الظليم سكس طويله
مرسل: الأربعاء 29 يناير 2025 1:36 pm
القصة من خيالي وليست حقيقية ولكن ساحاول التماس الواقعية عزيزي القارئ
اسمي محمد قصتي دي غريبة من ساعة ما وعيت ع الدنيا عايش من ولنا عندي سنتين من غير اب ولا ام ،ابويا ساب امي ومشي بعد الجواز بست شهور وامي فضلت معايا لحد سنتين واتجوزت وسابتني لخوالي وجدي يربوني
جدي وجدتي اتكفلو بيا وربوني كنوع من الشفقة عليا لان امي بعد ما اتجوزت معدش جت زارتني تاني كأني مش ابنها ولا حتي تعرفني
جدي وجدتي ربوني لحد ما بقي عندي ست سنين وكنت دايما اسألي جدتي ع امي كانت بتقولي انا امك (انا عارف انها مش امي لاني كنت وعيت لامي وانا صغير) جه وقت بداية المدرسة وكانت اول سنة ليا جدتي جت تصحيني عشان اروح اول يوم
جدتي/ محمد محمد قوم يلا عشان متتأخرش ع المدرسة
انا/ حاضر قومت اهه(كنت فرحان قوي اني هروح المدرسة)
جدتي/(بعد ما جهزتني للمدرسة ) روح يلا عشان تاخد مصروفك من جدك
انا/(جريت ع اوضة جدي ) جدو جدو عايز مصروفي يلا عشان اروح المدرسة
جدي/ خد اهه اوعي يضحك عليك وياخده منك
انا/ماشي (بوسته وجريت )
عدي اول يوم ف المدرسة بطئ وممل ع عكس ما كنت متوقع وبعد ما خلصت مدرسة طلعت اجري ع البيت لقيت ف ناس يامة واقفة قدام بيت جدي وسمعت صريخ طلعت اجري اشوف ف ايه لقيت هدي مرات خالي معتصم قاعدة بتعيط
جريت عليها سألتها ف ايه مبصتش ليا ولا ردت عليا وانا برضو لسه مش عارف ف ايه
جت نادية بنت خالي الكبيرة (اكبر مني بخمس سنين) قالتلي وهي بتعيط جدك مات
فضلنا ف حزن لمدة خمس ايام مكنتش بروح المدرسة ولا بكلم حد
بعد سنة جدتي كمان اتوفت دخلت ف مرحلة حزن كبيرة ومكنتش بقيت اكلم حد خالص ولا باكل لاني فقدت اعز حد ليا
نقلت اسكن مع خالي معتصم ومراته هدي واولاده(نادية اكبر مني ب5 سنين- مصطفي اكبر مني ب3 سنين - سلمي اصغر مني بسنتين)
حياتي عند خالي كانت مختلفة وصعبة خصوصا معاملة مرات خالي ليا لان جدي وحدتي كانو بيفضلوني ع اولادها ولاني كان شكلي شبه امي ( شعر اصفر وعين زرقة) وهي مكنتش بتحبها
قعدت عند خالي معتصم كنت هادي جدا وهدوئي ده كان عامل قلق لاني كنت لما اتعصب اضرب اي عيل قدامي باي حاجة ممكن اموته فمرات خالي ديما كانت بتكرهني ومكنتش بترضي تجيبلي اي حاجة من اللي بتحيبها لولادها وكانت ديما تقولي خلي امك تجيبلك
استمر الوضع لخد ما دخلت اعدادي وكان الطلبة دايما ف المدرسة بيتجنبوني ومكنش ليا غير صاحب اسمه اسامة ده كان صديق عمري وده دوره جاي ف القصة
نقلت عند خالي خالد بعد اتهام هدي مراته ليا عدة مرات بالسرقة ولقيت عند خالي خالد ومراته صباح الاهتمام اللي مكنتش لاقيه عند خالي معتصم ومراته هدي كما ان ولاده كانو بيحبوني وكان خالي خالد عنده 3 اولاد (ابراهيم وصفاء كانو توأم واكبر مني ب3 سنين- علي اصغر مني بسنتين)
استمرت قعدتي عند خالي لحد ما دخلت ثانوي ثم بعد كدا طلبت من خالي اني انقل لوحدي ف بيتي (امي كانت كتبته باسمي قبل ما تمشي ودي الحسنة الوحيدة اللي عملتها)
خالي خالد/ عايز تقعد لوحدك ليه يبني حد مزعلك
انا/ معلش يا خال بس حاسس نفسي تقيل عليكم وخصوصا انتم استحملتوني كتير قوي
خالي خالد/ يبني مش هتنفع تقعد لوحدك مين هيهتم بيك ويعملك طلباتك
انا/ هقوم بحاجتي لنفسي يا خال مش عايز اكون تقيل ع حد اكتر من كدة ارحوك ريحني وسيبني
خالي/ (بعد كلام كتير مع خالي) وافق اني انقل لوحدي
ودي كانت بداية جديدة ف قصتي هنعرفها ف اللي جاي
وقفت الجزء اللي فات لما طلبت من خالي اني انقل لوحدي
الجزء الثاني
بعد ما نقلت ف بيتي اتضح ليا اني لازم اشتغل عشان اعيل نفسي خصوصا اني بقيت ف ثانوي فكان لازم اني اشتغل ولحسن الحظ كنا ف بداية الاجازة ودي كانت فرصتي عشان اوفر المصاريف اللي محتاجها
وبحكم اني ف بلد ريفية فمكنش قدامي غير اني اشتغل ف الارض باليومية و واجهتني صعوبة ف الاول ف الشغل لاني مكنتش فلاح بس اتأقلمت بسرعة عشان ممنش قدامي غيرها
استمر شغلي لحد اخر الاجازة وكنت جمعت فلوس تكفيني فا اشتريت فون جديد ولبس عشان ما اظهرش قدام زمايلي الجداد اني مش معايا فلوس
دخلت اولي ثانوي ومكنش معايا حد من زمايل الاعدادية غير قليل من ضمنهم اسامة (صاحبي الوحيد) وكام بنت وولد تانيين والباقي كلهم كانو من مناطق تانية بس مكنتش بختلط بيهم كعادتي
خلصت اولي ثانوي وكنت جايب درجات عالية ودخلت ادبي والكل كان مستغرب لاني تقريبا مكنتش بتكلم مع حد وازي دخلت ادبي برغم تفوقي
دخلت تانية ثانوي واخترت اقعد ف اخر ديسك لوحدي وقعد ع قصادي ف الديسك اللي جنبي تلت بنات من تصرفاتهم تعرف انهم شمال وكانو ديما بيفضلو يرزلو عليا ويعاكسوني (لان شكلي كان حلو) ومكنتش باديهم اهتمام بس كنت مستغرب من اللي بيحصل
ف يوم خميس وانا ف المدرسة (كان دايما اغلب الطلبة بتغيب)
وكان الخصة الاخيرة عندي فلسفة وديما المدرس بتاعها كان بيحب يتنمر ولما دخل ولقي عددنا قليل مرضاش يشرح الحصة وفضل يهزر ويقول ايفهات بايخة والفصل قاعد يضحك ولقاني مبضحكش فحب يعمل نمرة عليا وخصوصا انه عارف اني مش هرد عليه
استاذ عامر/ محمد محمد؟
انا / بصتله ومردتش (المدرسين عارفين اني نادر لما ارد ع حد منهم)
استاذ عامر / هأسألك سؤال ولو جاوبته صح تبقي ذكي ولو غلط تبقي غبي
انا / هزيت راسي اني موافق
اسناذ عامر / (بيسألني ) البقرة بتدينا لحم ولا لبن؟
انا/ لحم
استاذ عامر/ غلط انت غبي(شوية بنات ضحكو) هسألك سؤال تاني
انا/ ماشي (عرفت ان قصده يضحك الطلاب عليا )
استاذ عامر / الخروف بيدينا صوف ولا لحم (بيسألني)
انا/( سكت شوية وقلتله) الخروف بيدينا فلسفة
فجأة لقيت الفصل كله هلل وضحك ولاقيت الشباب قاعدين يقولولي ينصر دين امك ويظيطو والمدرس بقي شكله كلوت مبلول ومش عارف يجمع الكلام ولا يرد
استاذ عامر/ انت مش محترم ولا متربي اطلع برة استناني قدام الفصل عشان هاوديك للمدير يعرفك قلة ادبك دي
ما اديتش ليه اي اهتمام وطلعت وانا خارج لقيت بنت من اللي قاعدين قصادي كانت خرجت عشان تروح الحمام طالعة ف الدور اللي فوق الخاص بمدرسة اعدادي(كانو بيخرجو قبلنا بساعة) ومخدتش بالها مني اني خارج من الفصل
خدني الفضول وطلعت وراها ونسيت الاستاذ مطلعني برا ليه ومشيت وراها لحد ما لقيتها دخلت فصل ف اخر الطرقة وقفلت الباب وراها (اختارو الفصل ده بعيد عشان الدوشة) رحت وراها وقفت قدام الباب وجبت كرسي براحه حطيته ورا الباب ووقفت عليه لان الازاز اللي فرق الباب مكسور
لقيت مستنيها جوا شاب ف تالتة ثانوي وبيكلمها
الشاب / اتأخرتي ليه يبنتي
سهير(ده كان اسمها)/ كنت بتأكد ان محدش شافني
هو / يلا مش مهم
قرب منها وبيبوسها من شافايفها وهي اتجاوبت معاه بسرعة وبقي بيقفش ف بزازها من فوق الهدوم
وهي راحت ف دنيا تانية خالص خلعها البلوزة اللي كانت لابساها والبدي وبعد كدا خلع السنتيانة وظهرت بزازها اللي كانت صغيرة وهي اصلا جسمها صغير (عود فرنساوي) طلعت الفون وعملته صامت وبدأت اصورهم
بعد ما خلص تقفيش فيها طلع بتاعه اللي كان صغير ونزلها ع الارض وخلاها تمصله
فضلت تمصله لمدة دقيقتين بعد كدا خلاها توطي ع ديسك من اللي موجودين ف الفصل وبدأ ينزلها الجيبة اللي كانت لابساها وظهرت طيظها (وباين اصلا ان حجمها صغير ف الكلوت) نزلها الكلوت ونزل وراها يلحس ويمص ف طيظها وبدأ يبل صوابعه تفافة ويدخلها ف طيظها اللي دخلت بسهولة وباين انها مستعملة يامة
بل بتاعه وبدأ يدخله اللي اتزحلق بسهولة جدا بسبب ان بتاعه صغير وبدأ يتحرك وبتاعه فيها وهيا تتأوه ومكملش دقيقتين وبدأ يزوم وطلع بتاعه بسرعة ونزلهم ع الارض
بعد ما خلصو بدأ يعدلو هدومهم كنت انا حفظت التسجيل ورجعت الكرسي مكانه ونزلت بسرعة عشان محدش ياخد باله مني ونزلت لقيتهم روحو دخلت الفصل عشان اخد شنطتي واروح لقيتها دخالة ورايا برضو عشان تاخد الشنطة ولقيتها بتقولي
سهير/ هما سابونا ورحو ؟
انا/ امال
سهير/ حتي الجزم (قصدها ع البنات اللي معاها ف الديسك)
انا ما هما مش عارفين ان سيادتك هتتأخري فوق كدا (قلتها بخباثة واخدت شنطتي ومشيت)
وقفت ف حالة ذهول ومش مصدقة انا قلت ايه وانا منتظرتش ردها واخدت بعضي ومشيت ع طول
روحت البيت اتفرجت ع الفديو وكان بجودة عالية وحطيت منه نسخة ع اللاب (خالي خالد جابهولي هدية عشان دخلت ثانوي) وكالعادة مضربتش عليه لانه من عادتي مبضربش ع السكس بعد ما اتفرجت ع الفديو فكرت هي هيكون رد فعلها ايه يوم الحد وكنت نسيت خالص المشكلة اللي عملتها مع المدرس لان سهير كانت شاغلة بالي هتعمله معايا يوم الحد
الجزء الثالث
شكرا لكل اللي شجعني ودعمني ف اني اكمل القصة ومعلش اعذروني هنزل كمان جزء الاسبوع ده وبعد كدا ممكن اغيب شوية بسبب تراكم المحاضرات عليا ف الكلية لاني معنديش ولا يوم ف الاسبوع اجازة غير الجمعة
الجزء الثالث
يوم الحد رحت المدرسة متأخر وكنت قاصد اني اعمل كدا ولقيت سهير برضو اتإخرت اكتر مني
وانا داخل الفصل لاقيت حد بينادي عليا وبيقولي كلم المدير عايزك ‘ سيبته ورحت للمدير وخبطت ودخلت
المدير/ عايز ايه؟
انا/ حضرتك انت اللي طالبني
هو/ اااه انت محمد جابر بتاع ادبي ا
انا/ ايوا انا
هو/ انت غلطت ف استاذ عامر ليه؟
انا/حضرتك انا مغلطش فيه
هو/ ازاي يعني وهو بيقولي انك قولتله يا خروف قدام الفصل وخليت الطلاب يضحكو عليه
انا/(بنرفزة) حضرتك انا مقولتش كدا ليه وتعال نسأل الفصل وهات استاذ عامر يكون حاضر
انا/ وطي صوتك وانت بتكلمني وبعدين انت هتكدبني يعني وتكدب الاستاذ
انا/ (رديت عليه بنرفزة اكتر) قولتلك انا معلطش فيه وتعال نسأل الطلبة ويكون هو كمان حاضر والغلطان فينا يتجازي
المدير/ (حاول يهديني ) اهدا كدا ويلا هنروح نسأل الطلبة ولو انت طلعت غلطان انا هرفدك اسبوع من المدرسة
خرجنا واحنا طالعين من اوضة المدير لقيت سهير ف وشي ولما شافتني مع المدير رايحين الفصل ارتبكت (خافت اني اكون فضحتها وخصوصا انها ما حضرتش موقفي مع استاذ عامر) كملنا طريقنا للفصل ولما دخلنا المذير امر واحد يروح يجيب استاذ عامر و راح ندهه وجه
المدير/ يا استاذ عامر الطالب ده (قصده عليا) غلط فيك يوم الخميس وقالك ايه؟
استاذ عامر/ قالي يا خروف وقلتله يط.......
انا/ (قاطعته و وجهت سؤال للفصل) انا غلطت فيه يا شباب؟
رد بعض الطلبة اللي كانو حاضرين يوم الخميس واجابو بالنفي
انا/ سمعت حضرتك (ودخلت قعدت مكاني من غير ما ابصلهم)
استاذ عامر/ يعني هتشهدو معاه وتكدبو كمان؟
وقف طالب اسمه شريف كانت شخصيته قوية والمدير بيحترمه وهو كان مقرب ليا لانه كان معايا ف ابتدائى واعدادي و وجه كلامه للمدير/ استاذ احمد حضرتك هو (انا) مغلطش فيه الاستاذ عامر كان بيهزر وبيسأله سؤال وكان قصده يضحكنا عليه ومش فاكر كان ع خروف والا ايه فهو رد عليه ولقينا الاستاذ عامر اتعصب ع ايه مش عارفين (و وجه كلامه للفصل) مش ده اللي حصل يا شباب (الفصل ردو عليه وقالو ايوا)
المدير مكنش عارف يرد عليه وبعد كدا اخد الاستاذ عامر وطلعو بعد ما شريف زين له الكلام فانا ع غير العادة قولتلهم هو الخروف بيدينا ايه الفصل كله قعد يضحك ‘ بصيت لسهير اللي كانت قاعدة مش فاهمة ف ايه وهمست ليها اني هكلمها ف الفصل بعد الفسحة لان كان ف مدرس دخل
خلصنا الحصص اللي كانت قبل الفسحة والفصل خرج وهي خرجت مع صاحبتها ورجعت بسرعة عشان ميشكوش ف حاجة وجت قعدت ف التختة بتاعتها و مميلة ناحيتي عشان تكلمني
سهير/ محمد ممم.... ش (بتتعلثم وهي بتتكلم) عارررر...فة..
انا / (قاطعتها) اهدي كدا وبراحة وانتي بتتكلمي وما تخافيش
هي / (هدت شوية) مش عارفة اقولك ايه
انا/ انتي منين؟
هي/(باستغراب) منين ايه ؟ منا كنت معاك ف مدرسة الاعدادي ومن القرية اللي جنبكم هو انت متعرفنيش ولا ايه؟
انا/ معرفكيش غير السنادي واول مرة اشوفك السنة دي اصلا
هي/ هو انت تعرف حد ولا بتكلم حد اصلا؟
انا/ (غيرت الموضوع) ع فكرة انا شوفت كل حاجة (حكيت ليها من اول ما طلعت من الفصل وشوفتها لحد ما نزلت واتكلمت معايا)
هي/ (بدأت تعيط) طب.....هتتتتعم....ل ايه؟
انا / بطلي عياط انا مش هعملك حاجة وخدي رقمي ابقي كلميني بعد ما تروحي
خلصنا كلام وسيفت رقمي ولقيت اسامة داخل الفصل ونده عليا اننا نخرج
اسامة/ ها يبني طمني عملت ايه و وصلت لايه معاها
انا/ بنفذ الخطة وايديتها رقمي وعايزك تهدي ومتستعجلنيش
اسامة/ شكلك هتلبسنا مصيبة وتودينا ف داهية
انا/مش انت اللي عايز كدا وانا اهه بعمل اللي عليا عشان توصلل للبنت اللي عايز تنيكها وغمزتله
طبعا متستغربوش اني قلت لاسامة لانا احنا كل اسرارنا مع بعض
Flash back
بعد ما روحت يوم الخميس كلمت اسامه وقلتله يجيلي البيت
اسامة/ ايه يبني اللي عملته ده ده الاستاذ ناويلك ع نية سودة
انا/ اعمله ايه مهو عايز يستهزا بيا ......خلينا ف المهم
اسامة/ ايه المهم؟
انا/(حكيت لاسامة كل اللي حصل من ساعة ما طلعت من الفصل لحد ما صورتهم ونزلت)
اسامة/ يبن المنيوكة صورتهم فديو ؟ ورهولي وشغلة كدا (شغلتله الفديو وسمعه ولقيته بيقولي):- طبعا هتجيبها وتنيكها لوحدك يا عم
انا/ مش حاططها ف دماغي اصلا يا علق وبعدين انت عارف مين اول واحدة عايز انيكها
اسامة/ سامية...؟؟! (دورها جاي بعدين ف القصة) انت لسه حاطط الشرموطة دي فدماغك
انا/ عمري ما هسيبها لا هي ولا اللباوي اللي معاها
اسامة/ فكنا من سيرة ميتين امها دلوقتي وخلينا ف المصلحة دي الاول هنعمل فيها ايه؟
انا/ مش عارف
اسامة/ بقولك ايه متيجي نستغلها ونوصل لصاحبتها رشا اللي قاعدة معاها ف التختة
انا/ همك ع بتاعك يا كسمك وبعدين انت عارف اني مبطقش امها بسبب كتر تلقيحها ف الفصل
اسامة/ يا عم نجيبها بس وانيكها انا وما عليك منها بعد كدا ....... بس هنجيبها ازاي ؟..هي سهير ممكن تبيعها وتوصلنا ليها؟
انا/ ملكش دعوة بقي سيبها عليا انا دي وسيبني بقي عشان اعرف اعمل ايه مع الشرموطة سهير يوم الخد
Back from flash back
سيبت اسامة ودخلت الفصل تاني لقيت رشا وسهير قاعدين ومن ساعة ما دخلت لحد ما روحت وهي منزلتش عينها من عليا
خلصت المدرسة وروحت واستنيت ان سهير ترن عليا بس مرنتش فنمت وصحيت المغرب ع رن الفون ولقيته رقم مش متسجل وعرفت من التروكولر انها سهير سيبتها اول رنة مردتش وزي ما انا متوقع رنت تاني استنيت شوية ورديت عليها......
سهير/(بصوت ناعم) الو...... محمد معايا؟
انا/ امال مين اللي اداكي الرقم وبعدين ايه الصوت الجميل ده؟
هي/ معلش مرنتش عليك من بدري عشان كنت ف الدروس
انا/ تمام .... نخش بقي ف موضوعنا ع طول
هي/ (اتلخفنت) موضوع ايه؟
انا/ بصي اسمعي للاخر وما تقاطعنيش تمام؟
هي/ تمام
انا/ اولا: انا مصورك فيديو انتي واللي معاكي وهبعتهولك ع الواتس بعد ما اخلص
ثانيا: متقلقيش من الفيديو ده خالص محدش هيشوفه ولا هيطلع لحد ولا انا هاهددك بيه
ثالثا:متفكريش اني هاستغلك وانام معاكي او اقربلك لاني مبحبش ارمرم
هي/(حسيت انها ارتاحت بعد ما قولتلها كدا) ايه ترمرم دي هو انا بقيت رمرمة ولا ايه؟
انا/ يستي خلينا نشوف الموضوع اللي انا عايزك فيه وبعد كدا نبقي نشوف حوار الرمرمة ده
سهير/ موضوع ايه؟
انا/ صاحبتك رشا
هي/ (مستغربة) مالها رشا؟
انا/ ملهاش بس انا عايز امسك عليها حاجة او اظبتها متلبسة زيك كدا
هي/ ليه؟...... وبعدين هي ملهاش ف الكلام ده
انا/ يشيخة؟!!!.... دي معروفة انها اكبر شرموطة ف المدرسة ومعروف انها بتكلم الشلة بتاعة ظ£ ثانوي اللي انا ظبطك مع واحد منهم وازاي ملهاش ف الكلام ده وانا سامعك وانتي بتقوللي للشاب اللي كان معاكي هي هتقابل ابراهيم هنا امته
سهير/ اتفجإت من كلامي وقالتلي بلاش عشان لو وصلت ليها ومسكت عليها حاجة وعرفت انه بسببي هتحصل مشاكل جامدة بينا والشباب ممكن يعرفو ويعملو مشاكل معاك انت مش قدها......
الجزء الرابع
حابب اشكر الناس اللي شجعتني وغلقت وحاولت ع قد ما اقدر اني اطول ف الاجزاء اكتر وزي ما قلت هنزل بعد كدا اخر الاسبوع عشان عندي زحمة ف المحاضرات ومعنديش ولا يوم اجازة غير الجمعة
سهير/ (اتفاجئت من كلامي) بلاش عشان لو مسكت عليها حاجة وعرفت انه بسببي هتحصل مشاكل جامدة بينا والشباب ممكن يعرفو ويعملو معاك مشاكل جامدة انت قدها وانا هاتفضح
انا/ لا متقلقي لو حصل و وصلت ليها اسمك مش هيتذكر ف الموضوع ده خالص
سهير/ انا خايفة جامد ع فكرة
انا/ يينتي متخافيش منا قولتلك ع اللي هيحصل وانتي بعيد اصلا
سهير/ محمد... انا عايزة اسألك سؤال... هو اسامة صحبك ليه يد ف الموضوع ده
انا/وايه اللي خلاكي تفكري ف كدا
سهير/اصل انا عارفة من زمان ان انت واسامة اكتر من خوات وعارفة برضو ان انت ملكش ف الحوارات دي كلها وان اسامة هو اللي بيحوم حوالين رشا وهي مش معبراه وهو يتمني انها تكلمه
انا/ ايوا اسامة هو اللي عايز ده كله وانا مش هقدر ارفضله طلبه ده
سهير/ مقدرش الومك بس ه فكرة هو لو وصل لرشا ومسك عليها حاجة هيذلها بيها لانها بتتمنع انها تكلمه
انا/متقلقيش هو ميقدرش يعمل كدا لاني مش همسكه ولا فيديو عشان لو حب يلعب بديله …. كما اني محذره انه يبصلك ولا يلمح ليكي بحاجة من اللي معايا
سهير/ تمام وانا واثقة فيك بس كدا هيبقي ليا عندك خدمة مقابل اللي هعمله ده
انا/هنتشرط من اولها لا يبقي بلاش منه احسن (بضحك)
سهير/ايه يا عم الضحكة الحلوة دي امال ضاربلنا بوز ف الفصل ليه ع طول
انا/ انا خلينا نرجع لموضوعنا ومنرحش بعيد هاه هنعمل ايه؟
سهير/ماشي .....بص يا سيدي رشا دي ماشية مع ابراهيم اللي هو ف تالتة ادبي عشان كدا محدش بيقدر يبصلها من بقية الشلة ولما بيتقابلو محدش بيعرف بس انا وهي عارفين كل حاجة ع بعض يعني الحال من بعضو (بتضحك)
انا/منتي عارفة كل حاجة اهوه ده انتي طلعتي مية من تحت تبن
سهير/ماشي يا عم متشكرة بس انا لسه ما اعرفش هما هيتقابلو امته عشان هي لسه ما قلتش ليا بس هما ممكن يتقابلو يوم التلات او الاربع
انا/تمام قوي.... بصي انا عايزك تفتحي عينك معاها وساعة ما تعرفي المعاد والمكان تقوليلي
سهير/ تمام ومتنساش ان هيبقي ليا عندك خدمة
انا/ ماشي يا ستي سلام يلا
قفلت معاها وكنت هموت من الجوع فقمت عشان اعمل اكل واكل لقيت فوني بيرن تاني ولقيت رقم غريب بيرن عليا ومكنش معايا نت اعرفه من ع تروكولر فقلت لفتح وخلاص
المتصل/ (بصوت انثوي ناعم) الو..... محمد معايا
انا/(حاسس اني عارف الصوت ده) ايوا ...مين معايا
المتصل/ ايه مش عارف انا مين مكنش العشم يا عم
انا/ مش فاضيلك هتقولي مين ولا اقفل واريح دماغي
المتصل/ خلاص خلاص يا عم انا سلمي بنت خالك
انا/ ااااه ازيك يا سلمي معرفتكيش معلش ورقم مين ده
سلمي/ رقمي منا جبت فون جديد وبعدين فينك يعني مش ظاهر
انا/ منتي عارفة اني ف المدرسة ومذاكرة وقرف وبعدين انتي مش ف 3 اعدادي ايه خلي ابوكي يجيب ليكي فون
سلمي/ ييييييي...... يا عم فكنا بقي... انت فين دلوقتي؟
انا/ يعني هكون فين.... اديني مرزي ف البيت وكنت قايم اعمل اكل بس ف واحدة غلسة رنت عليا
سلمي/انا غلسة..... سهلة يا عم ماشي وبعدين خالك بيقولك تعال اتعشي معانا
انا/ عاملين اكل ايه؟
سلمي/مبتدورش غير ع الاكل.... عاملين فراخ يا عم وخلص يلا عشان مستنينك
انا/خلاص جاي اهه يا خرا اقفلي يلا
قفلت ف وشها ع طول من غير ما استني ترد وقمت غسلت وشي وغيرت وطلعت عشان اروح عند خالي وانا ماشي افتكرت هدي مرات خالي واللي كانت بتعمله فيا وانا صغير وكنت هرد بس عارف اني خالي هيزعل فكملت ورحت واول ما وصلت لقيتهم بيخضرو السفرة ولقيت خالي بيقولي ايه يا بيه هنستناك يامة ولا ايه وبعدين ومعدش ظاهر ولا حد بيشوفك
انا/ المدرسة والمذاكرة وقرف يا خال يعني هعمل ايه
حطو الاكل وقعدنا ناكل ولقيت خالي بيقولي (بيهزر) يلا عشان نجوزك سلمي فضحكت وبرد عليه وانا بضحك
انا/ ملقتش غير المفعوصة دي ؟
سلمي/ ولا لم نفسك وبعدين ايه مفعوصة دي وشوية تقولي يا خرا هو انا ايه معجبش ولا معجبش (بتضحك)
هدي/ ملقتش غير ده واديله بنتي(كانت بتخاول تبين انه بهزار بس انا عارف قصدها) لا انا مش موافقة
انا/ اها عندك حق اهو يكون ربنا ريحني من انك تكوني حماتي(بضحك)
خالي/(بخ الشوربة من بوقه من كتر الضحك) يخربيت امك هو انت تسكت تسكت وبعد كدا تلدغ زي التعبان كدا(مكنش قادر ياكل من الضحك)
خلصنا اكل ونادية وسلمي ومرات خالي شالو الاكل وقعدت انا مع خالي ومصطفي واتكلمن ف مواضيع تافهة شوية بعد كدا استأذنتهم ومشيت ، وانا ماشي قابلت فايزة اخت اسامة الكبيرة وكانت اكبر مننا ب3 سنين وقفتني وسلمت عليا
فايزة/ ايه معدش بتيجي يعني عشان تذاكر مع اسامة
انا/ مهو بييجي يذاكر معايا عادي يعني
فايزة/لا منتو تيجو تذاكرو عندنا شوية وعندكم شوية وكمان لما انتو بتذاكرو عندنا بنبقي شايفنكم وانتو بتذاكرو لكن عندك منعرفش بتذاكرو ولا بتلعبو بيس ع اللاب زي كل مرة
وكمان انتو بتذاكرو مع بعض وانت جبت اعلي منه يامة
انا/ لا احنا معدش بنلعب بيس وعندنا المذاكرة احسن وبالنسبة للمجموع عادي يعني
فايزة/ ابعد عنه احسن طول ما هو حاطط رشا ف دماغه مش هينفع
انا/ (باستغراب) وانتي عارفة رشا منين؟
فايزة/ لا مهو بيحكيلي ع كل حاجة تحصل معاه وبيحكيلي عنك ع طول (غمزتلي)
انا/ ااااه بقي هو كدا تمام قوي سلا بقي
فايزة/ محمد معلش ما تقولش ليه اني قلتلك عشان ما يزعلش مني ومتخفش اسرارك مبتطلعش لحد
انا/ تمام سلام وهبقي اكلمك بعدين
سبت فايزة وروحت ودماغي عمالة تودي وتجيب.... اخا ازاي ابن المتناكة يقول لاخته حاجة زي دي وازاي اخته عارفة ان اخوها عايز يعمل كدا وما حاولتش تمنعه من انه يعمل حاجة غلط ويسبب لنفسه مشاكل.... لازم اعرف كل حاجة وايه اللي اخته عارفاه عني وانا قاعد افكر كنت رحت ف غيبوبة من التفكير مفوقتش منها غير ع صوت التليفون ولقيت سلمي يترن عليا
انا/ الو.... ايوا يسلمي عاملة ايه؟
سلمي/ الحمد لله وبعدين منتا كنت عندنا ولسه شايفني حلوة من شوية
انا/متبطلي غتتاتة بقي وبعدين مش عشان ابوكي جابلك فون جديد هتقرفيني كل شوية
سلمي/ تصدق اني غلطانة اني عبرتك اساسا
انا/ يستي انا غلطان حقك عليا هاه عايزة ايه؟
سلمي/ مش عايزة حاجة... بس كنت عايزة اسألك سؤال.... المغرب لما كلمتك كنت رنيت عليك قبلها اكتر من ربع ساعة والاقي فونك مشغول هه كنت بتكلم مين؟ ومتقوليش كنت بتكلم اسامة لان اسامة كان معدي قدامي وانا برن عليك
انا/ براحة بس شوية وبعدين انتي مالك باكلم مين هو تحقيق؟
سلمي/ ايوا تحقيق ورد عليا كنت بتكلم مين (بان ع صوتها انها متضايقة)
انا/ بقولك ايه ايه خليكي ف نفسك وفكي دماغك مني شوية ولو عايزة تعرفي كنت باكلم مين كنت بكلم بنت يستي (قفلت ف وشها السكة ع طول)
بعد ما قفلت ف وشها ع طول قفلت الفون خالص لاني عارف انها زنانة ومش هتسكت وقولت ف نفسي احا بقي لو يكون اللي ف دماغي صح ده انا لسه مخلصتش من المشكلة الاولنية هتطلعلي ام شخة دي كمان... واخر ما زهقت من التفكير قمت نمت...... صحيت الصبح ع رنة التليفون (كنت فتحته قبل ما انام) لقيت اسامة بيرن عليا عشان نروح المدرسة فقلتله مش هروح روح انت ....فضلت قاعد لحد الساعة عشرة لحد ما لقيت فايزة اخت اسامة بترن عليا قلت ف نفسي هي عايزة هي راخرة مش هنخلص انا عارف
انا/ الو.... ايوا يا فايزة
فايزة/ ايه انت مرحتش المدرسة ولا ايه؟
انا/ لا مرحتش وبعدين انتي العلق شكله بيقولك ع كل حاجة
فايزة/ عليك نور...... فينك دلوقتي؟
انا/ ف البيت... عايزة ايه؟
فايزة /هات اللاب بتاعك وتعال عشان عاوزاك ف حاجة مهمة
انا/ حاجة ايه اللي مهمة وعايزة اللاب ف ايه؟
فايزة/ هاته بس وتعال وخلص عشان مستنياك متتأخرش
قفلت معاها وقلت ايه القرف ده وعايزة ايه مني دي وعايزة كمان اللاب ليه قلت ف نغسي احا لتكون عايزة تسوف قديو سهير اصل اخوها العلق ده فضحني....... اخدت بعضي واخدت اللاب معايا ورحت لبيت اسامة وكنت عامل حسابي ان ابوها وامها هناك..... رحت خبطت ع الباب وفتحت ليا بسرعة زي ما تكون مستنياني وكانت لابسة عبايا بيتي ضيقة جامد عليها وهي رفيعة اصلا
فايزة/ تعال اتفضل ادخل
انا/ ادخل فين.... امك وابوكي هنا الاول؟
فايزة/ محدش هنا
انا/ خلاص ما ينفعش ادخل ااجي بقا لما يكون حد هنا او اكون مع اسامة
فايزة/ (شدتني لجوة) يا عم ادخل بقي متوجعش دماغي وبعدين انت اخويا الصغير متقلقش
انا/ هاه دخلت عايزة مني ايه بقي عشان امشي
فايزة/ خش اقعد بس كدا ف المندرة وانا جاية ومتتسرعش كدا انت مش ماشي
دخلت قعدت ف المندرة وقعدت مش عارف هي عايزة ايه لحد ما هي جت كانت جايبة شاي وبيبسي ليا وكانت عارفة اني مبشربش الشاي
انا/ الا قوليلي هو اخوكي ازاي بيقولك ع كل حاجة وبالاخص الحاجة دي
فايزة/ عادي اخوات مع بعض يعني فيها ايه...
انا/ لا امور زي دي مش عادي..... انتي اكيد ماسكة حاجة ع اخوكي عشان كدا بيقولك ع كل حاجة يا اما بقي هو خول
فايزة/ بص يا سيدي هو خول وانا ماسكة عليه حاجة....
انا/ احا الاتنين مع بعض كمان... بس انتي ماسكة عليه اي مخليكي مسيطرة عليه كدا
فايزة/ (بدأت تحكى) مرة كنت راجعة من الكلية وكنت جاية تعابنة من الحر والقرف فدخلت استحميت وحطيت هدومي ف سبت الغسيل وكان من ضمنهم الكلوت بتاعي ....وانا بغسل الهدوم بدور ع الكلوت ملقتهوش استغربت وخصوصا اني فاكرة اني حطيته هنا ودورت عليه ما لقيتهوش وكنت مرة داخلة اوضة اسامة عشان ارتبها وهو ف المدرسة واتفاجئت بالكلوت بتاعي اللي كان ضايع تحت مرتبة سرير اسامة ولقية عليه لبنه ساعتها كنت عايزة اقول لامي وافضحه بس اترددت عشان امي كانت ممكن تطرده من البيت....... وبقست براقبه جوا البيت ع طول ولقيت ان في اوقات بيخش اوضته ويقفل ع نفسه بالمفتاح من جوا فعرفت ساعتها اني اخويا بيهيج عليا وبيضرب عشرة ع الكلوت بتاعي...... وكانت امي دايما معاها نسخ من كل مفاتيح البيت.. واستغليت ف يوم ان مكنش ف حد ف البيت غير انا وهو ولبست لبس مجسم عليا جامد بقصد اني اهيجه...... واستنيت لما هو دخل الاوضة وقفل ع نفسه رحت انا ع طول وجبت المفتاح ودخلت عليه لقيته ماسك الكلوت وقاعد يشم فيه ويدعك ف زبه وكنت عملت نفسي غضبانة وقعدت ازعق واشتم فيه وهو من الخضة معرفش يدخل بتاعه(بتضحك) وكان قلبه هيقف وهددته اني هقول لامي لما تيجي.... قام يترجاني اني مقولش لامي وكان هيعيط وقالي انه هيعملي اللي انا عاوزه مقابل اني مقولش لامه..... استغليت الموقف ورحت قعدت جنبه ع السرير وبدأت اكلمه براحة وسألته اي حاجة عاوزاها؟ قالي ايوا..... مديت ايدي ومسكت بتاعه اللي كان نام من الخضة ولقيته بيقولي انتي بتعملي ايه... قلتله ايه بريحك مش عاوز خلاص بلاش.... لقيته سكت بدأت ادعك ف زبه اللي كان قام ف ايدي وكان حجمه مش كبير قوي وفضلت ادعك فيه لحد ما هو نزل ع ايدي وقولتله بعد كدا لما تحب تعمل الحاجة دي قولي وانا اريحك بس لما اقولك ع حاجة تعملها او اسألك ع حاجة تجاوبني عليها بصراحة.... ومن يومها وانا بحلب زبه وساعات بمصهوله لما يكون ف فرصة متاحة وهو كمان مبيخبيش عليا حاجة خالص
انا/ ده انتي شيطانة ع كدا..... واخوكي طلع خول وبيحكيلك ع كل حاجة اهه واسراري كمان
فايزة/ ومش اسرارك انت بس لا كل الشلة واصحاب اسامة بس انت الوحيد اللي عاجبني فيهم كما انك هادي وملكش خلطة بيهم..... واقولك ع سر كمان.... انت عارف شهاب بيكرهك ليه
انا/ شهاااب ....ليه؟
فايزة/ عشان سلمي بنت خالك هو بيحبها وهيموت عشان تكلمه ووسط بنات يامة ليها عشان يكلمها بس هي رافضة انها تكلمة اصلا وهو عرف من البنات انها بتحبك انت عشان كدا مش راضية تعبره
انا/ احا ادي كمان مصيبة جاية اهه
فايزة/ مصيبة ايه؟
انا/ لا مفيش..... بس انتي طلعتي مخزن اسرار.... قوليلي بقي كنتي عايزني ف ايه؟
فايزة/ عايزة اشوف فيديو سهير عشان كدا قولتلك هات اللاب وتعال عشان عارفة انك حاطط الفيديو ع اللاب
انا/ كنت حاسس من الاول انك عايزاني عشان كدا
فايزة/ عليك نور
انا/ والفيديو لازمته ايه عشان تشوفيه يعني
فايزة/ لا عادي حب استطلاع مش اكتر يلا وريني الفيديو
فتحت اللاب وشغلت ليها الفديو ولقيتها جت لزقت فيا عديتها وفضلت اتفرج معاها لحد ما لقيتها بتقولي تصدق ان بتاعه صغير وتلاقيه مش ممتعها وبتاع اسامة برضو مش كبير قوي وانت بقي زبك اد ايه ولقيتها حطت ايدها ع زبي اللي كان نايم
فايزة/ هو صغير برضو كدا ليه؟
انا/ اصله نايم معلش اصله ما بيقومش ع الحاجات دي
فايزة/ تب ممكن يقوم عليا؟
انا/(اتفجعت) بقولك ايه انتي اخت صاحبي وانتي زي اختي
فايزة/ بص انا عارفة موضوع سامية وانك عايزها تكون اول واحدة تنيكها وتردلها اللي عملته فيك
انا/ طالما انتي عارفة كدا هايزة ايه بقي؟
فايزة/ عايزة اشوف بتاعك (وشدت بنطلوني لتحت بسرعة وهو نزل بسهولة عشان كام بنطلون ترنج)
انا/ انتي بتعملي ايه... مينفعش كدا... وممكن حد ييجي
فايزة/ لا متقلقش سيب نفسك بس وانا همتعك زي اسامة
مسكت بتاعي وكان نايم ف ايدها اول ما طلعته وبدأت ترعك فيه عشان يقوم وبتقول حتي وهو نايم اكبر من بتاع اسامة اخويا وهو صاحي وانا بتاعي من دعكها فيه بدأ يقوم وشد ع الاخر ولقيتها شهقت لما شافت حجمه وهو منتصب ع الاخر وبتقول احاااا ايه ده ده انت تفشخ بيه مش تنيك مردتش عليها وهي فضلت تدعك ف بتاعي لحد ما زهقت وبتقولي انت مش هتنزل ولا ايه؟
انا/ لسه بدري انتي لسه عملتي حاجة
فايزة/ احا ليه هو انت واخد حاجة ولا ايه بالظبط.... الحجم ده لا حجم طبيعي ولا المدة دي طبيعية
انا/ يمكن عشان مش بضربها كل يوم زي الخول اخوكي..... مهو ده اللي موديه ف داهية.... تب ما تحطيه ف بوقك كدا خلينا نشوف هينزل بسرعة ولا لا
فايزة/ (وطت ع بتاعي واخدته ف بوقها وفضلت تمص فيه وكانت بتمص بحرفنة هيجتني وكان واضح انها خبيرة جامد) انا زهقت من المص انت مش هتجيبهم ولا ايه
انا/ تب ما تيجي نجرب حاجة جديدة كدا طيب
فايزة/ حاجة ايه.... لا ع فكرة انا لسه بنت ومش مفتوحة من ورا وبتاعك ده لو فتحني من ورا هيفشخني ومش هقدر امشي لمدة اسبوع
انا/ لا متقلقيش مش هدخله انا بس هاحطه بين فخادك دي وافرش فيكي لحد ما اجيبهم
فايزة/ ماشي بس خلي بالك هه(خلعت هدومها كلها وظهر بزازها الصغير ومكنتش لابسة برا بس انا مهتمتش بتفاصيل جسمها اصلا عشان مكنش عندي خبرة ف الجنس خالص)
نيمتها ع بطنها ونزلت بفتح فلقتين طيظها اللي كانو مش كبار اصلا ونزلت الحس ف خرم طيظها وكان شكله جميل ومغري وهو مقفول كدا وفضلت الحس لحد ما هي جابت اول مرة من هيجانها وبعد كدا قلبتها ع ضهرها وقولتلها دور كسك ده بقي
ومستنيتش رد منها ونزلت ع كسها وفضلت الحس فيه بس مش بحرفية لانها كانت اول مرة بالنسبة ليا ومكملتش لحس وخليتها تمدد رجليها وهي علي ضهرها وتقفلهم جامد ع بعض وبدأت احط بتاعي بينهم وحسيت بسخونة جامدة طالعة من كسها من كتر الهيجان ....بدأت اطلع وانزل ببسرعة وبتاعي كان بيحك ف شفايف كسها وهي هايجة ع الاخر وصوتها بدا يعلي فنزلت بشفايفي ع شفايفها واخدتها غ بوسة تخلو من الحرفية والمهارة بس كان قصدي اني اكتم صوتها وفضلت طالع نازل لحد ما حسيت اني هجيبهم ف سرعت اكتر لحد ما نزلتهم ع كسها من برة وبطنها......
الجزء الخامس
حابب اشكر الناس اللي شجعتني اني اكمل القصة انا كنت هنزل الجزء ده يوم الجمعة بس الدراسة واقفة النهاردة ف الكلية فقلت انزله النهاردة
فايزة/ خلصت يا مفتري )بتنهج) ده مجرد تفريش وحك من بره بس ولعتنى امال لو كانت علاقه كامله كنت عملت في ايه …… ده انت اللي هتجوزها مش هتروح تخيط لها يوم الدخله )بتضحك)
انا/ على فكره انت اول واحده امارس معها حتى لو مش كامله بس انت ولعتيني واول مرة اهيج كدا
فايزة/ بس انت معندكش خبرة خالص ولا بتعرف تبوس ....متيجي اعلمك البوس (بتضحك بشرمطة)
انا/ خليها مرة تانية بقي لو فيها مرة تانية لو فيها مرة تانية يعني عشان لو هجت عليكي تاني دلوقتي هفشخك واخليكي تصوتي للي خلقك
فايزة/ لا يخويا الطيب احسن ....انا قايمة اغسل قبل ما حد ييجي
طلعت من المندرة وراحت ع الحمام.... قعدت افكر وحسيت بالذنب ف نفسي شوية لاني خنت صحبي الوحيد بس اعمل ايه مهو خول (كان ف حد بيقولي نيكه ف التعليقات) واخته برضه عود فرنساوي وهو المفضل ليا لحد دلوقتي ورجعت افتكر انا عملت معاها ايه وبدأت اهيج تاني وبتاعي بدأ يقف تاني وهيا دخلت تاني المندرة من غير هدوم لانها كانت سابتها ولقيتها بتقولي انت لسه قاعد كدا ليه وبتاعك ده بيقف تاني ليه لا مش هينفع نعمل حاجة تاني (بتضحك بمنيكة)
انا/ ضميري بيإنبني شوية اصلي بعتبرك اختي
فايزة/ لا متشلش هم خد الامور ببساطة وبعدين اجمد كدا لسه الجايات اكتر
انا/ لا متقلقيش انا جامد ع طول.... بس حتة الجايات دي مش متأكد منها
فايزة/ (ضحكت بسخرية) لا بقولك ايه مهو مش بمزاجك وحياة امك اقطعهولك ده انا احتمال معدش المس بتاع اسامة الخول ده تاني ده انت بتاعك ده روعة
انا/ ضحكتيني يخربيتك ده كدا هيولع مننا ...مش خايفة ليغتصبك
فايزة/ هو يقدر ده انا افشخه
انا/ عايزة تضحكيني تاني. .. انا هقوم امشي بقي وانتي البسي هدومك بدل ما حد ييجي يلاقينا كدا
فايزة/ (قامت لبست هدومها وانا بتفرج عليها) محمد عايزة اقولك حاجة بس خايفة من رد فعلك بس انت لازم تخلي بالك من بنت خالك سلمي ( نبرتها اتغيرت للتخويف)
انا/ سلمي؟؟؟! مالها؟
فايزة/ لا ملهاش بس خلي بالك منها عشان شهاب ناويلها ع نية وحشة
انا/ شهااااب. .... ناويلها ع ايه؟؟ ده انا انيكه لو قرب ليها
فايزة/ عاوز يزق عليها اخته عشان تيجيبها البيت تذاكر معاها كحجة ويستفرد بيها
انا/ وانتي عارفة ده كله منين؟؟
فايزة/ انت عارف اني مسيطرة ع اسامة وعارفة عنه كل حاجة وهو ابدا مبيخبيش عني حاجة.... واسامة هيكون مع شهاب ساعتها عشان هو كمان عاوز يوصل لبنت خالك
انا/ احاااااا....... تب شهاب ده وسخ وهيطلع ميتين امه.... تب اسامة ليه يعمل كدا وده هعمل معاه ايه ده انا معتبره اخويا
فايزة/ متقلقش من اسامة انا هعرف اوقفه عند حده لكن خليك انت مع شهاب هتعمل معاه ايه
انا/ مش عارف بس ممكن ااذيه انا ومصطفي اخو سلمي عشان يحرم يفكر فيها حتي
فايزة/ لالالالالا.... تإذيه ايه لا وبعدين تدخل مصطفي ف الحوار ليه ... ما تعلم ع شهاب ف اخته زي ما هو عايز يعمل...... ومتنساش ان اخته شريكة ف الموضوع زيها زي اسامك وشهاب..... بس انت اهم حاجة متجبش سيرة لاسامة باللي قولتهولك ولا تبين ليه انك عرفت
انا/ حاضر..... بس هتعملي ايه مع اسامة؟
فايزة/ لا سيبه عليا وانت عليك شهاب واخته ياسمين وعايزاك تظبطها عشان هي شرموطة اصلا
انا/ شرموطة؟؟؟! .... ازاي؟
فايزة/ هو انا مقولتلكش ما هي صاحبتها البنات ومن ضمنهم سلمي ققشوها مع ولد ف حمامات البنات ف المدرسة
انا/ ومين اللي قالك الكلام ده؟
فايزة/ خضرة بنت خالي هو انت ناسي انها معاهم ف نفس السنة ولا ايه.... وبعدين ياسمين شايلة من
سلمي لانها هي اللي ندهت البنات وقفشوها وهي عايزة تمسك عليها حاجة عشان تكسر عينها
انا/ تمام قوي سيبيلي موضوعهم ده بقي وانا هعرف اتصرف فيه
فايزة/ تمام بس متنسانيش هه (قالتها بشرمطة وغمزت)
انا/ تمام سلام بقي
قفلت التسجيل من كاميرة اللاب من غير ما تاخد بالها مني وباللي باعمل ايه وطبعا سجلت ليها عشان مش عارف هيا ناوية ع ايه وقفلت اللاب واخدت بعضي ومشيت..... روحت البيت وكانت الساعة 12 فتحت اللاب واتفرحت ع الفيديو وقصيت المشاهد اللي مش مهمة وفضلت قاعد لحد الساعة واحدة ونص ولقيت سهير بترن عليا
سهير/ الو ..... ايوا يا محمد
انا/ الو... ازيك يا سهير
سهير/ الحمدلله ... هاه مجتش ليه النهاردة
انا/ مكنش ليا مزاج اجي ليه هو ف حاجة حصلت النهاردة ولا ايه
سهير/ لا مفيش حاجة حصلت بس كنت بطمن عليك واقولك اني عرفت ابمعاد والمكان اللي هيتقابل فيه رشا وإبراهيم
انا/ لا انا كويس بس بصراحة ومكدبش عليكي انا بفكر الغي الموضوع ده كله وافك دماغس وكل واحد يروح لحاله
سهير/ ليه ف حاجة حصلت ولا ايه ويعدين تفك دماغك ايه بعد اللي عملته ده عشان اوصل للي انت عايزه
انا/ يستي لا حاجة ولا طينة واعتبري الفيديو بتاعك مش موجود اصلا ولا انا شفت حاجة
سهير/ تب واسامة هو انت مش بتعمل كدا علشانه؟
انا/ يلا بقي مش مهم هو ليه طرق تانية يقضي شهوته بيها وخلاص وبعدين انا عاوز الموضوع يبعد عني
سهير/ غريبة يا محمد انت لسه مكلمني بالليل عشان عاوز توصل للبت دي بأي طريقة والصبح تغير رإيك ايه اللي حصل ؟
انا /لا ممفيش حتجة حصلت بس زي ما قولتلك مش عاوز اوجع دماغي بحاجة زي دي
سهير/ براحتك.... بس ع العموم هما هيتقابلو بكرة بعد المدرسة ساعة الدروس ف نفس الفصل.... عشان لو غسرت رإيك يعني وبكدا يبقي ليا عندك خدمة
انا/ تمام يستي بس انا مش هطلع وراهم.... سلام
قفلت معاها ودماغي عمالة تودي وتجيب مس عارف اعمل ايه الموضوع من الاول كنت عامله عشان اسامة واهو اسامة معدش واثق فيه ومش عارف هاعمل معاه ايه وليه اخته حذزتني منه مع انها ممكن مكنتش تقولي وشهاب الكلب ده هعمل معاه ايه.... اخته امرها ساهل عشان هي متناكة اصلا وشهاب لازم امسك هليه ذلة كبيرة عشان مش هسيبه بعدها وهنا جه ف دماغي اني اكلم فايزة عشان تساعدني يمكن تكون عارفة حاجات تانية وماقالتش ليا فكلمتها ف الفون
انا/ الو ايوا يا فايزة
فايزة / ايه يبني انت مش اسه ماشي من عندي وحشتك ولا ايه (بتضحك بشرمطة)
اانا/ بس يا يت شوية.... بقولك عايز حاجة امسكها ع شهاب عشان مش عارف هاعمل ايه
فايزة/ عارفة انك هتسألني اصل انا الاساس يبني
انا/ خلصي يستي اصل انا مليش خلطة بيه وانتي طبعا عاملة زي امن الدولة ههههه
فايزة/ ماشي يعم .... ع فكرة شهاب خول هو انت متعرفش؟
انا/ خول؟؟؟!! ازاي مش فاهم؟
فايزة/ خول بمعني انه بيتناك يا حبيبي
انا / احا ازاي ومين اللي عمل معاه كدا
فايزة/ ع فكرة دي حاجة مينفعش اقولك عليها بس انا عارفاك وبثق فيك اكتر من اخويا الخول اللي هو نايك شهاب ومصوره وهو بينيكه كمان
انا/ احا ده اخوكي ده طلع شرموط كبير وانا معرفش وليه ف الخشن كمان
فايزة/ مش قولتلك احذر منه ده اخويا وانا عارفة نصايبه كلها
انا/ تب انا عايز الفيديو ده.... هتساعديني؟
فايزة/ تب مش عايز فيديو اسامة مع ياسمين اخت شهاب بالمرة؟
انا/ خخخخخخ احا.... هو وصل كمان لاخت شهاب ومصورها كمان؟
فايزة/ امال لما تعرف ان اللي مصورهم شهاب.... اصله خول وديوث مع بعض
انا/ ده كده فل اوي..... ده انا هنيكه هو واخته ومش بعيد انيك اسامة اخوكي كمان (قولتها وفضلنا نضحك)
فايزة/ (بتتكلم وهي بتضحك) لا اسامة مس خول لدرجة انه يتناك.... بص لو عاوز الفيديوهات دي تعال خدهم بكرة ف نفس معاد النهاردة... يعني مش هتروح تلمدرسة
انا/ لا حاسبي انا لازم اروح المدرسة بكرة عشان اصور دخلة رشا ��
فايزة/ يا جامد ده انت فاجر بقي
انا/ بتعلم.... ولسه هتعلم منك كمان (ضحكنا ع الكلام)
فايزة/ ماشي يا عم خلاص تعال بعد بكرة ف نفس المعاد واهه مس هروح الكلية عشان خاطرك بس تجيب فيديو رشا معاك
انا/ ماشي يا عم اهه بالمرة نتعلم منك شوية عشان تخوكي (انا) داخل ع ايام سوده شكله ومحتاج يتعلم شوية برضو ويكون عنده خبرة
فايزة/ تمام ماشي... تعالي بس وانا هظبطك
انا/ ماشي يا ابلتي سلام
احا يا اسامة ده انت دايس ف كله بقي لا ومش عايز تعتق بنت خالي كمان ده انا هفشخك .... وانت يشهاب طلعت خول وديوث كمان ده انا مش بعيد انيكك بقي عشان اشفي غليلي منك لا وكمان مسرح اختك وبتصورها وصحبك بينيكها لا وكمان عاوزها تجبلك بنات عشان تنيكهم ده انا هنيككم ف افكاركم بعد ما افشخ طياظكم (ده كله كنت بقوله مع نفسي) .... خلص يوم الاتنين بعد الاحداث اللي حصلت دي كلها من غير حاجة تاني غير مكالمة سهير وقولتلها اني خلاص هصورهم بكرة بس ده مش عشان اسامة ده عشاني انا
سهير/ و**** انا ما فاهمة حاجة ولا فاهمة انت عايز ايه.... هو انت مش قولتلي انك مبتحبش ترمرم (بتكلمني بشرمطة)
انا/ (اتعصبت عليها) سهير الزمي حدودك معايا وسلام بقي عشان مش فايقلك
سهير/ خلاص خلاص سلام
قفلت مع سهير وانا مخنوق من اللي قالته ونمت..... صحيت الصبح ع اسامة وهو بيرن عليا وكان متعود يرن عليا ديما عشان نروح مع بعض
بعد ما خلصنا الطابور خليت تسامة يدخل قبلي الفصل واستنيت سهير لما جت
سهير/ محمد انا اسفة ع اللي قلته اميارح وزعلك مني
انا/ خلصنا فكينا بقي... المهم انتي متأكده انهم هيتقابلو النهاردة
سهير/ ايوا... هكدب عليك يعني
انا/ خلاص مصدقك ادخلي يلا ومتبينيش حاجة
دخلنا الفصل وكان عندنا اول حصتين فلسفة ومنطق وبيدينا اساتاذ عامر واول ما دخل الفصل شاور عليا وقالي انت اطلع برا ومتحضرش ليا لاخر السنة فاخدت بعضي من غير ما ارد عليه وخرجت..... رجعت تاني عشان اخد الشنطة عشان فيها اللاب لان ميس نصرة كانت طالباه مني فجبته
استاذ عامر/ انت رايح فين.... تعال اطلع بره
انا/ داخل اخد الشنطة عشان اودي اللاب لاستاذة نصرة
استاذ عامر/ لا مش هتاخدها وتطلع برا يلا ومشوفس وشك ف حصتي
انا/ (رديت عليه بعصبية) ع فكرة انت ملكش تطردني واسال المدير ع كدا بس انا مش عاوز ابوظ الحصة ع زملاتي فانا هاخد اللاب وماشي ومش هحضرلك الحصة ولو ما وافقتش انا ‘ش طالع برة وهاتلي المدير يطلعني (مستنتش يرد واخدت الشنطة ومشيت )
طلعت فوق ف اوضة الكمبيوتر لميس نصرة ولقيت عندها حصة لتانية علمي فخبطت ودخلت ع طول
ميس نصرة/ اهلا يا محمد ازيك
انا/ الحمدلله وانتي ؟
ميس نصرة/ تمام.... جبت اللاب زي ما قولتلك
انا/ اها( طلعته من الشنطة واديته ليها)
ميس نصرة/ اشكرك جدا.... وانت عارف ان المدرسة مش موفرة لينا الامكانيات فلازم نستعين باللاب بتاعك عشان نخلص المشروع بتاعنا
انا/ اللي انتي عاوزاه يا ميس اجيبه ليكي.... ممكن احضر معاكي عشان مطرود من حصتين ورا بعض
ميس نصرة/ تمام اتفضل
دخلت قعدت ومكنش ف مكان فاضي غير جنب بنتين كانو معايا ف اولي.... فضلت قاعد لنص الحصة لحد ما ميس نصرة جالها مكالمة وطلعت برا ولقيت البنتين بيلفو بالكراسي نحيتي
بنت1/ ازيك يا محمد عامل ايه ف ادبي ؟
انا/ (بصيت ليها ولويت بقي ع جنب ومردتش عليها)
بنت2/ سيبك منه سبنتي ده لسه زي ما هو عمره ما هيتغير
بنت1/ يبني انت ليه عامل ف نفسك كدا.... انت ربنا مديك منظر حلو وشخصية قوية والناس كلها بتحبك ليه عازل نغسك عن الناس ومش عاوز ترنبط كمان باي بنت من اللي حاولو يكلموك مع انك لو قلت عايز ترتبط بنات المدرسة هتجري وراك
انا/( ضحكت من كلامها) تعرفي بقي تفكي دماغك وتريحينا من الكلام ده بلا ارتباط بلا خرة
بنت2/ انا مش قولتلك لسه زي ما هو عمره ما هيتغير
انا/ ايوا لسه زي منا يا ريت تسكتو بقي
دخلت ميس نصرة بعد ما خلصت المكالمة وفضلت تشرح عن المشروع وطريقة تنفيذة والبرامج اللي هنستخدمها لخد ما الحصة خلصت والغصل كله طلع ‘انا كمان استأذنت منها اني هروح الكانتين واجي.... غيبت ربع ساعة قبل ما رجعت معمل تلكمبيوتر تاني وساعة ما دخلت لقيتها بتقولي تعال عايزاك
انا/ نعم... ف حاجة ف اللاب ولا ايه (مكنتش مفكر انها وصلت لحاجة)
ميس نصرة/ ايه الفيديو ده ؟؟؟! ... مش دول طلبة برصو هنا ف المدرسة ودي مدرسة الاعدادي فوق؟
انا/ ايوااا.... انتي حضرتك وصلتي للفيديو ازاي (مش عارف رد غعلها هيكون ايه)
ميس نصرة/ وانت لما صورتهم مبلغتش مزير المدرسة ليه؟
انا/ ربنا سترهم انا هفضحهم ليه وبعدين البنت دي اعرفها ومينفعش افضحها
ميس نصرة/ كويس.... هما عرفو ان انت صورتهم؟
انا/ البنت بس اللي عرفت لاني قلتلها
ميس نصرة/ طبعا قولتلها وهددتها عشان توصل ليها وتعمل معاها زي الشاب ده
انا/ حضرتك انا مش كدا ع فكرة ووعدتها انها تتعبر الفيديو بتاعها مش موجود
ميس نصرة/ انا عارفة انك مبتكدبش بس برضو انا شفت الفيديو التاني اللي كنت اسد فيه (بدأت تتكلم معايا بخباثة)
انا/ ع فكرة دي حاجات شخصية مكنش ينفع انك تدخلي عليها.... ومش عشان سمحت ليكي انك تستخدمي جهازي يبقي متاح ليكي خصوصياتي (كنت بكلمها وملامح الجد مرتسمة ع وشي)
ميس نصرة/ انا اسفة يا محمد وانت عارف اني زي اختك الكبيرة ولما يكون ف مشكلة انت بتيجي تحكيهالي
انا/ (بعصبية) وده ميسمحش ليكي انك تنتهكي خصوصياتي كدا وبعدين انا الضحية ف الفديو ده وهجيبه ليكي من اوله عشان تتأكدي (شغلت ليها الفديو الاصلي ع اول جزء) هاه صدقتي
ميس نصرة/ خلاص يا محمد انا اسفة وفك بقي منزعلش نفسك كدا.... وبعدين انت ليه مش عايز تمارس مع الطالبة دي مع انك ماسك عليها حاجة جامدة كدا وكمان انت واضح من الفديو بتاعك انك عندك طاقة جنسية عالية جدا (كانت يتقولها بخباثة)
انا/ مبحبش ارمرم ع فكرة مش هموت يعني لو ما مارستش
ميس نصرة/ امال هتعمل ايه بالفديوهات دي سايبها لسه معاك بتهيج عليها مثلا (قالتها وضحكت بشرمطة)
انا/ (مردتش اكمل معاها ف الموضوع ده) حضرتك ممكن نقفل الموضوع ده والفديوهات دي اعتبري نفسك ما شوفتيهاس وانا هروح تلفصل عشان الحصة التانية خلصت واللاب معاكي اهه هبقي اخده منك بعد المدرسة
سيبتها ونزلت ورحت ع الفصل ولقيت استاذ عامر طالع مقابلني ولقيته بيقولي ع فكرة انت مش محترم وهتزعل مني فمعبرتهوش حتي ولا بصيت ليه ودخلت الفصل وحضرت الحصة اللي قبل الفسحة ومردتش اطلع من الفصل ف تلفسحة وخليت اسامة يطلع وفضلت قاعد لحد ما سهير جت ولقيتها بتقولي
سهير/ بقيت غريب اكتر من الاول يا محمد
انا/ غريب ازاي وبعدين انتي تعرفي عني ايه اصلا عشان تقولي عليا بقيت غريب اكتر من الاول
سهير/(معرفتش ترد) مش عارفة بس انت بني ادم مش سهل
انا/ خلاص فكينا بقي.... هما هيتقابلو امته؟
سهير/ ساعة ما ندخ درس العربي (الدروس كانت ف المدرسة) وانت طبعا ما بتاخدش دروس يا عم الدحيح وبتجيب الاول
انا/ قري عليا بقي.... وبعدين بعد اللي بنعمله ده هننفع
سهير/ يا عم خلاص.... بس انا عاوزة اشوف فيديو رشا بعد ما تصورهم هه
انا/ اصورهم بس الاول وبعد كدا ابقي شوفيه
سهير/ ع فكرة انا ليا عندك خدمة اوعي تكون ناسي والفيديو ده غيرها
انا/ سهلة يا ستي
خلصت الفسحة وقعدنا نحضر الحصص لحد ما خلصنا اليوم الدراسي بعد كدا بدأت الدروس ولقيت سهير يترن عليا وبتقولي هما طالعين ورشا لسه سايباها وطالعة..... قفلت معاها وطلعت فوق لقيت رشا ماشية بتتسحب ناحية الفصل وقاعدة تتلفت حواليها زي الحرامية وانا كنت واقف مداري ولقيت ابراهيم اللي مستنيها طالع من الفصل بيقابلها وبيحضنها قدام الفصل قبل ما يدخلو
رشا/ ايه مستعجل ع ايه وبعدين تعال ندخل لحد يشوفنا
ابراهيم/ ايه وحشاني (واخدها تحت باطه ودخلو جوا)
اتسحبت انا لحد ما بقيت قدام الفصل وكان الباب مقفول زي المرة اللي فاتت فعملت زي المرة اللي فاتت جبت الكرسي وحطيته قدام الباب وطلعت الفون اصور بس نسيت اعمله صامت..... بدا ابراهيم يقلعها وهي كانت رافضة لانه عايز يقلعها هدومها كلها وفضل يتحايل عليها لحد ما رضت انها تخلع القميص اللي كانت لبساه (يونيفورم) والبضي وهو ع طول مسك بزازها الكبار اللي كانو عاملين شبه الكانتلوب وهي اصلا جسمها فاير كانت طول 165 و وزنها حوالي 65 او 70 كيلو وكانت كيرفي من اللي قلبك يحبه .... بدأيخلها البنطلون وهي مرضتش تخلعه خالص ونزلته لحد ركبتها وظهر الكلوت الاحمر الفتلة اللي كانت لابساه وكان مختي بين قباب طيظها اللي كانت عاملة شبه الجيلي وبصراحة انا هجت عليها وقلت ف نفسي يبن المحظوظة معاك مكنة بس دوري جاي متقلقش.... بعد ما نزلها البنطلون سحب الكلوت وراه ع طول ونزل فتح طيظها وتف فيها ودخل صبعه ف خرم طيظها وكان باين انه مستعمل كتير و وقف قدامها وايده لفة ومدخل صباع السبابة ف طيظها وبدا يبوس فيها بس كان محترف ف البوس.... فضلو ع الوضع ده حوالي دقيقتين كانو هرو شفايف بعض وكان دخل صباعين ف خرمها وهي اهتاها مالية الغصل.... طلع صوابعه من طيظها ولفها ع التختة ونزل بنطلونه وطلع بتاعه من الشورت وكان واضح ان بتاعه اكبر من بتاع اللي كلن مع سهير و فضل يفرش ف خرم طيظها وهي قاعدة توح من اللي بيعمله وتتحايل عليه انه يدخله (وهو اصلا مسخنهاش من البداية بسبب الوضع والمكان) وهو سمع كلامها ع طول وبدأ يزق بتاعه اللي كان صعب دخوله ف الاول لحد ما دخل الراس وهي صرخت وصوتها كلن طالع برا الفصل..... ميل عليها ومد ايده يقفش ف بزازها بعد ما رفع البرا وبان حلماتها المنتصبين من الهيجان وكان واضح انها سخنة ع طول ونام ع ضهرها ع التختة وبدا يدخل بتاعه اكتر واللي دخل بسهولة بعد كدا وبدأت هي تتأوه وصوتها يعلي وهو نزل ييوس فيها من ضهرها بعد كدا نزل ع حلمة ودانها وقعد يعضعض فيها ع خفيف ويمص فيها كأنه بيمص بزها وفضلو ع الوضع ده لمدة 5 دقايق وانا كنت باصور فيهم وفجأة فوني رن وانا كنت نسيت اعمله صامت لقيتهم اتخضو فانا نزلت جري من ع الكرسي ونزلت ع تحت عطول من غير ما حد ياخد باله مني.....
اسف الجزء ده خد مني فترة جامدة لاني غيرت مقاطع فيه واسف يرضو ع سوء سرد الاحداث الجنسية وبتأسف جدا اني كنت هنزل الجزء ده يوم التلات بس حصلت مشكلة ف الفون عندي وراح كل اللي كتبته فاضطريت ابدأ من جديد وانشاء **** مش هأتاخر تاني
الجزء السادس
اسمي محمد قصتي دي غريبة من ساعة ما وعيت ع الدنيا عايش من ولنا عندي سنتين من غير اب ولا ام ،ابويا ساب امي ومشي بعد الجواز بست شهور وامي فضلت معايا لحد سنتين واتجوزت وسابتني لخوالي وجدي يربوني
جدي وجدتي اتكفلو بيا وربوني كنوع من الشفقة عليا لان امي بعد ما اتجوزت معدش جت زارتني تاني كأني مش ابنها ولا حتي تعرفني
جدي وجدتي ربوني لحد ما بقي عندي ست سنين وكنت دايما اسألي جدتي ع امي كانت بتقولي انا امك (انا عارف انها مش امي لاني كنت وعيت لامي وانا صغير) جه وقت بداية المدرسة وكانت اول سنة ليا جدتي جت تصحيني عشان اروح اول يوم
جدتي/ محمد محمد قوم يلا عشان متتأخرش ع المدرسة
انا/ حاضر قومت اهه(كنت فرحان قوي اني هروح المدرسة)
جدتي/(بعد ما جهزتني للمدرسة ) روح يلا عشان تاخد مصروفك من جدك
انا/(جريت ع اوضة جدي ) جدو جدو عايز مصروفي يلا عشان اروح المدرسة
جدي/ خد اهه اوعي يضحك عليك وياخده منك
انا/ماشي (بوسته وجريت )
عدي اول يوم ف المدرسة بطئ وممل ع عكس ما كنت متوقع وبعد ما خلصت مدرسة طلعت اجري ع البيت لقيت ف ناس يامة واقفة قدام بيت جدي وسمعت صريخ طلعت اجري اشوف ف ايه لقيت هدي مرات خالي معتصم قاعدة بتعيط
جريت عليها سألتها ف ايه مبصتش ليا ولا ردت عليا وانا برضو لسه مش عارف ف ايه
جت نادية بنت خالي الكبيرة (اكبر مني بخمس سنين) قالتلي وهي بتعيط جدك مات
فضلنا ف حزن لمدة خمس ايام مكنتش بروح المدرسة ولا بكلم حد
بعد سنة جدتي كمان اتوفت دخلت ف مرحلة حزن كبيرة ومكنتش بقيت اكلم حد خالص ولا باكل لاني فقدت اعز حد ليا
نقلت اسكن مع خالي معتصم ومراته هدي واولاده(نادية اكبر مني ب5 سنين- مصطفي اكبر مني ب3 سنين - سلمي اصغر مني بسنتين)
حياتي عند خالي كانت مختلفة وصعبة خصوصا معاملة مرات خالي ليا لان جدي وحدتي كانو بيفضلوني ع اولادها ولاني كان شكلي شبه امي ( شعر اصفر وعين زرقة) وهي مكنتش بتحبها
قعدت عند خالي معتصم كنت هادي جدا وهدوئي ده كان عامل قلق لاني كنت لما اتعصب اضرب اي عيل قدامي باي حاجة ممكن اموته فمرات خالي ديما كانت بتكرهني ومكنتش بترضي تجيبلي اي حاجة من اللي بتحيبها لولادها وكانت ديما تقولي خلي امك تجيبلك
استمر الوضع لخد ما دخلت اعدادي وكان الطلبة دايما ف المدرسة بيتجنبوني ومكنش ليا غير صاحب اسمه اسامة ده كان صديق عمري وده دوره جاي ف القصة
نقلت عند خالي خالد بعد اتهام هدي مراته ليا عدة مرات بالسرقة ولقيت عند خالي خالد ومراته صباح الاهتمام اللي مكنتش لاقيه عند خالي معتصم ومراته هدي كما ان ولاده كانو بيحبوني وكان خالي خالد عنده 3 اولاد (ابراهيم وصفاء كانو توأم واكبر مني ب3 سنين- علي اصغر مني بسنتين)
استمرت قعدتي عند خالي لحد ما دخلت ثانوي ثم بعد كدا طلبت من خالي اني انقل لوحدي ف بيتي (امي كانت كتبته باسمي قبل ما تمشي ودي الحسنة الوحيدة اللي عملتها)
خالي خالد/ عايز تقعد لوحدك ليه يبني حد مزعلك
انا/ معلش يا خال بس حاسس نفسي تقيل عليكم وخصوصا انتم استحملتوني كتير قوي
خالي خالد/ يبني مش هتنفع تقعد لوحدك مين هيهتم بيك ويعملك طلباتك
انا/ هقوم بحاجتي لنفسي يا خال مش عايز اكون تقيل ع حد اكتر من كدة ارحوك ريحني وسيبني
خالي/ (بعد كلام كتير مع خالي) وافق اني انقل لوحدي
ودي كانت بداية جديدة ف قصتي هنعرفها ف اللي جاي
وقفت الجزء اللي فات لما طلبت من خالي اني انقل لوحدي
الجزء الثاني
بعد ما نقلت ف بيتي اتضح ليا اني لازم اشتغل عشان اعيل نفسي خصوصا اني بقيت ف ثانوي فكان لازم اني اشتغل ولحسن الحظ كنا ف بداية الاجازة ودي كانت فرصتي عشان اوفر المصاريف اللي محتاجها
وبحكم اني ف بلد ريفية فمكنش قدامي غير اني اشتغل ف الارض باليومية و واجهتني صعوبة ف الاول ف الشغل لاني مكنتش فلاح بس اتأقلمت بسرعة عشان ممنش قدامي غيرها
استمر شغلي لحد اخر الاجازة وكنت جمعت فلوس تكفيني فا اشتريت فون جديد ولبس عشان ما اظهرش قدام زمايلي الجداد اني مش معايا فلوس
دخلت اولي ثانوي ومكنش معايا حد من زمايل الاعدادية غير قليل من ضمنهم اسامة (صاحبي الوحيد) وكام بنت وولد تانيين والباقي كلهم كانو من مناطق تانية بس مكنتش بختلط بيهم كعادتي
خلصت اولي ثانوي وكنت جايب درجات عالية ودخلت ادبي والكل كان مستغرب لاني تقريبا مكنتش بتكلم مع حد وازي دخلت ادبي برغم تفوقي
دخلت تانية ثانوي واخترت اقعد ف اخر ديسك لوحدي وقعد ع قصادي ف الديسك اللي جنبي تلت بنات من تصرفاتهم تعرف انهم شمال وكانو ديما بيفضلو يرزلو عليا ويعاكسوني (لان شكلي كان حلو) ومكنتش باديهم اهتمام بس كنت مستغرب من اللي بيحصل
ف يوم خميس وانا ف المدرسة (كان دايما اغلب الطلبة بتغيب)
وكان الخصة الاخيرة عندي فلسفة وديما المدرس بتاعها كان بيحب يتنمر ولما دخل ولقي عددنا قليل مرضاش يشرح الحصة وفضل يهزر ويقول ايفهات بايخة والفصل قاعد يضحك ولقاني مبضحكش فحب يعمل نمرة عليا وخصوصا انه عارف اني مش هرد عليه
استاذ عامر/ محمد محمد؟
انا / بصتله ومردتش (المدرسين عارفين اني نادر لما ارد ع حد منهم)
استاذ عامر / هأسألك سؤال ولو جاوبته صح تبقي ذكي ولو غلط تبقي غبي
انا / هزيت راسي اني موافق
اسناذ عامر / (بيسألني ) البقرة بتدينا لحم ولا لبن؟
انا/ لحم
استاذ عامر/ غلط انت غبي(شوية بنات ضحكو) هسألك سؤال تاني
انا/ ماشي (عرفت ان قصده يضحك الطلاب عليا )
استاذ عامر / الخروف بيدينا صوف ولا لحم (بيسألني)
انا/( سكت شوية وقلتله) الخروف بيدينا فلسفة
فجأة لقيت الفصل كله هلل وضحك ولاقيت الشباب قاعدين يقولولي ينصر دين امك ويظيطو والمدرس بقي شكله كلوت مبلول ومش عارف يجمع الكلام ولا يرد
استاذ عامر/ انت مش محترم ولا متربي اطلع برة استناني قدام الفصل عشان هاوديك للمدير يعرفك قلة ادبك دي
ما اديتش ليه اي اهتمام وطلعت وانا خارج لقيت بنت من اللي قاعدين قصادي كانت خرجت عشان تروح الحمام طالعة ف الدور اللي فوق الخاص بمدرسة اعدادي(كانو بيخرجو قبلنا بساعة) ومخدتش بالها مني اني خارج من الفصل
خدني الفضول وطلعت وراها ونسيت الاستاذ مطلعني برا ليه ومشيت وراها لحد ما لقيتها دخلت فصل ف اخر الطرقة وقفلت الباب وراها (اختارو الفصل ده بعيد عشان الدوشة) رحت وراها وقفت قدام الباب وجبت كرسي براحه حطيته ورا الباب ووقفت عليه لان الازاز اللي فرق الباب مكسور
لقيت مستنيها جوا شاب ف تالتة ثانوي وبيكلمها
الشاب / اتأخرتي ليه يبنتي
سهير(ده كان اسمها)/ كنت بتأكد ان محدش شافني
هو / يلا مش مهم
قرب منها وبيبوسها من شافايفها وهي اتجاوبت معاه بسرعة وبقي بيقفش ف بزازها من فوق الهدوم
وهي راحت ف دنيا تانية خالص خلعها البلوزة اللي كانت لابساها والبدي وبعد كدا خلع السنتيانة وظهرت بزازها اللي كانت صغيرة وهي اصلا جسمها صغير (عود فرنساوي) طلعت الفون وعملته صامت وبدأت اصورهم
بعد ما خلص تقفيش فيها طلع بتاعه اللي كان صغير ونزلها ع الارض وخلاها تمصله
فضلت تمصله لمدة دقيقتين بعد كدا خلاها توطي ع ديسك من اللي موجودين ف الفصل وبدأ ينزلها الجيبة اللي كانت لابساها وظهرت طيظها (وباين اصلا ان حجمها صغير ف الكلوت) نزلها الكلوت ونزل وراها يلحس ويمص ف طيظها وبدأ يبل صوابعه تفافة ويدخلها ف طيظها اللي دخلت بسهولة وباين انها مستعملة يامة
بل بتاعه وبدأ يدخله اللي اتزحلق بسهولة جدا بسبب ان بتاعه صغير وبدأ يتحرك وبتاعه فيها وهيا تتأوه ومكملش دقيقتين وبدأ يزوم وطلع بتاعه بسرعة ونزلهم ع الارض
بعد ما خلصو بدأ يعدلو هدومهم كنت انا حفظت التسجيل ورجعت الكرسي مكانه ونزلت بسرعة عشان محدش ياخد باله مني ونزلت لقيتهم روحو دخلت الفصل عشان اخد شنطتي واروح لقيتها دخالة ورايا برضو عشان تاخد الشنطة ولقيتها بتقولي
سهير/ هما سابونا ورحو ؟
انا/ امال
سهير/ حتي الجزم (قصدها ع البنات اللي معاها ف الديسك)
انا ما هما مش عارفين ان سيادتك هتتأخري فوق كدا (قلتها بخباثة واخدت شنطتي ومشيت)
وقفت ف حالة ذهول ومش مصدقة انا قلت ايه وانا منتظرتش ردها واخدت بعضي ومشيت ع طول
روحت البيت اتفرجت ع الفديو وكان بجودة عالية وحطيت منه نسخة ع اللاب (خالي خالد جابهولي هدية عشان دخلت ثانوي) وكالعادة مضربتش عليه لانه من عادتي مبضربش ع السكس بعد ما اتفرجت ع الفديو فكرت هي هيكون رد فعلها ايه يوم الحد وكنت نسيت خالص المشكلة اللي عملتها مع المدرس لان سهير كانت شاغلة بالي هتعمله معايا يوم الحد
الجزء الثالث
شكرا لكل اللي شجعني ودعمني ف اني اكمل القصة ومعلش اعذروني هنزل كمان جزء الاسبوع ده وبعد كدا ممكن اغيب شوية بسبب تراكم المحاضرات عليا ف الكلية لاني معنديش ولا يوم ف الاسبوع اجازة غير الجمعة
الجزء الثالث
يوم الحد رحت المدرسة متأخر وكنت قاصد اني اعمل كدا ولقيت سهير برضو اتإخرت اكتر مني
وانا داخل الفصل لاقيت حد بينادي عليا وبيقولي كلم المدير عايزك ‘ سيبته ورحت للمدير وخبطت ودخلت
المدير/ عايز ايه؟
انا/ حضرتك انت اللي طالبني
هو/ اااه انت محمد جابر بتاع ادبي ا
انا/ ايوا انا
هو/ انت غلطت ف استاذ عامر ليه؟
انا/حضرتك انا مغلطش فيه
هو/ ازاي يعني وهو بيقولي انك قولتله يا خروف قدام الفصل وخليت الطلاب يضحكو عليه
انا/(بنرفزة) حضرتك انا مقولتش كدا ليه وتعال نسأل الفصل وهات استاذ عامر يكون حاضر
انا/ وطي صوتك وانت بتكلمني وبعدين انت هتكدبني يعني وتكدب الاستاذ
انا/ (رديت عليه بنرفزة اكتر) قولتلك انا معلطش فيه وتعال نسأل الطلبة ويكون هو كمان حاضر والغلطان فينا يتجازي
المدير/ (حاول يهديني ) اهدا كدا ويلا هنروح نسأل الطلبة ولو انت طلعت غلطان انا هرفدك اسبوع من المدرسة
خرجنا واحنا طالعين من اوضة المدير لقيت سهير ف وشي ولما شافتني مع المدير رايحين الفصل ارتبكت (خافت اني اكون فضحتها وخصوصا انها ما حضرتش موقفي مع استاذ عامر) كملنا طريقنا للفصل ولما دخلنا المذير امر واحد يروح يجيب استاذ عامر و راح ندهه وجه
المدير/ يا استاذ عامر الطالب ده (قصده عليا) غلط فيك يوم الخميس وقالك ايه؟
استاذ عامر/ قالي يا خروف وقلتله يط.......
انا/ (قاطعته و وجهت سؤال للفصل) انا غلطت فيه يا شباب؟
رد بعض الطلبة اللي كانو حاضرين يوم الخميس واجابو بالنفي
انا/ سمعت حضرتك (ودخلت قعدت مكاني من غير ما ابصلهم)
استاذ عامر/ يعني هتشهدو معاه وتكدبو كمان؟
وقف طالب اسمه شريف كانت شخصيته قوية والمدير بيحترمه وهو كان مقرب ليا لانه كان معايا ف ابتدائى واعدادي و وجه كلامه للمدير/ استاذ احمد حضرتك هو (انا) مغلطش فيه الاستاذ عامر كان بيهزر وبيسأله سؤال وكان قصده يضحكنا عليه ومش فاكر كان ع خروف والا ايه فهو رد عليه ولقينا الاستاذ عامر اتعصب ع ايه مش عارفين (و وجه كلامه للفصل) مش ده اللي حصل يا شباب (الفصل ردو عليه وقالو ايوا)
المدير مكنش عارف يرد عليه وبعد كدا اخد الاستاذ عامر وطلعو بعد ما شريف زين له الكلام فانا ع غير العادة قولتلهم هو الخروف بيدينا ايه الفصل كله قعد يضحك ‘ بصيت لسهير اللي كانت قاعدة مش فاهمة ف ايه وهمست ليها اني هكلمها ف الفصل بعد الفسحة لان كان ف مدرس دخل
خلصنا الحصص اللي كانت قبل الفسحة والفصل خرج وهي خرجت مع صاحبتها ورجعت بسرعة عشان ميشكوش ف حاجة وجت قعدت ف التختة بتاعتها و مميلة ناحيتي عشان تكلمني
سهير/ محمد ممم.... ش (بتتعلثم وهي بتتكلم) عارررر...فة..
انا / (قاطعتها) اهدي كدا وبراحة وانتي بتتكلمي وما تخافيش
هي / (هدت شوية) مش عارفة اقولك ايه
انا/ انتي منين؟
هي/(باستغراب) منين ايه ؟ منا كنت معاك ف مدرسة الاعدادي ومن القرية اللي جنبكم هو انت متعرفنيش ولا ايه؟
انا/ معرفكيش غير السنادي واول مرة اشوفك السنة دي اصلا
هي/ هو انت تعرف حد ولا بتكلم حد اصلا؟
انا/ (غيرت الموضوع) ع فكرة انا شوفت كل حاجة (حكيت ليها من اول ما طلعت من الفصل وشوفتها لحد ما نزلت واتكلمت معايا)
هي/ (بدأت تعيط) طب.....هتتتتعم....ل ايه؟
انا / بطلي عياط انا مش هعملك حاجة وخدي رقمي ابقي كلميني بعد ما تروحي
خلصنا كلام وسيفت رقمي ولقيت اسامة داخل الفصل ونده عليا اننا نخرج
اسامة/ ها يبني طمني عملت ايه و وصلت لايه معاها
انا/ بنفذ الخطة وايديتها رقمي وعايزك تهدي ومتستعجلنيش
اسامة/ شكلك هتلبسنا مصيبة وتودينا ف داهية
انا/مش انت اللي عايز كدا وانا اهه بعمل اللي عليا عشان توصلل للبنت اللي عايز تنيكها وغمزتله
طبعا متستغربوش اني قلت لاسامة لانا احنا كل اسرارنا مع بعض
Flash back
بعد ما روحت يوم الخميس كلمت اسامه وقلتله يجيلي البيت
اسامة/ ايه يبني اللي عملته ده ده الاستاذ ناويلك ع نية سودة
انا/ اعمله ايه مهو عايز يستهزا بيا ......خلينا ف المهم
اسامة/ ايه المهم؟
انا/(حكيت لاسامة كل اللي حصل من ساعة ما طلعت من الفصل لحد ما صورتهم ونزلت)
اسامة/ يبن المنيوكة صورتهم فديو ؟ ورهولي وشغلة كدا (شغلتله الفديو وسمعه ولقيته بيقولي):- طبعا هتجيبها وتنيكها لوحدك يا عم
انا/ مش حاططها ف دماغي اصلا يا علق وبعدين انت عارف مين اول واحدة عايز انيكها
اسامة/ سامية...؟؟! (دورها جاي بعدين ف القصة) انت لسه حاطط الشرموطة دي فدماغك
انا/ عمري ما هسيبها لا هي ولا اللباوي اللي معاها
اسامة/ فكنا من سيرة ميتين امها دلوقتي وخلينا ف المصلحة دي الاول هنعمل فيها ايه؟
انا/ مش عارف
اسامة/ بقولك ايه متيجي نستغلها ونوصل لصاحبتها رشا اللي قاعدة معاها ف التختة
انا/ همك ع بتاعك يا كسمك وبعدين انت عارف اني مبطقش امها بسبب كتر تلقيحها ف الفصل
اسامة/ يا عم نجيبها بس وانيكها انا وما عليك منها بعد كدا ....... بس هنجيبها ازاي ؟..هي سهير ممكن تبيعها وتوصلنا ليها؟
انا/ ملكش دعوة بقي سيبها عليا انا دي وسيبني بقي عشان اعرف اعمل ايه مع الشرموطة سهير يوم الخد
Back from flash back
سيبت اسامة ودخلت الفصل تاني لقيت رشا وسهير قاعدين ومن ساعة ما دخلت لحد ما روحت وهي منزلتش عينها من عليا
خلصت المدرسة وروحت واستنيت ان سهير ترن عليا بس مرنتش فنمت وصحيت المغرب ع رن الفون ولقيته رقم مش متسجل وعرفت من التروكولر انها سهير سيبتها اول رنة مردتش وزي ما انا متوقع رنت تاني استنيت شوية ورديت عليها......
سهير/(بصوت ناعم) الو...... محمد معايا؟
انا/ امال مين اللي اداكي الرقم وبعدين ايه الصوت الجميل ده؟
هي/ معلش مرنتش عليك من بدري عشان كنت ف الدروس
انا/ تمام .... نخش بقي ف موضوعنا ع طول
هي/ (اتلخفنت) موضوع ايه؟
انا/ بصي اسمعي للاخر وما تقاطعنيش تمام؟
هي/ تمام
انا/ اولا: انا مصورك فيديو انتي واللي معاكي وهبعتهولك ع الواتس بعد ما اخلص
ثانيا: متقلقيش من الفيديو ده خالص محدش هيشوفه ولا هيطلع لحد ولا انا هاهددك بيه
ثالثا:متفكريش اني هاستغلك وانام معاكي او اقربلك لاني مبحبش ارمرم
هي/(حسيت انها ارتاحت بعد ما قولتلها كدا) ايه ترمرم دي هو انا بقيت رمرمة ولا ايه؟
انا/ يستي خلينا نشوف الموضوع اللي انا عايزك فيه وبعد كدا نبقي نشوف حوار الرمرمة ده
سهير/ موضوع ايه؟
انا/ صاحبتك رشا
هي/ (مستغربة) مالها رشا؟
انا/ ملهاش بس انا عايز امسك عليها حاجة او اظبتها متلبسة زيك كدا
هي/ ليه؟...... وبعدين هي ملهاش ف الكلام ده
انا/ يشيخة؟!!!.... دي معروفة انها اكبر شرموطة ف المدرسة ومعروف انها بتكلم الشلة بتاعة ظ£ ثانوي اللي انا ظبطك مع واحد منهم وازاي ملهاش ف الكلام ده وانا سامعك وانتي بتقوللي للشاب اللي كان معاكي هي هتقابل ابراهيم هنا امته
سهير/ اتفجإت من كلامي وقالتلي بلاش عشان لو وصلت ليها ومسكت عليها حاجة وعرفت انه بسببي هتحصل مشاكل جامدة بينا والشباب ممكن يعرفو ويعملو مشاكل معاك انت مش قدها......
الجزء الرابع
حابب اشكر الناس اللي شجعتني وغلقت وحاولت ع قد ما اقدر اني اطول ف الاجزاء اكتر وزي ما قلت هنزل بعد كدا اخر الاسبوع عشان عندي زحمة ف المحاضرات ومعنديش ولا يوم اجازة غير الجمعة
سهير/ (اتفاجئت من كلامي) بلاش عشان لو مسكت عليها حاجة وعرفت انه بسببي هتحصل مشاكل جامدة بينا والشباب ممكن يعرفو ويعملو معاك مشاكل جامدة انت قدها وانا هاتفضح
انا/ لا متقلقي لو حصل و وصلت ليها اسمك مش هيتذكر ف الموضوع ده خالص
سهير/ انا خايفة جامد ع فكرة
انا/ يينتي متخافيش منا قولتلك ع اللي هيحصل وانتي بعيد اصلا
سهير/ محمد... انا عايزة اسألك سؤال... هو اسامة صحبك ليه يد ف الموضوع ده
انا/وايه اللي خلاكي تفكري ف كدا
سهير/اصل انا عارفة من زمان ان انت واسامة اكتر من خوات وعارفة برضو ان انت ملكش ف الحوارات دي كلها وان اسامة هو اللي بيحوم حوالين رشا وهي مش معبراه وهو يتمني انها تكلمه
انا/ ايوا اسامة هو اللي عايز ده كله وانا مش هقدر ارفضله طلبه ده
سهير/ مقدرش الومك بس ه فكرة هو لو وصل لرشا ومسك عليها حاجة هيذلها بيها لانها بتتمنع انها تكلمه
انا/متقلقيش هو ميقدرش يعمل كدا لاني مش همسكه ولا فيديو عشان لو حب يلعب بديله …. كما اني محذره انه يبصلك ولا يلمح ليكي بحاجة من اللي معايا
سهير/ تمام وانا واثقة فيك بس كدا هيبقي ليا عندك خدمة مقابل اللي هعمله ده
انا/هنتشرط من اولها لا يبقي بلاش منه احسن (بضحك)
سهير/ايه يا عم الضحكة الحلوة دي امال ضاربلنا بوز ف الفصل ليه ع طول
انا/ انا خلينا نرجع لموضوعنا ومنرحش بعيد هاه هنعمل ايه؟
سهير/ماشي .....بص يا سيدي رشا دي ماشية مع ابراهيم اللي هو ف تالتة ادبي عشان كدا محدش بيقدر يبصلها من بقية الشلة ولما بيتقابلو محدش بيعرف بس انا وهي عارفين كل حاجة ع بعض يعني الحال من بعضو (بتضحك)
انا/منتي عارفة كل حاجة اهوه ده انتي طلعتي مية من تحت تبن
سهير/ماشي يا عم متشكرة بس انا لسه ما اعرفش هما هيتقابلو امته عشان هي لسه ما قلتش ليا بس هما ممكن يتقابلو يوم التلات او الاربع
انا/تمام قوي.... بصي انا عايزك تفتحي عينك معاها وساعة ما تعرفي المعاد والمكان تقوليلي
سهير/ تمام ومتنساش ان هيبقي ليا عندك خدمة
انا/ ماشي يا ستي سلام يلا
قفلت معاها وكنت هموت من الجوع فقمت عشان اعمل اكل واكل لقيت فوني بيرن تاني ولقيت رقم غريب بيرن عليا ومكنش معايا نت اعرفه من ع تروكولر فقلت لفتح وخلاص
المتصل/ (بصوت انثوي ناعم) الو..... محمد معايا
انا/(حاسس اني عارف الصوت ده) ايوا ...مين معايا
المتصل/ ايه مش عارف انا مين مكنش العشم يا عم
انا/ مش فاضيلك هتقولي مين ولا اقفل واريح دماغي
المتصل/ خلاص خلاص يا عم انا سلمي بنت خالك
انا/ ااااه ازيك يا سلمي معرفتكيش معلش ورقم مين ده
سلمي/ رقمي منا جبت فون جديد وبعدين فينك يعني مش ظاهر
انا/ منتي عارفة اني ف المدرسة ومذاكرة وقرف وبعدين انتي مش ف 3 اعدادي ايه خلي ابوكي يجيب ليكي فون
سلمي/ ييييييي...... يا عم فكنا بقي... انت فين دلوقتي؟
انا/ يعني هكون فين.... اديني مرزي ف البيت وكنت قايم اعمل اكل بس ف واحدة غلسة رنت عليا
سلمي/انا غلسة..... سهلة يا عم ماشي وبعدين خالك بيقولك تعال اتعشي معانا
انا/ عاملين اكل ايه؟
سلمي/مبتدورش غير ع الاكل.... عاملين فراخ يا عم وخلص يلا عشان مستنينك
انا/خلاص جاي اهه يا خرا اقفلي يلا
قفلت ف وشها ع طول من غير ما استني ترد وقمت غسلت وشي وغيرت وطلعت عشان اروح عند خالي وانا ماشي افتكرت هدي مرات خالي واللي كانت بتعمله فيا وانا صغير وكنت هرد بس عارف اني خالي هيزعل فكملت ورحت واول ما وصلت لقيتهم بيخضرو السفرة ولقيت خالي بيقولي ايه يا بيه هنستناك يامة ولا ايه وبعدين ومعدش ظاهر ولا حد بيشوفك
انا/ المدرسة والمذاكرة وقرف يا خال يعني هعمل ايه
حطو الاكل وقعدنا ناكل ولقيت خالي بيقولي (بيهزر) يلا عشان نجوزك سلمي فضحكت وبرد عليه وانا بضحك
انا/ ملقتش غير المفعوصة دي ؟
سلمي/ ولا لم نفسك وبعدين ايه مفعوصة دي وشوية تقولي يا خرا هو انا ايه معجبش ولا معجبش (بتضحك)
هدي/ ملقتش غير ده واديله بنتي(كانت بتخاول تبين انه بهزار بس انا عارف قصدها) لا انا مش موافقة
انا/ اها عندك حق اهو يكون ربنا ريحني من انك تكوني حماتي(بضحك)
خالي/(بخ الشوربة من بوقه من كتر الضحك) يخربيت امك هو انت تسكت تسكت وبعد كدا تلدغ زي التعبان كدا(مكنش قادر ياكل من الضحك)
خلصنا اكل ونادية وسلمي ومرات خالي شالو الاكل وقعدت انا مع خالي ومصطفي واتكلمن ف مواضيع تافهة شوية بعد كدا استأذنتهم ومشيت ، وانا ماشي قابلت فايزة اخت اسامة الكبيرة وكانت اكبر مننا ب3 سنين وقفتني وسلمت عليا
فايزة/ ايه معدش بتيجي يعني عشان تذاكر مع اسامة
انا/ مهو بييجي يذاكر معايا عادي يعني
فايزة/لا منتو تيجو تذاكرو عندنا شوية وعندكم شوية وكمان لما انتو بتذاكرو عندنا بنبقي شايفنكم وانتو بتذاكرو لكن عندك منعرفش بتذاكرو ولا بتلعبو بيس ع اللاب زي كل مرة
وكمان انتو بتذاكرو مع بعض وانت جبت اعلي منه يامة
انا/ لا احنا معدش بنلعب بيس وعندنا المذاكرة احسن وبالنسبة للمجموع عادي يعني
فايزة/ ابعد عنه احسن طول ما هو حاطط رشا ف دماغه مش هينفع
انا/ (باستغراب) وانتي عارفة رشا منين؟
فايزة/ لا مهو بيحكيلي ع كل حاجة تحصل معاه وبيحكيلي عنك ع طول (غمزتلي)
انا/ ااااه بقي هو كدا تمام قوي سلا بقي
فايزة/ محمد معلش ما تقولش ليه اني قلتلك عشان ما يزعلش مني ومتخفش اسرارك مبتطلعش لحد
انا/ تمام سلام وهبقي اكلمك بعدين
سبت فايزة وروحت ودماغي عمالة تودي وتجيب.... اخا ازاي ابن المتناكة يقول لاخته حاجة زي دي وازاي اخته عارفة ان اخوها عايز يعمل كدا وما حاولتش تمنعه من انه يعمل حاجة غلط ويسبب لنفسه مشاكل.... لازم اعرف كل حاجة وايه اللي اخته عارفاه عني وانا قاعد افكر كنت رحت ف غيبوبة من التفكير مفوقتش منها غير ع صوت التليفون ولقيت سلمي يترن عليا
انا/ الو.... ايوا يسلمي عاملة ايه؟
سلمي/ الحمد لله وبعدين منتا كنت عندنا ولسه شايفني حلوة من شوية
انا/متبطلي غتتاتة بقي وبعدين مش عشان ابوكي جابلك فون جديد هتقرفيني كل شوية
سلمي/ تصدق اني غلطانة اني عبرتك اساسا
انا/ يستي انا غلطان حقك عليا هاه عايزة ايه؟
سلمي/ مش عايزة حاجة... بس كنت عايزة اسألك سؤال.... المغرب لما كلمتك كنت رنيت عليك قبلها اكتر من ربع ساعة والاقي فونك مشغول هه كنت بتكلم مين؟ ومتقوليش كنت بتكلم اسامة لان اسامة كان معدي قدامي وانا برن عليك
انا/ براحة بس شوية وبعدين انتي مالك باكلم مين هو تحقيق؟
سلمي/ ايوا تحقيق ورد عليا كنت بتكلم مين (بان ع صوتها انها متضايقة)
انا/ بقولك ايه ايه خليكي ف نفسك وفكي دماغك مني شوية ولو عايزة تعرفي كنت باكلم مين كنت بكلم بنت يستي (قفلت ف وشها السكة ع طول)
بعد ما قفلت ف وشها ع طول قفلت الفون خالص لاني عارف انها زنانة ومش هتسكت وقولت ف نفسي احا بقي لو يكون اللي ف دماغي صح ده انا لسه مخلصتش من المشكلة الاولنية هتطلعلي ام شخة دي كمان... واخر ما زهقت من التفكير قمت نمت...... صحيت الصبح ع رنة التليفون (كنت فتحته قبل ما انام) لقيت اسامة بيرن عليا عشان نروح المدرسة فقلتله مش هروح روح انت ....فضلت قاعد لحد الساعة عشرة لحد ما لقيت فايزة اخت اسامة بترن عليا قلت ف نفسي هي عايزة هي راخرة مش هنخلص انا عارف
انا/ الو.... ايوا يا فايزة
فايزة/ ايه انت مرحتش المدرسة ولا ايه؟
انا/ لا مرحتش وبعدين انتي العلق شكله بيقولك ع كل حاجة
فايزة/ عليك نور...... فينك دلوقتي؟
انا/ ف البيت... عايزة ايه؟
فايزة /هات اللاب بتاعك وتعال عشان عاوزاك ف حاجة مهمة
انا/ حاجة ايه اللي مهمة وعايزة اللاب ف ايه؟
فايزة/ هاته بس وتعال وخلص عشان مستنياك متتأخرش
قفلت معاها وقلت ايه القرف ده وعايزة ايه مني دي وعايزة كمان اللاب ليه قلت ف نغسي احا لتكون عايزة تسوف قديو سهير اصل اخوها العلق ده فضحني....... اخدت بعضي واخدت اللاب معايا ورحت لبيت اسامة وكنت عامل حسابي ان ابوها وامها هناك..... رحت خبطت ع الباب وفتحت ليا بسرعة زي ما تكون مستنياني وكانت لابسة عبايا بيتي ضيقة جامد عليها وهي رفيعة اصلا
فايزة/ تعال اتفضل ادخل
انا/ ادخل فين.... امك وابوكي هنا الاول؟
فايزة/ محدش هنا
انا/ خلاص ما ينفعش ادخل ااجي بقا لما يكون حد هنا او اكون مع اسامة
فايزة/ (شدتني لجوة) يا عم ادخل بقي متوجعش دماغي وبعدين انت اخويا الصغير متقلقش
انا/ هاه دخلت عايزة مني ايه بقي عشان امشي
فايزة/ خش اقعد بس كدا ف المندرة وانا جاية ومتتسرعش كدا انت مش ماشي
دخلت قعدت ف المندرة وقعدت مش عارف هي عايزة ايه لحد ما هي جت كانت جايبة شاي وبيبسي ليا وكانت عارفة اني مبشربش الشاي
انا/ الا قوليلي هو اخوكي ازاي بيقولك ع كل حاجة وبالاخص الحاجة دي
فايزة/ عادي اخوات مع بعض يعني فيها ايه...
انا/ لا امور زي دي مش عادي..... انتي اكيد ماسكة حاجة ع اخوكي عشان كدا بيقولك ع كل حاجة يا اما بقي هو خول
فايزة/ بص يا سيدي هو خول وانا ماسكة عليه حاجة....
انا/ احا الاتنين مع بعض كمان... بس انتي ماسكة عليه اي مخليكي مسيطرة عليه كدا
فايزة/ (بدأت تحكى) مرة كنت راجعة من الكلية وكنت جاية تعابنة من الحر والقرف فدخلت استحميت وحطيت هدومي ف سبت الغسيل وكان من ضمنهم الكلوت بتاعي ....وانا بغسل الهدوم بدور ع الكلوت ملقتهوش استغربت وخصوصا اني فاكرة اني حطيته هنا ودورت عليه ما لقيتهوش وكنت مرة داخلة اوضة اسامة عشان ارتبها وهو ف المدرسة واتفاجئت بالكلوت بتاعي اللي كان ضايع تحت مرتبة سرير اسامة ولقية عليه لبنه ساعتها كنت عايزة اقول لامي وافضحه بس اترددت عشان امي كانت ممكن تطرده من البيت....... وبقست براقبه جوا البيت ع طول ولقيت ان في اوقات بيخش اوضته ويقفل ع نفسه بالمفتاح من جوا فعرفت ساعتها اني اخويا بيهيج عليا وبيضرب عشرة ع الكلوت بتاعي...... وكانت امي دايما معاها نسخ من كل مفاتيح البيت.. واستغليت ف يوم ان مكنش ف حد ف البيت غير انا وهو ولبست لبس مجسم عليا جامد بقصد اني اهيجه...... واستنيت لما هو دخل الاوضة وقفل ع نفسه رحت انا ع طول وجبت المفتاح ودخلت عليه لقيته ماسك الكلوت وقاعد يشم فيه ويدعك ف زبه وكنت عملت نفسي غضبانة وقعدت ازعق واشتم فيه وهو من الخضة معرفش يدخل بتاعه(بتضحك) وكان قلبه هيقف وهددته اني هقول لامي لما تيجي.... قام يترجاني اني مقولش لامي وكان هيعيط وقالي انه هيعملي اللي انا عاوزه مقابل اني مقولش لامه..... استغليت الموقف ورحت قعدت جنبه ع السرير وبدأت اكلمه براحة وسألته اي حاجة عاوزاها؟ قالي ايوا..... مديت ايدي ومسكت بتاعه اللي كان نام من الخضة ولقيته بيقولي انتي بتعملي ايه... قلتله ايه بريحك مش عاوز خلاص بلاش.... لقيته سكت بدأت ادعك ف زبه اللي كان قام ف ايدي وكان حجمه مش كبير قوي وفضلت ادعك فيه لحد ما هو نزل ع ايدي وقولتله بعد كدا لما تحب تعمل الحاجة دي قولي وانا اريحك بس لما اقولك ع حاجة تعملها او اسألك ع حاجة تجاوبني عليها بصراحة.... ومن يومها وانا بحلب زبه وساعات بمصهوله لما يكون ف فرصة متاحة وهو كمان مبيخبيش عليا حاجة خالص
انا/ ده انتي شيطانة ع كدا..... واخوكي طلع خول وبيحكيلك ع كل حاجة اهه واسراري كمان
فايزة/ ومش اسرارك انت بس لا كل الشلة واصحاب اسامة بس انت الوحيد اللي عاجبني فيهم كما انك هادي وملكش خلطة بيهم..... واقولك ع سر كمان.... انت عارف شهاب بيكرهك ليه
انا/ شهاااب ....ليه؟
فايزة/ عشان سلمي بنت خالك هو بيحبها وهيموت عشان تكلمه ووسط بنات يامة ليها عشان يكلمها بس هي رافضة انها تكلمة اصلا وهو عرف من البنات انها بتحبك انت عشان كدا مش راضية تعبره
انا/ احا ادي كمان مصيبة جاية اهه
فايزة/ مصيبة ايه؟
انا/ لا مفيش..... بس انتي طلعتي مخزن اسرار.... قوليلي بقي كنتي عايزني ف ايه؟
فايزة/ عايزة اشوف فيديو سهير عشان كدا قولتلك هات اللاب وتعال عشان عارفة انك حاطط الفيديو ع اللاب
انا/ كنت حاسس من الاول انك عايزاني عشان كدا
فايزة/ عليك نور
انا/ والفيديو لازمته ايه عشان تشوفيه يعني
فايزة/ لا عادي حب استطلاع مش اكتر يلا وريني الفيديو
فتحت اللاب وشغلت ليها الفديو ولقيتها جت لزقت فيا عديتها وفضلت اتفرج معاها لحد ما لقيتها بتقولي تصدق ان بتاعه صغير وتلاقيه مش ممتعها وبتاع اسامة برضو مش كبير قوي وانت بقي زبك اد ايه ولقيتها حطت ايدها ع زبي اللي كان نايم
فايزة/ هو صغير برضو كدا ليه؟
انا/ اصله نايم معلش اصله ما بيقومش ع الحاجات دي
فايزة/ تب ممكن يقوم عليا؟
انا/(اتفجعت) بقولك ايه انتي اخت صاحبي وانتي زي اختي
فايزة/ بص انا عارفة موضوع سامية وانك عايزها تكون اول واحدة تنيكها وتردلها اللي عملته فيك
انا/ طالما انتي عارفة كدا هايزة ايه بقي؟
فايزة/ عايزة اشوف بتاعك (وشدت بنطلوني لتحت بسرعة وهو نزل بسهولة عشان كام بنطلون ترنج)
انا/ انتي بتعملي ايه... مينفعش كدا... وممكن حد ييجي
فايزة/ لا متقلقش سيب نفسك بس وانا همتعك زي اسامة
مسكت بتاعي وكان نايم ف ايدها اول ما طلعته وبدأت ترعك فيه عشان يقوم وبتقول حتي وهو نايم اكبر من بتاع اسامة اخويا وهو صاحي وانا بتاعي من دعكها فيه بدأ يقوم وشد ع الاخر ولقيتها شهقت لما شافت حجمه وهو منتصب ع الاخر وبتقول احاااا ايه ده ده انت تفشخ بيه مش تنيك مردتش عليها وهي فضلت تدعك ف بتاعي لحد ما زهقت وبتقولي انت مش هتنزل ولا ايه؟
انا/ لسه بدري انتي لسه عملتي حاجة
فايزة/ احا ليه هو انت واخد حاجة ولا ايه بالظبط.... الحجم ده لا حجم طبيعي ولا المدة دي طبيعية
انا/ يمكن عشان مش بضربها كل يوم زي الخول اخوكي..... مهو ده اللي موديه ف داهية.... تب ما تحطيه ف بوقك كدا خلينا نشوف هينزل بسرعة ولا لا
فايزة/ (وطت ع بتاعي واخدته ف بوقها وفضلت تمص فيه وكانت بتمص بحرفنة هيجتني وكان واضح انها خبيرة جامد) انا زهقت من المص انت مش هتجيبهم ولا ايه
انا/ تب ما تيجي نجرب حاجة جديدة كدا طيب
فايزة/ حاجة ايه.... لا ع فكرة انا لسه بنت ومش مفتوحة من ورا وبتاعك ده لو فتحني من ورا هيفشخني ومش هقدر امشي لمدة اسبوع
انا/ لا متقلقيش مش هدخله انا بس هاحطه بين فخادك دي وافرش فيكي لحد ما اجيبهم
فايزة/ ماشي بس خلي بالك هه(خلعت هدومها كلها وظهر بزازها الصغير ومكنتش لابسة برا بس انا مهتمتش بتفاصيل جسمها اصلا عشان مكنش عندي خبرة ف الجنس خالص)
نيمتها ع بطنها ونزلت بفتح فلقتين طيظها اللي كانو مش كبار اصلا ونزلت الحس ف خرم طيظها وكان شكله جميل ومغري وهو مقفول كدا وفضلت الحس لحد ما هي جابت اول مرة من هيجانها وبعد كدا قلبتها ع ضهرها وقولتلها دور كسك ده بقي
ومستنيتش رد منها ونزلت ع كسها وفضلت الحس فيه بس مش بحرفية لانها كانت اول مرة بالنسبة ليا ومكملتش لحس وخليتها تمدد رجليها وهي علي ضهرها وتقفلهم جامد ع بعض وبدأت احط بتاعي بينهم وحسيت بسخونة جامدة طالعة من كسها من كتر الهيجان ....بدأت اطلع وانزل ببسرعة وبتاعي كان بيحك ف شفايف كسها وهي هايجة ع الاخر وصوتها بدا يعلي فنزلت بشفايفي ع شفايفها واخدتها غ بوسة تخلو من الحرفية والمهارة بس كان قصدي اني اكتم صوتها وفضلت طالع نازل لحد ما حسيت اني هجيبهم ف سرعت اكتر لحد ما نزلتهم ع كسها من برة وبطنها......
الجزء الخامس
حابب اشكر الناس اللي شجعتني اني اكمل القصة انا كنت هنزل الجزء ده يوم الجمعة بس الدراسة واقفة النهاردة ف الكلية فقلت انزله النهاردة
فايزة/ خلصت يا مفتري )بتنهج) ده مجرد تفريش وحك من بره بس ولعتنى امال لو كانت علاقه كامله كنت عملت في ايه …… ده انت اللي هتجوزها مش هتروح تخيط لها يوم الدخله )بتضحك)
انا/ على فكره انت اول واحده امارس معها حتى لو مش كامله بس انت ولعتيني واول مرة اهيج كدا
فايزة/ بس انت معندكش خبرة خالص ولا بتعرف تبوس ....متيجي اعلمك البوس (بتضحك بشرمطة)
انا/ خليها مرة تانية بقي لو فيها مرة تانية لو فيها مرة تانية يعني عشان لو هجت عليكي تاني دلوقتي هفشخك واخليكي تصوتي للي خلقك
فايزة/ لا يخويا الطيب احسن ....انا قايمة اغسل قبل ما حد ييجي
طلعت من المندرة وراحت ع الحمام.... قعدت افكر وحسيت بالذنب ف نفسي شوية لاني خنت صحبي الوحيد بس اعمل ايه مهو خول (كان ف حد بيقولي نيكه ف التعليقات) واخته برضه عود فرنساوي وهو المفضل ليا لحد دلوقتي ورجعت افتكر انا عملت معاها ايه وبدأت اهيج تاني وبتاعي بدأ يقف تاني وهيا دخلت تاني المندرة من غير هدوم لانها كانت سابتها ولقيتها بتقولي انت لسه قاعد كدا ليه وبتاعك ده بيقف تاني ليه لا مش هينفع نعمل حاجة تاني (بتضحك بمنيكة)
انا/ ضميري بيإنبني شوية اصلي بعتبرك اختي
فايزة/ لا متشلش هم خد الامور ببساطة وبعدين اجمد كدا لسه الجايات اكتر
انا/ لا متقلقيش انا جامد ع طول.... بس حتة الجايات دي مش متأكد منها
فايزة/ (ضحكت بسخرية) لا بقولك ايه مهو مش بمزاجك وحياة امك اقطعهولك ده انا احتمال معدش المس بتاع اسامة الخول ده تاني ده انت بتاعك ده روعة
انا/ ضحكتيني يخربيتك ده كدا هيولع مننا ...مش خايفة ليغتصبك
فايزة/ هو يقدر ده انا افشخه
انا/ عايزة تضحكيني تاني. .. انا هقوم امشي بقي وانتي البسي هدومك بدل ما حد ييجي يلاقينا كدا
فايزة/ (قامت لبست هدومها وانا بتفرج عليها) محمد عايزة اقولك حاجة بس خايفة من رد فعلك بس انت لازم تخلي بالك من بنت خالك سلمي ( نبرتها اتغيرت للتخويف)
انا/ سلمي؟؟؟! مالها؟
فايزة/ لا ملهاش بس خلي بالك منها عشان شهاب ناويلها ع نية وحشة
انا/ شهااااب. .... ناويلها ع ايه؟؟ ده انا انيكه لو قرب ليها
فايزة/ عاوز يزق عليها اخته عشان تيجيبها البيت تذاكر معاها كحجة ويستفرد بيها
انا/ وانتي عارفة ده كله منين؟؟
فايزة/ انت عارف اني مسيطرة ع اسامة وعارفة عنه كل حاجة وهو ابدا مبيخبيش عني حاجة.... واسامة هيكون مع شهاب ساعتها عشان هو كمان عاوز يوصل لبنت خالك
انا/ احاااااا....... تب شهاب ده وسخ وهيطلع ميتين امه.... تب اسامة ليه يعمل كدا وده هعمل معاه ايه ده انا معتبره اخويا
فايزة/ متقلقش من اسامة انا هعرف اوقفه عند حده لكن خليك انت مع شهاب هتعمل معاه ايه
انا/ مش عارف بس ممكن ااذيه انا ومصطفي اخو سلمي عشان يحرم يفكر فيها حتي
فايزة/ لالالالالا.... تإذيه ايه لا وبعدين تدخل مصطفي ف الحوار ليه ... ما تعلم ع شهاب ف اخته زي ما هو عايز يعمل...... ومتنساش ان اخته شريكة ف الموضوع زيها زي اسامك وشهاب..... بس انت اهم حاجة متجبش سيرة لاسامة باللي قولتهولك ولا تبين ليه انك عرفت
انا/ حاضر..... بس هتعملي ايه مع اسامة؟
فايزة/ لا سيبه عليا وانت عليك شهاب واخته ياسمين وعايزاك تظبطها عشان هي شرموطة اصلا
انا/ شرموطة؟؟؟! .... ازاي؟
فايزة/ هو انا مقولتلكش ما هي صاحبتها البنات ومن ضمنهم سلمي ققشوها مع ولد ف حمامات البنات ف المدرسة
انا/ ومين اللي قالك الكلام ده؟
فايزة/ خضرة بنت خالي هو انت ناسي انها معاهم ف نفس السنة ولا ايه.... وبعدين ياسمين شايلة من
سلمي لانها هي اللي ندهت البنات وقفشوها وهي عايزة تمسك عليها حاجة عشان تكسر عينها
انا/ تمام قوي سيبيلي موضوعهم ده بقي وانا هعرف اتصرف فيه
فايزة/ تمام بس متنسانيش هه (قالتها بشرمطة وغمزت)
انا/ تمام سلام بقي
قفلت التسجيل من كاميرة اللاب من غير ما تاخد بالها مني وباللي باعمل ايه وطبعا سجلت ليها عشان مش عارف هيا ناوية ع ايه وقفلت اللاب واخدت بعضي ومشيت..... روحت البيت وكانت الساعة 12 فتحت اللاب واتفرحت ع الفيديو وقصيت المشاهد اللي مش مهمة وفضلت قاعد لحد الساعة واحدة ونص ولقيت سهير بترن عليا
سهير/ الو ..... ايوا يا محمد
انا/ الو... ازيك يا سهير
سهير/ الحمدلله ... هاه مجتش ليه النهاردة
انا/ مكنش ليا مزاج اجي ليه هو ف حاجة حصلت النهاردة ولا ايه
سهير/ لا مفيش حاجة حصلت بس كنت بطمن عليك واقولك اني عرفت ابمعاد والمكان اللي هيتقابل فيه رشا وإبراهيم
انا/ لا انا كويس بس بصراحة ومكدبش عليكي انا بفكر الغي الموضوع ده كله وافك دماغس وكل واحد يروح لحاله
سهير/ ليه ف حاجة حصلت ولا ايه ويعدين تفك دماغك ايه بعد اللي عملته ده عشان اوصل للي انت عايزه
انا/ يستي لا حاجة ولا طينة واعتبري الفيديو بتاعك مش موجود اصلا ولا انا شفت حاجة
سهير/ تب واسامة هو انت مش بتعمل كدا علشانه؟
انا/ يلا بقي مش مهم هو ليه طرق تانية يقضي شهوته بيها وخلاص وبعدين انا عاوز الموضوع يبعد عني
سهير/ غريبة يا محمد انت لسه مكلمني بالليل عشان عاوز توصل للبت دي بأي طريقة والصبح تغير رإيك ايه اللي حصل ؟
انا /لا ممفيش حتجة حصلت بس زي ما قولتلك مش عاوز اوجع دماغي بحاجة زي دي
سهير/ براحتك.... بس ع العموم هما هيتقابلو بكرة بعد المدرسة ساعة الدروس ف نفس الفصل.... عشان لو غسرت رإيك يعني وبكدا يبقي ليا عندك خدمة
انا/ تمام يستي بس انا مش هطلع وراهم.... سلام
قفلت معاها ودماغي عمالة تودي وتجيب مس عارف اعمل ايه الموضوع من الاول كنت عامله عشان اسامة واهو اسامة معدش واثق فيه ومش عارف هاعمل معاه ايه وليه اخته حذزتني منه مع انها ممكن مكنتش تقولي وشهاب الكلب ده هعمل معاه ايه.... اخته امرها ساهل عشان هي متناكة اصلا وشهاب لازم امسك هليه ذلة كبيرة عشان مش هسيبه بعدها وهنا جه ف دماغي اني اكلم فايزة عشان تساعدني يمكن تكون عارفة حاجات تانية وماقالتش ليا فكلمتها ف الفون
انا/ الو ايوا يا فايزة
فايزة / ايه يبني انت مش اسه ماشي من عندي وحشتك ولا ايه (بتضحك بشرمطة)
اانا/ بس يا يت شوية.... بقولك عايز حاجة امسكها ع شهاب عشان مش عارف هاعمل ايه
فايزة/ عارفة انك هتسألني اصل انا الاساس يبني
انا/ خلصي يستي اصل انا مليش خلطة بيه وانتي طبعا عاملة زي امن الدولة ههههه
فايزة/ ماشي يعم .... ع فكرة شهاب خول هو انت متعرفش؟
انا/ خول؟؟؟!! ازاي مش فاهم؟
فايزة/ خول بمعني انه بيتناك يا حبيبي
انا / احا ازاي ومين اللي عمل معاه كدا
فايزة/ ع فكرة دي حاجة مينفعش اقولك عليها بس انا عارفاك وبثق فيك اكتر من اخويا الخول اللي هو نايك شهاب ومصوره وهو بينيكه كمان
انا/ احا ده اخوكي ده طلع شرموط كبير وانا معرفش وليه ف الخشن كمان
فايزة/ مش قولتلك احذر منه ده اخويا وانا عارفة نصايبه كلها
انا/ تب انا عايز الفيديو ده.... هتساعديني؟
فايزة/ تب مش عايز فيديو اسامة مع ياسمين اخت شهاب بالمرة؟
انا/ خخخخخخ احا.... هو وصل كمان لاخت شهاب ومصورها كمان؟
فايزة/ امال لما تعرف ان اللي مصورهم شهاب.... اصله خول وديوث مع بعض
انا/ ده كده فل اوي..... ده انا هنيكه هو واخته ومش بعيد انيك اسامة اخوكي كمان (قولتها وفضلنا نضحك)
فايزة/ (بتتكلم وهي بتضحك) لا اسامة مس خول لدرجة انه يتناك.... بص لو عاوز الفيديوهات دي تعال خدهم بكرة ف نفس معاد النهاردة... يعني مش هتروح تلمدرسة
انا/ لا حاسبي انا لازم اروح المدرسة بكرة عشان اصور دخلة رشا ��
فايزة/ يا جامد ده انت فاجر بقي
انا/ بتعلم.... ولسه هتعلم منك كمان (ضحكنا ع الكلام)
فايزة/ ماشي يا عم خلاص تعال بعد بكرة ف نفس المعاد واهه مس هروح الكلية عشان خاطرك بس تجيب فيديو رشا معاك
انا/ ماشي يا عم اهه بالمرة نتعلم منك شوية عشان تخوكي (انا) داخل ع ايام سوده شكله ومحتاج يتعلم شوية برضو ويكون عنده خبرة
فايزة/ تمام ماشي... تعالي بس وانا هظبطك
انا/ ماشي يا ابلتي سلام
احا يا اسامة ده انت دايس ف كله بقي لا ومش عايز تعتق بنت خالي كمان ده انا هفشخك .... وانت يشهاب طلعت خول وديوث كمان ده انا مش بعيد انيكك بقي عشان اشفي غليلي منك لا وكمان مسرح اختك وبتصورها وصحبك بينيكها لا وكمان عاوزها تجبلك بنات عشان تنيكهم ده انا هنيككم ف افكاركم بعد ما افشخ طياظكم (ده كله كنت بقوله مع نفسي) .... خلص يوم الاتنين بعد الاحداث اللي حصلت دي كلها من غير حاجة تاني غير مكالمة سهير وقولتلها اني خلاص هصورهم بكرة بس ده مش عشان اسامة ده عشاني انا
سهير/ و**** انا ما فاهمة حاجة ولا فاهمة انت عايز ايه.... هو انت مش قولتلي انك مبتحبش ترمرم (بتكلمني بشرمطة)
انا/ (اتعصبت عليها) سهير الزمي حدودك معايا وسلام بقي عشان مش فايقلك
سهير/ خلاص خلاص سلام
قفلت مع سهير وانا مخنوق من اللي قالته ونمت..... صحيت الصبح ع اسامة وهو بيرن عليا وكان متعود يرن عليا ديما عشان نروح مع بعض
بعد ما خلصنا الطابور خليت تسامة يدخل قبلي الفصل واستنيت سهير لما جت
سهير/ محمد انا اسفة ع اللي قلته اميارح وزعلك مني
انا/ خلصنا فكينا بقي... المهم انتي متأكده انهم هيتقابلو النهاردة
سهير/ ايوا... هكدب عليك يعني
انا/ خلاص مصدقك ادخلي يلا ومتبينيش حاجة
دخلنا الفصل وكان عندنا اول حصتين فلسفة ومنطق وبيدينا اساتاذ عامر واول ما دخل الفصل شاور عليا وقالي انت اطلع برا ومتحضرش ليا لاخر السنة فاخدت بعضي من غير ما ارد عليه وخرجت..... رجعت تاني عشان اخد الشنطة عشان فيها اللاب لان ميس نصرة كانت طالباه مني فجبته
استاذ عامر/ انت رايح فين.... تعال اطلع بره
انا/ داخل اخد الشنطة عشان اودي اللاب لاستاذة نصرة
استاذ عامر/ لا مش هتاخدها وتطلع برا يلا ومشوفس وشك ف حصتي
انا/ (رديت عليه بعصبية) ع فكرة انت ملكش تطردني واسال المدير ع كدا بس انا مش عاوز ابوظ الحصة ع زملاتي فانا هاخد اللاب وماشي ومش هحضرلك الحصة ولو ما وافقتش انا ‘ش طالع برة وهاتلي المدير يطلعني (مستنتش يرد واخدت الشنطة ومشيت )
طلعت فوق ف اوضة الكمبيوتر لميس نصرة ولقيت عندها حصة لتانية علمي فخبطت ودخلت ع طول
ميس نصرة/ اهلا يا محمد ازيك
انا/ الحمدلله وانتي ؟
ميس نصرة/ تمام.... جبت اللاب زي ما قولتلك
انا/ اها( طلعته من الشنطة واديته ليها)
ميس نصرة/ اشكرك جدا.... وانت عارف ان المدرسة مش موفرة لينا الامكانيات فلازم نستعين باللاب بتاعك عشان نخلص المشروع بتاعنا
انا/ اللي انتي عاوزاه يا ميس اجيبه ليكي.... ممكن احضر معاكي عشان مطرود من حصتين ورا بعض
ميس نصرة/ تمام اتفضل
دخلت قعدت ومكنش ف مكان فاضي غير جنب بنتين كانو معايا ف اولي.... فضلت قاعد لنص الحصة لحد ما ميس نصرة جالها مكالمة وطلعت برا ولقيت البنتين بيلفو بالكراسي نحيتي
بنت1/ ازيك يا محمد عامل ايه ف ادبي ؟
انا/ (بصيت ليها ولويت بقي ع جنب ومردتش عليها)
بنت2/ سيبك منه سبنتي ده لسه زي ما هو عمره ما هيتغير
بنت1/ يبني انت ليه عامل ف نفسك كدا.... انت ربنا مديك منظر حلو وشخصية قوية والناس كلها بتحبك ليه عازل نغسك عن الناس ومش عاوز ترنبط كمان باي بنت من اللي حاولو يكلموك مع انك لو قلت عايز ترتبط بنات المدرسة هتجري وراك
انا/( ضحكت من كلامها) تعرفي بقي تفكي دماغك وتريحينا من الكلام ده بلا ارتباط بلا خرة
بنت2/ انا مش قولتلك لسه زي ما هو عمره ما هيتغير
انا/ ايوا لسه زي منا يا ريت تسكتو بقي
دخلت ميس نصرة بعد ما خلصت المكالمة وفضلت تشرح عن المشروع وطريقة تنفيذة والبرامج اللي هنستخدمها لخد ما الحصة خلصت والغصل كله طلع ‘انا كمان استأذنت منها اني هروح الكانتين واجي.... غيبت ربع ساعة قبل ما رجعت معمل تلكمبيوتر تاني وساعة ما دخلت لقيتها بتقولي تعال عايزاك
انا/ نعم... ف حاجة ف اللاب ولا ايه (مكنتش مفكر انها وصلت لحاجة)
ميس نصرة/ ايه الفيديو ده ؟؟؟! ... مش دول طلبة برصو هنا ف المدرسة ودي مدرسة الاعدادي فوق؟
انا/ ايوااا.... انتي حضرتك وصلتي للفيديو ازاي (مش عارف رد غعلها هيكون ايه)
ميس نصرة/ وانت لما صورتهم مبلغتش مزير المدرسة ليه؟
انا/ ربنا سترهم انا هفضحهم ليه وبعدين البنت دي اعرفها ومينفعش افضحها
ميس نصرة/ كويس.... هما عرفو ان انت صورتهم؟
انا/ البنت بس اللي عرفت لاني قلتلها
ميس نصرة/ طبعا قولتلها وهددتها عشان توصل ليها وتعمل معاها زي الشاب ده
انا/ حضرتك انا مش كدا ع فكرة ووعدتها انها تتعبر الفيديو بتاعها مش موجود
ميس نصرة/ انا عارفة انك مبتكدبش بس برضو انا شفت الفيديو التاني اللي كنت اسد فيه (بدأت تتكلم معايا بخباثة)
انا/ ع فكرة دي حاجات شخصية مكنش ينفع انك تدخلي عليها.... ومش عشان سمحت ليكي انك تستخدمي جهازي يبقي متاح ليكي خصوصياتي (كنت بكلمها وملامح الجد مرتسمة ع وشي)
ميس نصرة/ انا اسفة يا محمد وانت عارف اني زي اختك الكبيرة ولما يكون ف مشكلة انت بتيجي تحكيهالي
انا/ (بعصبية) وده ميسمحش ليكي انك تنتهكي خصوصياتي كدا وبعدين انا الضحية ف الفديو ده وهجيبه ليكي من اوله عشان تتأكدي (شغلت ليها الفديو الاصلي ع اول جزء) هاه صدقتي
ميس نصرة/ خلاص يا محمد انا اسفة وفك بقي منزعلش نفسك كدا.... وبعدين انت ليه مش عايز تمارس مع الطالبة دي مع انك ماسك عليها حاجة جامدة كدا وكمان انت واضح من الفديو بتاعك انك عندك طاقة جنسية عالية جدا (كانت يتقولها بخباثة)
انا/ مبحبش ارمرم ع فكرة مش هموت يعني لو ما مارستش
ميس نصرة/ امال هتعمل ايه بالفديوهات دي سايبها لسه معاك بتهيج عليها مثلا (قالتها وضحكت بشرمطة)
انا/ (مردتش اكمل معاها ف الموضوع ده) حضرتك ممكن نقفل الموضوع ده والفديوهات دي اعتبري نفسك ما شوفتيهاس وانا هروح تلفصل عشان الحصة التانية خلصت واللاب معاكي اهه هبقي اخده منك بعد المدرسة
سيبتها ونزلت ورحت ع الفصل ولقيت استاذ عامر طالع مقابلني ولقيته بيقولي ع فكرة انت مش محترم وهتزعل مني فمعبرتهوش حتي ولا بصيت ليه ودخلت الفصل وحضرت الحصة اللي قبل الفسحة ومردتش اطلع من الفصل ف تلفسحة وخليت اسامة يطلع وفضلت قاعد لحد ما سهير جت ولقيتها بتقولي
سهير/ بقيت غريب اكتر من الاول يا محمد
انا/ غريب ازاي وبعدين انتي تعرفي عني ايه اصلا عشان تقولي عليا بقيت غريب اكتر من الاول
سهير/(معرفتش ترد) مش عارفة بس انت بني ادم مش سهل
انا/ خلاص فكينا بقي.... هما هيتقابلو امته؟
سهير/ ساعة ما ندخ درس العربي (الدروس كانت ف المدرسة) وانت طبعا ما بتاخدش دروس يا عم الدحيح وبتجيب الاول
انا/ قري عليا بقي.... وبعدين بعد اللي بنعمله ده هننفع
سهير/ يا عم خلاص.... بس انا عاوزة اشوف فيديو رشا بعد ما تصورهم هه
انا/ اصورهم بس الاول وبعد كدا ابقي شوفيه
سهير/ ع فكرة انا ليا عندك خدمة اوعي تكون ناسي والفيديو ده غيرها
انا/ سهلة يا ستي
خلصت الفسحة وقعدنا نحضر الحصص لحد ما خلصنا اليوم الدراسي بعد كدا بدأت الدروس ولقيت سهير يترن عليا وبتقولي هما طالعين ورشا لسه سايباها وطالعة..... قفلت معاها وطلعت فوق لقيت رشا ماشية بتتسحب ناحية الفصل وقاعدة تتلفت حواليها زي الحرامية وانا كنت واقف مداري ولقيت ابراهيم اللي مستنيها طالع من الفصل بيقابلها وبيحضنها قدام الفصل قبل ما يدخلو
رشا/ ايه مستعجل ع ايه وبعدين تعال ندخل لحد يشوفنا
ابراهيم/ ايه وحشاني (واخدها تحت باطه ودخلو جوا)
اتسحبت انا لحد ما بقيت قدام الفصل وكان الباب مقفول زي المرة اللي فاتت فعملت زي المرة اللي فاتت جبت الكرسي وحطيته قدام الباب وطلعت الفون اصور بس نسيت اعمله صامت..... بدا ابراهيم يقلعها وهي كانت رافضة لانه عايز يقلعها هدومها كلها وفضل يتحايل عليها لحد ما رضت انها تخلع القميص اللي كانت لبساه (يونيفورم) والبضي وهو ع طول مسك بزازها الكبار اللي كانو عاملين شبه الكانتلوب وهي اصلا جسمها فاير كانت طول 165 و وزنها حوالي 65 او 70 كيلو وكانت كيرفي من اللي قلبك يحبه .... بدأيخلها البنطلون وهي مرضتش تخلعه خالص ونزلته لحد ركبتها وظهر الكلوت الاحمر الفتلة اللي كانت لابساه وكان مختي بين قباب طيظها اللي كانت عاملة شبه الجيلي وبصراحة انا هجت عليها وقلت ف نفسي يبن المحظوظة معاك مكنة بس دوري جاي متقلقش.... بعد ما نزلها البنطلون سحب الكلوت وراه ع طول ونزل فتح طيظها وتف فيها ودخل صبعه ف خرم طيظها وكان باين انه مستعمل كتير و وقف قدامها وايده لفة ومدخل صباع السبابة ف طيظها وبدا يبوس فيها بس كان محترف ف البوس.... فضلو ع الوضع ده حوالي دقيقتين كانو هرو شفايف بعض وكان دخل صباعين ف خرمها وهي اهتاها مالية الغصل.... طلع صوابعه من طيظها ولفها ع التختة ونزل بنطلونه وطلع بتاعه من الشورت وكان واضح ان بتاعه اكبر من بتاع اللي كلن مع سهير و فضل يفرش ف خرم طيظها وهي قاعدة توح من اللي بيعمله وتتحايل عليه انه يدخله (وهو اصلا مسخنهاش من البداية بسبب الوضع والمكان) وهو سمع كلامها ع طول وبدأ يزق بتاعه اللي كان صعب دخوله ف الاول لحد ما دخل الراس وهي صرخت وصوتها كلن طالع برا الفصل..... ميل عليها ومد ايده يقفش ف بزازها بعد ما رفع البرا وبان حلماتها المنتصبين من الهيجان وكان واضح انها سخنة ع طول ونام ع ضهرها ع التختة وبدا يدخل بتاعه اكتر واللي دخل بسهولة بعد كدا وبدأت هي تتأوه وصوتها يعلي وهو نزل ييوس فيها من ضهرها بعد كدا نزل ع حلمة ودانها وقعد يعضعض فيها ع خفيف ويمص فيها كأنه بيمص بزها وفضلو ع الوضع ده لمدة 5 دقايق وانا كنت باصور فيهم وفجأة فوني رن وانا كنت نسيت اعمله صامت لقيتهم اتخضو فانا نزلت جري من ع الكرسي ونزلت ع تحت عطول من غير ما حد ياخد باله مني.....
اسف الجزء ده خد مني فترة جامدة لاني غيرت مقاطع فيه واسف يرضو ع سوء سرد الاحداث الجنسية وبتأسف جدا اني كنت هنزل الجزء ده يوم التلات بس حصلت مشكلة ف الفون عندي وراح كل اللي كتبته فاضطريت ابدأ من جديد وانشاء **** مش هأتاخر تاني
الجزء السادس