رحلة العمر
مرسل: الثلاثاء 17 ديسمبر 2024 4:40 pm
انا اسمي احمد عمري حاليا ظ¤ظ¥ سنة من تونس دي حتكون مشركتي الاولى في المنتدى اتمنى تعجبكم القصة
قصتي مع الجنس ابتدت من و انا عندي ظ،ظ¨ سنة و من هناك* اتغيرت نظرتي للناس و الدنيا عموما في سن ظ،ظ¨ كان طولي ظ،ظ¨ظ** و كنت مهتم بجسمي اوي و العب رياضة كتير
عشان كدا جسمي كان جذاب و اصلا انا وسيم في في مظهري
ابطال القصة دي حيكونوا و دي اعمارهم لما بلشت القصة
امي منى ظ¤ظ¥ سنة
ابويا محمد ظ¥ظ*سنة
ملاك اختي ظ¢ظ¥ سنة
*امل جارتنا ظ£ظ¢ سنة و تشتغل مشرفة في مصنع نسيج و هي تشتغل عشان تكون علاقات و تضيع الوقت لان هيا مش محتاجة فلوس و دا عشان* متزوجة من عمو محسن ظ¤ظ* سنة و يشتغل مدير نزل في مدينة سياحية قريبة مننا و هو اصلا من عيلة ثرية
دول شخصيات الرئيسية في قصتنا و الباقي حنعرفهم لما يجي دورهم**
تدت قصتنا لما كان عمري ظ،ظ¨ سنة و كنت فيظ¤* ثانوي (الثانوية العامة )لان حالتنا المادية ميسورة كنا بأدرس في مدرسة خاصة* انا و اختي قبلي و عيلتنا بتسكن في منزل عبارة عن فيلا صغيرة يتكون من طابقين. طابق سفلي فيه غرفة بابا و ماما و المطبخ و حمام كبير وصالة و غرفة الطعام و طابق العلوي فيه غرفنا انا و اخواتي و غرفة الضيوف
في يوم كنت رجعت من المدرسة و دخلت غرفتي أخذت كمبيوتر تبعي و أخذت امارس هوايتي المفضلة و هي تهكير كنت في تلك السن أعشق كل ملو علاقة بتكنولوجيا و لحظة و سمعت تليفوني بيرن أخذتو كان عمو محسن هو يلي بيتصل كان عيزني اروح بيتو عشان كان في ورقة في مكتبو محتاج منها رقم عايزوا كانت ساعة ظ¢ظ¢ بالليل و قالي انو طنط امل في الشغل و هو محتاجوا ضروري و دلني على
مكان المفتاح الي تركينو لضرورة في مكان ميبنش للحد
*(انافي سن ظ،ظ¨ كنت فتى خجول و متفوق في دراستي عشان كنت عايز احقق حلمي و اني اصير مهندس برمجياتsoftware engineering
و اسس شركتي الخاصة ليس لدي تجارب عاطفية بس كان الجميع يحبني** عشان اخلاقي و كنت ككل مراهق بتفرج* كتير على السكس و اعشق الجنس بس خجلي كان منعني اني اعمل علاقات جنسية)
نزلت من غرفتي لقيت ماما و ملاك اختي يتفرجوا في تلفزيون سلمت على ماما و قلتلها خمس دقايق و جاي حروح بيت عمو محسن خرجت من بيتنا و دخلت بيت عمو محسن عن طريق الباب الفاصل بين الجنينة تباعنا و الي تبع عمو محسن و دا باب فتحناه بين بيوتنا عشان نروح عند بعضنا من غير ما ننزل الشارع أخذت المفتاح و فتحت الباب و كنت رايح المكتب بس سمعت صوت جاي من طابق العلوي فكرتو حرامي أخذت سكينة من المطبخ و طلعة فوق لما طلعت السلم صوت صار اوضح دا صوت آهات و دا صوت طنط امل انا عرفوا كويس قربت من أوضة بشويش و سمعت صوت راجل كمان بيقول :
-انزلي* ارضعي زبي كويس يا شرموطة المصنع
الصوت دا كمان انا عارفوا كويس دا صوت.........
اتمنى الجزء الاول يكون عاجبكم دا كان مقدمة و ما فيهوش جنس القصة حتكون طويلة و فيها كل انواع الجنس
انزلي* ارضعي زبي كويس يا شرموطة المصنع
الصوت دا كمان انا عارفوا كويس دا صوت بابا ايوا دا صوت بابا انا عرفوا كويس* (نسيت اقولكم انو بابا يبقا مدير المصنع الي تشتغل فيه طنط امل و نائب رئيس مجلس الإدارة مجموعة المصانع الي في كل أنحاء البلد و كمان في عندهما مصانع برا البلد و بابا عندوا ظ£ظ*% من أسهم هذه المجموعة و كمان عندنا ضيعة في الارياف و عمارة مأجرينها في وسط العاصمة و بابا هو الي دخل طنط امل تشتغل مشرفة عل العمال في المصنع) و طنط بترد عليه انا شرموطتك و شرموطة زبك الي مكيفني ديما و نزلت ترضع . انا كنت فتحت الباب بشويش و بقيت بتفرج كانت طنط امل نزلت على ركبها و بترضع زب بابا الي كان كبير و واقف على اخرو و مسك رأسها و بقى بينيك بقها و هي ريقها بينزل شلالات من بقها و بتتخنق انا أخذت تليفوني و بقيت بصور الي بيصير بابا وقف طنط امل على طرف سرير و قلها افتحي طيزك يا شرموطة عشان اعرف انيكك منها
-امرك انا شرموطة و لبوة و بتناك من طيزي انا عيزاك تكيفها و تفشخها اححححح كيفني يا حبيبي و كان بابا بلش يرزع في طيزها و هي بتخرج آهات تذوب الحجر دي ملكة جمال ياما ضربت عليها عشرات دا اجمل جسد شوفتو في حياتي و كنت ديما اتخيلو عامل ازاي تحت هدوم طنط امل دي عندها طيز متوسطة بس مدورة و مرفوعة توقف زب الخول و بزاز كمان متوسطة اد البرتقالة مشدودة و شعر اصفر حرير و عنين بني و شفايف تتاكل اكل هيا شبه الممثلة الاباحية** فجسمها cory chase
في لحظة اني كنت سرحان في جسمها كانت طنط شفتني و انا بصورها و انا مش واخذ بالي لما فقت من سرحاني لقيتها شايفاني و بتبتسملي اتخضيت قفلت تليفوني و روحت المكتب تبع عمو محسن صورت الورقة و بعثتلو صورة و رجعت بيتنا لقيت ماما طلعت نامت بس ملاك اختي فضلت مستنيني لإني تأخرت و مخذتش بالي و هي قلقت عليا ملاك دي اسم على مسمى هيا فعلا ملاك لما تشوفها بتبتسم نفسيتك بترتاح دي احن شخص عرفتو
*(وصف ملاك هيا عينيها زرق و شعر اشقر بزازها كبيرة شوية و طيز متوسطة شبه الممثلة الاباحيةjane** Molly عشان تعرفو تتخيلوها نفس الجسم )
قعدت معها شوية تكلمنا و بابا دخل البيت ملاك قالت
-مساء الخير بابا
-انتو لسا صاحيين
-اه كنت بتحدث انا و احمد و حنطلع ننام
-يلا عشان المدرسة الصبح
-ماشي بابا تصبح على خير
-و انتو من اهلو
و طلعت على اوضتي من غير مأكلم بابا و لا كلمة عشان كنت زعلان منو عشان بيخون ماما مع طنط امل بس مقدرتش اتكلم معاه دخلت اوضتي مسكت تليفون اول حاجة جات في بالي اشغل الفيديو و اتفرج عليه حسيت بزبي وقف على اخرو احتراما لهذا الجسد فخرجتو و بقيت اضرب عشرة على طنط امل و هي بتتناك من بابا لحد منزلت لبني . قفلت تليفون و غمضت عيوني و بلشت افكر حاعمل اي مع طنط امل دي شفتني و انا بتفرج عليها و بابا مكلمنشي تبقى مقلتلوش عني هي ناوية على اي و رحت في نوم صحيت الصبح على صوت ماما بتصحيني عشان المدرسة فقت فتحت تليفون لقيت مسج علواتس فتحتو اتخضيت*
*المسج كان من طنط امل كانت كاتبة عشان تضرب عشرات براحتك على الشرموطة جارتك وانا مستنيك لما تخلص تتفرج تعالا* و كان معاه فيديو لما فتحتو بانت اوضة نومها دي مركبة كاميرا في اوضة النوم و مصورة ليلة البارح مع بابا و بعثالي الفيديو كامل من اول ما بلشت الليلة لحد ما بابا جاب لبنو في بقها
فجأة ماما دخلت اوضتي و بتقولي انت لسى في السرير يلى تفطر الوقت تأخر قومت اخذت دش و لبست هدومي و طلعت فطرت اخذت شنطتي و انا ماشي تليفوني رن مثل ما توقعت طنط امل كانت شايفني من البلكونة تباعها قلتي اوصل لاخر الشارع و لف و ارجع كنت مضطر اسمع كلمها عشان افهم هي عايزة اي مني روحت على اخر الشارع اطمنت انو مفيش حد شايفني و رجعت لقيت باب بيتهم مفتوح دخلت و قفلت الباب و نديت على طنط امل قالتلي انها فوق اطلعلي طلعت لقيتها في اوضة نومها قاعدة* فوق السرير و لابسة قميص نوم احمر يا دوب مغطي نص فخذها من غير اندر و لا برا و حطا رجل فوق التانية انا شوفتها تنحت في جمال جسمها هي بيضة قشطة و مع قميص احمر يا لهوي فضلت متنح فيها لحد مفوقت على صوتها بتقولي
- حتفضل واقف كدا كتير متيجي اقعد جمب طنط امل
مشيت لحد السرير و انا مش مصدق نفسي اني في اوضة نومها و قاعد معها في السرير و هي كدا
- ههههههه ها قولي بقا اي رأيك فيا ليلة مبارح و انا بتناك من ابوك
انا كنت مش مصدق برودة دمها و هي بتقولي كدا و هي مبتسمة
- انتي زاي كدا ازاي تعملي كدا مع بابا و تخوني زوجك و ماما الي معتبراك زي اختها
- انا اعمل اي شي* عاجبني مع اي حد مفيش حد عندو عندي حاجة
-ازاي انت ست متزوجة يعني المفروض تحترمي زوجك
- بلا زوج بلا نيلة دا انا باشوفو مرة كل شهر يجي يحط زب يلي ادا تمرة دقيقة و ينطر لبنو و ينام و عشان ابسطهالك محسن عارف بكل حاجة انا بعملها و مبسوط كمان اي رأيك
- لا مستحيل في زوج يعرف انو مراتو بتخونو و يبقى مبسوط
- خلينا بقى من محسن دلوقتي انت اي الي جابك امبارح و ازاي دخلت البيت و شفتني و انا بتناك من باباك
لما سمعت كلمة بتناك من باباك زبي وقف جوا البنطلون و* بقى عامل خيمة فيه و لان بنطلون الزي تبع* المدرسة كان قماش و خفيف اوي زبي بقى ظاهر اوي و طنط امل لاحظاتو و عينها برقت و انا وجهي احمر و وقفت كنت عايز اخرج بس هيا مسكتني من ايدي و حطت ايدها تانية فوق زبي اتخضيت ملي هيا بتعملو عشان دي كانت اول مرة حد يلمس زبي بس عرفت ازاي تخليني اهدى وقفت جنبي و حطت ايدها على شعري و بقت بتقولي اهدى حبيبي* اقعد انا لسى عايزك
- عايزني في اي
-اقعد بس و انا حقولك
-ماشي
قعدت و رفعت وشي لقيت مفاجأة عمري متخيلتها* طنط امل قلعت قميص النوم و وقفت ملط قدامي بحلقت في جسمها اوي و كنت عايز انط عليها اكلها اكل بس مسكت حالي عليها بس هيا قطعت عليا تفكيري و قالتي
- بصراحة انا عايزة حابة اجرب حاجة خام من زمان و انت امور و انش**** تكون فحل زي ابوك
انا مكنتش عارف اعمل حاجة كنت بس عايز امتع نظري* بالجسم الملبن الي قدامي فجأة زقتني على السرير من كتفي انا كنت في عالم تاني من حاسس بحاجة حواليا كنت اول مرة اشوف جسم ست ملط و مين طنط امل يالي توقف كل ازبار البلد و هي مشيا كنت ظهري ممدود عالسرير و رجلي برا على ارض كنت مغمض عيني و كنت بس عايز اتمتع باللحظة طنط امل نزلت على ركبها قدام زبي و بدات تحرك ايدها على زبي من فوق الهدوم و تنزل بأيدها على فخذي و بعدين ترجع تاني و هي مركزة في وشي و شايفة النشوة الي انا فيها هي عايزني انساق ورا شهوتي و مافكرش في حاجة تاني و انا صراحة سبت نفسي ليها و كنت في عالم تاني عالم مليان بالنشوة و المتعة .طنط امل بلشت تلعب بزبي و تلحسو من فوق الهدوم و بايدها تانية بتفك حزامي و فلحظة قلعتني جزامة و مسكت بنطلون و قلعتني اياه و البوكسر كمان و بقيت ملط من تحت .طنط امل نزلت تاني على ركبها و مسكت زبي في ايدها و بقت بتطلع و تنزل بايدها عليه و نزلت بشفايفها على بيوضي و اخذت تحرك لسانها عليهم و بلشت تطلع بلسانها و بتمشيه على زبي للحد راس و هي عينها في عيني و قالتي مبسوط عاجبك الي بعملو رديت عليها أه اوي
-عايزني اكمل
-اه ارجوك
-ماشي
و رجعت حكت شفايفها على راس و بلشت تمصو تنزل عليه تاخذو كلو فبقها و تطلع رغم ان زبي كان كبير و تخين بس هيا بتقدر تاخذو كلو في بقها و فضلت تمص بخبرة و انا كنت حساس بأحساس ممتع اوي اول مرة اوصل لدرجة دي من نشوة و عشان كانت اول مرة اخذت في ايدها خمس دقيق و قلتلها خالص حأجيب قالتلي هاتهم في بوقي و اخذت زبي كل في بوقها و بلشت شلالات لبن تنزل مني اول مرة انزل الكمية دي و كان اللبن بيوقع من بوقها و ينزل على بزازها و هي اخذت تمسح اللبن من عليها و تحطو فبوقها و قالتلي طعمو حلو اوي و رجعت خذت زبي نظفتو في بوقها و قالت يلا نخذو دوش عشان نكملو الجولة التانية .دخلنا الدش و هي فتحت الميا و بلشت تحميني و تفرك في جسدي و زبي و تنظفو كويس انا سخنت اوي و انا شايف طنط امل ملط معي تحت دش مسكتها بقوة و اخذتها في زاوية دش و اخذت شفايفها في حتت بوسة و فضلنا خمس دقايق كدا و بعدين مسكتها من شعرها و قلتلها انزلي ارضعي زبي كويس يا شرموطة
نزلت على ركبها و خذتو فبوقها و انا قررت اني اكون انا المسيطر عليها و بلشت انيك بقها بقوة للحد ما بتختنق و اطلعوا عشان تاخوا نفسها و ارجعوا تاني بعدين اخذتها على الاوضة زقيتها عالسرير و نطيت و بلشت اطبق يالي كنت اشوفو في السكس اخذت شفايفها و بقيت ابوسها و ايدي بتفرك في بزازها و نزلت بلساني لرقبتها و ببوس رقبتها و وبعدين مسكت بزها اليمين و اخذت احرك لساني فوقو في شكل دواير للحد موصلت لحلمتها لما مسكتها بشفايفي خرجت منها ااااه هجتني عليها اكثر و اخذت اكل بزازها اكل و هي اهاتها بلشت تعلى تركت ايدي تلعب ببزازها و نزلت بلساني على بطنها للحد اول كسها اول مرة اشوف كس بجمال دا انا شفت الالاف افلام سكس عمري مشفت زايو نزلت عليه بلساني و اول ملمست زنبورها جسمها بلش يتشنج و اهات تطلع منها و تصرخ هجيب و نزلت شهوتها و هديت شوية .رجعت الحس كسها و كنت اطبق كل الي تعلمتو مالسكس عليها و رجعت اهاتها تملا الوضة اااااااه ايوا كدا الحس كس طنطك امل ايواااااااا يا حبيبي كمل الحس كس الشرموطة اااااااه اااااح كمل كدا ايوااااااا ارحمني بقى و دخلو بترجاك دخلوا اااااااه في كس المتناكة يلااااااااا
وقفت و بلشت افرشها بزبي امشيه و اجيبوا فوق كسها و هي تترجاني عشان انيكها و بديت ادخل الراس بس و اخرجها وهي تشهق كأني روحها بتطلع و تقولي ارجوك ابوس رجلك نيكني ااااااه نيك المتناكة جارتك و دخلت زبي فيها مرة وحدة فصرخت حتت صرخة حسيت انو الحي كلو سمعها و بلشت انيكها بقوة وهي تقولي ااااه براحة ااااااااي براحة اااااه يا كسي و كنت شايف المتعة في عينها و انا كنت اعذبها في النيكة وقفت و سحبت زبي منها و هي شهقت و قلتي لي وقفت كمل بترجاك انا محتجاه اوي يلا و رجعت افرش كسها و هي لا دخلو عايزاه جو ابوس ايدك ااااااه دخلو و دخلتو تاني و هي بلشت تتشنج تاني ااااااه هجيب اااااه و جبتهم تاني و انا رجعت انيك و هي النايمة على ظهرها خمس دقيق و قالتلها خذي وضع الكلبة يا كلبة قامت قعدت على ركبها و ايديها و قالتلي يلا نيك كلبتك و شرموطتك و خدامة زبك بصراحة طيزها كانت مغرية اوي و هي كدا فحطيت زبي فيها و رجعت انيكها و هي اااااه نيكني اايواااا دخلوا يلااااااا نيك خدامتك و متناكتك انت و ابوك ااااااااااه نيك الكس يلي ناكو ابوك امبارح اوووووووف ااااااححححح نيك اسرع* اااااه عايزك تقطعو كس الشرموطة فضلت انيك فيها عشر دقايق و كنت خلاص هجيب قلتلها هجيب قاتلي و انا كمان هاتهم في كسي عايزة احس بيهم جوا . جبتهم في كسها و اترميت على السرير مالتعب و حسيت بمتعة عمري محسيتها و بعدين افتكرت حاجة مهمة اوي ازاي نسيت انا نسيت انوا
الجزء الثاني
وصلنا الجزء الي فات لما افتكرت اني ناسي حاجة انا نسيت انوا طنط امل بعثتلي امبارح فيديو ليها هي و بابا في الاوضة يعني اكيد في كاميرا هنا و و صورت الي صار دلوقتي
بصيت لطنط امل كانت مرمية جنبي عالسرير و لستها ملط زي ما هيا و لبني بينزل من كسها .ابتدايت ادور على الكاميرا اتذكرت الزاوية الي كانت بتصور منها و ادور فيها بعيني شفتني طنط امل و انا بدور على حاجة و عيني في سقف و قالتلي مش حتلقيها
- إلي هي اي
-الكاميرا مش بدور عليها بردو
-انتي عايزة مني اي
- بص انا يا سيدي قبل امبارح كنت بحبك زي اخوي الصغير
انا كنت عايزاك تفضل برا نجاسة عيلتك. انت غيرهم خالص الناس كلها بتحبك عشان انت اخلاقك الكويسة و طيبتك مع الكل انا مش حقدر اقولك عايزة منك اي عشان انا مش عايزة منك حاجة .ابوك هو الي عايز
-بابا ازاي
-ابوك عرف انك شفتنا امبارح هنا و طلب مني اني اوقع و اخليك تنيكني و اسيطر عليك و متلعش السر برا
-طيب و انتي قلتيلي لي
-عشان انت عجبتني و غيرت نظرتي فيك انا كنت شايفاك العيل الصغير الخجول و زي ماقولتلك انا كنت بحبك زي اخوي الصغير بس بعد الي عملتو فيا دلوقتي انت صرت حبيبي و روحي يلي مش حقدر استغني بعد اليوم
- و بابا يعمل كدا لي و لي انتي لي تعملي الي يقولك عليه
- ابوك مش عايزك تعرف حاجة من يلي بيعملو و انا مقدرش ارفضلو طلب عشان ماسك عليا حاجات
- هو بيعمل اي مش عايزني اعرفو
- مقدرش اقولك حاجة انت بس انت ركز حوليك و اخرج من عالم الكمبيوتر تبعك و حتبتدي تفهم العالم يالي عايش فيه
-يعني اي
-حتفهم بعدين بس اوعى ابوك يعرف حاجة من يالي صارت هنا انا حأقولو انك رفضت تعمل معايا حاجة و قلتلي انك مش تقول حاجة على شرط منعملش كدة تاني
-انا مش فاهم حاجة
-مش مهم تفهم دلوقتي المهم تعمل يلي بقولك عليه و دلوقتي تعالا معايا
خرجت وراها و ودتني على غرفة كدا مقفولة طلعت مفتاح و فتحتها و دخلنا الغرفة دي كانت عبارة عن مركز التحكم كان فيها مكتب صغير و خزانة فيها مجموعة سديهات و على الحيطة كان مجموعة شاشات كبيرة فيها مشاهد لكل حتى في البيت و تحتهم طاولة عليها لوحة التحكم و كم جهاز وسط دهشتي من يلي بشوفو قاطعتني طنط امل و قالتلي عاجبتك الغرفة
-طبعا دي حاجة روعة
-تمام انا عايزاك دلوقتي تمحي الي صار دلوقتي من تسجيلات الكاميرا تقدر تعمل كدا
- اكيد دي حاجة بسيطة
قعدت عالمكتب و بلشت اشتغل ظ،ظ¥ دقيقة و خلصت
-كدا تمام
-خلصت
-ايوا و لعبت في الفيديو و خذت لقطات قديمة و انت نايمة و ركبتها مكان الفيديو يلي فسختو يعني الي يشوف التسجيلات يشوفك نايمة لدلوقتي و الكاميرا ترجع تصور بعد ظ£ دقيقة
يعني انت لازم تكوني في السرير في الوقت دا
-حاضر تسلم ايدك و حط فبالك انا مش حسيبك بعد اليوم
- و لا انا يا موزة انتي .يلا دلوقتي انا لازم اروح
طلعت من عند طنط امل و دا كان وقت رجوعي من المدرسة فرجعت البيت كان الكل في البيت ماما بتحضر الغدا و بابا بيقرا الجريدة سلمت عليهم و كان الكل بيبص عليا و مستغربين اني راجع مبسوط و بضحك و اهزر مع الكل خاصة اني كنت ديما لما برجع بكون مدايق و بدخل على طول اوضتي و بقعد عالكمبيوتر بساعات و حتى لما بحكي او بهزر انا و ملاك بس لان هي اقرب حد ليا و هي اكتر حد بحبو. اتغدينا كلنا مع بعض و كان جو العايلة دا ما حسيتوش من زمان خلصنا الغدا بابا و ماما دخلو اوضتهم قلوا بدهم يناموا و انا كمان كنت تعبان سبت ملاك اختي و طلعت اوضتي ستحميت و نمت زي القتيل من المجهود يلي بذلتو النهارده . صحيت المسا و فضلت فالسرير افكر في كلام طنط امل ايه الي صاير حواليا و انا مش شايفو اي الي يعملو بابا و ازاي يبعث طنط امل تعمل معيا كدا فكرت كتير و كان قدامي حلين يأما ابلش أدور حواليا اي الي صاير او انفض و اكمل حياتي و اهتم بدراستي خصوصا انو فضليظ¥* اشهر بس على امتحانات الثانوية العامة و كان لازمني مجموع كويس جدا عشان اقدر اخش هندسة و احقق حلمي و اخيرا قررت اني دلوقتي اهتم بدراستي و بعدين حبقى ادور و اعرف كل حاجة .صحيت مالسرير اخذت دش و بعدين طلعت قعدت عالكمبيوتر تبعي و فتحت حسابي على جوجل درايف و حملت فيديو الفيديو دا هو فيديو يلي حصل النهاردة الصبح في طنط امل اصل انا قبل مأمحيه حطيت نسخة منو في حسابي على جوجل درايف و دا موقع تخزين افتراضي يعني تقدر تحمل عليه اي حاجة و تفتحو من اي مكان فيه نت وكمان كنت اخذت عنوان IP تبع جهاز DVR و دا الجهاز يلي تتحمل عليه كل تسجيلات الكاميرا و من خلال عنوان IP و كلمة السر تبعو يلي اقدر اعرفها بسهولة اقدر اتفرج في كل تسجيلات الكاميرا المتسجلة او المباشرة .بس انا كنت قررت اني مش حستعملو دلوقتي الا بعد الامتحانات عشان اعرف الحقيقة يلي مخبينها عليا. لعبت شوية كمان بالكمبيوتر و بعدين رحت ذاكرت شوية لحد ملقيت الساعة فاتت ظ،ظ¢ نزلت المطبخ اكلت كان الكل نايم و رجعت اوضتي نمت للحد الصبح صحيت زي العادة الساعة ظ§ جهزتي حالي فطرت و نزلت المدرسة عدا اليوم عادي و رجعت البيت لقيت ماما بتطبخ العشا سلمت عليها و تحدثنا شوية عن الدراسة و سبتها و انا طالع اوضتي ماما قلتلي ان طنط امل اتصلت عشان حأنام عندها النهاردة (و دي عادة من و نحنا صغيرين لما عمو محسن يبقى بايت في الشغل اروح انا او مالك ننام عند طنط امل و لو بابا كمان بايت برا هي تيجي تبات عندنا)
المهم قولت لماما ماشي و طلعت اوضتي اخذت دوش و جهزت حالي عشان دي حتكون ليلة و لا الف ليلة و ليلة. اخذت لبس المدرسة و كتبي و نزلت و كانت الساعة ظ¨ ملقيتش حد كلمت ماما بتليفون قلتلي انها راحت هي و ملاك يشتروا شوية حاجات للبيت قولتلها ماشي انا رايح عند طنط امل. قفلت مع ماما و رحت عند بيت طنط امل ضربت الجرس و اتفتح الباب بس يلي فتح مكنتش طنط امل كانت واحدة قمر اول مشفتها فضلت متنح فيها اصلاها كانت موزة اوي شعر اسود و عيون خضر على شفايف وردي عايزة تتاكل و كانت بزازها كبيرة مش مشدودة* عاملة زي رمانتين و طيز تهبل تترج رج و هي تمشي و لبسى قميص نوم اخضر واصل لحد ركبتها و ضيق كان مفصل كل جسمها قطعني صوت طنط امل و هي بتقلي اتفضل دخلت قعدت معهم و هما بيحضروا العشا و عرفت ان بت دي اسمها مهى عندها ظ¢ظ¥سنة و هي شغالة في قسم المحاسبة في المصنع مع طنط امل فضلنا نهزر شوية و عرفت ان مهى دمها خفيف اوي كنت مبسوط و احنا قعدين بس من جوايا كنت زعلان ان ليلة بازت مهو مش حنعمل حاجة و في ضيفة في البيت. اتعشينا سوا و سهرنا شوية و طنط امل جابتلنا عصير و شوية فاكهة و حلويات شربت العصير و قعدنا نتفرج في التلفزيون شوية و ابتديت احس بحاجة مش طبيعية زبي وقف زي العمود و انا العرق ينزل مني و مش على بعضي استأذنت منهم و طلعت الاوضة يلي متعود انام فيها هنا قفلت الباب و نزعت تيابي و مسكت زبي و بلشت افركوا بشدة اول مرة احس كدة كنت مش مركز حواليا و حسيتش الى بأيد تمسك زبي و بتقلي انا ممكن اساعدك كانت مهى نازلا على ركبها و مسكت زبي و بلشت تمشي ايدها عليه و تجيب انا كنت مش متحمل مسكت زبي و حطيتو في بوقها و هي مصدقت كانت بتاخذو كلو فبوقها و تخرجو مسكت شعرها و بلشت انيك بقها بقوة و هي بتتخنق و ريقها سايل على بزازها و فخذها فضلنا كدا ظ¥ دقايق و بعدين وقفتها و زقيتها عالسرير فتحت رجليها هي كانت نايمة على ظهرها و رجليها على كتافي و حطيت زبي على شفرات كسها انا كنت في عالم تاني من الشهوة يالي انا فيها و مش حاس بحاجة حواليا فدخلت زبي فيها مرة وحدة* وبلشت انيك فيها بقوة و هي اههههههههه براحة على كسيييييي احححححححح دا مش اهههه قد زبك اهههههه بترجاك براحة اههههه يا كسي بيكفي مش قادرة منك ل*** يا أمل دا محتاج فياغرا دا ااااااااااه مش قادرة براحة و انا و لا اني سامع حاجة كل همي اني اطفي شهوتي الي مولعة
*تعااااااالي ساعديني علللللليه ااااااه تعالي يابنت الكلب ااححححح كسي تهرى براحة بترجاك براحة اوففففف مش قدرة و حسيت بأيد بتمسح على ظهري و انا نازل حفر فكس سهى كانت امل و بقت ايدها بتمسح في صدري و شفايفها نزلت على شفايفي وبلشت تمص شفايفي و لسانها بيدور على لساني و انا اندمجت معها فاابوسة و هديت شوية الي* بعملوا في نهى .فضلت انيك في نهى و شفايفي بتاكل شفايف امل للحد ما امل نزلت على ركبها و طلعت زبي من كس نهى و اخذتوا فبوقها و بلشت ترضعوا بخبرة دقايق و كنت خلاص مش قادر امسك نفسي من يالي بتعملو امل فغرقت وشها لبن و نزل على بزازها انا نفسي كنت مستغرب من كمية لبن يالي جبتها و نزلت نهى جمب امل و بتلحس لبن من على وشها و ببزازها مسبتش ولا نقطة و بعدين فتحت بق امل و نزلتهم في بقها و بلشوا يبوسو بعض يلي عما يصير قدامي رجع الحياة في زبي و بلش يوقف تاني على المشهد يالي قدامي مسكت امل من شعرها وقفتها و خليتها ميلت عالسرير و دخلت زبي انتفضت امل و شهقت و بعدين بلشت اهاتها تطلع اااااه اااااخ نيكني جامد ايوا كدا نيك شرموطتك ايوااااااا اااااه كمان يا حبيبي . طلعت سهى على السرير و فتحت رجليها لأمل يلي ميلت كمان و نزلت على كس نهى و بتلحسوا و بتطلع اهات مكتومة فضلت انيك في املظ،ظ* دقايق في الوضع دا بعدين قومت نهى ونمت مكانها و خليتها ركبت على زبي و بلشت تتنطط عليه و اهاتها مالية المكان وامل طلعت و حطت طيزها على وشي واخذت الحس لها كسها و عيني على خرمها كان باين انها تناكت منها قبل كدا بصراحة طيزها كانت مغرية اوي و قررت اني انيكها منها كان شغال على كسها و ايدي فطيزها بلشت ادخل صباع فدخل بسهولة
دي بلاعة يا بنت الشرموطة*
ودخلت صباع تاني فدخل بصعوبة شوية و بعدين دخلت الثالث عشان اوسع طيزها و كانت جاهزة عشان تستقبل زبي نزلت سهى من عليه و خليتها تنزل تمص زبي عشان تبلوا و هو اصلا كان مبلول من مية كسها و بعدين خليت امل تاخوا وضع الدوجي طيزها كانت تحفة و هي كدا تفيت على خرمها و بلشت ادخل زبي فيها بشويش و هي تتوحوح و تقولي ايوا كدا نيكني دي طيزي بتاكلني اوي اااااه دي محتاجة زبك اوفففففف ايوا متعها كدا فضلت انيك فيها كدا و ابدل بين كسها و طيزها للحد ما حسيت اني حجيب فدخلتو كلو في طيزها و جبت فيها و هي اهاتها طالعة و بتقولي اااه دا سخن اوي انا ترميت على السرير خالص مش قادر اتحرك بصيت عالساعة كانت فاتت ظ،ظ¢ د انا بقلي اكتر من ساعتين بنيك في جوز الشراميط دول. امل اخذت سهى و طلعت و انا رحت فالنوم
وصلنا في الجزء الي فات لما امل حطتلي فياغرا في العصير و بعدين نكتها هي و سهى و نمت فمكاني. صحتني امل الصبح عشان المدرسة انا اخذت دش و هي حضرت الفطار و فطرنا سوا انا و هي سهى كانت روحت صبح بدري كملنا فطار و امل كانت قلتلي اعمل زي المرة الي فاتت اني افسخ فيديو ليلة امبارح كملت كدا و زي العادة خليت نسخة ليا طبعا و بعدين طلعت روحت المدرسة و مرت ايام و اشهر و كنت مشغول في المذاكرة و دا ميمنعش طبعا اني كنت بزور امل ديما و ابات معها و نقضي الليل سوا مرة انيكها لوحدها و مرة مع سهى و مرة مع بنات تانين كانت بتجيبهم و كانوا شغلين معها في المصنع و خلال شهور دي كانت امل بتعلمني كل حاجة عن الجنس و ازاي امتع الست يلي معايا و اعرف اتعامل معها و اعرف هي بتحب اي و خلتني بقيت خبرة في النيك. عدت الشهور و خلاص بقالي ظ،ظ* ايام على امتحانات و نفضت للكل و بقيت مركز اوي في المذاكرة خلصت المدة و بلشت الامتحانات كنت مركز دي اللحظة الي هيتحدد فيها مستقبلي عدت فترة الامتحانات كنت عملت الي عاليا و متأكد اني حأجيب المجموع الي يدخلني هندسة بس بردو دماغي كانت مشوشة و مش مركز مع حد دماغي في النتيجة الي حتكون بعد ظ،ظ، يوم
تاني يوم بعد ما خلصت امتحانات المسا كنت زي العادة في سريري ماسك الكمبيوتر وبلعب اتصلت بيا امل و قلتلي انها عرفت من ماما اني مدايق و هي محضرالي مفاجأة في بيتها في ليل و انها كلمت ماما اني حبات معها الليلة اتفقت معها اني حروحلها مع الساعة ظ© انا وافقت عشان دي حاجة تخرجني ملي انا فيه و نغير جو و بصراحة انا اشتقت لأمل فضلت قاعد في سريري لحد الساعة ظ¨:ظ£ظ* روحت اخذت دش و غيرت و نزلت لقيت ماما و ملاك قاعدين قعدت معهم شوية و حكينا عن مستقبلي و ماما و بابا كانوا عايزين يدخلوني ادارة اعمال زي ملاك عشان امسك مكان بابا و اكبر شغلو بس انا كنت مصر على قراري و سبتهم و قلت لماما اني رايح لطنط امل خرجت من بيتنا و دخلت بيت امل من باب الجنينة جيت اضرب جرس لقيت الباب مفتوح فتحت الباب و جيت داخل لقيت حاجة كدا اول مرة اشوفها .لقيت بنت قمر كدا قاعدة على ركبها و هي ملط و لبسى طوق زي بتاع الكلاب في رقبتها و مربوط بسلسلة منظر خلا زبي وقف على اخرو. جات امل لقتني واقف مصدوم في مكاني و زبي عامل خيمة في البنطلون قلتلي اي رايك في مفاجأة* بتاعي قلتلها حلوة زيك يا قمر امل بصت لبنت و قلتلها يلا قلعي سيدك الجزمة و بوسي رجلو يا كلبة ردت عليها امرك يا ستي و نزلت قلعتني الجزمة و بلشت تبوس رجلي و تقولي انا تحت امرك يا سيدي انا كلبتك هند انا خدامة حضرتك امل مسكت هند من السلسلة و قالتلها برافو يا كلبة يلا ورايا و حضنتني و قلتلي يلا ندخل دخلنا الصالون و هند ورانا سحبتها امل من السلسلة و هي على ايدها و رجلها ماشية زي الكلاب قلتلها امل يلا قلعي سيدك هدومو عشان يقعد على راحتوا قلعتني هدومي و فضلت في البوكسر و قعدت على الكنبة و امل قعدت جمبي و هند نزلت قعدت تحت رجلينا. منظر هند و هي قاعدة كدا تحت رجلي كان خالني هجت و على اخري امل لاحظت دا و بدأت تمشي ايدها فصدري و بتنزل بيها و شفايفها تنزل على شفايفي و لسانها بيدور على لساني فضلنا في في البوسة دي ظ¥ دقايق كاملين و شفايفي بتاكل شفايفها و ايدها بتلعب على كل جسمها سبت شفايفها و نزلت ابوس رقبتها و انا نازل لبزازها كنت بعشق بزازها دي اخذت بزها اليمين في بوقي و التاني بحرك ايدي عليه بحنية امل ساحت معيا نقطة ضعفها كانت بزازها هي بتهيج اوي منهم بصيت على هند الي كانت متنحى فينا اوي و كان باين اوي انها هجت فضربتها بقلم على وشها و قلتلها يلا الحسي كس ستك يا كلبة قلتلي حاضر يا سيدي و نزلت على كس امل كانت تلحس بطريقة باين انها خبرة اوي اهات امل بقت مليا البيت كمان يا كلبة اااااااه حلو ااااااويييييي الحسي كسي يا خدامة اوفففففففف اححححححح انا قلعت البوكسر و خليت زبي على شفايف امل و هي فتحت بقها و بقت تمص و تدخل زبي لحد زورها و بعدين تتطلعو و تمشي عليه لسانها بحركة كانت هيجتني اكتر و تنزل تاخذ بيضاتي فبقها و بتشفطفهم بطريقة تخليك تولع زقيت هند و عدلت امل قدامي و دخلت زبي و بلشت انيك فيها و هند بتلحس حلمات امل و بتخليها تهيج اكتر فضلت انيك امل شوية و بعدين مسكت هند من شعرها و قربتها من زبي طلعتو من كس امل و حطيتو في بوقها و بلشت انيكها من بوقها و هي كانت بتتخنق بيه و ووجها حمر اوي طلعتو من بوقها و ابتديت اضربها بالاقلام على وشها و بزازها و اتف على وشها و في بوقها امل كانت* طلعت سوط جلد كنت شفت زيو في افلام سكس و بلشت تضرب هند على ظهرها و طيزها وقفت* هند و خليتها فلقست و شفت حاجة بتلمع في طيزها كانت سدادة طيز قلتلها اي دا يا كلبة قلتلي كنت بجهزلك طيزي يا سيدي عشان تنيك كلبتك منها يا سيدي شلت السدادة و ضربتها على طيزها سبانكات و فضلت اضربها عليها لحد مصارت زي حمرا زي حبة الطماطم حطيت زبي على شفايف كسها عشان افرشها منو كان مبلول اوي يعني هي مستمتعة بلي يتعمل فيها بليت زبي من كسها و دخلتو مرة وحدة في طيزها صرخت من الم و دموعها نزلت و انا بدخل زبي و اطلعو بقوة و هي بلشت تحس بالمتعة و اهات بتطلع و تقلي نيكني يا سيدي اااااااه نيك كلبتك اوووووووف نيك خدامة زبك اااااححح نيك طيزي ااااااحححح عايزها تجيب دم نيكني اووووووووي امل كانت لبست زب صناعي بيتلبس بحزام و بلشت تنيك هند من بوقها. هند كانت مستمتعة اوي و مية كسها بتنزل على فخذها طلعتو من خرمها و دخلتو في كسها و رجعت انيكها بقوة و بابدل بين كسها و طيزها و بعدين غيرنا الوضع انا نمت عالكنبة على ظهري و هند ركبت على زبي و بتتنطط عليه و امل اجت من وراها و دخلتو في طيزها فضلنا نبدل بين كسها و طيزها انا و امل لحد ماخلاص كنت حجيب مسكت هند نزلتها على ركبها و حطيت زبي في بوقها و جبت لبني في بوقها و خليتها تبلعو كلوا اترميت انا و امل عالكنبة و هند رجعت تحت رجلينا و بتبوسهم امل زقتها و قلتلها روحي يا كلبة حضري عشا سيدك راحت هند على ايديها و رجلها لحد المطبخ و انا فضلت ابوس فأمل و بلعب في جسمها هي جسمها ميتملش منو تفضل تنيك فيها طول العمر و مبتشبعش منها هند حضرت الاكل و جبتو لعندنا بلشت اكل انا و امل و هند عالارض تحت رجلينا و امل بترميلها بوقي اكل تاكل فيه خلصنا اكل و اخذت هند و امل لأوضة النوم نيكتهم تاني و جبتهم في طيز امل و خليت هند تلحسلها طيزها و تبلع لبني و بعدين دخلت اخذت امل اخذنا دش و خلتني انيكها تاني لوحدها في دش و جبتهم على وشها و بزازها و رحنا نمنا و هند راحت توضب البيت
صحيت الصبح على الساعة ظ© بصيت جمبي لقيت امل نايمة جمبي و لابسة قميص نوم ابيض قصير يا دوب مغطي نص طيزها و حلمتها صحيت امل و جيت اقوم حطيت رجلي عالارض كان في حاجة تحت رجلي بصيت كانت هند نايمة على الارض قلتلها انتي بتعملي اي هنا قلتلي دا مكاني تحت رجل سيدي كلمها و منظرها كدا هيجني اوي مسكتها من شعرها وقلتلها شاطرة يا كلبة يلا انزلي ارضعي زبي هي نزلت على ركبها و جت تمسك زبي و انا صفعتها على وشها بقوة و وقعت على الارض و قلتلها اترجي سيدك الاول عشان اسيبك ترضعي زبي يا كلبة نزلت تبوس رجلي و تترجاني و تقولي بترجاك يا سيدي سيبني ارضع زبك انا خدامتك و خدامة زبك يلا يا كلبة ايدك ورا ظهرك و تنيكي بقك بزبي قلتلي حاضر و بلشت تدخل زبي لحد زورها و تطلع و بعدين طلعتها على السرير و نكتها جامد و كنت بشتمها لحد ما جبت فكسها و بعثتها تحضر الفطار فطرنا انا و امل و سبت هند تاكل بواقي الاكل و رحت نكت امل تحت الدش عملت دش و لبست هدومي و رجعت على بيتنا دخلت و كانت ملاك اختي قاعدة في الجنينة قلتلها صباح الخير فمردتش عليا هي اصلا محستش بيا لما جيت قعدت جمبها و قلتلها القمر سرحان في اي ملاك بصتلي و قلتلي
-حبيبي جيت امتى
-لسى داخل بس سرحانى في اي
-ابدا كنت بفكر انا لي معملتش زيك و تمسكت زيك بحلمي
اصل ملاك من و هي صغيرة كانت عايزة تصير محامية و كانت عايزة تخش حقوق بس بابا منعها و صمم انها تعمل ادارة اعمال عشان تساعدو في الشغل
-و انت لي يا ملاك طوعتي بابا و مدخلتيش حقوق
-انا يا سيدي مش قوية زيك و بابا كان ضغط عليا اوي و قلي انو كان عايز شخص يوثقك فيه معاه في الشغل و مش حيلاقي غيرنا يثق فيهم انا و انت و بصراحة مكنتش عايزة ازعلو**
-يلا يلي صار صار* انتي دلوقتي شاطرة في شغلك و بابا فرحان بيكي اوي
-يعني بس انا عايزاك تتمسك بحلمك و تدخل هندسة متعملش زيي
-طبعا يا حبيبتي حدخل هندسة -
-انت* لي يا احمد مفكرتش تشوف جامعة برا البلد جامعة- كويسة احسن من هنا انت عارف ان ميدان التكنولوجيا فبلدنا مش مطور اوي يعني
-تصدقي دي فكرة حلوة اوي انا مفكرتش في الموضوع دا- قبل كدا
-انت اعمل بحث و شوف جامعة حلوة كدا و انا حأدعمك في القرار دا و احاول اقنع بابا
-متشكر اوي يا احلى ملاك في الدنيا
و حضنت ملاك اوي كان حضن اخوي عمري مفكرت فيها بشكل جنسي رغم انها مزة اوي و لبسها متحرر اوي لان ملاك اختي هي اقرب حد ليا في الدنيا بحبها اكثر من الكل و باحكيلها كل اسراري
فضلنا شوية كدا و هي قلتلي انها لازم تروح الشغل سبتها و طلعت اوضتي و بلشت ادور على الجامعات الي برا البلد عدا اليوم على كدا و فضلت باقي الايام مستني النتيجة و مرات بروح عند امل
لحد يوم النتيجة كنت مستني المسج يلي فيه النتيجة*شوية و وصل مسج بصيت بخوف و كان هو الي مستنيه بصيت على النتيجة و نطيت من مكاني مالفرحة انا كدا عملت اول خطوة في طريق حلمي رحت فرحت الكل يلي كانوا قاعدين في الصالون مستنين قعدنا احتفلنا شوية و وصلني تليفونات كتير من صحابي و الاساتذة و بعدين اتصل بيا مدير المدرسة و قلي اني شرفت المدرسة و هو فخور بيا اوي و عرفني اني كنت الاول على المحافظة*و التاني على الجمهورية و قلي انهم حيتصلو بيا من الوزارة عشان حفلة التكريم يلي بيعملوها للمتفوقين كل سنة رجعت للصالون لقيت اجماعة عرفوا خلاص لان مدير المدرسة صاحب بابا و اتصل بيه و قالوا
بابا نداني و خذني فحضنوا كنت اول مرة احس ان بابا حنين عليا كدا و كانت في دموع نازلة من عينيه و ملاك كانت بتضحك و قلتلو اي يا بابا هي اي لحنية دي كلها انا كدا حأغار و ضحكت و ضحكنا كلنا و بابا قلها اسكتي انتي يا موكوسة مش وقتك دلوقتي دا يوم احمد و بصلي و قلي تعالى معيا المكتب عايزك في موضوع. دخلنا المكتب و قعدنا بابا حط ايدو على كتفي و قلي بص يا ابني انت عارف اني انا عايزك تدخل ادارة اعمال زي اختك قلتلو ايوا بس هو قطاعني و قلي اسكت و اسمعني للاخر ايوا انا كنت عايزك تسمع كلامي و تعمل زي اختك بس بعد مشفت ازاي انت تعبت كتير عشان حلمك و ازاي خليتني فخور اوي انهاردة عشان عندي ابن زيك انا مش اقدر اكون عقبة بطريقك تقدر تدخل الجامعة الي انت عايزها مكنتش مصدق يلي بابا بيقولو فنطيت و اخذتو بالحضن اول مرة في حياتي احس ان بابا بيحبني و حنين معيا فضلنا كدا دقايق بعدين بابا وقف و قلي لازم اروح الشغل دلوقتي مشي لحد الباب و لف و قلي اه نسيت ملاك حكت معيا على موضوع دراستك برا البلد انا موافق بس على شرط انك اول متخلص دراسة ترجع هنا على طول
-موافق اصلا انا مش عايز استقر بعيد عنكم
-يبقى تختار الجامعة الي عايزها في العالم و تقولي و انا حأدخلك ليها
-متشكر اوي يا بابا
عدا اليوم عادي بين اني ارد على الناس الي كانت بتبركلي و بين اني ادور على الجامعة الي تناسبني من النت و كنت خلاص اخترت جامعة ستانفورد في امريكا واحدة من احسن الجامعات في العالم بس حسب مقريت في النت ان مصاريفها كتير توصل ل ظ¥ظ* الف دولار في السنة و عشان كدا كان لازم اتكلم مع بابا الاول عشان اقرر. طلعت اشوفو وين لقيتو في المكتب بيخلص شغل
مسا الخير على احلى بابا-
ايوا يا بكاش الدخلة دي وراها اي -
بصراحة عايزك في موضوع كدا -
-عارف عايز تقول اي انت اكيد عديت اليوم تدور على الجامعة تناسبك و اكيد طبعا لما اخترت الجامعة عرفت عليها كل حاجة و مصاريفها كام و انت جاي دلوقتي عشان تشوف ممكن اقدر ادفع او لا مش كدا
-ايوا انت عرفت ازاي
-انت ابني يعني انا فهمك كويس و اعرف انت بتفكر في اي من عينيك
-ماشي يبقي لما انت فهمني قولي اي رأيك
-عارف ان اليوم كان اجمل يوم في حياتي انا مكنتش فرحان و مبسوط و فخور زي النهاردة انا كنت اسست ثروة من و لا شي و صرت من اهم رجال الاعمال في البلد دا طبعا خلاني مبسوط بس مش عارف الفرحة و الفخر الي حسيتهم النهاردة لما اتصل بيا رئيس الحكومة و اغلب الوزراء بيهنوني حسيت ان اهم انجاز عملتو هو انت عشان كدا انا مقدرش امنع عنك حاجة انت قررت و لا لسى
-اه قررت في ستانفورد في امريكا مناسبة جدا ليا بس هي مصاريفها غالية اوي
كنت متأكد انك حتروح امريكا عشان كدا جهزتلك دول
و اداني ملف لما فتحتو كانت مفاجأة عمري متخيلتها
و هنا ينتهي الجزء دا الجزء الجاي حنعرف الي كان في الملف
انا اتشكر الناس الي عجبتها القصة رغم انها اول محاولة ليا هنا و حبيت اقول لناس الي طلبت المحارم انو حيكون في جنس محارم في الاجزاء القادمة و القصة حتكون طويلة و فيها كل انواع الجنس بس انا عايزها تكون واقعية جدا عشان كدا لازم يكون في تسلسل في الاحداث
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الي فات بابا وافق على اني اروح امريكا و اداني ملف انا اتفجأت لما فتحتو .الملف يلي ادهولي بابا كان فيه شوية ورق . الورقة الأولى كانت تحويل بنكي من حساب لبابا في سويسرا لحساب بنكي باسمي في امريكا مبلغ التحويل كان ظ¥ظ*ظ* الف دولار بصيت لبابا و انا متفاجأ قلي دول مشان تسجل منهم في الجامعة و اول متوصل امريكا تشتري منهم بيت مناسب و عربية كويسة و اول كلشهر حيكون في تحويل لحسابك ب ظ،ظ* الف دولار عشان مصاريفك في الملف في ايميل بتاع شخص دا مندوب بتاع شركتنا في امريكا حيساعدك هناك و في كمان رقم شخص من السفارة الامريكية هنا تروحلو بكرة حيساعدك في تجهيز اوراقك و يسهلك الاجراءات و يكلملك اناس من الجامعة هناك
انا مش عارف اقولك اي يا بابا بس دا كتير -
مش كتير عليك انا مش عايزك تكون محتاج حاجة هناك -
متشكر اوي انا عمري متخيلت انك تعمل كدا -
و قمت اخذت بابا بالحضن و دموعي نزلت حسيت اني كنت ظالم بابا و فاكر انو ميحبناش
.بعدين سبت بابا* و طلعت انام عشان عندي يوم طويل بكرا صحيت الصبح اخذت دش و لبست هدومي و خرجت فطرت مع العيلة و جيت نازل بابا قلي استنى خذ عربيتي عشان متتبهدلش في المواصلات و انت عندك شغلات كتير اليوم ردت عليه ملاك اوبا اي الدلال دا كلو على فكرة كلنا نجحنا في الثانوية العامة و بأمتياز كمان
و قلتلها ماما هههههههه سيبي اخوكي يا ملاك و قلتلي يلا يا حبيبي عشان متتأخرش على حفلتك اخذت عربية بابا و طلعت على مكان الحفلة يلي كانت في فندق فخم دخلت هناك كان في الاوائل بتاع البلد في الثانوية العامة و وزير التربية والتعليم و مديري المدارس تبعنا و كام مسؤول و مدرس سلمت على الكل و كان الوزير قاعد مع شوية مسؤولين روحت سلمت عليه و دا انا عارفو هو يبقى محمود عزيز من صحاب بابا وقبلتو كام مرة في شوية حفلات من بتوع كبارات البلد سلم عليا بحفاوة و بعدين سبتو و روحت اتعرف على شوية من الناجحين معيا بس كان في بنت لفتت انتباهي بنت كدا ملامح وشها جميلة اوي و جسمها رغم انها لابسة لبس واسع بس باين ان جسمها روعة هي كانت قاعدة على جنب مبتحكيش مع حد و تحس انها مش مبسوطة هي من لبسها تبان انها من عيلة ضعيفة ماديا قربت منها و قلتلها اهلا انا احمد -
بصتلي كدا و ردت و عايز اي يا سيد احمد
ابدا انا كنت شايفك واخذى جنب و مش بتحكي مع حد و- باين انك حزينة حبيت اتكلم معاكي
متشكرين بس مش عايزة* اكلم حد -
انت زعلانة لي المفروض انك في يوم كدا تكوني فرحانة- مش كدا انت ناجحة من الاوائل في البلد
و عايزني اكون مبسوطة و انا من الاوائل بس مش اقدر-* اكمل تعليمي
لي مش حتكملي تعليمك -
ميخصكش روح انبسط انت و ملكش فيه -
و سبتني و مشيت رجعت تكلمت مع الجماعة و بعدين شفت البنت دي و هي خارجة انا مكنتش اعرف اسمها حتى لحقتها في الباب و قلتلها لو سمحت ممكن نتكلم شوية قلتلي مفيش حاجة نتكلم فيها قلتلها انا عايزك في موضوع بس الاول قوليلي اسمك*
اسمي مريم -
مريم سليمان الأولى* على الجمهورية -
ايوا يا سيدي انا -
لا بقى انا مش حسيبك الى لما نتكلم تعالي معيا -
دخلنا الاوتيل تاني و اخذتها كافيه كان في وسطو
- ها تشربي اي
- مش عايزة حاجة انا عايزة اروح
لا مش حتمشي الا لما اعرف انتي مش حتكملي تعليم لي -
و انت عايز تعرف لي -
-معرفش انا من لما شفتك حسيت فيكي حاجة مختلفة عن الكل عايز اعرفك اكتر
-بص انا ارتحتلك كمان و باين انك شخص محترم عشان كدا حأحكيلك انا يا سيدي من عيلة فقيرة ابويا بواب عمارة و امي بتشتغل في البيوت عشان توفرلنا اكل و شرب انا و اخواتي الاتنين انا كنت بدرس بكتب قديمة عشان بابا معندوش يشتري الجديد و كنت بساعد ماما في التنظيف في اوقات فراغي و في العطل و دلوقتي لما اخذت الثانوية العامة مش حأقدر اخش كلية لان بابا ميقدرش على مصاريف الجامعة و ابقى ادور على شغل عشان اساعد عيلتي
-يعني انت الأولى على الجمهورية و مش حتخشي كلية دا مش ممكن لازم يكون في حل هو انتي كنتي عايزة تخشي اي
-انا كان حلمي اني اصير احسن جراحة في البلد بس مفيش فقير حلمو بيتحقق
-لي بس اي رأيك اني حاساعدك و مش حسيبك غير لما تبقي دكتورة
-انا مش عايزة مساعدة من حد
-لي بس مش ممكن ربنا بعثني ليكي عشان حرام واحدة زيك متكملش تعليم انت حتقبلي يلي حأقولو و مش عايز اعتراض خالص
و لاول اول مرة اشوفها تبتسم و نظرة الحزن و الكسرة راحت منها
و احنا قاعدين تليفوني رن و كان بابا قلي ان الراجل بتاع السفارة مستنيمي و اني اروحلو و متاخرش قلتلو ماشي
مريم انا لازم اروح دلوقتي هو انتي ساكنة فين و قلتلي انها ساكنة في محافظة قريبة علينا حوالي ساعة بالعربية
قلتلها ماشي انا بكرا حتصل بيكي و اجيلك عشان اعرفك حتعملي اي انتي مروحة في اي
قلتلي انها حتاخذ الباص
-ماشي يلا اوصلك المحطة هي في طريقي
ركبت مريم معيا وصلتها المحطة و رحت الموعد بتاعي و خلصت كل حاجة مع الراجل و قلي ان المفروض اسافر بعد شهر و انو حيتكفل بكل الاجراءات بس في شوية اختبارات لازم اعملها زي التوفل و كدا هو حيبقى يكلمني رجعت تعبان تعشيت و نمت صحيت الصبح كلمت خالي مراد و دا جراح بيشتغل في مصحة خاصة و عندو عيادة بيفتحها المسا و في عطلة نهاية الأسبوع بمواعيد مسبقة (خالي عندو ظ¤ظ¢ سنة متزوج من مي ظ¤ظ¢ سنة طبيبة اطفال هما دخلو طب مع بعض و عشو قصة حب قبل الجواز و عندهم سلمى ظ¢ظ* في كلية حقوق ) حكيتلو على مريم و ازاي ممكن نساعدها و اتفقنا على الموضوع اخذت عربية ماما اتصلت بمريم عرفت عنوانها و رحتلها بيتهم كان بيت صغير في مدخل العمارة عملينو للبواب كان اوضتين و مطبخ و حمام دقيت الباب فتحتلي ست جميلة عندها حوالي ظ¥ظ* سنة كانت لابسة عباية سودة ضيقة عليها و مفصلة طيزها و بزازها الكبار زبي كان وقف عليها و انا بتفرج في الحتى البلدي دي و جت مريم جمبها و قلتلي اتفضل يا احمد و عرفتني على امها الي اسمها كان سناء و دخلت البيت قعدنا شوية و جاء ابوها تعرفت عليه و كان اسمو جلال عندو ظ¥ظ* سنة تكلمنا شوية كدا و بعدين دخلنا فموضوع مريم و قلت لمريم بصي يا ستي انا كلمت خالي انت اكيد سمعتي اسمو مراد خيري
-اه طبعا دا استاذ كبير في جراحة القلب انا قريت مقال قبل كدا عليه و عرفت انو من احسن جراحي العالم و بيروح يعمل عمليات كتير برا البلد
-ايوا دا يبقى خالي كلمتو عليكي و قلي انو حيساعدك هو اصلا بيدرس في كلية الطب يعني يكون استاذك حيتكفل بمصاريفك في الجامعة و كمان حتشتغلي معاه في العيادة وقت فراغك عشان تكسبي شوية فلوس و خبرة كمان و بالنسبة للسكن انا عندي شقة قريبة من الكلية مقفولة(دي شقة كان كتبها جدي بأسمي لما تولدت عشان كنت اول حفيد ذكر ليه) حتبقي تقعدي فيها عشان مش ينفع تروحي كل يوم بالنسبة لاخواتك انا حتكفل بكل مصاريف دراستهم للحد ميخلصو كلية رد ابوها
تسلم يا باشا بس انت بتعمل كل دا لي -
عشان وحدة زي مريم لازم تكمل دراستها و كمان الولاد دول من حقهم يتعلمو و يعيشو في ظروف كويسة و ربنا بعثني ليهم عشان اساعدهم
قلتلي ام مريم تشكر يا باشا احنا مش عارفين نقلك اي- جميلك دا مش حننسهولك ابدا
لا جميل و لا حاجة دول اطفال و لازم يتعلمو -
و بصيت لمريم و قلتلها حأبقى اتصل بيكي اوديكي لخالي و نروح نشوف البيت بس دلوقتي انا لازم اروح
تركت مريم و عيلتها و رحت خلصت شوية ورق لازميني و .
روحت البيت
عدت الايام و انت بحضر نفسي للسفر كانت علاقتي بمريم بتطور كل يوم و كنت حاسس ان في شعور جوايا نحيتها اول مرة احس كدا مع بنت انا مكنش ليا علاقات عاطفية قبل كدا بس الي كان قلقني نظرات امها ليا يوم ما زرتهم في البيت نظرة كدا بتاع ست شرانية مش ام محترمة تحس ان في حاجة وراها*
في يوم كدا كنت اخذت مريم عرفتها على خالي و فرحت اوي و قلتلي انو مثلها الاعلى و عايزة تصير زيوا في المستقبل اخذتها بعدين رحنا شربنا حاجة و تكلمنا شوية عن الدراسة و كدا و بعدين روحنا دخلنا مول عملنا جولة اشترينا شوية هدوم ليا و ليها و شوفت هناك فستان عجبني اوي تخيلتو على مريم و اصريت اني اشترهولها اخذناه و رحنا البيت الي حتسكن فيه تشوفو دخلنا البيت هو مقفول على طول عشان مبستعملوش ابدا كان مليان غبرة نضفنا كنبة و قعدنا تذكرت الفستان و قلتلها اني لازم اشوفو عليها هي في اول رفضت بس لما اصريت عليه عشان متزعلنيش دخلت الاوضة تلبسو فضلت ظ¥ دقايق و طلعت اول ما عيني جات عليها تنحت اوي حاجة كدا اول مرة اشوفها اول مرة اعرف* ان جسمها كدا هي بيضا اوي و لابسة فستان اسود بحملات لحد الركبة كان مشدود عليها اوي و شق بزازها كان باين اوي كانت مش كبيرة عاملة التفاحتين و طيزها متوسطة و مشدودة لفوق بارزة اوي من الفستان كنت مصدوم من جمالها و متنح فيها
اي حتفضل تبصلي كدا كتير -
بصراحة جمال متقدرش تملى عينيك منو -
و قمت لعندها مسكت ايدها و بدورها على نفسها كأننا بنرقص و بعدين قربتها مني و اخذت شفايفها في بوسة هي كانت بتحاول ترجع ورا بس كنت مسكها جامد فضلت تقاوم شوية لحد محسيتها بطلت مقاومة و بلشت تستمتع و بلش تحرك لسانها في بوقي و يتقابلو لما حسيت انها خلاص مش مقاومة بلشت احرك ايدي على جسمها و شفايفي* تنزل لرقبتها و تحت وذانها هي خالص ساحت في ايدي رجعت على شفايفها و ايديا راحت تنزل الحملات و افتح السوستة في ظهرها و وقعت الفستان كانت لابسة اندر ابيض و منقط وردي و مش لابسة برا نزلت بلساني لبزازها ارضع و امص فيهم مريم خالص مش قادرة توقف قعدتها على الكنبة و نزلت اقلعها الاندر و و بلشت امشي لساني على كسها و هي اتكهربت و بلشت اهاتها تعلى ااااه حلو اوي كمل اااااااح كمان ايوااااااااا كدا فضلت الحس كسها و بقلع هدومي و بقيت ملط و زبي شادد اوي وقفت و بلشت اقربو لشفايفها اول ما لمس شفايفها هي اخذتو في بوقها و بتحرك لسانها بخبرة اوي عليه انا استغربت هي ازاي كدا انا كنت فاكرها خام شلت التفكير من دماغي انا كنت عايز استمتع بيها دلوقتي طلعتو من بقها و نزلت لكسها و بمشي زبي على كسها هي نطت و قلتلي لا يا احمد انا مش مفتوحة خليها من ورا بترجاك قلبتها على بطنها و اول ما شفت خرم طيزها اتاكدت من شكي خرمها كان باين انها بتتناك منو تفيت على خرمها دخلت صباعين دخلو بسهولة مبدهاش بقى دخلت زبي فيها مرة وحدة و بلشت انيك فيه بقوة كأني كنت عايز انتقم منها* و هي تصرخ من الوجع و في نفس الوقت حاسة بمتعة و اهاتها عالية اااااااااه براحة عليا ااااااااااااح بترجاك مش كدا اااااااااااه يا طيزي مش حاسة بخرمي اووووووف مش كدا يا احمد اااااااح يا لهويييييييييي فضلت انيك فيها بقوة في وضعيات مختلفة لحد ما خلاص كنت حجيب طلعتو و وقفت جبت على وشها .ارتحت شوية و هي راحت اتشطفت و رجعت و هي ملط و قعدت جمبي قلتلها انا عايز اسئلك حاجة و تجاوبيني بصراحة
تفضل -
انت تنكتي قبل كدا -
-لا انت طبعا عشان سلمتلك نفسي فاكر اني شرموطة انا مش كدا انا اول مرة اعمل كدا و بس عشان انا حبيتك من مواقفك يلي عملتها معيا
طيب لي خرمك واسع باين انو تناك قبل كدا -
-محدش لمسني قبل كدا انا بس كنت بلعب في نفسي لما احس اني هايجة و ادخل اي حاجة في طيزي عشان ارتاح
ماشي اسف على السؤال -
رغم الي قلتو انا كنت عارف انها بتكذب عليا و حسيت بحزن و كسرة اول مرة احب تتطلع كدا انا لازم اتأكد. لبسنا و طلعنا وصلتها البيت و رجعت بيتنا افكر ازاي اتاكد فضلت افكر طول الليل لحد ماجتلي فكرة ..............
الجزء الخامس
فضلت افكر طول الليل لحد ما اخير لقيتها بما ان هي حتيجي تسكن في بيتي انا اقدر اراقبها صحيت الصبح بدري اخذت عنوان الشركة يلي ركبت كاميرات بيت امل من النت و رحتلهم اتفقت معهم و اشتريت ظ،ظ* كاميرات صغيرة عالية الجودة تصور صوت وصورة و مش مكشوفة ماتبنش خالص و اتفقت معهم انهم يركبوها هما سلمتهم البيت و اتفقنا انهم يخلصو في ظ¥ ايام اتصلت بمريم و عرفتها الي جبت العمال يضبطو شوية حاجات في البيت ينظفوه و حيكون جاهز خلال اسبوع. عدت الايام و جهز البيت و سلمتو لمريم و انا كنت مشغول بتحضير سفري و خلال الفترة دي حافظت على علاقتي بمريم زي ما هي و نكتها تاني في البيت و المرة دي متصورة عشان كنت عايز امسك عليها حاجة .و خلاص* المفروض انا اسافر بكرا المسا عديت اليوم مع امل فضلت انيك فيها طول اليوم عشان حأشتاقلها امل رغم اني عرفت انها شرموطة و بتتناك من ناس كتيرة بس انا كنت لسى بحبها و اكتر من قبل كمان انا عرفت شخصيتها الحقيقية هي حنينة و بتفهمني. ودعت امل لاني مش اقدر اشوفها بكرة و رجعت البيت سهرت الليل كلو مع العيلة بنتكلم على السفر و بعدين طلعت اوضتي عشان انام شوية و ملاك دخلت اوضتي هي كانت اكثر وحدة متأثرة عشان حأسيبها انا من يوم ما وعيت على الدنيا و ملاك معيا بتدعمني في كل حاجة و تساعدني عشان كدا كنا متأثرين كتير قعدنا نتحدث لحد الفجر و كانت تقلي اني اكلمها كل يوم و اجي ازورهم كل فترة. سبتني امل عشان عندي سفر بكرى نمت و
صحتني ماما على الساعة ظ،ظ¢ فطرنا و خلاص لازم اطلع المطار عشان متاخرش ودعت ملاك و ماما و هم دموعهم نازلة و طلعنا على المطار انا و بابا سلمنا و قلي زي متفقنا و لو احتجت حاجة تاني اكلمو. خلصت اجراءات المطار و طلعت الطيارة كنت متأثر اني حاسيب البلد و عيلتي بس فرحان اني ححقق حلمي انطلقت الرحلة و وصلت مطار سان خوسيه حوالي الساعة ظ،ظ¢ بالليل لقيت واحد رافع لوحة عليها اسمي روحتلو سلمت عليه و عرفني انو هو مندوب الشركة الي كلمني عليه بابا و اسمو نادر انو حيساعدني عشان استقر هنا (طبعا كل الحوارات هنا بالانجليزي بس احنا نكمل عادي بالعربي )
المطار كان بعيد حوالي ظ¢ظ* ميل على مدينة ستانفورد الي فيها الجامعة ركبنا العربية ورحنا المدينة كان حجزلي اوضة في فندق صغير هناك قلي حسيبك ترتاح و بكرا حجيلك نشوف انت عايز اي و نعملو دخلت نمت على طول من التعب صحيت الصبح على تليفون الاوضة و كان الريسبشن بيقولولي انو نادر مستنيني تحت قمت اخذت دش بسرعة لبست هدومي و نزلتلو رحنا الاول مطعم فطرنا و قلي انت عايز تعمل اي الاول قلتلو الاول عايز اشوف بيت هنا يكون كدا حلو و نشتري عربية قلي ماشي انا اعرف هنا سمسار عقارات نلاقي عندو حاجة حلوة و بعدين نشوف معرض نشتري عربية. روحنا السمسار و وراني البوم فيه صور بيوت كتير عجبني بيت كان جميل اوي هو طابقين فيه ظ£ اوض** صغار بحمامتهم و اوضة كبيرة بحمام جاكوزيو دول في الطابق العلوي و في السفلي مطبخ كبير و صالون و غرفة سينما عاملة زي قاعات السينما شاشة كبيرة و فيها كراسي كتير و صالة رياضة و كان فيه جنينة حوالين البيت و حمام سباحة وراه و جراج جنب المدخل سعرو كان حوالي ظ£ظ¥ظ* الف دولار اتفقنا نروح بكر نشوفو مباشر و لو عجبني اشتريه كنا المسا قولت لنادر بكرا نشوف البيت و نشتري عربية دلوقتي تعبت و عايز ارتاح رجعت الفندق فتحت النت كلمت ملاك و ماما بالكام و بعدين كلمت بابا طمنتو عليا. كانت الساعةظ© بالليل لقيت نفسي جيعان كلمت الريسبشن بيعثولي عشا ظ،ظ¥ دقيقة و كان في دق على الباب فتحت كانت بنت من بتوع الروم سيرفس دخلتلي الاكل و اديتها ظ،ظ* دولار و طلعت اتعشيت و فتحت الكمبيوتر قلت اشوف كاميرا بيت مريم بتعمل اي لقيت البيت فاضي كلمتها قلتلي انها لسى مرحتش البيت و لسى بدري على الدراسة قفلت معاها و رحت في النوم صحيت الصبح فطرت لحد موصل نادر روحنا البيت و كان السمسار هناك مستنينا بصراحة البيت كان احلى من الصور عاجبني اوي و قررت خلاص اشتريه اتفقنا و قلي اني نخلص الاجراءات و في شوية اصلاحات في البيت نعملهم و استلمو بعد اسبوع طلعت على معرض عربيات هناك اتفرجت على العربيات عجبتني عربية رانج روفر إيفوك 2020 سعرها ظ¥ظ* الف دولار* و خلصنا ورقها و كان الاول لازم اطلع رخصة قيادة من هنا فضلت اسبوع اضبط في الورق بتاعي هنا بين الجامعة و البيت و العربية و عملت فيزا كارت من هنا و حولت فلوسي يلي كنت محوشهم هناك و المبلغ يلي تبقى من فلوس بابا و كانو حوالي ظ،ظ¤ظ* الف دولار خلص الاسبوع و استلمت البيت و كمان رخصة القيادة بتاعي هنا و صار فيي اسوق هنا .نادر قلي انو لازم يرجع سان فرانسيسكو عشان الشغل و دي بعيدة حوالي ظ¤ظ* ميل علينا اشكرتو علي عملو معايا و طلب مني اتصل فيه لو احتجت حاجة .في الليل كنت عايز اكتشف المدينة طلعت بالعربية ادور في البلد لحد الساعة ظ،ظ*بالليل* دخلت مطعم عشان* اتعشى طلبت الاكل و كان في ست في الطاولة يلي قدامي عندها حوالي ظ¤ظ¥سنة* كانت جسم كيرفي سمرة شوية و لابسة قميص مفتوح من بزازها و نصهم باين و جيبة لحد تحت الركبة بشوية كانت باصة عليا على طول و بتبتسم شوية خلصت اكل و طلبت قهوة هي قامت و جت قلتلي ممكن اقعد
اه طبعا اتفضلي -
انا اسمي جيسيكا-
اهلا بيكي و انا احمد -
اتشرفنا، احمد دا اسم عربي مش كدا -
ايوا انا من تونس -
-اه و انا من انجلترا بس بقالي ظ،ظ¥ سنة عايشة في امريكا انت بقالك كتير هنا
لا لسى جاي من اسبوع لسى بتعرف على المدينة -
انا ممكن اساعدك على فكرة -
متشكر اوي -
انت ساكن فين -
انا واخذ بيت في بالو التو و دي مدينة جنب مدينة- ستانفورد و دليتها على المكان بضبط
اي دا احنا جيران على كدا انا كمان ساكنة هناك
اتكلمنا شوية و حاسبت و طلعنا مكانش معاها عربية فعرضت عليها اوصلها وصلتها و كانت عاجبها العربية و قلتلي مش قولت لسى واصل جبتها امتى دي
قلتلها من يومين
وصلنا بيتها و كان بيني و بينها شارع بس عرضت عليا ادخل عندها اشرب حاجة وافقت دخلنا البيت عندها قلتلي خذ راحتك البار هناك اشرب حاجة ثواني و راجعالك رحت البار انا مأشربش كحول اخذت عصير و قعدت ظ¥ دقايق و دخلت جيسيكا كانت لابسة روب و باين انها لابسة تحتو قميص نوم قعدت قدامي و قلتلي اي دا انت بتشرب عصير رديت عليها اه اصلي مبشربش اخذت هي كاس من ازازة خمرة و شربت و قربت مني و حطت ايدها على وشي و بتمشيها انا وقفت مسكتها من رقبتها بايديا الاتنين و نزلت بشافيفي عليها و هي تجاوبت معيا و فضلنا ناكل شفايف بعض و بايدينا بنقلع بعض فتحتلها حزام الروب و شلتو من عليها و هي شلتلي التيشرت و فتحت حزام البنطلون و نزلت على ركبها نزلتلي البنطلون و شافت زبي الي كان عامل بارز من البوكسر مشت ايدها عليه و هي مبتسمة كأنها لقت حاجة كانت بدور عليها قربت منو بوشها و طلعت لسانها بتمشيه على زبي من فوق البوكسر و بتبوسو مسكت البوكسر و نزلتو و بعدين مسكت زبي بأيديها و بدأت تحرك لسانها عليه في شكل دواير و بتنزل على زبي بلسانها لحد بيضاتي و تأخذهم في بوقها و ترجع تطلع و تحط زبي في بوقها و تدخلو لحد زورها و هي عينيها في عيني هيجتني اوي بنت الشرموطة و كنت خلاص مش قادر سحبت زبي منها و زقيتها على الارض و نزلت رفعتلها قميص النوم الي يدوب مغطي طيزها و مش لابسة اندر و لا برا و قررت اعملها زي ما عملت فيا نزلت بشافيفي على بزازها و احرك لساني على حلمتها و ايدي على كسها فضلت ابدل بين بزازها و هي بتطلع اهات مكتومة وبعدين نزلت لكسها كان كبير شفايفو بارزة لبرا و زنبورها عامل زي زب العيل مشيت لساني عليه و اخذت زنبورها بين شفايفي و هي اهاتها عليت و بلشت تتنفض اااااااااه حلو اوووووووي انت بتعمل كدا ازاي اااااااااوف جميل كمل ااااااااااه و شوية و اتشنجت و كانت بتجيب و انا مش راحم كسها و هي بتترجاني ادخلو ااااااااه دخلو بقى مش قاااااااااادرة كفاااااااية انت بتعمل كداااا ازاي ارجوك دخلو بدأت ادخل صباعي في كسها و اهيجها اكتر و هي تقلي عاااااايزة زبك دخلو بقاااااا و حتى خالص كنت مش قادر حطيت زبي على كسها و بلشت ادخلو في كسها و هو دخل بسهولة من مية كسها يلي غرقتني و بدأت انيكها و اقوي شوية شوية و هي تقلي كمان ااااااه ااااااووووووف عايزاك تقطعو ااااااااه ايوااااااااا كداااااااااا انا كدا عرفت انها تحب تتناك بعنف بدأت انيكها بقوة و اضرب بزازها بأيدي و اقلها عاجبك كدا يا شرموطة يا متناكة و هي تقلي اااااااه حلو اوي كمان ااااااااح اشتمني كمان ااااااااه انا متناكة و شرموطة نيك الشرموطة ااااااااااه زبك مليني اااااااااااه حسااااه حيطلع من بوقي طلعت زبي و قلبتها على ايديها و ركبها و طيزها كانت ليا منظرها يخليك عايز تقعد فيها طول العمر رجعت زبي فيها و بلشت انيك و بنزل بايدي على طيزها اضربها عليها و كل مرة اقوي في الضرب و هي مستمتعة و اهاتها عالية و انا خلاص كنت حأجيب هي حست بيا و قلتلي هاتهم جوا انا كمان حأجيب. جيبناهم مع بعض و وقعنا احنا الاتنين على الارض ارتحنا شوية و قمنا اخذنا دش و نكتها تاني هناك بعدين انا كنت عايز امشي بس هي اصرت اني ابات معها روحنا السرير و خلاص مبقاش فينا حيل اخذتها في حضني و نمت صحيت الصبح فطرنا و اتكلمنا و قلتلي انها مش حتسيبني خالص فضلنا نتكلم عن الحياة هنا و هي سألتني انا جاي اعمل اي هنا فلما اني جاي عشان الدراسة و اني سنة اول في الهندسة في ستانفورد حسيت ان وشها اتغير و ابتسمتها راحت بس مقلتش حاجة و حاولت تبين ان مافيش حاجة. انا روحت للبيت غيرت هدومي و طلعت تاني الف في المدينة و اشوف جمال نسوانها .كان لسى فاضل ظ،ظ* ايام على الدراسة عدو بين اني الف في النهار و اشتري حاجات ليا و للبيت و بين اني انيك جيسيكا في الليل مرة عندها في بيتها او عندي في البيت. انا مكنتش مهتم اوي بجيسيكا اهي ست جميلة و خبرة في النيك الواحد يعدي معها يومين عشان كدا مسألتهاش عن حياتها
جي اول يوم ليا في الكلية طلعت الصبح و روحت هناك دخلت خليت السيارة في الجراج مخصص لطالبة و دخلت الجامعة كانت كبيرة اوي و في اختصاصات كتير اوي و فيها حوالي ظ،ظ¦ الف طالب من كل العالم. خلصت شوية اجراءات مطلوبة و اخذت اوراق فيهم نظام الجامعة و خريطة الجامعة و القاعات و كدا كانت اول محاضرة ليا بعد ساعة روحت الكافيتريا شربت حاجة لحد الوقت دخلت المحاضرة كانت الايام الأولى دي لتعارف عشان لسى جداد القاعة كانت مليانة اوي دخلت اخذت مكان و دخلت الدكتورة كانت عندها حوالي ظ¤ظ* سنة* كانت لابسة بنطلون و قميص و عرفتنا عن نفسها و كان اسمها كارولينا .عدى اليوم في التعارف و كنت عرفت ناس كتير هناك و رجعت البيت تعبان نمت و كانت ايام بتمر كدا لحد يوم دخلت المحاضرة و لما دخلت الدكتورة انا اتفجئت و بان عليا دي اي الي جابها هنا ازاي كدا كانت جيسيكا الي اتعرفت عليها و نكتها هنا و كان جنبي واحد اتعرفت و كان اسمو محمد و دا مسلم مالي الجنسية ابوه عندو منجم ذهب في مالي و من اغنى رجال الاعمال هناك و محمد بقالو ظ¥ سنين في امريكا. محمد لاحظ اني اتخظيت لما دخلت جيسيكا و سألني بس قولتلو مفيش حاجة خلصنا و طلعنا كنت خلاص كونا شلتنا هناك و كانو محمد و دا عرفتوه و مونيكا دي امريكية ابوها تاجر كبير و غني كتير و عايشة في سان خوسيه عندها ظ،ظ© سنة جميلة شعر اشقر عيون خضرا شفايف وردي بيضا جدا جسمها كان فرنساوي بزاز اقل من متوسط و طيز متوسطة و بارزة اوي
اليسيا ظ،ظ© اسبانيةابوها عندو علامة زي* زارا كدا بتاع ملابس و محلاتو في كل العالم، مايكل ظ،ظ© سنة* امريكي جاي هنا بمنحة عيلتو مستواها متوسط و عايشين في بوسطن ،اماندا* ظ،ظ© سنة برازيلية ابوها سياسي كبير في البرازيل و عيلتها كلهم في مناصب كبيرة في بلدها، ادريان ظ،ظ© سنة من كولومبيا و دا عرفت بعدين ان ابوه من اكبر تجار المخدرات في امريكا الاتينية و عيلتو عندها اسم كبير في عالم المافيا بس هو كان بيحب التكنولوجيا و بعيد عن شغل عيلتو
طلعنا على الكافيتيريا شربنا حاجة و طلعت قولتلهم مروح هما كلهم عايشين في الحرم الجامعي و دا مبيت للطلاب ما عدى مونيكا كانت عايشى مع عيلتها في سان خوسيه و في سواق بيجيبها و يخذها كل يوم .سبت الشلة و كان دماغي في جيسيكا كلمتها بالتليفون ماردتش عليا رحتلها البيت فتحتلي و قلتلي عايز اي
انت لي ماقلتيليش انك دكتورة هنا و كمان في تخصصي -
-انت مسألتينيش و انا الاول لو كنت عارفة انك طالب عندي مكنتش عملت كدا معاك بس انت كنت جاي بكير في العادة ميكنش في طلبة في ستانفورد في الاجازة و كمان معاك عربية زي دي مفكرتش انك تكون طالب و عندي كمان
ماشي-
-الي صار بينا تنساه خالص و متجيبش سيرة لحد علي صار بينا لو سمحت
-اكيد انا مش حأقول لحد علي بينا و اذا كنتي عايزة انسى الي صار حنساه بس بشرط احنا نودع بعض
ازاي -
انا اشتاقتلك كتير -
و رحت عليها بستها من شفايفها هي في الاول كانت بتحاول تقاوم بعدين ساحت و بدأت تتجاوب معيا مسكتها نزلتها ترضعلي زبي و تجهزو و بعدين نيمتها على بطنها و رفعت طيزها و دخلت زبي بقوة فيها صرخت كان الحي كلو سمع صوتها و ابتديت انيك فيها بقوة و اشتمها يا شرموطة يا متناكة انتي دكتورة شرموطة بتتناكي من طالب عندك و بضرب طيزها بقوة هي من الشهوة و المتعة الي فيها كانت في عالم تاني اهاتها مالية البيت و بتشتم نفسها و بتقلي نيك استاذتك اااااااااه نيك الشرموطة تبعك ااااااااااااح ااااااااام كمان نيكني انا مش حأقدر استغنى على الزب دا اااااااااااه انت حتفضل تنيك شرموطتك على طول اااااااااااام كمان اضرب طيزي كمان اجمد فضلت انيك في كسها و صباعي بتلعب في خرمها لحد ما خرمها صار جاهز طلعتو من كسها و مرة وحدة حطيتو كلو في طيزها و هي صرخت ااااااااااه لي كدا انت شرمتني ااااااااااح ااااااااووووف و شوية و بدأ الالم يختفي و تحس بالمتعة و هي اااااااااه كمان ااااااح ااااااام عايزة طيزي تجيب دم ااااااااااه كمان يا حبيبي اااااااوف جامد لحد مخلاص كنت حأجيب جبتهم في طيزها و هي تتوحوح و بتقولي سخن اوي اااااااه. قمت اخذت دش و لبست هدومي
و قلتلها كدا خلاص انا ماشي و حأنسى كل شي
انت بتحكي جد -
طبعا انا مش وعدتك ان دي حتكون اخر مرة -
-انا كنت فاكرك حترجع في كلمك انت كنت بتنيك دكتورتك و دا شئ بيخلي اي حد يطمع عشان يبتزونا لان لو وصل دا الادارة انا ممكن اخسر شغلي
-انا وعدتك انها حتكون اخر مرة و دي وداع عشان عاجباني و انا كلمتي وحدة اذا وعدتك بأوفي بوعدي
طيب استنى، انا عن جد عاجباك -
-اكيد و انا حأكذب عليك لي لو مكنتيش عاجباني مكنتش رضيت من اول يوم انام معاكي
ماشي بص انت طلعت جدع و مخك كبير متفكرش زي العيل الي مثل سنك و انا بصراحة مش حقدر استغنى عن الزب يلي بيكيفني احنا نفضل زي مأحنا بس منلفتش الانتباه خالص ماشي
و انا موافق عشان عيون العسل دا -
عديت طول الليل بنيك في جيسيكا و جبت في كل حته في جسمها و مليتها
الصبح كانت جيسيكا بتصحيني عشان الجامعة بس انا قلتلها اني تعبان و مش رايح سابتني انام و راحت شغلها صحيت الساعة ظ¢ الظهر اخذت دش و رحت بيتي غيرت هدومي و فتحت تليفوني الي كان فصل شحن من امبارح لقيت كل الشلة مكليميني و خاصة مونيكا كانت مكلماني كتير كلمتها و قلتلها اني تعبان شوية عشان كدا مجيتش شوية و كان جرس الباب بيرن فتحت لقيت مونيكا هي الي برا دخلت و كانت اول تجي بيتي كانت بتلف في البيت و مبهورة بيه و قلتلي ان ذوقي حلو اوي قعدنا نتكلم شوية و قلتلي ان انهاردة عيد ميلاد امها و هما عملين حفلة و هي دعت الكل و اني لازم اروح وافقت و قلت اهو يبقى تغير ادتني العنوان و طلعت قلتلي مستنياك لبست هدومي طلعت اكلت و رحت اشوف هدية كنت اخترت ساعة كانت غالية شوية بس دول عيلة غنية لازم الهدية تكون في المستوى .اشتريت الساعة و كلمت الشلة كانت اماندا راحت خلاص مع مونيكا و البقية مستنين الباص قولتلهم يستنوني و اهو نروح مع بعض اخذتهم و رحنا بيت مونيكا في سان خوسيه كانت فيلا جميلة و كبيرة استقبلتنا* مونيكا و امها .امها كانت النسخة الكبيرة من مونيكا ميلفاية من يلي بنشوفهم في افلام السكس بزاز كبيرة مشدودة طيز كبيرة ماعندهاش كرش خالص و بعدين تعرفت على ابوها صامويل و قلي ناديني سام زي الكل و عرفت انو يتعامل مع فرع شركتنا هنا و يعرف بابا و قابلو كام مرة و حسيت ان يعرف حاجة عن بابا لانو بيبصلي و بيبتسم كانو بيتذكر ذكريات قديمة عدت الحفلة الكل بيشرب و بيرقص و فرحنين و طفت ليزا ام مونيكا الشموع و قطعت التورتة و بلش الكل يديها هدايا روحت العربية جبت هديتي و اديتهلها فتحت الهدية و بصتلي كدا بأستغراب كانت مستغربة طالب زي يقدر يشتري هدية غالية بعدين ابتسمت و اخذتني بالحضن و باستني من خدي و شكرتني خلصت. الحفلة و رجعت البيت. كانت الايام بتمر عادي كنت مهتم بدراستي و مركز و بدأت استثمر في شوية اعمال تابعة التكنولوجيا و استغل وجود وادي السيليكون و الي عندو اهتمام بتكنولوجيا اكيد يسمع بالمكان دا يبقى الأول في العالم في مجال التطوير والاختراعات الجديدة في مجال التكنولوجيا المتطورة و في الوقت دا كانت علاقتي مستمرة بجيسيكا و بتدعمني بخبرتها و عرفتني على ناس هنا في المجال و كانت علاقتي بمونيكا بتتطور بسرعة كنت شايف اعجابها بيا بس مطنش و في يوم كنا ساهرين كلنا في ديسكو في الليل و بنرقص و نهيس انا دماغي وجعني من صوت المزيكا و طلعت اشم هوا برا شوية حسيت بحد ورايا و حط ايدو على كتافي ..........
قصتي مع الجنس ابتدت من و انا عندي ظ،ظ¨ سنة و من هناك* اتغيرت نظرتي للناس و الدنيا عموما في سن ظ،ظ¨ كان طولي ظ،ظ¨ظ** و كنت مهتم بجسمي اوي و العب رياضة كتير
عشان كدا جسمي كان جذاب و اصلا انا وسيم في في مظهري
ابطال القصة دي حيكونوا و دي اعمارهم لما بلشت القصة
امي منى ظ¤ظ¥ سنة
ابويا محمد ظ¥ظ*سنة
ملاك اختي ظ¢ظ¥ سنة
*امل جارتنا ظ£ظ¢ سنة و تشتغل مشرفة في مصنع نسيج و هي تشتغل عشان تكون علاقات و تضيع الوقت لان هيا مش محتاجة فلوس و دا عشان* متزوجة من عمو محسن ظ¤ظ* سنة و يشتغل مدير نزل في مدينة سياحية قريبة مننا و هو اصلا من عيلة ثرية
دول شخصيات الرئيسية في قصتنا و الباقي حنعرفهم لما يجي دورهم**
تدت قصتنا لما كان عمري ظ،ظ¨ سنة و كنت فيظ¤* ثانوي (الثانوية العامة )لان حالتنا المادية ميسورة كنا بأدرس في مدرسة خاصة* انا و اختي قبلي و عيلتنا بتسكن في منزل عبارة عن فيلا صغيرة يتكون من طابقين. طابق سفلي فيه غرفة بابا و ماما و المطبخ و حمام كبير وصالة و غرفة الطعام و طابق العلوي فيه غرفنا انا و اخواتي و غرفة الضيوف
في يوم كنت رجعت من المدرسة و دخلت غرفتي أخذت كمبيوتر تبعي و أخذت امارس هوايتي المفضلة و هي تهكير كنت في تلك السن أعشق كل ملو علاقة بتكنولوجيا و لحظة و سمعت تليفوني بيرن أخذتو كان عمو محسن هو يلي بيتصل كان عيزني اروح بيتو عشان كان في ورقة في مكتبو محتاج منها رقم عايزوا كانت ساعة ظ¢ظ¢ بالليل و قالي انو طنط امل في الشغل و هو محتاجوا ضروري و دلني على
مكان المفتاح الي تركينو لضرورة في مكان ميبنش للحد
*(انافي سن ظ،ظ¨ كنت فتى خجول و متفوق في دراستي عشان كنت عايز احقق حلمي و اني اصير مهندس برمجياتsoftware engineering
و اسس شركتي الخاصة ليس لدي تجارب عاطفية بس كان الجميع يحبني** عشان اخلاقي و كنت ككل مراهق بتفرج* كتير على السكس و اعشق الجنس بس خجلي كان منعني اني اعمل علاقات جنسية)
نزلت من غرفتي لقيت ماما و ملاك اختي يتفرجوا في تلفزيون سلمت على ماما و قلتلها خمس دقايق و جاي حروح بيت عمو محسن خرجت من بيتنا و دخلت بيت عمو محسن عن طريق الباب الفاصل بين الجنينة تباعنا و الي تبع عمو محسن و دا باب فتحناه بين بيوتنا عشان نروح عند بعضنا من غير ما ننزل الشارع أخذت المفتاح و فتحت الباب و كنت رايح المكتب بس سمعت صوت جاي من طابق العلوي فكرتو حرامي أخذت سكينة من المطبخ و طلعة فوق لما طلعت السلم صوت صار اوضح دا صوت آهات و دا صوت طنط امل انا عرفوا كويس قربت من أوضة بشويش و سمعت صوت راجل كمان بيقول :
-انزلي* ارضعي زبي كويس يا شرموطة المصنع
الصوت دا كمان انا عارفوا كويس دا صوت.........
اتمنى الجزء الاول يكون عاجبكم دا كان مقدمة و ما فيهوش جنس القصة حتكون طويلة و فيها كل انواع الجنس
انزلي* ارضعي زبي كويس يا شرموطة المصنع
الصوت دا كمان انا عارفوا كويس دا صوت بابا ايوا دا صوت بابا انا عرفوا كويس* (نسيت اقولكم انو بابا يبقا مدير المصنع الي تشتغل فيه طنط امل و نائب رئيس مجلس الإدارة مجموعة المصانع الي في كل أنحاء البلد و كمان في عندهما مصانع برا البلد و بابا عندوا ظ£ظ*% من أسهم هذه المجموعة و كمان عندنا ضيعة في الارياف و عمارة مأجرينها في وسط العاصمة و بابا هو الي دخل طنط امل تشتغل مشرفة عل العمال في المصنع) و طنط بترد عليه انا شرموطتك و شرموطة زبك الي مكيفني ديما و نزلت ترضع . انا كنت فتحت الباب بشويش و بقيت بتفرج كانت طنط امل نزلت على ركبها و بترضع زب بابا الي كان كبير و واقف على اخرو و مسك رأسها و بقى بينيك بقها و هي ريقها بينزل شلالات من بقها و بتتخنق انا أخذت تليفوني و بقيت بصور الي بيصير بابا وقف طنط امل على طرف سرير و قلها افتحي طيزك يا شرموطة عشان اعرف انيكك منها
-امرك انا شرموطة و لبوة و بتناك من طيزي انا عيزاك تكيفها و تفشخها اححححح كيفني يا حبيبي و كان بابا بلش يرزع في طيزها و هي بتخرج آهات تذوب الحجر دي ملكة جمال ياما ضربت عليها عشرات دا اجمل جسد شوفتو في حياتي و كنت ديما اتخيلو عامل ازاي تحت هدوم طنط امل دي عندها طيز متوسطة بس مدورة و مرفوعة توقف زب الخول و بزاز كمان متوسطة اد البرتقالة مشدودة و شعر اصفر حرير و عنين بني و شفايف تتاكل اكل هيا شبه الممثلة الاباحية** فجسمها cory chase
في لحظة اني كنت سرحان في جسمها كانت طنط شفتني و انا بصورها و انا مش واخذ بالي لما فقت من سرحاني لقيتها شايفاني و بتبتسملي اتخضيت قفلت تليفوني و روحت المكتب تبع عمو محسن صورت الورقة و بعثتلو صورة و رجعت بيتنا لقيت ماما طلعت نامت بس ملاك اختي فضلت مستنيني لإني تأخرت و مخذتش بالي و هي قلقت عليا ملاك دي اسم على مسمى هيا فعلا ملاك لما تشوفها بتبتسم نفسيتك بترتاح دي احن شخص عرفتو
*(وصف ملاك هيا عينيها زرق و شعر اشقر بزازها كبيرة شوية و طيز متوسطة شبه الممثلة الاباحيةjane** Molly عشان تعرفو تتخيلوها نفس الجسم )
قعدت معها شوية تكلمنا و بابا دخل البيت ملاك قالت
-مساء الخير بابا
-انتو لسا صاحيين
-اه كنت بتحدث انا و احمد و حنطلع ننام
-يلا عشان المدرسة الصبح
-ماشي بابا تصبح على خير
-و انتو من اهلو
و طلعت على اوضتي من غير مأكلم بابا و لا كلمة عشان كنت زعلان منو عشان بيخون ماما مع طنط امل بس مقدرتش اتكلم معاه دخلت اوضتي مسكت تليفون اول حاجة جات في بالي اشغل الفيديو و اتفرج عليه حسيت بزبي وقف على اخرو احتراما لهذا الجسد فخرجتو و بقيت اضرب عشرة على طنط امل و هي بتتناك من بابا لحد منزلت لبني . قفلت تليفون و غمضت عيوني و بلشت افكر حاعمل اي مع طنط امل دي شفتني و انا بتفرج عليها و بابا مكلمنشي تبقى مقلتلوش عني هي ناوية على اي و رحت في نوم صحيت الصبح على صوت ماما بتصحيني عشان المدرسة فقت فتحت تليفون لقيت مسج علواتس فتحتو اتخضيت*
*المسج كان من طنط امل كانت كاتبة عشان تضرب عشرات براحتك على الشرموطة جارتك وانا مستنيك لما تخلص تتفرج تعالا* و كان معاه فيديو لما فتحتو بانت اوضة نومها دي مركبة كاميرا في اوضة النوم و مصورة ليلة البارح مع بابا و بعثالي الفيديو كامل من اول ما بلشت الليلة لحد ما بابا جاب لبنو في بقها
فجأة ماما دخلت اوضتي و بتقولي انت لسى في السرير يلى تفطر الوقت تأخر قومت اخذت دش و لبست هدومي و طلعت فطرت اخذت شنطتي و انا ماشي تليفوني رن مثل ما توقعت طنط امل كانت شايفني من البلكونة تباعها قلتي اوصل لاخر الشارع و لف و ارجع كنت مضطر اسمع كلمها عشان افهم هي عايزة اي مني روحت على اخر الشارع اطمنت انو مفيش حد شايفني و رجعت لقيت باب بيتهم مفتوح دخلت و قفلت الباب و نديت على طنط امل قالتلي انها فوق اطلعلي طلعت لقيتها في اوضة نومها قاعدة* فوق السرير و لابسة قميص نوم احمر يا دوب مغطي نص فخذها من غير اندر و لا برا و حطا رجل فوق التانية انا شوفتها تنحت في جمال جسمها هي بيضة قشطة و مع قميص احمر يا لهوي فضلت متنح فيها لحد مفوقت على صوتها بتقولي
- حتفضل واقف كدا كتير متيجي اقعد جمب طنط امل
مشيت لحد السرير و انا مش مصدق نفسي اني في اوضة نومها و قاعد معها في السرير و هي كدا
- ههههههه ها قولي بقا اي رأيك فيا ليلة مبارح و انا بتناك من ابوك
انا كنت مش مصدق برودة دمها و هي بتقولي كدا و هي مبتسمة
- انتي زاي كدا ازاي تعملي كدا مع بابا و تخوني زوجك و ماما الي معتبراك زي اختها
- انا اعمل اي شي* عاجبني مع اي حد مفيش حد عندو عندي حاجة
-ازاي انت ست متزوجة يعني المفروض تحترمي زوجك
- بلا زوج بلا نيلة دا انا باشوفو مرة كل شهر يجي يحط زب يلي ادا تمرة دقيقة و ينطر لبنو و ينام و عشان ابسطهالك محسن عارف بكل حاجة انا بعملها و مبسوط كمان اي رأيك
- لا مستحيل في زوج يعرف انو مراتو بتخونو و يبقى مبسوط
- خلينا بقى من محسن دلوقتي انت اي الي جابك امبارح و ازاي دخلت البيت و شفتني و انا بتناك من باباك
لما سمعت كلمة بتناك من باباك زبي وقف جوا البنطلون و* بقى عامل خيمة فيه و لان بنطلون الزي تبع* المدرسة كان قماش و خفيف اوي زبي بقى ظاهر اوي و طنط امل لاحظاتو و عينها برقت و انا وجهي احمر و وقفت كنت عايز اخرج بس هيا مسكتني من ايدي و حطت ايدها تانية فوق زبي اتخضيت ملي هيا بتعملو عشان دي كانت اول مرة حد يلمس زبي بس عرفت ازاي تخليني اهدى وقفت جنبي و حطت ايدها على شعري و بقت بتقولي اهدى حبيبي* اقعد انا لسى عايزك
- عايزني في اي
-اقعد بس و انا حقولك
-ماشي
قعدت و رفعت وشي لقيت مفاجأة عمري متخيلتها* طنط امل قلعت قميص النوم و وقفت ملط قدامي بحلقت في جسمها اوي و كنت عايز انط عليها اكلها اكل بس مسكت حالي عليها بس هيا قطعت عليا تفكيري و قالتي
- بصراحة انا عايزة حابة اجرب حاجة خام من زمان و انت امور و انش**** تكون فحل زي ابوك
انا مكنتش عارف اعمل حاجة كنت بس عايز امتع نظري* بالجسم الملبن الي قدامي فجأة زقتني على السرير من كتفي انا كنت في عالم تاني من حاسس بحاجة حواليا كنت اول مرة اشوف جسم ست ملط و مين طنط امل يالي توقف كل ازبار البلد و هي مشيا كنت ظهري ممدود عالسرير و رجلي برا على ارض كنت مغمض عيني و كنت بس عايز اتمتع باللحظة طنط امل نزلت على ركبها قدام زبي و بدات تحرك ايدها على زبي من فوق الهدوم و تنزل بأيدها على فخذي و بعدين ترجع تاني و هي مركزة في وشي و شايفة النشوة الي انا فيها هي عايزني انساق ورا شهوتي و مافكرش في حاجة تاني و انا صراحة سبت نفسي ليها و كنت في عالم تاني عالم مليان بالنشوة و المتعة .طنط امل بلشت تلعب بزبي و تلحسو من فوق الهدوم و بايدها تانية بتفك حزامي و فلحظة قلعتني جزامة و مسكت بنطلون و قلعتني اياه و البوكسر كمان و بقيت ملط من تحت .طنط امل نزلت تاني على ركبها و مسكت زبي في ايدها و بقت بتطلع و تنزل بايدها عليه و نزلت بشفايفها على بيوضي و اخذت تحرك لسانها عليهم و بلشت تطلع بلسانها و بتمشيه على زبي للحد راس و هي عينها في عيني و قالتي مبسوط عاجبك الي بعملو رديت عليها أه اوي
-عايزني اكمل
-اه ارجوك
-ماشي
و رجعت حكت شفايفها على راس و بلشت تمصو تنزل عليه تاخذو كلو فبقها و تطلع رغم ان زبي كان كبير و تخين بس هيا بتقدر تاخذو كلو في بقها و فضلت تمص بخبرة و انا كنت حساس بأحساس ممتع اوي اول مرة اوصل لدرجة دي من نشوة و عشان كانت اول مرة اخذت في ايدها خمس دقيق و قلتلها خالص حأجيب قالتلي هاتهم في بوقي و اخذت زبي كل في بوقها و بلشت شلالات لبن تنزل مني اول مرة انزل الكمية دي و كان اللبن بيوقع من بوقها و ينزل على بزازها و هي اخذت تمسح اللبن من عليها و تحطو فبوقها و قالتلي طعمو حلو اوي و رجعت خذت زبي نظفتو في بوقها و قالت يلا نخذو دوش عشان نكملو الجولة التانية .دخلنا الدش و هي فتحت الميا و بلشت تحميني و تفرك في جسدي و زبي و تنظفو كويس انا سخنت اوي و انا شايف طنط امل ملط معي تحت دش مسكتها بقوة و اخذتها في زاوية دش و اخذت شفايفها في حتت بوسة و فضلنا خمس دقايق كدا و بعدين مسكتها من شعرها و قلتلها انزلي ارضعي زبي كويس يا شرموطة
نزلت على ركبها و خذتو فبوقها و انا قررت اني اكون انا المسيطر عليها و بلشت انيك بقها بقوة للحد ما بتختنق و اطلعوا عشان تاخوا نفسها و ارجعوا تاني بعدين اخذتها على الاوضة زقيتها عالسرير و نطيت و بلشت اطبق يالي كنت اشوفو في السكس اخذت شفايفها و بقيت ابوسها و ايدي بتفرك في بزازها و نزلت بلساني لرقبتها و ببوس رقبتها و وبعدين مسكت بزها اليمين و اخذت احرك لساني فوقو في شكل دواير للحد موصلت لحلمتها لما مسكتها بشفايفي خرجت منها ااااه هجتني عليها اكثر و اخذت اكل بزازها اكل و هي اهاتها بلشت تعلى تركت ايدي تلعب ببزازها و نزلت بلساني على بطنها للحد اول كسها اول مرة اشوف كس بجمال دا انا شفت الالاف افلام سكس عمري مشفت زايو نزلت عليه بلساني و اول ملمست زنبورها جسمها بلش يتشنج و اهات تطلع منها و تصرخ هجيب و نزلت شهوتها و هديت شوية .رجعت الحس كسها و كنت اطبق كل الي تعلمتو مالسكس عليها و رجعت اهاتها تملا الوضة اااااااه ايوا كدا الحس كس طنطك امل ايواااااااا يا حبيبي كمل الحس كس الشرموطة اااااااه اااااح كمل كدا ايوااااااا ارحمني بقى و دخلو بترجاك دخلوا اااااااه في كس المتناكة يلااااااااا
وقفت و بلشت افرشها بزبي امشيه و اجيبوا فوق كسها و هي تترجاني عشان انيكها و بديت ادخل الراس بس و اخرجها وهي تشهق كأني روحها بتطلع و تقولي ارجوك ابوس رجلك نيكني ااااااه نيك المتناكة جارتك و دخلت زبي فيها مرة وحدة فصرخت حتت صرخة حسيت انو الحي كلو سمعها و بلشت انيكها بقوة وهي تقولي ااااه براحة ااااااااي براحة اااااه يا كسي و كنت شايف المتعة في عينها و انا كنت اعذبها في النيكة وقفت و سحبت زبي منها و هي شهقت و قلتي لي وقفت كمل بترجاك انا محتجاه اوي يلا و رجعت افرش كسها و هي لا دخلو عايزاه جو ابوس ايدك ااااااه دخلو و دخلتو تاني و هي بلشت تتشنج تاني ااااااه هجيب اااااه و جبتهم تاني و انا رجعت انيك و هي النايمة على ظهرها خمس دقيق و قالتلها خذي وضع الكلبة يا كلبة قامت قعدت على ركبها و ايديها و قالتلي يلا نيك كلبتك و شرموطتك و خدامة زبك بصراحة طيزها كانت مغرية اوي و هي كدا فحطيت زبي فيها و رجعت انيكها و هي اااااه نيكني اايواااا دخلوا يلااااااا نيك خدامتك و متناكتك انت و ابوك ااااااااااه نيك الكس يلي ناكو ابوك امبارح اوووووووف ااااااححححح نيك اسرع* اااااه عايزك تقطعو كس الشرموطة فضلت انيك فيها عشر دقايق و كنت خلاص هجيب قلتلها هجيب قاتلي و انا كمان هاتهم في كسي عايزة احس بيهم جوا . جبتهم في كسها و اترميت على السرير مالتعب و حسيت بمتعة عمري محسيتها و بعدين افتكرت حاجة مهمة اوي ازاي نسيت انا نسيت انوا
الجزء الثاني
وصلنا الجزء الي فات لما افتكرت اني ناسي حاجة انا نسيت انوا طنط امل بعثتلي امبارح فيديو ليها هي و بابا في الاوضة يعني اكيد في كاميرا هنا و و صورت الي صار دلوقتي
بصيت لطنط امل كانت مرمية جنبي عالسرير و لستها ملط زي ما هيا و لبني بينزل من كسها .ابتدايت ادور على الكاميرا اتذكرت الزاوية الي كانت بتصور منها و ادور فيها بعيني شفتني طنط امل و انا بدور على حاجة و عيني في سقف و قالتلي مش حتلقيها
- إلي هي اي
-الكاميرا مش بدور عليها بردو
-انتي عايزة مني اي
- بص انا يا سيدي قبل امبارح كنت بحبك زي اخوي الصغير
انا كنت عايزاك تفضل برا نجاسة عيلتك. انت غيرهم خالص الناس كلها بتحبك عشان انت اخلاقك الكويسة و طيبتك مع الكل انا مش حقدر اقولك عايزة منك اي عشان انا مش عايزة منك حاجة .ابوك هو الي عايز
-بابا ازاي
-ابوك عرف انك شفتنا امبارح هنا و طلب مني اني اوقع و اخليك تنيكني و اسيطر عليك و متلعش السر برا
-طيب و انتي قلتيلي لي
-عشان انت عجبتني و غيرت نظرتي فيك انا كنت شايفاك العيل الصغير الخجول و زي ماقولتلك انا كنت بحبك زي اخوي الصغير بس بعد الي عملتو فيا دلوقتي انت صرت حبيبي و روحي يلي مش حقدر استغني بعد اليوم
- و بابا يعمل كدا لي و لي انتي لي تعملي الي يقولك عليه
- ابوك مش عايزك تعرف حاجة من يلي بيعملو و انا مقدرش ارفضلو طلب عشان ماسك عليا حاجات
- هو بيعمل اي مش عايزني اعرفو
- مقدرش اقولك حاجة انت بس انت ركز حوليك و اخرج من عالم الكمبيوتر تبعك و حتبتدي تفهم العالم يالي عايش فيه
-يعني اي
-حتفهم بعدين بس اوعى ابوك يعرف حاجة من يالي صارت هنا انا حأقولو انك رفضت تعمل معايا حاجة و قلتلي انك مش تقول حاجة على شرط منعملش كدة تاني
-انا مش فاهم حاجة
-مش مهم تفهم دلوقتي المهم تعمل يلي بقولك عليه و دلوقتي تعالا معايا
خرجت وراها و ودتني على غرفة كدا مقفولة طلعت مفتاح و فتحتها و دخلنا الغرفة دي كانت عبارة عن مركز التحكم كان فيها مكتب صغير و خزانة فيها مجموعة سديهات و على الحيطة كان مجموعة شاشات كبيرة فيها مشاهد لكل حتى في البيت و تحتهم طاولة عليها لوحة التحكم و كم جهاز وسط دهشتي من يلي بشوفو قاطعتني طنط امل و قالتلي عاجبتك الغرفة
-طبعا دي حاجة روعة
-تمام انا عايزاك دلوقتي تمحي الي صار دلوقتي من تسجيلات الكاميرا تقدر تعمل كدا
- اكيد دي حاجة بسيطة
قعدت عالمكتب و بلشت اشتغل ظ،ظ¥ دقيقة و خلصت
-كدا تمام
-خلصت
-ايوا و لعبت في الفيديو و خذت لقطات قديمة و انت نايمة و ركبتها مكان الفيديو يلي فسختو يعني الي يشوف التسجيلات يشوفك نايمة لدلوقتي و الكاميرا ترجع تصور بعد ظ£ دقيقة
يعني انت لازم تكوني في السرير في الوقت دا
-حاضر تسلم ايدك و حط فبالك انا مش حسيبك بعد اليوم
- و لا انا يا موزة انتي .يلا دلوقتي انا لازم اروح
طلعت من عند طنط امل و دا كان وقت رجوعي من المدرسة فرجعت البيت كان الكل في البيت ماما بتحضر الغدا و بابا بيقرا الجريدة سلمت عليهم و كان الكل بيبص عليا و مستغربين اني راجع مبسوط و بضحك و اهزر مع الكل خاصة اني كنت ديما لما برجع بكون مدايق و بدخل على طول اوضتي و بقعد عالكمبيوتر بساعات و حتى لما بحكي او بهزر انا و ملاك بس لان هي اقرب حد ليا و هي اكتر حد بحبو. اتغدينا كلنا مع بعض و كان جو العايلة دا ما حسيتوش من زمان خلصنا الغدا بابا و ماما دخلو اوضتهم قلوا بدهم يناموا و انا كمان كنت تعبان سبت ملاك اختي و طلعت اوضتي ستحميت و نمت زي القتيل من المجهود يلي بذلتو النهارده . صحيت المسا و فضلت فالسرير افكر في كلام طنط امل ايه الي صاير حواليا و انا مش شايفو اي الي يعملو بابا و ازاي يبعث طنط امل تعمل معيا كدا فكرت كتير و كان قدامي حلين يأما ابلش أدور حواليا اي الي صاير او انفض و اكمل حياتي و اهتم بدراستي خصوصا انو فضليظ¥* اشهر بس على امتحانات الثانوية العامة و كان لازمني مجموع كويس جدا عشان اقدر اخش هندسة و احقق حلمي و اخيرا قررت اني دلوقتي اهتم بدراستي و بعدين حبقى ادور و اعرف كل حاجة .صحيت مالسرير اخذت دش و بعدين طلعت قعدت عالكمبيوتر تبعي و فتحت حسابي على جوجل درايف و حملت فيديو الفيديو دا هو فيديو يلي حصل النهاردة الصبح في طنط امل اصل انا قبل مأمحيه حطيت نسخة منو في حسابي على جوجل درايف و دا موقع تخزين افتراضي يعني تقدر تحمل عليه اي حاجة و تفتحو من اي مكان فيه نت وكمان كنت اخذت عنوان IP تبع جهاز DVR و دا الجهاز يلي تتحمل عليه كل تسجيلات الكاميرا و من خلال عنوان IP و كلمة السر تبعو يلي اقدر اعرفها بسهولة اقدر اتفرج في كل تسجيلات الكاميرا المتسجلة او المباشرة .بس انا كنت قررت اني مش حستعملو دلوقتي الا بعد الامتحانات عشان اعرف الحقيقة يلي مخبينها عليا. لعبت شوية كمان بالكمبيوتر و بعدين رحت ذاكرت شوية لحد ملقيت الساعة فاتت ظ،ظ¢ نزلت المطبخ اكلت كان الكل نايم و رجعت اوضتي نمت للحد الصبح صحيت زي العادة الساعة ظ§ جهزتي حالي فطرت و نزلت المدرسة عدا اليوم عادي و رجعت البيت لقيت ماما بتطبخ العشا سلمت عليها و تحدثنا شوية عن الدراسة و سبتها و انا طالع اوضتي ماما قلتلي ان طنط امل اتصلت عشان حأنام عندها النهاردة (و دي عادة من و نحنا صغيرين لما عمو محسن يبقى بايت في الشغل اروح انا او مالك ننام عند طنط امل و لو بابا كمان بايت برا هي تيجي تبات عندنا)
المهم قولت لماما ماشي و طلعت اوضتي اخذت دوش و جهزت حالي عشان دي حتكون ليلة و لا الف ليلة و ليلة. اخذت لبس المدرسة و كتبي و نزلت و كانت الساعة ظ¨ ملقيتش حد كلمت ماما بتليفون قلتلي انها راحت هي و ملاك يشتروا شوية حاجات للبيت قولتلها ماشي انا رايح عند طنط امل. قفلت مع ماما و رحت عند بيت طنط امل ضربت الجرس و اتفتح الباب بس يلي فتح مكنتش طنط امل كانت واحدة قمر اول مشفتها فضلت متنح فيها اصلاها كانت موزة اوي شعر اسود و عيون خضر على شفايف وردي عايزة تتاكل و كانت بزازها كبيرة مش مشدودة* عاملة زي رمانتين و طيز تهبل تترج رج و هي تمشي و لبسى قميص نوم اخضر واصل لحد ركبتها و ضيق كان مفصل كل جسمها قطعني صوت طنط امل و هي بتقلي اتفضل دخلت قعدت معهم و هما بيحضروا العشا و عرفت ان بت دي اسمها مهى عندها ظ¢ظ¥سنة و هي شغالة في قسم المحاسبة في المصنع مع طنط امل فضلنا نهزر شوية و عرفت ان مهى دمها خفيف اوي كنت مبسوط و احنا قعدين بس من جوايا كنت زعلان ان ليلة بازت مهو مش حنعمل حاجة و في ضيفة في البيت. اتعشينا سوا و سهرنا شوية و طنط امل جابتلنا عصير و شوية فاكهة و حلويات شربت العصير و قعدنا نتفرج في التلفزيون شوية و ابتديت احس بحاجة مش طبيعية زبي وقف زي العمود و انا العرق ينزل مني و مش على بعضي استأذنت منهم و طلعت الاوضة يلي متعود انام فيها هنا قفلت الباب و نزعت تيابي و مسكت زبي و بلشت افركوا بشدة اول مرة احس كدة كنت مش مركز حواليا و حسيتش الى بأيد تمسك زبي و بتقلي انا ممكن اساعدك كانت مهى نازلا على ركبها و مسكت زبي و بلشت تمشي ايدها عليه و تجيب انا كنت مش متحمل مسكت زبي و حطيتو في بوقها و هي مصدقت كانت بتاخذو كلو فبوقها و تخرجو مسكت شعرها و بلشت انيك بقها بقوة و هي بتتخنق و ريقها سايل على بزازها و فخذها فضلنا كدا ظ¥ دقايق و بعدين وقفتها و زقيتها عالسرير فتحت رجليها هي كانت نايمة على ظهرها و رجليها على كتافي و حطيت زبي على شفرات كسها انا كنت في عالم تاني من الشهوة يالي انا فيها و مش حاس بحاجة حواليا فدخلت زبي فيها مرة وحدة* وبلشت انيك فيها بقوة و هي اههههههههه براحة على كسيييييي احححححححح دا مش اهههه قد زبك اهههههه بترجاك براحة اههههه يا كسي بيكفي مش قادرة منك ل*** يا أمل دا محتاج فياغرا دا ااااااااااه مش قادرة براحة و انا و لا اني سامع حاجة كل همي اني اطفي شهوتي الي مولعة
*تعااااااالي ساعديني علللللليه ااااااه تعالي يابنت الكلب ااححححح كسي تهرى براحة بترجاك براحة اوففففف مش قدرة و حسيت بأيد بتمسح على ظهري و انا نازل حفر فكس سهى كانت امل و بقت ايدها بتمسح في صدري و شفايفها نزلت على شفايفي وبلشت تمص شفايفي و لسانها بيدور على لساني و انا اندمجت معها فاابوسة و هديت شوية الي* بعملوا في نهى .فضلت انيك في نهى و شفايفي بتاكل شفايف امل للحد ما امل نزلت على ركبها و طلعت زبي من كس نهى و اخذتوا فبوقها و بلشت ترضعوا بخبرة دقايق و كنت خلاص مش قادر امسك نفسي من يالي بتعملو امل فغرقت وشها لبن و نزل على بزازها انا نفسي كنت مستغرب من كمية لبن يالي جبتها و نزلت نهى جمب امل و بتلحس لبن من على وشها و ببزازها مسبتش ولا نقطة و بعدين فتحت بق امل و نزلتهم في بقها و بلشوا يبوسو بعض يلي عما يصير قدامي رجع الحياة في زبي و بلش يوقف تاني على المشهد يالي قدامي مسكت امل من شعرها وقفتها و خليتها ميلت عالسرير و دخلت زبي انتفضت امل و شهقت و بعدين بلشت اهاتها تطلع اااااه اااااخ نيكني جامد ايوا كدا نيك شرموطتك ايوااااااا اااااه كمان يا حبيبي . طلعت سهى على السرير و فتحت رجليها لأمل يلي ميلت كمان و نزلت على كس نهى و بتلحسوا و بتطلع اهات مكتومة فضلت انيك في املظ،ظ* دقايق في الوضع دا بعدين قومت نهى ونمت مكانها و خليتها ركبت على زبي و بلشت تتنطط عليه و اهاتها مالية المكان وامل طلعت و حطت طيزها على وشي واخذت الحس لها كسها و عيني على خرمها كان باين انها تناكت منها قبل كدا بصراحة طيزها كانت مغرية اوي و قررت اني انيكها منها كان شغال على كسها و ايدي فطيزها بلشت ادخل صباع فدخل بسهولة
دي بلاعة يا بنت الشرموطة*
ودخلت صباع تاني فدخل بصعوبة شوية و بعدين دخلت الثالث عشان اوسع طيزها و كانت جاهزة عشان تستقبل زبي نزلت سهى من عليه و خليتها تنزل تمص زبي عشان تبلوا و هو اصلا كان مبلول من مية كسها و بعدين خليت امل تاخوا وضع الدوجي طيزها كانت تحفة و هي كدا تفيت على خرمها و بلشت ادخل زبي فيها بشويش و هي تتوحوح و تقولي ايوا كدا نيكني دي طيزي بتاكلني اوي اااااه دي محتاجة زبك اوفففففف ايوا متعها كدا فضلت انيك فيها كدا و ابدل بين كسها و طيزها للحد ما حسيت اني حجيب فدخلتو كلو في طيزها و جبت فيها و هي اهاتها طالعة و بتقولي اااه دا سخن اوي انا ترميت على السرير خالص مش قادر اتحرك بصيت عالساعة كانت فاتت ظ،ظ¢ د انا بقلي اكتر من ساعتين بنيك في جوز الشراميط دول. امل اخذت سهى و طلعت و انا رحت فالنوم
وصلنا في الجزء الي فات لما امل حطتلي فياغرا في العصير و بعدين نكتها هي و سهى و نمت فمكاني. صحتني امل الصبح عشان المدرسة انا اخذت دش و هي حضرت الفطار و فطرنا سوا انا و هي سهى كانت روحت صبح بدري كملنا فطار و امل كانت قلتلي اعمل زي المرة الي فاتت اني افسخ فيديو ليلة امبارح كملت كدا و زي العادة خليت نسخة ليا طبعا و بعدين طلعت روحت المدرسة و مرت ايام و اشهر و كنت مشغول في المذاكرة و دا ميمنعش طبعا اني كنت بزور امل ديما و ابات معها و نقضي الليل سوا مرة انيكها لوحدها و مرة مع سهى و مرة مع بنات تانين كانت بتجيبهم و كانوا شغلين معها في المصنع و خلال شهور دي كانت امل بتعلمني كل حاجة عن الجنس و ازاي امتع الست يلي معايا و اعرف اتعامل معها و اعرف هي بتحب اي و خلتني بقيت خبرة في النيك. عدت الشهور و خلاص بقالي ظ،ظ* ايام على امتحانات و نفضت للكل و بقيت مركز اوي في المذاكرة خلصت المدة و بلشت الامتحانات كنت مركز دي اللحظة الي هيتحدد فيها مستقبلي عدت فترة الامتحانات كنت عملت الي عاليا و متأكد اني حأجيب المجموع الي يدخلني هندسة بس بردو دماغي كانت مشوشة و مش مركز مع حد دماغي في النتيجة الي حتكون بعد ظ،ظ، يوم
تاني يوم بعد ما خلصت امتحانات المسا كنت زي العادة في سريري ماسك الكمبيوتر وبلعب اتصلت بيا امل و قلتلي انها عرفت من ماما اني مدايق و هي محضرالي مفاجأة في بيتها في ليل و انها كلمت ماما اني حبات معها الليلة اتفقت معها اني حروحلها مع الساعة ظ© انا وافقت عشان دي حاجة تخرجني ملي انا فيه و نغير جو و بصراحة انا اشتقت لأمل فضلت قاعد في سريري لحد الساعة ظ¨:ظ£ظ* روحت اخذت دش و غيرت و نزلت لقيت ماما و ملاك قاعدين قعدت معهم شوية و حكينا عن مستقبلي و ماما و بابا كانوا عايزين يدخلوني ادارة اعمال زي ملاك عشان امسك مكان بابا و اكبر شغلو بس انا كنت مصر على قراري و سبتهم و قلت لماما اني رايح لطنط امل خرجت من بيتنا و دخلت بيت امل من باب الجنينة جيت اضرب جرس لقيت الباب مفتوح فتحت الباب و جيت داخل لقيت حاجة كدا اول مرة اشوفها .لقيت بنت قمر كدا قاعدة على ركبها و هي ملط و لبسى طوق زي بتاع الكلاب في رقبتها و مربوط بسلسلة منظر خلا زبي وقف على اخرو. جات امل لقتني واقف مصدوم في مكاني و زبي عامل خيمة في البنطلون قلتلي اي رايك في مفاجأة* بتاعي قلتلها حلوة زيك يا قمر امل بصت لبنت و قلتلها يلا قلعي سيدك الجزمة و بوسي رجلو يا كلبة ردت عليها امرك يا ستي و نزلت قلعتني الجزمة و بلشت تبوس رجلي و تقولي انا تحت امرك يا سيدي انا كلبتك هند انا خدامة حضرتك امل مسكت هند من السلسلة و قالتلها برافو يا كلبة يلا ورايا و حضنتني و قلتلي يلا ندخل دخلنا الصالون و هند ورانا سحبتها امل من السلسلة و هي على ايدها و رجلها ماشية زي الكلاب قلتلها امل يلا قلعي سيدك هدومو عشان يقعد على راحتوا قلعتني هدومي و فضلت في البوكسر و قعدت على الكنبة و امل قعدت جمبي و هند نزلت قعدت تحت رجلينا. منظر هند و هي قاعدة كدا تحت رجلي كان خالني هجت و على اخري امل لاحظت دا و بدأت تمشي ايدها فصدري و بتنزل بيها و شفايفها تنزل على شفايفي و لسانها بيدور على لساني فضلنا في في البوسة دي ظ¥ دقايق كاملين و شفايفي بتاكل شفايفها و ايدها بتلعب على كل جسمها سبت شفايفها و نزلت ابوس رقبتها و انا نازل لبزازها كنت بعشق بزازها دي اخذت بزها اليمين في بوقي و التاني بحرك ايدي عليه بحنية امل ساحت معيا نقطة ضعفها كانت بزازها هي بتهيج اوي منهم بصيت على هند الي كانت متنحى فينا اوي و كان باين اوي انها هجت فضربتها بقلم على وشها و قلتلها يلا الحسي كس ستك يا كلبة قلتلي حاضر يا سيدي و نزلت على كس امل كانت تلحس بطريقة باين انها خبرة اوي اهات امل بقت مليا البيت كمان يا كلبة اااااااه حلو ااااااويييييي الحسي كسي يا خدامة اوفففففففف اححححححح انا قلعت البوكسر و خليت زبي على شفايف امل و هي فتحت بقها و بقت تمص و تدخل زبي لحد زورها و بعدين تتطلعو و تمشي عليه لسانها بحركة كانت هيجتني اكتر و تنزل تاخذ بيضاتي فبقها و بتشفطفهم بطريقة تخليك تولع زقيت هند و عدلت امل قدامي و دخلت زبي و بلشت انيك فيها و هند بتلحس حلمات امل و بتخليها تهيج اكتر فضلت انيك امل شوية و بعدين مسكت هند من شعرها و قربتها من زبي طلعتو من كس امل و حطيتو في بوقها و بلشت انيكها من بوقها و هي كانت بتتخنق بيه و ووجها حمر اوي طلعتو من بوقها و ابتديت اضربها بالاقلام على وشها و بزازها و اتف على وشها و في بوقها امل كانت* طلعت سوط جلد كنت شفت زيو في افلام سكس و بلشت تضرب هند على ظهرها و طيزها وقفت* هند و خليتها فلقست و شفت حاجة بتلمع في طيزها كانت سدادة طيز قلتلها اي دا يا كلبة قلتلي كنت بجهزلك طيزي يا سيدي عشان تنيك كلبتك منها يا سيدي شلت السدادة و ضربتها على طيزها سبانكات و فضلت اضربها عليها لحد مصارت زي حمرا زي حبة الطماطم حطيت زبي على شفايف كسها عشان افرشها منو كان مبلول اوي يعني هي مستمتعة بلي يتعمل فيها بليت زبي من كسها و دخلتو مرة وحدة في طيزها صرخت من الم و دموعها نزلت و انا بدخل زبي و اطلعو بقوة و هي بلشت تحس بالمتعة و اهات بتطلع و تقلي نيكني يا سيدي اااااااه نيك كلبتك اوووووووف نيك خدامة زبك اااااححح نيك طيزي ااااااحححح عايزها تجيب دم نيكني اووووووووي امل كانت لبست زب صناعي بيتلبس بحزام و بلشت تنيك هند من بوقها. هند كانت مستمتعة اوي و مية كسها بتنزل على فخذها طلعتو من خرمها و دخلتو في كسها و رجعت انيكها بقوة و بابدل بين كسها و طيزها و بعدين غيرنا الوضع انا نمت عالكنبة على ظهري و هند ركبت على زبي و بتتنطط عليه و امل اجت من وراها و دخلتو في طيزها فضلنا نبدل بين كسها و طيزها انا و امل لحد ماخلاص كنت حجيب مسكت هند نزلتها على ركبها و حطيت زبي في بوقها و جبت لبني في بوقها و خليتها تبلعو كلوا اترميت انا و امل عالكنبة و هند رجعت تحت رجلينا و بتبوسهم امل زقتها و قلتلها روحي يا كلبة حضري عشا سيدك راحت هند على ايديها و رجلها لحد المطبخ و انا فضلت ابوس فأمل و بلعب في جسمها هي جسمها ميتملش منو تفضل تنيك فيها طول العمر و مبتشبعش منها هند حضرت الاكل و جبتو لعندنا بلشت اكل انا و امل و هند عالارض تحت رجلينا و امل بترميلها بوقي اكل تاكل فيه خلصنا اكل و اخذت هند و امل لأوضة النوم نيكتهم تاني و جبتهم في طيز امل و خليت هند تلحسلها طيزها و تبلع لبني و بعدين دخلت اخذت امل اخذنا دش و خلتني انيكها تاني لوحدها في دش و جبتهم على وشها و بزازها و رحنا نمنا و هند راحت توضب البيت
صحيت الصبح على الساعة ظ© بصيت جمبي لقيت امل نايمة جمبي و لابسة قميص نوم ابيض قصير يا دوب مغطي نص طيزها و حلمتها صحيت امل و جيت اقوم حطيت رجلي عالارض كان في حاجة تحت رجلي بصيت كانت هند نايمة على الارض قلتلها انتي بتعملي اي هنا قلتلي دا مكاني تحت رجل سيدي كلمها و منظرها كدا هيجني اوي مسكتها من شعرها وقلتلها شاطرة يا كلبة يلا انزلي ارضعي زبي هي نزلت على ركبها و جت تمسك زبي و انا صفعتها على وشها بقوة و وقعت على الارض و قلتلها اترجي سيدك الاول عشان اسيبك ترضعي زبي يا كلبة نزلت تبوس رجلي و تترجاني و تقولي بترجاك يا سيدي سيبني ارضع زبك انا خدامتك و خدامة زبك يلا يا كلبة ايدك ورا ظهرك و تنيكي بقك بزبي قلتلي حاضر و بلشت تدخل زبي لحد زورها و تطلع و بعدين طلعتها على السرير و نكتها جامد و كنت بشتمها لحد ما جبت فكسها و بعثتها تحضر الفطار فطرنا انا و امل و سبت هند تاكل بواقي الاكل و رحت نكت امل تحت الدش عملت دش و لبست هدومي و رجعت على بيتنا دخلت و كانت ملاك اختي قاعدة في الجنينة قلتلها صباح الخير فمردتش عليا هي اصلا محستش بيا لما جيت قعدت جمبها و قلتلها القمر سرحان في اي ملاك بصتلي و قلتلي
-حبيبي جيت امتى
-لسى داخل بس سرحانى في اي
-ابدا كنت بفكر انا لي معملتش زيك و تمسكت زيك بحلمي
اصل ملاك من و هي صغيرة كانت عايزة تصير محامية و كانت عايزة تخش حقوق بس بابا منعها و صمم انها تعمل ادارة اعمال عشان تساعدو في الشغل
-و انت لي يا ملاك طوعتي بابا و مدخلتيش حقوق
-انا يا سيدي مش قوية زيك و بابا كان ضغط عليا اوي و قلي انو كان عايز شخص يوثقك فيه معاه في الشغل و مش حيلاقي غيرنا يثق فيهم انا و انت و بصراحة مكنتش عايزة ازعلو**
-يلا يلي صار صار* انتي دلوقتي شاطرة في شغلك و بابا فرحان بيكي اوي
-يعني بس انا عايزاك تتمسك بحلمك و تدخل هندسة متعملش زيي
-طبعا يا حبيبتي حدخل هندسة -
-انت* لي يا احمد مفكرتش تشوف جامعة برا البلد جامعة- كويسة احسن من هنا انت عارف ان ميدان التكنولوجيا فبلدنا مش مطور اوي يعني
-تصدقي دي فكرة حلوة اوي انا مفكرتش في الموضوع دا- قبل كدا
-انت اعمل بحث و شوف جامعة حلوة كدا و انا حأدعمك في القرار دا و احاول اقنع بابا
-متشكر اوي يا احلى ملاك في الدنيا
و حضنت ملاك اوي كان حضن اخوي عمري مفكرت فيها بشكل جنسي رغم انها مزة اوي و لبسها متحرر اوي لان ملاك اختي هي اقرب حد ليا في الدنيا بحبها اكثر من الكل و باحكيلها كل اسراري
فضلنا شوية كدا و هي قلتلي انها لازم تروح الشغل سبتها و طلعت اوضتي و بلشت ادور على الجامعات الي برا البلد عدا اليوم على كدا و فضلت باقي الايام مستني النتيجة و مرات بروح عند امل
لحد يوم النتيجة كنت مستني المسج يلي فيه النتيجة*شوية و وصل مسج بصيت بخوف و كان هو الي مستنيه بصيت على النتيجة و نطيت من مكاني مالفرحة انا كدا عملت اول خطوة في طريق حلمي رحت فرحت الكل يلي كانوا قاعدين في الصالون مستنين قعدنا احتفلنا شوية و وصلني تليفونات كتير من صحابي و الاساتذة و بعدين اتصل بيا مدير المدرسة و قلي اني شرفت المدرسة و هو فخور بيا اوي و عرفني اني كنت الاول على المحافظة*و التاني على الجمهورية و قلي انهم حيتصلو بيا من الوزارة عشان حفلة التكريم يلي بيعملوها للمتفوقين كل سنة رجعت للصالون لقيت اجماعة عرفوا خلاص لان مدير المدرسة صاحب بابا و اتصل بيه و قالوا
بابا نداني و خذني فحضنوا كنت اول مرة احس ان بابا حنين عليا كدا و كانت في دموع نازلة من عينيه و ملاك كانت بتضحك و قلتلو اي يا بابا هي اي لحنية دي كلها انا كدا حأغار و ضحكت و ضحكنا كلنا و بابا قلها اسكتي انتي يا موكوسة مش وقتك دلوقتي دا يوم احمد و بصلي و قلي تعالى معيا المكتب عايزك في موضوع. دخلنا المكتب و قعدنا بابا حط ايدو على كتفي و قلي بص يا ابني انت عارف اني انا عايزك تدخل ادارة اعمال زي اختك قلتلو ايوا بس هو قطاعني و قلي اسكت و اسمعني للاخر ايوا انا كنت عايزك تسمع كلامي و تعمل زي اختك بس بعد مشفت ازاي انت تعبت كتير عشان حلمك و ازاي خليتني فخور اوي انهاردة عشان عندي ابن زيك انا مش اقدر اكون عقبة بطريقك تقدر تدخل الجامعة الي انت عايزها مكنتش مصدق يلي بابا بيقولو فنطيت و اخذتو بالحضن اول مرة في حياتي احس ان بابا بيحبني و حنين معيا فضلنا كدا دقايق بعدين بابا وقف و قلي لازم اروح الشغل دلوقتي مشي لحد الباب و لف و قلي اه نسيت ملاك حكت معيا على موضوع دراستك برا البلد انا موافق بس على شرط انك اول متخلص دراسة ترجع هنا على طول
-موافق اصلا انا مش عايز استقر بعيد عنكم
-يبقى تختار الجامعة الي عايزها في العالم و تقولي و انا حأدخلك ليها
-متشكر اوي يا بابا
عدا اليوم عادي بين اني ارد على الناس الي كانت بتبركلي و بين اني ادور على الجامعة الي تناسبني من النت و كنت خلاص اخترت جامعة ستانفورد في امريكا واحدة من احسن الجامعات في العالم بس حسب مقريت في النت ان مصاريفها كتير توصل ل ظ¥ظ* الف دولار في السنة و عشان كدا كان لازم اتكلم مع بابا الاول عشان اقرر. طلعت اشوفو وين لقيتو في المكتب بيخلص شغل
مسا الخير على احلى بابا-
ايوا يا بكاش الدخلة دي وراها اي -
بصراحة عايزك في موضوع كدا -
-عارف عايز تقول اي انت اكيد عديت اليوم تدور على الجامعة تناسبك و اكيد طبعا لما اخترت الجامعة عرفت عليها كل حاجة و مصاريفها كام و انت جاي دلوقتي عشان تشوف ممكن اقدر ادفع او لا مش كدا
-ايوا انت عرفت ازاي
-انت ابني يعني انا فهمك كويس و اعرف انت بتفكر في اي من عينيك
-ماشي يبقي لما انت فهمني قولي اي رأيك
-عارف ان اليوم كان اجمل يوم في حياتي انا مكنتش فرحان و مبسوط و فخور زي النهاردة انا كنت اسست ثروة من و لا شي و صرت من اهم رجال الاعمال في البلد دا طبعا خلاني مبسوط بس مش عارف الفرحة و الفخر الي حسيتهم النهاردة لما اتصل بيا رئيس الحكومة و اغلب الوزراء بيهنوني حسيت ان اهم انجاز عملتو هو انت عشان كدا انا مقدرش امنع عنك حاجة انت قررت و لا لسى
-اه قررت في ستانفورد في امريكا مناسبة جدا ليا بس هي مصاريفها غالية اوي
كنت متأكد انك حتروح امريكا عشان كدا جهزتلك دول
و اداني ملف لما فتحتو كانت مفاجأة عمري متخيلتها
و هنا ينتهي الجزء دا الجزء الجاي حنعرف الي كان في الملف
انا اتشكر الناس الي عجبتها القصة رغم انها اول محاولة ليا هنا و حبيت اقول لناس الي طلبت المحارم انو حيكون في جنس محارم في الاجزاء القادمة و القصة حتكون طويلة و فيها كل انواع الجنس بس انا عايزها تكون واقعية جدا عشان كدا لازم يكون في تسلسل في الاحداث
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الي فات بابا وافق على اني اروح امريكا و اداني ملف انا اتفجأت لما فتحتو .الملف يلي ادهولي بابا كان فيه شوية ورق . الورقة الأولى كانت تحويل بنكي من حساب لبابا في سويسرا لحساب بنكي باسمي في امريكا مبلغ التحويل كان ظ¥ظ*ظ* الف دولار بصيت لبابا و انا متفاجأ قلي دول مشان تسجل منهم في الجامعة و اول متوصل امريكا تشتري منهم بيت مناسب و عربية كويسة و اول كلشهر حيكون في تحويل لحسابك ب ظ،ظ* الف دولار عشان مصاريفك في الملف في ايميل بتاع شخص دا مندوب بتاع شركتنا في امريكا حيساعدك هناك و في كمان رقم شخص من السفارة الامريكية هنا تروحلو بكرة حيساعدك في تجهيز اوراقك و يسهلك الاجراءات و يكلملك اناس من الجامعة هناك
انا مش عارف اقولك اي يا بابا بس دا كتير -
مش كتير عليك انا مش عايزك تكون محتاج حاجة هناك -
متشكر اوي انا عمري متخيلت انك تعمل كدا -
و قمت اخذت بابا بالحضن و دموعي نزلت حسيت اني كنت ظالم بابا و فاكر انو ميحبناش
.بعدين سبت بابا* و طلعت انام عشان عندي يوم طويل بكرا صحيت الصبح اخذت دش و لبست هدومي و خرجت فطرت مع العيلة و جيت نازل بابا قلي استنى خذ عربيتي عشان متتبهدلش في المواصلات و انت عندك شغلات كتير اليوم ردت عليه ملاك اوبا اي الدلال دا كلو على فكرة كلنا نجحنا في الثانوية العامة و بأمتياز كمان
و قلتلها ماما هههههههه سيبي اخوكي يا ملاك و قلتلي يلا يا حبيبي عشان متتأخرش على حفلتك اخذت عربية بابا و طلعت على مكان الحفلة يلي كانت في فندق فخم دخلت هناك كان في الاوائل بتاع البلد في الثانوية العامة و وزير التربية والتعليم و مديري المدارس تبعنا و كام مسؤول و مدرس سلمت على الكل و كان الوزير قاعد مع شوية مسؤولين روحت سلمت عليه و دا انا عارفو هو يبقى محمود عزيز من صحاب بابا وقبلتو كام مرة في شوية حفلات من بتوع كبارات البلد سلم عليا بحفاوة و بعدين سبتو و روحت اتعرف على شوية من الناجحين معيا بس كان في بنت لفتت انتباهي بنت كدا ملامح وشها جميلة اوي و جسمها رغم انها لابسة لبس واسع بس باين ان جسمها روعة هي كانت قاعدة على جنب مبتحكيش مع حد و تحس انها مش مبسوطة هي من لبسها تبان انها من عيلة ضعيفة ماديا قربت منها و قلتلها اهلا انا احمد -
بصتلي كدا و ردت و عايز اي يا سيد احمد
ابدا انا كنت شايفك واخذى جنب و مش بتحكي مع حد و- باين انك حزينة حبيت اتكلم معاكي
متشكرين بس مش عايزة* اكلم حد -
انت زعلانة لي المفروض انك في يوم كدا تكوني فرحانة- مش كدا انت ناجحة من الاوائل في البلد
و عايزني اكون مبسوطة و انا من الاوائل بس مش اقدر-* اكمل تعليمي
لي مش حتكملي تعليمك -
ميخصكش روح انبسط انت و ملكش فيه -
و سبتني و مشيت رجعت تكلمت مع الجماعة و بعدين شفت البنت دي و هي خارجة انا مكنتش اعرف اسمها حتى لحقتها في الباب و قلتلها لو سمحت ممكن نتكلم شوية قلتلي مفيش حاجة نتكلم فيها قلتلها انا عايزك في موضوع بس الاول قوليلي اسمك*
اسمي مريم -
مريم سليمان الأولى* على الجمهورية -
ايوا يا سيدي انا -
لا بقى انا مش حسيبك الى لما نتكلم تعالي معيا -
دخلنا الاوتيل تاني و اخذتها كافيه كان في وسطو
- ها تشربي اي
- مش عايزة حاجة انا عايزة اروح
لا مش حتمشي الا لما اعرف انتي مش حتكملي تعليم لي -
و انت عايز تعرف لي -
-معرفش انا من لما شفتك حسيت فيكي حاجة مختلفة عن الكل عايز اعرفك اكتر
-بص انا ارتحتلك كمان و باين انك شخص محترم عشان كدا حأحكيلك انا يا سيدي من عيلة فقيرة ابويا بواب عمارة و امي بتشتغل في البيوت عشان توفرلنا اكل و شرب انا و اخواتي الاتنين انا كنت بدرس بكتب قديمة عشان بابا معندوش يشتري الجديد و كنت بساعد ماما في التنظيف في اوقات فراغي و في العطل و دلوقتي لما اخذت الثانوية العامة مش حأقدر اخش كلية لان بابا ميقدرش على مصاريف الجامعة و ابقى ادور على شغل عشان اساعد عيلتي
-يعني انت الأولى على الجمهورية و مش حتخشي كلية دا مش ممكن لازم يكون في حل هو انتي كنتي عايزة تخشي اي
-انا كان حلمي اني اصير احسن جراحة في البلد بس مفيش فقير حلمو بيتحقق
-لي بس اي رأيك اني حاساعدك و مش حسيبك غير لما تبقي دكتورة
-انا مش عايزة مساعدة من حد
-لي بس مش ممكن ربنا بعثني ليكي عشان حرام واحدة زيك متكملش تعليم انت حتقبلي يلي حأقولو و مش عايز اعتراض خالص
و لاول اول مرة اشوفها تبتسم و نظرة الحزن و الكسرة راحت منها
و احنا قاعدين تليفوني رن و كان بابا قلي ان الراجل بتاع السفارة مستنيمي و اني اروحلو و متاخرش قلتلو ماشي
مريم انا لازم اروح دلوقتي هو انتي ساكنة فين و قلتلي انها ساكنة في محافظة قريبة علينا حوالي ساعة بالعربية
قلتلها ماشي انا بكرا حتصل بيكي و اجيلك عشان اعرفك حتعملي اي انتي مروحة في اي
قلتلي انها حتاخذ الباص
-ماشي يلا اوصلك المحطة هي في طريقي
ركبت مريم معيا وصلتها المحطة و رحت الموعد بتاعي و خلصت كل حاجة مع الراجل و قلي ان المفروض اسافر بعد شهر و انو حيتكفل بكل الاجراءات بس في شوية اختبارات لازم اعملها زي التوفل و كدا هو حيبقى يكلمني رجعت تعبان تعشيت و نمت صحيت الصبح كلمت خالي مراد و دا جراح بيشتغل في مصحة خاصة و عندو عيادة بيفتحها المسا و في عطلة نهاية الأسبوع بمواعيد مسبقة (خالي عندو ظ¤ظ¢ سنة متزوج من مي ظ¤ظ¢ سنة طبيبة اطفال هما دخلو طب مع بعض و عشو قصة حب قبل الجواز و عندهم سلمى ظ¢ظ* في كلية حقوق ) حكيتلو على مريم و ازاي ممكن نساعدها و اتفقنا على الموضوع اخذت عربية ماما اتصلت بمريم عرفت عنوانها و رحتلها بيتهم كان بيت صغير في مدخل العمارة عملينو للبواب كان اوضتين و مطبخ و حمام دقيت الباب فتحتلي ست جميلة عندها حوالي ظ¥ظ* سنة كانت لابسة عباية سودة ضيقة عليها و مفصلة طيزها و بزازها الكبار زبي كان وقف عليها و انا بتفرج في الحتى البلدي دي و جت مريم جمبها و قلتلي اتفضل يا احمد و عرفتني على امها الي اسمها كان سناء و دخلت البيت قعدنا شوية و جاء ابوها تعرفت عليه و كان اسمو جلال عندو ظ¥ظ* سنة تكلمنا شوية كدا و بعدين دخلنا فموضوع مريم و قلت لمريم بصي يا ستي انا كلمت خالي انت اكيد سمعتي اسمو مراد خيري
-اه طبعا دا استاذ كبير في جراحة القلب انا قريت مقال قبل كدا عليه و عرفت انو من احسن جراحي العالم و بيروح يعمل عمليات كتير برا البلد
-ايوا دا يبقى خالي كلمتو عليكي و قلي انو حيساعدك هو اصلا بيدرس في كلية الطب يعني يكون استاذك حيتكفل بمصاريفك في الجامعة و كمان حتشتغلي معاه في العيادة وقت فراغك عشان تكسبي شوية فلوس و خبرة كمان و بالنسبة للسكن انا عندي شقة قريبة من الكلية مقفولة(دي شقة كان كتبها جدي بأسمي لما تولدت عشان كنت اول حفيد ذكر ليه) حتبقي تقعدي فيها عشان مش ينفع تروحي كل يوم بالنسبة لاخواتك انا حتكفل بكل مصاريف دراستهم للحد ميخلصو كلية رد ابوها
تسلم يا باشا بس انت بتعمل كل دا لي -
عشان وحدة زي مريم لازم تكمل دراستها و كمان الولاد دول من حقهم يتعلمو و يعيشو في ظروف كويسة و ربنا بعثني ليهم عشان اساعدهم
قلتلي ام مريم تشكر يا باشا احنا مش عارفين نقلك اي- جميلك دا مش حننسهولك ابدا
لا جميل و لا حاجة دول اطفال و لازم يتعلمو -
و بصيت لمريم و قلتلها حأبقى اتصل بيكي اوديكي لخالي و نروح نشوف البيت بس دلوقتي انا لازم اروح
تركت مريم و عيلتها و رحت خلصت شوية ورق لازميني و .
روحت البيت
عدت الايام و انت بحضر نفسي للسفر كانت علاقتي بمريم بتطور كل يوم و كنت حاسس ان في شعور جوايا نحيتها اول مرة احس كدا مع بنت انا مكنش ليا علاقات عاطفية قبل كدا بس الي كان قلقني نظرات امها ليا يوم ما زرتهم في البيت نظرة كدا بتاع ست شرانية مش ام محترمة تحس ان في حاجة وراها*
في يوم كدا كنت اخذت مريم عرفتها على خالي و فرحت اوي و قلتلي انو مثلها الاعلى و عايزة تصير زيوا في المستقبل اخذتها بعدين رحنا شربنا حاجة و تكلمنا شوية عن الدراسة و كدا و بعدين روحنا دخلنا مول عملنا جولة اشترينا شوية هدوم ليا و ليها و شوفت هناك فستان عجبني اوي تخيلتو على مريم و اصريت اني اشترهولها اخذناه و رحنا البيت الي حتسكن فيه تشوفو دخلنا البيت هو مقفول على طول عشان مبستعملوش ابدا كان مليان غبرة نضفنا كنبة و قعدنا تذكرت الفستان و قلتلها اني لازم اشوفو عليها هي في اول رفضت بس لما اصريت عليه عشان متزعلنيش دخلت الاوضة تلبسو فضلت ظ¥ دقايق و طلعت اول ما عيني جات عليها تنحت اوي حاجة كدا اول مرة اشوفها اول مرة اعرف* ان جسمها كدا هي بيضا اوي و لابسة فستان اسود بحملات لحد الركبة كان مشدود عليها اوي و شق بزازها كان باين اوي كانت مش كبيرة عاملة التفاحتين و طيزها متوسطة و مشدودة لفوق بارزة اوي من الفستان كنت مصدوم من جمالها و متنح فيها
اي حتفضل تبصلي كدا كتير -
بصراحة جمال متقدرش تملى عينيك منو -
و قمت لعندها مسكت ايدها و بدورها على نفسها كأننا بنرقص و بعدين قربتها مني و اخذت شفايفها في بوسة هي كانت بتحاول ترجع ورا بس كنت مسكها جامد فضلت تقاوم شوية لحد محسيتها بطلت مقاومة و بلشت تستمتع و بلش تحرك لسانها في بوقي و يتقابلو لما حسيت انها خلاص مش مقاومة بلشت احرك ايدي على جسمها و شفايفي* تنزل لرقبتها و تحت وذانها هي خالص ساحت في ايدي رجعت على شفايفها و ايديا راحت تنزل الحملات و افتح السوستة في ظهرها و وقعت الفستان كانت لابسة اندر ابيض و منقط وردي و مش لابسة برا نزلت بلساني لبزازها ارضع و امص فيهم مريم خالص مش قادرة توقف قعدتها على الكنبة و نزلت اقلعها الاندر و و بلشت امشي لساني على كسها و هي اتكهربت و بلشت اهاتها تعلى ااااه حلو اوي كمل اااااااح كمان ايوااااااااا كدا فضلت الحس كسها و بقلع هدومي و بقيت ملط و زبي شادد اوي وقفت و بلشت اقربو لشفايفها اول ما لمس شفايفها هي اخذتو في بوقها و بتحرك لسانها بخبرة اوي عليه انا استغربت هي ازاي كدا انا كنت فاكرها خام شلت التفكير من دماغي انا كنت عايز استمتع بيها دلوقتي طلعتو من بقها و نزلت لكسها و بمشي زبي على كسها هي نطت و قلتلي لا يا احمد انا مش مفتوحة خليها من ورا بترجاك قلبتها على بطنها و اول ما شفت خرم طيزها اتاكدت من شكي خرمها كان باين انها بتتناك منو تفيت على خرمها دخلت صباعين دخلو بسهولة مبدهاش بقى دخلت زبي فيها مرة وحدة و بلشت انيك فيه بقوة كأني كنت عايز انتقم منها* و هي تصرخ من الوجع و في نفس الوقت حاسة بمتعة و اهاتها عالية اااااااااه براحة عليا ااااااااااااح بترجاك مش كدا اااااااااااه يا طيزي مش حاسة بخرمي اووووووف مش كدا يا احمد اااااااح يا لهويييييييييي فضلت انيك فيها بقوة في وضعيات مختلفة لحد ما خلاص كنت حجيب طلعتو و وقفت جبت على وشها .ارتحت شوية و هي راحت اتشطفت و رجعت و هي ملط و قعدت جمبي قلتلها انا عايز اسئلك حاجة و تجاوبيني بصراحة
تفضل -
انت تنكتي قبل كدا -
-لا انت طبعا عشان سلمتلك نفسي فاكر اني شرموطة انا مش كدا انا اول مرة اعمل كدا و بس عشان انا حبيتك من مواقفك يلي عملتها معيا
طيب لي خرمك واسع باين انو تناك قبل كدا -
-محدش لمسني قبل كدا انا بس كنت بلعب في نفسي لما احس اني هايجة و ادخل اي حاجة في طيزي عشان ارتاح
ماشي اسف على السؤال -
رغم الي قلتو انا كنت عارف انها بتكذب عليا و حسيت بحزن و كسرة اول مرة احب تتطلع كدا انا لازم اتأكد. لبسنا و طلعنا وصلتها البيت و رجعت بيتنا افكر ازاي اتاكد فضلت افكر طول الليل لحد ماجتلي فكرة ..............
الجزء الخامس
فضلت افكر طول الليل لحد ما اخير لقيتها بما ان هي حتيجي تسكن في بيتي انا اقدر اراقبها صحيت الصبح بدري اخذت عنوان الشركة يلي ركبت كاميرات بيت امل من النت و رحتلهم اتفقت معهم و اشتريت ظ،ظ* كاميرات صغيرة عالية الجودة تصور صوت وصورة و مش مكشوفة ماتبنش خالص و اتفقت معهم انهم يركبوها هما سلمتهم البيت و اتفقنا انهم يخلصو في ظ¥ ايام اتصلت بمريم و عرفتها الي جبت العمال يضبطو شوية حاجات في البيت ينظفوه و حيكون جاهز خلال اسبوع. عدت الايام و جهز البيت و سلمتو لمريم و انا كنت مشغول بتحضير سفري و خلال الفترة دي حافظت على علاقتي بمريم زي ما هي و نكتها تاني في البيت و المرة دي متصورة عشان كنت عايز امسك عليها حاجة .و خلاص* المفروض انا اسافر بكرا المسا عديت اليوم مع امل فضلت انيك فيها طول اليوم عشان حأشتاقلها امل رغم اني عرفت انها شرموطة و بتتناك من ناس كتيرة بس انا كنت لسى بحبها و اكتر من قبل كمان انا عرفت شخصيتها الحقيقية هي حنينة و بتفهمني. ودعت امل لاني مش اقدر اشوفها بكرة و رجعت البيت سهرت الليل كلو مع العيلة بنتكلم على السفر و بعدين طلعت اوضتي عشان انام شوية و ملاك دخلت اوضتي هي كانت اكثر وحدة متأثرة عشان حأسيبها انا من يوم ما وعيت على الدنيا و ملاك معيا بتدعمني في كل حاجة و تساعدني عشان كدا كنا متأثرين كتير قعدنا نتحدث لحد الفجر و كانت تقلي اني اكلمها كل يوم و اجي ازورهم كل فترة. سبتني امل عشان عندي سفر بكرى نمت و
صحتني ماما على الساعة ظ،ظ¢ فطرنا و خلاص لازم اطلع المطار عشان متاخرش ودعت ملاك و ماما و هم دموعهم نازلة و طلعنا على المطار انا و بابا سلمنا و قلي زي متفقنا و لو احتجت حاجة تاني اكلمو. خلصت اجراءات المطار و طلعت الطيارة كنت متأثر اني حاسيب البلد و عيلتي بس فرحان اني ححقق حلمي انطلقت الرحلة و وصلت مطار سان خوسيه حوالي الساعة ظ،ظ¢ بالليل لقيت واحد رافع لوحة عليها اسمي روحتلو سلمت عليه و عرفني انو هو مندوب الشركة الي كلمني عليه بابا و اسمو نادر انو حيساعدني عشان استقر هنا (طبعا كل الحوارات هنا بالانجليزي بس احنا نكمل عادي بالعربي )
المطار كان بعيد حوالي ظ¢ظ* ميل على مدينة ستانفورد الي فيها الجامعة ركبنا العربية ورحنا المدينة كان حجزلي اوضة في فندق صغير هناك قلي حسيبك ترتاح و بكرا حجيلك نشوف انت عايز اي و نعملو دخلت نمت على طول من التعب صحيت الصبح على تليفون الاوضة و كان الريسبشن بيقولولي انو نادر مستنيني تحت قمت اخذت دش بسرعة لبست هدومي و نزلتلو رحنا الاول مطعم فطرنا و قلي انت عايز تعمل اي الاول قلتلو الاول عايز اشوف بيت هنا يكون كدا حلو و نشتري عربية قلي ماشي انا اعرف هنا سمسار عقارات نلاقي عندو حاجة حلوة و بعدين نشوف معرض نشتري عربية. روحنا السمسار و وراني البوم فيه صور بيوت كتير عجبني بيت كان جميل اوي هو طابقين فيه ظ£ اوض** صغار بحمامتهم و اوضة كبيرة بحمام جاكوزيو دول في الطابق العلوي و في السفلي مطبخ كبير و صالون و غرفة سينما عاملة زي قاعات السينما شاشة كبيرة و فيها كراسي كتير و صالة رياضة و كان فيه جنينة حوالين البيت و حمام سباحة وراه و جراج جنب المدخل سعرو كان حوالي ظ£ظ¥ظ* الف دولار اتفقنا نروح بكر نشوفو مباشر و لو عجبني اشتريه كنا المسا قولت لنادر بكرا نشوف البيت و نشتري عربية دلوقتي تعبت و عايز ارتاح رجعت الفندق فتحت النت كلمت ملاك و ماما بالكام و بعدين كلمت بابا طمنتو عليا. كانت الساعةظ© بالليل لقيت نفسي جيعان كلمت الريسبشن بيعثولي عشا ظ،ظ¥ دقيقة و كان في دق على الباب فتحت كانت بنت من بتوع الروم سيرفس دخلتلي الاكل و اديتها ظ،ظ* دولار و طلعت اتعشيت و فتحت الكمبيوتر قلت اشوف كاميرا بيت مريم بتعمل اي لقيت البيت فاضي كلمتها قلتلي انها لسى مرحتش البيت و لسى بدري على الدراسة قفلت معاها و رحت في النوم صحيت الصبح فطرت لحد موصل نادر روحنا البيت و كان السمسار هناك مستنينا بصراحة البيت كان احلى من الصور عاجبني اوي و قررت خلاص اشتريه اتفقنا و قلي اني نخلص الاجراءات و في شوية اصلاحات في البيت نعملهم و استلمو بعد اسبوع طلعت على معرض عربيات هناك اتفرجت على العربيات عجبتني عربية رانج روفر إيفوك 2020 سعرها ظ¥ظ* الف دولار* و خلصنا ورقها و كان الاول لازم اطلع رخصة قيادة من هنا فضلت اسبوع اضبط في الورق بتاعي هنا بين الجامعة و البيت و العربية و عملت فيزا كارت من هنا و حولت فلوسي يلي كنت محوشهم هناك و المبلغ يلي تبقى من فلوس بابا و كانو حوالي ظ،ظ¤ظ* الف دولار خلص الاسبوع و استلمت البيت و كمان رخصة القيادة بتاعي هنا و صار فيي اسوق هنا .نادر قلي انو لازم يرجع سان فرانسيسكو عشان الشغل و دي بعيدة حوالي ظ¤ظ* ميل علينا اشكرتو علي عملو معايا و طلب مني اتصل فيه لو احتجت حاجة .في الليل كنت عايز اكتشف المدينة طلعت بالعربية ادور في البلد لحد الساعة ظ،ظ*بالليل* دخلت مطعم عشان* اتعشى طلبت الاكل و كان في ست في الطاولة يلي قدامي عندها حوالي ظ¤ظ¥سنة* كانت جسم كيرفي سمرة شوية و لابسة قميص مفتوح من بزازها و نصهم باين و جيبة لحد تحت الركبة بشوية كانت باصة عليا على طول و بتبتسم شوية خلصت اكل و طلبت قهوة هي قامت و جت قلتلي ممكن اقعد
اه طبعا اتفضلي -
انا اسمي جيسيكا-
اهلا بيكي و انا احمد -
اتشرفنا، احمد دا اسم عربي مش كدا -
ايوا انا من تونس -
-اه و انا من انجلترا بس بقالي ظ،ظ¥ سنة عايشة في امريكا انت بقالك كتير هنا
لا لسى جاي من اسبوع لسى بتعرف على المدينة -
انا ممكن اساعدك على فكرة -
متشكر اوي -
انت ساكن فين -
انا واخذ بيت في بالو التو و دي مدينة جنب مدينة- ستانفورد و دليتها على المكان بضبط
اي دا احنا جيران على كدا انا كمان ساكنة هناك
اتكلمنا شوية و حاسبت و طلعنا مكانش معاها عربية فعرضت عليها اوصلها وصلتها و كانت عاجبها العربية و قلتلي مش قولت لسى واصل جبتها امتى دي
قلتلها من يومين
وصلنا بيتها و كان بيني و بينها شارع بس عرضت عليا ادخل عندها اشرب حاجة وافقت دخلنا البيت عندها قلتلي خذ راحتك البار هناك اشرب حاجة ثواني و راجعالك رحت البار انا مأشربش كحول اخذت عصير و قعدت ظ¥ دقايق و دخلت جيسيكا كانت لابسة روب و باين انها لابسة تحتو قميص نوم قعدت قدامي و قلتلي اي دا انت بتشرب عصير رديت عليها اه اصلي مبشربش اخذت هي كاس من ازازة خمرة و شربت و قربت مني و حطت ايدها على وشي و بتمشيها انا وقفت مسكتها من رقبتها بايديا الاتنين و نزلت بشافيفي عليها و هي تجاوبت معيا و فضلنا ناكل شفايف بعض و بايدينا بنقلع بعض فتحتلها حزام الروب و شلتو من عليها و هي شلتلي التيشرت و فتحت حزام البنطلون و نزلت على ركبها نزلتلي البنطلون و شافت زبي الي كان عامل بارز من البوكسر مشت ايدها عليه و هي مبتسمة كأنها لقت حاجة كانت بدور عليها قربت منو بوشها و طلعت لسانها بتمشيه على زبي من فوق البوكسر و بتبوسو مسكت البوكسر و نزلتو و بعدين مسكت زبي بأيديها و بدأت تحرك لسانها عليه في شكل دواير و بتنزل على زبي بلسانها لحد بيضاتي و تأخذهم في بوقها و ترجع تطلع و تحط زبي في بوقها و تدخلو لحد زورها و هي عينيها في عيني هيجتني اوي بنت الشرموطة و كنت خلاص مش قادر سحبت زبي منها و زقيتها على الارض و نزلت رفعتلها قميص النوم الي يدوب مغطي طيزها و مش لابسة اندر و لا برا و قررت اعملها زي ما عملت فيا نزلت بشافيفي على بزازها و احرك لساني على حلمتها و ايدي على كسها فضلت ابدل بين بزازها و هي بتطلع اهات مكتومة وبعدين نزلت لكسها كان كبير شفايفو بارزة لبرا و زنبورها عامل زي زب العيل مشيت لساني عليه و اخذت زنبورها بين شفايفي و هي اهاتها عليت و بلشت تتنفض اااااااااه حلو اوووووووي انت بتعمل كدا ازاي اااااااااوف جميل كمل ااااااااااه و شوية و اتشنجت و كانت بتجيب و انا مش راحم كسها و هي بتترجاني ادخلو ااااااااه دخلو بقى مش قاااااااااادرة كفاااااااية انت بتعمل كداااا ازاي ارجوك دخلو بدأت ادخل صباعي في كسها و اهيجها اكتر و هي تقلي عاااااايزة زبك دخلو بقاااااا و حتى خالص كنت مش قادر حطيت زبي على كسها و بلشت ادخلو في كسها و هو دخل بسهولة من مية كسها يلي غرقتني و بدأت انيكها و اقوي شوية شوية و هي تقلي كمان ااااااه ااااااووووووف عايزاك تقطعو ااااااااه ايوااااااااا كداااااااااا انا كدا عرفت انها تحب تتناك بعنف بدأت انيكها بقوة و اضرب بزازها بأيدي و اقلها عاجبك كدا يا شرموطة يا متناكة و هي تقلي اااااااه حلو اوي كمان ااااااااح اشتمني كمان ااااااااه انا متناكة و شرموطة نيك الشرموطة ااااااااااه زبك مليني اااااااااااه حسااااه حيطلع من بوقي طلعت زبي و قلبتها على ايديها و ركبها و طيزها كانت ليا منظرها يخليك عايز تقعد فيها طول العمر رجعت زبي فيها و بلشت انيك و بنزل بايدي على طيزها اضربها عليها و كل مرة اقوي في الضرب و هي مستمتعة و اهاتها عالية و انا خلاص كنت حأجيب هي حست بيا و قلتلي هاتهم جوا انا كمان حأجيب. جيبناهم مع بعض و وقعنا احنا الاتنين على الارض ارتحنا شوية و قمنا اخذنا دش و نكتها تاني هناك بعدين انا كنت عايز امشي بس هي اصرت اني ابات معها روحنا السرير و خلاص مبقاش فينا حيل اخذتها في حضني و نمت صحيت الصبح فطرنا و اتكلمنا و قلتلي انها مش حتسيبني خالص فضلنا نتكلم عن الحياة هنا و هي سألتني انا جاي اعمل اي هنا فلما اني جاي عشان الدراسة و اني سنة اول في الهندسة في ستانفورد حسيت ان وشها اتغير و ابتسمتها راحت بس مقلتش حاجة و حاولت تبين ان مافيش حاجة. انا روحت للبيت غيرت هدومي و طلعت تاني الف في المدينة و اشوف جمال نسوانها .كان لسى فاضل ظ،ظ* ايام على الدراسة عدو بين اني الف في النهار و اشتري حاجات ليا و للبيت و بين اني انيك جيسيكا في الليل مرة عندها في بيتها او عندي في البيت. انا مكنتش مهتم اوي بجيسيكا اهي ست جميلة و خبرة في النيك الواحد يعدي معها يومين عشان كدا مسألتهاش عن حياتها
جي اول يوم ليا في الكلية طلعت الصبح و روحت هناك دخلت خليت السيارة في الجراج مخصص لطالبة و دخلت الجامعة كانت كبيرة اوي و في اختصاصات كتير اوي و فيها حوالي ظ،ظ¦ الف طالب من كل العالم. خلصت شوية اجراءات مطلوبة و اخذت اوراق فيهم نظام الجامعة و خريطة الجامعة و القاعات و كدا كانت اول محاضرة ليا بعد ساعة روحت الكافيتريا شربت حاجة لحد الوقت دخلت المحاضرة كانت الايام الأولى دي لتعارف عشان لسى جداد القاعة كانت مليانة اوي دخلت اخذت مكان و دخلت الدكتورة كانت عندها حوالي ظ¤ظ* سنة* كانت لابسة بنطلون و قميص و عرفتنا عن نفسها و كان اسمها كارولينا .عدى اليوم في التعارف و كنت عرفت ناس كتير هناك و رجعت البيت تعبان نمت و كانت ايام بتمر كدا لحد يوم دخلت المحاضرة و لما دخلت الدكتورة انا اتفجئت و بان عليا دي اي الي جابها هنا ازاي كدا كانت جيسيكا الي اتعرفت عليها و نكتها هنا و كان جنبي واحد اتعرفت و كان اسمو محمد و دا مسلم مالي الجنسية ابوه عندو منجم ذهب في مالي و من اغنى رجال الاعمال هناك و محمد بقالو ظ¥ سنين في امريكا. محمد لاحظ اني اتخظيت لما دخلت جيسيكا و سألني بس قولتلو مفيش حاجة خلصنا و طلعنا كنت خلاص كونا شلتنا هناك و كانو محمد و دا عرفتوه و مونيكا دي امريكية ابوها تاجر كبير و غني كتير و عايشة في سان خوسيه عندها ظ،ظ© سنة جميلة شعر اشقر عيون خضرا شفايف وردي بيضا جدا جسمها كان فرنساوي بزاز اقل من متوسط و طيز متوسطة و بارزة اوي
اليسيا ظ،ظ© اسبانيةابوها عندو علامة زي* زارا كدا بتاع ملابس و محلاتو في كل العالم، مايكل ظ،ظ© سنة* امريكي جاي هنا بمنحة عيلتو مستواها متوسط و عايشين في بوسطن ،اماندا* ظ،ظ© سنة برازيلية ابوها سياسي كبير في البرازيل و عيلتها كلهم في مناصب كبيرة في بلدها، ادريان ظ،ظ© سنة من كولومبيا و دا عرفت بعدين ان ابوه من اكبر تجار المخدرات في امريكا الاتينية و عيلتو عندها اسم كبير في عالم المافيا بس هو كان بيحب التكنولوجيا و بعيد عن شغل عيلتو
طلعنا على الكافيتيريا شربنا حاجة و طلعت قولتلهم مروح هما كلهم عايشين في الحرم الجامعي و دا مبيت للطلاب ما عدى مونيكا كانت عايشى مع عيلتها في سان خوسيه و في سواق بيجيبها و يخذها كل يوم .سبت الشلة و كان دماغي في جيسيكا كلمتها بالتليفون ماردتش عليا رحتلها البيت فتحتلي و قلتلي عايز اي
انت لي ماقلتيليش انك دكتورة هنا و كمان في تخصصي -
-انت مسألتينيش و انا الاول لو كنت عارفة انك طالب عندي مكنتش عملت كدا معاك بس انت كنت جاي بكير في العادة ميكنش في طلبة في ستانفورد في الاجازة و كمان معاك عربية زي دي مفكرتش انك تكون طالب و عندي كمان
ماشي-
-الي صار بينا تنساه خالص و متجيبش سيرة لحد علي صار بينا لو سمحت
-اكيد انا مش حأقول لحد علي بينا و اذا كنتي عايزة انسى الي صار حنساه بس بشرط احنا نودع بعض
ازاي -
انا اشتاقتلك كتير -
و رحت عليها بستها من شفايفها هي في الاول كانت بتحاول تقاوم بعدين ساحت و بدأت تتجاوب معيا مسكتها نزلتها ترضعلي زبي و تجهزو و بعدين نيمتها على بطنها و رفعت طيزها و دخلت زبي بقوة فيها صرخت كان الحي كلو سمع صوتها و ابتديت انيك فيها بقوة و اشتمها يا شرموطة يا متناكة انتي دكتورة شرموطة بتتناكي من طالب عندك و بضرب طيزها بقوة هي من الشهوة و المتعة الي فيها كانت في عالم تاني اهاتها مالية البيت و بتشتم نفسها و بتقلي نيك استاذتك اااااااااه نيك الشرموطة تبعك ااااااااااااح ااااااااام كمان نيكني انا مش حأقدر استغنى على الزب دا اااااااااااه انت حتفضل تنيك شرموطتك على طول اااااااااااام كمان اضرب طيزي كمان اجمد فضلت انيك في كسها و صباعي بتلعب في خرمها لحد ما خرمها صار جاهز طلعتو من كسها و مرة وحدة حطيتو كلو في طيزها و هي صرخت ااااااااااه لي كدا انت شرمتني ااااااااااح ااااااااووووف و شوية و بدأ الالم يختفي و تحس بالمتعة و هي اااااااااه كمان ااااااح ااااااام عايزة طيزي تجيب دم ااااااااااه كمان يا حبيبي اااااااوف جامد لحد مخلاص كنت حأجيب جبتهم في طيزها و هي تتوحوح و بتقولي سخن اوي اااااااه. قمت اخذت دش و لبست هدومي
و قلتلها كدا خلاص انا ماشي و حأنسى كل شي
انت بتحكي جد -
طبعا انا مش وعدتك ان دي حتكون اخر مرة -
-انا كنت فاكرك حترجع في كلمك انت كنت بتنيك دكتورتك و دا شئ بيخلي اي حد يطمع عشان يبتزونا لان لو وصل دا الادارة انا ممكن اخسر شغلي
-انا وعدتك انها حتكون اخر مرة و دي وداع عشان عاجباني و انا كلمتي وحدة اذا وعدتك بأوفي بوعدي
طيب استنى، انا عن جد عاجباك -
-اكيد و انا حأكذب عليك لي لو مكنتيش عاجباني مكنتش رضيت من اول يوم انام معاكي
ماشي بص انت طلعت جدع و مخك كبير متفكرش زي العيل الي مثل سنك و انا بصراحة مش حقدر استغنى عن الزب يلي بيكيفني احنا نفضل زي مأحنا بس منلفتش الانتباه خالص ماشي
و انا موافق عشان عيون العسل دا -
عديت طول الليل بنيك في جيسيكا و جبت في كل حته في جسمها و مليتها
الصبح كانت جيسيكا بتصحيني عشان الجامعة بس انا قلتلها اني تعبان و مش رايح سابتني انام و راحت شغلها صحيت الساعة ظ¢ الظهر اخذت دش و رحت بيتي غيرت هدومي و فتحت تليفوني الي كان فصل شحن من امبارح لقيت كل الشلة مكليميني و خاصة مونيكا كانت مكلماني كتير كلمتها و قلتلها اني تعبان شوية عشان كدا مجيتش شوية و كان جرس الباب بيرن فتحت لقيت مونيكا هي الي برا دخلت و كانت اول تجي بيتي كانت بتلف في البيت و مبهورة بيه و قلتلي ان ذوقي حلو اوي قعدنا نتكلم شوية و قلتلي ان انهاردة عيد ميلاد امها و هما عملين حفلة و هي دعت الكل و اني لازم اروح وافقت و قلت اهو يبقى تغير ادتني العنوان و طلعت قلتلي مستنياك لبست هدومي طلعت اكلت و رحت اشوف هدية كنت اخترت ساعة كانت غالية شوية بس دول عيلة غنية لازم الهدية تكون في المستوى .اشتريت الساعة و كلمت الشلة كانت اماندا راحت خلاص مع مونيكا و البقية مستنين الباص قولتلهم يستنوني و اهو نروح مع بعض اخذتهم و رحنا بيت مونيكا في سان خوسيه كانت فيلا جميلة و كبيرة استقبلتنا* مونيكا و امها .امها كانت النسخة الكبيرة من مونيكا ميلفاية من يلي بنشوفهم في افلام السكس بزاز كبيرة مشدودة طيز كبيرة ماعندهاش كرش خالص و بعدين تعرفت على ابوها صامويل و قلي ناديني سام زي الكل و عرفت انو يتعامل مع فرع شركتنا هنا و يعرف بابا و قابلو كام مرة و حسيت ان يعرف حاجة عن بابا لانو بيبصلي و بيبتسم كانو بيتذكر ذكريات قديمة عدت الحفلة الكل بيشرب و بيرقص و فرحنين و طفت ليزا ام مونيكا الشموع و قطعت التورتة و بلش الكل يديها هدايا روحت العربية جبت هديتي و اديتهلها فتحت الهدية و بصتلي كدا بأستغراب كانت مستغربة طالب زي يقدر يشتري هدية غالية بعدين ابتسمت و اخذتني بالحضن و باستني من خدي و شكرتني خلصت. الحفلة و رجعت البيت. كانت الايام بتمر عادي كنت مهتم بدراستي و مركز و بدأت استثمر في شوية اعمال تابعة التكنولوجيا و استغل وجود وادي السيليكون و الي عندو اهتمام بتكنولوجيا اكيد يسمع بالمكان دا يبقى الأول في العالم في مجال التطوير والاختراعات الجديدة في مجال التكنولوجيا المتطورة و في الوقت دا كانت علاقتي مستمرة بجيسيكا و بتدعمني بخبرتها و عرفتني على ناس هنا في المجال و كانت علاقتي بمونيكا بتتطور بسرعة كنت شايف اعجابها بيا بس مطنش و في يوم كنا ساهرين كلنا في ديسكو في الليل و بنرقص و نهيس انا دماغي وجعني من صوت المزيكا و طلعت اشم هوا برا شوية حسيت بحد ورايا و حط ايدو على كتافي ..........