستي في ايه
مريم: صحابك دول اللي منهم جمال مش كده ههههههه
ملاك: اكيد طبعا بس بتضحكي ليه
مريم: لا بس افتكرت المصيف اللي قابلنا فيه صاحبك جمال.. ده كان من كام سنة تقريبا من تلات او اربع سنين
ملاك: اه هو تقريبا كان في الوقت ده
مريم: . الا صحيح ياماما فاكرة المصيف ده
شيري: مصيف ايه ؟
مريم: مامتك وصلت يا ملاك هههههههه
ملاك: هي بتشرب من امتي … الازازة خلصانة
شيري: وصلت فين ؟
مريم: ههههههههه دي سكرانة طينة
ملاك: اما اخدلي انا كمان كاس
مريم: وانا هروح اجيب التلج من التلاجة لحسن الدماغ محتاجة هي كمان تفصل زي مامتك
مريم راحت المطبخ جابت كاسين وجابت التلج وازازة وسكي تانية
وشوية مزه لوز وفستق
وقعدت وبقت عمالة تشرب هي وملاك وشيري
بعد ما نص الأزازة خلصت كان ملاك هاج على امه وعلى أخته مريم
قام وراح قاعد بينهم على الكنبة
شيري كانت قاعدة بقميص نوم خفيف وفخادها عريانة ونص بزازها باين من سبعة القميص .. ومريم كانت لابسة ترنج شورت ضيق ومش لابسة لا اندر ولا سنتيان من تحت الترنج
وملاك لابس تيشرت ابيض نص كم وبنطلون چينز
ملاك حط ايده على فخاد مامتة وبقي عمال يحسس على فخادها وايده بتدخل بين فخاده.. مريم شايفة ملاك واول مرة تكون قاعدة بالقرب ده وهي شايفة اخوها بيهيج على امه
صوابع ايده وصلت لغاية الأندر وبتتحرك بالراحة على الكلوت الشبكة اللي لابساه
اتعدل وراح طالع بأيده على بزازها وبقي عمال يحسس عليهم
شيري حاسة باللي بيعمله ملاك ومش قادرة تمنعه لانها حاسة بوجود مريم بس الخمرة مخليه اعصابها سايبة ومستسلمة للي بيعمله ملاك
مريم رفعت رجل على مسند الكنبة وايدها دخلت تحت شورت الترنج وبقت عمالة تتحرك على كسها
وملاك عمال يلعب في كس مامته ودخل صوابعه من تحت الأندر بتاعها وعمال يحسس على زنبورها
شيري من الأثاره وحركات صوابع ملاك على كسها بدأت تمسك وتفعص في بزازها وتتأوه
ملاك قام وشد الطرابيزه وبعدها بعيد ونزل على ركبه تحت رجل مامته اللي طلعتهم على الكنبة وفتحت رجليها ل ملاك علشان ياخد راحته في اللعب والتحسيس في كسها السخن واللي بدأت تحس بنبضه.. وملاك باعد حز الكلوت وشفرات كسها بانت منه
قرب منه بلسانه ولمس كسها
اااااااه ااااااااااااااه
مريم قامت وقلعت الشورت اللي لابساه وبدأت تدخل صوابعها جوا
حالة من الهياج انتاب الأم والأبنة .. والأخ مستمتع بكس مامته شيري وعمال يلحس فيه بلسانه وشيري عمالة تتأوه وتفعص في بزازها بأيدها
ملاك قام وقلع التيشرت والبنطلون الچنيز وقعد بالبوكسر ورجع نزل على اللارض وكمل اللي كان بيعمله في كس مامته ومريم راحت نازلة قاعدة جنب اخوها على الأرض ومسكت زبه اللي كان منتصب وبقت عمالة تدعك فيه بأيدها كأنها بتضرب عشرة
ملاك قام وقف قدام أخته اللي قاعدة على الأرض وزبه بقى قدام شفايفها وميل على مامته وطلع بزازها من القميص وبقى بيرضع ويمص في كل بز شوية ومريم تحت ماسكة زبه وعمالة تمص وترضع فيه وصوابعها داخلة في كسها وبتنيك نفسها
ملاك بقى عمال يدخل ويخرج زبه في بوق أخته الممحونة وهي بترضع فيه وهايج على اخرها ونزلت تلحس وتشفط في بيضانة
ااااااااح اااااااح .. ااااااه يا ملاك زبك واقف اووووي .. ايه ده. ااااااوووووف
وشيري ماسكة دماغ ابنها وهو بيمص حلمات بزازها وبتدوس عليه علشان يرضعهم اووووي
ملاك مسك ايد مامته واخدها الاوضة ومريم راحت معاهم
طلعو التلاتة على السرير شيري نامت على ضهرها وفتحت رجليها وملاك مفلئس ودماغة بين وراك مامته ولسانه بيلحس كسها وبيبعبص طيزها بصباعة
ومريم ماسكة زبه من وره ولفاه من ناحية طيزه وعمالة تمص الراس .. وتطلع بلسانها تلحس خرم طيز ملاك
اااايه ده يا ملاك .. انت خرم طيزك شكله فظيع .. هو انت خول ياض وانا معرفش… وعمالة تحرك لسانها على خرمه وبأيدها بتدعك في زبه
مريم حست ان ملاك مستمتع بلحس طيزه وحست إنه عايزها تبعبصه
راحت بصباع ايدها اللي في النص لخرم طيزه وبدأت تداعب خرمه بالراحة
وهي بتدعك في زبه اللي وقف اكتر واشتدت عروقة ووووووهوووب رشقت صباعها في خرم طيزه
ملاك اتنفض وجسمه اترعش رعشة خفيفة وكل عروق جسمة اتشدت
بعد ما مريم هرت ملاك اخوها بعبصة ولعب في زبه وطيزه قامت وراحت نايمة جنب مامتها وفتحت رجليها وهي عمالة تدعك بصوابعها في كسها
وملاك دخل بين فخاد ماماته وحط زبه على كسها وبدأ يدوس لغاية ما زبه بقى بالكامل جواها
ااااااه اااااااه نكني اووووي اوووووي يا ملاك .. اااااااااه .. كسي مولع نارررررر
ملاك شغال ينيك في أمه الشرموطة وأخته اللبوة نايمة جنب امها وعمالة هي كمان تنيك نفسها بصوابعها وتفعص في بزازها بأيدها
ملاك نام على مامته وزبه شغال ينيك في كسها وراح واخد شفايفها بين شفايفه وبقي بيعصرهم ويمصهم وبصوابع ايده بيفرك في بزازها
بعد ما فشخ أمه نيك شال زبه من كسها وراح للبوة التانية علشان يشبع منها هي كمان.. فتح رجليها … مريم مسكت زبه وحطتة على كسها ولفت ايدها حوالين رقبته وشدته عليها علشان تاخد شفايفه بين شفايفها
وملاك بينزل بزبه جوا كسها لغاية ما بقي كله جواها
مريم بتاكل في شفايفة وهو شغال ينيك فيها .. طالع نازل بزبه في كسها
وشيري بتنيك كسها بأيدها
ملاك شال زبه من أخته ونام على ضهره وطلب من امه تقوم وتقعد على زبه
شيري قامت وقعدت على زب ملاك ومريم راحت قايمة وقعدت بكسها وهي سانده على ركبها فوق شفايف ولسان ملاك
ملاك شغال يلحس في كس أخته … ومامتة عمالة تطلع وتنزل على زبه
ومريم قربت من مامتها واخدت شفايفها وبقت عمالة تمص فيها
ملاك مسك مامتا من وسطها وبقي هو اللي عمال يطلع وينزل بوسطا وزبه وبينيك مامتا لغاية ما حس إنه خلاص هيجبهم
مريم نزلت نزلت على زبه بعد ما شيري قامت وبدأت تدعك فيه لغاية ما جاب لبنه على وشها
مريم وشيري الأتنين قعدو تحت زب ملاك وبقت كل واحد تاخد زبه تمص فيه شوية وتاخد اللبن اللي نازل منه تمصه وتبلعه
ونامت مريم وشيري وملاك جنب بعض .. ودي كانت اول مرة ملاك ينيك فيها أمه وأخته مع بعض
……. المشهد بين بسمة وعامر …….
عامر وبسمة كانت اغلب مقابلتهم بتكون في الشقة اللي في الدور الخامس .. وكل واحد فيهم معاه نسخة من المفتاح .. عامر لطش المفتاح من باباه وعمل عليه نسختين .. نسخة معاه .. ونسخة مع بسمة
وطول ما الشقة فاضية ومفيش حد من عماته جت .. بيتقابل هو وبسمة فيها .. لان مفيش حد بيطلع الشقة غير قليل جدا .. لتروقيها
بسمة قابلت عامر على السلم وهو نازل ::انت يا زفت عمالة اكلمك على الشات بتاعنا مش بترد ليه
عامر: اطلعي الشقة بتاعتنا .. مش هينفع الكلام هنا
بسمة طلعت الشقة وبعد شوية عامر حصلها على فوق
بسمة: في ايه بقى مش بترد على رسايلي ليه على الشات .. وكمان الرسايل اللي ببعتهالك على الواتس مش بتوصلك ليه
عامر: بابا قفشني وانا بكلمك فيديو وكان منظري خرا وانا مطلع زبي
بسمة: لطمت يا نهار اسود … عمي وليد شافك … يالهوي يا عامر .. دلوقت عمو اكيد هيقول ل بابا
عامر: بابا ميعرفش اصلا انا كنت بكلم مين .. اوعي يا بسمة تكوني بعتي رسايل لحسن هو اخد مني اللاب في ساعتها
بسمة: يانهار طين وبعدين يا زفت انت .. طب الصور اللي بعتهالك في الشات لسة موجودة
عامر: ايوة موجودة وربنا يستر وميشفهمش .. بس اللي مطمني ان بابا مش فاهم في اللاب وانا متأكد إنه لغاية دلوقت مشفش حاجة
بسمة: يا عامر انت لازم تتصرف وتمسح الشات ده قبل ما عمو يشوف الصور .. وانا معرفتنيش ليه على الواتس
عامر: انا ساعتها مسحت رقمك من الفون ومسحت الواتس علشان قولت اكيد هيجي ياخد الفون ويقلب فيه
بسمة: انت دلوقت تطلع وتشوف اللاب عمو شايله فين وتمسح كل اللي فيه
عامر: دلوقت مش هينفع .. بكره لما يروح المستشفى انا هدور في الاوضة وهعمل كده
بسمة: انا مش عارفة انت كنت مستني ايه ..كان لازم تعمل كده اصلا
وبعدين انا كنت كل شوية انبه عليك تمسح الصور والمحادثة اللي بينا علشان كنت خايفة ان ده يحصل ربنا يستر بقى
عامر: قرب منها وضمها لصدره وقالها على فكرة انتي وحشتيني اوي
بسمة: انت ياعم في ايه ولا في ايه
عامر: يعني انا موحشتكيش ؟
بسمة: انا هنزل قبل ما ماما تلاحظ اني مش موجودة
عامر: يابت بقولك وحشاني .. تعالي بس
وراح زانقها في الحيطة ولزق فيها وبقي عمال يبوس فيها في شفايفها وتحت رقبتها وايده على بزازها عمال يفعص فيهم
بسمة: امممم اوعى بقى يا عامر مش هينفع دلوقت خالص
عامر: طيب علشان خاطر مصي زبي بس انا على اخري
عامر طلع زبه من بنطلون الترنج ونسمة قالت له انا عارفة إنه مش هتسبني غير لو جبتهم
نزلت على ركبها ومسكت زب عامر وفضلت تمص فيه وتلحس في بيضانة اكتر من ربع ساعة لغاية ما عامر جابهم في بوقها .. ونسمة بلعت لبنه ونضفت زبه. وبعدين نزلت .. وعامر نزل لصحابه
ابتسام: حاضر يا اميرة
اميرة: شوفيلي سيدة كده فوق بتعمل ايه علشان تنزل تعمل الماسك لمدام امال
ابتسام طلعت ل سيدة فوق في غرفة تبديل الملابس مع عروسة بتغير ملابسها وقالت ليها انزلي علشان تعملي الماسك ل مدام امال
سيدة نزلت وابتسام اتصلت بمندوب الشركة وقالها إنه هيجي بكره بالليل
ابتسام: يا اميرة المندوب بيقولك هيجي بكره بالليل
اميرة: نعم .. لا طبعا بكره مش هينفع .. انتي ناسيه اننا بكره قافلين علشان رايحيين الحفلة اللي عاملاها ولاء
ابتسام: يا شوقي مدام اميرة بتقولك اننا بكرة قافلين .. ياريت تيجي النهاردة
اميرة: انا طالعة عند ولاء شوية ونازلة لو فيه حاجة رني عليا .. وانتي يا ابتسام بعد ما تخلصي ماسك مدام امال .. انتي متعمليش حاجة وخليكي مع العروسة .. وانتي يا سيدة شوفي البنات اللي تحت ايدك . شغليهم
اميرة طلعت الأتيليه ل ولاء
اميرة: ازيك يا ليلى
ليلى: ازيك يا اميرة
اميرة: امال ولاء فين
ليلى: في الحمام
اميرة: ما تعمليلى كوباية قهوة حاسة دماغي هتنفجر
ليلى: اجبلك حباية للصداع ..؟
اميرة: ياريت لو عندك
ليلى راحت جابت حباية مسكن للصداع وجابت ماية ل اميرة وراحت تعمل القهوة ليها
ولاء خرجت من الحمام
ولاء: ايه ده اميرة .. طالعة بدري يعني .. ايه مفيش شغل في الكوافير ولا ايه
اميرة: لا فيه بس والمحل تحت يضرب يقلب بس انا حاسة دماغي فايرة وعندي صداع رهيب
ولاء: لا الف سلامة ابعت ليلى تجبلك حاجة للصداع من الصيدلية
اميرة: لا ليلى ادتني دلوقت حباية
ولاء: الف سلامة عليكي يا جميل
اميرة: انشالله تسلمي يا ولاء
ولاء: انتي بكره شغالة نص يوم مش كدة
اميرة: بكره هنشتغل لغاية العصر وبعدين هنقفل .. وانتي
ولاء: لا انا بكره مش جاية خالص .. انتي عارفة بقى هكون مسحولة بكره
اميرة: انتي عملتي ايه صحيح في الفيلا اللي اشترتيها
ولاء: اهو والله بالعة كمية فلوس رهيبة ولسة اعتبر معملتش فيها حاجة
اميرة: لسة امبارح انا وسيدة وابتسام كنا بنتكلم مع بعض طق في دماغهم عايزين يشتروا حتة ارض كبيرة ونبني عليها فيلتين ونأجرهم
ولاء: اه عايزينهم مشروع استثماري يعني
اميرة: ايوة احنا يعني هنعيش بطولنا في فيلا لا يا ولاء
ولاء: تصدقي انا كمان فكرت في الموضوع ده خصوصا اني انا كمان عايشة لوحدي وشايفة موضوع اني اتنقل في الفيلا لوحدي دي هتبقي صعبة عليا
اميرة: بقولك ايه صح يا ولاء اديني عنوان العيادة بتاعة الدكتور اللي بتشكري فيه ده
ولاء: تقصدي الدكتور وليد ؟
اميرة: معرفش اسمة ايه .. اللي هو بتاع النسا
ولاء: اه هو الدكتور وليد .. خير يا اميرة
اميرة: خير بس انا بقالي كام يوم بنزف وبعت جبت الحقنة بتاعة النزيف وخليت سيدة ادتهالي وبرضو النزيف لسة زي ماهو
ولاء: ماشي هبعتلك العنوان ورقمة على الواتس بس هو اجازة كام يوم ومعرفش هيفتح امتى .. اقولك هو كده كده بكره جاي الحفلة انا هكلمه وانتي موجودة
اميرة: جاي الحفلة؟ … اشمعنى ؟ هو من اصدقائك
ليلى: القهوة يا اميرة
اميرة: تسلم ايدك يا ليلى
ولاء: تقدري تقولي حاجة زي كده .. او بمعني اصح على اعتاب إنه يبقى من اصدقائي خصوصا إنه شخصية اجتماعية
تليفون اميرة رن
اميرة: سيدة بترن عليا يظهر في حاجة تحت
الو ايوة يا سيدة في حاجة
سيدة: بنتك احلام عايزة تكلمك
اميرة: هاتيها طيب .. ايوة يا احلام
احلام: الو يا مامي انتي فين
اميرة: انا عند طنط ولاء يا حبيبتي
احلام: انا عايزة اطلع اقعد معاكي
اميرة: انا نازلة خلاص يا حبيبتي
خدي فلوس من طنط سيدة وهاتي ليكي حاجة من السوبر ماركت على ما انزل
اميرة قفلت مع بنتها وقالت ل ولاء طيب انا هنزل بقى لحسن احلام هافضل تزن ومش هتسكت غير لو شافتني قدامها
تسلم ايدك يا ليلى على القهوة
ليلى: الله يسلمك يا اميرة
ولاء: ماشي وانا هستناكي انتي والبنات بقى بكره
……………………
الساعة 7 جالي تليفون من اخويا شريف
انا: الو ايوة يا شريف
شريف: انت نزلت العيادة ؟
انا: لا مانا واخد اجازة اسبوع علشان هند جوزها خرج من الحبس وانا اديتها اجازة اسبوع
شريف: اه صحيح دانت كاتب ورقة ومعلقها على باب العيادة
طب انت تحت يعني
انا: اه تحت في حاجة ولا ايه
شريف: طب انا هنزلك ..
اول ما قفلت مع شريف حسيت برعب
وجه في دماغي إنه عرف بطريقة او بأخرى باللي بين ابنته نسمة وبين ابني عامر .. وقولت هتخرب بينا
شوية جرس الباب ضرب وعامر ابني خرج من اوضتة وراح يفتح
شريف: ازيك يا عامر .. عامل ايه يا حبيبي
عامل: الحمد لله ياعمي .. اتفضل
شريف: بابا فين يا عامر
عامر: في اوضته هروح اندهله
عامر: عمو شريف بره في الصالون عايزك
انا: حاضر هاجي .. روح اعمل كوبايتين شاي
لبست ترنج بدل الشورت والفنلة وخرجت قابلت اخويا
ازيك يا شريف
شريف: تمام يا وليد … اخبارك انت ايه
انا: اهو ماشي الحال
عامر دخل بصينية الشاي وحطها على الطرابيزة وخرج
شريف: بقولك ايه يا وليد .. الشيكولاتة اللي ادتني منها .. لسة فيه منها عندك
انا اخدت نفسي وحسيت ان هم اتشال من على صدري
ابتسمت وقولت له .. ايه هي الشيكولاتة عملت شغل
شريف: دي فيها سحر
انا: مش عارف فيه حتة جوا ولا مفيش ثواني هروح اشوفلك
دخلت المعمل جبت قطعتين له من التلاجة اللي كانت مليانة على اخرها ورجعت ل شريف
انا: حظك حلو يا شريف لقيت اتنين
شريف اخد الشيكولاتة مني وحطها في جيبه
انا مش عارف يا اخي الأجانب دول دماغهم معمولة من ايه … شوف بيصنعوا المعجزات واحنا مش عارفين نعمل ابره
انا: بس دي مصنوعة بعد علم يا شريف اكيد اللي صنعها عالم في مجال الطب وعامل فحوصات وابحاث على جسم المرأة وعارف ايه المواد اللي بتدخل الجسم بتاعها وبترفع الشهوة عندها.. الحكاية مبنية على العلم
شريف: ما انا عارف وده اللي اقصده انهم بعلمهم بيصنعوا المستحيل او المعجزة ومش بس على الشيكولاتة .. انا كلامي على مجالات كتير وتطور الصناعة .. حتى الزراعة طوروا فيها
انا: بردو كله مبني على العلم
شريف: يعني احنا معندناش علماء ؟
انا: لا عندنا .. بس مفيش اهتمام لا بالعلم ولا بالعلماء
شريف : فعلا .. دي مشكلتنا وهتفضل مشكلتنا … يلا اسيبك انا
انا: ماشي يا شريف
شريف طلع وانا شغلت التليفزيون شوية وبعد شوية قومت فتحت اوضة الاولاد علشان اشوفهم بيعملو ايه
لقيت عامر قاعد في البلكونة بتاعة الاوضة ومحسن مشغل فيلم اجنبي اكشن على اليوتيوب
حاسس بملل وزهق .. فتحت تليفوني واتصلت بحنان فضلت اتكلم معاها بتاع ساعة وبعدين دخلت الأوضة
فتحت اللاب وبقيت عمال أقرأ باقي الرسايل اللي بين عامر ونسمة
وبعدين قومت جبت كابل الشاحن وصلته بالتليفون وباللاب وحملت الصور بتاعة نسمة على تليفوني .. علشان عارف اول حاجة عامر هيعملها لو اخد اللاب إنه هيمسح الصور دي
………. القصة في فيلا مريم ………..
شيري: لا يا حبيبتي اكيد هاجي
ولاء: واكيد حبيبي قلبي مريم جاية معاكي
شيري: انا قولت ليها يا ولاء وهي قالت هتيجي .. ما تتصلي بيها انتي
ولاء: بس كده حاضر يا حبيبتي .. وبالمناسبة مدحت جنبي وبيسلم عليكي اوي
شيري: ههههههههه ماشي يا ولاء بس لما اشوفك
ولاء: هههههههه حبيبتي .. خلاص انا هقولك باي يا قلبي وهتصل بميريم دلوقت
مريم بعد ما ولاء كلمتها نزلت .. وكانت مامتها قاعدة في الصالة مولعة سيجارة وزجاجة الوسكي قدامها
مريم: ولاء لسة قافلة معايا كلمتني علشان الحفلة بتاعة بكرة
شيري: اه ماهي كلمتني انا كمان وانا اللي قولت ليها تكلمك
مريم قاعدة قدام مامتها وحاطة رجل على رجل
شوية ملاك جه من بره وقعد معاهم
مريم: ايه يا صايع من صباحية ربنا بره
ملاك: كنت خارج مع صحابي ياستي في ايه
مريم: صحابك دول اللي منهم جمال مش كده ههههههه
ملاك: اكيد طبعا بس بتضحكي ليه
مريم: لا بس افتكرت المصيف اللي قابلنا فيه صاحبك جمال.. ده كان من كام سنة تقريبا من تلات او اربع سنين
ملاك: اه هو تقريبا كان في الوقت ده
مريم: . الا صحيح ياماما فاكرة المصيف ده
شيري: مصيف ايه ؟
مريم: مامتك وصلت يا ملاك هههههههه
ملاك: هي بتشرب من امتي … الازازة خلصانة
شيري: وصلت فين ؟
مريم: ههههههههه دي سكرانة طينة
ملاك: اما اخدلي انا كمان كاس
مريم: وانا هروح اجيب التلج من التلاجة لحسن الدماغ محتاجة هي كمان تفصل زي مامتك
مريم راحت المطبخ جابت كاسين وجابت التلج وازازة وسكي تانية
وشوية مزه لوز وفستق
وقعدت وبقت عمالة تشرب هي وملاك وشيري
بعد ما نص الأزازة خلصت كان ملاك هاج على امه وعلى أخته مريم
قام وراح قاعد بينهم على الكنبة
شيري كانت قاعدة بقميص نوم خفيف وفخادها عريانة ونص بزازها باين من سبعة القميص .. ومريم كانت لابسة ترنج شورت ضيق ومش لابسة لا اندر ولا سنتيان من تحت الترنج
وملاك لابس تيشرت ابيض نص كم وبنطلون چينز
ملاك حط ايده على فخاد مامتة وبقي عمال يحسس على فخادها وايده بتدخل بين فخاده.. مريم شايفة ملاك واول مرة تكون قاعدة بالقرب ده وهي شايفة اخوها بيهيج على امه
صوابع ايده وصلت لغاية الأندر وبتتحرك بالراحة على الكلوت الشبكة اللي لابساه
اتعدل وراح طالع بأيده على بزازها وبقي عمال يحسس عليهم
شيري حاسة باللي بيعمله ملاك ومش قادرة تمنعه لانها حاسة بوجود مريم بس الخمرة مخليه اعصابها سايبة ومستسلمة للي بيعمله ملاك
مريم رفعت رجل على مسند الكنبة وايدها دخلت تحت شورت الترنج وبقت عمالة تتحرك على كسها
وملاك عمال يلعب في كس مامته ودخل صوابعه من تحت الأندر بتاعها وعمال يحسس على زنبورها
شيري من الأثاره وحركات صوابع ملاك على كسها بدأت تمسك وتفعص في بزازها وتتأوه
ملاك قام وشد الطرابيزه وبعدها بعيد ونزل على ركبه تحت رجل مامته اللي طلعتهم على الكنبة وفتحت رجليها ل ملاك علشان ياخد راحته في اللعب والتحسيس في كسها السخن واللي بدأت تحس بنبضه.. وملاك باعد حز الكلوت وشفرات كسها بانت منه
قرب منه بلسانه ولمس كسها
اااااااه ااااااااااااااه
مريم قامت وقلعت الشورت اللي لابساه وبدأت تدخل صوابعها جوا
حالة من الهياج انتاب الأم والأبنة .. والأخ مستمتع بكس مامته شيري وعمال يلحس فيه بلسانه وشيري عمالة تتأوه وتفعص في بزازها بأيدها
ملاك قام وقلع التيشرت والبنطلون الچنيز وقعد بالبوكسر ورجع نزل على اللارض وكمل اللي كان بيعمله في كس مامته ومريم راحت نازلة قاعدة جنب اخوها على الأرض ومسكت زبه اللي كان منتصب وبقت عمالة تدعك فيه بأيدها كأنها بتضرب عشرة
ملاك قام وقف قدام أخته اللي قاعدة على الأرض وزبه بقى قدام شفايفها وميل على مامته وطلع بزازها من القميص وبقى بيرضع ويمص في كل بز شوية ومريم تحت ماسكة زبه وعمالة تمص وترضع فيه وصوابعها داخلة في كسها وبتنيك نفسها
ملاك بقى عمال يدخل ويخرج زبه في بوق أخته الممحونة وهي بترضع فيه وهايج على اخرها ونزلت تلحس وتشفط في بيضانة
ااااااااح اااااااح .. ااااااه يا ملاك زبك واقف اووووي .. ايه ده. ااااااوووووف
وشيري ماسكة دماغ ابنها وهو بيمص حلمات بزازها وبتدوس عليه علشان يرضعهم اووووي
ملاك مسك ايد مامته واخدها الاوضة ومريم راحت معاهم
طلعو التلاتة على السرير شيري نامت على ضهرها وفتحت رجليها وملاك مفلئس ودماغة بين وراك مامته ولسانه بيلحس كسها وبيبعبص طيزها بصباعة
ومريم ماسكة زبه من وره ولفاه من ناحية طيزه وعمالة تمص الراس .. وتطلع بلسانها تلحس خرم طيز ملاك
اااايه ده يا ملاك .. انت خرم طيزك شكله فظيع .. هو انت خول ياض وانا معرفش… وعمالة تحرك لسانها على خرمه وبأيدها بتدعك في زبه
مريم حست ان ملاك مستمتع بلحس طيزه وحست إنه عايزها تبعبصه
راحت بصباع ايدها اللي في النص لخرم طيزه وبدأت تداعب خرمه بالراحة
وهي بتدعك في زبه اللي وقف اكتر واشتدت عروقة ووووووهوووب رشقت صباعها في خرم طيزه
ملاك اتنفض وجسمه اترعش رعشة خفيفة وكل عروق جسمة اتشدت
بعد ما مريم هرت ملاك اخوها بعبصة ولعب في زبه وطيزه قامت وراحت نايمة جنب مامتها وفتحت رجليها وهي عمالة تدعك بصوابعها في كسها
وملاك دخل بين فخاد ماماته وحط زبه على كسها وبدأ يدوس لغاية ما زبه بقى بالكامل جواها
ااااااه اااااااه نكني اووووي اوووووي يا ملاك .. اااااااااه .. كسي مولع نارررررر
ملاك شغال ينيك في أمه الشرموطة وأخته اللبوة نايمة جنب امها وعمالة هي كمان تنيك نفسها بصوابعها وتفعص في بزازها بأيدها
ملاك نام على مامته وزبه شغال ينيك في كسها وراح واخد شفايفها بين شفايفه وبقي بيعصرهم ويمصهم وبصوابع ايده بيفرك في بزازها
بعد ما فشخ أمه نيك شال زبه من كسها وراح للبوة التانية علشان يشبع منها هي كمان.. فتح رجليها … مريم مسكت زبه وحطتة على كسها ولفت ايدها حوالين رقبته وشدته عليها علشان تاخد شفايفه بين شفايفها
وملاك بينزل بزبه جوا كسها لغاية ما بقي كله جواها
مريم بتاكل في شفايفة وهو شغال ينيك فيها .. طالع نازل بزبه في كسها
وشيري بتنيك كسها بأيدها
ملاك شال زبه من أخته ونام على ضهره وطلب من امه تقوم وتقعد على زبه
شيري قامت وقعدت على زب ملاك ومريم راحت قايمة وقعدت بكسها وهي سانده على ركبها فوق شفايف ولسان ملاك
ملاك شغال يلحس في كس أخته … ومامتة عمالة تطلع وتنزل على زبه
ومريم قربت من مامتها واخدت شفايفها وبقت عمالة تمص فيها
ملاك مسك مامتا من وسطها وبقي هو اللي عمال يطلع وينزل بوسطا وزبه وبينيك مامتا لغاية ما حس إنه خلاص هيجبهم
مريم نزلت نزلت على زبه بعد ما شيري قامت وبدأت تدعك فيه لغاية ما جاب لبنه على وشها
مريم وشيري الأتنين قعدو تحت زب ملاك وبقت كل واحد تاخد زبه تمص فيه شوية وتاخد اللبن اللي نازل منه تمصه وتبلعه
ونامت مريم وشيري وملاك جنب بعض .. ودي كانت اول مرة ملاك ينيك فيها أمه وأخته مع بعض
……. المشهد بين بسمة وعامر …….
عامر وبسمة كانت اغلب مقابلتهم بتكون في الشقة اللي في الدور الخامس .. وكل واحد فيهم معاه نسخة من المفتاح .. عامر لطش المفتاح من باباه وعمل عليه نسختين .. نسخة معاه .. ونسخة مع بسمة
وطول ما الشقة فاضية ومفيش حد من عماته جت .. بيتقابل هو وبسمة فيها .. لان مفيش حد بيطلع الشقة غير قليل جدا .. لتروقيها
بسمة قابلت عامر على السلم وهو نازل ::انت يا زفت عمالة اكلمك على الشات بتاعنا مش بترد ليه
عامر: اطلعي الشقة بتاعتنا .. مش هينفع الكلام هنا
بسمة طلعت الشقة وبعد شوية عامر حصلها على فوق
بسمة: في ايه بقى مش بترد على رسايلي ليه على الشات .. وكمان الرسايل اللي ببعتهالك على الواتس مش بتوصلك ليه
عامر: بابا قفشني وانا بكلمك فيديو وكان منظري خرا وانا مطلع زبي
بسمة: لطمت يا نهار اسود … عمي وليد شافك … يالهوي يا عامر .. دلوقت عمو اكيد هيقول ل بابا
عامر: بابا ميعرفش اصلا انا كنت بكلم مين .. اوعي يا بسمة تكوني بعتي رسايل لحسن هو اخد مني اللاب في ساعتها
بسمة: يانهار طين وبعدين يا زفت انت .. طب الصور اللي بعتهالك في الشات لسة موجودة
عامر: ايوة موجودة وربنا يستر وميشفهمش .. بس اللي مطمني ان بابا مش فاهم في اللاب وانا متأكد إنه لغاية دلوقت مشفش حاجة
بسمة: يا عامر انت لازم تتصرف وتمسح الشات ده قبل ما عمو يشوف الصور .. وانا معرفتنيش ليه على الواتس
عامر: انا ساعتها مسحت رقمك من الفون ومسحت الواتس علشان قولت اكيد هيجي ياخد الفون ويقلب فيه
بسمة: انت دلوقت تطلع وتشوف اللاب عمو شايله فين وتمسح كل اللي فيه
عامر: دلوقت مش هينفع .. بكره لما يروح المستشفى انا هدور في الاوضة وهعمل كده
بسمة: انا مش عارفة انت كنت مستني ايه ..كان لازم تعمل كده اصلا
وبعدين انا كنت كل شوية انبه عليك تمسح الصور والمحادثة اللي بينا علشان كنت خايفة ان ده يحصل ربنا يستر بقى
عامر: قرب منها وضمها لصدره وقالها على فكرة انتي وحشتيني اوي
بسمة: انت ياعم في ايه ولا في ايه
عامر: يعني انا موحشتكيش ؟
بسمة: انا هنزل قبل ما ماما تلاحظ اني مش موجودة
عامر: يابت بقولك وحشاني .. تعالي بس
وراح زانقها في الحيطة ولزق فيها وبقي عمال يبوس فيها في شفايفها وتحت رقبتها وايده على بزازها عمال يفعص فيهم
بسمة: امممم اوعى بقى يا عامر مش هينفع دلوقت خالص
عامر: طيب علشان خاطر مصي زبي بس انا على اخري
عامر طلع زبه من بنطلون الترنج ونسمة قالت له انا عارفة إنه مش هتسبني غير لو جبتهم
نزلت على ركبها ومسكت زب عامر وفضلت تمص فيه وتلحس في بيضانة اكتر من ربع ساعة لغاية ما عامر جابهم في بوقها .. ونسمة بلعت لبنه ونضفت زبه. وبعدين نزلت .. وعامر نزل لصحابه
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
يوم الحفلة الساعة 2 بعد الضهر ولاء كلمتني واكدت عليا ميعاد الحفلة وعنوان الشقة بتاعتها وقولتلها اني فاكر طبعا واكيد هحضرها
كنت خلاص قربت امشي واروح من المستشفى فاضل كشف واحد وبعدين همشي
خلصت الكشف واخدت الممرضة شربات معايا ومشينا
روحت البيت وقبل ما اطلع شقتي اتصلت بحنان علشان اشوفها فاضية ولا لا واطلع ارزعها زب .. لكنها قالتلي ان عندها غسيل بالكوم ومش هينفع النهاردة خالص
عديت على بابا وكانت امل وبنتها بسمة عند بابا
وطبعا الصورة اللي في دماغي عنهم اتغيرت 180 درجة. بقيت بشوف امل مرات اخويا بنظرة غير اللي كنت بشوفها بيها قبل كدة.. ورغبتي في اني انام معاها بقت موجودة
اه هي مش زي حنان لا في الشكل ولا في السن ولا حتى في اهتمامها بمظهرها
لانها من اصل فلاحي بس امل كان جسمها مربرب كده وطيزها وبزازها كبار وكانت على طول بتلبس عبايات سودة واوقات كانت بتنزل بأسدال .. قماشة الأسدال او العبايات ديما بتبرز تفاصيل جسمها المربرب
سلمت عليها عادي وسلمت على بسمة وحسيت ان بسمة خايفة مني .. جالي احساس ان عامر قالها .. وده الطبيعي إنه يقولها .. تعمدت اني اهزر مع بسمة هزاري اللي متعود اهزرة معاها علشان اوصل ليها اني معرفتش حاجة
سألت امل.. عامر ومحسن منزلوش ؟
امل: محسن فوق وعامر كان لسة هنا وخرج مع اصحابه
قعدت شوية وعيني مش نازلة من على طيز وبزاز امل .. ومعرفش ليه كنت متعمد اني اخليها تاخد بالها من نظراتي اللي بتاكل جسمها
امل: اروح اعملك لقمة تاكلها
انا: ماشي .. هما الاولاد اتغدوا
ماما: ايوة يابني انا حطتلهم الغدا واتغدوا
اتغديت وشربت الشاي وطلعت الشقة
دخلت اوضتي قلعت هدومي واخدت الترنج من الشماعة . وطلعت على السرير علشان انام.. لفت نظري بنطلون واقع على الأرض ودرفة الدولاب مواربة وخارج منها من تحت قميص
عرفت على طول ان عامر دخل اوضتي ودور على اللاب
قومت جبت اللاب من الدولاب وفتحته ودورت على الفولدرات
لقيته مسح كل الفولدرات وحذف برنامج الشات
رجعت اللاب مكانه .. ورجعت عالسرير ونمت
صحيت الساعة 7 قومت اخدت دش نديت على عامر .. قولت له اعملي كوباية قهوة على ما البس هدومي
لبست هدومي وخرجت ..كان عامر عاملي القهوة … قعدت اتكلمت معاه شوية
وطلبت منه إنه يوعدني ان يقطع علاقته بالبنت بتاعة الفيس واني شايفه راجل وهتعامل معاه على الاساس ده وقولت له خد اللاب من دولابي هتلاقيه في الدرفة اللي في النص
عامر طبعا افتكر اني معرفتش اي حاجة بدليل اني رجعت له اللاب وفاكر ان حوار البت بتاع الفيس دخل عليا
وعدني وحلف 100 يمين إنه مش هيكلمها تاني .. وانا قولتله اني انا كمان مش هدور وراه واني هعتمد على وعده ليا
شربت القهوة ونزلت وانا على السلم اتصل بيا صاحبي الدكتور فودة وهو زعلان جدا ان الشيكولاتة اللي اخدها مني مش عارف هو حطهم فين وفضل يترجاني ادور على واحدة بس علشان عايز يقضي ليلة حمره مع مراته
قولت له خلاص بصراحة انا كنت شايل قطعة ل واحد حبيبي بس متغلاش عليك
انت فين دلوقت اعدي عليك وانا ماشي اديهالك
فودة: انا الأسكندرية وهتحرك من هناك كمان ساعتين يعني هبقي في القاهرة على الساعة 12
انا: حظك حلو انا كنت نازل على السلم رايح حفلة لجماعة اصدقاء واحتمال ارجع من هناك على 12
بردو خلاص انا هطلع اجيب الشيكولاتة اخليها معايا وبعد الحفلة نتقابل اديهالك واروح
فودة: تسلم يا وليد .. بجد مش عارف اقولك ايه
انا: ولا اي حاجة .. سلام انا هطلع ونتقابل بعد ما تيجي
طلعت تاني جبت قطعة الشيكولاتة وبعدين نزلت اخدت عربيتي وروحت على العنوان اللي ولاء بعتتهولي على الواتس
اول ما وصلت الشارع اللي فيه شقة ولاء اتصلت بيها وقولتلها انا تحت العامرة
ركنت العربية و ولاء بصت عليا من بلكونة شقتها وشاورت ليا
طلعت الشقة وضربت الجرس.. لقيت ولاء فتحت الباب وهي لابسة فستان اقل ما يقال عليه إنه فاجر
فستان تحس إنه قميص نوم
باللون الوردي الفاتح والقماش اللامع، وهو بدون كتفين، ..منتصف الصدر الأيمن قطعة من الدانتيل الأسود، مع حمالة من الدانتيل ايضاً، والخصر بحزام من الستان الأسود اللامع، والتنورة من طبقات القماش الوردي الفاتح مع الدانتيل يزيّن منتصفه الأيمن
سلمت عليا وهي مبتسمة وانا موهوم من منظر فخادها والفستان اللي هينطق عليها
دخلت لقيت جوا الشقة مدحت اللي عرفتني عليه في حفلة مريم .. لابس بدلة سودة شيك جدا بتلمع وماسك في ايده كاس خمرة سلم عليا وكانت عفاف هي كمان خارجة من اوضة لابسة فستان اخضر صدر الفستان باللون الفضي المات والمطرز باللون الأبيض والأخضر، بينما التنورة القصيرة باللون الأخضر ويصل طولها حتى منتصف الأرداف
اول حاجة جت في بالي .. هو انا جاي حفلة ولا جيت شقة دعارة
ايه الفساتين دي .. وايه الناس دي .. معقول فيه ناس كده ..
عفاف جت سلمت عليا وباستني
ازيك يا دكتور .. كنت هزعل اوي لو مكنتش جيت النهاردة
انا: لا طبعا هو انا اقدر على زعلك
ولاء: النهاردة بقى مفيش حاجة اسمها مش بتشرب
انا: انا لا ارجوكي انا فعلا مش بشرب
عفاف: لا الليلة مفيش الكلام ده .. انت الليلة في ضيافتنا .. وهتسيب نفسك خالص لينا
انا: ههههه ماشي بس هشرب كاس واحد علشان مزعلكمش
موسيقي هادئة شغالة والجو جميل ومش شايف ناس جت لدرجة اني حسيت باحراج اني جيت بدري
شوية جاتلي واحدة ايه في الجمال والجسم اللي يهيج اي حد عليه بمجرد ما يشوفها وهي جايبة كاس ليه
ولاء: ليلى صديقتي و معايا في الأتيليه
انا: اه اهلا وسهلا ليلى … وطيت على ايدها بوستها .. زي ما بيعملو بتوع الأتيكيت
عفاف: ايه يا دكتور هتفضل ماسك الكاس كده ما تشرب هههه
انا: هههههه حاضر ياستي
مدحت: انا سمعت عنك كتير من ولاء وطبعا سعيد اني قابلتك للمرة التانية
انا: انا اسعد يا استاذ مدحت
شويه جرس الباب ضرب .. ولاء راحت فتحت الباب
وشوفت 3 مدامات افتكرت اني قابلتهم في الحفلة بتاعة مريم
ولاء سلمت عليهم وباستهم …. وجابتهم علشان تعرفهم بيا تاني لانها عارفة اننا متقبلناش غير مرة وممكن ميكنش حد فينا فاكر التاني
ولاء: مدام اميرة .. ابتسام … سيدة
انا: اهلا مدام اميرة .. اهلا ابتسام .. اهلا سيدة
ولاء: دول بقى مقولكش .. اكتر حد قريب من قلبي وكمان فاتحين الكوافير اللي تحت الأتيليه
انا: اه مانا فاكر اني اتعرفت عليهم يوم حفلة مدام مريم
اميرة: انا سعيدة اني اتعرفت عليك ومن حسن حظي اني اتقابل بحضرتك النهاردة
انا: ده شرف ليا انا
ليلى جابت صينية مليانة كاسات وسكي
انا: لا لا انا كده حلو اي
مدحت: ايه يا دكتور احنا النهاردة في حفلة وكلنا جايين علشان ننبسط
عفاف: شكلك عايز تزعلنا بقى
انا: ههههه لا مقدرش طبعا
اميرة: لا يا حبيبتي اعفينا الحفلة دي من الشرب
ليلى: تعالي بقى شوفي صحابك يا ولاء
ولاء: اميرة .. سيدة .. ابتسام .. الليلة مفيش حاجة اسمها مبشربش
انا: ايوة اللي يمشي عليا يمشي عليكم
اميرة: خلاص يا بنات النهاردة علشان خاطر ولاء والدكتور هنشرب
ولاء كلمت مدحت وقالت له .. اتصل بشيري شوفها مجتش ليه لغاية دلوقت هي ومريم
مدحت: حاضر . خرج البلكونة ورجع بعد عشر دقايق وقالها ان مريم وشيري تحت بيركنوا عربياتهم
وكمان البنات جايين
ولاء: اه صحيح يا دكتور .. اميرة انا اديتها عنوان العيادة بتاعتك ورقم فونك علشان عايزة تجيلك تكشف لان عندها مشكلة
اميرة: لا خلاص يا ولاء المشكلة راحت والحقنة وقفت النزيف من امبارح.. بس ده ميمنعش اني هحتفظ برقمك لو معندكش مانع
انا: لا طبعا معنديش اي مانع وحضرتك تشرفيني في العيادة في اي وقت
على الساعة 11 كانت الشقة مليانة بالبنات والمدمات
واتعرفت على نعيمة .. وحنان .. ونهلة .. دول اللي شغالين كمان في الأوتيل مع مدحت وعفاف .وجالي احساس داخلي اني موجود في شلة بتربطهم حاجة مش مزبوطة
شيري ومريم وقفوا معايا شوية حلوين وقعدنا نظهر ونضحك مع بعض وحسيت واحنا واقفين ايد شيري اكتر من مرة تخبط في زبي وهي عاملة انها مش حاسة اصلا ولا واخدة بالها
لغاية نص الحفلة كده شيري ومريم استأذنوا انهم يمشوا .. ولقيت شيري ميلت على وداني بتقولي انها بتتمنى اني ازورهم في الفيلا
انا: حاضر اكيد هزوركم
وبعد نص ساعة كمان .. البنات اللي شغالين في الأوتيل مع مدحت وعفاف استأذنوا ومشيوا
طول الحفلة ولاء وعفاف عمالين يقدموا ليا كاسات الخمرة لغاية ما حسيت نفسي غبت عن الدنيا ومش عارف انا فين ولا قادر اصلب طولي
وسكرت وخرفت وكله بقى بيضحك على كله ومش فاهم اي حاجة في اي حاجة .. واللي عرفتة اني لما سكرت واميرة وابتسام وسيدة كمان سكرو علشان بقالهم سنين مش بيشربوا ولو شربوا بيشربوا خفيف .. كاس او كاسين بالكتير مش بيشربوا بالكمية المهولة اللي شربوها
ومدحت استغل سكر اميرة واخدها الأوضة ومارس معاها الجنس طول الليل وعفاف اخدت البنات ابتسام وسيدة ومعاها ليلى اوضة تانية ومارسوا معاهم السحاق
وكانت مريم ومامتها مشيوا من الحفلة ..قبل كل ده بحوالي ساعة ونص
ولاء قعدت جنبي على كنبة الصالة وقلعتني البدلة والجزمة وهي بتحطها على الكنبة جنبي… قطعة الشيكولاتة وقعت من جيب الچاكت بتاع البدلة
ولاء: ايه ده انت من عشاق الشيكولاتة
انا .. ولاني سكران ومش في وعيي ولا مدرك باللي بقولو .. روحت قايل على اختراعي الرهيب عن الشيكولاتة وعن تأثيرها على الستات وروحت قايل على علاقتي بحنان مرات اخويا وعلاقتي بهند اللي شغالة معايا وبوظت الدنيا
ولاء اخدت قطعة الشيكولاتة وراحت شايلها في التلاجة وانا مرمي على الكنبة .. وقالت: انت جيت في وقتك
ولاء جاتلي وسندتني وكملت قلع ليا
قلعتني القميص والبنطلون بتاع البدلة
واول ما شافت زبي المنفوخ تحت البوكسر
ولاء: يالهوووووي هو زبك ده محتاج واحدة تاكله شيكولاتة علشان تهيج
وراحت محسسة على زبي بأيدها اللي بدأ يعلن عن نفسة وكأن العضو الوحيد اللي في جسمي صاحي وفايق
زبي وقف على اخره وولاء عمالة تحسس وتتلمس زبي وراحت مدخلة ايدها تحت البوكسر وطلعت زبي بره
ااااااااايه ده … يخرب بيتك .. انت عليك زب جامد اوووي
ونزلت عليه بشفايفها وبقت عمالة تبوسه وتلعب بصوابعها في بيضاني
انا حاسس وسامع كل كلامها بس مش عارف انا بحلم ولا بتفرج على فيلم
كل اللي حاسس بيه اني في متعة رهيبة وكأني في عالم تاني .. وسامع اهات خارجة من الأوض اللي جنبي وبردو مش فاهم ده ايه ولا ليه
ولاء قامت وقلعت هدومها وراحت سنداني ودخلتني الأوضة اللي فيها اميرة ومدحت ودخلتني على السرير
في الوقت ده اميرة نايمة ومدحت فوق منها وشغال ينيك فيها وانا نايم على ضهري و ولاء طالعة على السرير مفلئسة وعمالة تمص في زبي ومدحت مدخل صباعة في كسها من ورا
كل اللي حاسس بيه اهات مريم جنب مني وتمتمة ولاء وهي بتمص في زبي
وشغالة تحرك في طيزها شمال ويمين
ومدحت مدخل صباعه في كسها وبينيك مريم
ولاء قامت وراحت قاعدة على زبي
وهي ماسكاه بايدها وراحت نازله عليه لغاية ما بقى كله في كسها
ااااااااه اااااااااه … زبه جااااامد اووووي يا مدحت ااااااااااه
مدحت شال زبه من كس اميرة وراح ل ولاء وقف قدامها وخلاها تمص في زبه شوية وبعدين نيم اميرة على بطنها وطلع فوق منها وحط زبه على خرم طيزها ونام بجسمه كله عليها
و ولاء رجعت بضهرها عليا وانا مسكتها من بزازها .. وبدأت تروح وتيجي بكسها على زبي
اووووووف ااااااااااوف .. نااااااار مولعة ناااااار ناااااااار
قومتني وراحت مفلئسة قدامي
نكني يا دكتور في طيززززي نكني اووووي
مسكتها من وسطها وبدأت احاول احط زبي في طيزها لكني مشوش مش عارف . راحت ماسكة زبي وحطته على خرم طيزها
دخلووو يا وليد .. دخلوووو كله في طيزي
بدأت اضغط بزبي على خرم طيزها .. وزبي بيدخل بسهولة فيها لغاية ما بقى كلة جواها
اميرة و ولاء مفلئسين جنب بعض وانا ومدحت شغالين فيهم نيك
مدحت طلع زبه من طيز اميرة وبقي عمال يدعك في زبه وهي نامت على بطنها وجاب لبنه على طيزها وعلى ضهرها .. وانا شغال ارزع زبي في ولاء وهي بتصرخ من شدة المتعة
مدحت خرج قعد في الصالة ولع سيجارة حشيش … وانا بنيك ولاء في الأوضة..
………….
مشهد السحاق بين ليلى … وعفاف .. وسيدة …وابتسام
………..
عفاف بعد ما اخدت ابتسام وسيدة وهما سكرانين طينة .. ليلى وعفاف قلعوا سيدة وابتسام كل هدومهم
وطلعت عفاف على السرير بعد ما نيمت ابتسام وسيدة
عفاف نامت جنب ابتسام … وليلى نامت جنب سيدة
سيدة وابتسام مش متخدرين لكنهم في حالة سكر شديدة مخلياهم متقبلين اي شيء يحصل معاهم .. لانهم مش في ادراكهم
عفاف ايدها بتحسس على بزاز ابتسام وبتحرك صباعها بكل بطئ على حلمة بزازها وليلى حاضنة سيدة وايدها بتحسس على ضهرها ونازل بشويش لغاية ما وصلت لطيزها وشفايفها بتعصر شفايف سيدة
سيدة بدأت تشعر بالأثارة وايدها راحت على بزازها ومسكت حلماتها بصوابعها وبقت عمالة تفرك فيهم
عفاف نزلت وهي نايمة على بطنها بين فخاد ابتسام … وبصباعها اللي في النص بتحطة في بوقها وترجع تحطة على بظر ابتسام وتداعبة بالراحة
عفاف هايجة وممحونة وبتعض على شفايفها .. وراحت نازلة لكسها .. وبدأت بطرف لسانه تلحس بظرها
ابتسام بتتلوى تحت منها وحست بالأثارة الجنسية الرهيبة والنار ولعت في كسها وايدها نزلت على دماغ عفاف وبدأت تضغط عليها علشان تحس بلسانها بيتحرك على كل كسها
ليلى طالعة 69 على سيدة ونازلة بكسها على لسانها وهي فاتحة كس سيده بصوابعها وعمالة تلحسه وتنزل لغاية خرم طيزها وتحركة حولين الخرم…
اااااااه اااااااااااه اااااااااااااااااااه
عفاف بتاكل في كس ابتسام اكل وبتاخد شفرات كسها بين شفايفها وعمالة تمص فيهم .. وصباعها راح على خرم طيزها وراحت مدخلاه
ابتسام: اااااااااااااح ااااااااااااااح
اااااااااااه مش قااااادرررره
عفاف عمالة تطلع وتدخل صباعها في طيز ابتسام
اااااااوف اوووووووف .. جامد جامد اااااااااااااح
وفضلو طول الليل مدعكة وممارسة سحاق ومص ولحس اكساس بعض وتفعيص وتقفيش في حلمات بزاز بعض
…….. بين الدكتور وبين ولاء …………
ااااااااااه يا وليد ااااااااااه زبك جميل اووووووي
شلت زبي من طيز ولاء وهي مفلئسة ورحت مدخله في كسها للأخر
ااااااح اااااااااااااح …نكني اوووووي نكني اوووي يا وليد
مسكت لحم طيز ولاء وبقيت عمال ادخل زبي واسحبه وهي عمالة تتأوه وتتلوى من المتعة
وبعد شوية من النيك الخلفي راحت شداني ومنيماني على السرير ومسكت زبي وبقت عمالة تمص وترضع فيه زي المجنونة ..بعد ما شبعت مص في زبي
نامت جنبي وادتني ضهرها ورفعت رجل وقالتلي نكني يلا تاني … مش شبعانة من زبك الفاجر
مسكت زبي وحطيته بين شفرات كسها وبقيت عمال احك زبي وهي بتتشرمط وتتمنيك ومسكت زبي من تحت وحطته على فتحة كسها وانا روحت حاشره جواها
فضلت انيك فيها لغاية ما جبت لبني في كسها
يخرب بيتك انت جبتهم في كسي
عايز تعشرني يا دوك
ومدحت بعد ما ريح شوية وشرب سيجارة حشيش دخل علشان ينيك ابتسام و سيدة
فضلوا طول الليل لغاية بعد الفجر .. مش عاتقيني ولا عاتقين اميرة وابتسام وسيدة
على ما فوقت من تأثير الخمرة كان اليوم الجديد طلع وصبح عليا النهار
كانت الساعة بالظبط 11 قبل الضهر
اول ما فتحت عنيا مكنتش فاهم في ايه وشفت حيطان اول مرة اشوفها ونايم على سرير اول مرة انام عليه
قومت لقيت نفسي عريان ملط …
قومت مفزوع ببص على هدومي ملقتهمش .. لفيت جسمي بالملاية وخرجت .. لقيت البنطلون بتاعي والقميص على كنبة الأنتريه .. لبستهم بسرعة وكانت ولاء خارجة من المطبخ
لابسة روب ومش لابسة اي حاجة من تحت
انا: هو ايه اللي حصل امبارح
ولاء: هههههههه هتعمل نفسك مكنتش حاسي يعني
انا: لا انا محستش باي حاجة. ولما قومت لقيت نفسي لسة هنا .. ونايم من غير اي حاجة
ولاء: انت امبارح تقلت في الشرب ويالهوي على اللي عملته
انا: انا ؟ انا انا مش فاكر اي حاجة
ولاء: بس انت ايه اللي كنت فيه ده .. وحش هههههههه
وراحت مقربة مني تاني وفكت روباط الروب ولزقت فيا
غصب عني روحت وخدها في حضني وصوابع ايدي غرزت في لحم طيزها
وعملت واحد المرة دي وانا في قمة فوقاني وادراكي… وبعد ما خلصنا نيك
فهمتني اني نكتها هي وعفاف وانهم هما كمان مكنوش في وعيهم ولا ادراكهم … واننا قضينا ليلة ولا ليلة من ليالي الف ليلة وليلة
لبست هدومي ونزلت من عند ولاء وانا بحاول اتفتكر ايه اللي حصل في الليلة الغريبة دي
بعد ما روحت وطبعا مروحتش المستشفى افتكرت صديقي فؤاد دورت على تليفوني في چاكت البدلة لقيته مقفول ولما فتحته لقيتة رن عليا اربع مرات … والفون مشحون .. استغربت إنه مقفول
حطيت ايدي في چيب الچاكت علشان اطلع الشيكولاتة … ملقتهاش .. قلبت البدلة عليها لكن مفيش اي اثر ليها
دخلت عملت كوباية قهوة … وبعد ما شربت القهوة .. بدأت افتكر واحدة واحدة كل تفاصيل الليلة دي
وعرفت اني بوظت الدنيا وقولت ل ولاء على سر الشيكولاتة وعلى علاقاتي سواء بحنان مرات اخويا او بعلاقتي بهند اللي شغالة معايا
وافتكرت انهم بعد ما قدرو يسكرو اميرة وسيدة و ابتسام .. وافتكرت ان مدحت نام مع اميرة وهي مش في وعيها … استنتجت حاجة واحدة بس
ان دول بيربطهم ببعض اعمال منافية للأداب وطبعا الراس الكبيرة واللي مشغلهم .. استاذ مدحت مدير الأوتيل
كنت خلاص قربت امشي واروح من المستشفى فاضل كشف واحد وبعدين همشي
خلصت الكشف واخدت الممرضة شربات معايا ومشينا
روحت البيت وقبل ما اطلع شقتي اتصلت بحنان علشان اشوفها فاضية ولا لا واطلع ارزعها زب .. لكنها قالتلي ان عندها غسيل بالكوم ومش هينفع النهاردة خالص
عديت على بابا وكانت امل وبنتها بسمة عند بابا
وطبعا الصورة اللي في دماغي عنهم اتغيرت 180 درجة. بقيت بشوف امل مرات اخويا بنظرة غير اللي كنت بشوفها بيها قبل كدة.. ورغبتي في اني انام معاها بقت موجودة
اه هي مش زي حنان لا في الشكل ولا في السن ولا حتى في اهتمامها بمظهرها
لانها من اصل فلاحي بس امل كان جسمها مربرب كده وطيزها وبزازها كبار وكانت على طول بتلبس عبايات سودة واوقات كانت بتنزل بأسدال .. قماشة الأسدال او العبايات ديما بتبرز تفاصيل جسمها المربرب
سلمت عليها عادي وسلمت على بسمة وحسيت ان بسمة خايفة مني .. جالي احساس ان عامر قالها .. وده الطبيعي إنه يقولها .. تعمدت اني اهزر مع بسمة هزاري اللي متعود اهزرة معاها علشان اوصل ليها اني معرفتش حاجة
سألت امل.. عامر ومحسن منزلوش ؟
امل: محسن فوق وعامر كان لسة هنا وخرج مع اصحابه
قعدت شوية وعيني مش نازلة من على طيز وبزاز امل .. ومعرفش ليه كنت متعمد اني اخليها تاخد بالها من نظراتي اللي بتاكل جسمها
امل: اروح اعملك لقمة تاكلها
انا: ماشي .. هما الاولاد اتغدوا
ماما: ايوة يابني انا حطتلهم الغدا واتغدوا
اتغديت وشربت الشاي وطلعت الشقة
دخلت اوضتي قلعت هدومي واخدت الترنج من الشماعة . وطلعت على السرير علشان انام.. لفت نظري بنطلون واقع على الأرض ودرفة الدولاب مواربة وخارج منها من تحت قميص
عرفت على طول ان عامر دخل اوضتي ودور على اللاب
قومت جبت اللاب من الدولاب وفتحته ودورت على الفولدرات
لقيته مسح كل الفولدرات وحذف برنامج الشات
رجعت اللاب مكانه .. ورجعت عالسرير ونمت
صحيت الساعة 7 قومت اخدت دش نديت على عامر .. قولت له اعملي كوباية قهوة على ما البس هدومي
لبست هدومي وخرجت ..كان عامر عاملي القهوة … قعدت اتكلمت معاه شوية
وطلبت منه إنه يوعدني ان يقطع علاقته بالبنت بتاعة الفيس واني شايفه راجل وهتعامل معاه على الاساس ده وقولت له خد اللاب من دولابي هتلاقيه في الدرفة اللي في النص
عامر طبعا افتكر اني معرفتش اي حاجة بدليل اني رجعت له اللاب وفاكر ان حوار البت بتاع الفيس دخل عليا
وعدني وحلف 100 يمين إنه مش هيكلمها تاني .. وانا قولتله اني انا كمان مش هدور وراه واني هعتمد على وعده ليا
شربت القهوة ونزلت وانا على السلم اتصل بيا صاحبي الدكتور فودة وهو زعلان جدا ان الشيكولاتة اللي اخدها مني مش عارف هو حطهم فين وفضل يترجاني ادور على واحدة بس علشان عايز يقضي ليلة حمره مع مراته
قولت له خلاص بصراحة انا كنت شايل قطعة ل واحد حبيبي بس متغلاش عليك
انت فين دلوقت اعدي عليك وانا ماشي اديهالك
فودة: انا الأسكندرية وهتحرك من هناك كمان ساعتين يعني هبقي في القاهرة على الساعة 12
انا: حظك حلو انا كنت نازل على السلم رايح حفلة لجماعة اصدقاء واحتمال ارجع من هناك على 12
بردو خلاص انا هطلع اجيب الشيكولاتة اخليها معايا وبعد الحفلة نتقابل اديهالك واروح
فودة: تسلم يا وليد .. بجد مش عارف اقولك ايه
انا: ولا اي حاجة .. سلام انا هطلع ونتقابل بعد ما تيجي
طلعت تاني جبت قطعة الشيكولاتة وبعدين نزلت اخدت عربيتي وروحت على العنوان اللي ولاء بعتتهولي على الواتس
اول ما وصلت الشارع اللي فيه شقة ولاء اتصلت بيها وقولتلها انا تحت العامرة
ركنت العربية و ولاء بصت عليا من بلكونة شقتها وشاورت ليا
طلعت الشقة وضربت الجرس.. لقيت ولاء فتحت الباب وهي لابسة فستان اقل ما يقال عليه إنه فاجر
فستان تحس إنه قميص نوم
باللون الوردي الفاتح والقماش اللامع، وهو بدون كتفين، ..منتصف الصدر الأيمن قطعة من الدانتيل الأسود، مع حمالة من الدانتيل ايضاً، والخصر بحزام من الستان الأسود اللامع، والتنورة من طبقات القماش الوردي الفاتح مع الدانتيل يزيّن منتصفه الأيمن
سلمت عليا وهي مبتسمة وانا موهوم من منظر فخادها والفستان اللي هينطق عليها
دخلت لقيت جوا الشقة مدحت اللي عرفتني عليه في حفلة مريم .. لابس بدلة سودة شيك جدا بتلمع وماسك في ايده كاس خمرة سلم عليا وكانت عفاف هي كمان خارجة من اوضة لابسة فستان اخضر صدر الفستان باللون الفضي المات والمطرز باللون الأبيض والأخضر، بينما التنورة القصيرة باللون الأخضر ويصل طولها حتى منتصف الأرداف
اول حاجة جت في بالي .. هو انا جاي حفلة ولا جيت شقة دعارة
ايه الفساتين دي .. وايه الناس دي .. معقول فيه ناس كده ..
عفاف جت سلمت عليا وباستني
ازيك يا دكتور .. كنت هزعل اوي لو مكنتش جيت النهاردة
انا: لا طبعا هو انا اقدر على زعلك
ولاء: النهاردة بقى مفيش حاجة اسمها مش بتشرب
انا: انا لا ارجوكي انا فعلا مش بشرب
عفاف: لا الليلة مفيش الكلام ده .. انت الليلة في ضيافتنا .. وهتسيب نفسك خالص لينا
انا: ههههه ماشي بس هشرب كاس واحد علشان مزعلكمش
موسيقي هادئة شغالة والجو جميل ومش شايف ناس جت لدرجة اني حسيت باحراج اني جيت بدري
شوية جاتلي واحدة ايه في الجمال والجسم اللي يهيج اي حد عليه بمجرد ما يشوفها وهي جايبة كاس ليه
ولاء: ليلى صديقتي و معايا في الأتيليه
انا: اه اهلا وسهلا ليلى … وطيت على ايدها بوستها .. زي ما بيعملو بتوع الأتيكيت
عفاف: ايه يا دكتور هتفضل ماسك الكاس كده ما تشرب هههه
انا: هههههه حاضر ياستي
مدحت: انا سمعت عنك كتير من ولاء وطبعا سعيد اني قابلتك للمرة التانية
انا: انا اسعد يا استاذ مدحت
شويه جرس الباب ضرب .. ولاء راحت فتحت الباب
وشوفت 3 مدامات افتكرت اني قابلتهم في الحفلة بتاعة مريم
ولاء سلمت عليهم وباستهم …. وجابتهم علشان تعرفهم بيا تاني لانها عارفة اننا متقبلناش غير مرة وممكن ميكنش حد فينا فاكر التاني
ولاء: مدام اميرة .. ابتسام … سيدة
انا: اهلا مدام اميرة .. اهلا ابتسام .. اهلا سيدة
ولاء: دول بقى مقولكش .. اكتر حد قريب من قلبي وكمان فاتحين الكوافير اللي تحت الأتيليه
انا: اه مانا فاكر اني اتعرفت عليهم يوم حفلة مدام مريم
اميرة: انا سعيدة اني اتعرفت عليك ومن حسن حظي اني اتقابل بحضرتك النهاردة
انا: ده شرف ليا انا
ليلى جابت صينية مليانة كاسات وسكي
انا: لا لا انا كده حلو اي
مدحت: ايه يا دكتور احنا النهاردة في حفلة وكلنا جايين علشان ننبسط
عفاف: شكلك عايز تزعلنا بقى
انا: ههههه لا مقدرش طبعا
اميرة: لا يا حبيبتي اعفينا الحفلة دي من الشرب
ليلى: تعالي بقى شوفي صحابك يا ولاء
ولاء: اميرة .. سيدة .. ابتسام .. الليلة مفيش حاجة اسمها مبشربش
انا: ايوة اللي يمشي عليا يمشي عليكم
اميرة: خلاص يا بنات النهاردة علشان خاطر ولاء والدكتور هنشرب
ولاء كلمت مدحت وقالت له .. اتصل بشيري شوفها مجتش ليه لغاية دلوقت هي ومريم
مدحت: حاضر . خرج البلكونة ورجع بعد عشر دقايق وقالها ان مريم وشيري تحت بيركنوا عربياتهم
وكمان البنات جايين
ولاء: اه صحيح يا دكتور .. اميرة انا اديتها عنوان العيادة بتاعتك ورقم فونك علشان عايزة تجيلك تكشف لان عندها مشكلة
اميرة: لا خلاص يا ولاء المشكلة راحت والحقنة وقفت النزيف من امبارح.. بس ده ميمنعش اني هحتفظ برقمك لو معندكش مانع
انا: لا طبعا معنديش اي مانع وحضرتك تشرفيني في العيادة في اي وقت
على الساعة 11 كانت الشقة مليانة بالبنات والمدمات
واتعرفت على نعيمة .. وحنان .. ونهلة .. دول اللي شغالين كمان في الأوتيل مع مدحت وعفاف .وجالي احساس داخلي اني موجود في شلة بتربطهم حاجة مش مزبوطة
شيري ومريم وقفوا معايا شوية حلوين وقعدنا نظهر ونضحك مع بعض وحسيت واحنا واقفين ايد شيري اكتر من مرة تخبط في زبي وهي عاملة انها مش حاسة اصلا ولا واخدة بالها
لغاية نص الحفلة كده شيري ومريم استأذنوا انهم يمشوا .. ولقيت شيري ميلت على وداني بتقولي انها بتتمنى اني ازورهم في الفيلا
انا: حاضر اكيد هزوركم
وبعد نص ساعة كمان .. البنات اللي شغالين في الأوتيل مع مدحت وعفاف استأذنوا ومشيوا
طول الحفلة ولاء وعفاف عمالين يقدموا ليا كاسات الخمرة لغاية ما حسيت نفسي غبت عن الدنيا ومش عارف انا فين ولا قادر اصلب طولي
وسكرت وخرفت وكله بقى بيضحك على كله ومش فاهم اي حاجة في اي حاجة .. واللي عرفتة اني لما سكرت واميرة وابتسام وسيدة كمان سكرو علشان بقالهم سنين مش بيشربوا ولو شربوا بيشربوا خفيف .. كاس او كاسين بالكتير مش بيشربوا بالكمية المهولة اللي شربوها
ومدحت استغل سكر اميرة واخدها الأوضة ومارس معاها الجنس طول الليل وعفاف اخدت البنات ابتسام وسيدة ومعاها ليلى اوضة تانية ومارسوا معاهم السحاق
وكانت مريم ومامتها مشيوا من الحفلة ..قبل كل ده بحوالي ساعة ونص
ولاء قعدت جنبي على كنبة الصالة وقلعتني البدلة والجزمة وهي بتحطها على الكنبة جنبي… قطعة الشيكولاتة وقعت من جيب الچاكت بتاع البدلة
ولاء: ايه ده انت من عشاق الشيكولاتة
انا .. ولاني سكران ومش في وعيي ولا مدرك باللي بقولو .. روحت قايل على اختراعي الرهيب عن الشيكولاتة وعن تأثيرها على الستات وروحت قايل على علاقتي بحنان مرات اخويا وعلاقتي بهند اللي شغالة معايا وبوظت الدنيا
ولاء اخدت قطعة الشيكولاتة وراحت شايلها في التلاجة وانا مرمي على الكنبة .. وقالت: انت جيت في وقتك
ولاء جاتلي وسندتني وكملت قلع ليا
قلعتني القميص والبنطلون بتاع البدلة
واول ما شافت زبي المنفوخ تحت البوكسر
ولاء: يالهوووووي هو زبك ده محتاج واحدة تاكله شيكولاتة علشان تهيج
وراحت محسسة على زبي بأيدها اللي بدأ يعلن عن نفسة وكأن العضو الوحيد اللي في جسمي صاحي وفايق
زبي وقف على اخره وولاء عمالة تحسس وتتلمس زبي وراحت مدخلة ايدها تحت البوكسر وطلعت زبي بره
ااااااااايه ده … يخرب بيتك .. انت عليك زب جامد اوووي
ونزلت عليه بشفايفها وبقت عمالة تبوسه وتلعب بصوابعها في بيضاني
انا حاسس وسامع كل كلامها بس مش عارف انا بحلم ولا بتفرج على فيلم
كل اللي حاسس بيه اني في متعة رهيبة وكأني في عالم تاني .. وسامع اهات خارجة من الأوض اللي جنبي وبردو مش فاهم ده ايه ولا ليه
ولاء قامت وقلعت هدومها وراحت سنداني ودخلتني الأوضة اللي فيها اميرة ومدحت ودخلتني على السرير
في الوقت ده اميرة نايمة ومدحت فوق منها وشغال ينيك فيها وانا نايم على ضهري و ولاء طالعة على السرير مفلئسة وعمالة تمص في زبي ومدحت مدخل صباعة في كسها من ورا
كل اللي حاسس بيه اهات مريم جنب مني وتمتمة ولاء وهي بتمص في زبي
وشغالة تحرك في طيزها شمال ويمين
ومدحت مدخل صباعه في كسها وبينيك مريم
ولاء قامت وراحت قاعدة على زبي
وهي ماسكاه بايدها وراحت نازله عليه لغاية ما بقى كله في كسها
ااااااااه اااااااااه … زبه جااااامد اووووي يا مدحت ااااااااااه
مدحت شال زبه من كس اميرة وراح ل ولاء وقف قدامها وخلاها تمص في زبه شوية وبعدين نيم اميرة على بطنها وطلع فوق منها وحط زبه على خرم طيزها ونام بجسمه كله عليها
و ولاء رجعت بضهرها عليا وانا مسكتها من بزازها .. وبدأت تروح وتيجي بكسها على زبي
اووووووف ااااااااااوف .. نااااااار مولعة ناااااار ناااااااار
قومتني وراحت مفلئسة قدامي
نكني يا دكتور في طيززززي نكني اووووي
مسكتها من وسطها وبدأت احاول احط زبي في طيزها لكني مشوش مش عارف . راحت ماسكة زبي وحطته على خرم طيزها
دخلووو يا وليد .. دخلوووو كله في طيزي
بدأت اضغط بزبي على خرم طيزها .. وزبي بيدخل بسهولة فيها لغاية ما بقى كلة جواها
اميرة و ولاء مفلئسين جنب بعض وانا ومدحت شغالين فيهم نيك
مدحت طلع زبه من طيز اميرة وبقي عمال يدعك في زبه وهي نامت على بطنها وجاب لبنه على طيزها وعلى ضهرها .. وانا شغال ارزع زبي في ولاء وهي بتصرخ من شدة المتعة
مدحت خرج قعد في الصالة ولع سيجارة حشيش … وانا بنيك ولاء في الأوضة..
………….
مشهد السحاق بين ليلى … وعفاف .. وسيدة …وابتسام
………..
عفاف بعد ما اخدت ابتسام وسيدة وهما سكرانين طينة .. ليلى وعفاف قلعوا سيدة وابتسام كل هدومهم
وطلعت عفاف على السرير بعد ما نيمت ابتسام وسيدة
عفاف نامت جنب ابتسام … وليلى نامت جنب سيدة
سيدة وابتسام مش متخدرين لكنهم في حالة سكر شديدة مخلياهم متقبلين اي شيء يحصل معاهم .. لانهم مش في ادراكهم
عفاف ايدها بتحسس على بزاز ابتسام وبتحرك صباعها بكل بطئ على حلمة بزازها وليلى حاضنة سيدة وايدها بتحسس على ضهرها ونازل بشويش لغاية ما وصلت لطيزها وشفايفها بتعصر شفايف سيدة
سيدة بدأت تشعر بالأثارة وايدها راحت على بزازها ومسكت حلماتها بصوابعها وبقت عمالة تفرك فيهم
عفاف نزلت وهي نايمة على بطنها بين فخاد ابتسام … وبصباعها اللي في النص بتحطة في بوقها وترجع تحطة على بظر ابتسام وتداعبة بالراحة
عفاف هايجة وممحونة وبتعض على شفايفها .. وراحت نازلة لكسها .. وبدأت بطرف لسانه تلحس بظرها
ابتسام بتتلوى تحت منها وحست بالأثارة الجنسية الرهيبة والنار ولعت في كسها وايدها نزلت على دماغ عفاف وبدأت تضغط عليها علشان تحس بلسانها بيتحرك على كل كسها
ليلى طالعة 69 على سيدة ونازلة بكسها على لسانها وهي فاتحة كس سيده بصوابعها وعمالة تلحسه وتنزل لغاية خرم طيزها وتحركة حولين الخرم…
اااااااه اااااااااااه اااااااااااااااااااه
عفاف بتاكل في كس ابتسام اكل وبتاخد شفرات كسها بين شفايفها وعمالة تمص فيهم .. وصباعها راح على خرم طيزها وراحت مدخلاه
ابتسام: اااااااااااااح ااااااااااااااح
اااااااااااه مش قااااادرررره
عفاف عمالة تطلع وتدخل صباعها في طيز ابتسام
اااااااوف اوووووووف .. جامد جامد اااااااااااااح
وفضلو طول الليل مدعكة وممارسة سحاق ومص ولحس اكساس بعض وتفعيص وتقفيش في حلمات بزاز بعض
…….. بين الدكتور وبين ولاء …………
ااااااااااه يا وليد ااااااااااه زبك جميل اووووووي
شلت زبي من طيز ولاء وهي مفلئسة ورحت مدخله في كسها للأخر
ااااااح اااااااااااااح …نكني اوووووي نكني اوووي يا وليد
مسكت لحم طيز ولاء وبقيت عمال ادخل زبي واسحبه وهي عمالة تتأوه وتتلوى من المتعة
وبعد شوية من النيك الخلفي راحت شداني ومنيماني على السرير ومسكت زبي وبقت عمالة تمص وترضع فيه زي المجنونة ..بعد ما شبعت مص في زبي
نامت جنبي وادتني ضهرها ورفعت رجل وقالتلي نكني يلا تاني … مش شبعانة من زبك الفاجر
مسكت زبي وحطيته بين شفرات كسها وبقيت عمال احك زبي وهي بتتشرمط وتتمنيك ومسكت زبي من تحت وحطته على فتحة كسها وانا روحت حاشره جواها
فضلت انيك فيها لغاية ما جبت لبني في كسها
يخرب بيتك انت جبتهم في كسي
عايز تعشرني يا دوك
ومدحت بعد ما ريح شوية وشرب سيجارة حشيش دخل علشان ينيك ابتسام و سيدة
فضلوا طول الليل لغاية بعد الفجر .. مش عاتقيني ولا عاتقين اميرة وابتسام وسيدة
على ما فوقت من تأثير الخمرة كان اليوم الجديد طلع وصبح عليا النهار
كانت الساعة بالظبط 11 قبل الضهر
اول ما فتحت عنيا مكنتش فاهم في ايه وشفت حيطان اول مرة اشوفها ونايم على سرير اول مرة انام عليه
قومت لقيت نفسي عريان ملط …
قومت مفزوع ببص على هدومي ملقتهمش .. لفيت جسمي بالملاية وخرجت .. لقيت البنطلون بتاعي والقميص على كنبة الأنتريه .. لبستهم بسرعة وكانت ولاء خارجة من المطبخ
لابسة روب ومش لابسة اي حاجة من تحت
انا: هو ايه اللي حصل امبارح
ولاء: هههههههه هتعمل نفسك مكنتش حاسي يعني
انا: لا انا محستش باي حاجة. ولما قومت لقيت نفسي لسة هنا .. ونايم من غير اي حاجة
ولاء: انت امبارح تقلت في الشرب ويالهوي على اللي عملته
انا: انا ؟ انا انا مش فاكر اي حاجة
ولاء: بس انت ايه اللي كنت فيه ده .. وحش هههههههه
وراحت مقربة مني تاني وفكت روباط الروب ولزقت فيا
غصب عني روحت وخدها في حضني وصوابع ايدي غرزت في لحم طيزها
وعملت واحد المرة دي وانا في قمة فوقاني وادراكي… وبعد ما خلصنا نيك
فهمتني اني نكتها هي وعفاف وانهم هما كمان مكنوش في وعيهم ولا ادراكهم … واننا قضينا ليلة ولا ليلة من ليالي الف ليلة وليلة
لبست هدومي ونزلت من عند ولاء وانا بحاول اتفتكر ايه اللي حصل في الليلة الغريبة دي
بعد ما روحت وطبعا مروحتش المستشفى افتكرت صديقي فؤاد دورت على تليفوني في چاكت البدلة لقيته مقفول ولما فتحته لقيتة رن عليا اربع مرات … والفون مشحون .. استغربت إنه مقفول
حطيت ايدي في چيب الچاكت علشان اطلع الشيكولاتة … ملقتهاش .. قلبت البدلة عليها لكن مفيش اي اثر ليها
دخلت عملت كوباية قهوة … وبعد ما شربت القهوة .. بدأت افتكر واحدة واحدة كل تفاصيل الليلة دي
وعرفت اني بوظت الدنيا وقولت ل ولاء على سر الشيكولاتة وعلى علاقاتي سواء بحنان مرات اخويا او بعلاقتي بهند اللي شغالة معايا
وافتكرت انهم بعد ما قدرو يسكرو اميرة وسيدة و ابتسام .. وافتكرت ان مدحت نام مع اميرة وهي مش في وعيها … استنتجت حاجة واحدة بس
ان دول بيربطهم ببعض اعمال منافية للأداب وطبعا الراس الكبيرة واللي مشغلهم .. استاذ مدحت مدير الأوتيل
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
اميرة وابتسام وسيدة مشيوا قبل الفجر واللي وصلهم مدحت بعربيته ولما فاقوا وعرفوا اللي حصلهم .. ولاء بررت ده إنه حصل بسبب الخمرة وان هي ذات نفسها اتمارس معاها الجنس من الدكتور اللي بيعالجها ومن صديقها الأستاذ مدحت
وان اللي حصل مكنش مترتب له وكلة كان شارب
اميرة وابتسام وسيدة قاطعوا ولاء ومكنوش بيكلموها لانها هي وعفاف اللي خلوهم يشربوا الخمرة ولو مكنوش شربوا مكنش حصل اللي حصل
ولاء سافرت شرم عشر ايام مع الراجل الاماراتي اللي اسمه راشد ورجعت بعد ما اتحول ليها مبلغ محترم على حسابها في البنك غير النسبة اللي اخدتها من مدحت … زي ما اصول الشغل بتقول
بعد ما ولاء رجعت من الشغل قدرت تصالح اميرة والبنات اللي معاها وقدرت تقنعهم ان اللي حصل فعلا كان غصب عنهم كلهم … وان الخمرة هي اللي خلت الكل يهيج على كله
وان الكل اتمارس معاه الجنس سواء هما او هي او عفاف صحبتها
المفاجئة اللي اميرة مكنتش تتوقعها انها وهي سكرانة لما دخلت مع مدحت اوضة النوم حكت عن شغلها مع روايح ايام ماكانت بتشتغل في الدعارة .. ومدحت بدوره حكي ل ولاء و ولاء لمحت ل اميرة في قعدة صفا بينهم بعد ما صالحتها وخلت اميرة تحكي ليها عن كل حياتها من يوم ما عملت علاقة مع اخو جوزها لغاية ما هربت من بلدها واشتغلت مع روايح وازاي اتعرفت على سيدة وابتسام وحكت ليها على رجوعها البلد وانها تابت ومعدتش تشتغل في
الدعارة
اميرة كانت بتحكي لولاء وهي حاطة في دماغها انها صاحبتها وانها طيبة وان اللي حصل مكنش فعلا بترتيب منها وانها ضحية الخمرة زيها زيهم
واللي طمن اميرة انها حكت ليها على حكايات عن تجاربها في عالم الجنس
حكايات حصلت فعلا بس مش بالتفاصيل اللي تكشفها او تكشف انها بتدير شبكة كبرى مع مدحت وعفاف والبنات اللي في الأتيليه .. حكت كأنها مرت بتجارب عاطفية وانها بتضعف قصاد الكلمة الحلوة والراجل الشيك
من ناحية تانية ولاء كانت ناسية خالص موضوع الشيكولاتة لغاية ما في يوم .. بعد ما ولاء قفلت الأتيليه روحت هي وليلى على شقتها
قالت ل ليلى فيه لحمة في التلاجة ؟
ليلى: اه فيه انا جبت امبارح زي ما قولتيلي وحطتهم في الفريزر
ولاء: طيب خرجيها على ما تسيح
وانزلي اشتري لينا شوية خضروات مجمدة من السوبر ماركت واعمليها
ليلى: حاضر
راحت طلعت اللحمة من التلاجة وبعدين راحت ل ولاء وقالتلها
الا صحيح يا ولاء في حتة شيكولاتة بقالها كتير في التلاجة وكل ما اجي اكلها انسى
ولاء قامت مفزوعة من عالكنبة وقالت الشيكولاتة …. اوعي تاكليها.. وراحت مطلعة الشيكولاتة من التلاجة وقعدت على الكنبة وافتكرت الكلام اللي قلته ليها لما كنت سكران يوم الحفلة
فضلت تفكر وبعدين راحت متصلة ب مدحت وقالت له تعال انا عايزاك في موضوع مهم
مدحت: بكره هجيلك دلوقت مش هينفع علشان هستقبل ضيف تقيل جدا جاي من اثيوبيا ولازم اكون في استقباله بصفتي مدير الأوتيل .. خير
ولاء: لا الكلام مينفعش في التليفون
تاني يوم مدحت راح لولاء الأتيليه وهو هناك عدي على اميرة وسلم عليها زي ما يكون قاصد يعرفها انه كاسر عينها ونايكها وبعد ما سلم عليها سألها هي ولاء فوق
اميرة: وهي مش قادرة ترفع عينها في عينه اه فوق
مدحت: طيب انا هستأذنك علشان طالع اسلم عليها .. اصلي كنت معدي من هنا كنت في مشوار وقولت اسلم عليكي وبعدين اطلع اسلم عليها
اميرة: تسلم .. اتفضل يا استاذ مدحت
مدحت: ماخلاص بقى .. مفيش داعي ل استاذ دي .. احنا بقينا صحاب .. ولا انتي شايفة ايه
اميرة: عن اذنك علشان عندي شغل جوا
مدحت اداها ظهره وابتسم وطلع ل ولاء
مدحت وهو داخل كانت ليلى موطية بتعدل فستان مدحت راح راشق صباعه في نص طيز ليلى وهو بيضحك ليلى اتنفضت من عالأرض وبصت له وراحت ضاحكة وهو ضحك
مدحت: ايه يا ولاء خير
ولاء: تشرب ايه الأول
مدحت: ماشي اشرب اي حاجة ساقعة
ولاء: ليلى انزلي هاتي اتنين كانز بيبسي من تحت
ولاء طلعت من شنطتها قطعة الشيكولاتة وحطتها على المكتب
انا عايزك علشان اقولك على دي
مدحت: انتي بتهزري … صح بقى امبارح بتقولي عايزني ضروري ودلوقت مطلعة قطعة شيكولاتة وبتعزمي عليا وبتقولي عيزاك علشان دي
ولاء: هههههههههه من حقك ماانت مش فاهم وبدأت تحكي ل مدحت عن حكاية الشيكولاتة. وكل الكلام اللي قولته وانا سكران ومدحت مش مصدق ان الشيكولاتة بالقوة السحرية دي وانها قادر على جعل اي امراءة تمارس الجنس مع اي حد بمجرد ما تاكلها بساعة وان تأثيرها بيدوم 3 ايام متصلين
مدحت: انتي عارفة لو الكلام ده حقيقي ممكن يفيدنا قد ايه ؟
ولاء: طبعا عارفة امال انا اتصلت بيك ليه اول ما افتكرت
مدحت: دي مش هتخلي واحدة احنا عايزينها تنضم لينا تاخد في ايدنا اكتر من ساعة
يعني اي واحدة تعجبنا مهما كانت نقدر نخليها تتناك وبرضاها ومش بس كده احنا بعد ما تاكل الشيكولاتة وتهيج ونكسر عينها . نصورها … وبكدة متقدرش تفتح بوقها وترفض
ولاء: بالضبط كده … نفس اسلوب مرسي المدير السابق للأوتيل بس الفرق بينا وبينه اننا مش هنعمل مجهود في استقطاب الستات والبنات للشبكة
مدحت: تفتكري بقى الدكتور هيوافق إنه ينضم لينا ويعملنا الشيكولاتة دي ده اذا طلعت حقيقي زي ما بتقولي
ولاء: بص تجربتها هتكون على اميرة
وبناء على نتيجة التجربة هنقرر، لو نجحت يبقى مش بمزاجة انضمامة لينا .. انت ناسي انا حاكية ايه .. ده قالي بلسانه وهو سكران إنه ناك مرات اخوه وناك ناهد اللي شغالة معاه
مدحت: طب حلو اوي .. امتى هتختبري الشيكولاتة دي؟
ولاء اديني بس يومين وهخليك تنيك اميرة بمزاجها وهي فايقة
……….
انا افتكرت بعد ما عدي حوالي شهر ان الموضوع خلاص مش في دماغ ولاء وانها كانت سكرانة زيي وانها مش فاكرة.. وشلت الموضوع من دماغي ومبقتش بفكر فيه
صحيت الصبح الساعة 6 لبست هدومي وروحت على المستشفى
وعامر استغل غيابي ونوم اخوه محسن واتصل ب بسمة الساعة 9 الصبح وقالها عايز اقابلك في عشنا
بسمة اتسحبت من ورا مامتها وخرجت وطلعت الشقة اللي كان مستنيها عامر فوق اول ما دخلت وقفلت الباب عامر راح واخدها بالحضن وبقي عمال يبوس فيها وهي كمان بقت بتبوسه وبتحضنه
عامر: يخرب بيتك يابت انتي وحشاني اوي
بسمة: وانت كمان ياقلب البت وحشني اوووي اووووي اوووووي
عامر: انا بس اللي واحشك ؟
بسمة: وحبيبي ده كمان وحشني اوي
وراحت حاطة ايدها على زبه
عامر: وانتي كمان كسك ده وحشني اوي
وراح شايلها وداخل بيها اوضة النوم
وقلعوا هدومهم بسرعة. وبسمة طلعت على السرير وهي بتشاور ل عامر علشان يطلعلها
عامر طلع على ايده وعلى ركبة ودخل بين وراك بسمة اللي كانت قالعة الأندر وفاتحة رجليها عن اخرها لعامر
عامر وصل بين فخاد حبيبته بسمة ودخل لغاية كسها .. رفع رجليها الأتنين لفوق وفرد لسانه على كل كسها
وبقي عمال يلحس ويلحس زي المجنون وبعد لحظات من اللحس في كسها نزل على خرم طيزها وبقي عمال يلحس فيه وصباعة بيداعب في بظرها
اااااااه ياقلبي اااااااه ياحبيبي .. ادعك في كسي اووووي.. وحشني زبك يا قلبي وحشني زبك وهو بينكني
عامر زبه وقف على كلام بسمة له وراح قايم حط زبه بين شفرات كسها ونام فوق منها. وبقي عمال يدعك زبه في كسها وشفايفة ماسكة حلمات بزازها وبقي عمال يمص ويرضع فيهم
وبسمة ماسكاه من طيزه وعمالة تضمه عليها علشان يدعك زبه قووووي في كسها
عامر رفع وسطة شوية لفوق ونشن زبه على فتحة كس بسمة وبعدين راح نازل بزبة وجسمة لغاية ما بقى زبه كلة جوا كسها
ااااااااه ياقلبي ااااااااه ياعمري .. زبك كان وحشني اووووووي … نكني بقى
عامر: انيكك فين ياقلبي …
بسمة: في كسي يا قلبي …. ااااه
عامر: انيكك زي مين ما مبينيك مين
بسمة: نكني يلا بقى ياعمر .. عايزة احس بزبك وهو بيفشخ كسي
عامر: زي مين يعني
بسمة: اااااه اااااه زبك حلو اووووي
اووووووي
عامر: قولي بقى يا بسمة
بسمة: اقول ايه يا قلبي اااااااااه
عامر: انيكك زي مين ؟ هااااااا
بسمة: زي بابا ااااااه زي بابا ما بينيك ماما اااااااااااه يا عامر اااااه
عامر: بابا بينيكها فين هاااااا .. قولي
بسمة: بينيكها في كسهااااا … وفي طيزها
عامر: اااااااااااه يخرب بيت كسك مولع كده ليه
بسمة: علشان كان محروم من زبك ياقلبي
عامر: مش عايزة تقوليلى بقى مامتك بتحب تتخيل مين بينيكها
بسمة: لا مش قايلة .. ومتفصلنيش بقى
انا: علشان خاطري .. عايز اعرف
بسمة: انت هتستفاد ايه لما هتعرف؟ خليك معايا انا وفي كسي انا .. يلا بقى خلي زبك يقطع كسي
عامر: علشان خاطري عايز اعرف مامتك وهي بتتناك من باباكي اكتر حد بتتمنى إنه ينيكها مين
بسمة: طيب نكني اوووي وانا هقولك عامر: عايزني انيكك كده .. ها كده
بسمة: ااااايوووه ده جامد جامد ياعامر ااااااااااااه زبك حلووووو اووووي
عامر: قولي بقى مامتك نفسها تتناك من مين
بسمة: بصراحة هي نفسها اوووي في عمو وليد وفي السباك اللي بيجي يصلح السباكة عندنا
عامر: نفسها في بابا ؟ وفي السباك
بسمة: اااااه يا وليد اااااه ااااااااوووووف
وليد قومها وخلاها فلئست ولسة بيحط زبه في كسها من ورا
الا سمع صوت حنان مرات عمة فريد وهي بتضرب على صدرها وبتقول يانهاركم اسود … انتوا ايه اللي بتعملوه ده؟؟؟؟؟
وان اللي حصل مكنش مترتب له وكلة كان شارب
اميرة وابتسام وسيدة قاطعوا ولاء ومكنوش بيكلموها لانها هي وعفاف اللي خلوهم يشربوا الخمرة ولو مكنوش شربوا مكنش حصل اللي حصل
ولاء سافرت شرم عشر ايام مع الراجل الاماراتي اللي اسمه راشد ورجعت بعد ما اتحول ليها مبلغ محترم على حسابها في البنك غير النسبة اللي اخدتها من مدحت … زي ما اصول الشغل بتقول
بعد ما ولاء رجعت من الشغل قدرت تصالح اميرة والبنات اللي معاها وقدرت تقنعهم ان اللي حصل فعلا كان غصب عنهم كلهم … وان الخمرة هي اللي خلت الكل يهيج على كله
وان الكل اتمارس معاه الجنس سواء هما او هي او عفاف صحبتها
المفاجئة اللي اميرة مكنتش تتوقعها انها وهي سكرانة لما دخلت مع مدحت اوضة النوم حكت عن شغلها مع روايح ايام ماكانت بتشتغل في الدعارة .. ومدحت بدوره حكي ل ولاء و ولاء لمحت ل اميرة في قعدة صفا بينهم بعد ما صالحتها وخلت اميرة تحكي ليها عن كل حياتها من يوم ما عملت علاقة مع اخو جوزها لغاية ما هربت من بلدها واشتغلت مع روايح وازاي اتعرفت على سيدة وابتسام وحكت ليها على رجوعها البلد وانها تابت ومعدتش تشتغل في
الدعارة
اميرة كانت بتحكي لولاء وهي حاطة في دماغها انها صاحبتها وانها طيبة وان اللي حصل مكنش فعلا بترتيب منها وانها ضحية الخمرة زيها زيهم
واللي طمن اميرة انها حكت ليها على حكايات عن تجاربها في عالم الجنس
حكايات حصلت فعلا بس مش بالتفاصيل اللي تكشفها او تكشف انها بتدير شبكة كبرى مع مدحت وعفاف والبنات اللي في الأتيليه .. حكت كأنها مرت بتجارب عاطفية وانها بتضعف قصاد الكلمة الحلوة والراجل الشيك
من ناحية تانية ولاء كانت ناسية خالص موضوع الشيكولاتة لغاية ما في يوم .. بعد ما ولاء قفلت الأتيليه روحت هي وليلى على شقتها
قالت ل ليلى فيه لحمة في التلاجة ؟
ليلى: اه فيه انا جبت امبارح زي ما قولتيلي وحطتهم في الفريزر
ولاء: طيب خرجيها على ما تسيح
وانزلي اشتري لينا شوية خضروات مجمدة من السوبر ماركت واعمليها
ليلى: حاضر
راحت طلعت اللحمة من التلاجة وبعدين راحت ل ولاء وقالتلها
الا صحيح يا ولاء في حتة شيكولاتة بقالها كتير في التلاجة وكل ما اجي اكلها انسى
ولاء قامت مفزوعة من عالكنبة وقالت الشيكولاتة …. اوعي تاكليها.. وراحت مطلعة الشيكولاتة من التلاجة وقعدت على الكنبة وافتكرت الكلام اللي قلته ليها لما كنت سكران يوم الحفلة
فضلت تفكر وبعدين راحت متصلة ب مدحت وقالت له تعال انا عايزاك في موضوع مهم
مدحت: بكره هجيلك دلوقت مش هينفع علشان هستقبل ضيف تقيل جدا جاي من اثيوبيا ولازم اكون في استقباله بصفتي مدير الأوتيل .. خير
ولاء: لا الكلام مينفعش في التليفون
تاني يوم مدحت راح لولاء الأتيليه وهو هناك عدي على اميرة وسلم عليها زي ما يكون قاصد يعرفها انه كاسر عينها ونايكها وبعد ما سلم عليها سألها هي ولاء فوق
اميرة: وهي مش قادرة ترفع عينها في عينه اه فوق
مدحت: طيب انا هستأذنك علشان طالع اسلم عليها .. اصلي كنت معدي من هنا كنت في مشوار وقولت اسلم عليكي وبعدين اطلع اسلم عليها
اميرة: تسلم .. اتفضل يا استاذ مدحت
مدحت: ماخلاص بقى .. مفيش داعي ل استاذ دي .. احنا بقينا صحاب .. ولا انتي شايفة ايه
اميرة: عن اذنك علشان عندي شغل جوا
مدحت اداها ظهره وابتسم وطلع ل ولاء
مدحت وهو داخل كانت ليلى موطية بتعدل فستان مدحت راح راشق صباعه في نص طيز ليلى وهو بيضحك ليلى اتنفضت من عالأرض وبصت له وراحت ضاحكة وهو ضحك
مدحت: ايه يا ولاء خير
ولاء: تشرب ايه الأول
مدحت: ماشي اشرب اي حاجة ساقعة
ولاء: ليلى انزلي هاتي اتنين كانز بيبسي من تحت
ولاء طلعت من شنطتها قطعة الشيكولاتة وحطتها على المكتب
انا عايزك علشان اقولك على دي
مدحت: انتي بتهزري … صح بقى امبارح بتقولي عايزني ضروري ودلوقت مطلعة قطعة شيكولاتة وبتعزمي عليا وبتقولي عيزاك علشان دي
ولاء: هههههههههه من حقك ماانت مش فاهم وبدأت تحكي ل مدحت عن حكاية الشيكولاتة. وكل الكلام اللي قولته وانا سكران ومدحت مش مصدق ان الشيكولاتة بالقوة السحرية دي وانها قادر على جعل اي امراءة تمارس الجنس مع اي حد بمجرد ما تاكلها بساعة وان تأثيرها بيدوم 3 ايام متصلين
مدحت: انتي عارفة لو الكلام ده حقيقي ممكن يفيدنا قد ايه ؟
ولاء: طبعا عارفة امال انا اتصلت بيك ليه اول ما افتكرت
مدحت: دي مش هتخلي واحدة احنا عايزينها تنضم لينا تاخد في ايدنا اكتر من ساعة
يعني اي واحدة تعجبنا مهما كانت نقدر نخليها تتناك وبرضاها ومش بس كده احنا بعد ما تاكل الشيكولاتة وتهيج ونكسر عينها . نصورها … وبكدة متقدرش تفتح بوقها وترفض
ولاء: بالضبط كده … نفس اسلوب مرسي المدير السابق للأوتيل بس الفرق بينا وبينه اننا مش هنعمل مجهود في استقطاب الستات والبنات للشبكة
مدحت: تفتكري بقى الدكتور هيوافق إنه ينضم لينا ويعملنا الشيكولاتة دي ده اذا طلعت حقيقي زي ما بتقولي
ولاء: بص تجربتها هتكون على اميرة
وبناء على نتيجة التجربة هنقرر، لو نجحت يبقى مش بمزاجة انضمامة لينا .. انت ناسي انا حاكية ايه .. ده قالي بلسانه وهو سكران إنه ناك مرات اخوه وناك ناهد اللي شغالة معاه
مدحت: طب حلو اوي .. امتى هتختبري الشيكولاتة دي؟
ولاء اديني بس يومين وهخليك تنيك اميرة بمزاجها وهي فايقة
……….
انا افتكرت بعد ما عدي حوالي شهر ان الموضوع خلاص مش في دماغ ولاء وانها كانت سكرانة زيي وانها مش فاكرة.. وشلت الموضوع من دماغي ومبقتش بفكر فيه
صحيت الصبح الساعة 6 لبست هدومي وروحت على المستشفى
وعامر استغل غيابي ونوم اخوه محسن واتصل ب بسمة الساعة 9 الصبح وقالها عايز اقابلك في عشنا
بسمة اتسحبت من ورا مامتها وخرجت وطلعت الشقة اللي كان مستنيها عامر فوق اول ما دخلت وقفلت الباب عامر راح واخدها بالحضن وبقي عمال يبوس فيها وهي كمان بقت بتبوسه وبتحضنه
عامر: يخرب بيتك يابت انتي وحشاني اوي
بسمة: وانت كمان ياقلب البت وحشني اوووي اووووي اوووووي
عامر: انا بس اللي واحشك ؟
بسمة: وحبيبي ده كمان وحشني اوي
وراحت حاطة ايدها على زبه
عامر: وانتي كمان كسك ده وحشني اوي
وراح شايلها وداخل بيها اوضة النوم
وقلعوا هدومهم بسرعة. وبسمة طلعت على السرير وهي بتشاور ل عامر علشان يطلعلها
عامر طلع على ايده وعلى ركبة ودخل بين وراك بسمة اللي كانت قالعة الأندر وفاتحة رجليها عن اخرها لعامر
عامر وصل بين فخاد حبيبته بسمة ودخل لغاية كسها .. رفع رجليها الأتنين لفوق وفرد لسانه على كل كسها
وبقي عمال يلحس ويلحس زي المجنون وبعد لحظات من اللحس في كسها نزل على خرم طيزها وبقي عمال يلحس فيه وصباعة بيداعب في بظرها
اااااااه ياقلبي اااااااه ياحبيبي .. ادعك في كسي اووووي.. وحشني زبك يا قلبي وحشني زبك وهو بينكني
عامر زبه وقف على كلام بسمة له وراح قايم حط زبه بين شفرات كسها ونام فوق منها. وبقي عمال يدعك زبه في كسها وشفايفة ماسكة حلمات بزازها وبقي عمال يمص ويرضع فيهم
وبسمة ماسكاه من طيزه وعمالة تضمه عليها علشان يدعك زبه قووووي في كسها
عامر رفع وسطة شوية لفوق ونشن زبه على فتحة كس بسمة وبعدين راح نازل بزبة وجسمة لغاية ما بقى زبه كلة جوا كسها
ااااااااه ياقلبي ااااااااه ياعمري .. زبك كان وحشني اووووووي … نكني بقى
عامر: انيكك فين ياقلبي …
بسمة: في كسي يا قلبي …. ااااه
عامر: انيكك زي مين ما مبينيك مين
بسمة: نكني يلا بقى ياعمر .. عايزة احس بزبك وهو بيفشخ كسي
عامر: زي مين يعني
بسمة: اااااه اااااه زبك حلو اووووي
اووووووي
عامر: قولي بقى يا بسمة
بسمة: اقول ايه يا قلبي اااااااااه
عامر: انيكك زي مين ؟ هااااااا
بسمة: زي بابا ااااااه زي بابا ما بينيك ماما اااااااااااه يا عامر اااااه
عامر: بابا بينيكها فين هاااااا .. قولي
بسمة: بينيكها في كسهااااا … وفي طيزها
عامر: اااااااااااه يخرب بيت كسك مولع كده ليه
بسمة: علشان كان محروم من زبك ياقلبي
عامر: مش عايزة تقوليلى بقى مامتك بتحب تتخيل مين بينيكها
بسمة: لا مش قايلة .. ومتفصلنيش بقى
انا: علشان خاطري .. عايز اعرف
بسمة: انت هتستفاد ايه لما هتعرف؟ خليك معايا انا وفي كسي انا .. يلا بقى خلي زبك يقطع كسي
عامر: علشان خاطري عايز اعرف مامتك وهي بتتناك من باباكي اكتر حد بتتمنى إنه ينيكها مين
بسمة: طيب نكني اوووي وانا هقولك عامر: عايزني انيكك كده .. ها كده
بسمة: ااااايوووه ده جامد جامد ياعامر ااااااااااااه زبك حلووووو اووووي
عامر: قولي بقى مامتك نفسها تتناك من مين
بسمة: بصراحة هي نفسها اوووي في عمو وليد وفي السباك اللي بيجي يصلح السباكة عندنا
عامر: نفسها في بابا ؟ وفي السباك
بسمة: اااااه يا وليد اااااه ااااااااوووووف
وليد قومها وخلاها فلئست ولسة بيحط زبه في كسها من ورا
الا سمع صوت حنان مرات عمة فريد وهي بتضرب على صدرها وبتقول يانهاركم اسود … انتوا ايه اللي بتعملوه ده؟؟؟؟؟
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
عامر و بسمة اتمسمروا مكانهم من شدة المفاجئة اللي مكنوش عاملين حسابها
وعامر كان نسي يقفل الشقة بالترباس من جوا
عامر وبسمة عرياين ملط وبسمة مفلئسة وطيزها وكسها ناحية مرات عمها اللي اول ما دخلت شافتهم بالمنظر ده
عامر بعد ما كان زبه واقف متر لقدام، ارتخى وبقي مدلدل لتحت
وحنان مرات عمه راحت ضربت بسمة بالقلم على وشها بكل عزمها وقوتها وقالت ليها البسي هدومك يافاجرة
امك تحت نايمة على ودانها وانتي بتتناكي هنا من ابن عمك
بسمة نزلت على ايد مرات عمها تبوسها علشان متفضحاش
وعامر بيتحايل عليها متقولش وهو ناوي يتجوزها وهيكلم باباه علشان يخطبها
حنان: مش عايز اسمع صوت كلب فيكم وانتي البسي هدومك وانزلي قبل ما مامتك تاخد بالها انك مش موجودة .. وانت البس هدومك وخليك هنا وماتنزلش وراها
بسمة لبست هدومها ونزلت جري وهي مرعوبة ومش عارفة حنان مرات عمها ناوية على ايه
حنان: تعال اقف هنا قدامي واحكيلي بقى انت من امتى وانت بتنام مع بسمة
وخد بالك لحسن وديني لو كدبت ل اتصل با ابوك وبعمك واقلهم على اللي بيحصل وعلى اللي شفته بعيني
عامر: حاضر هحكيلك والله هحكيلك ومش هكدب عليكي في ولا حرف
انا بصراحة بنام مع بسمة من سنتين
حنان: يخرب بيتك .. من سنتين … ومخوفتش انها تحمل منك .. ومخوفتش انها تتفضح
عامر: ما انا مكنتش بجيب جواها
حنان: بتجيب ايه بقى بالظبط
عامر: بجيب .. يعني بجيب ايه مش فاهمة
حنان: اه مش فاهمة يا خفيف
عامر: اللي بينزل من الراجل جوه اي واحدة علشان تخلف. مكنتش برضى اجبهم فيها
حنان: اه كمل
عامر: اكمل ايه
حنان: انت بتقابلها فين تاني غير هنا
عامر: اوقات في شقتنا لما بابا بينزل يروح شغله بس اغلب مقابلتنا هنا.
ماشي يا عامر .. اتفضل انزل واياك اشوفك حتى واقف مع بسمة على السلم .. لغاية ما نشوف هنعمل ايه في المصيبة دي
حنان نزلت شقتها ودخلت وقفلت الباب وراها ومنظر بسمة وهي مفلئسة وكسها مفتوح من ورا وباين انها مهرية منة نيك من زمان … ومنظر عامر وهو واقف وراها وزبه واقف وشامخ
وهي سرحانة ابتسمت وقالت يخرب بيتك ياعامر عليك زب راجل كامل الرجولة
حنان: ايه اللي انا بقولوا ده
اه بس الحقيقة الواد طالع لأبوه زبه جامد
حنان فضلت تاخد وتدي مع نفسها ويظهر كده ان زب الواد عجبها ودخل دماغها
انا رجعت من المستشفى عديت على حنان وانا طالع قعدت معاها شوية
واتغديت عندها وبعدها دخلنا اوضة النوم … حسيت ان حنان المرة دي غير كل مرة وهايجة اوي واكتر يوم تمص زبي فيه وتطلب مني انيكها في كسها من ورا بإلحاح
بعد ما نكت حنان ولبست هدومي
حنان: وليد عايزة اكلمك في موضوع
انا: خير يا حنان
حنان: لا خلاص مش دلوقت
انا: في ايه يا حنان ما تقولي
حنان: لا لا خلاص مش مهم اطلع انت
انا: خلاص براحتك ..
طلعت اول ما دخلت الشقة عامر اول ما شافني حسيت إنه اترعب وقام من على كنبة الأنتريه وكان واقف زي ما يكون مستنيني اضربه او اشتمه
استغربت وقولت في بالي ماله الواد ده
انا: مالك يا عامر في حاجة
عامر: مالي ؟ ممم مفيش هيكون مالي
انا: انا عارفك بقى .. شكلك عامل مصيبة
دخلت الأوضة بتاعتي وغيرت هدومي ونمت
الساعة 7 اخر النهار صحيت لبست هدومي ونزلت بسرعة على العيادة لاني تأخرت
هند دخلت ورايا اوضة الكشف وقالتلي فيه كام كشف وكام استشارة واللي جه منهم كام واللي لسة مجاش
وطلبت منها تدخل الحالات
بعد ساعتين هند دخلت وقالت الحالة اللي داخلة مدام شيري
انا: ماشي دخليها
مدام شيري دخلت .. مساء الخير يا دكتور
انا: مساء الفل يا مدام شيري .. اخبارك ايه واخبار مدام مريم
شيري: يعني يهمك اوي .. انا طلبت منك من اكتر من شهر تزورنا في الفيلا كأي صديق مكلفتش خاطرك حتى تتصل
انا: حقك عليا بس انتي عارفة الدنيا تلاهي ومشاغل
شيري: ربنا يكون في العون
انا: خير بتشتكي من ايه ؟
شيري: ولا حاجة . ااااقصد الدورة متأخرة ومش عارفة ليه
انا: اااااه فهمت وروحت مبتسم.. طيب ممكن تقلعي وتطلعي على السرير
قومت لبست چوانتي ومدام شيىري قلعت الأندر وفتحتلي رجليها
جبت كرسي الكشف وقعدت بين فخادها وفتحت كسها بصوابعي .. وسمعت تنهديدة طالعة من صدرها
عرفت انها جاية علشان تتناك مش علشان تكشف
وعاملة سويت لكسها وحاطة برفان ريحتة ايه توقف اي زب عليها
وانا فاتح كسها تعمدت اني احرك صباعي على زنبورها وصباعي التاني جوا كسها
لقيتها قالت اااااااه بطريقة بنت متناكة
انا: عندك مانع نكمل الكشف بعد الحالات اللي باقية ما تخلص
شيري: هطول بره .. بليز مش عايزه استنى كتير
انا: للأسف الكشف بتاعك هياخد وقت والناس بره ممكن تفكر تفكير مش كويس .. ايه رأيك
شيري: خلاص استنى
انا: بتعملي ايه … مش لازم تلبسي الأندر .. مانتي راجعة تاني وروحت غامز ليها وابتسمت
شيري ابتسمت وعرفت اني عارف هي جاية ليه وخرجت
هند دخلت قولت ليها مدام شيري هتستنى بره وهتدخل بعد اخر كشف علشان الكشف بتاعها هيطول وبعد ما تدخليها امشي انتي علشان متتأخريش على جوزك
وفعلا بعد ما خلصت كشف على كل الحالات اللي في العيادة.. هند دخلت وقالتلي كده مفضلش بره غير مدام شيري
انا: طيب دخليها وروحي انتي
شيري دخلت وهي مبتسمة
انا: انا اسف اخرتك بره
شيري: لا مفيش داعي للأسف خالص
انا: طيب تحبي تشربي ايه .. انا عندي هنا . قهوة وشاي ونسكافيه
شيري: يا خبر يا دكتور .. عايزني اتعبك
انا: ياستي مفيش تعب ولا حاجة .. ايه رأيك اعملك كوباية نسكافيه معايا .
خرجت وقفلت باب العيادة من جوا ورحت المطبخ عملت كوبايتين نسكافيه سخنين ورجعت
قعدت مع شيري نتكلم شوية عن الحياة والكلام جاب كلام وحكت ليا عن بنتها مريم وانها اترملت بدري
انا: طيب ممكن بقى نطلع على سرير الكشف
شيري: حاضر يا دكتور
شيري طلعت ونامت على ضهرها وفتحت رجليها وانا المرة دي ملبستش چونتي وقعدت على كرسي الكشف بين فخاد مدام شيري .. وكسها كله قدام دخلت بصوابعي فتحت كسها
وبدأت بصباعي اللي في النص ادخله شوية وارجع اطلعه
اربع خمس مرات ادخل صباع ايدي اليمين وأخرجه وبصباع ايدي الشمال بلعب بالراحة في زنبورها
شيري: بصوت ممحووون .. اااااااه ااااااااااه
شديت شيري لبره السرير علشان كسها يبقي قريب مني اكتر
انا: بتحسي بوجع في صدرك
شيري: مش فاهمة
انا: دخلت صباعي في كسها وبقيت عمال احرك صباعي جوا شمال ويمين
كدة حاسة بوجع في صدرك .. حرقان في العروق
شيري: مش فاهمة ايه علاقة ده بده
انا: طيب فكي زراير البلوزة وطلعيلي صدرك
شيري: وهي مبتسمة .. ااااه فهمت ماشي
شيري فكت زراير البلوزه وقلعت السنتيان وظهري قدام أحلى بزاز في الدنيا .. بزاز منفوخة ومشدودة والحلمات حبايات كريز
مسكت حلمات بزازها بصوابعي وبقيت بفرك فيهم .. وصباعي دخلته في كسها
اااااااااه ااااااااااه يا دكتورر اااااااه
نزلت على بزازها بشفايفي
بمص فيهم وبرضعهم وهي بتتأوه وصوابعي عمالة تدخل في كسها وتخرج
ايدها راحت على زبي. وبقت بتحرك ايدها عليه وتحسسه وهي ممحونة على الأخر
قامت وقعدت على طرف السرير وانا واقف قدامها.. ومسكت سوستة البنطلون بصوابعها وشدت السوستة لتحت.. دخلت ايدها جوا بنطلوني ومسكت زبي من فوق البوكسر وبقت عمالة تمسكة وتشده وهي مغمضة وعاضة على شفايفها
قربت منها وبقيت عمال ابوس شفايفها وامصهم بشفايفي
دخلت ايدها تحت البوكسر ومسكت زبي وراحت مطلعاه
ونزلت له وأخدته في بوقها وبقت عمالة تمص راسه وتسحبه وترضع ولا اجدعها ممثلة بورنو
قلعت القميص بتاعي والبنطلون والبوكسر وشيري قلعت الچيبة
وقعدت على الكرسي وشيري جت طلعت قعدت على زبي وانا ماسكه بأيدي ودخلته في كسها ووشها ناحية وشي ولافة ايدها حولين رقبتي وقربت مني واختلطت انفاسي بأنفاسها
ودوبنا في شفايف بعض.. وسحبت لسانها وبقيت عمال امصه
شيري بترجع لورا وتيجي لقدام وهي لابسة زبي في كسها
وانا مسكت بزازها بأيدي وعمال ارضع فيهم
ااااااااااااه اااااااااااااه … جميل جميل يا دكتور جميل اوووي
شيري قعدت على زبي وبطلت تتحرك وعمالة تمص شفايفي وبعدين بقت بتقوم وتنزل على زبي وانا ماسكها من وسطها
قومت وقعدت شيري على المكتب وسحبتها لبرا ورجليها مفتوحة
دخلت بينهم بزبي اللي عامل زي المارد وبدأت ادخله بين شفراتها
اااااااااااااه يا دكتوررررر اااااااه زبك جامد اوووو ي
اااااااااااااححححححححححححح
بنيك مدام شري بالراحة وحاسس بسخونية كسها على زبي
اااااه اااااه جميل .. جميل .. نكني اااااااووووووف
نزلتها من على المكتب .. وقفت بضهرها ليا وحطت ايدها على المكتب
وانا مسكت طيزها وبقيت عمال اضربها على طيزها . ولحمها بيروح وبيجي زي موج البحر
فتحت طيزها بأيدي وحطيت راس زبي على خرم طيزها بعد ما حطيت على خرمها چيل
وضغطت بزبي وجسمي على خرم طيزها وانا ماسكها من وسطها
زبي بيدخل سنة سنة وبالراحة
اااااااااااححححححححح زبك تخين اووووي
زبي دخل في طيزها ورجعت سحبت نصة ورجعت دخلته .. وشيري عمالة تتأوه وتتموحن
اكتر من عشر دقايق وانا فاشخ طيز شيري بزبي لغاية ما نطرت لبني في طيزها
بعد ما نكت شيري وجبتهم في طيزها لبست هدومي وهي كمان لبست هدومها وقالتلي لازم تبقي تزورني في الفيلا وانا وعدتها اني هزورها قريب جدا وعلى تليفونات بينا
……………..
ولاء في البيت مش جايلها نوم وعمالة تؤنب في نفسها ازاي هي بعد ما داقت العذاب .. تكون هي سبب في تجنيد اميرة والبنات اللي اكلت معاهم عيش وملح وقضت معاهم اكتر ما قضته في بيتها وشافت معاهم طيبة وجدعنة مشفتهمش في حد … والمفروض انهم تابوا عن السكة البطالة اللي كانوا ماشيين فيها .. ازاي هي اللي تتآمر عليهم وتخليهم يرجعوا لممارسة الرذيلة. وبدأ شريط حياتها يمر قدامها .. من لحظات الأغتصاب لغاية ما وقعت بين انياب مرسي اللي استغل جسمها وشرفها مقابل شغلها في الأوتيل
المشكلة دلوقت بقت اكبر منها لانها عرفت مدحت بموضوع الشيكولاتة
ومدحت استحالة يتراجع عن الخطة اللي في دماغه .. وهي كمان مستحيل تقول لاميرة على اللي عملته معاهم في الحفلة .. وانها كانت مرتبة لكل حاجة هي ومدحت وعفاف
طول الليل ولاء دماغها بتودي وبتجيب ومش عارفة تعمل ايه لغاية ما قررت انها هتقول لمدحت انها مش هتشترك معاهم في التمثلية على اميرة واصحابها .. وهتمنعهم
وفعلا ولاء اتصلت بمدحت وقالت له انها مش هتخليه يقرب من اميرة .. وحرام عليه .. البنات تابت وماشيين بالحلال وانها مستعدة تساعدة في جلب البنات اللي عندها قبول للانحراف لكن دول لا
مدحت قالها مش بمزاجك والموضوع مش بالسهولة اللي متخيلاها .. وان الشبكة مش هو وهي وعفاف وبس .. الشبكة كبيرة وناس تقيلة بتسندها
ولاء: طب اسمعني بقى يا مدحت
فاكر الفيديوهات والمستندات اللي كانت معايا .. ها فاكرهم
مدحت: ههههههههه ما اتحرقوا يا شاطرة
ولاء: ههههههههه اللي اتحرق ده مجرد صور مش الورق الأصلي .. وكمان الفلاشة .. الأصلية عندي
ومتنساش ان ليك فيديوهات جنسية مع مرام هانم مرات جلال بيه صاحب الأوتيل … فاكر ولا ناسي
بص يا مدحت انا اتحولت لشرموطة ماشي … وهفضل شرموطة لاني خلاص مفيش حاجة هبكي عليها .. وحياتي كده انا اتعودت عليها.. لكن اميرة وسيدة وابتسام .. لا .. حرام يا مدحت .. حرام
مدحت: ماشي يا ولاء … عموما انا جربت الشيكولاتة مع عفاف ومعملتش حاجة اصلا .. وانسي خلاص موضوع اميرة وصحابها
ولاء: بجد يا مدحت ؟
مدحت: اه بجد … يعني هي هتقف عليهم
وعامر كان نسي يقفل الشقة بالترباس من جوا
عامر وبسمة عرياين ملط وبسمة مفلئسة وطيزها وكسها ناحية مرات عمها اللي اول ما دخلت شافتهم بالمنظر ده
عامر بعد ما كان زبه واقف متر لقدام، ارتخى وبقي مدلدل لتحت
وحنان مرات عمه راحت ضربت بسمة بالقلم على وشها بكل عزمها وقوتها وقالت ليها البسي هدومك يافاجرة
امك تحت نايمة على ودانها وانتي بتتناكي هنا من ابن عمك
بسمة نزلت على ايد مرات عمها تبوسها علشان متفضحاش
وعامر بيتحايل عليها متقولش وهو ناوي يتجوزها وهيكلم باباه علشان يخطبها
حنان: مش عايز اسمع صوت كلب فيكم وانتي البسي هدومك وانزلي قبل ما مامتك تاخد بالها انك مش موجودة .. وانت البس هدومك وخليك هنا وماتنزلش وراها
بسمة لبست هدومها ونزلت جري وهي مرعوبة ومش عارفة حنان مرات عمها ناوية على ايه
حنان: تعال اقف هنا قدامي واحكيلي بقى انت من امتى وانت بتنام مع بسمة
وخد بالك لحسن وديني لو كدبت ل اتصل با ابوك وبعمك واقلهم على اللي بيحصل وعلى اللي شفته بعيني
عامر: حاضر هحكيلك والله هحكيلك ومش هكدب عليكي في ولا حرف
انا بصراحة بنام مع بسمة من سنتين
حنان: يخرب بيتك .. من سنتين … ومخوفتش انها تحمل منك .. ومخوفتش انها تتفضح
عامر: ما انا مكنتش بجيب جواها
حنان: بتجيب ايه بقى بالظبط
عامر: بجيب .. يعني بجيب ايه مش فاهمة
حنان: اه مش فاهمة يا خفيف
عامر: اللي بينزل من الراجل جوه اي واحدة علشان تخلف. مكنتش برضى اجبهم فيها
حنان: اه كمل
عامر: اكمل ايه
حنان: انت بتقابلها فين تاني غير هنا
عامر: اوقات في شقتنا لما بابا بينزل يروح شغله بس اغلب مقابلتنا هنا.
ماشي يا عامر .. اتفضل انزل واياك اشوفك حتى واقف مع بسمة على السلم .. لغاية ما نشوف هنعمل ايه في المصيبة دي
حنان نزلت شقتها ودخلت وقفلت الباب وراها ومنظر بسمة وهي مفلئسة وكسها مفتوح من ورا وباين انها مهرية منة نيك من زمان … ومنظر عامر وهو واقف وراها وزبه واقف وشامخ
وهي سرحانة ابتسمت وقالت يخرب بيتك ياعامر عليك زب راجل كامل الرجولة
حنان: ايه اللي انا بقولوا ده
اه بس الحقيقة الواد طالع لأبوه زبه جامد
حنان فضلت تاخد وتدي مع نفسها ويظهر كده ان زب الواد عجبها ودخل دماغها
انا رجعت من المستشفى عديت على حنان وانا طالع قعدت معاها شوية
واتغديت عندها وبعدها دخلنا اوضة النوم … حسيت ان حنان المرة دي غير كل مرة وهايجة اوي واكتر يوم تمص زبي فيه وتطلب مني انيكها في كسها من ورا بإلحاح
بعد ما نكت حنان ولبست هدومي
حنان: وليد عايزة اكلمك في موضوع
انا: خير يا حنان
حنان: لا خلاص مش دلوقت
انا: في ايه يا حنان ما تقولي
حنان: لا لا خلاص مش مهم اطلع انت
انا: خلاص براحتك ..
طلعت اول ما دخلت الشقة عامر اول ما شافني حسيت إنه اترعب وقام من على كنبة الأنتريه وكان واقف زي ما يكون مستنيني اضربه او اشتمه
استغربت وقولت في بالي ماله الواد ده
انا: مالك يا عامر في حاجة
عامر: مالي ؟ ممم مفيش هيكون مالي
انا: انا عارفك بقى .. شكلك عامل مصيبة
دخلت الأوضة بتاعتي وغيرت هدومي ونمت
الساعة 7 اخر النهار صحيت لبست هدومي ونزلت بسرعة على العيادة لاني تأخرت
هند دخلت ورايا اوضة الكشف وقالتلي فيه كام كشف وكام استشارة واللي جه منهم كام واللي لسة مجاش
وطلبت منها تدخل الحالات
بعد ساعتين هند دخلت وقالت الحالة اللي داخلة مدام شيري
انا: ماشي دخليها
مدام شيري دخلت .. مساء الخير يا دكتور
انا: مساء الفل يا مدام شيري .. اخبارك ايه واخبار مدام مريم
شيري: يعني يهمك اوي .. انا طلبت منك من اكتر من شهر تزورنا في الفيلا كأي صديق مكلفتش خاطرك حتى تتصل
انا: حقك عليا بس انتي عارفة الدنيا تلاهي ومشاغل
شيري: ربنا يكون في العون
انا: خير بتشتكي من ايه ؟
شيري: ولا حاجة . ااااقصد الدورة متأخرة ومش عارفة ليه
انا: اااااه فهمت وروحت مبتسم.. طيب ممكن تقلعي وتطلعي على السرير
قومت لبست چوانتي ومدام شيىري قلعت الأندر وفتحتلي رجليها
جبت كرسي الكشف وقعدت بين فخادها وفتحت كسها بصوابعي .. وسمعت تنهديدة طالعة من صدرها
عرفت انها جاية علشان تتناك مش علشان تكشف
وعاملة سويت لكسها وحاطة برفان ريحتة ايه توقف اي زب عليها
وانا فاتح كسها تعمدت اني احرك صباعي على زنبورها وصباعي التاني جوا كسها
لقيتها قالت اااااااه بطريقة بنت متناكة
انا: عندك مانع نكمل الكشف بعد الحالات اللي باقية ما تخلص
شيري: هطول بره .. بليز مش عايزه استنى كتير
انا: للأسف الكشف بتاعك هياخد وقت والناس بره ممكن تفكر تفكير مش كويس .. ايه رأيك
شيري: خلاص استنى
انا: بتعملي ايه … مش لازم تلبسي الأندر .. مانتي راجعة تاني وروحت غامز ليها وابتسمت
شيري ابتسمت وعرفت اني عارف هي جاية ليه وخرجت
هند دخلت قولت ليها مدام شيري هتستنى بره وهتدخل بعد اخر كشف علشان الكشف بتاعها هيطول وبعد ما تدخليها امشي انتي علشان متتأخريش على جوزك
وفعلا بعد ما خلصت كشف على كل الحالات اللي في العيادة.. هند دخلت وقالتلي كده مفضلش بره غير مدام شيري
انا: طيب دخليها وروحي انتي
شيري دخلت وهي مبتسمة
انا: انا اسف اخرتك بره
شيري: لا مفيش داعي للأسف خالص
انا: طيب تحبي تشربي ايه .. انا عندي هنا . قهوة وشاي ونسكافيه
شيري: يا خبر يا دكتور .. عايزني اتعبك
انا: ياستي مفيش تعب ولا حاجة .. ايه رأيك اعملك كوباية نسكافيه معايا .
خرجت وقفلت باب العيادة من جوا ورحت المطبخ عملت كوبايتين نسكافيه سخنين ورجعت
قعدت مع شيري نتكلم شوية عن الحياة والكلام جاب كلام وحكت ليا عن بنتها مريم وانها اترملت بدري
انا: طيب ممكن بقى نطلع على سرير الكشف
شيري: حاضر يا دكتور
شيري طلعت ونامت على ضهرها وفتحت رجليها وانا المرة دي ملبستش چونتي وقعدت على كرسي الكشف بين فخاد مدام شيري .. وكسها كله قدام دخلت بصوابعي فتحت كسها
وبدأت بصباعي اللي في النص ادخله شوية وارجع اطلعه
اربع خمس مرات ادخل صباع ايدي اليمين وأخرجه وبصباع ايدي الشمال بلعب بالراحة في زنبورها
شيري: بصوت ممحووون .. اااااااه ااااااااااه
شديت شيري لبره السرير علشان كسها يبقي قريب مني اكتر
انا: بتحسي بوجع في صدرك
شيري: مش فاهمة
انا: دخلت صباعي في كسها وبقيت عمال احرك صباعي جوا شمال ويمين
كدة حاسة بوجع في صدرك .. حرقان في العروق
شيري: مش فاهمة ايه علاقة ده بده
انا: طيب فكي زراير البلوزة وطلعيلي صدرك
شيري: وهي مبتسمة .. ااااه فهمت ماشي
شيري فكت زراير البلوزه وقلعت السنتيان وظهري قدام أحلى بزاز في الدنيا .. بزاز منفوخة ومشدودة والحلمات حبايات كريز
مسكت حلمات بزازها بصوابعي وبقيت بفرك فيهم .. وصباعي دخلته في كسها
اااااااااه ااااااااااه يا دكتورر اااااااه
نزلت على بزازها بشفايفي
بمص فيهم وبرضعهم وهي بتتأوه وصوابعي عمالة تدخل في كسها وتخرج
ايدها راحت على زبي. وبقت بتحرك ايدها عليه وتحسسه وهي ممحونة على الأخر
قامت وقعدت على طرف السرير وانا واقف قدامها.. ومسكت سوستة البنطلون بصوابعها وشدت السوستة لتحت.. دخلت ايدها جوا بنطلوني ومسكت زبي من فوق البوكسر وبقت عمالة تمسكة وتشده وهي مغمضة وعاضة على شفايفها
قربت منها وبقيت عمال ابوس شفايفها وامصهم بشفايفي
دخلت ايدها تحت البوكسر ومسكت زبي وراحت مطلعاه
ونزلت له وأخدته في بوقها وبقت عمالة تمص راسه وتسحبه وترضع ولا اجدعها ممثلة بورنو
قلعت القميص بتاعي والبنطلون والبوكسر وشيري قلعت الچيبة
وقعدت على الكرسي وشيري جت طلعت قعدت على زبي وانا ماسكه بأيدي ودخلته في كسها ووشها ناحية وشي ولافة ايدها حولين رقبتي وقربت مني واختلطت انفاسي بأنفاسها
ودوبنا في شفايف بعض.. وسحبت لسانها وبقيت عمال امصه
شيري بترجع لورا وتيجي لقدام وهي لابسة زبي في كسها
وانا مسكت بزازها بأيدي وعمال ارضع فيهم
ااااااااااااه اااااااااااااه … جميل جميل يا دكتور جميل اوووي
شيري قعدت على زبي وبطلت تتحرك وعمالة تمص شفايفي وبعدين بقت بتقوم وتنزل على زبي وانا ماسكها من وسطها
قومت وقعدت شيري على المكتب وسحبتها لبرا ورجليها مفتوحة
دخلت بينهم بزبي اللي عامل زي المارد وبدأت ادخله بين شفراتها
اااااااااااااه يا دكتوررررر اااااااه زبك جامد اوووو ي
اااااااااااااححححححححححححح
بنيك مدام شري بالراحة وحاسس بسخونية كسها على زبي
اااااه اااااه جميل .. جميل .. نكني اااااااووووووف
نزلتها من على المكتب .. وقفت بضهرها ليا وحطت ايدها على المكتب
وانا مسكت طيزها وبقيت عمال اضربها على طيزها . ولحمها بيروح وبيجي زي موج البحر
فتحت طيزها بأيدي وحطيت راس زبي على خرم طيزها بعد ما حطيت على خرمها چيل
وضغطت بزبي وجسمي على خرم طيزها وانا ماسكها من وسطها
زبي بيدخل سنة سنة وبالراحة
اااااااااااححححححححح زبك تخين اووووي
زبي دخل في طيزها ورجعت سحبت نصة ورجعت دخلته .. وشيري عمالة تتأوه وتتموحن
اكتر من عشر دقايق وانا فاشخ طيز شيري بزبي لغاية ما نطرت لبني في طيزها
بعد ما نكت شيري وجبتهم في طيزها لبست هدومي وهي كمان لبست هدومها وقالتلي لازم تبقي تزورني في الفيلا وانا وعدتها اني هزورها قريب جدا وعلى تليفونات بينا
……………..
ولاء في البيت مش جايلها نوم وعمالة تؤنب في نفسها ازاي هي بعد ما داقت العذاب .. تكون هي سبب في تجنيد اميرة والبنات اللي اكلت معاهم عيش وملح وقضت معاهم اكتر ما قضته في بيتها وشافت معاهم طيبة وجدعنة مشفتهمش في حد … والمفروض انهم تابوا عن السكة البطالة اللي كانوا ماشيين فيها .. ازاي هي اللي تتآمر عليهم وتخليهم يرجعوا لممارسة الرذيلة. وبدأ شريط حياتها يمر قدامها .. من لحظات الأغتصاب لغاية ما وقعت بين انياب مرسي اللي استغل جسمها وشرفها مقابل شغلها في الأوتيل
المشكلة دلوقت بقت اكبر منها لانها عرفت مدحت بموضوع الشيكولاتة
ومدحت استحالة يتراجع عن الخطة اللي في دماغه .. وهي كمان مستحيل تقول لاميرة على اللي عملته معاهم في الحفلة .. وانها كانت مرتبة لكل حاجة هي ومدحت وعفاف
طول الليل ولاء دماغها بتودي وبتجيب ومش عارفة تعمل ايه لغاية ما قررت انها هتقول لمدحت انها مش هتشترك معاهم في التمثلية على اميرة واصحابها .. وهتمنعهم
وفعلا ولاء اتصلت بمدحت وقالت له انها مش هتخليه يقرب من اميرة .. وحرام عليه .. البنات تابت وماشيين بالحلال وانها مستعدة تساعدة في جلب البنات اللي عندها قبول للانحراف لكن دول لا
مدحت قالها مش بمزاجك والموضوع مش بالسهولة اللي متخيلاها .. وان الشبكة مش هو وهي وعفاف وبس .. الشبكة كبيرة وناس تقيلة بتسندها
ولاء: طب اسمعني بقى يا مدحت
فاكر الفيديوهات والمستندات اللي كانت معايا .. ها فاكرهم
مدحت: ههههههههه ما اتحرقوا يا شاطرة
ولاء: ههههههههه اللي اتحرق ده مجرد صور مش الورق الأصلي .. وكمان الفلاشة .. الأصلية عندي
ومتنساش ان ليك فيديوهات جنسية مع مرام هانم مرات جلال بيه صاحب الأوتيل … فاكر ولا ناسي
بص يا مدحت انا اتحولت لشرموطة ماشي … وهفضل شرموطة لاني خلاص مفيش حاجة هبكي عليها .. وحياتي كده انا اتعودت عليها.. لكن اميرة وسيدة وابتسام .. لا .. حرام يا مدحت .. حرام
مدحت: ماشي يا ولاء … عموما انا جربت الشيكولاتة مع عفاف ومعملتش حاجة اصلا .. وانسي خلاص موضوع اميرة وصحابها
ولاء: بجد يا مدحت ؟
مدحت: اه بجد … يعني هي هتقف عليهم
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
بعد ما مدحت قفل مع ولاء اتصل بعفاف بسرعة وقالها لو ولاء كلمتك وسألتك عن تأثير الشيكولاتة عليكي قولي انك جربتيها عليكي وان مكنش ليها اي تأثير جنسي
عفاف: مش فاهمة.. هي الشيكولاتة دي مش المفروض ان ولاء هتأكلها ل اميرة في وجودك علشان تجنيدها معانا
مدحت: اه ده كان المفروض هو ده اللي هيحصل بس ولاء هانم ضميرها نقح عليها. ومش راضية تجند اميرة وصحابها ومش بس كده دي الأستاذة طلعت محتفظة بالملفات بتاعة مرسي والفلاشة اللي فيها البلاوي بتاعتنا وكمان بتهددني بيهم
عفاف: نعم؟ .. يعني ولاء لما ادتنا الملفات والفلاشة كانت عاملة نسخة تانية منهم
مدحت: قصدك انها ادتنا النسخة واحتفظت هي بالأصل معاها . وقرطستنا كلنا
عفاف: يا بنت اللذين . طب وانت هتعمل ايه
مدحت: لسة مش عارف هعمل ايه .. انا ريحتها شوية لغاية ما نشوف هنعمل ايه
عفاف: ماشي .. وانا كنت خايفة من ولاء لأني عارفة انها ممكن تقف لينا في موضوع تجنيد اميرة
مدحت: المهم اننا نفكر ازاي نقدر نوصل ل اميرة وللبنات بتوعها ونجندهم من غير ما ولاء تعرف وفي نفس الوقت نخلي اميرة لسة واخدة فكرة حلوة عن ولاء ونبعد ولاء خالص عن الصورة
عفاف: اشمعنى ؟
مدحت: علشان لو اميرة عرفت اننا كنا متفقين مع ولاء مش بعيد تروح تتخانق معاها وكل ترتيبنا يبوظ .. وولاء دماغها حلوة وممكن تهد المعبد على دماغ الكل
عفاف: هي من جه دماغها حلوة وتقدر فهي تقدر… خلاص انا معاك في أي تصرف عايز تعملة
بعد مرور شهرين .. مدحت مفهم ولاء إنه خلاص مش عايز يجند اميرة وفعلا ولاء اطمنت وصدقت مدحت لأنه لو كان عايز يجندها كان جندها من بدري
وولاء صداقتها بأميرة بقت اقوى بكتير جدا و الاتنين بقوا عارفين كل تفصيلة سواء كبيرة او صغيرة في حياة التانية
……..القصة من زواية الدكتور ……..
فات شهرين وفي خلال الشهرين دول صداقتي بمدام ولاء وعفاف بقت قوية جدا ومارست الجنس مع ولاء، زورت مدام شيري في بيتهم 3 مرات وحصل بيني وبين العائلة صداقة جامدة .. وقدرت اقرب من مريم ومن امها .. واتعرفت على ملاك اكتر وبصراحة كان شاب ظريف
مارست الجنس مع شيري بتاع اربع او خمس مرات كانت ديما بتجيلي العيادة على الساعة 11.30 لغاية ما في يوم وشيري معايا في العيادة
طلعت كيس صغير من صدرها عرفت منها انها بتشد هرويين
بعد ما شيري شدت سطرين الهروين
قعدت على الكنبة وبدأت تحكيلي لوحدها عن علاقتها بملاك ابنها. وعلاقة مريم بملاك وانها متستحقش تكون ام وانها بسبب الأدمان مبتقدرش تتحكم في رغبتها الجنسية .. وهي بتحكيلي افتكرت على طول كلام هند عن اللي شافته لما كنا في الحفلة بين مريم وبين اخوها.. وانا اللي مكنتش مصدق
وبدأت تحكيلي عن مدحت وعرفت منها إنه هو اللي بيجبلها الهيروين مقابل انها تنام معاه ومع بعض رجال الأعمال احيانا في شقته اللي في المقطم او في الأوتيل
بدأت شكوكي في مدحت تزيد .. لا … من مجرد شكوك .. ليقين .. مدحت مدورها وعامل شبكة للدعارة ومستغل منصبة كمدير عام الأوتيل ومشغل البنات اللي تحت منه وكمان موسعة دايرته وجايب نسوان من برا الأوتيل
فكرت شوية وبعدين قولت في نفسي انا مالي كل شخص حر في تصرفاته
قضيت ليلة حلوة في العيادة مع شيري بعد ما ضربت الهرويين وعلى الساعة اربعة الفجر وصلتها بعربيتي وبعدين روحت يدوب غسلت وشي وغيرت البدلة ولبست بدلة تانية ونزلت على المستشفى
في اليوم ده لاني كنت مطبق فكنت كل شوية اطلب من شربات تجبلي كوباية قهوة علشان افوق
وبعد ما خلصت كشوفات قعدت كده على كرسي مكتبي ومددت دماغي لورا ونديت على شربات تجبلي قهوة
شربات: في ايه يا دكتور انت شكلك كنت سهران سهرة حلوة
انا: ياريت ياختي مانتي عارفة ان مراتي متوفية
شربات: هههه يعني يا دكتور انت عايز تفهمني انك مخلص للمرحومة .. ده الرجالة كلها صنف واحد وكلكم عينيكم زايغة
انا: ليه بتقولي كده هو جوزك بيبص بره ؟ ههههه
شربات: ههههههه هو فيه راجل مش بيبص بره
انا: يبقي حمار اووي
شربات بصتلي وهي مستغربة
انا: ههههههه انا اسف مقصدش شتيمة انا اللي اقصده ان اللي معاه واحدة زيك مش محتاج يبص بره
شربات: انشالله يكرمك … بس بردو كلكم زي بعض
انا: عارفة يا شربات انا لو متجوزك يمكن منزلش الشغل ولا العيادة
شربات: اشمعنى بقى
انا: بس من غير زعل
شربات: ياخبر .. ازعل منك انت يا دكتور .. دانا بقول ياريت كل الدكاترة اللي في المستشفى تكون زيك
انا: لا طالما مفيش زعل يبقى هاخد راحتي في الكلام
مش هنزل الشغل علشان مش هسيبك
وممكن كمان مخلكيش تشوفي الصالة
حياتنا هتبقي على السرير
شربات: ههههههه يا دكتور وليد محدش بيكون راضي على اللي معاه
لا اللي معاه الحلوة راضي ولا اللي معاه الوحشة راضي
مثلا لو الراجل مراته رفيعة .. يبقي نفسه في التخينة .. ولو اللي معاه مليانة يبقي نفسه في الرفيعة
انا: في دي عندك حق .. وانتي بقى لا تخينة ولا رفيعة
شربات: هههههه اهو جوزي بقى على طول يقولي إنه عايز يتجوز علي وانه نفسه في واحدة تكون رفيعة
انا: هههههههه متزعليش مني جوزك ده مبيفهمش
شربات: يلا بقى اهو مسافر الأسبوع اللي جاي السعودية خليه بقى يعرف قيمتي
انا: ههههههههههه ايوة خلي صباعه ياكله
شربات: ههههههههههه انت دكتور بوريه منك بوريه
انا: طيب يلا بقى علشان اوصلك في سكتي
……………….
من ساعة من حنان شافت زب عامر وهي مش قادرة تقاوم تفكيرها فيه ولسة منظر زبه وهو واقف ورا بسمة وكان هيحط زبه فيها مش مفارق خيالها .. وحتّى لما زبه ارتخى .. كان بالنسبة ليها مثير جدا ومغري
وبقت كل ما بتشوف عامر مش بتقدر تمنع عيونها من اختلاس النظرات لزبه
وبقت بتتخيل نفسها هي اللي مفلئسة وعامر حاط زبه فيها من الخلف وبينيكها
رغبتها في عامر بقت فوق احتمال انها تمنع نفسها من التفكير فيه
………..
انا روحت البيت وعديت وبعد ما طلعت اول كام سلمة افتكرت امل مرات اخويا انها دايما في الوقت ده بتكون عند بابا بتعملهم الاكل او بتروق الشقة روحت نازل تاني الكام سلمة
ضربت الجرس .. وفتحتلي بسمة
عمو وليد
انا: ازيك يا مقروضة
بسمة: بقى انا مقروضة بردو ياعمو .. ماشي
انا: ايوة مقروضة .. فيه مانع ؟ .. ايه جدك صاحي
بسمة: لا مفيش مانع طبعا .. اه جدو صاحي جوا
دخلت سلمت عليه وسلمت على ماما وبعدين نديت على بسمة
بسمة: نعم ياعمو
انا: مامتك منزلتش ولا ايه
بسمة: لا في المطبخ بتطبخ
انا: طب كويس انا جعان .. اما اقوم اشوفها طابخة ايه
كنت بصراحة نفسي المس جسمها وقولت فرصة المطبخ بتاع شقة ماما ضيق يدوب واحد اللي يقف فيه
دخلت المطبخ: ايه يا امول عاملة اكل ايه.. وكانت قاعدة بشعرها واول ما شافتني راحت واخدة الطرحة اللي معلقها وراها وحطتها على راسها
امل: امول ؟ امال يعني ياخويا انت الغزالة رايقة وبتقولي امول
انا: هههههههه معلش بقى الجديد دلوقت امول
امل: عاملة فراخ وملوخية ورز وبسلة
انا: طيب فاضل كتير .. وعنيا على طيزها اللي مركزة على حز الكلوت بتاعها اللي مرسوم وباين من الجلابية ولحم اجناب طيزها ولا العريانة
امل: خلاص عشر دقايق بس
انا طيب عديني اجيب مية اشرب ومستنتش حتى تقولي انا هجبلك مية وروحت حاشر نفسي وراها .. وزبي وقف وانا بروح للحنفية وزبي عمال بيحك في طيزها .. او راشق في طيزها بمعني ادق .. مليت الكوباية ورجعت تاني وبردو وانا بحك زبي فيها
وخرجت وانا حاسس ان زبي فيه نار بتغلي من كتر هيجاني عليها
بعد شوية امل جابتلي الأكل وشوفت في عيونها خجل وعلى وشها وخدودها حمرة خجل رهيبة وزي ما يكون وشها مطلع صهد
اكلت وقومت غسلت ايدي وامل في المطبخ بتعملي شاي وكنت ناوي ادخل تاني لكن لقيت بسمة داخلة المطبخ
روحت رجعت قعدت في الصالة… شرب الشاي وطلعت على شقتي
قلعت هدومي وطلعت على السرير علشان انام .. سرحت في طيز امل وانا بحك زبي فيها وافتكرت كلام بسمة عنها طلعت زبي وبقيت عمال ادعك فيه وانا بتخيل اني بنيكها في المطبخ
شوية تليفوني رن وكانت حنان هي اللي بتتصل
انا: ايوة يا حنان
حنان: معلش يا وليد ابعتلي عامر ابنك علشان من الصبح بروق في الشقة ومش عارفة اشيل المراتب بتاعة السرير لوحدي
انا: طب ما اجي انا ارفعك قصدي ارفع المراتب معاكي هههه
حنان: يوووه يا وليد انت على طول زبك بياكلك كده .. ابعتلي عامر بقى
انا: هههههههه حاضر مع اني كنت هنزل اروقك
حنان: ههههههه مانت مروقني يا حبيبي هو حد مروقني غيرك
قفلت مع حنان ونديت على عامر وقولت له انزل لمرات عمك عايزاك تساعدها في الشقة
عامر: حاضر
عامر نزل وضرب الجرس على مرات عمه اللي فتحت له الباب وهي لابسة جلبية صيفي خفيفة كده مفتوحة من الجنب لغاية النص ومفتوحة سبعة من الصدر وفلقة بزازها باينة
الجلبية شفافة والأندر اللي لابساه باين بسبب ان الجلبية اللي لابساها متغرقة ميا والأندر ظاهر اوي لونه من تحت .. اندر وسنتيان لونهم فوشيا
عامر لما شاف مرات عمه بالمنظر ده حط دماغه في الأرض
حنان: ادخل ياعامر .. معلش يا حبيبي هتعبك معايا بس انا طالع عيني في الشقة من الصبح وحاسه ضهري مقطوم والسرير مفكوك وعايزك تشيل معايا المراتب وتركب السرير
عامر: حاضر ..
حنان: الاول هعملك كوباية شاي
عامر: لا مش عايز
حنان: بس يلا بلا مش عايز
حنان دخلت عملت الشاي ل عامر وليها وقعدت .. يالهووووي الشقة طلعت عيني من الصبح بشيل وبحط فيها
عامر: يكون في عونك
حنان: قولي بقى عامل ايه مع بسمة
عامر : مش بقابلها خالص زي ما وعدتك
حنان وهي مبتسمة وبتغمز له ياواد اطلع من دول عايز تفهمني انك في الشهرين دول ماخدتش حتى بوسة
عامر: مقدرش يرد وفضل ساكت
حنان وعامر شربوا الشاي وحنان قامت وقالت له طيب تعالا ورايا يا عم العاشق
مشيت قدامه وفلقة طيزها مرسومة رسم وفردة بتطلع والتانية بتنزل وهي ماشية
دخلت الأوضة وقالت له انت ارفع من هنا وانا هطلع على السرير ارفع معاك
المرتبة قطن 160 كانت تقيلة بغباء وحنان كل ما ترفع المرتبة عامر مش عارف يمسكها ولا عارف يتملك في المرتبة
حنان نزلت من على السرير وجت وقفت جنب وحطت ايدها على المرتبة وقالت له بص هترفع المرتبة كده .. وهي بترفع المرتبة ايدها راحت لزبه وسحبته لفوق
عامر بلم ومبقاش عارف يعمل ايه وحنان بصت له .. ايه عرفت هترفعها ازاي
حنان: ايه عرفت ياعامر
عامر: اه اااه عرفت
حنان: طب وريني يلا كدة
عامر: مسك المرتبة وحاول يرفعها وبردو فلتت من ايده
حنان: كده ياعامر وبردو نفس الحكاية طلعت بأيدها وحكتها في زبه وراحت باصة له لحظات وكان فضل تكة وتمسكة من زبه لكنها مسكت نفسها وطلعت تاني على السرير ومسكت المرتبة قصادة وقالت يلا ارفع معايا
بصعوبة قدرو يحركو المرتبة وبقي نصها بره السرير والنص التاني على السرير
عامر لمح بزاز مرات عمة حنان وهي موطية وماسكة المرتبة من فتحة الجلبية
وحنان واخدة بالها من نظراته
حنان: يلا يا عامر ها ارفع معايا
عامر رفع وحنان وهي بتنزل بالمرتبة من على السرير وقعت بجد .. مكنتش بتمثل
ودماغها اتخبطت في الدولاب في مقبض الدرفة
قعدت على الأرض على المرتبكة وفضلت تضحك على نفسها وعامر بقى هو كمان بيضحك عليها
شوية حنان مدت ايدها لعامر علشان يقومها
وعينها باصة ل زبه اللي باينة راسخ منفوخة تحت البنطلون..
عامر مد ايده لمرات عمخ وقومها وهي بتقوم كنت شبه لازقة فيه وحست بسخونة انفاسة في وشها .. ده جعلها اكثر سخونة وهياج
عينيها في عينه وهو مش عارف يعمل ايه
غير إنه واقف في مكانة ساكت
هدوء وصمت وعيون بتتكلم ومشاعر ساخنة على وشك الأنفجار
حنان حطت ايدها على صدره وقربت منة وعيونها في عيونه
شايفها بتتحرك حركات خفيفة لا ارداية رغبتها الجنسية المشتعلة بتتحكم فيها وفيه
شفايف حنان لمست شفايف عامر
زبه وقف بدون سابق انذار ولمس في بطنها
صدرها في صدره وبطنها ممتزجة في بطنه
وشفايفهم هي اللي بتتكلم .. هبت اعصاير من المشاعر الملتهبة واصبحت الأجساد هي من تتحدث
ايدها بتنزل من صدرها على بطنة لغاية ما استقرت ل اجمل مكان بتتمناه من شهرين
فردت كف ايدها وبدأت تحسس وتتلمس زبه المنتصب عن اخره
وعامر ايده راحت لضهرها …بتنزل ببطء
وصلت لمرتفعاتها الخلفية ( طيزها ) وبدأت تروح وتيجي .. وشفايفة بتعصر شفايفها
حنان خدته ونامت على ضهرها على السرير
وفوقها عامر .. وشفايفه لسة بتمص في شفايفها وزبه راشق تحت كسها .. بين فخادها وايدها حوالينه .. بتضمه ورايحه جاية عليه
عامر قلع التيشرت وحنان نيمته على ضهره وهي اللي بقت فوقه
بطرف لسانها بقت بتتحرك على صدره .. وراحت لحلمات بزازه وبقت عمالة تحرك طرف لسانها عليهم. وايدها من تحت ماسكة في زبه وعمالة تدعكة
حنان كانت عطشانة نيك وجسم عامر كان شاددها لانه شاب صغير ومهتم بيه ولسه
في ريعان قوته البدنية
اخدت حلمات بزازه وبقت بتعصرهم بين شفايفها وايدها دخلت تحت بنطلونة ودخلت لزبه وعمالة تدعكه زي ماتكون بتضربله عشرة
نزلت بلسانها من على حلماته إلى بطنه الى سرته. وايدها بتنزل في بنطلونه وبوكسره
زبه خرج وهو شامخ ومنتصب وعروقه بارزه ومشدودة.. لسانها لمس راس زبه وبقى بينزل على عروقة لغاية بيضانه
اممممممممم .. زبك جميل يا عامر… يابخت بسمة بيه وراحت وخداه جوا بوقها وقفلت عليه وهي ماسكاه بأيدها وبقت عمالة تمصه اووووي
عامر نايم وحاطط ايده على وشه ومستسلم لمص مرات عمة الهايجة لزبه
حنان كملت قلع بنطلون عامر وقلعت جلبيتها وطلعت فوق منه وقعدت على زبه وهي لسة لابسة الأندر والسنتيان وبقت عمالة تروح وتيجي على زبه وتحك كسها فيه
وساندة بايدها على بطنه .. عامر ايده راحت لبزازها وبقي عمال يقفشهم
وهي مدت ايدها لضهرها وهي قاعدة على زبه وفكت السنتيان وقلعته . ومسكت ايده اللي على بزازها وبقت عمالة تحركهم علشان يفعص بزازها اكتر
حنان هيجانها بيزيد .. والأنثى الممحونة اللي جوها خرجت
ااااااااه اااااااااه ياعامر.. نكني بزبك اوووي زي ما بتنيك بسمة.. اااااااااخ ااااااااااخ
قامت وقلعت الأندر وراحت نايمة على ضهرها ورفعت رجليها
يلا يا عامر .. يلا ياحبيبي الحس كسي المولع عامر قام ونزلت بين وراكها ورفع رجليها لورا
وبلسانه لمس كسها
احححححححححح .. اوووووووف
اووووي يا عامر ..الحس كسي اووووي
عمال لسانه رايح جاي على كس حنان وبيلحس عسلها اللي نازل من خرمها
حط صباعك في طيزي وانت بتلحس كسي
اااااااه . ايووووووه كده اوووووووف مش قاااادرة
وماسكة بزازها عمالة تفرك فيهم وعامر بيبعبصها في طيزها وبيلحس كسها
حنان: خلاص مش قادرة يا عامر.. قوم دخل زبك في كسي ااااااوووووووف اوووووف
عامر قام وهو فاتح بين وراكها .. ومسك زبه وحط راس زبه على كسها وبقي بيدخل زبه فيها وهي بتتشرمط تحته وبتتأوه
اااااااوي كده يا البي . نكني يا عامر .. نكني اوووووي
عامر بينيك في مرات عمة وزبه طالع داخل في كسها المولع واللي كان ناقص شوية ويطلع نار من شدة هيجانها
وايدها على طيزه وعمالة تدوس عليها علشان ينيكها وميطلعش زبه من كسها
حنان: انا ولا بسمة ياعامر
عامر: انتي جامدة اوي يا حنان
حنان: طب نكني بزبك اوووي عايزة زبك يفشخني
عامر بدأ يرزع زبه في كسها بقوة اكتر. وبيضانه بتخبط في طيزها من تحت
اااااحححححححح ااحححححححححح
اووووووي اوووووووي نكني اوووووي
ااااااه .. كسي فيه ناررررررر
عامر شال زبه لما حس نفسه خلاص هيجبهم
وفضل يدعك زبه وحنان قامت مسكت زبه بأيدها وبقت هي اللي بتدعك زبه وهي فاتحة بوقها .. لغاية ما قذف لبنه على وشها وعلى شفايفها.. وبقت تمص زبه وتبلع اللبن اللي خارج منه
بعد ما حنان اتناكت وشبعت من زبه
قامت لبست هدومها وعامر لبس هدومة .. وشالوا المرتبة التانية .. وركب السرير اللي كان مفكوك . وبعدها رجع المرتبة معاها
وقبل ما يمشي حنان قالت له
لو عايز ترجع تتقابل مع بسمة فوق قابلها بس بشرط … اني لما اطلبك تنزل ليا على طول
عفاف: مش فاهمة.. هي الشيكولاتة دي مش المفروض ان ولاء هتأكلها ل اميرة في وجودك علشان تجنيدها معانا
مدحت: اه ده كان المفروض هو ده اللي هيحصل بس ولاء هانم ضميرها نقح عليها. ومش راضية تجند اميرة وصحابها ومش بس كده دي الأستاذة طلعت محتفظة بالملفات بتاعة مرسي والفلاشة اللي فيها البلاوي بتاعتنا وكمان بتهددني بيهم
عفاف: نعم؟ .. يعني ولاء لما ادتنا الملفات والفلاشة كانت عاملة نسخة تانية منهم
مدحت: قصدك انها ادتنا النسخة واحتفظت هي بالأصل معاها . وقرطستنا كلنا
عفاف: يا بنت اللذين . طب وانت هتعمل ايه
مدحت: لسة مش عارف هعمل ايه .. انا ريحتها شوية لغاية ما نشوف هنعمل ايه
عفاف: ماشي .. وانا كنت خايفة من ولاء لأني عارفة انها ممكن تقف لينا في موضوع تجنيد اميرة
مدحت: المهم اننا نفكر ازاي نقدر نوصل ل اميرة وللبنات بتوعها ونجندهم من غير ما ولاء تعرف وفي نفس الوقت نخلي اميرة لسة واخدة فكرة حلوة عن ولاء ونبعد ولاء خالص عن الصورة
عفاف: اشمعنى ؟
مدحت: علشان لو اميرة عرفت اننا كنا متفقين مع ولاء مش بعيد تروح تتخانق معاها وكل ترتيبنا يبوظ .. وولاء دماغها حلوة وممكن تهد المعبد على دماغ الكل
عفاف: هي من جه دماغها حلوة وتقدر فهي تقدر… خلاص انا معاك في أي تصرف عايز تعملة
بعد مرور شهرين .. مدحت مفهم ولاء إنه خلاص مش عايز يجند اميرة وفعلا ولاء اطمنت وصدقت مدحت لأنه لو كان عايز يجندها كان جندها من بدري
وولاء صداقتها بأميرة بقت اقوى بكتير جدا و الاتنين بقوا عارفين كل تفصيلة سواء كبيرة او صغيرة في حياة التانية
……..القصة من زواية الدكتور ……..
فات شهرين وفي خلال الشهرين دول صداقتي بمدام ولاء وعفاف بقت قوية جدا ومارست الجنس مع ولاء، زورت مدام شيري في بيتهم 3 مرات وحصل بيني وبين العائلة صداقة جامدة .. وقدرت اقرب من مريم ومن امها .. واتعرفت على ملاك اكتر وبصراحة كان شاب ظريف
مارست الجنس مع شيري بتاع اربع او خمس مرات كانت ديما بتجيلي العيادة على الساعة 11.30 لغاية ما في يوم وشيري معايا في العيادة
طلعت كيس صغير من صدرها عرفت منها انها بتشد هرويين
بعد ما شيري شدت سطرين الهروين
قعدت على الكنبة وبدأت تحكيلي لوحدها عن علاقتها بملاك ابنها. وعلاقة مريم بملاك وانها متستحقش تكون ام وانها بسبب الأدمان مبتقدرش تتحكم في رغبتها الجنسية .. وهي بتحكيلي افتكرت على طول كلام هند عن اللي شافته لما كنا في الحفلة بين مريم وبين اخوها.. وانا اللي مكنتش مصدق
وبدأت تحكيلي عن مدحت وعرفت منها إنه هو اللي بيجبلها الهيروين مقابل انها تنام معاه ومع بعض رجال الأعمال احيانا في شقته اللي في المقطم او في الأوتيل
بدأت شكوكي في مدحت تزيد .. لا … من مجرد شكوك .. ليقين .. مدحت مدورها وعامل شبكة للدعارة ومستغل منصبة كمدير عام الأوتيل ومشغل البنات اللي تحت منه وكمان موسعة دايرته وجايب نسوان من برا الأوتيل
فكرت شوية وبعدين قولت في نفسي انا مالي كل شخص حر في تصرفاته
قضيت ليلة حلوة في العيادة مع شيري بعد ما ضربت الهرويين وعلى الساعة اربعة الفجر وصلتها بعربيتي وبعدين روحت يدوب غسلت وشي وغيرت البدلة ولبست بدلة تانية ونزلت على المستشفى
في اليوم ده لاني كنت مطبق فكنت كل شوية اطلب من شربات تجبلي كوباية قهوة علشان افوق
وبعد ما خلصت كشوفات قعدت كده على كرسي مكتبي ومددت دماغي لورا ونديت على شربات تجبلي قهوة
شربات: في ايه يا دكتور انت شكلك كنت سهران سهرة حلوة
انا: ياريت ياختي مانتي عارفة ان مراتي متوفية
شربات: هههه يعني يا دكتور انت عايز تفهمني انك مخلص للمرحومة .. ده الرجالة كلها صنف واحد وكلكم عينيكم زايغة
انا: ليه بتقولي كده هو جوزك بيبص بره ؟ ههههه
شربات: ههههههه هو فيه راجل مش بيبص بره
انا: يبقي حمار اووي
شربات بصتلي وهي مستغربة
انا: ههههههه انا اسف مقصدش شتيمة انا اللي اقصده ان اللي معاه واحدة زيك مش محتاج يبص بره
شربات: انشالله يكرمك … بس بردو كلكم زي بعض
انا: عارفة يا شربات انا لو متجوزك يمكن منزلش الشغل ولا العيادة
شربات: اشمعنى بقى
انا: بس من غير زعل
شربات: ياخبر .. ازعل منك انت يا دكتور .. دانا بقول ياريت كل الدكاترة اللي في المستشفى تكون زيك
انا: لا طالما مفيش زعل يبقى هاخد راحتي في الكلام
مش هنزل الشغل علشان مش هسيبك
وممكن كمان مخلكيش تشوفي الصالة
حياتنا هتبقي على السرير
شربات: ههههههه يا دكتور وليد محدش بيكون راضي على اللي معاه
لا اللي معاه الحلوة راضي ولا اللي معاه الوحشة راضي
مثلا لو الراجل مراته رفيعة .. يبقي نفسه في التخينة .. ولو اللي معاه مليانة يبقي نفسه في الرفيعة
انا: في دي عندك حق .. وانتي بقى لا تخينة ولا رفيعة
شربات: هههههه اهو جوزي بقى على طول يقولي إنه عايز يتجوز علي وانه نفسه في واحدة تكون رفيعة
انا: هههههههه متزعليش مني جوزك ده مبيفهمش
شربات: يلا بقى اهو مسافر الأسبوع اللي جاي السعودية خليه بقى يعرف قيمتي
انا: ههههههههههه ايوة خلي صباعه ياكله
شربات: ههههههههههه انت دكتور بوريه منك بوريه
انا: طيب يلا بقى علشان اوصلك في سكتي
……………….
من ساعة من حنان شافت زب عامر وهي مش قادرة تقاوم تفكيرها فيه ولسة منظر زبه وهو واقف ورا بسمة وكان هيحط زبه فيها مش مفارق خيالها .. وحتّى لما زبه ارتخى .. كان بالنسبة ليها مثير جدا ومغري
وبقت كل ما بتشوف عامر مش بتقدر تمنع عيونها من اختلاس النظرات لزبه
وبقت بتتخيل نفسها هي اللي مفلئسة وعامر حاط زبه فيها من الخلف وبينيكها
رغبتها في عامر بقت فوق احتمال انها تمنع نفسها من التفكير فيه
………..
انا روحت البيت وعديت وبعد ما طلعت اول كام سلمة افتكرت امل مرات اخويا انها دايما في الوقت ده بتكون عند بابا بتعملهم الاكل او بتروق الشقة روحت نازل تاني الكام سلمة
ضربت الجرس .. وفتحتلي بسمة
عمو وليد
انا: ازيك يا مقروضة
بسمة: بقى انا مقروضة بردو ياعمو .. ماشي
انا: ايوة مقروضة .. فيه مانع ؟ .. ايه جدك صاحي
بسمة: لا مفيش مانع طبعا .. اه جدو صاحي جوا
دخلت سلمت عليه وسلمت على ماما وبعدين نديت على بسمة
بسمة: نعم ياعمو
انا: مامتك منزلتش ولا ايه
بسمة: لا في المطبخ بتطبخ
انا: طب كويس انا جعان .. اما اقوم اشوفها طابخة ايه
كنت بصراحة نفسي المس جسمها وقولت فرصة المطبخ بتاع شقة ماما ضيق يدوب واحد اللي يقف فيه
دخلت المطبخ: ايه يا امول عاملة اكل ايه.. وكانت قاعدة بشعرها واول ما شافتني راحت واخدة الطرحة اللي معلقها وراها وحطتها على راسها
امل: امول ؟ امال يعني ياخويا انت الغزالة رايقة وبتقولي امول
انا: هههههههه معلش بقى الجديد دلوقت امول
امل: عاملة فراخ وملوخية ورز وبسلة
انا: طيب فاضل كتير .. وعنيا على طيزها اللي مركزة على حز الكلوت بتاعها اللي مرسوم وباين من الجلابية ولحم اجناب طيزها ولا العريانة
امل: خلاص عشر دقايق بس
انا طيب عديني اجيب مية اشرب ومستنتش حتى تقولي انا هجبلك مية وروحت حاشر نفسي وراها .. وزبي وقف وانا بروح للحنفية وزبي عمال بيحك في طيزها .. او راشق في طيزها بمعني ادق .. مليت الكوباية ورجعت تاني وبردو وانا بحك زبي فيها
وخرجت وانا حاسس ان زبي فيه نار بتغلي من كتر هيجاني عليها
بعد شوية امل جابتلي الأكل وشوفت في عيونها خجل وعلى وشها وخدودها حمرة خجل رهيبة وزي ما يكون وشها مطلع صهد
اكلت وقومت غسلت ايدي وامل في المطبخ بتعملي شاي وكنت ناوي ادخل تاني لكن لقيت بسمة داخلة المطبخ
روحت رجعت قعدت في الصالة… شرب الشاي وطلعت على شقتي
قلعت هدومي وطلعت على السرير علشان انام .. سرحت في طيز امل وانا بحك زبي فيها وافتكرت كلام بسمة عنها طلعت زبي وبقيت عمال ادعك فيه وانا بتخيل اني بنيكها في المطبخ
شوية تليفوني رن وكانت حنان هي اللي بتتصل
انا: ايوة يا حنان
حنان: معلش يا وليد ابعتلي عامر ابنك علشان من الصبح بروق في الشقة ومش عارفة اشيل المراتب بتاعة السرير لوحدي
انا: طب ما اجي انا ارفعك قصدي ارفع المراتب معاكي هههه
حنان: يوووه يا وليد انت على طول زبك بياكلك كده .. ابعتلي عامر بقى
انا: هههههههه حاضر مع اني كنت هنزل اروقك
حنان: ههههههه مانت مروقني يا حبيبي هو حد مروقني غيرك
قفلت مع حنان ونديت على عامر وقولت له انزل لمرات عمك عايزاك تساعدها في الشقة
عامر: حاضر
عامر نزل وضرب الجرس على مرات عمه اللي فتحت له الباب وهي لابسة جلبية صيفي خفيفة كده مفتوحة من الجنب لغاية النص ومفتوحة سبعة من الصدر وفلقة بزازها باينة
الجلبية شفافة والأندر اللي لابساه باين بسبب ان الجلبية اللي لابساها متغرقة ميا والأندر ظاهر اوي لونه من تحت .. اندر وسنتيان لونهم فوشيا
عامر لما شاف مرات عمه بالمنظر ده حط دماغه في الأرض
حنان: ادخل ياعامر .. معلش يا حبيبي هتعبك معايا بس انا طالع عيني في الشقة من الصبح وحاسه ضهري مقطوم والسرير مفكوك وعايزك تشيل معايا المراتب وتركب السرير
عامر: حاضر ..
حنان: الاول هعملك كوباية شاي
عامر: لا مش عايز
حنان: بس يلا بلا مش عايز
حنان دخلت عملت الشاي ل عامر وليها وقعدت .. يالهووووي الشقة طلعت عيني من الصبح بشيل وبحط فيها
عامر: يكون في عونك
حنان: قولي بقى عامل ايه مع بسمة
عامر : مش بقابلها خالص زي ما وعدتك
حنان وهي مبتسمة وبتغمز له ياواد اطلع من دول عايز تفهمني انك في الشهرين دول ماخدتش حتى بوسة
عامر: مقدرش يرد وفضل ساكت
حنان وعامر شربوا الشاي وحنان قامت وقالت له طيب تعالا ورايا يا عم العاشق
مشيت قدامه وفلقة طيزها مرسومة رسم وفردة بتطلع والتانية بتنزل وهي ماشية
دخلت الأوضة وقالت له انت ارفع من هنا وانا هطلع على السرير ارفع معاك
المرتبة قطن 160 كانت تقيلة بغباء وحنان كل ما ترفع المرتبة عامر مش عارف يمسكها ولا عارف يتملك في المرتبة
حنان نزلت من على السرير وجت وقفت جنب وحطت ايدها على المرتبة وقالت له بص هترفع المرتبة كده .. وهي بترفع المرتبة ايدها راحت لزبه وسحبته لفوق
عامر بلم ومبقاش عارف يعمل ايه وحنان بصت له .. ايه عرفت هترفعها ازاي
حنان: ايه عرفت ياعامر
عامر: اه اااه عرفت
حنان: طب وريني يلا كدة
عامر: مسك المرتبة وحاول يرفعها وبردو فلتت من ايده
حنان: كده ياعامر وبردو نفس الحكاية طلعت بأيدها وحكتها في زبه وراحت باصة له لحظات وكان فضل تكة وتمسكة من زبه لكنها مسكت نفسها وطلعت تاني على السرير ومسكت المرتبة قصادة وقالت يلا ارفع معايا
بصعوبة قدرو يحركو المرتبة وبقي نصها بره السرير والنص التاني على السرير
عامر لمح بزاز مرات عمة حنان وهي موطية وماسكة المرتبة من فتحة الجلبية
وحنان واخدة بالها من نظراته
حنان: يلا يا عامر ها ارفع معايا
عامر رفع وحنان وهي بتنزل بالمرتبة من على السرير وقعت بجد .. مكنتش بتمثل
ودماغها اتخبطت في الدولاب في مقبض الدرفة
قعدت على الأرض على المرتبكة وفضلت تضحك على نفسها وعامر بقى هو كمان بيضحك عليها
شوية حنان مدت ايدها لعامر علشان يقومها
وعينها باصة ل زبه اللي باينة راسخ منفوخة تحت البنطلون..
عامر مد ايده لمرات عمخ وقومها وهي بتقوم كنت شبه لازقة فيه وحست بسخونة انفاسة في وشها .. ده جعلها اكثر سخونة وهياج
عينيها في عينه وهو مش عارف يعمل ايه
غير إنه واقف في مكانة ساكت
هدوء وصمت وعيون بتتكلم ومشاعر ساخنة على وشك الأنفجار
حنان حطت ايدها على صدره وقربت منة وعيونها في عيونه
شايفها بتتحرك حركات خفيفة لا ارداية رغبتها الجنسية المشتعلة بتتحكم فيها وفيه
شفايف حنان لمست شفايف عامر
زبه وقف بدون سابق انذار ولمس في بطنها
صدرها في صدره وبطنها ممتزجة في بطنه
وشفايفهم هي اللي بتتكلم .. هبت اعصاير من المشاعر الملتهبة واصبحت الأجساد هي من تتحدث
ايدها بتنزل من صدرها على بطنة لغاية ما استقرت ل اجمل مكان بتتمناه من شهرين
فردت كف ايدها وبدأت تحسس وتتلمس زبه المنتصب عن اخره
وعامر ايده راحت لضهرها …بتنزل ببطء
وصلت لمرتفعاتها الخلفية ( طيزها ) وبدأت تروح وتيجي .. وشفايفة بتعصر شفايفها
حنان خدته ونامت على ضهرها على السرير
وفوقها عامر .. وشفايفه لسة بتمص في شفايفها وزبه راشق تحت كسها .. بين فخادها وايدها حوالينه .. بتضمه ورايحه جاية عليه
عامر قلع التيشرت وحنان نيمته على ضهره وهي اللي بقت فوقه
بطرف لسانها بقت بتتحرك على صدره .. وراحت لحلمات بزازه وبقت عمالة تحرك طرف لسانها عليهم. وايدها من تحت ماسكة في زبه وعمالة تدعكة
حنان كانت عطشانة نيك وجسم عامر كان شاددها لانه شاب صغير ومهتم بيه ولسه
في ريعان قوته البدنية
اخدت حلمات بزازه وبقت بتعصرهم بين شفايفها وايدها دخلت تحت بنطلونة ودخلت لزبه وعمالة تدعكه زي ماتكون بتضربله عشرة
نزلت بلسانها من على حلماته إلى بطنه الى سرته. وايدها بتنزل في بنطلونه وبوكسره
زبه خرج وهو شامخ ومنتصب وعروقه بارزه ومشدودة.. لسانها لمس راس زبه وبقى بينزل على عروقة لغاية بيضانه
اممممممممم .. زبك جميل يا عامر… يابخت بسمة بيه وراحت وخداه جوا بوقها وقفلت عليه وهي ماسكاه بأيدها وبقت عمالة تمصه اووووي
عامر نايم وحاطط ايده على وشه ومستسلم لمص مرات عمة الهايجة لزبه
حنان كملت قلع بنطلون عامر وقلعت جلبيتها وطلعت فوق منه وقعدت على زبه وهي لسة لابسة الأندر والسنتيان وبقت عمالة تروح وتيجي على زبه وتحك كسها فيه
وساندة بايدها على بطنه .. عامر ايده راحت لبزازها وبقي عمال يقفشهم
وهي مدت ايدها لضهرها وهي قاعدة على زبه وفكت السنتيان وقلعته . ومسكت ايده اللي على بزازها وبقت عمالة تحركهم علشان يفعص بزازها اكتر
حنان هيجانها بيزيد .. والأنثى الممحونة اللي جوها خرجت
ااااااااه اااااااااه ياعامر.. نكني بزبك اوووي زي ما بتنيك بسمة.. اااااااااخ ااااااااااخ
قامت وقلعت الأندر وراحت نايمة على ضهرها ورفعت رجليها
يلا يا عامر .. يلا ياحبيبي الحس كسي المولع عامر قام ونزلت بين وراكها ورفع رجليها لورا
وبلسانه لمس كسها
احححححححححح .. اوووووووف
اووووي يا عامر ..الحس كسي اووووي
عمال لسانه رايح جاي على كس حنان وبيلحس عسلها اللي نازل من خرمها
حط صباعك في طيزي وانت بتلحس كسي
اااااااه . ايووووووه كده اوووووووف مش قاااادرة
وماسكة بزازها عمالة تفرك فيهم وعامر بيبعبصها في طيزها وبيلحس كسها
حنان: خلاص مش قادرة يا عامر.. قوم دخل زبك في كسي ااااااوووووووف اوووووف
عامر قام وهو فاتح بين وراكها .. ومسك زبه وحط راس زبه على كسها وبقي بيدخل زبه فيها وهي بتتشرمط تحته وبتتأوه
اااااااوي كده يا البي . نكني يا عامر .. نكني اوووووي
عامر بينيك في مرات عمة وزبه طالع داخل في كسها المولع واللي كان ناقص شوية ويطلع نار من شدة هيجانها
وايدها على طيزه وعمالة تدوس عليها علشان ينيكها وميطلعش زبه من كسها
حنان: انا ولا بسمة ياعامر
عامر: انتي جامدة اوي يا حنان
حنان: طب نكني بزبك اوووي عايزة زبك يفشخني
عامر بدأ يرزع زبه في كسها بقوة اكتر. وبيضانه بتخبط في طيزها من تحت
اااااحححححححح ااحححححححححح
اووووووي اوووووووي نكني اوووووي
ااااااه .. كسي فيه ناررررررر
عامر شال زبه لما حس نفسه خلاص هيجبهم
وفضل يدعك زبه وحنان قامت مسكت زبه بأيدها وبقت هي اللي بتدعك زبه وهي فاتحة بوقها .. لغاية ما قذف لبنه على وشها وعلى شفايفها.. وبقت تمص زبه وتبلع اللبن اللي خارج منه
بعد ما حنان اتناكت وشبعت من زبه
قامت لبست هدومها وعامر لبس هدومة .. وشالوا المرتبة التانية .. وركب السرير اللي كان مفكوك . وبعدها رجع المرتبة معاها
وقبل ما يمشي حنان قالت له
لو عايز ترجع تتقابل مع بسمة فوق قابلها بس بشرط … اني لما اطلبك تنزل ليا على طول
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
مدحت فكر في طريقة تجنيد اميرة والبنات اصحابها واتصل بعفاف .. وكان يومها في مكتبه اللي في الأوتيل وعفاف في مكتبها
مدحت: الو ايوة يا عفاف تعاليلي المكتب حالا عايزك
عفاف: حاضر جيالك حالا
عفاف راحت لمكتب مدحت.. خير يا مدحت
اقعدي وركزي معايا .. انا خلاص لقيت الطريقة اللي منها هنجرب الشيكولاتة ومنها هنجد اميرة لصالحنا
عفاف: طب حلو اوي .. ايه هي
مدحت: بصي ياستي اولا هنعتمد في خطتنا على اتنين واحد وواحدة جداد معانا ولاء متكنش تعرفهم
عفاف: مفيش غير هيثم وسوسن
مدحت: حلو جدا .. هيثم شكله ابن ناس وسوسن لسة صغيرة عندها كام سنة دي يا عفاف
عفاف: سوسن تقريبا 20 سنة وهيثم غالبا 25
مدحت: عز الطلب
عفاف: يعني ناوي على ايه فهمني
مدحت: بصي ياستي ….
وبدا مدحت يحكي خطته لعفاف اللي كانت مبهورة وبعد ما خلص كلامه عفاف قالت له
وبكده سواء الشيكولاتة مؤثرة فعلا او لا هنضمن ان اميرة هتخاف من الفضيحة وهتنضم لينا
مدحت: بالظبط كده ولو الشيكولاتة طلعت فعلا زي ما ولاء قالت يبقي الدكتور لازم يبقي معانا
عفاف: طيب كده محتاجين نفهم هيثم وسوسن
مدحت: مش دلوقت .. بس انا عايزك تصرفي ل هيثم ول سوسن 5000 لكل واحد فيهم لما اقولك علشان هيشتروا اللي قولتلك عليه علشان الموضوع يبان محبوك
عفاف: تمام .. طب حاجة اخيرة
مدحت: حاجة ايه
عفاف: الشقة اللي هيتم تنفيذ فيها التمثيلية دي
مدحت: في شقتي اللي في المقطم .. متقلقيش انا مظبط كل حاجة
عفاف: فل اوي كده .. اقوم انا في شغل قد كده فوق دماغي
………………….
بعد مرور اسبوع
……………….
بالليل اتصلت بيا شربات انها هتتأخر بكره علشان جوزها هيسافر الصبح وهي هتوصلة للمطار
انا: وبعدين يا شربات كان لازم تعرفي ادارة المستشفى من يومين علشان يحطوا واحدة بدالك في اليوم ده
شربات: لا مانا هوصل جوزي الساعة 4 الفجر علشان الطيارة بتاعته الساعة 7
يعني لو اتأخرت مش هتأخر اكتر من ساعة وممكن متأخرش اصلا
انا: ماشي لو على الساعة انا هروح متأخر علشان اغطي عليكي ومسببش مشكلة ليكي
صحيت الصبح زي كل يوم في ميعادي قومت لبست هدومي وكانت الساعة 6
بعد ما خلصت لبسي قومت عملت كوباية قهوة وبعد ما شربت قهوتي اتصلت بشربات وعرفت انها وصلت جوزها المطار وواخدة تاكسي ورايحة على المستشفى
انا: طب تمام .. كده انا هنزل بقى طالما انتي رايحة
شربات: انا مش عارفة بصراحة اشكرك ازاي
انا: مفيش داعي تشكريني واعملي حسابك فيه كشف النهاردة عليكي وبعد الكشف هاخدك ونروح نتغدي بره
شربات: كشف ماشي علشان انا كده كده كنت عايزة اقولك وكنت محرجة بصراحة
لكن اشمعنى الغدا ؟؟
انا: من غير اشمعنى انا عايز اغديكي وكمان انتي دلوقت بقيتي فاضية يعني
شربات: معلش يا دكتور مش هينفع انت عارف انا ست متجوزة وكمان مش معنى ان جوزي سافر هدي نفسي الحق اني اخرج براحتي
انا: يابنتي انتي فهمتي ايه ؟ انا مش قصدي اي حاجة .وعموما لما تيجي المستشفى ونتقابل هناك نبقى نشوف الموضوع ده
بعد ما قفلت مع شربات نزلت اخدت عربيتي
ووصلت المستشفى وكان فيه حالات كتيرة جدا
دخلت كانت شربات موجودة .. صباح الخير يا ام دماغ معفنة
شربات: مبتسمة صباح الخير يا احلى دكتور
انا: انا شايف حالات كتيرة بره ..
شربات: حد قالك تبقى دكتور شاطر .. استحمل بقى
انا: ههههههه ماشي يا شربات .. يلا بقى دخلي اول حالة
بعد يوم طويل وشاق من الكشف على الحالات وكان عندي حالتين ولادة واحدة ولادة عادية والتانية قيصرية
خلصت وروحت حجرة الكشف ونديت على شربات وقولت ليها اطلعي على السرير علشان اعملك السونار ..
وكانت شربات في شهرها السادس .. اطمنت على المولود في بطنها وان حجمه طبيعي واطمنت على النبض وعلى المياه اللي في المشيمة .. وكل حاجة كانت تمام
انا: انتي زي الفل والعيل اللي في بطنك بيقولك يا ماما اسمعي كلام الدكتور وليد
شربات: هههههههه لا مش هسمع
انا: بقى كده روحت حطيت ايدي على بطنها وقولت سمعت يا استاذ مامتك اهي مش عايزة تسمع كلامي
شربات: يعني هو هيرضيه ان مامته تروح تتغدى مع واحد وجوزها لسه مسافر
افرض حد شافها الناس هتقول عليها ايه
انا: اولا مامته مش بتعمل حاجة غلط واكيد الناس عارفة اخلاقها .. ثانيا انا مش هحلها وهتغدى معاها غصب عنها
يلا قومي ظبطي هدومك علشان نمشي
شربات: يعني انت مصمم بقى
انا: جدا .. ومش متنازل عن الغدا معاكي
شربات: حاضر يا دكتور .. هعمل ايه انا قصادك
اخدتها ومشيت وروحنا مطعم سمك في طريقنا دخلنا المطعم وطلبت الأكل وقعدنا ناكل .. وبعد ما اكلنا اخدتها كافيه جنب المطعم شربنا الشاي وبعدين قالتلي انها متأخرة وعايزة تروح
انا: يعني وراكي الديوان ياختي
شربات: مش ورايا ديوان ولا حاجة بس خلاص اتغدينا وشربنا الشاي .. اروح بقى
انا: خلاص ماشي يلا بينا
وصلت شربات وبعدين روحت انا البيت
عديت على بابا وماما زعلت جدا ان امل مرات اخويا مش موجودة تحت وسألت ماما
امال امل فين منزلتش ولا ايه
ماما: لا امل مرات اخوك عندها غسيل النهاردة
انا: ماشي .. طب انتي عايزة حاجة انا طالع
ماما: لا استنى انا مجهزة الغدا ليك من بدري
انا: لا انا اتغديت سمك بره وتعبان جدا وعايز انام
…………………………..
اميرة في المحل وعندها ضغط شغل والبنات مش مكفيين كمية الشغل اللي عندها
اميرة: يا سيدة احنا محتاجين معانا بنت تانية ولا اتنين
سيدة: انا قولت ل ابتسام الكلام ده من يوم
ابتسام: ما احنا عندنا تلاتة غيري وغير سيدة وغيرك يا اميرة هي مصاريف وخلاص
اميرة: يابنتي مصاريف ايه اللي بتتكلمي عليها .. اللي هيشتغل ده هيوفرلك وقت وهيزود دخلك .. متبقيش حنوتية كده وماسكة في الدنيا ههههههه
ابتسام: بقى كده يا اميرة .. ماشي ههههه
اميرة: اسماء .. يا اسماء
اسماء: ايوة ياست اميرة
اميرة: هو انا كام مرة اقولك شيلي ام السماعة دي من ودانك … محبكتش تسمعي اغاني وانتي شغالة .. روحي هاتيلي فوطة من برا
اسماء خرجت تجيب فوطة ودخلت المحل وقالت ل اميرة في واحد بره لابس لبس شرطة ومعاه واحدة عايزينك
اميرة: حاضرة هخرج اشوف عايزين ايه دول
اميرة: خير يا انسة
::حضرتك انا الملازم امجد ظابط شرطة . ودي خطيبتي منى
اميرة: اهلا سهلا خير حضرتك
الملازم امجد: حضرتك احنا دخلتنا الأسبوع اللي بعد اللي جاي وكنت حابب ان محدش هيزوق خطيبتي غيرك
اميرة: شرف ليا حضرتك وانا عنيا ليك وليها
الظابط امجد: اه بس فيه مشكلة
اميرة: مشكلة ايه خير
الظابط امجد: هي مش هينفع تيجي هنا .. حضرتك هتيجي البيت وتزوقيها
اميرة: بص حضرتك احنا شغلنا ديما بيكون في الكوافير لان فيه شغل تاني بيكون معانا مش هينفع نسيب الكوافير
الظابط: حضرتك لو على الفلوس الرقم اللي هتطلبية هتاخديه .. ده غير عربية هتوديكي وتجيبك مطرح ما انتي عايزة
واتمني حضرتك تردي عليا في خلال يومين
وده الكارت بتاعي
اميرة اخدت الكارت من الظابط وهو مشي مع خطيبته
ابتسام: خير يا اميرة ماله الظابط
اميرة: ده عريس واللي معاه عروسته ودخلته الاسبوع اللي جاي وعايزني انا اللي ازوق عروسته بس مش في المحل .. اروحلها البيت
ابتسام: وانتي قولتي ايه ؟
اميرة: انا رفضت بس هو اداني الكارت بتاعه وقالي إنه هيديني اي مبلغ اطلبه وعربية توصلني وترجعني
ابتسام: طب كويس ماحنا بنروح اوقات شغل عرايس في بيوتهم
اميرة: اه بنروح بس لما بنكون عارفين مين دول
سيدة: طيب ما ده ظابط شرطة … مأظنش ان فيه حد اضمن من انك هتروحي لعروسة ظابط
اميرة: من هنا لبكره .. يكون حلها الحلال
انا طالعة اقعد مع ولاء شوية
اميرة طلعت وسابت البنات شغالين في الكوافير
اميرة: ازيك يا ولاء
ولاء: تعالي ياختي اقعدي.. اعملي كوباية قهوة ل اميرة يا ليلى
ليلى: حاضر بس هفرج الأنسة على الفساتين اللي هناك واجي اعملها أحلى قهوة
ولاء: انا نزلت من شوية علشان اقعد معاكي لقيت المحل زحمة وانتي كنتي مع واحدة فوق في غرفة الملابس مرضتش اعطلكم
اميرة: اه النهاردة في ضغط شغل وانا من الصبح واقفة على رجليا لما استويت
ولاء: انتوا المفروض تشوفوا كام بنت تانين يشتغلوا معاكم
اميرة: ماما لسة قايلة الكلام ده ل ابتسام ولسيدة
ولاء: ايه الكرت اللي في ايدك ده
اميرة حكت ل ولاء على موضوع العروسة
ولاء: وايه المشكلة ما تروحي طالما فيها قرش حلو
اميرة: فكرك كده
ولاء: اه طبعا روحي انتي اولي بالفلوس وده اكيد مبسوط يعني الفلوس هتكون كويسة
اميرة: خلاص بكره هتصل بيه وهبلغه اني موافقة واخد معايا ابتسام او سيدة
ليلى: اتفضلي القهوة يا اميرة
اميرة: تسلم ايدك يا ليلى
ولاء: ان من رأيي انك تسيبي ابتسام وسيدة هنا، المحل عندك محتاج البنات وغيابك انتي ذات نفسه مش هيأثر.. انتي روحي. وسيبيهم هما يشوفوا شغل المحل
اميرة: عندك حق في دي … خلاص
تاني يوم اميرة اتصلت بالظابط امجد وقالت له انها موافقة وهو قالها خلاص وانا هدي رقمك لخطيبتي علشان هي اللي هتتواصل معاكي بعد كده
………………..
تاني يوم بعد ما خلصت المستشفى صممت بردو اخرج مع شربات واتغدى معاها
كنت مصمم اني اكسر اي حواجز بينا واقرب منها يوم عن يوم وفعلا حسيت ان شربات النهاردة وانا بتغدي معاها مش محرجة ولا مكسوفة زي امبارح .. وكنا بنضحك وبنهزر
وبعد ما اتغدينا وصلتها للمكان اللي متعودة تنزل فيه وبعدين طلعت على البيت وانا نفسي اشوف امل والمس طيزها زي قبل كدة
وفعلا لما روحت البيت وروحت عند بابا كانت امل عنده
وبعد ما قعدت مع بابا شوية واطمنت عليه خرجت في الصالة وكانت امل قاعدة على الكنبة بتطبق في الهدوم بتاعتهم اللي جابتهم من المنشر
انا: عاملة ايه يا مول
امل: كويسة يا وليد. انت عامل ايه في شغلك
انا: اهو ماشي الحال
امل: اعملك اكل ؟
انا: ياريت لو كوباية شاي
امل: ليه انت اكلت في المستشفى ولا ايه
انا: اه انا اكلت بره.. امال محسن وعامر فين
امل: فوق في الشقة انا لسة نازلة من عندهم غدتهم وغسلت المواعين
انا: تسلمي يا امل
امل: ياعم على ايه .. اما اقوم اعملك الشاي
امل قامت ودخلت المطبخ علقت على الشاي وانا بعد منها بثواني روحت وراها المطبخ
وعملت نفس اللي عملته قبل كدة
عديت من وراها ولذقت بزبي في طيزها ومليت كوباية الميه وبعدين خرجت تاني بس ببطئ اكتر لدرجة اني وقفت ثواني وراها
وانا لازق فيها وزبي كان في نص طيزها
ولفت نظري انها حتى محاولتش تبعد طيزها عني
خرجت وانا هايج على الأخر .. وهي عملت الشاي وجابته ليا
وانا بشرب الشاي .. بقولك ايه يا امل لو مفيهاش تعب ابقي اطلعي عندي الأوضة بتاعتي تضرب تقلب
امل: حاضر بكره هبقي اعملها ..
انا: ياريت لو النهاردة وتغيري الملايات .. معلش انا عارف نفسي بتعبك
امل: حاضر يا وليد لما تنزل انت العيادة من عنيا هروقلك الأوضة.. وبعدين مفيش تعب
مدحت: الو ايوة يا عفاف تعاليلي المكتب حالا عايزك
عفاف: حاضر جيالك حالا
عفاف راحت لمكتب مدحت.. خير يا مدحت
اقعدي وركزي معايا .. انا خلاص لقيت الطريقة اللي منها هنجرب الشيكولاتة ومنها هنجد اميرة لصالحنا
عفاف: طب حلو اوي .. ايه هي
مدحت: بصي ياستي اولا هنعتمد في خطتنا على اتنين واحد وواحدة جداد معانا ولاء متكنش تعرفهم
عفاف: مفيش غير هيثم وسوسن
مدحت: حلو جدا .. هيثم شكله ابن ناس وسوسن لسة صغيرة عندها كام سنة دي يا عفاف
عفاف: سوسن تقريبا 20 سنة وهيثم غالبا 25
مدحت: عز الطلب
عفاف: يعني ناوي على ايه فهمني
مدحت: بصي ياستي ….
وبدا مدحت يحكي خطته لعفاف اللي كانت مبهورة وبعد ما خلص كلامه عفاف قالت له
وبكده سواء الشيكولاتة مؤثرة فعلا او لا هنضمن ان اميرة هتخاف من الفضيحة وهتنضم لينا
مدحت: بالظبط كده ولو الشيكولاتة طلعت فعلا زي ما ولاء قالت يبقي الدكتور لازم يبقي معانا
عفاف: طيب كده محتاجين نفهم هيثم وسوسن
مدحت: مش دلوقت .. بس انا عايزك تصرفي ل هيثم ول سوسن 5000 لكل واحد فيهم لما اقولك علشان هيشتروا اللي قولتلك عليه علشان الموضوع يبان محبوك
عفاف: تمام .. طب حاجة اخيرة
مدحت: حاجة ايه
عفاف: الشقة اللي هيتم تنفيذ فيها التمثيلية دي
مدحت: في شقتي اللي في المقطم .. متقلقيش انا مظبط كل حاجة
عفاف: فل اوي كده .. اقوم انا في شغل قد كده فوق دماغي
………………….
بعد مرور اسبوع
……………….
بالليل اتصلت بيا شربات انها هتتأخر بكره علشان جوزها هيسافر الصبح وهي هتوصلة للمطار
انا: وبعدين يا شربات كان لازم تعرفي ادارة المستشفى من يومين علشان يحطوا واحدة بدالك في اليوم ده
شربات: لا مانا هوصل جوزي الساعة 4 الفجر علشان الطيارة بتاعته الساعة 7
يعني لو اتأخرت مش هتأخر اكتر من ساعة وممكن متأخرش اصلا
انا: ماشي لو على الساعة انا هروح متأخر علشان اغطي عليكي ومسببش مشكلة ليكي
صحيت الصبح زي كل يوم في ميعادي قومت لبست هدومي وكانت الساعة 6
بعد ما خلصت لبسي قومت عملت كوباية قهوة وبعد ما شربت قهوتي اتصلت بشربات وعرفت انها وصلت جوزها المطار وواخدة تاكسي ورايحة على المستشفى
انا: طب تمام .. كده انا هنزل بقى طالما انتي رايحة
شربات: انا مش عارفة بصراحة اشكرك ازاي
انا: مفيش داعي تشكريني واعملي حسابك فيه كشف النهاردة عليكي وبعد الكشف هاخدك ونروح نتغدي بره
شربات: كشف ماشي علشان انا كده كده كنت عايزة اقولك وكنت محرجة بصراحة
لكن اشمعنى الغدا ؟؟
انا: من غير اشمعنى انا عايز اغديكي وكمان انتي دلوقت بقيتي فاضية يعني
شربات: معلش يا دكتور مش هينفع انت عارف انا ست متجوزة وكمان مش معنى ان جوزي سافر هدي نفسي الحق اني اخرج براحتي
انا: يابنتي انتي فهمتي ايه ؟ انا مش قصدي اي حاجة .وعموما لما تيجي المستشفى ونتقابل هناك نبقى نشوف الموضوع ده
بعد ما قفلت مع شربات نزلت اخدت عربيتي
ووصلت المستشفى وكان فيه حالات كتيرة جدا
دخلت كانت شربات موجودة .. صباح الخير يا ام دماغ معفنة
شربات: مبتسمة صباح الخير يا احلى دكتور
انا: انا شايف حالات كتيرة بره ..
شربات: حد قالك تبقى دكتور شاطر .. استحمل بقى
انا: ههههههه ماشي يا شربات .. يلا بقى دخلي اول حالة
بعد يوم طويل وشاق من الكشف على الحالات وكان عندي حالتين ولادة واحدة ولادة عادية والتانية قيصرية
خلصت وروحت حجرة الكشف ونديت على شربات وقولت ليها اطلعي على السرير علشان اعملك السونار ..
وكانت شربات في شهرها السادس .. اطمنت على المولود في بطنها وان حجمه طبيعي واطمنت على النبض وعلى المياه اللي في المشيمة .. وكل حاجة كانت تمام
انا: انتي زي الفل والعيل اللي في بطنك بيقولك يا ماما اسمعي كلام الدكتور وليد
شربات: هههههههه لا مش هسمع
انا: بقى كده روحت حطيت ايدي على بطنها وقولت سمعت يا استاذ مامتك اهي مش عايزة تسمع كلامي
شربات: يعني هو هيرضيه ان مامته تروح تتغدى مع واحد وجوزها لسه مسافر
افرض حد شافها الناس هتقول عليها ايه
انا: اولا مامته مش بتعمل حاجة غلط واكيد الناس عارفة اخلاقها .. ثانيا انا مش هحلها وهتغدى معاها غصب عنها
يلا قومي ظبطي هدومك علشان نمشي
شربات: يعني انت مصمم بقى
انا: جدا .. ومش متنازل عن الغدا معاكي
شربات: حاضر يا دكتور .. هعمل ايه انا قصادك
اخدتها ومشيت وروحنا مطعم سمك في طريقنا دخلنا المطعم وطلبت الأكل وقعدنا ناكل .. وبعد ما اكلنا اخدتها كافيه جنب المطعم شربنا الشاي وبعدين قالتلي انها متأخرة وعايزة تروح
انا: يعني وراكي الديوان ياختي
شربات: مش ورايا ديوان ولا حاجة بس خلاص اتغدينا وشربنا الشاي .. اروح بقى
انا: خلاص ماشي يلا بينا
وصلت شربات وبعدين روحت انا البيت
عديت على بابا وماما زعلت جدا ان امل مرات اخويا مش موجودة تحت وسألت ماما
امال امل فين منزلتش ولا ايه
ماما: لا امل مرات اخوك عندها غسيل النهاردة
انا: ماشي .. طب انتي عايزة حاجة انا طالع
ماما: لا استنى انا مجهزة الغدا ليك من بدري
انا: لا انا اتغديت سمك بره وتعبان جدا وعايز انام
…………………………..
اميرة في المحل وعندها ضغط شغل والبنات مش مكفيين كمية الشغل اللي عندها
اميرة: يا سيدة احنا محتاجين معانا بنت تانية ولا اتنين
سيدة: انا قولت ل ابتسام الكلام ده من يوم
ابتسام: ما احنا عندنا تلاتة غيري وغير سيدة وغيرك يا اميرة هي مصاريف وخلاص
اميرة: يابنتي مصاريف ايه اللي بتتكلمي عليها .. اللي هيشتغل ده هيوفرلك وقت وهيزود دخلك .. متبقيش حنوتية كده وماسكة في الدنيا ههههههه
ابتسام: بقى كده يا اميرة .. ماشي ههههه
اميرة: اسماء .. يا اسماء
اسماء: ايوة ياست اميرة
اميرة: هو انا كام مرة اقولك شيلي ام السماعة دي من ودانك … محبكتش تسمعي اغاني وانتي شغالة .. روحي هاتيلي فوطة من برا
اسماء خرجت تجيب فوطة ودخلت المحل وقالت ل اميرة في واحد بره لابس لبس شرطة ومعاه واحدة عايزينك
اميرة: حاضرة هخرج اشوف عايزين ايه دول
اميرة: خير يا انسة
::حضرتك انا الملازم امجد ظابط شرطة . ودي خطيبتي منى
اميرة: اهلا سهلا خير حضرتك
الملازم امجد: حضرتك احنا دخلتنا الأسبوع اللي بعد اللي جاي وكنت حابب ان محدش هيزوق خطيبتي غيرك
اميرة: شرف ليا حضرتك وانا عنيا ليك وليها
الظابط امجد: اه بس فيه مشكلة
اميرة: مشكلة ايه خير
الظابط امجد: هي مش هينفع تيجي هنا .. حضرتك هتيجي البيت وتزوقيها
اميرة: بص حضرتك احنا شغلنا ديما بيكون في الكوافير لان فيه شغل تاني بيكون معانا مش هينفع نسيب الكوافير
الظابط: حضرتك لو على الفلوس الرقم اللي هتطلبية هتاخديه .. ده غير عربية هتوديكي وتجيبك مطرح ما انتي عايزة
واتمني حضرتك تردي عليا في خلال يومين
وده الكارت بتاعي
اميرة اخدت الكارت من الظابط وهو مشي مع خطيبته
ابتسام: خير يا اميرة ماله الظابط
اميرة: ده عريس واللي معاه عروسته ودخلته الاسبوع اللي جاي وعايزني انا اللي ازوق عروسته بس مش في المحل .. اروحلها البيت
ابتسام: وانتي قولتي ايه ؟
اميرة: انا رفضت بس هو اداني الكارت بتاعه وقالي إنه هيديني اي مبلغ اطلبه وعربية توصلني وترجعني
ابتسام: طب كويس ماحنا بنروح اوقات شغل عرايس في بيوتهم
اميرة: اه بنروح بس لما بنكون عارفين مين دول
سيدة: طيب ما ده ظابط شرطة … مأظنش ان فيه حد اضمن من انك هتروحي لعروسة ظابط
اميرة: من هنا لبكره .. يكون حلها الحلال
انا طالعة اقعد مع ولاء شوية
اميرة طلعت وسابت البنات شغالين في الكوافير
اميرة: ازيك يا ولاء
ولاء: تعالي ياختي اقعدي.. اعملي كوباية قهوة ل اميرة يا ليلى
ليلى: حاضر بس هفرج الأنسة على الفساتين اللي هناك واجي اعملها أحلى قهوة
ولاء: انا نزلت من شوية علشان اقعد معاكي لقيت المحل زحمة وانتي كنتي مع واحدة فوق في غرفة الملابس مرضتش اعطلكم
اميرة: اه النهاردة في ضغط شغل وانا من الصبح واقفة على رجليا لما استويت
ولاء: انتوا المفروض تشوفوا كام بنت تانين يشتغلوا معاكم
اميرة: ماما لسة قايلة الكلام ده ل ابتسام ولسيدة
ولاء: ايه الكرت اللي في ايدك ده
اميرة حكت ل ولاء على موضوع العروسة
ولاء: وايه المشكلة ما تروحي طالما فيها قرش حلو
اميرة: فكرك كده
ولاء: اه طبعا روحي انتي اولي بالفلوس وده اكيد مبسوط يعني الفلوس هتكون كويسة
اميرة: خلاص بكره هتصل بيه وهبلغه اني موافقة واخد معايا ابتسام او سيدة
ليلى: اتفضلي القهوة يا اميرة
اميرة: تسلم ايدك يا ليلى
ولاء: ان من رأيي انك تسيبي ابتسام وسيدة هنا، المحل عندك محتاج البنات وغيابك انتي ذات نفسه مش هيأثر.. انتي روحي. وسيبيهم هما يشوفوا شغل المحل
اميرة: عندك حق في دي … خلاص
تاني يوم اميرة اتصلت بالظابط امجد وقالت له انها موافقة وهو قالها خلاص وانا هدي رقمك لخطيبتي علشان هي اللي هتتواصل معاكي بعد كده
………………..
تاني يوم بعد ما خلصت المستشفى صممت بردو اخرج مع شربات واتغدى معاها
كنت مصمم اني اكسر اي حواجز بينا واقرب منها يوم عن يوم وفعلا حسيت ان شربات النهاردة وانا بتغدي معاها مش محرجة ولا مكسوفة زي امبارح .. وكنا بنضحك وبنهزر
وبعد ما اتغدينا وصلتها للمكان اللي متعودة تنزل فيه وبعدين طلعت على البيت وانا نفسي اشوف امل والمس طيزها زي قبل كدة
وفعلا لما روحت البيت وروحت عند بابا كانت امل عنده
وبعد ما قعدت مع بابا شوية واطمنت عليه خرجت في الصالة وكانت امل قاعدة على الكنبة بتطبق في الهدوم بتاعتهم اللي جابتهم من المنشر
انا: عاملة ايه يا مول
امل: كويسة يا وليد. انت عامل ايه في شغلك
انا: اهو ماشي الحال
امل: اعملك اكل ؟
انا: ياريت لو كوباية شاي
امل: ليه انت اكلت في المستشفى ولا ايه
انا: اه انا اكلت بره.. امال محسن وعامر فين
امل: فوق في الشقة انا لسة نازلة من عندهم غدتهم وغسلت المواعين
انا: تسلمي يا امل
امل: ياعم على ايه .. اما اقوم اعملك الشاي
امل قامت ودخلت المطبخ علقت على الشاي وانا بعد منها بثواني روحت وراها المطبخ
وعملت نفس اللي عملته قبل كدة
عديت من وراها ولذقت بزبي في طيزها ومليت كوباية الميه وبعدين خرجت تاني بس ببطئ اكتر لدرجة اني وقفت ثواني وراها
وانا لازق فيها وزبي كان في نص طيزها
ولفت نظري انها حتى محاولتش تبعد طيزها عني
خرجت وانا هايج على الأخر .. وهي عملت الشاي وجابته ليا
وانا بشرب الشاي .. بقولك ايه يا امل لو مفيهاش تعب ابقي اطلعي عندي الأوضة بتاعتي تضرب تقلب
امل: حاضر بكره هبقي اعملها ..
انا: ياريت لو النهاردة وتغيري الملايات .. معلش انا عارف نفسي بتعبك
امل: حاضر يا وليد لما تنزل انت العيادة من عنيا هروقلك الأوضة.. وبعدين مفيش تعب
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
الساعة خمسة اميرة في الفيلا نايمة لانها كانت سهرانة للصبح مع اصحابها ويدوب نامت ساعتين وصحيت على صوت مامتها بتقولها انها هتمشي هي واخوها ملاك في زيارة عند عمة ملاك وانهم هيقضوا اليوم عندها وبعد ما صحيت معرفتش تنام تاني غير على الساعة تلاتة العصرسمير جوز مامتها رجع من الشركة بدري لما عرف ان الفيلا فاضية ومفيهاش غير اميرة والدادة سعدية ودي على طول في المطبخ او بتروق في الفيلاسمير راح الفيلا وكانت الدادة سعدية بتنضف في الصالةسعدية: انت جيت بدري يعني يا استاذ سميرسمير: اه خلصت الشغل وحسيت نفسي مرهق شوية قولت اروحسعدية: طيب تؤمرني بحاجةسمير: ياريت لو فنجان قهوة تطلعهولي الأوضة بتاعتيسعدية: حاضر يا بيهسمير طلع الأوضة بتاعته وغير هدومه ولبس تيشرت وشورت وسعديه عملت القهوة وطلعتها اوضتهسعدية: تؤمرني بحاجة تانيةسمير: لا خلاص كده انتيسعدية نزلت وسمير استنى لما اتأكد انها نزلت تحت وبعد ما شرب فنجان القهوة دخل على مريم اوضتها وهي نايمةوكانت نايمة بقميص نوم اسود وكلوت تحت منه اسود شفافكانت نايمة على بطنها وفاردة رجل وتانية الرجل التانية .. وكسها باين من شففان الكلوت سمير قعد جنب مريم وبقي بيتأمل جمال جسمها وهي نايمة وكان بقالو فترة بسبب ضغوط الشغل وسفره بره مصر مجاش ناحيتها ولا مارس معاها الجنس .. وكل ما كان يبقي ظروفة تسمح إنه ينام معاها كانت الظروف تمنعه يا مامتها موجودة يا ملاك ابنه في الفيلا وسمير ميعرفش ان مراته وابنه وبنت مراته كلهم بيمارسو الجنس مع بعض.. وكان متخيل إنه هو بس اللي بيمارس جنس المحارم مع مريم بنت مراتهعيونه بتاكل جسمها الملبن وكسها المنفوخايده راحت على وراكها ونزلت وهو بيحسس بالراحة اوووووي عليهممريم صحيت من النوم على لمسات زوج مامتها: عمو ؟سمير: ايه الملبن دهمريم: ههههه انت جيت من الشغل امتيسمير: من شوية .. لما عرفت ان الفيلا فاضية ومفيش غيرك مقدرتش افوت الفرصة ديمريم: طب اروح اغير ريقي بأي حاجةسمير: انتي لسة هتغيري ريقك .. انتي وحشاني اووياميرة: وانت كمان وحشني اوي ياعمو بس انا كنت نايمة مش هينفعسمير: ليه بقى ؟ انتي بوقك عسل حتى لو لسة قايمة من النوموراح طالع فوق منها واخد شفايفها بين شفايفهمريم: ممممم بالراحة على شفايفي وجعتنيسمير: انا تعبان اوووووي وانتي وحشاني اوي اوي اووووويايده نزلت على بزازها وبقي بيفعص فيهم كأنه ماسك عجينة في ايدهمريم ايدها راحت لزبه وبقت عمالة تدعك فيهايه ده زبك واقف اوووي كده ليهسمير: هو زبي بس .. انا جسمي كله مشتاقلكمريم:: طب انا عايزة امصهسمير نزل من على مريم وراح بجسمة ورا دماغها وقلع الشورت والبوكسر وبقى زبه فوقهامريم مسكت زبه وشدته على بوقهاسمير طلع بزازها بره القميص ونزل يرضع حلماتها وهو بيدعك في بزازها .. وهي واخدة زبه في بوقها وشغالة مص فيه سمير بقى عمال ينيكها في بوقها وهي قافلة شفايفها على زبه وهو شغال يدخله ويطلعة وهاري بزازها تفعيصشوية سمير شال زبه من بوقها وراح بين فخادها وحط لسانه على كسهااحححححح ااااااح اااااااااااح احححححححححح…. ايووووه ايوووووه ياعموووووووووسمير:: كسك حلو اوي يا مريممريم: كسي عاجبك اووي كدةسمير: اااااه يا مريم عاجبني اوويلسانه دخل جوا كسها وبقي عمال يحركة لجوا ويطلعه وهي ماسكة راسه وعمالة تطلع وتنزل بكسها على لسانهااااااااه ااااااااااه …..ااااااه ياعمو ااااااهسمير قومي فلئسي يا مريممريم قامت وراحت مفلئسة لعمها سمير وهو نزل فشخ طيزها بأيده ودخل بلسانه وبقى بيحركه على خرم طيزها وصوابعه بين شفرات كسها بيدعك .. وهي بتحرك طيزها عليه زي الكلبة لما بتكون طالبة تتناك سمير حطة صباعين في بوقة وبعدين حطهم على خرم طيز مريم وبقي بيدخل صوابعه بالراحة وايده التانية بيدعك في كسها من تحت.. ومريم هايجة وممحونة وبتتأوهاااااااححححححححححح مش قاااادرة ياعمووووو قوم دخل زبك في كسيسمير قام ومسك زبه وبقي عمال يمشيه على كس مريم.. بين شفرات كسها ويطلعة لغاية خرم طيزها ويرجع ينزل بين الشفراتااااااااه دخلة بقى .. بجد مش قادرة .. كسي موووولع اوووويحط الراس على فتحة كسها وبدأت يدخله فيهاااااااااه ااااااااااااه جميل خالص جميل خالصعمال يدخل زبه ويسحبه وبزازها بتروح وتيجي وهي مدلدلة لتحت وصوابعه غارزة في لحم طيزها من الجناب وشغال يدك زبه دك في كسها من ورا مريم نامت على ضهرها وفتحت رجليها وبايدها عمالة تدعك في زنبورهاااااااااااه ااااااااااه ياعمو. كسي موووولع اووويسمير جاب المخدة الصغيرة وحطها تحت طيز مريم ورفع رجليها اوي لغاية ما كانت قربت توصل لراسها وهي نايمة ومسك زبه وغرقة تفالة وحط زبه في خرم طيزها من تحتونام عليها وبدأ يضغط بجسمه على زبه وزبه بقى بيدخل فيها وسط اهااااتها وصرخاتهابررراحة برااااحة زبك تخين اوووووياااااااي .. بجد مش قااااادرةلكن سمير مكنش مهتم بصراخ مريم وبقي عمال ينيكها في طيزها جامد وزبه بيدخل وبيخرج وكانت حاسة انه مدخل عمود خرسانة في طيزها وموجوعة اووويبعد صراخ وبكاء مريم المتواصل سمير شال زبه وحطه في كسهاااااه ايوة كده ياعموووو .. ااااااااااااااااهفضل سمير ينيك في مريم لغاية ما جاب لبنه في كسها .. وفضل نايم فوق منها وزبه بينزل في اللبن ومريم ضماه في حضنها وعمالة تحضن فيه وتبوسه في شفايفه …….. القصة في منزل الدكتور ……… بعد ما خلصت شرب كوباية الشاي وطلبت من امل مرات اخويا تطلع تروق الأوضة بتاعتي وقالت ليا لما انزل العيادة هتروقهامبقاش عندي امل اني انيكها النهاردة معرفش ليه كان جوايا جرائة رهيبة وكنت مستعد اغتصبها حتى لو غصب عنها خصوصا اني عارف انها بتتخيل حد بينيكها وهي بتتناك من جوزها وكلام صاحبي الدكتور فودة لما سألته على اساس ان صاحبي ومراته هما اللي بيتخيلوا حد معاهمكلامة طمني واداني جراءة رهيبةطلعت وانا مضايق ان امل مش هتطلع غير بعد ما انزل دخلت شقتي ومحسن وعامر كانوا قاعدين في الصالة مشغلين فيلم على التليفزيون وبيتفرجوا عليه واول ما دخلت محسن قام جري سلم عليا وقالي بابا ما تقول لعامر يخدني معاه لحسن مش راضيانا: هو رايح فينعامر: هنخرج انا وصحابي يابابا ومحسن مش هينفع يجي معاناانا: مينفعش ليه ؟؟عامر: يابابا ماهو مش كل خروجة محسن هيلزقليانا: طيب لو مأخدتش اخوك معاك مفيش خروج خالصعامر: يابابا مش كل مرة تقولي كدةانا: يعني اخوك هيخرج مع مين ان مكنش يخرج معاك ؟؟عامر: يووووووه كل مرة كده يابابا… اتفضل ادخل البس يا زفتانا: احترم نفسك ومتشتمش اخوك محسن دخل لبس هدومه وعامر اتصل بصحابه واتفقوا مع بعض على مكان يتقابلوا فيه وانا دخلت علشان اناموانا ممدد على السرير عمال افكر في امال وبفكر في اللي قريته في الشات اللي كان بين عامر وبين بسمة وفي كلامهم مع بعضبعد تقريبا نص ساعة سمعت تليفون ابني عامر بيرنانا في بالي .. ايه ده هو عامر لسه قاعد ولا نسي تليفونهخرجت لقيت تليفون عامر محطوط على الطرابيزة وهو نزل .. شوية التليفون رن تاني مردتش ارد وسبته زي ماهو في مكان وروحت الأوضة تاني وقبل ما اوصل لباب الاوضة معرفش ليه قولت اما ابص على التليفون اشوف فيه ايهوانا عارف الباسورد بتاع التليفون لاني كنت منبه عليه قبل كده إنه لو عمل باسورد انا معرفوش يبقي فيه حاجة غلط وكدة هاخد منه الفون خالصوفعلا جربت الباسورد لقيت التليفون فتحاول حاجة فكرت فيها … المعرض فتشت في الصور لقيت كل الصور اللي عنده لبسمة موجودة ومفيش اي جديد بينهم قفلت الفون وقومت عملت كوباية شاي ورجعت قعدت وانا بشرب الشاي عمال ابص للفون .. افتكرت تطبيق الواتسفتحت الفون تاني ودورت على الواتسلقيت الواتس فتحته ولقيت اخر محادثة بينه وبين بسمة امبارح بالليل على الساعة 4 الفجر .. المحادثة كانت طويلة فضلت اطلع لغاية ما وصلت لمحادثة من فترة طويلة وبقيت بنزل وانا بقراء الكلام بينهم لغاية ما شفت الفضايحقولت في بالي عامر اول ما هيفتكر إنه نسي الفون اكيد هيرجع وجاتلي فكرة اني افتح الواتس بتاعة من عندي … عن طريق الواتس وايبجبت تليفوني من الأوضة وفتحت متصفح جوجل وكتبت في البحث واتس وايبوجبت الصفحة العرض بأصدار سطح المكتبظهرلي مربع على شمال الشاشة … وفتحت الواتس على تليفون عامر ومن الاعدادات جبت واتس وايب .. قربت كاميرا تليفون عامر على المربع اللي ظهرلي في تليفونوفتح عندي الواتس بتاع عامررجعت تليفون عامر مكانه وانا اخدت تليفوني ودخلت الأوضة بتاعتي وطفيت النور وقعدت اقراء المحادثة اللي بينة وبين بسمةوكانت المفاجأة التانية اللي مكنتش اتوقعهاعامر بيمارس الجنس مع بنت عمه … جنس كامل … وحنان شافتهم وهما بيمارسو الجنس مع بعض في الأوضة اللي فوقكلام بسمة وهي بتسأله هي مرات عمو قالت حاجة وكانت بتحكي له عن خوفها وعن منظرها الزبالة لما حنان شافتهم عريانين وخايفة لتكون شافتهم وعامر بينيكهاوبقت بتتحايل عليه إنه يكلمني علشان اخطبهالهالمفاجئة التانية في محادثة من ضمن المحادثاتعامر:: حبيبتي انتي فينبسمة: انا في الأوضة بتاعتيعامر: وحشتيني اوي ونفسي اقابلك فوق في عشنابسمة: تاني ياعامر .. مش هينفع طبعا .. انت عايز حنان مرات عمي تشوفنا تانيعامر: طيب انا هتجنن عليكي وزبي مولعبسمة: وانا كمان يا عامر هموت عليك بس اعمل ايهعامر: بسمة بقولك ايه واحنا مع بعض قبل ما حنان تطب علينا فاكرة الكلام اللي كان بينا وانا بنيككبسمة: كلام ايه ؟.. الكلام اللي قولناه كان كتيرعامر: لما سألتك على مامتك لما بتبقي مع باباكي بتتخيل مين بينيكها … فاكرةبسمة: ههههههههههههههه بس بقى عيب كده دي ماما بردوعامر: يابت قولي بجد فاكرةبسمة: اه فاكرة … بس ليه ؟عامر: انتي يومها قولت انها نفسها تتناك من بابا ومن السباكبسمة: اه ياحبيبي انا قولت كدةعامر: يعني هي فعلا نفسها في كدةبسمة: بص يا عامر هو اللي انا فهمته من كلام ماما وبابا انهم بيقولوا كده بس علشان يغيروا وميحصلش ملل جنسي بينهم … لكن نفسها بجد معرفش انا لما قريت الكلام ده معرفش ليه حسيت برغبة رهيبة في ممارسة الجنس وزبي وقف على اخرةكملت قراية لغاية ما وصلت لمحادثة عامر كان بيمارس معاها الجنس الكتابي وجت سيرة مامتها وقالت ان امها وهي بتمارس الجنس مع باباها كانت واقفة ورا الباب وبتسمعهموسمعت مامتها بتسأل ابوها وبتقوله انها حلمت ان عمو وليد اتحرش بيها في المطبخ تحت عند مامته وهي بتعمل اكلوباباها فضل يسألها وعملك ايه في الحلم يا شرموطةحكت له إنه عمل نفسه بيشرب ميا وكان بيلزق فيها وبيحك زبه فيهاوهي سألته لو اخوك عمل كده فيا بجد وانت عرفت ان ده حصل بجد هتعمل ايهعامر: وباباكي قالها ايهقالها إنه بيتمنى انها تتناك وتشبع كسها منهعامر: ااحااااااااابسمة: كل ده تخيل بينهم ياعامر ماما عمرها ما تعمل كده ولا بابا انا متأكدةعامر: طب ايه حكاية السباك بقىبسمة: انت عارف عمو سعيد السباكماما حكت لبابا وقالت له في يوم جه يركب لينا صرف الغسالة وشافتة بيهرش في زبه اللي كان مدلدل وباين في البنطلون. ومن ساعتها وهي نفسها تتناك منهوبتقول ل بابا انها كانت بتتعمد تلزق فيه وتغريه بطيزها وهو شغال في تركيب صرف الغسالةعامر: يعني ده حصل فعلابسمة: لا طبعا كل ده بتهيج بابا وبتثيره بعد ما قريت كلام بسمة تأكدت ان امل مرات اخويا زي ما قال صاحبي فودة انها عندها الرغبة فعلا في انها تتناك من حد غير جوزهاوالحد ده انا والسباك … واللي صدمني جدا ان اخويا الكبير. ( معرص رسمي ) وقررت اني لازم انيكها واشبع رغبتها ورغبتي طالما هو نفسه في ده وهي نفسها في كدةقفلت تليفوني وانا هايج مش عارف اعمل ايه حاسس بنار في زبي فكرت انزل لحنان لكن لقيت نفسي في هند اكتراتصلت بهند وقولت ليها عايزك تجيلي دلوقت العيادة زبي مولع نار وعايز انيك باي طريقةهند قالت انها نص ساعة وهتبقى في العيادةوفعلا لبست هدومي ونزلت ومفيش نص ساعة هند كانت في العيادةاخدت هند في اوضة الكشف وعلى سرير الكشف نكت هند أحلى نيك .. وفقعتها زوبرين ورا بعض .. فشخت كسها وطيزها وشبعتها لبنقعدت في مكتبي وهفني الشوق اولع سيجارة . اديت هند فلوس علشان تشتري ليا علبة سجاير من بره هند لبست هدومها وراحت جابتلي علبة السجاير قعدت ولعت سيجارة شوية لقيت شربات بتتصل بيا وبتقولي الحقني يا دكتور انا بموتانا: في ايه يا شربات مالكشربات: وقعت يا دكتور وحاسة نفسي هموتلبست هدومي بسرعة وقولت لهند لو اتأخرت اعتذري للي حاجزين معايا حالة مستعجلة ولازم امشي حالااخدت عربية وانا بتابع مع شربات بالتليفونوصلت بيتها على العنوان اللي قالتلي عليهوكانت ساكنة في منطقة شعبية .. اغلب البيوت اللي فيها قديمة وباين عليها اثار الزماندخلت البيت وشربات كانت ساكنة في الدور الرابع .. اخر دورضربت الجرس واخدت بتاع عشر دقايق على ما شربات اتسندت ووصلت للباب وفتحتليدخلت وحطيت الشنطة بتاعتي على طرابيزة جنب الباب وشلت شربات وسألتها على اوضتها.. دخلتها الأوضة ونيمتها على السريروخرجت جبت الشنطة من بره وبعدين دخلت على شرباتاول حاجة اطمنت انها مش بتنزف وبعدها اطمنت على نبض الجنين وحركته في بطنهاولما اطمنت ابتسمت لشربات اللي كانت مرعوبة على اللي في بطنهاانا: نحمد ربنا ان الجنين بخير ومفهوش حاجةشربات: بجد يا دكتورانا: هو الكلام ده فيه حاجة غير الجدانا هديكي حقنة مسكنة وعايزك ترتاحي يومين تفضلي نايمة على ضهركهو ملكيش حد هنا يجي يخدمك اليومينشربات: فيه اخت جوزي بس انا مش حابة اضايق حدانا: ماهو لازم حد يبقي جنبكشربات: انا هتصرف يا دكتور .. وبجد انا متأسفة اني عطلتك وجبتك كده على ملا وشكانا: بجد لو قولتي كده تاني هزعل .. انا اصلا بتلكك علشان اشوفك .. قصدي اخدمك يعنيشربات: بجد مش عارفة اقولك ايهانا متقوليش وعموما انا بكره هعدي عليكي بعد المستشفى علشان اطمن عليكيوعايزك تتابعي حركة الجنين كويس ولو حسيتي إنه مش بيتحرك تتصلي بيا حالا وفي اي توقيت ماشيشربات: حاضر يا دكتورانا: استأذن انا بقى
-
- المواضيع المُتشابهه
- ردود
- مشاهدات
- آخر مشاركة
-
- 5 ردود
- 278 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة احمد زيدان
-
- 1 ردود
- 171 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة ياسمين
-
- 1 ردود
- 218 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة ياسمين
-
- 9 ردود
- 473 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة نسوانجى
-
- 3 ردود
- 171 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة نسوانجى
-
- 8 ردود
- 212 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة نسوانجى
-
- 6 ردود
- 417 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة شاغل الفتيات
-
- 0 ردود
- 199 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة احمد زيدان
-
- 0 ردود
- 284 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة رغبة ملتهبه
-
- 0 ردود
- 241 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة رغبة ملتهبه