الظليم 2
مرسل: الخميس 16 يناير 2025 12:37 pm
ده هيكون الجزء الاول ف السلسلة التانية بس حابب انوه علي حاجة مهمة قبل ما اكتب :-
انا اليومين دول عندي وقت فاضي بالعافية بسبب التدريب الميداني والقرف ولسه كمان مخلصتش ولسه مبدأتش مذاكرة بسبب ان الكتب منزلتش وهتنزل اخر الاسبوع فهضطر انزل كل اسبوع جزء او لما يكون عندي وقت فاضي هنزل وارجو ان محدش يستعجلني ف الكتابة لاني السيناريو مش حابكو يعني لو حد حابب اني اضيف اي حاجة ف القصة يطلب وكمان حاجة نسيت اقول ليكم عليها من الاول : الظليم اللي هو اسم القصة معناه فاقد الاب والام ..... والاحداث اللي حصلت ف القصة لحد دلوقتي بتمتد من يوم الخميس ساعة ما قفشت سهير لحد الاربع اللي هو الزمن اللي بستكمل من عنده الجزء ده ... يلا نبدأ........
بعد ما اخدت الفيديوهات من فايزة سيبتها وروحت وقررت اني لازم افشخ شهاب ف اقرب وقت بس لازم اجيب اسامة معاه ف الموضوع لان البني آدم اللي يبيع اخته اكيد هييجي يوم ويبيعني حتي لو كنت اقرب الناس ليه لا ده كمان عايز يغتصب بنت خالي ومعملش خاطر ليا حتي فعشان كدا لازم اوجهله ضربه هو كمان بس يستحسن انها تكون مع شهاب واخته ف نفس الوقت.... قطع تفكيري صوت الفون بيرن
سهير/ الو...
انا/ ايوا يا سهير …. ف ايه
سهير/ مجتش ليه النهاردة يبني
انا/ مليش مزاج اجي وبعدين انتي مالك ؟
سهير/ كان نفسي تشوف الشرموطة (قصدها ع رشا) النهاردة كانت هتموت ههههه
انا/ مالها رشا وهتموت ليه ؟
سهير/ هي لما انت مجتش النهاردة خايفة انك تفضحها وانا كمان زودت الموضوع معاها شوية وخوفتها منك بس مبينتش ليها اني بكلمك وفضلت اقولها انك مدام مجتش النهاردة تبقي ناوليها ع نية وحشة وكمان حذرتها من انها تقول لابراهيم وانك لو هي قالتله انت هتفضحهم هما الاتنين وفضلت العب ف دماغها لحد ما كانت هتعيط وخليتها استوت ع الاخر يعني انت لو قولتلها حاجة دلوقتي مش هنعارضك
انا/ يبنت الجزمة ده انتي شيطانة اكتر مني بقي يعني تطمنيها وتجي ذرفاها ع طول وتخليها تترعب ده انتي مس سهلة خالص
سهير/ بس ايه رأيك.... عجبتك؟
انا/ عاش يا وحش ده كده انتي بتسهلي علينا الموضوع خالص
سهير/ ولسه لما تيجي بكرة بقي وتشوفك يا تري هيحصلها ايه هههه
انا/ مش هاجي بكرة كمان مش هروح غير ع يوم الاحد لسه
سهير/ انت كدا بترعبها اكتر وبترعبني انا كمان انا بدأت اخاف منك..... اوعي تكون بتخطط لحاجة تانية من ورايا ولا ايه هههههههه
انا/ لا حاجة تانية ولا تالتة انا بس عايز اقعد ليوم الحد ع رواقة كدا عشان ف كذا موضوع كدا هخلصهم وبعد كدا نشوف الشرموطة دي ع رواقة
سهير/ خلاص مش هروح المدرسة بكرك انا كمان واجيلك نقضي اليوم سوا ههههههه ولا انت عندك مانع
انا/ يبنتي بلاش صدقيني هتتمني انك مجتيش بكرة مش هرحمك ع فكرة
سهير/ لا هاجي عشان اعرف قدراتك واعرف هتسد مع الشرموطة دي ولا هتفضحنا ههههه (ضحكت بشرمطة)
انا/ خلاص يستي رني عليا بكرة قبل ما تيجي بس ذنبك ع جنبك تمام
سهير/ ليه هتاخد فايجرا ولا ايه هههههه
انا/ لا لا فايجرا ولا حاجة عشان احذرك بس عشان ساعة ما تدخلي البيت معدش خروج الا بعد ما نخلص ولو هتموتي حتي
سهير/ ولا انت بدأت تخوفني بس انا هاجي يعني هاجي وهو ده اللي كنت عاوزاه منك
انا/ تمام يستي مستنيكي بكرة يلا سلام
سهير/ سلام يقلبي
قفلت مع سهير ونمت محستش بنفسي غير الساعة 8 بالليل لما فوني رن وكانت سلمي وكسلت افتح عليها وكملت نومي وهي مبطلتش رن واخر ما زهقت فتحت عليها ….
انا/ ايوا يا خرا .... عايزة ايه؟
سلمي/ انا خرا برضو **** يسامحك
انا/ خلاص يقلبي عايزة ايه خلصي مش فاضيلك
سلمي/ برن عليك من الساعة 6 مبتردش فقلقت عليك
انا/ بترني ليه ف حاجة ولا ايه؟
سلمي/ اااه..... ياسمين عاوزاني اروح اذاكر عندها بكرة العصر وانا قلقت بصراحة و رفضت وقلت ابلغك ع طول
انا/ تمام بكرة مترحيش المدرسة ولا الدروس لو عندك دروس يعني ولا تفتحي فونك خالص عشان ياسمين متعرفش توصلك ولا تكلمك ثم سيبي الباقي عليا بقي ومتسأليش هعمل ايه.... تمام يا قلبي ؟
سلمي/ تمام يا قلبي .... بس حلوة قلبي منك و احلي من بتاعة ازمان
انا/ مش ناقص محن دلوقتي يا زفتة سلام يلا (قفلت ف وشها السكة ع طول قبل ما ترد وتوجع دماغي)
قفلت معاها ومش عارف ايه اللي خلاني افكر ف دنيا (اللي قولت مش هقول عليها ف السلسلة الاولي) دي الوحيدة اللي دخلت قلبي بعد منة و ضميري بدأ يأنبني بسبب اللي حصلها بس مش انا السبب كله من الشرموطة اللي اسمها سامية واللبوتين اللي معاها اااه لو يقعو تحت ايدي عمري ما هرحمهم..... فوقت من افكاري وقولت اكلم فايزة اشوف اسامة قالها ع حاجة من اللي ناوين يعملوها بكرة ولا لا فرنيت عليها.....
انا/ ايوا يا مزتي
فايزة/ ايه يا مزي ف ايه؟
انا/ بقولك.... اسامة قالك حاجة ع موضوعه هو شهاب مع سلمي
فايزة/ هو لسه قايلي من خمس دقايق ان ياسمين قالت لسلمي انها تيجي تذاكر معاها بكرة العصر ومستنين رد سلمي عشان ينفذو خطتهم وانا كنت لسه بفكر ارن عليك واقولك بس انت سبقتني
انا/ تمام قوي..... انا بقي اللي هفشخهملك بكرة واخوكي الخول مس هتقل عليه عشان خاطرك انتي بس وهخليه خدام تحت رجلك بعد كدا ومش بعيد اجيبلك ياسمين نعمل عليها حفلة انا وانتي مرة ونخلي اخوها الخول يعرص عليها ايه رأيك
فايزة/ ايه ده كله هو انت هتعمل معاهم ايه..... لا حاسب كدا تدخل نفسك ف مشاكل مش عاوزين فضايح او عايزين بس ع خفيف كدا هههههه
انا/ اللي انتي تامري بيه وهنعمل احلي شغل مع بعض هههههه بس ف حاجة عايز اقولك عليها
فايزة/ ايه هي ؟
انا/ هجيب سهير بكرة البيت
فايزة/ (بفرحة) بجد ؟ بس هي مش لسه بنت؟
انا/ مهي النفق بتاعها اللي ورا شغال ههههه
فايزة/ ايوا بقي يا عم هتنيك بجد بكرة.... اه صح ما انت نكت قبل كدا ومقولتليش مين هي
انا/ هاقولك بس متستعجليش وكمان هي شخصية هتكوني عارفاها يعني اكيد
فايزة/ لا بقولك ايه.... متحيرنيش وبعدين سيبنا من سهير هي كدا كدا تخصك انت وخلينا ف التلت علوق دول عايزاك تفشخهم بس ما تتقلش ع اسامة اخويا هه مع انه كان عاوز يسلمني للخول شهاب بس برضو هيفضل اخويا بس انا عاوزاك تجيب مناخيره الارض ويكون تحت رجلينا بس منتقلش عليه برضو تمام
انا/ تمام.... هخليهولك زي الخاتم ف صباعك بس سيبي عليا الموضوع ده بكره وهتشوفي النتايج
فايزة/ تمام هستناك تطمني..... سلام
قفلت مع فايزة وكان لازم ف خطة عشان اعرف اوصل بسها للعلوق دول بس كان لازم اشرك فيها سلمي من بعيد فرنيت عليها
انا/ الو.... ايوا يا سلمي
سلمي/ ايه يا محمد ف ايه؟
انا/ بكرة تروحي المدرسة زي ما انتي تمام ومتبينيش لياسمين حاجة
سلمي/ محمد.... انا معدش فاهمة حاجة..... شوية تقولي متروحيش وترجع تاني تقولي روحي وتقولي ابعدي عنها بعد كدا تقولي متبينيش ليها اي حاجة.... هو ف ايه مش فاهمة انت عايز ايه خالص
انا/ سلمي اسمعيني للاخر ومتقاطعنيش وانا هاشرحلك كل حاجة تمام
سلمي/ حاضر تمام اتفضل
انا/ بكرة مش هيتجمعو لو حسو ف حاجة من ناحيتك وانا محتاج انهم كلهم يكونوا موجودين عشان اعرف اعمل اللي انا عايزه معاهم يعني انتي بكرة هتروحي المدرسة عادي وتكلمي ياسمين كان مفيش حاجة خالص ومتقفليش فونك عشان العصر هترن عليكي اكيد وبعد ما تكلميها وتاكدي ليها ان انتي رايحة ليها تكلميني ع طول وبعد كدا تقفلي فونك وما تطلعيش من البيت لحد ما اقولك عشان لو الخطة دي باظت لا تعرفيني ولا اعرفك تمام
سلمي/ حاضر حاضر بس....
انا/ مبسش اللي قولتلك عليه تنفذيه يا سلمي ومتسألنيش ع اي حاجة بعدها خالص ولا تقوليلي انت عملت ايه ولا ايه اللي حصل تمام يبنت خالي؟
سلمي/ تمام بس ابقي طمني
انا/ تمام ..... يلا سلام
قفلت مع سلمي بعد ما قولتلها ع اللي هيحصل ودخلت نمت من غير تفكير وقمت الصبح كالعادة ع اسامة وهو بيرن عليا فقلتله مش هحضر النهاردة
اسامة/ ايه يبني هو انت هتفضل تغيب كدا ع طول ف يامة بيفوتك
انا/ يا عم مش مهم فكنا شوية وبعدين انا هاحاول انتظم من بداية الاسبوع الجاي
اسامة/ يا عم تنتظم ولا متنتظمش طظ.... اهم حاجة وصلت فين ف موضوع رشا مقلتليش انت وصلتو فين ما انا سهيت خالص عنه
انا/ (ااه يكسمك مهو من حقك تسهي ده انا هفشخك) لسه موصلتش لحاجة وكمان معدش بكلم سهير اصلي معدش شاغل دماغي
اسامة/ كسمك منا عارف انك مش شاغل دماغك بس انا شاغل دماغي
انا/ تب اقفل يا متناك دلوقتي وغور ع المدرسة ولما تيجي نبقي نتكلم
اسامة/ ماشي يا عم لما اشوفك وسلام بقي عشان انت قفلتني منك ع الصبح
انا/ غور يا عم جتك القرف (قفلت ف وشه ع طول)
قفلت معاه وقعدت نص ساعه لقيت سهير بترن عشان اوصفلها طريق البيت فضلت اكلمها لحد ما وصلت ودخلت البيت واتأكدت ان محدش اخد باله منها وهي جاية
انا/ اخر تحذير ليكي لسه قدامك فرصة انك تردي تروحي
سهير/ (زقتني من صدري) وسع بس كدا متعكننيش بقي..... عايزين نقضي الساعتين دول حلوين مع بعض كدا
انا/ براحتك ….. تفطري؟
سهير/ لا يخويا فطرت افطر انت عشان تعرف تسد معايا ههههههه
انا/ لا متقلقيش لو عالسد فانا اسد مع عشرة زيك ولا يشغلني خالص بس اهم حاجة تسدي انتي
سهير/ اما نشوف يحبي
انا/ هو انتي جاية بلبس المدرسة ليه صح هو انتي ضحكتي ع اهلك وقلتي ليهم انك رايحة المدرسة ؟
سهير/ امال اعمل ايه يعني اقولهم رايحة اتناك من واحد امور زيك كدا (عضت ع شفايفها وغمزت) هههههه
انا/ تب ما تقوليلهم عادي هههههه ... )قربت عليها عشان ابوسها )
سهير/ تب متستني كدا عبل ما اغير واظبط نفسي كدا وبغدين لسه معانا اليوم طويل ومش هنهرب من يعض يعني
انا/ لا مهو انا مش ورايا غير انتي بس منا كمان ورايا مشاغل تانية وبعدين تغيري ايه..... اخلعي ع طول واحنا سخنين كدا (هجمت عليها ع طول واخدت شافايفها ف بوسة طويلة وهي سلمت ع طول من غير مقاومة وبدأت تدخل لسانها ف بوقي عشان امصه وقد كان وباين ان درس فايزة هيكون ليه تأثير كبير معايا ف القادم)
سهير/ (سابت شفايفي وبعدت عني وكنا قعدنا ف البوسة حوالي دقيقتين)
ايه يعم الشفايف دي دي الواحدة متشبعش منها ده انا مكنتش متخيلة انها كدا وواضح ان عندك بعض الخبرة شكلك بتلعب بديلك هههههه
انا/ ما العب بديلي براحتي حد ليه عندي حاجة.... انا ليا مساحة كبيرة من الحرية خاصة بيا كدا محدش ليه دخل باللي باعمله ولا حتي خوالي فعشان كدا عايش براحتي.... ولا عندك مانع
سهير/ لا معنديش مانع.... انا مالي اصلا.... يلا نكمل بقي اللي كنا بنعمله وبلاش نفصل تاني..... (خلعت هدومها كلها ووقفت قدامي كيوم ما ولدتها امها) اخلع انت كمان يلا
انا/ بقي عندك جراءة جامد... حاضر (قلعت هدومي برضو ووقف قدامها وبتاعي نص منتصب وكان باين عليه انه كبير)
سهير/ خخخخخ احا ايه ده هو كبير كدا ليه.... ده اكبر من بتاع الشباب اللي معايا ف المدرسة اللي بيعملو معايا ده ايه ده كله
انا/ هههههه مش قولتلك وكمان لسه بقي لما يشد ع الاخر هتشوفي حجمه وصلابته
سهير/ بص لو كان متر هتناك منه يعني هتناك وبعدين وسع بقي كدا عشان اشوفه واخليه يقوم ع الاخر ههههه
انا/ اهه معاكي كله اهه اهملي اللي انت عاوزاه (نزلت ريحت ع الارض ومددت رجلي وسيبتها تدعك ف بتاعي لحد ما وقف ع الاخر)
سهير/ احا ده ايه ده هو كبير كدا ليه؟
انا/ منا قولتلك..... عملتي فيها Veronica avluv ومحدش يقدر عليكي استحملي بقا ههههه
سهير/ هستحمله عشان خاطرك بس انت خليك حنين معايا (واخدت بتاعي ف بوقها وبدأت تمص فيه وتدخله لحد نصه وتخرجه وتلحس البيوض بعد كدا ترجع تمص فيه تاني وواضح انها شرموطة كبيرة وليها خبرة ف المجال ده)
خليتها تسيب بتاعي ونيمتها ع الارض ورجعت تاني ابوس فيها ومطولناش ف البوسة زي اول مرة ونزلت ع طول ع رقبتها وفضلت ابوس فيها ثم نزلت ع بزازها الصغيرين ورحت ع كل بز لوحده وقعدت امص فيه واعضعض وايدي التانية بتفرك ف حلمة بزها التانية واخلص ده وانقل ع التاني لحد ما اتسنجت وجابت اول مره..... سيبت بزازها ونزلت ع كسها وفضلت الحس فيه واعضعض ف زنبورها وكان كسها وردي وصغير شكله كده بس يخليك عايز تاكله وفضلت الحس فيه وبدأت ادخل صباعي ف طيظها اللي استقبلته بكل سهولة فدخلت التاني ع طول (خبرة من السكس طبعا) وكان ساهل برضو فحاولت ادخل التالت معاهم واللي دخل بصعوبة شوية وهي بدات تتاوه فزودت ف اللحس لكسها وبدأت ادخل صوابعي واخرجهم ببطء شوية وبسرعة شوية لحد ما خرمها اخد عليهم فطلعت صوابعي ومسكت بتاعي ووجهته ناحية كسها
سهير/ (انفجعت) بتعمل ايه انا مش مفتوحة.... امال كنت بتوسع ف طيظي ليه
انا/ بس يبت يا هبلة انتي .... هو انا هضرك ليه.... انا هفرشك بس (وبدأت امشي بتاعي ع كسها من برا وافرش ف شفارتها وادعك زنبورها ببتاعي لحد ما جابت تاني مرة)
بعد ما جابت خليتها تاخد وضع الكلبة ودخلت صوابعي تاني ف خرمها عشان اتاكد انه لسه واسع وطلعت صوابعي وبدات ادخل بتاعي ودخلت الراس بصعوبة شوية وهي كانت هتصوت لولا اني كتمت بوقها لحد ما دخلت راسه وفضلت ساكن شوية لحد ما اخدت عليه وبدأت اتحرك تاني لقيتها بتمنعني
انا/ ف ايه ؟!
سهير/ ثواني عشان الوضع ده بيخليه يوجعني اوي.... تعال نعمل وضع تاني
انا/ وضع ايه شوفي انتي عايزة تعملي ايه وانا معاكي
سهير/ بص نام ع ضهرك انت وسيبني اركب فوقيه اهه حتي مش هيوجعني زي الوضع ده
انا/ تمام (نمت على ضهري زي ما هي قالت وسبت نفسي ليها خالص)
قامت ركبت فوقي وبدأت تظبط بتاعي ع خرم طيظها وابتدت تقعد عليه براحة خالص لحد ما دخلت الراس وما ارتحتش وبدأت تنزل ع طول لحد ما اخدت نصه جوا طيظها وثبتت ع كدا بسبب انه بيوجعها لانها ما اخدتش حجم قده قبل كدا
سهير/ هو بيوجع اااه بس حلو اوي.... اثبت انت ومتتحركش اصلا تفشخني
انا/ انتي اللي طيظك حلوة قوي وهي ضيقة عليه كدا.... واديني سايبك تتعاملي معاه براحتك لحد ما تاخدي عليه وبعد كدا انا اللي هاتعامل
بدات تطلع وتنزل ع بتاعي لحد نصه وتتأوه لحد ما طيظها اخدت عليه وبدأت تاخد اكتر من نصه بس مش عارفة توصل لاخره وبدأت تسرع مرة واحدة لحد ما جابت تالت مرة وغرقت بطني فخليتها تنزل تلحس المية اللي نزلتها وتمص بتاعي لحد ما خليتها تنام ع ضهرها وترفع رجليها وتمسكهم وظهرلي خرمها وهو مفتوح وكان شكله جميل ومغري وهو مهري من النيك كدا ومنتظرتش كتير وبدخلت بتاعي ع طول وبدات انيك فيها بسرعة بسيطة عشان ما ااذيهاش وفضلنا كدا لفترة طويلة لحد ما هي تعبت وخلتني اطلعه
سهير/ ايه ده انا معدش قادرة استحمل انت لسه منزلتش ليه ده انا نزلت 4 مرات وانت ولا متأثر
انا/ مش كنتي مفكراني مبعرفش قبل ما تيجي استحملي بقي لحد ما احيب هو معدش يامة يعني
سهير/ لا انا معدش هستحمل انك تدخله تاني تعال نجرب اي حاجة تانية اصهولك مثلا او فرشني لحد ما تجيب او اي حاجة تانية
انا/ خلاص نامي ع بطنك وانا همشيه بين فردتين طيظك لحد ما اجيب
نامت ع بطنها وانا نمت فوقيها ع طول بعد ما تفيت بين فلقتينها وبدات احرك بتاعي بسرعة لحد ما بتاعي اتزحلق والراس دخلت ف خرم طيظها فصرخت جامد ولحقتها وكتمت بوقها قبل ما تكمل صراخ وتلم علينا الناس
سهير/ (بتعيط) فشختني ينفع كدا
انا/ معلش مش قصدي و**** وبعدين كويس انه متزحلقش ف كسك كانت بقت مصيبة كبيرة
سهير/ منتا فشخت طيظي منك لله همشي بالعافية دلوقتي
انا/ معلش (ونزلت بوست خرمها) حلو كدا ولا عايزة حاجة تاني
سهير/ بنجني بنجني منتا مش حاسس
انا/ قولنا معلش بقي وبعدين يلا انا قربت انزل.... انا عارف انك مش هترضي تخليني انيكك ولا افرشك تاني دلوقتي يبقي مصيه احسن لحد ما انزل
اخدت بتاعي وبدأت تمص فيه ومرة واحدة عضت ع راسه بس براحة وبتقولي عشان تحس بالوجع وتحاسب بعد كدا وكملت مص لحد ما جبت ف بوقها ‘شربتهم كلهم
سهير/ اخير ايه ده كله كفارة يا راجل ده انت هرتني .... ده انا هقعد ع النيكة دي اسبوع محدش هيلمسني بعدها طول الاسبوع ده خالص
انا/ يختي ساعة ما نجيب رشا هنا هتهيجي وهتتناكي تاني متخافيش
سهير/ هو انت هتجبها امته الشرموطة دي ؟
انا/ مش عارف سيبيها بقي زي ما تيجي ف وقتها
سهير/ عاوزة اطلب منك طلب بس هو غريب شوية بس مش عارفة هترضي ولا لا
انا/ طلب ايه ؟
سهير/ عاوزاك تفتح رشا
انا/ انتي هبلة شكلك والنيكة دي اثرت ع دماغك.... انا مبحبش ااذي حد ع فكرة وكدا هاتسبب ليها ف اذي بعد كدا واشيل ذنبها.... واللي عاوز ااذيه بيكون كرد فعل مني ع فعل حصل منه ضدي قبل كدا وهي ما اذتنيش عشان اضرها كدا … ولو طلبتي مني حاجة زي كدا تاني هتزعلي مني يا سهير بجد
سهير/ خلاص انا اسفة معدش هطلب منك حاجة زي دي تاني
انا/ خلاص فكينا بقي وقومي خلينا نستحمي عشان تروحي عشان الساعة داخلة ع 12 وعبل ما نخلص هتكون داخلة ع واحدة
سهير/ هنستحمي سوا.... ماشي يلا بينا
دخلنا سوا الحمام وكان ميزته انه واسع واستحمينا وفضلنا فترة طويلة ف الحمام مخلتش من المداعبة وكنت ببعبصها من طيظها وهي تتوجع وكنت طول الفترة دي مسيطر ع نفسي وحاولت اني ما اهجش عشان منعملش حاجة تاني وهي اساسا واقفة بالعافية لحد ما خلصنا وخرجنا من الحمام وخليتها لبست وضبطت نفسها وطلعت مشيتها واتاكد ان محدش خد باله منها.... دخلت نمت وكنت نسيت كل حاجة لحد ما صحيت ع فونى بيرن الساعة 3 فقمت بسرعة ......
معلش يا شباب التأخير ده المفروص الحزء ده كان ينزل امبارح بس كنت مرهق ونمت بدري فنزلته النهاردة
وكويس ان الكلية وقفت فهحاول اني انزل الاجزاء بسرعة شوية بس يا ريت محدش يستعجلني عشان كتبي نزلت وهاضطر اذاكر والم اللي فات مني واوعدكم اني هاحاول ما اتاخرش ف تنزيل الاجزاء
وحاجة كمان اخيرة لو حد حابب اني اضيف اي افكار ف القصة يقولي وانا هاضيف
الجزء الثاني
انا/ ايوا يا سلمي
سلمي/ ياسمين كلمتني اني اروح ليها دلوقتي فكلمتك زي ما قلتلي
انا/ تمام قوي يا قلبي اقفلي فونك بقي لحد ما اخلص معاهم واجيلك البيت
سلمي/ تمام... حاجة تاني
انا/ لا اعملي اللي قولتلك عليه بس يلا سلام
قفلت معاها وقمت ظبط نفسي واخدت الفديوهات ع الفون وطلعت رحت ع بيت ياسمين ..... خبطت ع الباب فتحتلي ياسمين زي ما كنت متوقع
ياسمين/ ازيك يا محمد جي توصل سلمي ولا ايه وبعدين هي فين ؟
انا/ لا هي تعبانة شوية فجيت انا عشان احلي القعدة معاكي انت والخولين اللي جوا
ياسمين/)اتلعبكت ف الكلام) خولللين مين انت بتقول ايه..... قصدك ايه يا محمد ؟
انا/ (زقيتها ودخلت ومسكتها من ايدها واخدتها ودخلنا جوا) انا هعرفكم قصدي ايه )كلمتها بنبرة غضب)
ياسمين/ اي سيب ايدي انت ايه اللي بتعمله ده انت مجنون (صوتها كان عالي واسامة وشهاب جم عليه)
شهاب/ (بخضة) محمد!!! ... انت بتعمل ايه هنا وايه اللي دخلك هنا وماسك اختي كدا ليه؟
انا/ طلعتوا يا كسمك انت وهو.... ازيك يا اوس اوس عامل ايه يا صديقي ؟
اسامة/ انت بتعمل ايه يبني انت اهبل وايه الكلام اللي بتقوله ده؟
انا/ (كنت لسه ماسك ياسمين ف ايدي) استعبط يا اوس اوس ما هي الشرموطة دي واخوها لاحسين دماغك هه ده انا هافشخكم النهاردة
شهاب/ انت بتقول ايه يا كسمك ده انا هطلع ميتين امك النهاردة (جي عليا عشان يضربني فضربته برجلي ف بطنه وقعته ع الارض)
انا/ اقعد يا كسمك واهدا كدا عشان انا عارف عنكم كل حاجة وهفشخكم بيها
اسامة/ حاجة ايه يا محمد انت بتقول ايه يبني انت اهبل
انا/ بس يخول انت كمان .... تحب اقولك ايه الحاجة اللي انا ماسكها عليكم.... هقولك .. انا يا سيدي ماسك عليك فيديو وانت بتنيك الشرموطة دي واخوها العلق ده بيعرص عليكم وكان بيصوركم هه وكمان عارف ان انت كنت عايزة تخليه ينام مع اختك كمان اللي هي بتمصلك وتمتعك انت كمان وانت يا شوشو ماسك عليك فيديو و اوس اوس بيعمل فيك زي ما بيعمل ف اختك ههههه ياااااه يا شوشو خول بتحب تتناك وكمان ديوث وعرص.... وانتي يا ياسمين عايزة تجيبي سلمي صحبتك هنا عشان تتفرجي عليها وهما بيغتصبوها عشان تمسكي عليها حاجة زي ما هي قفشتك مع الولد بتاع المدرسة ف الحمامات هه ده انا هاطلع ميتينكم ومش هارحمكم بالذات انتي يا ياسمين اصلي بصراحة مقفول منك اكتر من اخوكي ده انا مش بعيد اشتغل عليكي قواد
اسامة/ (مصدوم من كلامي ومش عارف يجمع كلام يرد عليا) محمد انت جبت الكلام ده منين والفيديوهات دي جبتها ازاي ؟
شهاب/ فيديوهات ايه ده نصاب يا عم فكك منه ده بتاع حوارات (كان بيقولها وهو قلقان ومرعوب)
انا/ (طلعت فوني وشغلتله الفيديو بتاعه ) اتفرج يا علق اتفرجي يا ياسمين ع اخوكي اللي بيقولي مش معايا فيديوهات ليه
اسامة/ محمد.... انت عايز ايه من الاخر (بص لشهاب اللي كان معدش عارف يقف ع بعضه) اسكت بقي يا علق افرح بقي عشان انت السبب
انا/ انا عايز افشخكم انتو التلاتة واشوفكم وانتو بتفشخو بعض
اسامة/ انت بتقول يا محمد انت اتهبلت بطل جنان يبني وخلينا صحاب
انا/ انا متهبلتش بس انت اللي اتهبلت يا صحبي يوم ما فكرت تيجي ع بنت خالي انت والعلوق دول
ياسمين/ (كانت بتعيط وبتمسح دموعها وبتحاول تتكلم) ارجوك يا محمد متفضحنيش انا هعمل اللي انت عايزه بس ب**** عليك بلاش فضايح انا مش ناقصة (بصت لاخوها اللي كان لسه مش عارف يعمل ايه) منك لله انت السبب
انا/ مش وقت ملامة دلوقتي دلوقتي وقت شغل وافعال.... هاه قررت ايه يا شهاب عشان لو مشيت من هنا وانا زعلان مش هتعدي نص ساعه وتلاقي فضايحكم الكبير والصغير يعرفها..... اااااه صح ده اسامة اللي بيقرر قولي كدا منتو شراميط عنده... هاه يا اسامة
شهاب/(قام يمسك فيا وبيحاول يمسكني من رقبتي) انا هقتلك ومش هتطلع من هنا حي اصلا
انا/ (ضربته بالرجل تاني ف بطنه) اقعد يا كسمك هو انا هدخل هنا ومش هعمل حساب كدا ليه هو انا اهبل.... ده الفديوهات دي مش مع واخد بس لا دي مع مجموعة مع بعضها ومستعدين ان حصل حاجة يخلو كل حاجة ع المكشوف وتبقي فضيحة علنية بقي هههههههه
اسامة/ خلاص يا محمد هنعمل اللي انت عايزه..... عايزنا نعمل ايه
انا/ هو ده اوس اوس صاحبي اللي بيفهم..... قلبي يا صحبي انت
اسامة/ قولنا عايز ايه يا محمد مننا يلا عشان نخلص
انا/ لا مهو مش بالسرعة ده لسه اليوم طويل قدامنا .... استهدي كدا عشان ننبسط كلنا.... (طلعت من جيبي ورقتين وقلم) امضي ع دول الاول كدا
اسامة/ ايه ده اللي امضي عليهم.... بتوع ايه دول؟
انا/ لا متخفش مش حاجة تضرك وامضي خلص بلاش جدال يامة (مضي ع الورق) كدا بقي نبدأ اللي احنا عايزين نعمله
شهاب/ نعمل ايه؟
انا/ هتتناكي يا بطة..... اوس اوس يلا اعمل معاه زي الفيديو الاولاني يا حبيبي
شهاب/ انت بتهزر صح.... اختي هنا ما ينفعش الكلام ده
انا/ (رديت عليه بس بنبرة حادة) لا مبهزرش واختك دي انا هنيكها هنا قدامك وانت بتتناك.... يعني هتبقوا انتو الاتنين بتتناكو مع بعض هههههه
أسامة/ محمد مينفعش كدا ع فكرة
انا/ هتخلصو ولا نفض الموضوع ومتلموش الا نفسكم
اسامة/ (بص ف الارض وكان باين عليه انه مغلوب ع امره وكذالك شهاب واخته) حاضر هنعمل اللي انت عايزه
انا/ حلو قوي يلا نبدأ..... وانتي يا جاسمين يلا بينا عشان هنبدأ معاهم وهتبقي ليلة دخلتك ههههههه ….. يلا يا اسامة انت والخول ده ابدأو
بدأ اسامة يخلع هدومه و شهاب برضو بس باين عليهم انهم مغصوبين ع كدا وكان اسامه بتاعة نايم
انا/ شوشو مصي ف بتاعه يلا و قوميه عشان يكيفك يا بسكلته ههههه
قرب شهاب لاسامة ومسك بتاعة واخده ف بوقه وبدأ يمص فيه وبتاع اسامة مغيبش و قام ع اخره وكل ده وانا و ياسمين لسه واقفين بنتفرج
انا/ ايه يا حلوة مش هنبدأ احنا كمان ولا ايه
ياسمين/ (مردتش وبصت ف الارض)
انا/ انا مش جي عشان اغتصبك لا فكي كدا ده انتي اكتر واحدة هتطلعي كسبانة من الموضوع ده (نزلت بنطلوني والبوكسر) يلا انزلي بقي وشوفي شغلك
ياسمين/ (اتفاجئت من حجم زبري) ايه ده كله.... طيظي مش هتستحمله ده
انا/ ومين قالك اني هنيكك ف طيظك مهو كسك موجود وهيستحمله
ياسمين/ (بتعيط) بس انا لسه بنت وكده انت هتفتحني وتضيع مستقبلي
انا/ مهو سلمي برضو لسه بنت ولا انتي نسيتي ايه اللي كان هيحصلها لو جت هه وبعدين متخفيش مستقبلك متأمن ويلا مصي بقي عشان نخلص
اخدت بتاعي ف بوقها وهو كان قايم من كتر الهيجان اللي سببه الموقف ده وهي بتمصه كنت حاسس انها عايزة تقطعه بسنانها ..... ف نفس الوقت شهاب واسامة كانو وقفو وبيبصو علينا وشهاب كان باين عليه الهياج جامد بسبب منظر اخته وهي بتمص رغم الموقف اللي هما فيه
انا/ وقفتو ليه يا خولات يلا يا اسامة شوف شغلك مع الشرموط ده ونيكه ف طيظه مترحمهوش
اسامة مسك شهاب وخلاه ينام ع ضهره وحط تحت منه مسند ورفع رجليه لفوق وبقي خرم شهاب ف مستوي زبر اسامة وكان باين عليه انه مهري ..... اسامة تف ع خرم طيظه وبعد كدا تف ع بتاعه ووجه لخرم شهاب ونزل عليه وبدأ يدخله براحة .... ف الوقت ده كانت ياسمين سابت بتاعي وبتتفرج ع اخوها وهو بيتناك
انا/ ايه ؟ .... عجبك منظر اخوكي وهو بيتناك كدا....
ياسمين/ يستاهل اللي يحصل فيه هو السبب في اللي احنا فيه ده كله
انا/ تب يلا بينا ولا نستني لما هما يخلصو ونبدأ احنا
ياسمين/ لا استني لما اتفرج عليهم الاول كدا كدا مش هيغيبو
انا/ براحتك خالص كدا كدا هتتناكي
ف الوقت ده اسامه كان اتمكن من شهاب وبيدخل بتاعه فيه للاخر وبينيك ف بسرعة وشهاب تحته كان قاعد يتآوه زي الشرموطة لحد ما اسامة جاب لبنه ف طيظه وطلع بتاعه وقعد ينهج
اسامة/ اديني نكته اهه وعملت اللي انت عايزه امشي انا بقي واتصرف معاهم انت بقي براحتك
انا/ تمشي فين ؟ هو انت مفكر انك هتنيك بس.... لا يحبيبي ده انت هتتناك كمان.... يلا يا شوشو دورك عشان تنيكه
اسامة/ لا يا محمد مينفعش كدا وبعدين انا مش بتناك
انا/ لا اللي يبيع اخته لازم يتناك وانت طبعا كنت عايز الخول ده ينيكها فهو هينيكك بدالها.... صح يا شوشو... قوم يلا عشان تاخد دورك
قام شهاب وخلي اسامة ينزل ع الارض اللي نزل وهو صاغر ومش ف ايده حاجة يعملها وساعتها انا طلعت فوني وبدأت اصورهم واخدت ياسمين ف حضني اللي بدات تبوس فيا وتدعك ف بتاعي وانا بصورهم.... شهاب خلي اسامة ينزل ع الارض ويفلقس وهو نزل وراه ع طول وتف ع طيظه وبدأ يدخل صباعه فيها واسامة كان بيتآوه بس وجع مش متعة وفضل شهاب يدخل صباعة ويخرجة لحد ما طيظ اسامة اخدت عليه فدخل كمان صوباع واسامة لسه زي ما هو بيتوجع لحد ما شهاب سحب صوابعه وتف ع بتاعه ووجه لخرم اسامة وبدأ يدخله ودخله بسرعة ف طيظ اسامة اللي اتنطر قدام ونام ع الارض من الوجع بسبب انها اول مره ليه مع ان بتاع شهاب صغير
انا/ ما براحة ع المزة يا حمار دي لسه اول مره لازم تتعامل معاها بحنية (ضحكنا انا وياسمين)
شهاب رجع اسامة زي ما كان بعد ما الوجع اللي ف طيظه راح وبدأ يدخل زبره تاني بس المرة دي براحة و ما اتغاباش زي الاول وفضل يدخله لحد ما دخل للاخر (هو اصلا صغير فمش هيأثر معاه) وبدأ يروح وييجي ف خرم اسامه وجابهم ع طول مكملش دقيقة
انا/ (حفظت التسجيل) هو انت لحقت تعمل حاجة ؟ امال كنت عايز تعمل مع بنت خالي ازاي؟ ههههه خليكو قاعدين بقي واتفرجو ع اللي هيحصل ف اختك يا شوشو.....
خليت ياسمين تسيب بتاعي وتنزل تنام ع ضهرها قدام اخوها ونزلت ع طول ع كسها ومكنش ليا مزاج امصلها بس لعبت فيه شوية لحد ما اتبل وبعد كدا مسكتي بتاعي وبدأت افرش فيها
شهاب/ انت هتعمل ايه دي لسه بنت
انا/ اتفرج يكسمك واسكت وملكش دعوة باللي هاعمله
سكت ومقدرش يرد وبدأت انا ادخل بتاعي ف كس اخته وواجهت صعوبة لحد ما دخلت الراس وهي صرخت من الالم اللي سببه زبري ف كسها.... سحبت بتاعي من كسها ولقيت عليه دم من بكارتها
انا/ الف مبروك يا عروسة
ياسمين/ انت شرمتني بتاعك كبير قوي
انا/ معلش.... هتاخدي عليه بعد كدا ويلا بقي عشان نكمل واحنا لسه سخنين كدا
عدلتها وخليتها تاخد وضع الكلبة وجيت من وراها وبدأت ادخل بتاعي لخد ما بقي نصه ف كسها وفضلت ساكن شوية عشان تاخد عليه وبعد كدا بدأت انيك فيها بهدوء وازود ف دخول بتاعي وهي كانت بتتأوه وتتغنج من المتعة وجابت مرتين وانا بتاعي كان بقي بيوصل للاخر وبدأت ازود ف السرعة معاها وكنت وصلت لدرجة من الهياج مكنتش وصلتها قبل كدا مع سهير وفايزة وميس نصرة وده بسبب اني انا اللي فتحتها والفكرة دي بس مجنناني..... فضلت انيك فيها واسرع شوية واهدي شوية لخد ما نامت ع بطنها وجابت تالت مرة وانا ما اديتهاش فرصة ونمت فوقيها ع طول ودخلت بتاعي وقومتها تاني وبتاعي فيها ورجعتها للوضع السابق ومديت بليت صوباعي من مية كسها وبدأت ادخله ف طيظها بس كنت اول مرة اعمل كدا بسبب الهيجان مش اني احاول انيكها ف طيظها.... فضلت ع الوضع ده لمدة ربع ساعة وكنت بازود تفحير ف طيظها لحد ما كنت دخلت 3 صوابع وكنت خلاص هاجيب ف طلعت بتاعي من كسها ودخلت راسه بس ف خرم طيظها وهي صرخت من الحركة دي وبدأت انزل لبني ف طيظها وسيبته ف طيظها لحد ما ارتخي وطلعته
انا/ انبسطي يا موزة ولا لسه
ياسمين/ انا اتهريت انت بتاعك كبير خالص وبتغيب ف النيك
انا/ تب انا ولا اخوكي الخول اللي جاب عليكي مرتين وانا بنيكك ده
ياسمين/ لا طبعا انت بس انا كدا مبقتش بنت ومش هتجوز (بدأت تعيط)
انا/ لا اهدي اهدي متعيطيش وبعدين مين قالك انك مش هتتجوزي
ياسمين/ ومين هيرضي يتحوز واخدة مفتوحة واخوها بيعرص عليها يا محمد
انا/ مهو اسامة موجود اهه هو راح فين يعني ده انا ممضيه ع اقرار من الاول ان هو هيتجوزك لو اتفتحتي وهاه قد حصل يعني متقلقيش
اسامة/ (مفاجئ من كلامي) ايه اللي انت عملته ده يا محمد وبعدين انت اللي فتحتها مش انا ومليش فيه
انا/ لا مهو مش بمزاج كسمك كدا كدا هتتجوزها غصب عنك والا بص الفيديو اللي شهاب بينيكك فيه هيكون عند ابوك العشا بالظبط وبعدين انا ماضي ع اقرار يعني فيها حبس ايه رأيك يا ياسمين
ياسمين/ (بصلتي وعينها بتلمع) اللي انت تقوله هنفذه
انا/ وطبعا انت يا شهاب موافق منتا خول اصلا ومش هتقدر تتكلم وبحذرك لو فكرت تقرب لسلمي كلمة هفشخك دي هتكون شوية ع اللي هيحصلك
قمت لبست هدومي وخليت ياسمين تلبس هدومها وتوصلني لحد الباب عشان امشي
انا/ اللي حصل ده مش عشان جمال عيونك لا.... ده انا بصفي حساب مع اسامة وسلمي بنت خالي انتي من طريق وهي من طريق تمام
ياسمين/ تمام يا محمد بس انا عايزة رقمك عشان هيبقي لينا مقابلات تاني مع بعض
انا/ تمام خدي رقمي اهه وتكلميني هه عشان هاستناكي
ياسمين/ تمام
سيبتها ومشيت ولقيت سلمي بترن عليا
سلمي/ هاه عملت ايه طمني؟
انا/ مش قولتلك تقفلي فونك ومتفتحيهوش الا لما اجي
سلمي/ اسفه بس انا خوفت عليك عشان غيبت هناك
انا/ خلاص انا جي ليكي اهه (قفلت معاها ورحت عليها ع طول)
سلمي/ هاه عم.....
انا/( قاطعتها) بصي موضوع ياسمين صفحة وانقفلت بالنسبة ليكي من النهاردة ملكيش علاقة بيها ولا تكلميها خالص وهي برضو عارفة نفس الكلام ده ويا وليك و ويلها لو سمعت انكم اتكلمتم مع بعض
سلمي/ حاضر معدش هكلمها تاني بس قولي عملت معاهم ايه
انا/ انتي مالك انتي عملت اللي عملته انتي ليكي ان محدش فيهم هيقربلك ويلا سلام بقي عشان اروح
خالي معتصم / (جه وانا واقف بتكلم مع سلمي) ازيك يا واطي
انا/ بقي انا طولي 187 وتقولي يا واطي يا خال برضو ده انا يدوب لحد كتفي هههههه
خالي/ يبن الجزمة مش هتبطل تقلش عليا هههههه.... انت رايح فين تعال اقعد نتعشي سوا
انا/ لا انا لسه واكل ف البيت مش هاقدر اكل تاني
خالي/ يبني ده ف بط اقعد كل معانا صدقني هتفوتك الفرصة دي ههههه
انا/ منتا يا خال عارف اني مبكلش البط شكلك كدا بتكرشني هههههه
خالي/ لا نبيه اوي بروح امك وبتفهمها وهي طايرة خلاص براحتك بقي
انا/ بالف هنا يا خال سلا بقي عشان هاروح اذاكر
سيبت خالي وروحت ع البيت واول ما دخلت كلمت فايزة ع طول
انا/ ايه يا ابلتي عاملة ايه
فايزة/ كويسة يا استاذي الا قولي هو انت عملت إيه ف اسامة اصله جي مش ع بعضه ومحدش عارف يكلمه
انا/ اه اصلي تقلت عليه ف العيار شوية
فايزة/ عملت ايه يا ظالم انت قولي وفرحني
انا/ لا دي عايزة قاعدة طويلة نتكلم فيها ع رواقة كدا
فايزة/ نتكلم فيها ولا نلعب فيها هههههههه
انا/ نتكلم ونلعب الاتنين مع بعض اهم حاجة نتبسط مع بعض يا قلبي
فايزة/ خلاص يوم السبت نقعد سوا كدا ع رواقة ونظبط المسائل بينا
انا/ تمام..... بس انا زهقت من المسائل السطحية دي عايزين نتعمق شوية ولا انتي ايه رأيك
فايزة/ صعب الموضوع ده ع فكرة منتا عارف اني بنت ومن ورا بيوجع جامد وبعدين انت مقضيها مجتش عليا يعني
انا/ لا انتي ليكي طعم تاني ده انتي الوحيدة اللي بحبها والباقي كلهم فستك
فايزة/ كل بعقلي حلاوة بقي.... خلينا لما نتقابل نشوف الموضوع ده وفكنا منه بقي
انا/ تمام هاشوفك يوم السبت سلام يلا يا قلبي
قفلت مع فايزة وقمت حضرت اكل وقعدت اكل وانا باكل رن فوني تاني وكان رقم غريب
انا/ الو...
المتصل/ (كان واحدة) الو...
انا/ مين معايا؟
المتصل/ انا...... يتبع
يشكر الناس اللي بتقرأ القصة وتعلق وع فكرة انا كنت هقفل لفترة بس تراجعت عن القرار ده وفضلت اني انزل الاجزاء بسرعة عشان لو الدراسة رجعت تاني..... مستني تعليقاتكم ويا ريت لو فيه نقد تقولو عشان احسن اكتر من القصة ويا ريت لو تتوقعو مين هي اللي رنت عليا وصاحب التوقع الصح هنزل اسمه ف القصة
الجزء الثالث
حابب اشكر الناس اللي علقت وشاركت واللي اتوقعت برضو وانا كنت قايل اني هكتب اسم اللي يتوقع صح ف القصة بس المنتدي كله اتوقع صح عشان كدا هاكتب اسم اول واحد وهو karim yasmen
ويلا نبدأ......
انا/ الو....
المتصل/ ايوا يا محمد
انا/ مين معايا ؟
المتصل/ انا رشا يا محمد
انا/ رشا مين وجبتي رقمي منين (طبعا كنت بستعبط عليها وكنت عرفتها ع طول)
رشا/ رشا..... اللي معاك ف الفصل انت مش فاكرني ولا ايه
انا/ ااااه ازيك يا رشا..... جبتي رقمي منين
رشا/ اخدته من سهير
انا/ تب هي سهير جابت رقمي منين برضو
رشا/ معرفش هي جابته ليا وخلاص لما طلبت منها انها تحاول تجيبه
انا/ تمام يا رشا عايزاني ف ايه بقي
رشا/ يعني انت مش عارف
انا/ لا عارف بس بستعبط
رشا/ ابوس ايدك يا محمد ما تقولش لحد (وفضلت تبكي شوية وتترجي)
انا/ طالما انتي عارفة ان ده غلط اتشرمطي من الاول ليه
رشا/ اهو حصل اللي حصل بقي..... بس ابوس رجلك متقولش لحد ع اللي شوفته
انا/ هو انا شفت بس.... لا ده انا كمان مصوركم فيديو بس انتي طلعتي بطل فيه هههههه
رشا/ فيديو كمان .... ارجوك محدش يعرف وانا هاعملك اللي انت عايزه
انا/ ايوا كدا.... كدا نبقي حلوين نغلط الغلط وبعد كدا نحاول نداريه بغلط تاني
رشا/ قصدك ايه يا محمد
انا/ انتي عارفة قصدي كويس وهو انا اقولك ع اللي عايزه وهو اللي ف دماغك وتحاولي تداري ع فضيحتك مع ابراهيم بفضيحة معايا انا يعني..... بس هقولك حاجة لو ابراهيم عرف او اي حد مش هخلي حد ف المدرسة معهوش الفيديو بتاعك
رشا/ انا موافقة ع اللي هتقوله وتعمله يا محمد شوف انت عايزني امته وانا اجيلك
انا/ طلعتي شطورة اهه.... وشكلك مش هتتعبينا..... خلاص مستنيكي بكرة الصبح
رشا/ تمام بس انا مش عارفة انت ساكن فين
انا/ يعني سهير مقلتش ليكي.... ولا بتستعبطي
رشا/ لا عارفة المنطقة بس مش عارفة بيتك
انا/ تعالي انتي بس وانا هرشدك للطريق
رشا/ تمام هاجي بكرة ليك
انا/ تمام الساعة 10 بالدقيقة تكوني عندي يلا سلام
قفلت معاها ومكملتش اكل رنيت ع سهير ع طول عشان اقولها
انا/ ايوا يا خرا
سهير/ ايه يا قلبي كلمتك هي
انا/ ااه وبعدين بتديها رقمي ليه بكسمك ده انتي غبية
سهير/ يا عم دي كانت شوية وهتموت وبعدين قلتلها ايه وهتعمل ايه معاها
انا/ ابقي اعرفي الموضوع منها بقي يعلقة وبعدين عايز اقولك ع حاجة.... بكرة قبل الساعة 10 تكوني عندي
سهير/ لا ع فكرة انا طيظي لسه بتوجعني من النهاردة مش هقدر اعمل حاجة معاك بكرة
انا/ يلعن أبو غباء امك.... يبنتي هي جاية بكرة الساعة 10 فانتي تيجي قبلها عشان نشوف هنعمل ايه معاها وايه اللي هيحصل
سهير/ اااه معلش كنت فاكراك عايز تنيكني بكرة.... خلاص تمام هاجي ع 9 كدا
انا/ تمام قوي وغوري يلا بقي ومتتاخريش بكرة
قفلت معاها وقعدت كملت اكل وبعد كدا ياسمين كلمتني وانها عايزاني تاني وكمان قالتلي انها مبسوطة جدا باللي حصل النهاردة ف شهاب و اسامة و كمان اني خليت اسامة يمضي ع اقرار انه يتجوزها وكانت عايزاني انيكها تاني ف اقرب وقت بس انا قولتلها لما اعوزك هبقي اكلمك عشان متفكرش اني مدلوق عليها وهجري وراها عشان انيكها..... خلصت معاها المكالمة وفتحت اللاب وقعدت العب عليه لحد ما كبس عليا النوم ونمت..... صحيت ع الساعة 8 ع مكالمة سهير ليا وبتفكرني انها جاية كمان ساعة وانا قولتلها اني مستنيها وقومت فطرت وجهزت نفسي للمدعكة اللي هتحصل كمان ساعتين وفجأة لقيت الباب بيخبط فرحت افتح الباب وبقول ايه يا سهير ده انا لسه قافل معاكي لحقتي تيجي وبفتح لقيت سلمي بنت خالي ف وشي
سلمي/ سهير مين اللي جاية دي؟!
انا/ (قولت ف نفسي لبست يبن العبيطة) سهير مين يبت انتي بتألفي؟ (بحاول ما انهزش قدامها عشان اعدي الموقف ده ع خير)
سلمي/ لا مبألفش انا سامعاك بوضوح وانت بتقول : ايه يا سهير ده انا لسه قافل معاكي لحقتي تيجي.... مين دي يا محمد ؟
انا/ واحدة زميلتي جاية تاخد مني حاجة كمان شوية ارتحتي يا ستي ولا لسه
سلمي/ تب واحدة زميلتك جية تاخد منك ايه وتيجي البيت هنا ليه ومقابلتهاش برا ليه ؟
انا/ هو تحقيق يا خرا انتي وبعدين انتي ايه اللي جايبك الصبح كدا ف ايه يا سلمي ؟
سلمي/ ابويا بعتني انضفلك البيت و اشوفك لو عاوز حاجة بس انت شكلك مستني حد
انا/ لا البيت مش هينفع تنضفيه دلوقتي عشان صحابي جايين وهتحصل مهرسة هنا بعد الضهر ابقي تعالي حتي هنكون خلصنا
سلمي/ تب وسهير دي هتحضر المهرسة دي ولا ايه بالبظبط
انا/ (اتقفلت منها) بقولك ايه متقفلنيش منك و روحي شوفي انتي رايحة فين و متوجعيش دماغي عشان متزعليش مني يا سلمي
سلمي/ (بان ع وشها الضيق والزعل) انا ماشية ابقي شوف مين اللي هينضفلك البيت ولا اقولك ابقي خلي سهير تنضفه ليك سلام ( اخدت بعضها ومشت من غير ما ارد عليها)
اخدت بعضها ومشت وانا وقفت زي ما انا مستغرب من نصرفاتها ف الوقت ده مكنتش اعرف هي عايزة ايه ولا بتعمل كدا ليه ولا بتتعامل معايا بالطريقة دي ليه قفلت الباب ودخلت قعدت والتفكير اخدني بس مش عارف بافكر ف ايه كنت ف منطقة ال nothing box) ودي حالة لو عايز تعرف عنها اكتر اسأل جوجل ولو ما وصلتش ابقي اسألني وانا اشرحهالك) فضلت ف الحالة دي لحد ما فوقت ع رن الفون وببص لقيت سهير والباب كان بيخبط كنسلت ع سهير وقمت فتحت الباب لقيتها ف وشي
سهير/ ايه يبني بخبط عليك من بدري ورنيت عليك 3 مرات مردتش..... كنت نايم ولا ايه
انا/ (كذبت عليها) ايوا معلش بس كنت مرهق شوية من امبارح اصل كان عليا حمل جامد هدني ههههه
سهير/ اااه كان حمل جامد الصراحة فشخني انا كمان.... المهم هتسيبني واقفة ع الباب كدا و حد يشوفنا ولا هندخل جوا؟
انا/ اااه معلش اتفضلي..... معلش مش مجمع قوي لسه
سهير/ لا لازم تصحصح وتفوق كدا عايزاك تفشخ الشرموطة اللي جاية كمان شوية دي
انا/ لا متقلقيش من ناحية الفشخ فانا هفشخ بس انتي اعملي معايا جميل وخشي سخنيلي مج لبن من غير سكر بسرعة بس عشان أركز
سهير/ حاضر يلا خش الحمام ظبط نفسك كدا واستعد وانا هعملك اللي انت عايزه
انا/ خلصي بس وملكيش دعوة.... هاتي اللبن وهاستناكي ف الريسبشن عشان نشوف هنعمل ايه
سيبتها ودخلت الريسبشن وهي جابت اللبن وجت قعدت جنبي و لقيتها مش عايزة تديني اللبن وبتشرب منه هيا فحاولت اخده منها فبعدت المج عني وميلت بجنبها ع الكنبة بعيد عني فانا ميلت وراها وبقيت لازق فيها جامد وبرضو مش عارف اطول المج منها مع ان ف فرق طول بينا جامد بس انا استوعبت ان هي بتعمل كدا عشان الزق فيها
انا/ بقولك ايه شكلك جاية وناويها..... اهمدي كدا عشان منخربش اليوم وهاتي اللبن
سهير/ حويط انت.... خد اشرب عشان تزود الانتاج شوية ههههه
انا/ و**** شكلي هطلع الانتاح ده عليكي انتي فاهدي شوية هه عشان ما افشخكيش انتي دلوقتي ههههه
اخدت منها اللبن وبشرب لقيتها جت قعدت ع رجلي ووشها بقي ف وشي ع طول واخدت مني المج حطته ع الطربيزة وبتقرب مني عشان تبوسني ف بعدت وشي عنها ومديت ايدي اخدت المج وكملت شرب لحد ما خلصت ومرة واحدة شديت دماغها ناحيتي وبوستها انا بس كانت بوسة خطف ومطولتش فيها
سهير/ ايه وقفت ليه.... كمل؟
انا/ اهدي يا لبوة الساعة 9 الا ربع دلوقتي و الشرموطة زمانها جية
سهير/ يعني مش هيكون ليا نصيب ف الحفلة دي ولا ايه
انا/ لا هيكون ليكي نصيب كبير بس نخلص الشرموطة دي بس ونظبط بعض ع رواقة
مخلصتش الجملة دي ولقيت رشا بترن وبتقولي انها وصلت القرية فدلتها ع المكان وقفلت معاها وقمت ظبطت المكان واتفقت مع سهير ايه اللي هيحصل لحد ما رشا جت وخبطت فقمت دخلت سهير اوضة نومي وقفلت الباب عليها وفتحت الباب لرشا
انا/ ااهلا اهلا اتفضلي
رشا/ شكرا (دخلت جوا خطوتين وقفلت الباب وراها) يلا بقي ممكن تخلصني بسرعة عشان امشي اصلي قايلة لاهلي اني جية لسهير
انا/ لا متستعجليش كدا واهدي عشان اليوم ده يعدي حلو بينا وخشي اقعدي ف الريسبشن
رشا/ (دخلت قعدت وانا دخلت قعدت جنبها) اموت واعرف انت صورتني ازاي ؟
انا/ صورتك بالفون عادي يعني
رشا/ لا مين اللي قالك عليا مش غريبة انك كنت هناك ساعة الدروس وانت مبتخدش دروس لا وكمان الدروس دي مش بتبقي بعد المدرسة ع طول
انا/ حظك الاسود بقي اني غيبت اليوم ده ف المدرسة فشوفتك وصورتك..... وبعدين متقلقيش انا عارف بشرمطك من زمان انتي وسهير وكمان سهير ليها فيديو معايا بس هي لسه متعرفش تحبي تشوفيهم (قمت دخلت اوضة النوم واخدت اللاب واديت لسهير الاشارة انها تستعد عشان هتصور بفونها) اهه يستي الفديوهات تحبي تشوفي بتاعك الاول ولا بتاع سهير
رشا/ مش عايزة اشوف فديوهات خلصني عشان امشي
انا/ براحتك (مديت ايدي ومسكت ايشرب وناولته ليها) خدي غمي عينك بده
رشا/ اغمي عيني ليه ايه السبب
انا/ مفيش سبب بس عايزك تغمي عنيك وخلاص
رشا/ (اخدت الايشارب وربطته ع عينها ) اديني غميت عيني اهه خلصني بقا
انا/ قومي اخلعي هدومك بقي (عليت صوتي عشان سهير تيجي) عايزين نشوف جسم الشرموطة
رشا/ (قلعت هدومها اللي فوق كلها وفضلت بكلوت وبرا لبني )
انا/ (خلعت هدومي انا كمان وفضلت بالبوكسر) تعالي هنا بقي (سحبتها من ايدها وقعدتها ع رجلي و وشي ف وشها)
رشا/ محمد ممكن تخلصني بقي عشان امشي عشان لازم أكون في البيت قبل الصلاة
مردتش عليها واخدت شفايفها ف بوسة ع طول بس مش حب ولا شهوة وهي كمان مش مستجابة معايا وتحس ان انت بتبوس قطعة تلج .....
انا/ رشا ؟
رشا/ (حاولت تشيل الايشارب من ع عينها بس انا منعتها) عايز ايه ؟
انا/ طلما احنا مش متجاوبين مع بعض كدا العلاقة الجنسية دي هتكون فاشلة وملهاش معني
رشا/ عشان انا اصلا مش راضية ع العلاقة دي عشان جاية غصب عني مثلا
انا/ (شاورت لسهير انها تدخل جوا) خلاص طالما كدا يبقي قومي البسي هدومك وروحي مش هتنفع بينا علاقة جنسية خالص
رشا/ (نزلت الايشارب من ع عينها) بجد؟! اقوم امشي يعني
انا/ اها منا مش هعمل معاكي حاجة غير لما تكون بمزاجك وانتي راضية عنها عشان متبقاش اغتصاب
رشا/ هو انت حلو ولا وحش ولا ايه حكايتك بالظبط
انا/ متكتريش ف الكلام وقومي البسي يلا عشان تمشي.... بس لينا مرة تانية بس هتكون بمزاجك عشان بصراحة الجسم الفاجر ده عاجبني نيك
رشا/ طالما انت عايزني بس بمزاجي يبقي احنا لسه فيها اهه ونخلص دلوقتي
انا/ احاااا ..... مش انتي كنتي لسه بتقولي انك مغصوبة ومش عايزة دلوقتي غيرتي رأيك ليه بقي
رشا/ اصل انا بالين بالحنية وانت جيت معايا دوغري.... وبعدين مفيش واحدة مش عايزة تجربك يا مز انت بس مش تجيبها بزلة يعني او عافية
انا/ خلاص طالما انتي عايزة دلوقتي ومزاجك يسمح يبقي غمي عينك بقي
رشا/ هو لازم اغمي عيني يعني.... غريب انت برضو مهما حصل (رفعت الايشارب ع عينها تاني)
انا/ تب ثواتي بقي اخش الحمام واجي ع طول
رشا/ اوعي تكون رايح تاخد حاجة كدا ولا كدا عشان تسد هههههه
انا/ لا متخفيش اسد مع عشرة زيك بس هاعمل حمام واجي وخليكي زي منتي كدا متفتحيش عينك (دخلت جوا قلت لسهير تيجي ورايا بعد ما اخش ليها ع طول .... ورحت الحمام ورديت ع الاوضة عشان متخسش بحاجة) خلصت بسرعة اهه
رشا/ يا ريت بس متكونش سرعتك ف النيك زي سرعتك ف الحمام كدا هههههههههه
انا/ اضحكي اضحكي هتصوتي دلوقتي وانا مش هرحمك
رجعتها لحجري تاني واخدتها ف حضني وانا قاعد ع الكنبة واخدت شفايفها ف بوسة بس مكنتش ممانعة زي اول مرة واستجابت و دخلت معايا ف المود ع طول وبدأت هي اللي تسيطر ع البوسة وهي كمان اللي بتمص شفايفي وتسحب لساني تمصه وباين عليها انها عندها خبرة جامدة ف البوس …. سبت شفايفها وبعدت عنها ثواني
رشا/ قطعت البوسة ليه دي شفايفك الواحد ما يزهقش منها
مردتش عليها ونزلت ع بزازها الكبار اللي كانو عاملين شبه الجيلي وخلعتها البرا ورحت ع طول ع حلمتها واخدتها ف بوقي وبدأت امصها واعضعض فيها (كل ده وانا واخد بالي من سهير وهي بتصورنا) وهي اهاتها علت وبقت بتتموحن وتتلبون وتطلب مني ازود المص ف بزها وطلعت بزاها التاني وناولتهولي فسبت الفردة الاولي وديرت ع بزها التاني وعملت فيه زي الاول..... سبت بزها وشيلتها وحطيتها الكنبة ورحت ع رجليها فتحتها و ضربت ع كسها من فوق الكلوت كذا مرة ورا بعض راحت قفلت رجليها ع ايدي ع طول
رشا/ براحة يحيوان
مردتش عليها برضو وفتحت رجليها تاني ونزلت شديت الكلوت لتحت وخلعته ليها وبان كسها وكان احمر ومبطرخ فوطيت عليها ع طول واخدته ف بوقي مص ولحس مرحمتهاش لخد ما جابت اول مرة ف بوقي وكان طعم عسلها حلو قوي.... استنيت لحد ما خلصت ونزلت تاني ع كسها وفضلت اشد ف زانبورها بلساني والعب ع كسها من برا ونزلت ع خرم طيظها الحسه من برا ومديت ايدي وبليت صوابعي من ميتها وجيت ادخل صباع واحد لقيته دخل بسهولة فجيت ادخل التاني برضو لقيته سهل برضو
انا/ ايه النفق ده هو انتي بتاخدي فيها يامة ولا ايه
رشا/ ايه مش هتقدر عليها ولا ايه ولو بتاعك صغير اشتغل بايدك عادي هههههههه
انا/ حاضر..... فلقسي بقي عشان احط ايدي عشان بتاعي مش هينفع معاها
خليتها فلقست وبصيت لسهير ولقيتها بتشاورلي وبتقولي ادبحها ونزلت الشورت بتاعي وطلعت بتاعي وبليته من غير ما المسها بيه او اخليها تلمسه وظبته ع خرم طيظها بالظبط ورزعته مرة واحدة فيها ومديت ايدي ع بوقها وكتمت صوتها وهي ساعة ما دخلته اتنطرت مني قدام واتزنقت ف الجنب بتاع الكنبة وانا برضو ماسك فيها وكاتم بوقها ومطلعتش بتاعي من طيظها واشتغلت ع طول نيك فيها وهي بتحاول تصرخ مش عارفة ومش عارفة تفلت مني لحد ما انا سيبتها ونزلت من ع الكنبة وهي كانت بدأت تعيط
انا/ قال لو بتاعك صغير دخل ايدك هههه
رشا/ حرام عليك فشختني انا مش حاسة بخرم طيظي (ولسه هتنزل الايشارب)
انا/ (زعقت فيها) سيبي الايشارب وتعالي مصي شوية بقي لحد ما طيظك ترتاح عشان هافشخها تاني
ناولتها بتاعي تمص فيه عشان طيظها تهدا شوية لاني عارف اني اتغابيت عليها بس هي خرمها واسع برضو ويستحمل بتاعي..... سيبتها تمص شوية بعد كدا اخدتها ونيمتها ع الكنبة بالطول ع وشها (وضعي المفضل) وركبت فوقيها
رشا/ براحة متتغاباش وخليك حنين عشان انت شرمت طيظي من اول مره
انا/ حد قالك تتريقي ع بتاعي من غير ما تشوفيه استحملي بقي وبعدين ان عملت كده عند فيكي
رشا/ انا اسفة بس دخله براحة بعد كدا
ركبت فوق رجليها ونزلت فضلت الخس ف خرمها شوية وابله و وشي كان غرقان بين قباب طيظها الكبار..... ظبط بتاعي ع خرم طيظها وضغطت براحة وبتاعي دخل بسهولة خالص فضلت ادخله لحد نصه و وقفت شوية وبدأت انيك فيها براحة وكل شوية ادخل بتاعي اكتر ف طيظها لحد ما بقي للاخر وف الوقت ده كانت اهتها طلعت ومدت ايدها تدعك ف كسها لحد ما جابت.... غيبنا فترة ع الوضع ده هي تحتي وانا فوقيها لحد ما قالتلي انها تعبت فغيرنا الوضع وخليتها هي اللي تركب فوقي بس بقي ضهرها ليا و وشها يمة الباب ف وش سهير ع طول بس هي طبعا مش شايفها..... مسكت بتاعي وظبطته ع خرمها وقعدت عليه براحة وبدأت تطلع وتنزل عليه لحد ما اتشنجت وجابت تالت مرة وكانت هتقع من فوقي من ع الكنبة بس انا مسكتها
انا/ ايه تعبت يا وحش ولا ايه
رشا/ انت بتاعك تعبني قوي وانت مس هتنزل ولا ايه ده احنا بقالنا يامة وانت لسه زي ما انت
انا/ لا خلاص قربت اجيب بس تعالي بقي نكمل ف الحمام
اخدتها ورحنا و وقفتها خليتها تسند ع الحيطة وتوطي ونزلت انا ورها وبدأت الحس ف خرمها وابوس ف فرد طيظها الكبيرة.... نزلت الحس كسها تاني برضو واعض ف زنبورها وامشي لساني بين شفرات كسها لحد ما نزلت
انا/ ايه ده هو انتي بتجيبي بالمص اسرع من النيك ولا ايه
رشا/ عشان انت بتلحس ف كسي وانا بهيج منه جامد
انا/ خلاص انيكك منه بقي
راشا/ ييييييي انا بنت يحبيبي لو عايز تنيكني من كسي يبقي تكتب عليا
انا/ لا الطيب احسن مالها الطيظ انا بحب قوي نيك الطيظ
لفيتها وخليت وشها ليا وسندت ضهرها ع الحيطة ورفعتها فوق لحد ما بقت ف مستوي زبي ودخلته ف طيظها وانا شايل رجليها الاتنين وهي متشعلقة ف رقبتي وبدأت انيك فيها بس المرة دي كانت اسرع وفضلت انيك فيها لحد ما حسيت اني هجيب (ف الوقت ده سهير كانت واقفة ع باب الحمام بتصور) فنزلتها ع الارض وخليت وشها للحيطة ودخلت بتاعي فيها من ورا وهي واقفة و اشتغلت رزع بسرعة لحد ما جبت ف طيظها وشاورت لسهير انها تروح ع الاوضة ..... خلصت تنزيل ف طيظها وخليتها شالت الايشرب من ع عينها ولسه هبوسها لقيت الباب بيرزع جامد..... يتبع
انا اليومين دول فاضي فقولت انزل اكبر عدد ممكن من الاجزاء قبل ما اوصل النت ف البيت وارجع للمذاكرة تاني عشان محاضراتي اون لاين وقبل ما اختم عايزكم برضو تتوقعو مين اللي بيخبط.... تحياتي
الجزء الرابع
معلش يا جماعة ع التأخير ده بس برضو انا بني آدم وبيحصلي ظروف غير اللي حاصل ف البلد دلوقتي وانضغطنا بسبب الدراسة والقرف ب**** عليكم بلاش تستعجلوني عشان انا بمر بظروف مرضية يعلم بيها ربنا
حابب اشكر الناس اللي بتشجعني وتشارك معايا ع طول وكمان في ناس بتنصح اني ادخل احداث بتحسن من شكل القصة ونصايحهم دي ع دماغي وباستفاد منها جدا.... وبالمناسبة ف ناس كتير اتوقعت ان سلمي هي اللي بتخبط يلا نعرف هي جاية ليه؟!
رشا/ يالهوي ف حد بيخبط هنعمل ايه دلوقتي
انا/ استني هنا ف الحمام متطلعيش هطلع بسرعة اجبلك هدومك واشوف مين متطلعيش قبل ما اقولك اهم حاجة
رشا/ حاضر
طلعت لبست البوكسر وشورت وفوقيهم تيشرت وقولت لسهير تستخبي برضو ومتطلعش لحد ما اقولها عشان رشا متشوفهاش ورحت فتحت الباب لقيت سلمي ف وش اتلعبكت من الخضة بس استجمعت قوتي وسألتها
انا/ ايه يا سلمي ايه الترزيع ده ف ايه براحة
سلمي/(كان باين ع وشها علامة قلق)
معلش مش قصدي
انا/ هاه عايزة ايه خلصي جاية ليه
سلمي/ تعالي كلم ابويا عشان عايزك
انا/ (قولت ف نفسي احا يبقي عرف اني جايب نسوان البيت وحد قاله ده انا هتفشخ) عايزني ف ايه ابوكي.... متعرفيش؟!
سلمي/ تعال كلمه وخلاص ويلا عشان مستنيك .... انا همشي وتعال ورايا
انا/ استني هنا ف ايه..... ايه اللي حصل مالك قلقانة كدا
سلمي/ مفيش حاجة وبعدين انا عارفة انت خايف ليه بس متخفش مش عشان البنات اللي معاك جوا
انا/ بنات ايه اللي جوا ف ايه يا سلمي متحيرنيش قولي ف ايه خلصي
سلمي/ بص تعال كلم خالك وهتعرف ف ايه انا ماشية
قفلت الباب وراها ومش عارف ف ايه ولا خالي عاوز ايه بس طريقة سلمي ف الكلام دي متطمنش.... دخلت اشوف رشا ف الحمام لقيتها لبست وظبطت نفسها دخلتلها الحمام
انا/ ايه لبستي خلاص كدا ؟
انا اليومين دول عندي وقت فاضي بالعافية بسبب التدريب الميداني والقرف ولسه كمان مخلصتش ولسه مبدأتش مذاكرة بسبب ان الكتب منزلتش وهتنزل اخر الاسبوع فهضطر انزل كل اسبوع جزء او لما يكون عندي وقت فاضي هنزل وارجو ان محدش يستعجلني ف الكتابة لاني السيناريو مش حابكو يعني لو حد حابب اني اضيف اي حاجة ف القصة يطلب وكمان حاجة نسيت اقول ليكم عليها من الاول : الظليم اللي هو اسم القصة معناه فاقد الاب والام ..... والاحداث اللي حصلت ف القصة لحد دلوقتي بتمتد من يوم الخميس ساعة ما قفشت سهير لحد الاربع اللي هو الزمن اللي بستكمل من عنده الجزء ده ... يلا نبدأ........
بعد ما اخدت الفيديوهات من فايزة سيبتها وروحت وقررت اني لازم افشخ شهاب ف اقرب وقت بس لازم اجيب اسامة معاه ف الموضوع لان البني آدم اللي يبيع اخته اكيد هييجي يوم ويبيعني حتي لو كنت اقرب الناس ليه لا ده كمان عايز يغتصب بنت خالي ومعملش خاطر ليا حتي فعشان كدا لازم اوجهله ضربه هو كمان بس يستحسن انها تكون مع شهاب واخته ف نفس الوقت.... قطع تفكيري صوت الفون بيرن
سهير/ الو...
انا/ ايوا يا سهير …. ف ايه
سهير/ مجتش ليه النهاردة يبني
انا/ مليش مزاج اجي وبعدين انتي مالك ؟
سهير/ كان نفسي تشوف الشرموطة (قصدها ع رشا) النهاردة كانت هتموت ههههه
انا/ مالها رشا وهتموت ليه ؟
سهير/ هي لما انت مجتش النهاردة خايفة انك تفضحها وانا كمان زودت الموضوع معاها شوية وخوفتها منك بس مبينتش ليها اني بكلمك وفضلت اقولها انك مدام مجتش النهاردة تبقي ناوليها ع نية وحشة وكمان حذرتها من انها تقول لابراهيم وانك لو هي قالتله انت هتفضحهم هما الاتنين وفضلت العب ف دماغها لحد ما كانت هتعيط وخليتها استوت ع الاخر يعني انت لو قولتلها حاجة دلوقتي مش هنعارضك
انا/ يبنت الجزمة ده انتي شيطانة اكتر مني بقي يعني تطمنيها وتجي ذرفاها ع طول وتخليها تترعب ده انتي مس سهلة خالص
سهير/ بس ايه رأيك.... عجبتك؟
انا/ عاش يا وحش ده كده انتي بتسهلي علينا الموضوع خالص
سهير/ ولسه لما تيجي بكرة بقي وتشوفك يا تري هيحصلها ايه هههه
انا/ مش هاجي بكرة كمان مش هروح غير ع يوم الاحد لسه
سهير/ انت كدا بترعبها اكتر وبترعبني انا كمان انا بدأت اخاف منك..... اوعي تكون بتخطط لحاجة تانية من ورايا ولا ايه هههههههه
انا/ لا حاجة تانية ولا تالتة انا بس عايز اقعد ليوم الحد ع رواقة كدا عشان ف كذا موضوع كدا هخلصهم وبعد كدا نشوف الشرموطة دي ع رواقة
سهير/ خلاص مش هروح المدرسة بكرك انا كمان واجيلك نقضي اليوم سوا ههههههه ولا انت عندك مانع
انا/ يبنتي بلاش صدقيني هتتمني انك مجتيش بكرة مش هرحمك ع فكرة
سهير/ لا هاجي عشان اعرف قدراتك واعرف هتسد مع الشرموطة دي ولا هتفضحنا ههههه (ضحكت بشرمطة)
انا/ خلاص يستي رني عليا بكرة قبل ما تيجي بس ذنبك ع جنبك تمام
سهير/ ليه هتاخد فايجرا ولا ايه هههههه
انا/ لا لا فايجرا ولا حاجة عشان احذرك بس عشان ساعة ما تدخلي البيت معدش خروج الا بعد ما نخلص ولو هتموتي حتي
سهير/ ولا انت بدأت تخوفني بس انا هاجي يعني هاجي وهو ده اللي كنت عاوزاه منك
انا/ تمام يستي مستنيكي بكرة يلا سلام
سهير/ سلام يقلبي
قفلت مع سهير ونمت محستش بنفسي غير الساعة 8 بالليل لما فوني رن وكانت سلمي وكسلت افتح عليها وكملت نومي وهي مبطلتش رن واخر ما زهقت فتحت عليها ….
انا/ ايوا يا خرا .... عايزة ايه؟
سلمي/ انا خرا برضو **** يسامحك
انا/ خلاص يقلبي عايزة ايه خلصي مش فاضيلك
سلمي/ برن عليك من الساعة 6 مبتردش فقلقت عليك
انا/ بترني ليه ف حاجة ولا ايه؟
سلمي/ اااه..... ياسمين عاوزاني اروح اذاكر عندها بكرة العصر وانا قلقت بصراحة و رفضت وقلت ابلغك ع طول
انا/ تمام بكرة مترحيش المدرسة ولا الدروس لو عندك دروس يعني ولا تفتحي فونك خالص عشان ياسمين متعرفش توصلك ولا تكلمك ثم سيبي الباقي عليا بقي ومتسأليش هعمل ايه.... تمام يا قلبي ؟
سلمي/ تمام يا قلبي .... بس حلوة قلبي منك و احلي من بتاعة ازمان
انا/ مش ناقص محن دلوقتي يا زفتة سلام يلا (قفلت ف وشها السكة ع طول قبل ما ترد وتوجع دماغي)
قفلت معاها ومش عارف ايه اللي خلاني افكر ف دنيا (اللي قولت مش هقول عليها ف السلسلة الاولي) دي الوحيدة اللي دخلت قلبي بعد منة و ضميري بدأ يأنبني بسبب اللي حصلها بس مش انا السبب كله من الشرموطة اللي اسمها سامية واللبوتين اللي معاها اااه لو يقعو تحت ايدي عمري ما هرحمهم..... فوقت من افكاري وقولت اكلم فايزة اشوف اسامة قالها ع حاجة من اللي ناوين يعملوها بكرة ولا لا فرنيت عليها.....
انا/ ايوا يا مزتي
فايزة/ ايه يا مزي ف ايه؟
انا/ بقولك.... اسامة قالك حاجة ع موضوعه هو شهاب مع سلمي
فايزة/ هو لسه قايلي من خمس دقايق ان ياسمين قالت لسلمي انها تيجي تذاكر معاها بكرة العصر ومستنين رد سلمي عشان ينفذو خطتهم وانا كنت لسه بفكر ارن عليك واقولك بس انت سبقتني
انا/ تمام قوي..... انا بقي اللي هفشخهملك بكرة واخوكي الخول مس هتقل عليه عشان خاطرك انتي بس وهخليه خدام تحت رجلك بعد كدا ومش بعيد اجيبلك ياسمين نعمل عليها حفلة انا وانتي مرة ونخلي اخوها الخول يعرص عليها ايه رأيك
فايزة/ ايه ده كله هو انت هتعمل معاهم ايه..... لا حاسب كدا تدخل نفسك ف مشاكل مش عاوزين فضايح او عايزين بس ع خفيف كدا هههههه
انا/ اللي انتي تامري بيه وهنعمل احلي شغل مع بعض هههههه بس ف حاجة عايز اقولك عليها
فايزة/ ايه هي ؟
انا/ هجيب سهير بكرة البيت
فايزة/ (بفرحة) بجد ؟ بس هي مش لسه بنت؟
انا/ مهي النفق بتاعها اللي ورا شغال ههههه
فايزة/ ايوا بقي يا عم هتنيك بجد بكرة.... اه صح ما انت نكت قبل كدا ومقولتليش مين هي
انا/ هاقولك بس متستعجليش وكمان هي شخصية هتكوني عارفاها يعني اكيد
فايزة/ لا بقولك ايه.... متحيرنيش وبعدين سيبنا من سهير هي كدا كدا تخصك انت وخلينا ف التلت علوق دول عايزاك تفشخهم بس ما تتقلش ع اسامة اخويا هه مع انه كان عاوز يسلمني للخول شهاب بس برضو هيفضل اخويا بس انا عاوزاك تجيب مناخيره الارض ويكون تحت رجلينا بس منتقلش عليه برضو تمام
انا/ تمام.... هخليهولك زي الخاتم ف صباعك بس سيبي عليا الموضوع ده بكره وهتشوفي النتايج
فايزة/ تمام هستناك تطمني..... سلام
قفلت مع فايزة وكان لازم ف خطة عشان اعرف اوصل بسها للعلوق دول بس كان لازم اشرك فيها سلمي من بعيد فرنيت عليها
انا/ الو.... ايوا يا سلمي
سلمي/ ايه يا محمد ف ايه؟
انا/ بكرة تروحي المدرسة زي ما انتي تمام ومتبينيش لياسمين حاجة
سلمي/ محمد.... انا معدش فاهمة حاجة..... شوية تقولي متروحيش وترجع تاني تقولي روحي وتقولي ابعدي عنها بعد كدا تقولي متبينيش ليها اي حاجة.... هو ف ايه مش فاهمة انت عايز ايه خالص
انا/ سلمي اسمعيني للاخر ومتقاطعنيش وانا هاشرحلك كل حاجة تمام
سلمي/ حاضر تمام اتفضل
انا/ بكرة مش هيتجمعو لو حسو ف حاجة من ناحيتك وانا محتاج انهم كلهم يكونوا موجودين عشان اعرف اعمل اللي انا عايزه معاهم يعني انتي بكرة هتروحي المدرسة عادي وتكلمي ياسمين كان مفيش حاجة خالص ومتقفليش فونك عشان العصر هترن عليكي اكيد وبعد ما تكلميها وتاكدي ليها ان انتي رايحة ليها تكلميني ع طول وبعد كدا تقفلي فونك وما تطلعيش من البيت لحد ما اقولك عشان لو الخطة دي باظت لا تعرفيني ولا اعرفك تمام
سلمي/ حاضر حاضر بس....
انا/ مبسش اللي قولتلك عليه تنفذيه يا سلمي ومتسألنيش ع اي حاجة بعدها خالص ولا تقوليلي انت عملت ايه ولا ايه اللي حصل تمام يبنت خالي؟
سلمي/ تمام بس ابقي طمني
انا/ تمام ..... يلا سلام
قفلت مع سلمي بعد ما قولتلها ع اللي هيحصل ودخلت نمت من غير تفكير وقمت الصبح كالعادة ع اسامة وهو بيرن عليا فقلتله مش هحضر النهاردة
اسامة/ ايه يبني هو انت هتفضل تغيب كدا ع طول ف يامة بيفوتك
انا/ يا عم مش مهم فكنا شوية وبعدين انا هاحاول انتظم من بداية الاسبوع الجاي
اسامة/ يا عم تنتظم ولا متنتظمش طظ.... اهم حاجة وصلت فين ف موضوع رشا مقلتليش انت وصلتو فين ما انا سهيت خالص عنه
انا/ (ااه يكسمك مهو من حقك تسهي ده انا هفشخك) لسه موصلتش لحاجة وكمان معدش بكلم سهير اصلي معدش شاغل دماغي
اسامة/ كسمك منا عارف انك مش شاغل دماغك بس انا شاغل دماغي
انا/ تب اقفل يا متناك دلوقتي وغور ع المدرسة ولما تيجي نبقي نتكلم
اسامة/ ماشي يا عم لما اشوفك وسلام بقي عشان انت قفلتني منك ع الصبح
انا/ غور يا عم جتك القرف (قفلت ف وشه ع طول)
قفلت معاه وقعدت نص ساعه لقيت سهير بترن عشان اوصفلها طريق البيت فضلت اكلمها لحد ما وصلت ودخلت البيت واتأكدت ان محدش اخد باله منها وهي جاية
انا/ اخر تحذير ليكي لسه قدامك فرصة انك تردي تروحي
سهير/ (زقتني من صدري) وسع بس كدا متعكننيش بقي..... عايزين نقضي الساعتين دول حلوين مع بعض كدا
انا/ براحتك ….. تفطري؟
سهير/ لا يخويا فطرت افطر انت عشان تعرف تسد معايا ههههههه
انا/ لا متقلقيش لو عالسد فانا اسد مع عشرة زيك ولا يشغلني خالص بس اهم حاجة تسدي انتي
سهير/ اما نشوف يحبي
انا/ هو انتي جاية بلبس المدرسة ليه صح هو انتي ضحكتي ع اهلك وقلتي ليهم انك رايحة المدرسة ؟
سهير/ امال اعمل ايه يعني اقولهم رايحة اتناك من واحد امور زيك كدا (عضت ع شفايفها وغمزت) هههههه
انا/ تب ما تقوليلهم عادي هههههه ... )قربت عليها عشان ابوسها )
سهير/ تب متستني كدا عبل ما اغير واظبط نفسي كدا وبغدين لسه معانا اليوم طويل ومش هنهرب من يعض يعني
انا/ لا مهو انا مش ورايا غير انتي بس منا كمان ورايا مشاغل تانية وبعدين تغيري ايه..... اخلعي ع طول واحنا سخنين كدا (هجمت عليها ع طول واخدت شافايفها ف بوسة طويلة وهي سلمت ع طول من غير مقاومة وبدأت تدخل لسانها ف بوقي عشان امصه وقد كان وباين ان درس فايزة هيكون ليه تأثير كبير معايا ف القادم)
سهير/ (سابت شفايفي وبعدت عني وكنا قعدنا ف البوسة حوالي دقيقتين)
ايه يعم الشفايف دي دي الواحدة متشبعش منها ده انا مكنتش متخيلة انها كدا وواضح ان عندك بعض الخبرة شكلك بتلعب بديلك هههههه
انا/ ما العب بديلي براحتي حد ليه عندي حاجة.... انا ليا مساحة كبيرة من الحرية خاصة بيا كدا محدش ليه دخل باللي باعمله ولا حتي خوالي فعشان كدا عايش براحتي.... ولا عندك مانع
سهير/ لا معنديش مانع.... انا مالي اصلا.... يلا نكمل بقي اللي كنا بنعمله وبلاش نفصل تاني..... (خلعت هدومها كلها ووقفت قدامي كيوم ما ولدتها امها) اخلع انت كمان يلا
انا/ بقي عندك جراءة جامد... حاضر (قلعت هدومي برضو ووقف قدامها وبتاعي نص منتصب وكان باين عليه انه كبير)
سهير/ خخخخخ احا ايه ده هو كبير كدا ليه.... ده اكبر من بتاع الشباب اللي معايا ف المدرسة اللي بيعملو معايا ده ايه ده كله
انا/ هههههه مش قولتلك وكمان لسه بقي لما يشد ع الاخر هتشوفي حجمه وصلابته
سهير/ بص لو كان متر هتناك منه يعني هتناك وبعدين وسع بقي كدا عشان اشوفه واخليه يقوم ع الاخر ههههه
انا/ اهه معاكي كله اهه اهملي اللي انت عاوزاه (نزلت ريحت ع الارض ومددت رجلي وسيبتها تدعك ف بتاعي لحد ما وقف ع الاخر)
سهير/ احا ده ايه ده هو كبير كدا ليه؟
انا/ منا قولتلك..... عملتي فيها Veronica avluv ومحدش يقدر عليكي استحملي بقا ههههه
سهير/ هستحمله عشان خاطرك بس انت خليك حنين معايا (واخدت بتاعي ف بوقها وبدأت تمص فيه وتدخله لحد نصه وتخرجه وتلحس البيوض بعد كدا ترجع تمص فيه تاني وواضح انها شرموطة كبيرة وليها خبرة ف المجال ده)
خليتها تسيب بتاعي ونيمتها ع الارض ورجعت تاني ابوس فيها ومطولناش ف البوسة زي اول مرة ونزلت ع طول ع رقبتها وفضلت ابوس فيها ثم نزلت ع بزازها الصغيرين ورحت ع كل بز لوحده وقعدت امص فيه واعضعض وايدي التانية بتفرك ف حلمة بزها التانية واخلص ده وانقل ع التاني لحد ما اتسنجت وجابت اول مره..... سيبت بزازها ونزلت ع كسها وفضلت الحس فيه واعضعض ف زنبورها وكان كسها وردي وصغير شكله كده بس يخليك عايز تاكله وفضلت الحس فيه وبدأت ادخل صباعي ف طيظها اللي استقبلته بكل سهولة فدخلت التاني ع طول (خبرة من السكس طبعا) وكان ساهل برضو فحاولت ادخل التالت معاهم واللي دخل بصعوبة شوية وهي بدات تتاوه فزودت ف اللحس لكسها وبدأت ادخل صوابعي واخرجهم ببطء شوية وبسرعة شوية لحد ما خرمها اخد عليهم فطلعت صوابعي ومسكت بتاعي ووجهته ناحية كسها
سهير/ (انفجعت) بتعمل ايه انا مش مفتوحة.... امال كنت بتوسع ف طيظي ليه
انا/ بس يبت يا هبلة انتي .... هو انا هضرك ليه.... انا هفرشك بس (وبدأت امشي بتاعي ع كسها من برا وافرش ف شفارتها وادعك زنبورها ببتاعي لحد ما جابت تاني مرة)
بعد ما جابت خليتها تاخد وضع الكلبة ودخلت صوابعي تاني ف خرمها عشان اتاكد انه لسه واسع وطلعت صوابعي وبدات ادخل بتاعي ودخلت الراس بصعوبة شوية وهي كانت هتصوت لولا اني كتمت بوقها لحد ما دخلت راسه وفضلت ساكن شوية لحد ما اخدت عليه وبدأت اتحرك تاني لقيتها بتمنعني
انا/ ف ايه ؟!
سهير/ ثواني عشان الوضع ده بيخليه يوجعني اوي.... تعال نعمل وضع تاني
انا/ وضع ايه شوفي انتي عايزة تعملي ايه وانا معاكي
سهير/ بص نام ع ضهرك انت وسيبني اركب فوقيه اهه حتي مش هيوجعني زي الوضع ده
انا/ تمام (نمت على ضهري زي ما هي قالت وسبت نفسي ليها خالص)
قامت ركبت فوقي وبدأت تظبط بتاعي ع خرم طيظها وابتدت تقعد عليه براحة خالص لحد ما دخلت الراس وما ارتحتش وبدأت تنزل ع طول لحد ما اخدت نصه جوا طيظها وثبتت ع كدا بسبب انه بيوجعها لانها ما اخدتش حجم قده قبل كدا
سهير/ هو بيوجع اااه بس حلو اوي.... اثبت انت ومتتحركش اصلا تفشخني
انا/ انتي اللي طيظك حلوة قوي وهي ضيقة عليه كدا.... واديني سايبك تتعاملي معاه براحتك لحد ما تاخدي عليه وبعد كدا انا اللي هاتعامل
بدات تطلع وتنزل ع بتاعي لحد نصه وتتأوه لحد ما طيظها اخدت عليه وبدأت تاخد اكتر من نصه بس مش عارفة توصل لاخره وبدأت تسرع مرة واحدة لحد ما جابت تالت مرة وغرقت بطني فخليتها تنزل تلحس المية اللي نزلتها وتمص بتاعي لحد ما خليتها تنام ع ضهرها وترفع رجليها وتمسكهم وظهرلي خرمها وهو مفتوح وكان شكله جميل ومغري وهو مهري من النيك كدا ومنتظرتش كتير وبدخلت بتاعي ع طول وبدات انيك فيها بسرعة بسيطة عشان ما ااذيهاش وفضلنا كدا لفترة طويلة لحد ما هي تعبت وخلتني اطلعه
سهير/ ايه ده انا معدش قادرة استحمل انت لسه منزلتش ليه ده انا نزلت 4 مرات وانت ولا متأثر
انا/ مش كنتي مفكراني مبعرفش قبل ما تيجي استحملي بقي لحد ما احيب هو معدش يامة يعني
سهير/ لا انا معدش هستحمل انك تدخله تاني تعال نجرب اي حاجة تانية اصهولك مثلا او فرشني لحد ما تجيب او اي حاجة تانية
انا/ خلاص نامي ع بطنك وانا همشيه بين فردتين طيظك لحد ما اجيب
نامت ع بطنها وانا نمت فوقيها ع طول بعد ما تفيت بين فلقتينها وبدات احرك بتاعي بسرعة لحد ما بتاعي اتزحلق والراس دخلت ف خرم طيظها فصرخت جامد ولحقتها وكتمت بوقها قبل ما تكمل صراخ وتلم علينا الناس
سهير/ (بتعيط) فشختني ينفع كدا
انا/ معلش مش قصدي و**** وبعدين كويس انه متزحلقش ف كسك كانت بقت مصيبة كبيرة
سهير/ منتا فشخت طيظي منك لله همشي بالعافية دلوقتي
انا/ معلش (ونزلت بوست خرمها) حلو كدا ولا عايزة حاجة تاني
سهير/ بنجني بنجني منتا مش حاسس
انا/ قولنا معلش بقي وبعدين يلا انا قربت انزل.... انا عارف انك مش هترضي تخليني انيكك ولا افرشك تاني دلوقتي يبقي مصيه احسن لحد ما انزل
اخدت بتاعي وبدأت تمص فيه ومرة واحدة عضت ع راسه بس براحة وبتقولي عشان تحس بالوجع وتحاسب بعد كدا وكملت مص لحد ما جبت ف بوقها ‘شربتهم كلهم
سهير/ اخير ايه ده كله كفارة يا راجل ده انت هرتني .... ده انا هقعد ع النيكة دي اسبوع محدش هيلمسني بعدها طول الاسبوع ده خالص
انا/ يختي ساعة ما نجيب رشا هنا هتهيجي وهتتناكي تاني متخافيش
سهير/ هو انت هتجبها امته الشرموطة دي ؟
انا/ مش عارف سيبيها بقي زي ما تيجي ف وقتها
سهير/ عاوزة اطلب منك طلب بس هو غريب شوية بس مش عارفة هترضي ولا لا
انا/ طلب ايه ؟
سهير/ عاوزاك تفتح رشا
انا/ انتي هبلة شكلك والنيكة دي اثرت ع دماغك.... انا مبحبش ااذي حد ع فكرة وكدا هاتسبب ليها ف اذي بعد كدا واشيل ذنبها.... واللي عاوز ااذيه بيكون كرد فعل مني ع فعل حصل منه ضدي قبل كدا وهي ما اذتنيش عشان اضرها كدا … ولو طلبتي مني حاجة زي كدا تاني هتزعلي مني يا سهير بجد
سهير/ خلاص انا اسفة معدش هطلب منك حاجة زي دي تاني
انا/ خلاص فكينا بقي وقومي خلينا نستحمي عشان تروحي عشان الساعة داخلة ع 12 وعبل ما نخلص هتكون داخلة ع واحدة
سهير/ هنستحمي سوا.... ماشي يلا بينا
دخلنا سوا الحمام وكان ميزته انه واسع واستحمينا وفضلنا فترة طويلة ف الحمام مخلتش من المداعبة وكنت ببعبصها من طيظها وهي تتوجع وكنت طول الفترة دي مسيطر ع نفسي وحاولت اني ما اهجش عشان منعملش حاجة تاني وهي اساسا واقفة بالعافية لحد ما خلصنا وخرجنا من الحمام وخليتها لبست وضبطت نفسها وطلعت مشيتها واتاكد ان محدش خد باله منها.... دخلت نمت وكنت نسيت كل حاجة لحد ما صحيت ع فونى بيرن الساعة 3 فقمت بسرعة ......
معلش يا شباب التأخير ده المفروص الحزء ده كان ينزل امبارح بس كنت مرهق ونمت بدري فنزلته النهاردة
وكويس ان الكلية وقفت فهحاول اني انزل الاجزاء بسرعة شوية بس يا ريت محدش يستعجلني عشان كتبي نزلت وهاضطر اذاكر والم اللي فات مني واوعدكم اني هاحاول ما اتاخرش ف تنزيل الاجزاء
وحاجة كمان اخيرة لو حد حابب اني اضيف اي افكار ف القصة يقولي وانا هاضيف
الجزء الثاني
انا/ ايوا يا سلمي
سلمي/ ياسمين كلمتني اني اروح ليها دلوقتي فكلمتك زي ما قلتلي
انا/ تمام قوي يا قلبي اقفلي فونك بقي لحد ما اخلص معاهم واجيلك البيت
سلمي/ تمام... حاجة تاني
انا/ لا اعملي اللي قولتلك عليه بس يلا سلام
قفلت معاها وقمت ظبط نفسي واخدت الفديوهات ع الفون وطلعت رحت ع بيت ياسمين ..... خبطت ع الباب فتحتلي ياسمين زي ما كنت متوقع
ياسمين/ ازيك يا محمد جي توصل سلمي ولا ايه وبعدين هي فين ؟
انا/ لا هي تعبانة شوية فجيت انا عشان احلي القعدة معاكي انت والخولين اللي جوا
ياسمين/)اتلعبكت ف الكلام) خولللين مين انت بتقول ايه..... قصدك ايه يا محمد ؟
انا/ (زقيتها ودخلت ومسكتها من ايدها واخدتها ودخلنا جوا) انا هعرفكم قصدي ايه )كلمتها بنبرة غضب)
ياسمين/ اي سيب ايدي انت ايه اللي بتعمله ده انت مجنون (صوتها كان عالي واسامة وشهاب جم عليه)
شهاب/ (بخضة) محمد!!! ... انت بتعمل ايه هنا وايه اللي دخلك هنا وماسك اختي كدا ليه؟
انا/ طلعتوا يا كسمك انت وهو.... ازيك يا اوس اوس عامل ايه يا صديقي ؟
اسامة/ انت بتعمل ايه يبني انت اهبل وايه الكلام اللي بتقوله ده؟
انا/ (كنت لسه ماسك ياسمين ف ايدي) استعبط يا اوس اوس ما هي الشرموطة دي واخوها لاحسين دماغك هه ده انا هافشخكم النهاردة
شهاب/ انت بتقول ايه يا كسمك ده انا هطلع ميتين امك النهاردة (جي عليا عشان يضربني فضربته برجلي ف بطنه وقعته ع الارض)
انا/ اقعد يا كسمك واهدا كدا عشان انا عارف عنكم كل حاجة وهفشخكم بيها
اسامة/ حاجة ايه يا محمد انت بتقول ايه يبني انت اهبل
انا/ بس يخول انت كمان .... تحب اقولك ايه الحاجة اللي انا ماسكها عليكم.... هقولك .. انا يا سيدي ماسك عليك فيديو وانت بتنيك الشرموطة دي واخوها العلق ده بيعرص عليكم وكان بيصوركم هه وكمان عارف ان انت كنت عايزة تخليه ينام مع اختك كمان اللي هي بتمصلك وتمتعك انت كمان وانت يا شوشو ماسك عليك فيديو و اوس اوس بيعمل فيك زي ما بيعمل ف اختك ههههه ياااااه يا شوشو خول بتحب تتناك وكمان ديوث وعرص.... وانتي يا ياسمين عايزة تجيبي سلمي صحبتك هنا عشان تتفرجي عليها وهما بيغتصبوها عشان تمسكي عليها حاجة زي ما هي قفشتك مع الولد بتاع المدرسة ف الحمامات هه ده انا هاطلع ميتينكم ومش هارحمكم بالذات انتي يا ياسمين اصلي بصراحة مقفول منك اكتر من اخوكي ده انا مش بعيد اشتغل عليكي قواد
اسامة/ (مصدوم من كلامي ومش عارف يجمع كلام يرد عليا) محمد انت جبت الكلام ده منين والفيديوهات دي جبتها ازاي ؟
شهاب/ فيديوهات ايه ده نصاب يا عم فكك منه ده بتاع حوارات (كان بيقولها وهو قلقان ومرعوب)
انا/ (طلعت فوني وشغلتله الفيديو بتاعه ) اتفرج يا علق اتفرجي يا ياسمين ع اخوكي اللي بيقولي مش معايا فيديوهات ليه
اسامة/ محمد.... انت عايز ايه من الاخر (بص لشهاب اللي كان معدش عارف يقف ع بعضه) اسكت بقي يا علق افرح بقي عشان انت السبب
انا/ انا عايز افشخكم انتو التلاتة واشوفكم وانتو بتفشخو بعض
اسامة/ انت بتقول يا محمد انت اتهبلت بطل جنان يبني وخلينا صحاب
انا/ انا متهبلتش بس انت اللي اتهبلت يا صحبي يوم ما فكرت تيجي ع بنت خالي انت والعلوق دول
ياسمين/ (كانت بتعيط وبتمسح دموعها وبتحاول تتكلم) ارجوك يا محمد متفضحنيش انا هعمل اللي انت عايزه بس ب**** عليك بلاش فضايح انا مش ناقصة (بصت لاخوها اللي كان لسه مش عارف يعمل ايه) منك لله انت السبب
انا/ مش وقت ملامة دلوقتي دلوقتي وقت شغل وافعال.... هاه قررت ايه يا شهاب عشان لو مشيت من هنا وانا زعلان مش هتعدي نص ساعه وتلاقي فضايحكم الكبير والصغير يعرفها..... اااااه صح ده اسامة اللي بيقرر قولي كدا منتو شراميط عنده... هاه يا اسامة
شهاب/(قام يمسك فيا وبيحاول يمسكني من رقبتي) انا هقتلك ومش هتطلع من هنا حي اصلا
انا/ (ضربته بالرجل تاني ف بطنه) اقعد يا كسمك هو انا هدخل هنا ومش هعمل حساب كدا ليه هو انا اهبل.... ده الفديوهات دي مش مع واخد بس لا دي مع مجموعة مع بعضها ومستعدين ان حصل حاجة يخلو كل حاجة ع المكشوف وتبقي فضيحة علنية بقي هههههههه
اسامة/ خلاص يا محمد هنعمل اللي انت عايزه..... عايزنا نعمل ايه
انا/ هو ده اوس اوس صاحبي اللي بيفهم..... قلبي يا صحبي انت
اسامة/ قولنا عايز ايه يا محمد مننا يلا عشان نخلص
انا/ لا مهو مش بالسرعة ده لسه اليوم طويل قدامنا .... استهدي كدا عشان ننبسط كلنا.... (طلعت من جيبي ورقتين وقلم) امضي ع دول الاول كدا
اسامة/ ايه ده اللي امضي عليهم.... بتوع ايه دول؟
انا/ لا متخفش مش حاجة تضرك وامضي خلص بلاش جدال يامة (مضي ع الورق) كدا بقي نبدأ اللي احنا عايزين نعمله
شهاب/ نعمل ايه؟
انا/ هتتناكي يا بطة..... اوس اوس يلا اعمل معاه زي الفيديو الاولاني يا حبيبي
شهاب/ انت بتهزر صح.... اختي هنا ما ينفعش الكلام ده
انا/ (رديت عليه بس بنبرة حادة) لا مبهزرش واختك دي انا هنيكها هنا قدامك وانت بتتناك.... يعني هتبقوا انتو الاتنين بتتناكو مع بعض هههههه
أسامة/ محمد مينفعش كدا ع فكرة
انا/ هتخلصو ولا نفض الموضوع ومتلموش الا نفسكم
اسامة/ (بص ف الارض وكان باين عليه انه مغلوب ع امره وكذالك شهاب واخته) حاضر هنعمل اللي انت عايزه
انا/ حلو قوي يلا نبدأ..... وانتي يا جاسمين يلا بينا عشان هنبدأ معاهم وهتبقي ليلة دخلتك ههههههه ….. يلا يا اسامة انت والخول ده ابدأو
بدأ اسامة يخلع هدومه و شهاب برضو بس باين عليهم انهم مغصوبين ع كدا وكان اسامه بتاعة نايم
انا/ شوشو مصي ف بتاعه يلا و قوميه عشان يكيفك يا بسكلته ههههه
قرب شهاب لاسامة ومسك بتاعة واخده ف بوقه وبدأ يمص فيه وبتاع اسامة مغيبش و قام ع اخره وكل ده وانا و ياسمين لسه واقفين بنتفرج
انا/ ايه يا حلوة مش هنبدأ احنا كمان ولا ايه
ياسمين/ (مردتش وبصت ف الارض)
انا/ انا مش جي عشان اغتصبك لا فكي كدا ده انتي اكتر واحدة هتطلعي كسبانة من الموضوع ده (نزلت بنطلوني والبوكسر) يلا انزلي بقي وشوفي شغلك
ياسمين/ (اتفاجئت من حجم زبري) ايه ده كله.... طيظي مش هتستحمله ده
انا/ ومين قالك اني هنيكك ف طيظك مهو كسك موجود وهيستحمله
ياسمين/ (بتعيط) بس انا لسه بنت وكده انت هتفتحني وتضيع مستقبلي
انا/ مهو سلمي برضو لسه بنت ولا انتي نسيتي ايه اللي كان هيحصلها لو جت هه وبعدين متخفيش مستقبلك متأمن ويلا مصي بقي عشان نخلص
اخدت بتاعي ف بوقها وهو كان قايم من كتر الهيجان اللي سببه الموقف ده وهي بتمصه كنت حاسس انها عايزة تقطعه بسنانها ..... ف نفس الوقت شهاب واسامة كانو وقفو وبيبصو علينا وشهاب كان باين عليه الهياج جامد بسبب منظر اخته وهي بتمص رغم الموقف اللي هما فيه
انا/ وقفتو ليه يا خولات يلا يا اسامة شوف شغلك مع الشرموط ده ونيكه ف طيظه مترحمهوش
اسامة مسك شهاب وخلاه ينام ع ضهره وحط تحت منه مسند ورفع رجليه لفوق وبقي خرم شهاب ف مستوي زبر اسامة وكان باين عليه انه مهري ..... اسامة تف ع خرم طيظه وبعد كدا تف ع بتاعه ووجه لخرم شهاب ونزل عليه وبدأ يدخله براحة .... ف الوقت ده كانت ياسمين سابت بتاعي وبتتفرج ع اخوها وهو بيتناك
انا/ ايه ؟ .... عجبك منظر اخوكي وهو بيتناك كدا....
ياسمين/ يستاهل اللي يحصل فيه هو السبب في اللي احنا فيه ده كله
انا/ تب يلا بينا ولا نستني لما هما يخلصو ونبدأ احنا
ياسمين/ لا استني لما اتفرج عليهم الاول كدا كدا مش هيغيبو
انا/ براحتك خالص كدا كدا هتتناكي
ف الوقت ده اسامه كان اتمكن من شهاب وبيدخل بتاعه فيه للاخر وبينيك ف بسرعة وشهاب تحته كان قاعد يتآوه زي الشرموطة لحد ما اسامة جاب لبنه ف طيظه وطلع بتاعه وقعد ينهج
اسامة/ اديني نكته اهه وعملت اللي انت عايزه امشي انا بقي واتصرف معاهم انت بقي براحتك
انا/ تمشي فين ؟ هو انت مفكر انك هتنيك بس.... لا يحبيبي ده انت هتتناك كمان.... يلا يا شوشو دورك عشان تنيكه
اسامة/ لا يا محمد مينفعش كدا وبعدين انا مش بتناك
انا/ لا اللي يبيع اخته لازم يتناك وانت طبعا كنت عايز الخول ده ينيكها فهو هينيكك بدالها.... صح يا شوشو... قوم يلا عشان تاخد دورك
قام شهاب وخلي اسامة ينزل ع الارض اللي نزل وهو صاغر ومش ف ايده حاجة يعملها وساعتها انا طلعت فوني وبدأت اصورهم واخدت ياسمين ف حضني اللي بدات تبوس فيا وتدعك ف بتاعي وانا بصورهم.... شهاب خلي اسامة ينزل ع الارض ويفلقس وهو نزل وراه ع طول وتف ع طيظه وبدأ يدخل صباعه فيها واسامة كان بيتآوه بس وجع مش متعة وفضل شهاب يدخل صباعة ويخرجة لحد ما طيظ اسامة اخدت عليه فدخل كمان صوباع واسامة لسه زي ما هو بيتوجع لحد ما شهاب سحب صوابعه وتف ع بتاعه ووجه لخرم اسامة وبدأ يدخله ودخله بسرعة ف طيظ اسامة اللي اتنطر قدام ونام ع الارض من الوجع بسبب انها اول مره ليه مع ان بتاع شهاب صغير
انا/ ما براحة ع المزة يا حمار دي لسه اول مره لازم تتعامل معاها بحنية (ضحكنا انا وياسمين)
شهاب رجع اسامة زي ما كان بعد ما الوجع اللي ف طيظه راح وبدأ يدخل زبره تاني بس المرة دي براحة و ما اتغاباش زي الاول وفضل يدخله لحد ما دخل للاخر (هو اصلا صغير فمش هيأثر معاه) وبدأ يروح وييجي ف خرم اسامه وجابهم ع طول مكملش دقيقة
انا/ (حفظت التسجيل) هو انت لحقت تعمل حاجة ؟ امال كنت عايز تعمل مع بنت خالي ازاي؟ ههههه خليكو قاعدين بقي واتفرجو ع اللي هيحصل ف اختك يا شوشو.....
خليت ياسمين تسيب بتاعي وتنزل تنام ع ضهرها قدام اخوها ونزلت ع طول ع كسها ومكنش ليا مزاج امصلها بس لعبت فيه شوية لحد ما اتبل وبعد كدا مسكتي بتاعي وبدأت افرش فيها
شهاب/ انت هتعمل ايه دي لسه بنت
انا/ اتفرج يكسمك واسكت وملكش دعوة باللي هاعمله
سكت ومقدرش يرد وبدأت انا ادخل بتاعي ف كس اخته وواجهت صعوبة لحد ما دخلت الراس وهي صرخت من الالم اللي سببه زبري ف كسها.... سحبت بتاعي من كسها ولقيت عليه دم من بكارتها
انا/ الف مبروك يا عروسة
ياسمين/ انت شرمتني بتاعك كبير قوي
انا/ معلش.... هتاخدي عليه بعد كدا ويلا بقي عشان نكمل واحنا لسه سخنين كدا
عدلتها وخليتها تاخد وضع الكلبة وجيت من وراها وبدأت ادخل بتاعي لخد ما بقي نصه ف كسها وفضلت ساكن شوية عشان تاخد عليه وبعد كدا بدأت انيك فيها بهدوء وازود ف دخول بتاعي وهي كانت بتتأوه وتتغنج من المتعة وجابت مرتين وانا بتاعي كان بقي بيوصل للاخر وبدأت ازود ف السرعة معاها وكنت وصلت لدرجة من الهياج مكنتش وصلتها قبل كدا مع سهير وفايزة وميس نصرة وده بسبب اني انا اللي فتحتها والفكرة دي بس مجنناني..... فضلت انيك فيها واسرع شوية واهدي شوية لخد ما نامت ع بطنها وجابت تالت مرة وانا ما اديتهاش فرصة ونمت فوقيها ع طول ودخلت بتاعي وقومتها تاني وبتاعي فيها ورجعتها للوضع السابق ومديت بليت صوباعي من مية كسها وبدأت ادخله ف طيظها بس كنت اول مرة اعمل كدا بسبب الهيجان مش اني احاول انيكها ف طيظها.... فضلت ع الوضع ده لمدة ربع ساعة وكنت بازود تفحير ف طيظها لحد ما كنت دخلت 3 صوابع وكنت خلاص هاجيب ف طلعت بتاعي من كسها ودخلت راسه بس ف خرم طيظها وهي صرخت من الحركة دي وبدأت انزل لبني ف طيظها وسيبته ف طيظها لحد ما ارتخي وطلعته
انا/ انبسطي يا موزة ولا لسه
ياسمين/ انا اتهريت انت بتاعك كبير خالص وبتغيب ف النيك
انا/ تب انا ولا اخوكي الخول اللي جاب عليكي مرتين وانا بنيكك ده
ياسمين/ لا طبعا انت بس انا كدا مبقتش بنت ومش هتجوز (بدأت تعيط)
انا/ لا اهدي اهدي متعيطيش وبعدين مين قالك انك مش هتتجوزي
ياسمين/ ومين هيرضي يتحوز واخدة مفتوحة واخوها بيعرص عليها يا محمد
انا/ مهو اسامة موجود اهه هو راح فين يعني ده انا ممضيه ع اقرار من الاول ان هو هيتجوزك لو اتفتحتي وهاه قد حصل يعني متقلقيش
اسامة/ (مفاجئ من كلامي) ايه اللي انت عملته ده يا محمد وبعدين انت اللي فتحتها مش انا ومليش فيه
انا/ لا مهو مش بمزاج كسمك كدا كدا هتتجوزها غصب عنك والا بص الفيديو اللي شهاب بينيكك فيه هيكون عند ابوك العشا بالظبط وبعدين انا ماضي ع اقرار يعني فيها حبس ايه رأيك يا ياسمين
ياسمين/ (بصلتي وعينها بتلمع) اللي انت تقوله هنفذه
انا/ وطبعا انت يا شهاب موافق منتا خول اصلا ومش هتقدر تتكلم وبحذرك لو فكرت تقرب لسلمي كلمة هفشخك دي هتكون شوية ع اللي هيحصلك
قمت لبست هدومي وخليت ياسمين تلبس هدومها وتوصلني لحد الباب عشان امشي
انا/ اللي حصل ده مش عشان جمال عيونك لا.... ده انا بصفي حساب مع اسامة وسلمي بنت خالي انتي من طريق وهي من طريق تمام
ياسمين/ تمام يا محمد بس انا عايزة رقمك عشان هيبقي لينا مقابلات تاني مع بعض
انا/ تمام خدي رقمي اهه وتكلميني هه عشان هاستناكي
ياسمين/ تمام
سيبتها ومشيت ولقيت سلمي بترن عليا
سلمي/ هاه عملت ايه طمني؟
انا/ مش قولتلك تقفلي فونك ومتفتحيهوش الا لما اجي
سلمي/ اسفه بس انا خوفت عليك عشان غيبت هناك
انا/ خلاص انا جي ليكي اهه (قفلت معاها ورحت عليها ع طول)
سلمي/ هاه عم.....
انا/( قاطعتها) بصي موضوع ياسمين صفحة وانقفلت بالنسبة ليكي من النهاردة ملكيش علاقة بيها ولا تكلميها خالص وهي برضو عارفة نفس الكلام ده ويا وليك و ويلها لو سمعت انكم اتكلمتم مع بعض
سلمي/ حاضر معدش هكلمها تاني بس قولي عملت معاهم ايه
انا/ انتي مالك انتي عملت اللي عملته انتي ليكي ان محدش فيهم هيقربلك ويلا سلام بقي عشان اروح
خالي معتصم / (جه وانا واقف بتكلم مع سلمي) ازيك يا واطي
انا/ بقي انا طولي 187 وتقولي يا واطي يا خال برضو ده انا يدوب لحد كتفي هههههه
خالي/ يبن الجزمة مش هتبطل تقلش عليا هههههه.... انت رايح فين تعال اقعد نتعشي سوا
انا/ لا انا لسه واكل ف البيت مش هاقدر اكل تاني
خالي/ يبني ده ف بط اقعد كل معانا صدقني هتفوتك الفرصة دي ههههه
انا/ منتا يا خال عارف اني مبكلش البط شكلك كدا بتكرشني هههههه
خالي/ لا نبيه اوي بروح امك وبتفهمها وهي طايرة خلاص براحتك بقي
انا/ بالف هنا يا خال سلا بقي عشان هاروح اذاكر
سيبت خالي وروحت ع البيت واول ما دخلت كلمت فايزة ع طول
انا/ ايه يا ابلتي عاملة ايه
فايزة/ كويسة يا استاذي الا قولي هو انت عملت إيه ف اسامة اصله جي مش ع بعضه ومحدش عارف يكلمه
انا/ اه اصلي تقلت عليه ف العيار شوية
فايزة/ عملت ايه يا ظالم انت قولي وفرحني
انا/ لا دي عايزة قاعدة طويلة نتكلم فيها ع رواقة كدا
فايزة/ نتكلم فيها ولا نلعب فيها هههههههه
انا/ نتكلم ونلعب الاتنين مع بعض اهم حاجة نتبسط مع بعض يا قلبي
فايزة/ خلاص يوم السبت نقعد سوا كدا ع رواقة ونظبط المسائل بينا
انا/ تمام..... بس انا زهقت من المسائل السطحية دي عايزين نتعمق شوية ولا انتي ايه رأيك
فايزة/ صعب الموضوع ده ع فكرة منتا عارف اني بنت ومن ورا بيوجع جامد وبعدين انت مقضيها مجتش عليا يعني
انا/ لا انتي ليكي طعم تاني ده انتي الوحيدة اللي بحبها والباقي كلهم فستك
فايزة/ كل بعقلي حلاوة بقي.... خلينا لما نتقابل نشوف الموضوع ده وفكنا منه بقي
انا/ تمام هاشوفك يوم السبت سلام يلا يا قلبي
قفلت مع فايزة وقمت حضرت اكل وقعدت اكل وانا باكل رن فوني تاني وكان رقم غريب
انا/ الو...
المتصل/ (كان واحدة) الو...
انا/ مين معايا؟
المتصل/ انا...... يتبع
يشكر الناس اللي بتقرأ القصة وتعلق وع فكرة انا كنت هقفل لفترة بس تراجعت عن القرار ده وفضلت اني انزل الاجزاء بسرعة عشان لو الدراسة رجعت تاني..... مستني تعليقاتكم ويا ريت لو فيه نقد تقولو عشان احسن اكتر من القصة ويا ريت لو تتوقعو مين هي اللي رنت عليا وصاحب التوقع الصح هنزل اسمه ف القصة
الجزء الثالث
حابب اشكر الناس اللي علقت وشاركت واللي اتوقعت برضو وانا كنت قايل اني هكتب اسم اللي يتوقع صح ف القصة بس المنتدي كله اتوقع صح عشان كدا هاكتب اسم اول واحد وهو karim yasmen
ويلا نبدأ......
انا/ الو....
المتصل/ ايوا يا محمد
انا/ مين معايا ؟
المتصل/ انا رشا يا محمد
انا/ رشا مين وجبتي رقمي منين (طبعا كنت بستعبط عليها وكنت عرفتها ع طول)
رشا/ رشا..... اللي معاك ف الفصل انت مش فاكرني ولا ايه
انا/ ااااه ازيك يا رشا..... جبتي رقمي منين
رشا/ اخدته من سهير
انا/ تب هي سهير جابت رقمي منين برضو
رشا/ معرفش هي جابته ليا وخلاص لما طلبت منها انها تحاول تجيبه
انا/ تمام يا رشا عايزاني ف ايه بقي
رشا/ يعني انت مش عارف
انا/ لا عارف بس بستعبط
رشا/ ابوس ايدك يا محمد ما تقولش لحد (وفضلت تبكي شوية وتترجي)
انا/ طالما انتي عارفة ان ده غلط اتشرمطي من الاول ليه
رشا/ اهو حصل اللي حصل بقي..... بس ابوس رجلك متقولش لحد ع اللي شوفته
انا/ هو انا شفت بس.... لا ده انا كمان مصوركم فيديو بس انتي طلعتي بطل فيه هههههه
رشا/ فيديو كمان .... ارجوك محدش يعرف وانا هاعملك اللي انت عايزه
انا/ ايوا كدا.... كدا نبقي حلوين نغلط الغلط وبعد كدا نحاول نداريه بغلط تاني
رشا/ قصدك ايه يا محمد
انا/ انتي عارفة قصدي كويس وهو انا اقولك ع اللي عايزه وهو اللي ف دماغك وتحاولي تداري ع فضيحتك مع ابراهيم بفضيحة معايا انا يعني..... بس هقولك حاجة لو ابراهيم عرف او اي حد مش هخلي حد ف المدرسة معهوش الفيديو بتاعك
رشا/ انا موافقة ع اللي هتقوله وتعمله يا محمد شوف انت عايزني امته وانا اجيلك
انا/ طلعتي شطورة اهه.... وشكلك مش هتتعبينا..... خلاص مستنيكي بكرة الصبح
رشا/ تمام بس انا مش عارفة انت ساكن فين
انا/ يعني سهير مقلتش ليكي.... ولا بتستعبطي
رشا/ لا عارفة المنطقة بس مش عارفة بيتك
انا/ تعالي انتي بس وانا هرشدك للطريق
رشا/ تمام هاجي بكرة ليك
انا/ تمام الساعة 10 بالدقيقة تكوني عندي يلا سلام
قفلت معاها ومكملتش اكل رنيت ع سهير ع طول عشان اقولها
انا/ ايوا يا خرا
سهير/ ايه يا قلبي كلمتك هي
انا/ ااه وبعدين بتديها رقمي ليه بكسمك ده انتي غبية
سهير/ يا عم دي كانت شوية وهتموت وبعدين قلتلها ايه وهتعمل ايه معاها
انا/ ابقي اعرفي الموضوع منها بقي يعلقة وبعدين عايز اقولك ع حاجة.... بكرة قبل الساعة 10 تكوني عندي
سهير/ لا ع فكرة انا طيظي لسه بتوجعني من النهاردة مش هقدر اعمل حاجة معاك بكرة
انا/ يلعن أبو غباء امك.... يبنتي هي جاية بكرة الساعة 10 فانتي تيجي قبلها عشان نشوف هنعمل ايه معاها وايه اللي هيحصل
سهير/ اااه معلش كنت فاكراك عايز تنيكني بكرة.... خلاص تمام هاجي ع 9 كدا
انا/ تمام قوي وغوري يلا بقي ومتتاخريش بكرة
قفلت معاها وقعدت كملت اكل وبعد كدا ياسمين كلمتني وانها عايزاني تاني وكمان قالتلي انها مبسوطة جدا باللي حصل النهاردة ف شهاب و اسامة و كمان اني خليت اسامة يمضي ع اقرار انه يتجوزها وكانت عايزاني انيكها تاني ف اقرب وقت بس انا قولتلها لما اعوزك هبقي اكلمك عشان متفكرش اني مدلوق عليها وهجري وراها عشان انيكها..... خلصت معاها المكالمة وفتحت اللاب وقعدت العب عليه لحد ما كبس عليا النوم ونمت..... صحيت ع الساعة 8 ع مكالمة سهير ليا وبتفكرني انها جاية كمان ساعة وانا قولتلها اني مستنيها وقومت فطرت وجهزت نفسي للمدعكة اللي هتحصل كمان ساعتين وفجأة لقيت الباب بيخبط فرحت افتح الباب وبقول ايه يا سهير ده انا لسه قافل معاكي لحقتي تيجي وبفتح لقيت سلمي بنت خالي ف وشي
سلمي/ سهير مين اللي جاية دي؟!
انا/ (قولت ف نفسي لبست يبن العبيطة) سهير مين يبت انتي بتألفي؟ (بحاول ما انهزش قدامها عشان اعدي الموقف ده ع خير)
سلمي/ لا مبألفش انا سامعاك بوضوح وانت بتقول : ايه يا سهير ده انا لسه قافل معاكي لحقتي تيجي.... مين دي يا محمد ؟
انا/ واحدة زميلتي جاية تاخد مني حاجة كمان شوية ارتحتي يا ستي ولا لسه
سلمي/ تب واحدة زميلتك جية تاخد منك ايه وتيجي البيت هنا ليه ومقابلتهاش برا ليه ؟
انا/ هو تحقيق يا خرا انتي وبعدين انتي ايه اللي جايبك الصبح كدا ف ايه يا سلمي ؟
سلمي/ ابويا بعتني انضفلك البيت و اشوفك لو عاوز حاجة بس انت شكلك مستني حد
انا/ لا البيت مش هينفع تنضفيه دلوقتي عشان صحابي جايين وهتحصل مهرسة هنا بعد الضهر ابقي تعالي حتي هنكون خلصنا
سلمي/ تب وسهير دي هتحضر المهرسة دي ولا ايه بالبظبط
انا/ (اتقفلت منها) بقولك ايه متقفلنيش منك و روحي شوفي انتي رايحة فين و متوجعيش دماغي عشان متزعليش مني يا سلمي
سلمي/ (بان ع وشها الضيق والزعل) انا ماشية ابقي شوف مين اللي هينضفلك البيت ولا اقولك ابقي خلي سهير تنضفه ليك سلام ( اخدت بعضها ومشت من غير ما ارد عليها)
اخدت بعضها ومشت وانا وقفت زي ما انا مستغرب من نصرفاتها ف الوقت ده مكنتش اعرف هي عايزة ايه ولا بتعمل كدا ليه ولا بتتعامل معايا بالطريقة دي ليه قفلت الباب ودخلت قعدت والتفكير اخدني بس مش عارف بافكر ف ايه كنت ف منطقة ال nothing box) ودي حالة لو عايز تعرف عنها اكتر اسأل جوجل ولو ما وصلتش ابقي اسألني وانا اشرحهالك) فضلت ف الحالة دي لحد ما فوقت ع رن الفون وببص لقيت سهير والباب كان بيخبط كنسلت ع سهير وقمت فتحت الباب لقيتها ف وشي
سهير/ ايه يبني بخبط عليك من بدري ورنيت عليك 3 مرات مردتش..... كنت نايم ولا ايه
انا/ (كذبت عليها) ايوا معلش بس كنت مرهق شوية من امبارح اصل كان عليا حمل جامد هدني ههههه
سهير/ اااه كان حمل جامد الصراحة فشخني انا كمان.... المهم هتسيبني واقفة ع الباب كدا و حد يشوفنا ولا هندخل جوا؟
انا/ اااه معلش اتفضلي..... معلش مش مجمع قوي لسه
سهير/ لا لازم تصحصح وتفوق كدا عايزاك تفشخ الشرموطة اللي جاية كمان شوية دي
انا/ لا متقلقيش من ناحية الفشخ فانا هفشخ بس انتي اعملي معايا جميل وخشي سخنيلي مج لبن من غير سكر بسرعة بس عشان أركز
سهير/ حاضر يلا خش الحمام ظبط نفسك كدا واستعد وانا هعملك اللي انت عايزه
انا/ خلصي بس وملكيش دعوة.... هاتي اللبن وهاستناكي ف الريسبشن عشان نشوف هنعمل ايه
سيبتها ودخلت الريسبشن وهي جابت اللبن وجت قعدت جنبي و لقيتها مش عايزة تديني اللبن وبتشرب منه هيا فحاولت اخده منها فبعدت المج عني وميلت بجنبها ع الكنبة بعيد عني فانا ميلت وراها وبقيت لازق فيها جامد وبرضو مش عارف اطول المج منها مع ان ف فرق طول بينا جامد بس انا استوعبت ان هي بتعمل كدا عشان الزق فيها
انا/ بقولك ايه شكلك جاية وناويها..... اهمدي كدا عشان منخربش اليوم وهاتي اللبن
سهير/ حويط انت.... خد اشرب عشان تزود الانتاج شوية ههههه
انا/ و**** شكلي هطلع الانتاح ده عليكي انتي فاهدي شوية هه عشان ما افشخكيش انتي دلوقتي ههههه
اخدت منها اللبن وبشرب لقيتها جت قعدت ع رجلي ووشها بقي ف وشي ع طول واخدت مني المج حطته ع الطربيزة وبتقرب مني عشان تبوسني ف بعدت وشي عنها ومديت ايدي اخدت المج وكملت شرب لحد ما خلصت ومرة واحدة شديت دماغها ناحيتي وبوستها انا بس كانت بوسة خطف ومطولتش فيها
سهير/ ايه وقفت ليه.... كمل؟
انا/ اهدي يا لبوة الساعة 9 الا ربع دلوقتي و الشرموطة زمانها جية
سهير/ يعني مش هيكون ليا نصيب ف الحفلة دي ولا ايه
انا/ لا هيكون ليكي نصيب كبير بس نخلص الشرموطة دي بس ونظبط بعض ع رواقة
مخلصتش الجملة دي ولقيت رشا بترن وبتقولي انها وصلت القرية فدلتها ع المكان وقفلت معاها وقمت ظبطت المكان واتفقت مع سهير ايه اللي هيحصل لحد ما رشا جت وخبطت فقمت دخلت سهير اوضة نومي وقفلت الباب عليها وفتحت الباب لرشا
انا/ ااهلا اهلا اتفضلي
رشا/ شكرا (دخلت جوا خطوتين وقفلت الباب وراها) يلا بقي ممكن تخلصني بسرعة عشان امشي اصلي قايلة لاهلي اني جية لسهير
انا/ لا متستعجليش كدا واهدي عشان اليوم ده يعدي حلو بينا وخشي اقعدي ف الريسبشن
رشا/ (دخلت قعدت وانا دخلت قعدت جنبها) اموت واعرف انت صورتني ازاي ؟
انا/ صورتك بالفون عادي يعني
رشا/ لا مين اللي قالك عليا مش غريبة انك كنت هناك ساعة الدروس وانت مبتخدش دروس لا وكمان الدروس دي مش بتبقي بعد المدرسة ع طول
انا/ حظك الاسود بقي اني غيبت اليوم ده ف المدرسة فشوفتك وصورتك..... وبعدين متقلقيش انا عارف بشرمطك من زمان انتي وسهير وكمان سهير ليها فيديو معايا بس هي لسه متعرفش تحبي تشوفيهم (قمت دخلت اوضة النوم واخدت اللاب واديت لسهير الاشارة انها تستعد عشان هتصور بفونها) اهه يستي الفديوهات تحبي تشوفي بتاعك الاول ولا بتاع سهير
رشا/ مش عايزة اشوف فديوهات خلصني عشان امشي
انا/ براحتك (مديت ايدي ومسكت ايشرب وناولته ليها) خدي غمي عينك بده
رشا/ اغمي عيني ليه ايه السبب
انا/ مفيش سبب بس عايزك تغمي عنيك وخلاص
رشا/ (اخدت الايشارب وربطته ع عينها ) اديني غميت عيني اهه خلصني بقا
انا/ قومي اخلعي هدومك بقي (عليت صوتي عشان سهير تيجي) عايزين نشوف جسم الشرموطة
رشا/ (قلعت هدومها اللي فوق كلها وفضلت بكلوت وبرا لبني )
انا/ (خلعت هدومي انا كمان وفضلت بالبوكسر) تعالي هنا بقي (سحبتها من ايدها وقعدتها ع رجلي و وشي ف وشها)
رشا/ محمد ممكن تخلصني بقي عشان امشي عشان لازم أكون في البيت قبل الصلاة
مردتش عليها واخدت شفايفها ف بوسة ع طول بس مش حب ولا شهوة وهي كمان مش مستجابة معايا وتحس ان انت بتبوس قطعة تلج .....
انا/ رشا ؟
رشا/ (حاولت تشيل الايشارب من ع عينها بس انا منعتها) عايز ايه ؟
انا/ طلما احنا مش متجاوبين مع بعض كدا العلاقة الجنسية دي هتكون فاشلة وملهاش معني
رشا/ عشان انا اصلا مش راضية ع العلاقة دي عشان جاية غصب عني مثلا
انا/ (شاورت لسهير انها تدخل جوا) خلاص طالما كدا يبقي قومي البسي هدومك وروحي مش هتنفع بينا علاقة جنسية خالص
رشا/ (نزلت الايشارب من ع عينها) بجد؟! اقوم امشي يعني
انا/ اها منا مش هعمل معاكي حاجة غير لما تكون بمزاجك وانتي راضية عنها عشان متبقاش اغتصاب
رشا/ هو انت حلو ولا وحش ولا ايه حكايتك بالظبط
انا/ متكتريش ف الكلام وقومي البسي يلا عشان تمشي.... بس لينا مرة تانية بس هتكون بمزاجك عشان بصراحة الجسم الفاجر ده عاجبني نيك
رشا/ طالما انت عايزني بس بمزاجي يبقي احنا لسه فيها اهه ونخلص دلوقتي
انا/ احاااا ..... مش انتي كنتي لسه بتقولي انك مغصوبة ومش عايزة دلوقتي غيرتي رأيك ليه بقي
رشا/ اصل انا بالين بالحنية وانت جيت معايا دوغري.... وبعدين مفيش واحدة مش عايزة تجربك يا مز انت بس مش تجيبها بزلة يعني او عافية
انا/ خلاص طالما انتي عايزة دلوقتي ومزاجك يسمح يبقي غمي عينك بقي
رشا/ هو لازم اغمي عيني يعني.... غريب انت برضو مهما حصل (رفعت الايشارب ع عينها تاني)
انا/ تب ثواتي بقي اخش الحمام واجي ع طول
رشا/ اوعي تكون رايح تاخد حاجة كدا ولا كدا عشان تسد هههههه
انا/ لا متخفيش اسد مع عشرة زيك بس هاعمل حمام واجي وخليكي زي منتي كدا متفتحيش عينك (دخلت جوا قلت لسهير تيجي ورايا بعد ما اخش ليها ع طول .... ورحت الحمام ورديت ع الاوضة عشان متخسش بحاجة) خلصت بسرعة اهه
رشا/ يا ريت بس متكونش سرعتك ف النيك زي سرعتك ف الحمام كدا هههههههههه
انا/ اضحكي اضحكي هتصوتي دلوقتي وانا مش هرحمك
رجعتها لحجري تاني واخدتها ف حضني وانا قاعد ع الكنبة واخدت شفايفها ف بوسة بس مكنتش ممانعة زي اول مرة واستجابت و دخلت معايا ف المود ع طول وبدأت هي اللي تسيطر ع البوسة وهي كمان اللي بتمص شفايفي وتسحب لساني تمصه وباين عليها انها عندها خبرة جامدة ف البوس …. سبت شفايفها وبعدت عنها ثواني
رشا/ قطعت البوسة ليه دي شفايفك الواحد ما يزهقش منها
مردتش عليها ونزلت ع بزازها الكبار اللي كانو عاملين شبه الجيلي وخلعتها البرا ورحت ع طول ع حلمتها واخدتها ف بوقي وبدأت امصها واعضعض فيها (كل ده وانا واخد بالي من سهير وهي بتصورنا) وهي اهاتها علت وبقت بتتموحن وتتلبون وتطلب مني ازود المص ف بزها وطلعت بزاها التاني وناولتهولي فسبت الفردة الاولي وديرت ع بزها التاني وعملت فيه زي الاول..... سبت بزها وشيلتها وحطيتها الكنبة ورحت ع رجليها فتحتها و ضربت ع كسها من فوق الكلوت كذا مرة ورا بعض راحت قفلت رجليها ع ايدي ع طول
رشا/ براحة يحيوان
مردتش عليها برضو وفتحت رجليها تاني ونزلت شديت الكلوت لتحت وخلعته ليها وبان كسها وكان احمر ومبطرخ فوطيت عليها ع طول واخدته ف بوقي مص ولحس مرحمتهاش لخد ما جابت اول مرة ف بوقي وكان طعم عسلها حلو قوي.... استنيت لحد ما خلصت ونزلت تاني ع كسها وفضلت اشد ف زانبورها بلساني والعب ع كسها من برا ونزلت ع خرم طيظها الحسه من برا ومديت ايدي وبليت صوابعي من ميتها وجيت ادخل صباع واحد لقيته دخل بسهولة فجيت ادخل التاني برضو لقيته سهل برضو
انا/ ايه النفق ده هو انتي بتاخدي فيها يامة ولا ايه
رشا/ ايه مش هتقدر عليها ولا ايه ولو بتاعك صغير اشتغل بايدك عادي هههههههه
انا/ حاضر..... فلقسي بقي عشان احط ايدي عشان بتاعي مش هينفع معاها
خليتها فلقست وبصيت لسهير ولقيتها بتشاورلي وبتقولي ادبحها ونزلت الشورت بتاعي وطلعت بتاعي وبليته من غير ما المسها بيه او اخليها تلمسه وظبته ع خرم طيظها بالظبط ورزعته مرة واحدة فيها ومديت ايدي ع بوقها وكتمت صوتها وهي ساعة ما دخلته اتنطرت مني قدام واتزنقت ف الجنب بتاع الكنبة وانا برضو ماسك فيها وكاتم بوقها ومطلعتش بتاعي من طيظها واشتغلت ع طول نيك فيها وهي بتحاول تصرخ مش عارفة ومش عارفة تفلت مني لحد ما انا سيبتها ونزلت من ع الكنبة وهي كانت بدأت تعيط
انا/ قال لو بتاعك صغير دخل ايدك هههه
رشا/ حرام عليك فشختني انا مش حاسة بخرم طيظي (ولسه هتنزل الايشارب)
انا/ (زعقت فيها) سيبي الايشارب وتعالي مصي شوية بقي لحد ما طيظك ترتاح عشان هافشخها تاني
ناولتها بتاعي تمص فيه عشان طيظها تهدا شوية لاني عارف اني اتغابيت عليها بس هي خرمها واسع برضو ويستحمل بتاعي..... سيبتها تمص شوية بعد كدا اخدتها ونيمتها ع الكنبة بالطول ع وشها (وضعي المفضل) وركبت فوقيها
رشا/ براحة متتغاباش وخليك حنين عشان انت شرمت طيظي من اول مره
انا/ حد قالك تتريقي ع بتاعي من غير ما تشوفيه استحملي بقي وبعدين ان عملت كده عند فيكي
رشا/ انا اسفة بس دخله براحة بعد كدا
ركبت فوق رجليها ونزلت فضلت الخس ف خرمها شوية وابله و وشي كان غرقان بين قباب طيظها الكبار..... ظبط بتاعي ع خرم طيظها وضغطت براحة وبتاعي دخل بسهولة خالص فضلت ادخله لحد نصه و وقفت شوية وبدأت انيك فيها براحة وكل شوية ادخل بتاعي اكتر ف طيظها لحد ما بقي للاخر وف الوقت ده كانت اهتها طلعت ومدت ايدها تدعك ف كسها لحد ما جابت.... غيبنا فترة ع الوضع ده هي تحتي وانا فوقيها لحد ما قالتلي انها تعبت فغيرنا الوضع وخليتها هي اللي تركب فوقي بس بقي ضهرها ليا و وشها يمة الباب ف وش سهير ع طول بس هي طبعا مش شايفها..... مسكت بتاعي وظبطته ع خرمها وقعدت عليه براحة وبدأت تطلع وتنزل عليه لحد ما اتشنجت وجابت تالت مرة وكانت هتقع من فوقي من ع الكنبة بس انا مسكتها
انا/ ايه تعبت يا وحش ولا ايه
رشا/ انت بتاعك تعبني قوي وانت مس هتنزل ولا ايه ده احنا بقالنا يامة وانت لسه زي ما انت
انا/ لا خلاص قربت اجيب بس تعالي بقي نكمل ف الحمام
اخدتها ورحنا و وقفتها خليتها تسند ع الحيطة وتوطي ونزلت انا ورها وبدأت الحس ف خرمها وابوس ف فرد طيظها الكبيرة.... نزلت الحس كسها تاني برضو واعض ف زنبورها وامشي لساني بين شفرات كسها لحد ما نزلت
انا/ ايه ده هو انتي بتجيبي بالمص اسرع من النيك ولا ايه
رشا/ عشان انت بتلحس ف كسي وانا بهيج منه جامد
انا/ خلاص انيكك منه بقي
راشا/ ييييييي انا بنت يحبيبي لو عايز تنيكني من كسي يبقي تكتب عليا
انا/ لا الطيب احسن مالها الطيظ انا بحب قوي نيك الطيظ
لفيتها وخليت وشها ليا وسندت ضهرها ع الحيطة ورفعتها فوق لحد ما بقت ف مستوي زبي ودخلته ف طيظها وانا شايل رجليها الاتنين وهي متشعلقة ف رقبتي وبدأت انيك فيها بس المرة دي كانت اسرع وفضلت انيك فيها لحد ما حسيت اني هجيب (ف الوقت ده سهير كانت واقفة ع باب الحمام بتصور) فنزلتها ع الارض وخليت وشها للحيطة ودخلت بتاعي فيها من ورا وهي واقفة و اشتغلت رزع بسرعة لحد ما جبت ف طيظها وشاورت لسهير انها تروح ع الاوضة ..... خلصت تنزيل ف طيظها وخليتها شالت الايشرب من ع عينها ولسه هبوسها لقيت الباب بيرزع جامد..... يتبع
انا اليومين دول فاضي فقولت انزل اكبر عدد ممكن من الاجزاء قبل ما اوصل النت ف البيت وارجع للمذاكرة تاني عشان محاضراتي اون لاين وقبل ما اختم عايزكم برضو تتوقعو مين اللي بيخبط.... تحياتي
الجزء الرابع
معلش يا جماعة ع التأخير ده بس برضو انا بني آدم وبيحصلي ظروف غير اللي حاصل ف البلد دلوقتي وانضغطنا بسبب الدراسة والقرف ب**** عليكم بلاش تستعجلوني عشان انا بمر بظروف مرضية يعلم بيها ربنا
حابب اشكر الناس اللي بتشجعني وتشارك معايا ع طول وكمان في ناس بتنصح اني ادخل احداث بتحسن من شكل القصة ونصايحهم دي ع دماغي وباستفاد منها جدا.... وبالمناسبة ف ناس كتير اتوقعت ان سلمي هي اللي بتخبط يلا نعرف هي جاية ليه؟!
رشا/ يالهوي ف حد بيخبط هنعمل ايه دلوقتي
انا/ استني هنا ف الحمام متطلعيش هطلع بسرعة اجبلك هدومك واشوف مين متطلعيش قبل ما اقولك اهم حاجة
رشا/ حاضر
طلعت لبست البوكسر وشورت وفوقيهم تيشرت وقولت لسهير تستخبي برضو ومتطلعش لحد ما اقولها عشان رشا متشوفهاش ورحت فتحت الباب لقيت سلمي ف وش اتلعبكت من الخضة بس استجمعت قوتي وسألتها
انا/ ايه يا سلمي ايه الترزيع ده ف ايه براحة
سلمي/(كان باين ع وشها علامة قلق)
معلش مش قصدي
انا/ هاه عايزة ايه خلصي جاية ليه
سلمي/ تعالي كلم ابويا عشان عايزك
انا/ (قولت ف نفسي احا يبقي عرف اني جايب نسوان البيت وحد قاله ده انا هتفشخ) عايزني ف ايه ابوكي.... متعرفيش؟!
سلمي/ تعال كلمه وخلاص ويلا عشان مستنيك .... انا همشي وتعال ورايا
انا/ استني هنا ف ايه..... ايه اللي حصل مالك قلقانة كدا
سلمي/ مفيش حاجة وبعدين انا عارفة انت خايف ليه بس متخفش مش عشان البنات اللي معاك جوا
انا/ بنات ايه اللي جوا ف ايه يا سلمي متحيرنيش قولي ف ايه خلصي
سلمي/ بص تعال كلم خالك وهتعرف ف ايه انا ماشية
قفلت الباب وراها ومش عارف ف ايه ولا خالي عاوز ايه بس طريقة سلمي ف الكلام دي متطمنش.... دخلت اشوف رشا ف الحمام لقيتها لبست وظبطت نفسها دخلتلها الحمام
انا/ ايه لبستي خلاص كدا ؟