الباشمهندس مازن 3
مرسل: الأربعاء 29 يناير 2025 2:04 pm
قبل ما ابدا حابب اشكر كل واحد شجعني بكلمه حلوه في السلسله الاولي والتانيه وبقولهم انهم سبب استمراري في الكتابه لاني فعلا مش لاقي وقت فعلا الكتابة بس لما بقرا التعليقات الجميله بحاول اضغط علي نفسي علشان اوفر الوقت اللي بكتب فيه شكرا لكل حد شجعني.
وقفنا في الجزء الاخير من السلسلة التانيه عند الصباغ ومراته لما وصلوا . وده اللي حصل. اتفضلوا وهيا داخله قالت يبقي بيحبك اوي لسه باقي علي العشره ومجرجرنا لغايه هنا كنا دخلنا البيت ودخلتهم وروحت وراها وقومت قافش في طيزها جامد وقولتلها منور يا جمل وحضنتها من ورا قولتلها متخفيش المشوار يستاهل اتخضت وقالت شكلك جرئ اوي اما نشوف وببص ليه لقيته واقف فاتح بؤقه ومش عارف يعمل ايه قولتله منور يا صاصا ولا اقولك بالاسم اللي انته بتحبه ضحكت مراته حته ضحكه لقيته بص ليها وقالها ايه دا يا هوايدا ينفع كده بصيت ليه وانا رايح عليها وقولتله سيبها تضحك زي ما هيا عاوزه يا عرص قامت مسخسخه من الضحك كنت واقف قدامها بالظبط وقومت رافع النقاب مره واحده قالت ايه ده احنا متفقناش علي كده مين اللي قال انك هتشوف وشي وانته مقولتولش ليه يا معرص لسه هيتكلم قومت حاطط صابعي علي بؤقها وقولت هوا قالي بس انا مش بسمع الكلام وبعدين انا هشوف الكس ده وقومت ماسكه جامد يبقي مش هشوف الوش الجميل ده وبمشي ايدي علي شفايفها سرحت لحظه معايا وبعدين قالت لا مش هيحصل يلا يا محمد قومت ماسك كسها جامد لغايه ما وجعها وقولتلها اخر حاجه عملتوتها بمزاجكوا هوا دخولكم من الباب ده اللي بعد كده كله بمزاجي ماشي يا موزه انا بحب كل حاجه بالاتفاق علشان الكل يبقي مبسوط فبلاش تخليني اعمل حاجه تزعلك ماشي يا قمر انتي خايفه توريني وشك ليه ما انتي زي القمر اهو وهيا فعلا كانت شبه ورده الجزائريه وهيا صغيره وعندها نفس الرقبه وبعدين بلاش تحطي جوزك في موقف وحش لانه مش هيقدر يكسرلي كلمه فبلاش تزعلوا من بعض عديها كده احسن واوعدك انك هتتبسطي بطريقه عمرك ما اتبسطتي بيها قبل كده ولو قولتي غير كده انا هنفذلك اللي انتي تقولي عليه قالت كلام جد قولتلها جربي هتعرفي اني ارجل واحد عرفيته في حياتك قالت 10الاف جنيه قولتلها ثواتي دخلت فتحت الشنطه طلعت منها فلوس كنت جايبها بالصدفه لاسلام وجيبت للمبلغ وحطيته علي التطربيزه قولتلها الفلوس اهي وانتي اللي هتحددي انتي وضميرك بصت ليا وعنيها لمعت بإعجاب وقالت ماشي بس انا صعبان عليا فلوسك وهيا بتضحك قولتلها ولا يهمك يا جمل فداك خشي الاوضه ظبطي نفسك قالت انا هلوحك قولتلها في انتظارك روحت قعدت علي الكنبه جنب الصباغ وولعت سيجاره حشيش واديته واحده وهوا ساكت قولتله عاوز تقول ايه قالي انت عملت معايا كده ليه يا باشمهندس انا عملتلك ايه قولتله بص انا معملتش حاجه انت اللي عملت ليه تضحك علي الستات وتحاول تبتزهم انا ظهرت بس علشان تبطل يمكن كان اللي انت عاوز تعمله ده يوقعك في حد ظالم يزعلك انما انا مهما حصل عمرى ما هفترى عليك طالما بتسمع الكلام وانت عارف طلباتي بسيطة ومش هتزعلك وممكن تكون بتبسطك حاول تستمتع ومتخافش انا مش هزعلك طول مانت بتسمع الكلام خلصت الكلام والسيجاره ولسه برفع عيني لقيت هوايدا داخله علينا اوف ايه ده لابسه لبس تلميذه جيبه كاروهات حمرا في اسود واسعه طولها 20سنتي يعني مغطيه طيزها بالعافيه وقميص أبيض مفتوح من فوق ومربوط علي بطنها وشراب ابيض طويل لغايه فوق الركبة وجزمه حمرا كعب عالي ومربع عامله ضفرتين في شعرها الكستني وحاول تتخيل الطقم ده علي واحده طولها حوالي 180 ووزنها 110 وبياض يجنن معموله من القشطه فخاد فظيعه بطن بارزه شويه من بين القميص والجيبه والسره غطسانه الشق اللي بين البزاز بيلمع جمل داخل عليا قومت وقفت من الاندهاش حتي جوزها كان مندهش مسكت ايدها وقولتلها باين عليكي غاويه بورنو ومثقفه ضحكت وقالت اه قومت واخد شفايفها بقطعها وايدي بتلعب في طيزها العريضة وبتخش تحت الجيبه والاندر الابيض لغايه ما ايدها جت علي زوبري اللي كان شد بس مش علي الاخر وسابت بؤقي وقالت ايه ده كل ده زوبر قولتلها اه قالت لا انا أنزله بقه اتعرف عليه نزلت فتحت سوسته البنطلون ونزلت البوكسر وطلعت زوبري اللي شهقت لما شافته وقالت يخربيتك انت ميبانش عليك ومسكته في ايديها تستكشفه وكان واضح عليها انها معجبه بيه وبعدين حطت لسانها وبدات تلحس الراس والعرق وهوا شد وقالت معقول كل ده زوبر وبدات تاخده في بؤقها وبتجاهد بس عندها إصرار والميه خارجه من بؤقها وانا بدأت استمتع وبعدين بصيت علي جوزها لقيته ماسك زوبره منفوخ في الهدوم وهايج علي الاخر خبطت عليها بصتلي شورتلها عليه غمزت ليا وهوا في بؤقها وبعدين طلعته من بؤقها وبصتله وقالت تعالي يا عرص اقعد حنبي نزل علي ركبه جنبها بصت وقالتله شايف الزوبر يا خول بص قرب وزقت دماغه لغايه ما وشه لمس زوبري وقالت شايف الزوبر جامد ازاي اقتح بؤقك قالها لا قالت افتح بؤقك بقولك قالها مش هينفع انا عمري ما عملت كده قالتله وانت عمرك شوفت زوبر زي ده قالها لا قالت خلاص افتح بؤقك قالها بتردد لا. قالت خلاص قوم اخرج بره استناني قالها ليه قالت يا تمص يا تخرح وبصت ليا قولتله انا مقدرش اكسر كلمه المدام سكت شويه وهيا متأكده ان هرمونات الدياثه عنده هتخليه يعمل اي حاجه علشان يفضل وفعلا غمض عينه وحط زوبري في بؤقه واول ما اخد الراس قالت استني قوم اقلع هدومك كلها وشدته منه وحطته في بؤقها وهوا في ثانيه بقي ملط ونزل جنبها لواحده بصتله وقالت ايه عاوز تمص هز دماغه يعني اه قالت طيب خود يا شرموطه وفعلا اخد زوبرى في بؤقه وقعد يمص فيه وهيا بتلعب في حلماته بصوابعها وهوا بيهيج وبيمص باستمتاع وبعدين نزلت علي حلمه صدره ببؤقها وهوا اول ما شافيفها لمست حلماته كأنه اتكهرب ونزلت بايدها علي طيزه تحسس عليها وبصابعها تحسي علي الخرم وهوا بيتلوي وناسي نفسه مع زوبرى خالص ييمص بطريقه بنت متناكه وبياخد جزء كبير من زوبري للاخر وبعدين يطلعه وهيا بتحاول تدخل صابعها فى خرمه وهوا يتألم وبعدين اول ما استسلم قامت شاده دماغه وقالت انت استحليت المص يا متناك وقامت وقفت وقالت قوم قلعني يا عرص علشان الزوبر ده يفشخني فعلا قام فتح القميص وقلعها وبعدين سوسته الجيبه ونزلها وبعدين لفها وفك البرا الابيض وبعدين نزل على ركبه وقلعها الاندر وخدته منه حطته في بؤقه وقالت نخش الاوضه يا دكر قولتلها يلا يا لبوه نزلت جوزها علي الارض علي ايده ورجله والاندر في بؤقه وسحبته وداخله علي الاوضه والطيز العظيمه دع ماشيه تترج قدامي بتعمل تموجات وهي ماشيه وانا بقلع هدومي وداخل وراها وصلت السرير ونامت علي ضهرها علي طرف السرير وفتحت رجليها ورفعتهم وقالت ايه رايك في الكس ده يا دكر فعلا كس ابيض بيلمع مفيش شعرايه ولا منطقة غامقه مشقوق بالطول وملوش شافيف برازه وفوقه زنبور احمر صغير بس خارج بره فعلا نزلت عليهه اتأمله ورحت عليه بلساني الحس فيه من تحت لفوق واضغط علي الزنبور بلساني واجيب من تحت لفوق وهيا توحوح وتقولي اوف ايه ده انت بتعمل ايه انا اول مره حد يلحس لي كده وبعدين دخلت صباعي في طيزها اللي كانت مستعمله وانا شغال واخد الزنبور باسناني لغايه ما بقت توحوح وفضلت شغال بسرعه وصباعي بيلعب بسرعه لغايه ما اتشنجت وجابت عسل تقيل زي العسل فعلا ورفعت دماغي قالت لجوزها تعالي يا معرص الحس اللي نزل مني ده انا اول مره اجييب قبل ما اتناك وقومت وقفت وهوا نزل يلحس كسها باستمتاع لغايه ما اخد العسل كله وقالت قوم بقي بل زوبر سيدك علشان ينيك مراتك وفعلا لف بدون كلام واخد زوبري في بؤقه يمص فيه ويغرقه لغايه ما قالتله كفاية يا متناك انت حبيت المص ولا ايه يلا يا معرص حطه في كس مراتك بايدك وفعلا مسك زوبري وقربه من كسها وقعد يمشيه علي كسها من بره ويفرشها بيه لغايه ما سخنت وقالت حطه بقي يا معرص ضحك نفس الضحكه الصفرا قالتله حطه بدل ما اقوم اخليه يحطه في طيزك يا خول فعلا ظبط الراس علي الفتحه وانا جطش زقيت شويه لغايه ما الراي دخلت قالت اح هوا ده الزبر اللي يملا بيوجع بس شكله جامد قومت زاقق شويه قالت اح بالراحه هيفشخني قومت مكمل لغايه نصه قال اوف ايه ده هوا فيه كده زوبرك كبير بس بيهيج قومت مكمل لغايه اخره قامت مصوته وقالت مش كده حرام عليك تعالي يا معرص الحس بزازي فعلا نزل المعرص علي بزها الشمال وكان شكلهم يهيج فعلا طبقين جيلي من الحجم الكبير فضلت اشتغل واسرع واحده واحده وهيا صوتها بيزيد مع سرعتي وسخنت اوى وانا رفعت رجليها واشتغلت بسرعه وهيا منظرها بهيج وهو بيرضع في بز وماسك التاني وقام علي ركبه واداها زوبره في بؤقها بصت له وقالت قول لسيدك الاول امصلك ولا لأ قولتلها براحتك انتي ومزاجك فعلا اخدت زوبره في بؤقها بس دخلت ايدها بين رجليه وحطت صابعها في طيزه واتنفض لما لسعته البعبوص وقالها بلاش كده لو سمحتي قالتله هوا كده لو عاوزني امص زوبرك هبعبصك لو مش عاوز بلاش فعلا سكت وساب نفسه وهيا بتحفر في طيزه وهيا بتمصله وانا شغال نيك فيها لغايه ما جاب في بقها وهيا جابت معاه وبلعت اللبن كله واخدت نفسها وقالت ايه كميه اللبن دي يا خول انت بتهيج من طيزك كويس اني عرفت وهو اترمى جنبها علي السرير وقامت اخدت وضع الدوجي علي طرف السرير ونيمته قدمها وكان علي بطنه وفاتح رجليه وانا ركبت زوبري في كسها وحطت صابعها الكبير في طيزها وفضلت شغال وانا شغال وهوا بيتلوي وهيا عماله تقولي زوبرك نار كل ده زوبر شادد اوى وتنزل تلحس خرم طيزه وهوا زوبره بقي حديده وهيا تقوله هيجت يا متناكه صابعي عجبك بعد كده تحلق طيزك مش عاوزه فيها شعرايه وانا برزع فيها وماسك فقلتين طيزها الجبارين وبعدين طلعته ومشيته علي طيزها وبحك في الخرم وقالت هيجتني دخله بقي في طيزي بس بالراحه علشان متشرمش وفعلا تفيت على خرمها وسديت زوبري وزقيت الراس اللي دخلت مع صويتها وقامت غارزه صابعها كله في طيز جوزها اللي صوت هوا كمان سبتها شويه وبعدين بدات اتحرك وهيا توحوح وانا ازود وهيا تزود في طيزه وهي عماله تقول كلام يهيج اح يا طيزي كل ده زوبر اوف عليك وجوزها واخد صابعين في طيزه وسايح على الاخر وبيوحوح زي المرا وبعدين قومت رازع زوبري لاخره لغايه ما بقيت بخبط في الجبلين وهيا تصوت وجوزها يصوت وانا شغال وطيزها وسعت وبقي زوبري بيجرى فيها وبقيت بخرجه من طيزها ادخله كسها والعكس وهيا مش عارفه وخلت جوزها في وضع الدوجي وحطت بؤقها في خرمه وهيا بتحلب زوبره وانا ببدل بين الفتحتين وهيا توحوح وتقوف عاوزه اتناك اح افشخني وبعدين زقت جوزها نيمته علي ضهره وطلعت قعدت فوقه ودخلت زوبره في كسها ونامت عليه وفتحت فلتين طيزها بايدها وقالت دخله في طيزي بس بظلم عاوزه اتفشخ قومت طالع وراها وحطيت زوبري علي اول خرمها وقومت نازل بتقلي عليها مره واحده قامت ضربت صوت جاب اول الشارع وقامت عاوزه اموت نيكوني بسرعه بقيت انا وهوا بنسابق وهيا مزنوقه بينا قالب قشطه بينا وهيا صويت متواصل لغايه ما جوزها اتشنج وجاب في كسها ونام علي ضهره وهيا بتحيب معاه وانا قومت وهيا نزلت جنبه اخدت نفسها وقامت مسكاه من شعره جابته علي كسها وقالت الحس لبنك وعسلي يا متناك ونزل يلحس بشراهه وهيا اخدت زوبري في بؤقها ونزلت مص وهوا بيلحس لغايه ما خلي كسها بيلمع وبعدين قامت مسكته من شعره نيمته علي بطنه وجابته يمص زوبري وها كان خلاص وطلعت وراه وجابت فرشه الشعر وحطت علي ايديها زيت وبدات تدخلها في طيزه وهيا قاعده علي ضهره مثبتاه وانا بفشخ بؤقه نيك وهيا بتفشخ طيزه وهوا نايم علي بطنه وانا ايدي بتلعب في بزازها و بلحس رقبتها لغايه ما حسينا انه مبقاش يتحرك وهيا قامت من فوقه كان شبه مغمي عليه نيمته علي ضهره وجابت دماغه علي طرف السرير ووقفت علي الأرض وحطت دماغه بين فخادها وهيا فاتحه رجليها وبتنزل علي وشه بكسها وقولتلها استني نشوفه ماله قالت دا متناك انا اللي عارفاه ده مش قادر من الهيجان وهيا بتدعك كسها في وشه وقومت واقف وراها وغارز زوبري في طيزها وقعدت انيك فيها وهيا بتتلوي وقالت بص بقى طيزي كسي بؤقه والعكس قولتلها يا بنتي دا مات قالت اسمع اللي بقولك عليه ده جوزي وانا عارفاه دلوقتي زوبره هيبقي زي الحديده وفعلا بدات بطيزها وبعدين كسها وبعدين احشر زوبري في بؤقه وهيا واخده زوبره في بؤقها عشر دقايق علي الوضع ده وبعدين قالتلي بص زوبره فعلا لقيته واقف وهيا حاطه ايد الفرشه في طيزه وكملت اكتر من تلت ساعة واحنا التلاته مستمتعين بالوضع ده ومحدش عاوز يغير وهيا تقولي ايه ده انت مش بتجيب حرام عليك اخرامي كلها اتهرت حرام عليك نار انا اول مره اجيب اكتر من خمس مرات ارحمني بقي قولتلها اتكيفتي ولا لسه قالت انا اول مره اجيب كده انا اتصفيت حرام عليك العرص ده جاب مرتين وزوبره لسه واقف ارحمني بقي قولتلها يعني المشوار يستاهل قالت انت مش طبيعي انا عمري ما هسيبك هات بقي علشان خاطرى كنت فعلا قربت اجيب بقالي نص ساعه في الوضع ده بس قولتلها عاوزاهم فين قالت في طيزي ولو اني نفسي تروى كسي اوي قولتلها ومش عاوزاهم في بؤق الخول ده قالت اح يا ريت اشوفه كده وهوا بيشرب لبنك بس محتاجهم في طيزي قولتلها ولا يهمك التلاته قالت ازاي قولتلها هتشوفي وفعلا حطيته في طيزها وسرعت جامد وهيا بتوحوح وبتكبس علي وش جوزها وهيا مش راحمه زوبره لغايه ما جيبت في طيزها ومليتها لبن وبسرعه نزلت كملت في كسها لغايه ما اتملي وطلعته دعكته شويه وحطيته في بؤق جوزها مليته لبن ونزل علي وشه وهو كان بيجيب في بؤقها قامت من عليه لقت وشه غرقان لبن وكانت عاوزه تحط لبنه في بقه لقيته غرقان نزلت علي الارض وفضلت تبوس فيه وتلحس اللبن وتشربه وهوا يشرب لغايه ما حطت دماغها علي طرف السرير وهي قاعده علي الارض وريحت وهوا لف نام علي جنبه وانا واقف بصيت لمكان الكاميرا وعملت علامه النصر وقعدت ولعت سيجاره بعد اكتر من ربع ساعة قامت وجيت عليا قامت بيساني في بؤقي وقالت انا عمرى نا اتمتعت كده انا مش عارفه اشكرك ازاي بس اكيد انا عمرى ما هسيبك ولازم نتقابل تاني قولتلها خليها بظروفها لاني مبكررش الحاجه مرتين اانا بحب التجديد قالت انا معاك في اي حاجه بس متحرمش من الوحش ده وهيا ماسكه زوبري ودخلت تاخد دوش وكان الصباغ بدأ يقوم وهو ماسك طيزه اللي اتفشخت وجه عليا وقالي برغم اي حاجه انا عمري ما اتمتعت كده شكرا يا هندسه ولازم تعرف اني هعمل اي حاجه تطلبها لانك سترت عليا قدامها شوف حضرتك عاوزني اعمل ايه قولتله ولا حاجه لو احتاجتك في حاجه هقولك بس اوعى تعمل حاجه مع اي واحده لاني ولو عرفت مش هرحمك قالي توبه انا ما صدقت المره دي عدت على خير وشكرني وهيا خارجه من الحمام لافه الفوطه عليها صاروخ فعلا انا قولت معقول انا كنت راكب الصاروخ ده بصت عليا وقالت اكيد هنكررها تاني قولتلها لو عاوزه دلوقتي يلا قالت معقول دا انا مش قادره المس جسمي في الحمام انت موتني ضحكت وقولتلها خليكي فاكره انك اللي قولتي لا ولبست وجوزها لبس وودعوني وخرجوا في ثواني كان اسلام قدامي قالي ايه ياعم ده انت جبار دانا جيبت مرتين وانا بتفرج الحلقه دي هتكسر الدنيا قولتله حلوه قالي نار انا طلبت عشا نتعشي وافرجك عليها انت فخر لمصر وفعلا خدت دوش وخرجت لقيت الاكل وقالي تعالي بقي نروح الشاليه التاني علشان افرجك وفعلا روحنا اتعشينا واحنا بتتفرج وانا فعلا التصوير من اكتر من كاميرا كان فارق جدا وكمان المونتاج والصوت كان واضح وده كان فارق جدا ده كله غير ان هوايدا كانت صاروخ بمعنى الكلمه ولعنا كام سيجاره حشيش وبعدين نمنا وصحينا الصبح رجعنا بورسعيد بعد الاتفاق علي الشغل اللي جاي وكلمنا مهندس الديكور اللي قال اننا ممكن نستلم علي الاربع الجاي واسلام اكد عليه اننا لازم نستلم التلات باي شكل وفعلا اتفاقنا علي كده وتاني يوم رجعت الشغل وكان عندي شغل كتير اوى في تعديلات المكن وكنت عاوز اخلص التلات علشان اخد الاربع والخميس اجازه علشان اظبط الشقه واعمل افتتاح للنيك الخميس وفعلا كان اسبوع مرهق جدا وخلصت التلات وكان قدامي اكتر من اختيار علشان ابدأ بيه وكلهم جاهزين اولهم ايمان اللي كانت هتموت وانيكها والظاهر ان سهر ام كريم سخنتها وحكت لها وكانت كل يوم تكلمني وانا معدي انها عاوزه تشكرني بشكل شخصي وكل يوم التلميحات تزيد لغايه ما في يوم قالتلي هوا انا مش عجباك ولا ايه قولتلها نعم قالت هوا حد قالك ان اكلي وحش ولا اكل ام كريم هوا اللي عاجبك قولتلها لما ادوق اقولك اكلك الاحلي ولا اكل ام كريم وكانت استوت على الاخر وطبعا ام كريم وناديه اخت جوزها اللي كانوا عاوزين يردوا الزياره ومعاهم وليد اللي كان هايج اوي علي اخته ونفسه يشوفها بتتناك ويشارك في النيك وكمان ماجده صاحبه نسرين اللي كانت هتموت وتتناك وقالت انها محضرالي مفاجاه واحده صاحبتها فكرتني بيها لما كنت بروح تدريب في المدرسة اللي بتشتغل فيها اسمها نجوي وكانت صاحبتها الانتيم ودايما يمشوا مع بعض كان جسمها يخبل ونوع انا مجربتوش طبعا كانت صابرين قرفاني هيا وفرحه بس انا مكنتش متحمس ليهم وممكن اجييهم مع بعض وانهارده التلات ولازم اقرر فضلت افكر شويه لغايه ما قررت انها تكون ايمان لانها عجباني بص انا عاوز شويه بهارات خليها هيا ونصيبها بقي الضهر كلمتها وقولتلها اني مستنيها في المكتب وجت في ثواني واتخانقت مع المشرف بتاعها في الشغل علشان قامت من غير ما تقوله وبعدين راحت الحمام ورجعت عليا في المكتب وانا قاعد دخلت سلمت عليا وقالت اخيرا هتحن عليا و تدوق اكلي قولتلها عرفتي ازاي انا هدوق قالت اومال بعتلي ليه قولتلها يمكن عاوز اطمن عليكي قالت بي ضحكت من رد فعلها وقولتلها لا محتاج اكل طبيخ بيتي سخن المهم يكون سخن ويكون حلو قالت اكيد دا سخن نار من زمان اما الحلو ده هيكون مفاجاه قولتلها تمام قالت بكره قولتلها لا انا اجازه بكره وبعده خلينا الخميس علشان اريح بكره قالت خلاص انا هعمل اجازه يوم الخميس واكون عندك من الصبح علشان الاكل يكون سخن قولتلها تمام هستناكي علي الساعه واحده الضهر قالت تمام اكتبلي العنوان وهكلمك قبل ما اجي قولتلها تمام يا قشطه قالت ربنا يقدرني علي رد جمايلك يا هندسه ضحكت بشرمطه ومشيت بعدها بساعه كده لقيت ماجده بتتصل بيا قولتلها ايه يا وحش قالت ما انت تقلان علي الوحش قولتلها ايدا يا مزه ما انا قولتلك اني بوضب الشقه وهتخلص واكلمك قالت ما قولتلك تعالي عندي البيت قولتلها ما رديت عليكي قولتلك اني مش بعرف اخد راحتي الا في بيتي قالت طب امتي يا دكر دا انا جيبالك مزه احلامك في المراهقه دا انته اكيد ضربت عليها عشرات بالهبل قولتلها ومين سمعك فعلا انا كنت بموت في جسمها ووشها اللي كان شبه وش القطه الشقيه ده قالت اوف بقي عليها لما بتسخن نار يا مازن هتموت وحد يكيفها نفسها حد يكيفها لغايه ما تشبع قولتلها انتي بتسخنيني يا شرموطه ماشي يوم الجمعه هستناكوا قالت بجد قولتلها قولي لابله نجوي اني مستنيها تديني درس خصوصي يوم الجمعه هيا واختها الكبيره ماجده اللي هتقفشني وانا بتحرش بيها في الدرس قالت تمام الرساله وصلت وهظبط علي كده قولتلها هستناكوا الساعه 5قالت تمام يا دكر قفلت معاها وقولت يومين ورا بعض تعويض عن بهدله الايام اللي فاتت خلص اليوم وكلمت اسلام قولتله علي الشغل الخميس والجمعة وسالته علي فيديو هوايدا والصباغ قالي انه نزل البرومو بتاعه ومكسر الدنيا وعليه طلب جامد وانه بكره هيقفل الطلب عليه وهيدي اعلي عشرين سعر وقالي انه هيقابلني بليل علشان نروح نستلم الشقه وفعلا روحت اتغديت ونمت شويه وصحيت علي تلفون اسلام اللي قالي انه في الشقه قولتله تمام هلبس واجيلك نزلت روحت ليه وقابلنا المهندس وسلمنا الشقه ومشي وبدأ اسلام يعرفني اسرار البيت واداني موبايل جديد اسمه سمارت فيه تطبيقات كتير واني من خلاله اقدر اتعامل مع اي جهاز في البيت حتي السخان والدوش والنور والتكيف والاهم الكومبيوتر اللي وراهوني وكان كيسه راسيه مش زي العادي وشاشه في الحيطه 30بوصه وقالي انه هيفضل شغال علطول انت هتطفي وتقفل الشاشه بس وان التسجيلات هتروح عليه لواحدها انا بس لما اجي اعمل فيديو خاص هشغل برنامج مونتاج الكتروني وفتح الشاشه وراني الكاميرات كلها 108كاميرا مغطيه البيت كله مفيش واحده فيهم واحده ظاهره وكمان فتح ليا تطبيق الباب وقالي انه كل نص ساعه البرنامج هيبعت ليا رقم سري لفتح الباب وانا داخل البيت ابص عليه واكتب الرقم وكمان لو عاوز ابعت حد البيت اول ما يقرب علي الباب يكلمني اديله الرقم اللي هيفتح معاه مره واحده لانه هيتغير وعرفني ازاي الكنب بيتحرك فوق وتحت وورا وقدام بمفاتيح من الجناب والطربيزه الكبيره اللي في الانتريه بتعلي وتوطي و كراسي البار اللي علي المطبخ والسراير الصغيره والكنبه الشازلونج الجلد واوضه النوم والسرير المدور اللي في ضهره مرايا وبيلف وبيعلي ويوطي من المفاتيح والإضاءة وحتي البلكونه المفتوحة علي الاوضه والالوميتال والتنده اللي بيشتغلوا برضه بمفاتيح طبعا ده غير ان الشقه كلها عازله للصوت وقد ايه انا كنت مبهور وكانه حلم قعدنا شويه وسالته علي التكاليف قالي ان الموضوع زاد شويه قولتله تمام احولك المبلغ قالي لا بص انا كده كده الفلوس بتجيلي هخصم منها المصاريف واحولك الباقي علي حسابك قولتله تمام سابني ومشي وانا فضلت شويه الف في الشقه اجرب كل حاجه وبعدين روحت وقولت لوالدتي اني هروح شفتي بكره وبعد شويه نقاشات وتدخل من ابويا اتفقنا اني هنقل شقتي واكيد هبقي موجود معاهم بشكل متواصل ودخلت نمت وصحيت الصبح كنت اجازه نزلت روحت هايبر ماركت مشهور عندنا اشتريت كل نواقص البيت وشويه حاجات اكمل بيها وشويه عصاير وشكولاته مستورده وعملت خزين حلو للبيت وفاكهة وانا بشترى لقيت تلفون مكنتش اتوقعه مين وايه اللي فكرها بيا تاني.
ده اللي هنعرفه في الجزء الجاي أشكركم علي حسن المتابعة وتعليقاتكم اللي بتشجعني اكمل
السلسله الثالثة
الجزء التاني
وقفنا في الجزء اللي فات لما كنت بشتري حاجات للبيت وجالي تلفون واول ما شفت النمره قولت ايه اللي فكرها بيا تاني وزي ما توقع احد المتابعين الاعزاء كانت سها فعلا الو سها ازيك اخبارك ردت عليا تمام انت اخبارك قولتلها تمام قالت مازن عاوزه اشوفك انت فين في الشغل قولتلها لا انا اجازه انهارده كنت بشتري شويه حاجات كده قالت تمام ممكن اتكلم معاك شويه قولتلها مفيش مشاكل اللي انتي عايزاه انا قدامي نص ساعه اودي الحاجه اللي معايا البيت واكون فاضي قالت تمام اقابلك كمان نص ساعه في البيت قولتلها تمام فعلا كان فاضل شويه حاجات صغيره جبتها وروحت علي البيت لقيتها واقفه قدام الباب وقالت انت غيرت كالون الباب قولتلها لا انا عملت شويه تغيرات في البيت كله اتفضلي وفتحت الباب بالرقم السري وكانت واقفه مستغربه دخلنا وديت الحاجات المطبخ وقولتلها تشربي ايه عصير ولا قهوه قالت بقيت بتعرف تعمل قهوه قولتلها لا المكنه اللي بتعمل مش انا وفعلا عملت 2 اكسبرسو وقعدنا علي الانتريه بعد ما لفت في البيت كله تتفرج عليه وقعدت قلعت الطرحه وانا كنت مستغرب وشميت ريحه نيك قومت ماسك الموبايل وفاتح برنامج المونتاج الالكتروني والتسجيل وهيا بصت ليا وقالت موبايل جديد قولتلها اه قالت اصلك مشغول بيه ومش باصصلي قولتلها ابدا وحطيته جنبي وقولها اتفضلي انا معاكي قالت انت بتكلمني رسمي كده ليه هوا انا عملتلك ايه قولتلها ولا حاجه انا بتكلم علي اساس اخر مره اتكلمنا فيها قالت انت لسه زعلان مني قولتلها انا مش زعلان انتي اللي كنتي زعلانه وسبتيني ومشيتي قالت ما انته قولتلي كلام ينرفز قولتلها انا قولتلك كلام حقيقي وقبل اي كلام انا لسه عند كلامي بص ليا جامد وسكتت شويه وقالت بس انت واحشني قلتلها طبعا وانتي كمان قالت هوحشك ازاي وانت هايص مع الستات قولتلها وانتي عرفتي منين قالت عليا انت اللي يجربك عمره ما يسيبك. جت لزقت فيا وهيا بتمشي ايديها علي صدرى وقامت مقربه مني وواخده شفايفي بتقطع فيهم واندماجنا في بوسه جامده مص شفايف والسنه بتسلم علي بعضها واول ما خلصنا قالت ثانيه وجايه ودخلت الاوضه 5دقايق وشميت ريحه البرفان وقالت حبيبي ما تيجي تقعد معايا في الاوضه احسن قولتلها ماشي روحت لقيتها نايمه علي السرير ملط وحاطه علي بزازها وحلماتهاذ شيكولاته ومربعه ايديها تحته وطبعا هيا بزازها كبيرة ومشدودة وركزت شويه لقيت خط شيكولاته نازل من بطنها لغايه كسها بصيت ليها قولتلها مهما عرفت ستات انت ليكي طعم مختلف وبتعرفي تثيريني قالت بكل محن بجد رديت عليها قولتلها انت اول واحده وقفت زوبري غير مراتي وخلتيني اعمل كده قالت طب ما تيجي تدوق الشيكولاته بقي بي اقلع علشان انت واحشني وكمان نفسي المس زوبرك ومعلش اديني سيجاره عاوزه اشربها وانت بتلحس الشكولاتة فعلا خرجت جبت السجاير وولعت واحده وناولتلها وقلعت وانا بيص ليها وهيا بتشرب السيجاره وهيا ملط والشوكولاته علي بزازها وجسمها انا وانا بكتب وبفتكر للمنظر حسيت بأثاره جامده واكيد اي حد هيقرى ويتخيل المنظر اكيد هيهيج المهم بعد ما قلعت نزلت علطول علي بزها الشمال وكان نحيتي وزي ما اكون جعان قعدت الحس من بره لجوه واضيق حلقه الشيكولاته بشكل دائري لغايه ما بقت قد الهاله الغامق بالظبط كانت هيا خلصت السيجاره واخدت طفيتها ونزلت اخدت المنطقة دي بافترا وكنت بحاول افتح بؤقي علي الاخر واخد المنطقة كلها واخرجها من بؤقي وانا بلحسها وهيا ماسكه زوبري في ايدها وبتصوت وتقولي حرام عليك بتعمل ايه كنت استقريت علي حلمتها اللي وقفت اوي وقعدت الحس واعضعض بسناني بشويش واشدها بسناني لبره براحه وتقولي اوف انت مفتري طلعت علي السرير وميلت علي البز التاني ونفس اللي حصل مع الاولاني لغايه ما وصلت للحلمه وكنت خلصت كل الشيكولاته وبعضعض في الحلمه وهيا بتوصت وتقول الجيران هيخبطوا علينا قولتلها متخافيش الاوضه عازله للصوت صوتى زي مانتي عاوزه قالت انت ظبطت الشقه بقه كنت قرصت علي حلمتها باسناني قالت اح عليك قومت نازل بين بزازها وفضلت الحس وانا نازل لتحت وهيا بتتلوي ووصلت لسروتها ودخلت لساني فيها وهيا زي الافعي مش علي بعضها وبعدين لفيت نزلت بين رجليها وكملت من عند ما وقفت وانا نازل لتحت لغايه ما وقفت فوق كسها بالظبط وطولت شويه ورفعت راسي وهيا هتموت وجبت مخده صغيره ورفعتها علشان احطها تحت طيزها وحطيتها لقيتها حاطه في طيزها حاجه كده اللي باين منها دايره فيها فص كريستال وانا مش عارف هيا ايه نزلت بلساني من تحت لفوق الحس كسها اللي كان طويل وكنت بطلع بلساني ببطء لغايه زنبورها واقف شويه عليه وبعدين. انزل اجيب من تحت تاني كام مره بكرر وبسرع كل مره لغايه ما اتشنجت وجامد وقامت مفرقه الدنيا وبلت السرير وهيا بتصوت قالت انا بقالي كتير اوي محبتش كده ما تيجي تفتحني ابوسك ايدك قولتلها الموضوع ده اتكلمنا فيه قبل كده هوا زوبري مش واحشك قالت لا واحشني دانا هموت عليه وقامت نزلت علي الارض وقعدتني علي السرير واخدت زوبري في بؤقها ونزلت مص ولحس وتنزل من تحت بيوضي تلحس وتطلع تاخدهم واحده واحده في بؤقها وهيا بتلعب فيهم بلسانها وتطلع علي العرق اللي في زوبري لغايه الراس اللي تلحسها وتحطها في بؤقها وتنزل تاخده علي قد ما بؤقها يستحمل اوف وبعدين تاخده بين بزازها بكل شرمطه وهيا بتبص في عيني يخربيتها فضلت علي كده شويه لغايه ما قالت قوم نيكني بقي طيزي هتموت عليك وقامت علطول اخدت وضع الدوجي علي السرير وهيا بتهز طيزها اللي كانت مش بحلاوه بزازها بس الخرم وهوا فيه البتاع ده بيلمع شكله فظيع نزلت قعدت الحس حولين الخرم واحرك البتاع ده بصباعي ومسكته وبدات اطلعه ولما طلعته اتفاجات من حجمه كنت فاكره صغير لقيته حوالي 14سنتي ومبطرخ قولتلها يخربيتك كل ده قالت انا حطاه من امبارح علشان مضيعش وقت وزبرك الكبير ده يخش علطول حطه بقه كله بس بالراحه عاوزاه يطلع من بؤقي فعلا جبتها علي طرف السرير وهيا في نفس الوضع ووفقت بين رجليها وظبطه علي الخرم وبدأت ادخل واول ما الراس دخلت وهيا بتقول احا مهما اوسع زوبرك كبير وبيوجع اوف عدت الراس وموقفتش داخل علطول بس بهدوء شديد وهوا زي ما يكون بيوسع في حاجه بس بالراحه وهيا بتوحوح وتقولي حلو اوي بس فاشخني حاسه اني بتملي واحده واحده احساس ابن متناكه قولتلها انت اكتر مره نكتها بتكلم بجراءه. كده بس انتي بجد اكتر ست بتهيجني وكل ده وانا بدخل لغايه ما وصلت لاني لمست طيزها بفخادي وقالت اوف عليك ان اتمليت عمر ما حد ملاني كده استني بقي دقيقه بس اتعود علي زوبرك وبعدين قطعني وقفت شويه وهيا عماله تتحرك بالجني كده كانها بتوسع طيزها وهى قولي بقي نكت ستات كتير قولتلها وانتي مالك انتي جايه تحققي معايا و**** تتناكي قالت الاتنين بصراحه انا بقالي شهر هتجنن مش قادره ابعد عنك ونفسي ابقي جنبك علطول حتي لو انا اللي هجيب الستات ليك وافتحلك رجليهم انت مينفعش تنيك واحده بس انت لازم تخلي اكبر كمية من الستات تستمتع وكمان انت كمان تنيك اي واحده تعجبك قومت راجع شويه وقومت كابسه تاني قالت اح انت جامد قوي فضلت اشتغل وانا بزود واحده واحده وقولتلها نكمل كلام بعد ما نخلص نيك انتي دلوقتي تتناكي وتستمتعي وانا كنت زودت جامد وهيل بتوحوح وتقولي الشقه عازله اصوت يعني قولتلها صوتي براحتك قالت باعلي صوت اااااح احا يا طيزي احا يا طيزي وانا شغال فيها بدون توقف هيا بصراحه اكتر واحده بتهيجني وبعدين نزل رجليها علي الارض وهيا في نفس الوضع وفضلا شغال لغايه ما جابت واترمت علي السرير علي وشها بعد شويه لقياها بتحط 3صوابع في طيزها وبتقول طيزي بقت نفق قعدت علي السرير وهيا اتزحلقت نزلت علي الارض وبقت يين رجليا ومسكت زوبري لحس تاني من تحت البيوض لفوق شويه وقولتلها يلا بقي عاوز اشوفك وانت قاعده عليه قالت انت عاوز تبوظني بقي انا كده هجيب سداده لطيزي. قولتلها مانتي عندك قالت لا دي بعد ما انزل من عليه هتبقي صغيره قولتلها يلا يا متناكه اطلعي. فعلا طلعت و ووشها ليا وهيا بتبوسني وبتظبط الزوبر في طيزها وبتنزل واحده واحده لغايه ما اخدته كلها واول ما دخل قالت اااح انا اللي جايه برجليا علشان اتفشخ كده يبقى استاهل وبقت تطلع وتنزل بهيجان غريب شويه وقمت شلتها وهيا كده ووقفت بيها وبقيت بمرجحها علي زوبري وهيا صويت متواصل 5دقايق وهيا بتوصت لغايه ما اتشنجت وجابت غرقت بطني ورجليها واترمت علي كتفي نزلتها علي السرير لفت نفسها نحيتي وانا واقف وزبري واقف قدامي وقعدت تلحس الميه من علي زوبري وبيوضي وفخادي وامص زوبري وهيا ماسكه بيوضي وقالت خلاص هموت عاوز لبن طيزي عطشانه اوي قولتلها طب يلي لفي يا متناكه وكل ما هتهيجني هجيب اسرع وفعلا اخدت زوبري وصله مص محترفه وبعدين لفت وقعدت تحرك طيزها بشكل مثير اوي ونزلت رجليها علي الارض ونزلت بجسمها علي السرير وبقت بزازها بس اللي رفعاها وفتحت ايديها الاتنين وقالت خلاص انا سلمت امرى اعمل اللي انت عاوزه انا خلاص بقيت خرقه شرموطه تحت منك اعمل اللي انت عاوزه انا ملكك فعلا احساس الخضوع ده هيجني اوي ركبت عليها وحشرت زوبري فيها جامد بهيجان وهيا تقول انا مش هقولك انك بتشقني انا خلاص بقيت كلي ملكك وانا هايج علي الاخر وشغال بجنون وهيا مش سامع منها غير انات بتهيجني وانا شغال باقصي قوه لغايه ما حسيت اني هجيب وصوتي بدأ يعلي وهيا حست لقيتها وقفت رجليها علي الارض وزي ما هيا قامت سندت علي ايديها وانا بنزل وهيا تصوت باقصي صوت ليها وتقول ااااااح نزل في طيز لبوتك املا طيزها لبن املاها اللي مش بتهدي دي لغايه ما اتملت فعلا وانا بخرجه واللبن الزياده بينزل وهيا بتحوشه بايدها وبتنزل تقعد علي الارض وايدها الشمال بتقفل طيزها علشان اللبن مينزلش وبتقعد قدامي وتقولي اسقيني بقي وغرق بزازي وكانت حفظاني وعارفه حتي انا بجيب قد ايه وازاي وفعلا فتحت بؤقها وانا بدعكه وغرقت وشها وببزازها وهيا بتشرب اللبن وبتحطه في بؤقها لغايه ما اخدت كل اللي علي وشها وبدات تتدعك بزازها باللبن اللي عليها وانا قعدت جنبها وهيا بتعمل كده وبفكر قد ايه البت دي حفظاني وبتحبي وكمان قد ايه هيا زكيه وهيا نايمه علي رجلي وقاعده علي الارض مديت ايدي اخدت سيجاره ولعتها وهيا قاعده علي الارض وحاطه دماغها علي ركبتي خلصت السيجاره وهيا زي ما هيا وبعدين بصت ليا وقالت انا بحبك اوي يا مازن ومش عاوزه ابعد عنك قولتلها لسه هنتكلم في الموضوع ده يا سها قالت بجد خليني جنبك باي شكل انا فعلا مش عاوزه حد تاني يلمسني غيرك وبس شغلني عندك حتي خدامه انا مش عاوزه اتجوز بصيت ليها وقولتلها ايه اللي انت لازم تبقي ملكه مش خدامه وانا اتكلمت معاكي قبل كده بس انا جايه مخصوص علشان اتكلم معاك مخصوص في الموضوع ده قولتلها طب قومي خدي دوش كده وفوقي علي ما اطلب غدا نتغدي سوا ونتكلم يلا قومي يا بت انت استحليتي العلوقيه ولا ايه قالت تمام هاخد دوش واظبط نفسي واجيلك قومت طلبت غدا ولبست شورت وطلعت عصير من التلاجه وقعدت في الانتريه لقيتها خرجت من الحمام دخلت الاوضه وخرجت حاطه مكياج ولابسه اندر سابعه بس وجايه قعدت جنبي قولتلها انتي نسيتي تلبسي برا ولا ايه قالت لا انا سيبالك بزازي علشان عارفه انها بتعجبك ناولتها العصير وقولتلها اكتر واحده في الدنيا بتعرف مزاجي هوا انتي . قالت علشان بحبك بس بص يا سيدي انا فعلا عاوزه ابقي جنبك باي شكل وكمان عارفه انك بتعرف ستات كتير و كمان مش هتجوز وموافقه وكمان ممكن اساعدك في اي ست انته عاوزها حتى لو كانت اعز اصحابي حتى لو كانت اختي وبعدين انا كمان نفسي اشوفك وانت بتنيك انا بتكلم بجد شغلني سكرتيره مثلا قولتلها بصي يا سها انتي الوحيده اللي في العالم اللي مش بحب اكذب عليكي انا هحكيلك الحقيقة بس الاول انتي بتقولي الكلام ده هتعملي ايه مع ابوكي انا عارف انه صعب قالت ابويا كبر ومعتش زي الاول وعاوز يرجع الزقازيق عند اختي هناك وبيقولي انا عاوز أدفن في بلدي يعني هعيش لواحدي بس هوا مستني يشوفني هعمل ايه واقرر اقوله قولي بقي كنت عاوز تقولي ايه قولتلها الكلام اللي هحكيه ده خطير وعارف ان ممكن معنتيش تعرفيني تاني لما تعرفيه بس انا مقدرش اخبي عليكي حتى لو هخسرك قالت انت قلقتني بس انا مستحيل اخسرك مهما حصل قولتلها متقرريش حاجه الا لما تعرفي وبدات احكي ليها كل اللي مريت بيه من اول ما سافرت ايطاليا لغايه حكايه الصباغ ومراته وحكايتي مع اسلام وازاي بعنا الفيديوهات وكسبنا فلوس كتير وانا بحكي جه الاكل قومت خدته من الدليفرى وقالت سيب الاكل دلوقتي وكمل وفعلا حكيت ليها لغايه ما هيا جت وقالت وطبعا انا كنت اول واحده تصورني في الشقه بعد ما ظبطتها قولتلها انتي عارفه انتي عندي ايه وكنت هحتفظ بالفيديو اتفرج عليه لما توحشيني قالت يعني مكنتش هتبيعه قولتلها مستحيل مكنتش هبيعه قالت بجد قولتلها انا عمري ما كذبت عليكي وبعدين انا عندي كتير قالت طب ممكن توريني قولتلها بجد قالت اه واحنا بنتغدي قولتلها عاوزه تشوفي الفيديو بتاعنا قالت فرجني حاجات تانيه الاول وبعدين ابقي اسوفك وانت بتنيكني قولتلها بجد قالت احلفلك يلا قومت افتح الكومبيوتر وهيا قامت زي ما هيا تفتح الاكل وتحطه علي طربيزه بتتفتح في اوضه الكومبيوتر ومش باين عليها اي تأثر بالكلام ولسه لابسه الاندر بس حطت الاكل وانا قولت افتح حاجه فردي الاول علشان الصدمه وفتحت فيديو صابرين وكنت عارف انها تعرفها كويس قعدنا علي الاكل وهيا متابعه ومش بتكلم فيديو 40دقيقه نيك متواصل واحنا قاعدين بناكل وهيا مركزه اوي. الاكل خلص وقومت شلته وهيا مركزه لغايه ما خلص هيا مركزه قالت معلش سيبتك تشيل الاكل كنت معجبه بيك وانت شغال مفيش حاجه تاني قولتلها عندي بس هارد شويه يعني اجمد من كده قولتلها اه اتنين قالت بجد قولتلها اه قالت طب نعمل نسكافيه بقي الاول وفعلا عملت النسكافيه وجت قالت يلا يا عم قولتلها مستعجله قالت اه قومت مشغل فيديو صابرين وماجده واول شافت قالت دي اللي كانت في المره اللي فاتت مش دي مرات اخو المرحومة قولتلها اه انتي عرفاها قالت طبعا بس معرفش انها شرموطه كده قولتلها لا هيا بس بتبحني انيكها قالت طيب وقعدت تتفرح وانا قاعد جنبها وهيا بتحرق سجاير وايدها علي كسها 50دقيقه وهيا بتتلوي وهيا بتتفرج خلصت وكانت هتموت وتتفتح قولتلها اهدي بقي مش هينفع افتحك اصبري بقولك ايه انا مستغربك انتي مفيش اي رد فعل قالت انا مبسوطه قولتلها ازاي قالت مبسوطه بيك و اتاكدت اني مش لوحدي اللي بموت في زوبرك قولتلها بقولك ايه تيجي نتكلم جد شويه قالت تمام اتكلم انا قولتلها اتفضلي قالت انت من الواضح انك داخل علي مرحله تانيه في حياتك واكيد شغل هيجيب فلوس بالعبيط وانت محتاج واحده زيي تكون عارفاك كويس وتكون مصدر ثقة وكمان عندها استعداد تعمل اي حاجه وتساعدك قولتلها تمام اوي حلو قالت انا مستعدة اشتغل معاك مديره اعمالك وانسقلك كل حاجه قولتلها تمام بس لازم تعرفي شروطي قالت اوك قول قولتلها بصي اولا مفيش لا اي طلب اطلبه يتقال عليه لا احنا في شغل ثانيا مفيش عواطف في الشغل نهائي وانتي فاهمه ثالثا تفرغ كامل اي وقت اعوزك فيه الاقيك فيه انشاله الفجر تمام وحسيت وانا بتكلم ان اول مره الموضوع يتبلور في دماغي واني بدات اسستم الموضوع ضحكت وقالت وهتديني كام بقي علي كده قولتلها 5000 دلاور في الشهر وكمان ليكي بونص علي كل واحده تجبيها واي فيديو تشتركي فيه وكمان فيه نسبة من الأرباح اخر كل سنه يعني مرتبك هتخديه وكل حاجه هتعمليها زياده هتاخدي عليها فلوس وكل التعامل بالدولار يعني اقل شهر هتاخدي ضغف المرتب ده عرض خرافي بس مش خساره فيكي ولا في امكانياتك اللي انا عارفها كويس قالت طب هقول لابويا ايه قولتلها قولي له انك جاتلك فرصة العمر وانك هتشتغلي مدير مبيعات لقطاع شرق الدلتا لاي شركه ادويه وان دي فرصة العمر وهيدوكي مرتب كبير وعربية وشقه كمان وبكده هيكون شغلك متقسم علي 5محافظات يعني محدش هيعرف يجيبك انهارده هنا بكره في بلد تانيه بايته بره البيت محدش هيعرف حاجه ولازم تقولي له انها نقله في حياتك كلها ودي فرصة مش هتقدرى تسيبيها وهيا فعلا فرصة العمر والشقه والعربية هديه مني ليكي قالت بجد قولتلها طبعا انزلي نقي العربية اللي انتي عاوزاها وحاولي تشوفي شقه قريبه ولا اقولك ممكن نشترى الشقه اللي جنبي علطول لاني سمعت انها بتتباع ها ايه رايك قالت طب هتبيع الفيديو بتاعي قولتلها لو عاوزه أنزله وتخدي ربع تمنه علطول قالت بعيد عن اني بحبك وبموت فيك بس عرض زي ده مش ممكن يترفض انا موافقه وممكن استلم الشغل من بكره قولتلها هتلحي تظبطي نفسك قالت بص انا جيالك عاوزه افضل جنبك باي شكل انت اديتني حلول مكنتش احلم بيها وكمان هاخد فلوس واعيش حياه مكنتش احلم بيها انا لازم اشكرك علي كده قولتلها خلاص تعالي بقي نتكلم في الشغل وفعلا قعدنا نتكلم في التفاصيل قولتلها انها هتبقي مسئوله عن حياتي بشكل كامل وكمان مسئوله عن الشقه والنواقص و اي حاجه نحتاجها تمام قالت تمام انا بكره في الشغل من الساعة 10الصبح قولتلها بكره فيه شغل وبعده قالت علطول كده قولتلها اه انا مش محتاج بكره منك حاجه انا فيه حد هيجلي علي الساعه 1الضهر انتي هتيجي الصبح تصحيني وتشوفي نواقص البيت وتمشي وانا هخلص واكلمك الفتره دي تكوني شوفتي عربيه ليكي تحاولي توصلي لصاحب الشقه اللي جنبي وتخلصي معاه وانا هديكي الفيزا بتاعتي تخليها معاكي تسحبي منها زي ما انتي عاوزه قالت اوك واللي بينا قولتلها احنا مش اتفقنا علي الشغل اللي بينا هوا انك لما توحشيني هقولك وخلي بالك فيه شغل الجمعه كمان وحكيت ليها علي ايمان اللي جايه بكرة وكمان ماجده ونجوي اللي هيحوا بعد بكره قولتلها قومي روحي بقي والساعه 10الصبح تبقي عندي عاوزك تنزلي انهارده تشترى احلي لبس ليكي حاجه تليق بمديره اعمالي وكمان تفكرى احنا ممكن يكون ايه ناقص عندنا نعمله عاوز افكار جديده تطور الموضوع قالت متقلقيش الموضوع عاجبني اوي واكيد هتلاقي عندي افكار كويسه قولتلها يلا بقي قومي روحي قالت تمام يا فندم كنا بقينا الساعه 6 بليل كلمت اسلاكم وقولتله علي اللي حصل وقالي انت كنت فاكر ان الموضوع مش في دماغك بس الترتيب اللي انته عملته بيأكد علي انك عندك تصور الموضوع وكمان بلان نمشي عليه قولتله مش عارف يا اسلام انا كأن الكلام كنت مترتب في دماغي من غير ما اعرف انا فوجئت بالكلام علي لساني كأني مفكر فيه كويس ومرتبه قالي فعلا غريبه بس ده معناه اننا هننجح لان الدماغ دي عمرها ما ركزت في حاجه وفشلت وبالمناسبة دي بقي انت عازمني علي العشا انهارده علشان كمان اظبط معاك شويه حسابات واثولك علي حلقه الضباغ لانها عملت رقم تاريخي قولتله تمام انا هجيب سها معانا علشان اكيد لازم تتعرفوا ببعض قالي ماشي متنساش تبعت حلقه انهارده هستناها قولتله يا معرص انت عاوز تشوف الفيديو بتاعها قبل ما تشوفها بليل ضحك جامد قولتله هبعتهولك بس اوعي تهيح عليها بليل وتعملنا فضيحه قالي عيب عليك قولتله ماشي هبعتلك الفيديو هنام شويه واقابلك علي الساعه 10قالي تمام كلمت سها قولتلها علي ميعاد بليل وكمنتي انها كلمت ابوها واتفقت معاه بعد ما قالتله انها هتاخد مرتب كبير غير البونص قالت انها كده هتنزل تجيب لبس وتقابلني علي الميعاد ونمت شويه صحيت علي تلفون سها وقومت خدت دوش ولبست وقابلتها وروحنا علي فندق كبير اتعشينا وعرفتهم علي بعض وكان باين في عنين اسلام اعجابه بيها او هيجانه عليها وظبطوا مع واخدو تلفونات بعض وكلمني علي حلقه الصباغ اللي جابت حوالي 800الف دولار في 20مشترك اقلهم 25واكترهم 55الف وسها كانت مبهوره من الارقام طبعا وطبعا اطمنت اننا مش بنهزر وكمان اكدت ليها ان مرتبها ده مجرد بداية وانه اكيد هيتضاعف اكتر من مره وان كل مصاريفها الشخصية من لبس لمكياج لغيارات لبنزين كل ده علي حساب الشغل وقولتلها يلا نروحك قالت وانتوا لسه هتسهروا قولتلها اكله السي فود دي عاوزه نعمر الطاسه قالت هتشربوا ايه قولتلها حشيش قالت طب اجي معاكوا قولتلها لا مره تانيه انهارده لا قالت متخافش قولتلها اسمعي الكلام مش عاوز جدال قالت تمام يا ريس وفعلا وصلناها وروحنا شربنا كام سيجاره حشيش وقولتله ولا يا اسلام الحشيش علي الشيشه حاجه تانيه عاوز اجيب واحده هنا واعمل قاعده عربي ج قالي ماشب يا معلم نظبها بس علشات الفحم ووجع القلب والدخان وكده قولتله انا هجيب عده حلوه شوفتها وانت ظبط القعده مع سعا قالي البت دي عجباني اوي يا مازن قولتله براحتك يا معلم انت وشطارتك بس خلي بالك هيا لسه بنت وبعدين اشك في انك تخلص لانها واقعه في اخوك بس لو خلصت تبقي جدع وتبقي شيلت من علي دماغي بي خلي بالك الغشاء اللي لسه مااتنفتحش ده ممكن يحيب مبلغ حل اتصور وهوا بيتفتح قالي ايوه كده شغل الدماغ الالماظات دي قولتله هتشتغل يا معلم وطلع سيجارتين المارجوينا وشربناهم وجابوا من الاخر كالعادة ونمنا في مكانا لغايه الصبح صحيت علي تلفون سها الساعه 10بالظبط وقولتلها علي رقم الباب ودخلت لقانا زي ما احنا قومنا دخل اسلام الحمام وروح وقالت خش الحمام علي ما احضرلك الفطار وفعلا دخلت الحمام وانا تحت والدوش لقيها داخله عليا بتديني معلقه عسل وقالت ده عسل جبلي بالمكسرات وخدت المعلقه وسابت اللي في ايدها وبدات تحميني بأيديها وتحسس علي جسمي وطولت مع زوبرى قولتلها ايه انتي مش بتشبعي قالت انت هتفتحني امتي قولتلها ليه قالت اكيد ده لو غتثور هيجيب مبلغ كويس قولتلها نتكلم في الموضوع ده بعدين وخلصت وفطرت وهيا مشيت وقالت هجيلك بعد ما تخلص وقعدت اشرب القهوه واستني ايمان ايه اللي هيحصل مع ايمان هنشوفه الجزء اللي جاي .
اتمني اسمع ريكم في تطور الأحداث مناسب ولا مش حلو اتمني اسمع تعليقاتكم اللي هتفيدني كتير شكرا لكل مهتم
السلسله الثالثة
الجزء الثالث
قبل اي شئ احب اشكر ادراه المنتدى علي تثبيت القصه واشكر كل الناس اللي شجعتني بكلام كويس جدا وكمان الناس اللي كتبت ملاحظات .
وقفنا في الجزء اللي فات لما قعدت استني ايمان فعلا الساعه 12ونص الضهر لقيتها بترن عليا قولتلها انا في انتظارك قالت نص ساعه واكون عندك وفعلا الساعه 1بالظبط لقيت الجرس بيرن فتحت الباب وانا لابس ترنج وكانت هيا دخلت سلمت عليا وكان في ايديها شنطه كبيره غير شنطه الخروج شكلها مختلف حاطه مكياج ولابسه بنطلون جينز و عليه فست لونه تركواز وطرحه سودا لغايه نص شعرها اللي صابغه منه خصل برونزية سلمت عليا ودخلت قعدت قولتلها اعتبري البيت بيتك ولا اقوم اعملك حاجه تشرييها قالت لا هقوم انا اعملك حاجه تشربها قولتلها اللي هتشربيه هشرب معاكي قالت طب هشرب نسكافيه باللبن تشرب معايا قولتلها عندك كل حاجه في المطبخ استكشفي بقي بمعرفتك بس فكي نفسك كده بلاش تخنقي نفسك قالت ما انا عاوزه اغير هدومي قولتلها اوضه النوم اهي خشي غيري براحتك وانا هقعد في اوضه الكومبيوتر علي ما تعملي النسكافيه قالت تمام دخلت الاوضه وانا روحت علي الكومبيوتر علشان اتفرج عليها وهيا بتقلع وفعلا دخلت الاوضه وقفلت عليها وحطت الشنطه علي السرير وبدات تقلع الفست اللي كان تحته برا حمرا وقلعتها هيا كمان وبعدين البنطلون وكان تحته اندر سبعه نفس لون البرا ووقفت ملط قدام المرايا تبص علي جسمها اللي هوصفه تاني بعد ما شوفتها لأول مرة ملط وكانت حوالي 165سنتي مدملكه اوي بياض بحمار تحس ان ايدك تعلم لو لمستها رجلين ملفوفه اوي تحس انهم عمودين رخام طالعين من تحت لفوق بلفه عجيبه حتي الركب مش بارزه وفخادها طالعين بيلمسوا بعض لغايه تحت الكس بيكونوا قافلين علي بعض تماما بدون التصاق ومخبين فتحه الكس اللي بان لما فتحت رجليها انه صاحب شفايف حمرا وتحسه مدور مش طويل وكمان في نهايه زنبور صغير بس واقف لبره مش مدلدل والمفاجأة انه مخروم وحاطه فيه فص ولما تلف تلاقي طيز جامده جدا كتلتين من القشطه الصافي بارزين لبره مش بالعرض تطلع علي وسط ضيق بشكل ملحوظ مخلي شكل طيزها وفخادها لوحه وبطن خفيفه وتنه رهيبه وبطنها من فوق ملس طالعين علي بزين تحس انهم طبقين من القشطه الصافية مدورين مش نازلين لتحت وحلمات صغيره وردى ومفيش هاله غامقه حوليهم وده اللي انا استغربته دراعات مش رفيعة ولا تخينه تحس عموما انك مش قادر تشوف اي عضمه في جسمها وكمان مروشه نفسها وعماله 3 تاتو واحد علي درعها الشمال وهوا زهره حمرا ونفس الزهره علي الفخد اليمين وعلي اسفل ضهرها فوق طيزها بين الفلقتين راسمه جوهره بوزها لتحت بين الفلقتين بالظبط بعد ما قلعت ووقفت تتفرج على نفسها في المرايا طلعت من الشنطه كلوت فتله لونه وردي وطلعت طقم سبورت لونه اسود عباره عن شورت استرتش وبادي اسود حمالات عريضة ولبستهم وتحس انه شفاف من كتر ما هوا مشدود وحطت برفان وظبطت المكياج وخرجت علي المطبخ قعدت تفتح الدولايب وجابت الشنطه طلعت منها اطباق ملفوفه وحطيتها علي الطربيزه وعملت النسكافيه وانا كنت هجت علي الاخر وعاوز اقوم انط عليها وانا متأكد انها مش هتقول لا بس قولت اصبر شويه طفيت الكاميرات وقعدت علي الكومبيوتر اقلب فيه وهيا جت حطت النسكافيه وسيبت الكومبيوتر ورجعت قعدت معاها قولتلها انا تعابك يا ايمي معايا قالت علي ايه دا انا نفسي بس ارد ليك جزء من جميلك. انت انهارده ملك تؤمر وانا انفذ قعدنا نشرب النسكافيه وولعت سيجاره وعزمت عليها قالت انت عارف اني بشرب ولا توقع قولتلها لا ده ولا ده اكيد الواحد لما يبقي معاه ست زي القمر زيك لازم يعزم عليها قالت بجد انت شايفني حلوه قولتلها ورايي يفيد في ايه دي حقيقه انتوا معندكوش مرايات في البيت انتي قمر محدش قالك قبل كده وانا ببص في عنيها جامد اتلخبطت وقالت انا بطلت من زمان بس علشانك اشرب وولعت ليها السيجاره وقعدنا نتكلم عادي وكانت مصره تعرف انا عملت ايه مع الصباغ وبعد الحاح قولتلها اني اخترقك الكومبيوتر بتاعه ولقيت عليه كوارث وحاولت تعرف ايه الكوارث قولتلها مش هينفع وكانت المفاجأة انها عارفه وانه قالها لما نام معاها انه بيحب الدياثه وكان بيقولها انه نفسه يشوفها وهيا كده واتفاجئت انها عارفه ولمحت في عنيها لمعه قولت ادوس شويه علي الموضوع قولتلها وانتي ايه رايك قالت في ايه ده مخبول قولتلها لا دي ميول تعرفي انه بيعمل كده مع مراته قالت عارفه بس السؤال بقي انت عملت مع مراته حاجه وهو موجود قولت ليها ليه يعني قالت عادي بسأل قولتلها هيا سهر قالتلك حاجه قالت بصراحه اه قولتلها وانتي جايه برجليكي مش خايفه مني قالت واخاف ليه وانا جايه بمزاجي قولتلها انتي جبتي من الاخر علطول قالت انته اللي بتحب تطول في الكلام انت عارف انا جيالك ليه قولتلها معاكي حق لنا المفروض كنت قومت دخلت عليكي الاوضه وانتي بتغيري قالت انا قعدت اطول يمكن تيجي بس لقيتك مجتش لبست وخرجت وكانت قربت مني اوي قولتلها انا غلطان بس ملحوقه ومسكت بزها وانا ببوسها جامد بعد بوسه جامده قالت نفسي تفرمني انا عاوزه اتشرمط موتني ضرب وشتيمه وافشخني قولتلها نفسك في كده قالت اوي قولتلها بتعرفي ترقصي قالت طبعا قولتلها معاكي قمصان نوم تانيه قالت اكيد معايا قولتلها ماشي قومت روحت قعدت علي الشازلونج وقولتلها تعالى يا كلبه قامت وقفت قولتلها انتي مش سمعتيني بقول يا كلبه يبقي علي ايديك ورجلك وفعلا جت زي ما قولتلها ووصلت لغايه عندي وطبطبت علي دماغها وقومت ضاربها بالقلم قولتلها نزلي البنطلون وطلعي زوبري وفعلا طلعت زوبري مسكته وطبعا اتخضت من حجمه قولتلها خلاص معنتيش تستعملي ايدك تاني ومسكت زوبري قعدت امشيه علي وشها واحركه علي شفايفها وهيا تحاول تاخده واسحبه منها علطول وارجع احطه علي بوقها قولتلها افتحي بؤقك علي الاخر وبدات ادخل زوبري اللي كان صعب في الدخول وبيفشخ بؤقها ونا مصر ادخله وهيا تنزل ميه من بؤقها ونفسها يروح وادخل لغايه ما نفسها يروح واخرجه واتف في بؤقها وقمت وقفت ومسكت دماغها وبقيت بنيك بؤقها لغايه ما تشنق واطلع وبعدين اخبط علي طيزها بايدي وهيا تتلوي وبعدين لفيت قعدت وراها وقعدت اضرب علي طيزها بكف ايدي الاتنين وبعدين قومت جاي من عند الخياطه اللي في نص الشورت بين الفلقتين وحطيت صوابعي وقطعت الشورت اللي كان ضيق واول ما انفتح قام مقطوع علي الاخر وكأنه حابس الفردتين اللي نطوا في وشي وقعدت اضرب عليهم وصوابعي تعلم وفتحتهم بايدي وبصيت علي خرم طيزها اللي كان لونه وردي ومفهوش ولا شعرايه و فتله الكلوت بس اللي في نصه حطيت ايدي علي كسها من بره لقيته غرقان بليت صابعي وقومت راشقه في خرم طيزها مره واحده قامت مصوته جامد قولتلها لسه زوبري لما يخش يا متناكه قالت لا ده هيوجعني اوي قولتلها منا عاوز اوجعك علشان انتي بتبحي كده وقومت ماسك الباضي من ورا وقطعته من الضهر لغايه ما اتفك منظر بزازها وهيا مدلدله خرافي مسكت بزها كله بكف ايدي وقافش فيه جامد وانا بضرب علي طيزها وصوابعي بتعلم وهيا بتتلوي من الشبق وبعدين قومت دمخل صباعين واحد في طيزها والتاني في كسها مره واحده قامت اترعشت وجابت قومت قعدت علي الشازلونج وهيا اخدت نفسها وبصتلي ومستغربه انا قعدت ليه قولتلها قومي بقي البسي قميص حلوه كده على ما احضرلك اغنيه حلوه ترقصي عليها قالت انتي هيجتني وسيبتني قولتلها لا انا عاوزك ترقصي وانتي هايجه علشان اكيفك وفعلا قامت راحت الحمام غسلت وشها ودخلت الاوضه تغيير وانا قعدت علي الكنبه وجيبت الحشيش و مستنيها تيجي علشان اشرب وانا بتفرج عليها وفعلا دقائق ولقيتها خرجت لابسه قميص نوم تل شفاف اسود وضيق وقصير تحت طيزها بالظبط وكل جسمها واضح ومش لابسه اندر وحاطه مكياج وسايبه شعرها وكنت جهزت اغنيه شعبي علي الكومبيوتر وقولتلها دوسي هنا وداست واشتغلت الاغنيه وبدات الرقص بتتحرك بالراحه بس بمنيكه عجيبه وعنيها نص مغمضه والحركة بتزيد والشرمطه كمان وبتمسك بزازها تحركهم وتخبط علي طيزها وتصدرها ليا وحمار كسها بيبان وهيا بتوطي وكمان ساعات تفتح الفلقتين وتيجي عليا وتبعد لقيت نفسي لا ارادي بمسك زوبري اللي واقف ومع نهاية الاغنيه كانت قاعده بين رجليا بتلحس بيوضي وتطلع علي زوبري وانا سرحت معاها وبعدين مردتش اسيب نفسي لاني بصراحه كنت هايج اوي قومت ومسكت دماغها وقعدت انيك بؤقها بالراحه وازود واحده واحده لغايه ما بيقت بنيك فيها بسرعه وهيا بتشنق وبتنزل مايه من بؤقها واحشره جامد لغايه ما احس انها قطعت النفس واخرجه وكل شويه اضربها بالاقلام ووشها بقي احمر بس الغريب انها مستسلمه وحاسه بإثارة وبعدين قومتها وروحت معاها في بوسه جامده وايدي بتقفش في كسها جامد ونيمتها علي الشازلونج ونزلت من بؤقها علي بزازها الكبيرة اللي هما فعلا ملبن ابيض فضلت امص في الحلمه وايدي بتلعب في التانيه وكانت حلماتها صغيره فبقيت بمسكها باسناني وايدي كل شويه تروح علي كسها افعص فيه جامد واضربها عليه وتشهق كل ما اضربها عليه وبدلت البز التاني كررت اللي عملته ونزلت علي بطنها اللي كانت شبه طبق الجيلي وكأني بلحس بلساني زي القطط لغايه ما وصلت الزنبور اللي كان احمر من الهيجان ووقف زنهار والفص بارز وتحس انه بيتهز من الهيجان بدات الحسه بلساني وهوا بيتجاوب معايا وانا بلاعبه بلساني وفجأة قومت واخده كله في بؤقي اترعشت وبدأت الحس كسها من تحت لفوق فعلا امتع كس لحسته في حياتي طولت معاه شويه بعد ما حطيت صابع في طيزها وبعدين صابعين وهيا بتتلوي لاني كنت مركز اوي لغايه ما جابت شلال ميه واخدت نفس جامد وقومت وقفت بليت زوبري من ميتها وحطيته علي كسها من بره وقعدت امشيه واحك جامد في الزنبور وهيا تقولي حرام عليك دخله بقي لغايه ماحطيته علي الفتحه وزقيت جامد قامت مصوته وقالت بشرمطه بيوجع اوي قومت مكمل قالت اااح حرام عليك كل ده انت فشختني قعدت شويه وهيا بتلعب في زنبورها وحلمتها بدأت اشتغل بالراحه واسرع واحده واحده وهيا صوتها بيعلي بنفس الوتيره اللي بسرع بيها وتوحوح وتقولي سمعت عن زوبرك بس مكنتش اعرف انه كده اوف بيفشخني قولتلها بس ايه قالت بس ممتع قولتلها طب اتمتعي يا شرموطه. وانا بسرع جامد وهيا تقول انا شرموطه انا متناكه ان عمرى ما تخيلت ان فيه زوبر هيكيفني كده اح اح وانا شغال وبعدين طلعته وقولتلها اتقلبي يا لبوه اتقلبت واخدت وضع الدوجي وانا حطيت راسه وقومت دافعه مره واحده قامت مصوته وانا نازل علي طيازها بكف ايدي بعد كده بدات احط صابعي الكبير في خرمها وهيا تقولي حرام عليك طيزي ولعت قولتلها لا الف سلامه يا لبوه وقومت مطلع زوبري وهوا غرقان من ميتها وحطيته علي خرم طيزها اللي كنت حاطط فيه صابعين وببعدهم عن بعض والملحوظه ان كل فتحتها ضيقه بس بتفتح بسرعه وبتاخد اي حجم بيخشها اول ما طلعت زوبري من كسها بصيت عليه لقيته رجع لحجمه الطبيعي مع ان زوبري دخل ما خدش وقت وفعلا حطيت راسه علي خرم طيزها اللي كان شكله ضيق وزقيت قامت واخداه وهيا بتتلوي بس اخدته وده اللي شجعني ادخله للاخر ورقعت صوت لو الشقه مش عازله للصوت كان زمان الجيران بتخبط عليا كان بتعوي زي الديب قالت ابوس ايدك اتعود عليه بس وفضلت واقف شويه وانا بضرب علي طيزها وهيا بتتلوي زي التعبان وبدات اشتغل بس بسرعه علطول وهيا توحوح وانا شغال ومش سامع لتوسلاتها لغايه ما بدات تاخد علي الوضع وتستمتع وانا مكمل وبعدين وقفتها علي رجليها وهيا في وضع الركوع وفاتحه رجليها وهيا بتنزل بشكل مستمر وبعدين اخدتها ولفيت بيها وزبري في طيزها وقعدت وقعدتها عليه مره واحده قامت مصوته وقالت مش قادره وانا اضربها علي طيزها واقولها قومي واقعدي يا متناكه وهيا بتتحرك مع حركه ايدي وهيا بتتلوي لغايه ما خلاص مبقتش قادرة قامت مصوته وجايبه ونامت بضرها عليا نزلتها ونيمتها علي ضهرها وكانت دايخه وانا مش عاوز اهدي طلعت فوقها وحطيت زوبري بين بزازها وانا ضاممهم وبحركه وسطهم فعلا اطرى حاجه حطيت زوبري بينها وكان واصل لغايه دقنها نزلت دماغها وفتحت بؤقها علشان راس زوبري تخش في وهيا مطلعه لسانها ومنظرها يهيج وانا شغال لغايه ما بدات تفوق وانا كنت عاوز انطر الحموله نزلت علي ركبي علي الارض وفتحت رجليها ومسكتهم بايدي ودخلته طيزها اللي استوعبته علطول وكان كسها شكله صغيرر واحمر اشتغلت شويه وطلعته دخلته في كسها وفضلت ابدل بين الاتنين لغايه ما حسيت اني هجيب ونطرت في طيزها وزي ما تكون اتكهربت وفتحت عنيها جامد وبعدين طلعته حطيته في كسها حشر وكملت بقيت النطر وهي زي ما يكون مش مستوعبه اخدت اللي فيه النصيب وقومت وقفت وانا دعك زوبري وهيا مستغربه انه لسه واقف كده بعد النطر وقطع ده فجأة طلقات من اللبن اللي غرق وشها وصدرها وبطنها وانا واقف بحلبه علي بطنها من تحت ورجعت قعدت علي السرير وهيا زي ما هيا دقيقتين وبدات توزع اللبن على جسمها وتدعكه وهيا بتقول مهما حكولي عنك مش زي ما شوفت ونزلت بين رجليا تبوس زوبري امتنان علي المتعه اللي خدتها وانا كنت مولع سيجاره وقاعد قعدت شويه علي الارض وقالت معلش 5دقايق وأقوم اعملك الاكل قولتلها براحتك وقومت دخلت الحمام اخد دوش وانا سايبها متكومه واخدت الدوش وخرجرت لقيتها واقفه في المطبخ لامه شعرها ولابسه مريله المطبخ وهيا ملط وبتحضر الاكل بوستها و روحت قعدت لقيتها شغاله بكل نشاط وجابت الطربيزه بتاعه الاكل وكان ليها عجل وحطتيها قدامي وبدات تجيب الاكل اتغدينا وعملت الشاي وبعدين رنيت علي سها وقولتلها تعالى وبعد عشر دقايق لقيتها بتخبط ولقيت ايمان اتخضت قولتلها متخافيش دي سها مديره اعمالي وصديقتي قالت اصل انا عريانه قولتلها لو عاوزه تلبسي البسي لو مش عاوزه براحتك فعلا لقيتها جريت علي الاوضه وانا فتحت لسها اللي خدتني بالحضن وقالت اتكيفت قولتلها وملبن يا سها قالت دلوقتي نشوف دخلنا قعدنا وبعد شويه ندهت لايمان اللي جيت مضره وعرفتها عليها وقامت سها باستها وقالت ايه الجمال ده يا مستر دي حته قشطه وقعدت ايمان وكانت مرتبكه وكانت لابسه الاندر والبرا الحمر وعليهم الروب وقافلاه قولتلها بصي يا ايمي سها دي يعني انا لازم تتعرفي عليها وهتبقوا اكيد أصحاب وفعلا سها قدرت باسلوبها تفك ايمان ويتكلموا وبعدين قولتلها عملتي ايه قالتلي انها اشترت العربية وهتروح تسجلها السبت وانها معاها رخصه وانها وصلت لعنوان صاحب الشقه اللي جنبي وهتروحله تخلص معاه قولتلها مفيش بقي هديه تعارف منك لايمي فعلا فتحت الشنطه وطلعت سلسله شبه اللي انا كنت جايبها من ايطاليا وقالت ايه رايك قولتلها يا بنت الايه هيا قالت لا دي واحده شبها انا عملاها وكنت عامله القفل بتاعها يتقفل ميتفتحش بس مش خساره في القمر دي ولبستها السلسله اللي كانت علي شكل حرف M بالاتيني ملفوف علي شكل قلب ولبستها لايمان وقالت لها اوعي تقلعيها ولو عوزتي تبيعيها اتصلي بيا وانا اخدها منك وايمان فكت اوي من الهديه وقامت علشان تلبس ولقيت سها قالت ايه رايك في السلسله قولتلها حلوه قالت انا هعمل منها عدد وكل واحده تدوقه تاخد واحده قولتلها يا بنت الحرام قالت علشان نعلم الزباين فكره حلوه مش كدع قولتلها بدأتي تشغلي دماغك ان كنت متأكد اني هستفاد منك خرجت ايمان في ايدها حاجتها وسها قالت لها استني اوصلك وخدتها وخرجت كانت الساعه بقت 5.30قولتلها سها صحيني علي 8 قالت اجي ولا في التلفون قولتلها زي مانتي عاوزه قالت تمام نمت في الاوضه اللي انا فيها صحيت علي تلفون سها قومت لبست وروحت بيت والدي قعدت مع امي شويه واصرت اني اتغدا عند بكره الجمعه قولتلها ان ورايا مشوار الساعه 5 رد ابويا وقالي تمام نتغدي بدري وتروح مشوارك بس بلاش تتقل في الغدا وسكت وانا قاعد حاسس ان الراجل ده قافشني جدا قولتله تمام يا حاج ونزلت سهرت مع اصحابي زي كل خميس وانا مصر اني افضل زي ما انا بنفس نظام حياتي وروحت نمت صحيت علي الضهر كلمت سها قولتلها ان فيه اتنين جاين البيت الساعه 5 وانها تروح البيت تشوف النواقص وتروقه وعاوزها تحط المكتب في اوضه الكومبيوتر وقالت تمام وكلمت اسلام اللي كان شاف حلقه ايمان وقالي ايه النتايه دى قولتله ظبطت قالي تمام انا ضبطت الفيديو وهعملوا برومو علشان ننزله مع فيديو سها قولتله وانهارده قالي لا ده دوبل لازم ينزل لواحده بقولك ايه مش هتخليني انيك سها قولتله بقولك ايه بلاش سها انا مش عاوز اخسرها شوف اللي انت عاوزها ونيكها بلاش سها قالي تمام يا برنس انا هكون معاك لايف افتح ليا الشبكه من عندك قولتله ماشي بس بالراحه علي نفسك وقومت لبست وروحت عند ابويا ركنت العربية ولسه داخل العماره لقيت ام وائل واقفه والست دي اسمها نعيمه عندها حوالي 48سنه ساكنه في الارضي الست دي كان نشاطها الاساسي دعاره وكانت معروفة وكانت حلوه جدا وهيا صغيره وكان جسمها جبار بس كبرت وبان عليها السن شويه بس لسه فيها ريحه الحلاوه بتاعه زمان وطبعا الشرمطه دي طبع مش بيطلع الا مع الروح عندها بنتين وولدين البنتين واحده متجوزه ومخلفه عندها 30سنه واللي نسمعه انها واخده طريق امها بس علي توسع وكمان محترفه وبتطلع شغل بره مصر لانها اصلا كانت بتشتغل رقاصه واللي مسهل دع كله ان جوزها هوا اللي مشغلها والبنت التانيه لسه متجوزه قريب وعندها حوالي 20سنه ولسه طالع علي السلم علي غير العاده لقيتها جت سلمت عليا وبعد السؤال علي الاخبار وعامل ايه قولتلها كنتي عاوزاني في حاجه قالت اصل انا عرفت انك قاعد لواحدك في البيت دلوقتي لو احتجت حد ينضف ليك البيت ويروقه اي وقت انا ممكن اجي او ابعتلك مياده قولتلها هيا مش اتجوزت قالت واتطلقت جت قعدت عندي والدنيا بقت صعبه والظروف قولتلها لو احتجتي حاجه قوليلي قالت فشر انا عمرى ما اخدت حاجه شحاته انا اشتغل واخد حقي ضحكت قالت اه وايام ما كنت زي اللي في بالك كنت باخد حقي بس قولتلها ماشي تمام هظبط كده واقولك قالت هستناك وانت نازل تقولي امتي قولتلها طيب وطلعت اتغديت وقابلت برضه فرحه كانت مستنيه علي باب الشقه سلمت عليا وعملت زعلانه اني مش برد عليها قولتلها معلش انتي عارفه اني كنت بوضب الشقه وكنت مشغول قالت لا انت خلاص زهقت مني ومعنتش عاوز تشوفني قولتلها بقولك ايه يا فرحه هوا كان وقت كويس قضيناه مع بعض واتبسطنا مش عاوزين نأفور الموضوع قالت طيب انا عاوزاك قولتلها تمام هظبط الاسبوع ده واتصل بيكي انتي عاوزه تكيفي قالت اه قولتلها تمام هكلمك ودخلت اتغديت وقعدت شويه والساعه 4.30 نزلت بعد شويه تقطيم من امي وانا علي السلم كلمت سها قالتلي كله تمام زي ما قولت وقالت ان في 2سلسه زي اللي هيا لابساها موجودين علي المكتب وانها بتعمل منها عدد علشان تكون موجودة في البيت اي وقت قولتلها انتي لحقتي قالت انا متفقه مع ضايع انه يعمل ليا كميه من 3ايام قولتلها انتي ليكي مستقبل كبير معايا يا سها ونزلت علي السلم لقيت ام وائل برضه قاعده مستنيه قالت ايه يا باشا اجيلك امتي ولا ابعتلك البت قولتلها عادي مفيش مشكله اي حاجه قالت خلاص نيجي احنا الاتنين قولتلها خلاص بعد بكره الضهر تعالي البيت وانا ممكن مكنش موجود كلميني واقولك هتروحي ازاي واديتها تلفوني وقولتلها كلميني بعد بكره وانا مستعجل وعاوز امشي لان ماجده عماله ترن عليا وركبت العربية وانا برد عليها بتقولي ايه ياعم عمال ارن عليك انت في البيت قولتلها 5دقايق واكون هناك قالت تمام ربع ساعة ونكون عندك قولتلها في انتظارك سلام وصلت البيت لبست قميص وبنطلون علشان اكون شبه الطلبه لان كلي شوق اني انيكهم وكأني طالب وارجع بالزمن لايام الكليه واحقق الحلم ده .ايه اللي هيحصل مع ماجده ونجوي هوا ده اللي هنعرفه الجزء القادم جزيل الشكر لكل واحد متابع القصه
السلسله الثالثة
الجزء الرابع
وقفنا في الجزء الاخير من السلسلة التانيه عند الصباغ ومراته لما وصلوا . وده اللي حصل. اتفضلوا وهيا داخله قالت يبقي بيحبك اوي لسه باقي علي العشره ومجرجرنا لغايه هنا كنا دخلنا البيت ودخلتهم وروحت وراها وقومت قافش في طيزها جامد وقولتلها منور يا جمل وحضنتها من ورا قولتلها متخفيش المشوار يستاهل اتخضت وقالت شكلك جرئ اوي اما نشوف وببص ليه لقيته واقف فاتح بؤقه ومش عارف يعمل ايه قولتله منور يا صاصا ولا اقولك بالاسم اللي انته بتحبه ضحكت مراته حته ضحكه لقيته بص ليها وقالها ايه دا يا هوايدا ينفع كده بصيت ليه وانا رايح عليها وقولتله سيبها تضحك زي ما هيا عاوزه يا عرص قامت مسخسخه من الضحك كنت واقف قدامها بالظبط وقومت رافع النقاب مره واحده قالت ايه ده احنا متفقناش علي كده مين اللي قال انك هتشوف وشي وانته مقولتولش ليه يا معرص لسه هيتكلم قومت حاطط صابعي علي بؤقها وقولت هوا قالي بس انا مش بسمع الكلام وبعدين انا هشوف الكس ده وقومت ماسكه جامد يبقي مش هشوف الوش الجميل ده وبمشي ايدي علي شفايفها سرحت لحظه معايا وبعدين قالت لا مش هيحصل يلا يا محمد قومت ماسك كسها جامد لغايه ما وجعها وقولتلها اخر حاجه عملتوتها بمزاجكوا هوا دخولكم من الباب ده اللي بعد كده كله بمزاجي ماشي يا موزه انا بحب كل حاجه بالاتفاق علشان الكل يبقي مبسوط فبلاش تخليني اعمل حاجه تزعلك ماشي يا قمر انتي خايفه توريني وشك ليه ما انتي زي القمر اهو وهيا فعلا كانت شبه ورده الجزائريه وهيا صغيره وعندها نفس الرقبه وبعدين بلاش تحطي جوزك في موقف وحش لانه مش هيقدر يكسرلي كلمه فبلاش تزعلوا من بعض عديها كده احسن واوعدك انك هتتبسطي بطريقه عمرك ما اتبسطتي بيها قبل كده ولو قولتي غير كده انا هنفذلك اللي انتي تقولي عليه قالت كلام جد قولتلها جربي هتعرفي اني ارجل واحد عرفيته في حياتك قالت 10الاف جنيه قولتلها ثواتي دخلت فتحت الشنطه طلعت منها فلوس كنت جايبها بالصدفه لاسلام وجيبت للمبلغ وحطيته علي التطربيزه قولتلها الفلوس اهي وانتي اللي هتحددي انتي وضميرك بصت ليا وعنيها لمعت بإعجاب وقالت ماشي بس انا صعبان عليا فلوسك وهيا بتضحك قولتلها ولا يهمك يا جمل فداك خشي الاوضه ظبطي نفسك قالت انا هلوحك قولتلها في انتظارك روحت قعدت علي الكنبه جنب الصباغ وولعت سيجاره حشيش واديته واحده وهوا ساكت قولتله عاوز تقول ايه قالي انت عملت معايا كده ليه يا باشمهندس انا عملتلك ايه قولتله بص انا معملتش حاجه انت اللي عملت ليه تضحك علي الستات وتحاول تبتزهم انا ظهرت بس علشان تبطل يمكن كان اللي انت عاوز تعمله ده يوقعك في حد ظالم يزعلك انما انا مهما حصل عمرى ما هفترى عليك طالما بتسمع الكلام وانت عارف طلباتي بسيطة ومش هتزعلك وممكن تكون بتبسطك حاول تستمتع ومتخافش انا مش هزعلك طول مانت بتسمع الكلام خلصت الكلام والسيجاره ولسه برفع عيني لقيت هوايدا داخله علينا اوف ايه ده لابسه لبس تلميذه جيبه كاروهات حمرا في اسود واسعه طولها 20سنتي يعني مغطيه طيزها بالعافيه وقميص أبيض مفتوح من فوق ومربوط علي بطنها وشراب ابيض طويل لغايه فوق الركبة وجزمه حمرا كعب عالي ومربع عامله ضفرتين في شعرها الكستني وحاول تتخيل الطقم ده علي واحده طولها حوالي 180 ووزنها 110 وبياض يجنن معموله من القشطه فخاد فظيعه بطن بارزه شويه من بين القميص والجيبه والسره غطسانه الشق اللي بين البزاز بيلمع جمل داخل عليا قومت وقفت من الاندهاش حتي جوزها كان مندهش مسكت ايدها وقولتلها باين عليكي غاويه بورنو ومثقفه ضحكت وقالت اه قومت واخد شفايفها بقطعها وايدي بتلعب في طيزها العريضة وبتخش تحت الجيبه والاندر الابيض لغايه ما ايدها جت علي زوبري اللي كان شد بس مش علي الاخر وسابت بؤقي وقالت ايه ده كل ده زوبر قولتلها اه قالت لا انا أنزله بقه اتعرف عليه نزلت فتحت سوسته البنطلون ونزلت البوكسر وطلعت زوبري اللي شهقت لما شافته وقالت يخربيتك انت ميبانش عليك ومسكته في ايديها تستكشفه وكان واضح عليها انها معجبه بيه وبعدين حطت لسانها وبدات تلحس الراس والعرق وهوا شد وقالت معقول كل ده زوبر وبدات تاخده في بؤقها وبتجاهد بس عندها إصرار والميه خارجه من بؤقها وانا بدأت استمتع وبعدين بصيت علي جوزها لقيته ماسك زوبره منفوخ في الهدوم وهايج علي الاخر خبطت عليها بصتلي شورتلها عليه غمزت ليا وهوا في بؤقها وبعدين طلعته من بؤقها وبصتله وقالت تعالي يا عرص اقعد حنبي نزل علي ركبه جنبها بصت وقالتله شايف الزوبر يا خول بص قرب وزقت دماغه لغايه ما وشه لمس زوبري وقالت شايف الزوبر جامد ازاي اقتح بؤقك قالها لا قالت افتح بؤقك بقولك قالها مش هينفع انا عمري ما عملت كده قالتله وانت عمرك شوفت زوبر زي ده قالها لا قالت خلاص افتح بؤقك قالها بتردد لا. قالت خلاص قوم اخرج بره استناني قالها ليه قالت يا تمص يا تخرح وبصت ليا قولتله انا مقدرش اكسر كلمه المدام سكت شويه وهيا متأكده ان هرمونات الدياثه عنده هتخليه يعمل اي حاجه علشان يفضل وفعلا غمض عينه وحط زوبري في بؤقه واول ما اخد الراس قالت استني قوم اقلع هدومك كلها وشدته منه وحطته في بؤقها وهوا في ثانيه بقي ملط ونزل جنبها لواحده بصتله وقالت ايه عاوز تمص هز دماغه يعني اه قالت طيب خود يا شرموطه وفعلا اخد زوبرى في بؤقه وقعد يمص فيه وهيا بتلعب في حلماته بصوابعها وهوا بيهيج وبيمص باستمتاع وبعدين نزلت علي حلمه صدره ببؤقها وهوا اول ما شافيفها لمست حلماته كأنه اتكهرب ونزلت بايدها علي طيزه تحسس عليها وبصابعها تحسي علي الخرم وهوا بيتلوي وناسي نفسه مع زوبرى خالص ييمص بطريقه بنت متناكه وبياخد جزء كبير من زوبري للاخر وبعدين يطلعه وهيا بتحاول تدخل صابعها فى خرمه وهوا يتألم وبعدين اول ما استسلم قامت شاده دماغه وقالت انت استحليت المص يا متناك وقامت وقفت وقالت قوم قلعني يا عرص علشان الزوبر ده يفشخني فعلا قام فتح القميص وقلعها وبعدين سوسته الجيبه ونزلها وبعدين لفها وفك البرا الابيض وبعدين نزل على ركبه وقلعها الاندر وخدته منه حطته في بؤقه وقالت نخش الاوضه يا دكر قولتلها يلا يا لبوه نزلت جوزها علي الارض علي ايده ورجله والاندر في بؤقه وسحبته وداخله علي الاوضه والطيز العظيمه دع ماشيه تترج قدامي بتعمل تموجات وهي ماشيه وانا بقلع هدومي وداخل وراها وصلت السرير ونامت علي ضهرها علي طرف السرير وفتحت رجليها ورفعتهم وقالت ايه رايك في الكس ده يا دكر فعلا كس ابيض بيلمع مفيش شعرايه ولا منطقة غامقه مشقوق بالطول وملوش شافيف برازه وفوقه زنبور احمر صغير بس خارج بره فعلا نزلت عليهه اتأمله ورحت عليه بلساني الحس فيه من تحت لفوق واضغط علي الزنبور بلساني واجيب من تحت لفوق وهيا توحوح وتقولي اوف ايه ده انت بتعمل ايه انا اول مره حد يلحس لي كده وبعدين دخلت صباعي في طيزها اللي كانت مستعمله وانا شغال واخد الزنبور باسناني لغايه ما بقت توحوح وفضلت شغال بسرعه وصباعي بيلعب بسرعه لغايه ما اتشنجت وجابت عسل تقيل زي العسل فعلا ورفعت دماغي قالت لجوزها تعالي يا معرص الحس اللي نزل مني ده انا اول مره اجييب قبل ما اتناك وقومت وقفت وهوا نزل يلحس كسها باستمتاع لغايه ما اخد العسل كله وقالت قوم بقي بل زوبر سيدك علشان ينيك مراتك وفعلا لف بدون كلام واخد زوبري في بؤقه يمص فيه ويغرقه لغايه ما قالتله كفاية يا متناك انت حبيت المص ولا ايه يلا يا معرص حطه في كس مراتك بايدك وفعلا مسك زوبري وقربه من كسها وقعد يمشيه علي كسها من بره ويفرشها بيه لغايه ما سخنت وقالت حطه بقي يا معرص ضحك نفس الضحكه الصفرا قالتله حطه بدل ما اقوم اخليه يحطه في طيزك يا خول فعلا ظبط الراس علي الفتحه وانا جطش زقيت شويه لغايه ما الراي دخلت قالت اح هوا ده الزبر اللي يملا بيوجع بس شكله جامد قومت زاقق شويه قالت اح بالراحه هيفشخني قومت مكمل لغايه نصه قال اوف ايه ده هوا فيه كده زوبرك كبير بس بيهيج قومت مكمل لغايه اخره قامت مصوته وقالت مش كده حرام عليك تعالي يا معرص الحس بزازي فعلا نزل المعرص علي بزها الشمال وكان شكلهم يهيج فعلا طبقين جيلي من الحجم الكبير فضلت اشتغل واسرع واحده واحده وهيا صوتها بيزيد مع سرعتي وسخنت اوى وانا رفعت رجليها واشتغلت بسرعه وهيا منظرها بهيج وهو بيرضع في بز وماسك التاني وقام علي ركبه واداها زوبره في بؤقها بصت له وقالت قول لسيدك الاول امصلك ولا لأ قولتلها براحتك انتي ومزاجك فعلا اخدت زوبره في بؤقها بس دخلت ايدها بين رجليه وحطت صابعها في طيزه واتنفض لما لسعته البعبوص وقالها بلاش كده لو سمحتي قالتله هوا كده لو عاوزني امص زوبرك هبعبصك لو مش عاوز بلاش فعلا سكت وساب نفسه وهيا بتحفر في طيزه وهيا بتمصله وانا شغال نيك فيها لغايه ما جاب في بقها وهيا جابت معاه وبلعت اللبن كله واخدت نفسها وقالت ايه كميه اللبن دي يا خول انت بتهيج من طيزك كويس اني عرفت وهو اترمى جنبها علي السرير وقامت اخدت وضع الدوجي علي طرف السرير ونيمته قدمها وكان علي بطنه وفاتح رجليه وانا ركبت زوبري في كسها وحطت صابعها الكبير في طيزها وفضلت شغال وانا شغال وهوا بيتلوي وهيا عماله تقولي زوبرك نار كل ده زوبر شادد اوى وتنزل تلحس خرم طيزه وهوا زوبره بقي حديده وهيا تقوله هيجت يا متناكه صابعي عجبك بعد كده تحلق طيزك مش عاوزه فيها شعرايه وانا برزع فيها وماسك فقلتين طيزها الجبارين وبعدين طلعته ومشيته علي طيزها وبحك في الخرم وقالت هيجتني دخله بقي في طيزي بس بالراحه علشان متشرمش وفعلا تفيت على خرمها وسديت زوبري وزقيت الراس اللي دخلت مع صويتها وقامت غارزه صابعها كله في طيز جوزها اللي صوت هوا كمان سبتها شويه وبعدين بدات اتحرك وهيا توحوح وانا ازود وهيا تزود في طيزه وهي عماله تقول كلام يهيج اح يا طيزي كل ده زوبر اوف عليك وجوزها واخد صابعين في طيزه وسايح على الاخر وبيوحوح زي المرا وبعدين قومت رازع زوبري لاخره لغايه ما بقيت بخبط في الجبلين وهيا تصوت وجوزها يصوت وانا شغال وطيزها وسعت وبقي زوبري بيجرى فيها وبقيت بخرجه من طيزها ادخله كسها والعكس وهيا مش عارفه وخلت جوزها في وضع الدوجي وحطت بؤقها في خرمه وهيا بتحلب زوبره وانا ببدل بين الفتحتين وهيا توحوح وتقوف عاوزه اتناك اح افشخني وبعدين زقت جوزها نيمته علي ضهره وطلعت قعدت فوقه ودخلت زوبره في كسها ونامت عليه وفتحت فلتين طيزها بايدها وقالت دخله في طيزي بس بظلم عاوزه اتفشخ قومت طالع وراها وحطيت زوبري علي اول خرمها وقومت نازل بتقلي عليها مره واحده قامت ضربت صوت جاب اول الشارع وقامت عاوزه اموت نيكوني بسرعه بقيت انا وهوا بنسابق وهيا مزنوقه بينا قالب قشطه بينا وهيا صويت متواصل لغايه ما جوزها اتشنج وجاب في كسها ونام علي ضهره وهيا بتحيب معاه وانا قومت وهيا نزلت جنبه اخدت نفسها وقامت مسكاه من شعره جابته علي كسها وقالت الحس لبنك وعسلي يا متناك ونزل يلحس بشراهه وهيا اخدت زوبري في بؤقها ونزلت مص وهوا بيلحس لغايه ما خلي كسها بيلمع وبعدين قامت مسكته من شعره نيمته علي بطنه وجابته يمص زوبري وها كان خلاص وطلعت وراه وجابت فرشه الشعر وحطت علي ايديها زيت وبدات تدخلها في طيزه وهيا قاعده علي ضهره مثبتاه وانا بفشخ بؤقه نيك وهيا بتفشخ طيزه وهوا نايم علي بطنه وانا ايدي بتلعب في بزازها و بلحس رقبتها لغايه ما حسينا انه مبقاش يتحرك وهيا قامت من فوقه كان شبه مغمي عليه نيمته علي ضهره وجابت دماغه علي طرف السرير ووقفت علي الأرض وحطت دماغه بين فخادها وهيا فاتحه رجليها وبتنزل علي وشه بكسها وقولتلها استني نشوفه ماله قالت دا متناك انا اللي عارفاه ده مش قادر من الهيجان وهيا بتدعك كسها في وشه وقومت واقف وراها وغارز زوبري في طيزها وقعدت انيك فيها وهيا بتتلوي وقالت بص بقى طيزي كسي بؤقه والعكس قولتلها يا بنتي دا مات قالت اسمع اللي بقولك عليه ده جوزي وانا عارفاه دلوقتي زوبره هيبقي زي الحديده وفعلا بدات بطيزها وبعدين كسها وبعدين احشر زوبري في بؤقه وهيا واخده زوبره في بؤقها عشر دقايق علي الوضع ده وبعدين قالتلي بص زوبره فعلا لقيته واقف وهيا حاطه ايد الفرشه في طيزه وكملت اكتر من تلت ساعة واحنا التلاته مستمتعين بالوضع ده ومحدش عاوز يغير وهيا تقولي ايه ده انت مش بتجيب حرام عليك اخرامي كلها اتهرت حرام عليك نار انا اول مره اجيب اكتر من خمس مرات ارحمني بقي قولتلها اتكيفتي ولا لسه قالت انا اول مره اجيب كده انا اتصفيت حرام عليك العرص ده جاب مرتين وزوبره لسه واقف ارحمني بقي قولتلها يعني المشوار يستاهل قالت انت مش طبيعي انا عمري ما هسيبك هات بقي علشان خاطرى كنت فعلا قربت اجيب بقالي نص ساعه في الوضع ده بس قولتلها عاوزاهم فين قالت في طيزي ولو اني نفسي تروى كسي اوي قولتلها ومش عاوزاهم في بؤق الخول ده قالت اح يا ريت اشوفه كده وهوا بيشرب لبنك بس محتاجهم في طيزي قولتلها ولا يهمك التلاته قالت ازاي قولتلها هتشوفي وفعلا حطيته في طيزها وسرعت جامد وهيا بتوحوح وبتكبس علي وش جوزها وهيا مش راحمه زوبره لغايه ما جيبت في طيزها ومليتها لبن وبسرعه نزلت كملت في كسها لغايه ما اتملي وطلعته دعكته شويه وحطيته في بؤق جوزها مليته لبن ونزل علي وشه وهو كان بيجيب في بؤقها قامت من عليه لقت وشه غرقان لبن وكانت عاوزه تحط لبنه في بقه لقيته غرقان نزلت علي الارض وفضلت تبوس فيه وتلحس اللبن وتشربه وهوا يشرب لغايه ما حطت دماغها علي طرف السرير وهي قاعده علي الارض وريحت وهوا لف نام علي جنبه وانا واقف بصيت لمكان الكاميرا وعملت علامه النصر وقعدت ولعت سيجاره بعد اكتر من ربع ساعة قامت وجيت عليا قامت بيساني في بؤقي وقالت انا عمرى نا اتمتعت كده انا مش عارفه اشكرك ازاي بس اكيد انا عمرى ما هسيبك ولازم نتقابل تاني قولتلها خليها بظروفها لاني مبكررش الحاجه مرتين اانا بحب التجديد قالت انا معاك في اي حاجه بس متحرمش من الوحش ده وهيا ماسكه زوبري ودخلت تاخد دوش وكان الصباغ بدأ يقوم وهو ماسك طيزه اللي اتفشخت وجه عليا وقالي برغم اي حاجه انا عمري ما اتمتعت كده شكرا يا هندسه ولازم تعرف اني هعمل اي حاجه تطلبها لانك سترت عليا قدامها شوف حضرتك عاوزني اعمل ايه قولتله ولا حاجه لو احتاجتك في حاجه هقولك بس اوعى تعمل حاجه مع اي واحده لاني ولو عرفت مش هرحمك قالي توبه انا ما صدقت المره دي عدت على خير وشكرني وهيا خارجه من الحمام لافه الفوطه عليها صاروخ فعلا انا قولت معقول انا كنت راكب الصاروخ ده بصت عليا وقالت اكيد هنكررها تاني قولتلها لو عاوزه دلوقتي يلا قالت معقول دا انا مش قادره المس جسمي في الحمام انت موتني ضحكت وقولتلها خليكي فاكره انك اللي قولتي لا ولبست وجوزها لبس وودعوني وخرجوا في ثواني كان اسلام قدامي قالي ايه ياعم ده انت جبار دانا جيبت مرتين وانا بتفرج الحلقه دي هتكسر الدنيا قولتله حلوه قالي نار انا طلبت عشا نتعشي وافرجك عليها انت فخر لمصر وفعلا خدت دوش وخرجت لقيت الاكل وقالي تعالي بقي نروح الشاليه التاني علشان افرجك وفعلا روحنا اتعشينا واحنا بتتفرج وانا فعلا التصوير من اكتر من كاميرا كان فارق جدا وكمان المونتاج والصوت كان واضح وده كان فارق جدا ده كله غير ان هوايدا كانت صاروخ بمعنى الكلمه ولعنا كام سيجاره حشيش وبعدين نمنا وصحينا الصبح رجعنا بورسعيد بعد الاتفاق علي الشغل اللي جاي وكلمنا مهندس الديكور اللي قال اننا ممكن نستلم علي الاربع الجاي واسلام اكد عليه اننا لازم نستلم التلات باي شكل وفعلا اتفاقنا علي كده وتاني يوم رجعت الشغل وكان عندي شغل كتير اوى في تعديلات المكن وكنت عاوز اخلص التلات علشان اخد الاربع والخميس اجازه علشان اظبط الشقه واعمل افتتاح للنيك الخميس وفعلا كان اسبوع مرهق جدا وخلصت التلات وكان قدامي اكتر من اختيار علشان ابدأ بيه وكلهم جاهزين اولهم ايمان اللي كانت هتموت وانيكها والظاهر ان سهر ام كريم سخنتها وحكت لها وكانت كل يوم تكلمني وانا معدي انها عاوزه تشكرني بشكل شخصي وكل يوم التلميحات تزيد لغايه ما في يوم قالتلي هوا انا مش عجباك ولا ايه قولتلها نعم قالت هوا حد قالك ان اكلي وحش ولا اكل ام كريم هوا اللي عاجبك قولتلها لما ادوق اقولك اكلك الاحلي ولا اكل ام كريم وكانت استوت على الاخر وطبعا ام كريم وناديه اخت جوزها اللي كانوا عاوزين يردوا الزياره ومعاهم وليد اللي كان هايج اوي علي اخته ونفسه يشوفها بتتناك ويشارك في النيك وكمان ماجده صاحبه نسرين اللي كانت هتموت وتتناك وقالت انها محضرالي مفاجاه واحده صاحبتها فكرتني بيها لما كنت بروح تدريب في المدرسة اللي بتشتغل فيها اسمها نجوي وكانت صاحبتها الانتيم ودايما يمشوا مع بعض كان جسمها يخبل ونوع انا مجربتوش طبعا كانت صابرين قرفاني هيا وفرحه بس انا مكنتش متحمس ليهم وممكن اجييهم مع بعض وانهارده التلات ولازم اقرر فضلت افكر شويه لغايه ما قررت انها تكون ايمان لانها عجباني بص انا عاوز شويه بهارات خليها هيا ونصيبها بقي الضهر كلمتها وقولتلها اني مستنيها في المكتب وجت في ثواني واتخانقت مع المشرف بتاعها في الشغل علشان قامت من غير ما تقوله وبعدين راحت الحمام ورجعت عليا في المكتب وانا قاعد دخلت سلمت عليا وقالت اخيرا هتحن عليا و تدوق اكلي قولتلها عرفتي ازاي انا هدوق قالت اومال بعتلي ليه قولتلها يمكن عاوز اطمن عليكي قالت بي ضحكت من رد فعلها وقولتلها لا محتاج اكل طبيخ بيتي سخن المهم يكون سخن ويكون حلو قالت اكيد دا سخن نار من زمان اما الحلو ده هيكون مفاجاه قولتلها تمام قالت بكره قولتلها لا انا اجازه بكره وبعده خلينا الخميس علشان اريح بكره قالت خلاص انا هعمل اجازه يوم الخميس واكون عندك من الصبح علشان الاكل يكون سخن قولتلها تمام هستناكي علي الساعه واحده الضهر قالت تمام اكتبلي العنوان وهكلمك قبل ما اجي قولتلها تمام يا قشطه قالت ربنا يقدرني علي رد جمايلك يا هندسه ضحكت بشرمطه ومشيت بعدها بساعه كده لقيت ماجده بتتصل بيا قولتلها ايه يا وحش قالت ما انت تقلان علي الوحش قولتلها ايدا يا مزه ما انا قولتلك اني بوضب الشقه وهتخلص واكلمك قالت ما قولتلك تعالي عندي البيت قولتلها ما رديت عليكي قولتلك اني مش بعرف اخد راحتي الا في بيتي قالت طب امتي يا دكر دا انا جيبالك مزه احلامك في المراهقه دا انته اكيد ضربت عليها عشرات بالهبل قولتلها ومين سمعك فعلا انا كنت بموت في جسمها ووشها اللي كان شبه وش القطه الشقيه ده قالت اوف بقي عليها لما بتسخن نار يا مازن هتموت وحد يكيفها نفسها حد يكيفها لغايه ما تشبع قولتلها انتي بتسخنيني يا شرموطه ماشي يوم الجمعه هستناكوا قالت بجد قولتلها قولي لابله نجوي اني مستنيها تديني درس خصوصي يوم الجمعه هيا واختها الكبيره ماجده اللي هتقفشني وانا بتحرش بيها في الدرس قالت تمام الرساله وصلت وهظبط علي كده قولتلها هستناكوا الساعه 5قالت تمام يا دكر قفلت معاها وقولت يومين ورا بعض تعويض عن بهدله الايام اللي فاتت خلص اليوم وكلمت اسلام قولتله علي الشغل الخميس والجمعة وسالته علي فيديو هوايدا والصباغ قالي انه نزل البرومو بتاعه ومكسر الدنيا وعليه طلب جامد وانه بكره هيقفل الطلب عليه وهيدي اعلي عشرين سعر وقالي انه هيقابلني بليل علشان نروح نستلم الشقه وفعلا روحت اتغديت ونمت شويه وصحيت علي تلفون اسلام اللي قالي انه في الشقه قولتله تمام هلبس واجيلك نزلت روحت ليه وقابلنا المهندس وسلمنا الشقه ومشي وبدأ اسلام يعرفني اسرار البيت واداني موبايل جديد اسمه سمارت فيه تطبيقات كتير واني من خلاله اقدر اتعامل مع اي جهاز في البيت حتي السخان والدوش والنور والتكيف والاهم الكومبيوتر اللي وراهوني وكان كيسه راسيه مش زي العادي وشاشه في الحيطه 30بوصه وقالي انه هيفضل شغال علطول انت هتطفي وتقفل الشاشه بس وان التسجيلات هتروح عليه لواحدها انا بس لما اجي اعمل فيديو خاص هشغل برنامج مونتاج الكتروني وفتح الشاشه وراني الكاميرات كلها 108كاميرا مغطيه البيت كله مفيش واحده فيهم واحده ظاهره وكمان فتح ليا تطبيق الباب وقالي انه كل نص ساعه البرنامج هيبعت ليا رقم سري لفتح الباب وانا داخل البيت ابص عليه واكتب الرقم وكمان لو عاوز ابعت حد البيت اول ما يقرب علي الباب يكلمني اديله الرقم اللي هيفتح معاه مره واحده لانه هيتغير وعرفني ازاي الكنب بيتحرك فوق وتحت وورا وقدام بمفاتيح من الجناب والطربيزه الكبيره اللي في الانتريه بتعلي وتوطي و كراسي البار اللي علي المطبخ والسراير الصغيره والكنبه الشازلونج الجلد واوضه النوم والسرير المدور اللي في ضهره مرايا وبيلف وبيعلي ويوطي من المفاتيح والإضاءة وحتي البلكونه المفتوحة علي الاوضه والالوميتال والتنده اللي بيشتغلوا برضه بمفاتيح طبعا ده غير ان الشقه كلها عازله للصوت وقد ايه انا كنت مبهور وكانه حلم قعدنا شويه وسالته علي التكاليف قالي ان الموضوع زاد شويه قولتله تمام احولك المبلغ قالي لا بص انا كده كده الفلوس بتجيلي هخصم منها المصاريف واحولك الباقي علي حسابك قولتله تمام سابني ومشي وانا فضلت شويه الف في الشقه اجرب كل حاجه وبعدين روحت وقولت لوالدتي اني هروح شفتي بكره وبعد شويه نقاشات وتدخل من ابويا اتفقنا اني هنقل شقتي واكيد هبقي موجود معاهم بشكل متواصل ودخلت نمت وصحيت الصبح كنت اجازه نزلت روحت هايبر ماركت مشهور عندنا اشتريت كل نواقص البيت وشويه حاجات اكمل بيها وشويه عصاير وشكولاته مستورده وعملت خزين حلو للبيت وفاكهة وانا بشترى لقيت تلفون مكنتش اتوقعه مين وايه اللي فكرها بيا تاني.
ده اللي هنعرفه في الجزء الجاي أشكركم علي حسن المتابعة وتعليقاتكم اللي بتشجعني اكمل
السلسله الثالثة
الجزء التاني
وقفنا في الجزء اللي فات لما كنت بشتري حاجات للبيت وجالي تلفون واول ما شفت النمره قولت ايه اللي فكرها بيا تاني وزي ما توقع احد المتابعين الاعزاء كانت سها فعلا الو سها ازيك اخبارك ردت عليا تمام انت اخبارك قولتلها تمام قالت مازن عاوزه اشوفك انت فين في الشغل قولتلها لا انا اجازه انهارده كنت بشتري شويه حاجات كده قالت تمام ممكن اتكلم معاك شويه قولتلها مفيش مشاكل اللي انتي عايزاه انا قدامي نص ساعه اودي الحاجه اللي معايا البيت واكون فاضي قالت تمام اقابلك كمان نص ساعه في البيت قولتلها تمام فعلا كان فاضل شويه حاجات صغيره جبتها وروحت علي البيت لقيتها واقفه قدام الباب وقالت انت غيرت كالون الباب قولتلها لا انا عملت شويه تغيرات في البيت كله اتفضلي وفتحت الباب بالرقم السري وكانت واقفه مستغربه دخلنا وديت الحاجات المطبخ وقولتلها تشربي ايه عصير ولا قهوه قالت بقيت بتعرف تعمل قهوه قولتلها لا المكنه اللي بتعمل مش انا وفعلا عملت 2 اكسبرسو وقعدنا علي الانتريه بعد ما لفت في البيت كله تتفرج عليه وقعدت قلعت الطرحه وانا كنت مستغرب وشميت ريحه نيك قومت ماسك الموبايل وفاتح برنامج المونتاج الالكتروني والتسجيل وهيا بصت ليا وقالت موبايل جديد قولتلها اه قالت اصلك مشغول بيه ومش باصصلي قولتلها ابدا وحطيته جنبي وقولها اتفضلي انا معاكي قالت انت بتكلمني رسمي كده ليه هوا انا عملتلك ايه قولتلها ولا حاجه انا بتكلم علي اساس اخر مره اتكلمنا فيها قالت انت لسه زعلان مني قولتلها انا مش زعلان انتي اللي كنتي زعلانه وسبتيني ومشيتي قالت ما انته قولتلي كلام ينرفز قولتلها انا قولتلك كلام حقيقي وقبل اي كلام انا لسه عند كلامي بص ليا جامد وسكتت شويه وقالت بس انت واحشني قلتلها طبعا وانتي كمان قالت هوحشك ازاي وانت هايص مع الستات قولتلها وانتي عرفتي منين قالت عليا انت اللي يجربك عمره ما يسيبك. جت لزقت فيا وهيا بتمشي ايديها علي صدرى وقامت مقربه مني وواخده شفايفي بتقطع فيهم واندماجنا في بوسه جامده مص شفايف والسنه بتسلم علي بعضها واول ما خلصنا قالت ثانيه وجايه ودخلت الاوضه 5دقايق وشميت ريحه البرفان وقالت حبيبي ما تيجي تقعد معايا في الاوضه احسن قولتلها ماشي روحت لقيتها نايمه علي السرير ملط وحاطه علي بزازها وحلماتهاذ شيكولاته ومربعه ايديها تحته وطبعا هيا بزازها كبيرة ومشدودة وركزت شويه لقيت خط شيكولاته نازل من بطنها لغايه كسها بصيت ليها قولتلها مهما عرفت ستات انت ليكي طعم مختلف وبتعرفي تثيريني قالت بكل محن بجد رديت عليها قولتلها انت اول واحده وقفت زوبري غير مراتي وخلتيني اعمل كده قالت طب ما تيجي تدوق الشيكولاته بقي بي اقلع علشان انت واحشني وكمان نفسي المس زوبرك ومعلش اديني سيجاره عاوزه اشربها وانت بتلحس الشكولاتة فعلا خرجت جبت السجاير وولعت واحده وناولتلها وقلعت وانا بيص ليها وهيا بتشرب السيجاره وهيا ملط والشوكولاته علي بزازها وجسمها انا وانا بكتب وبفتكر للمنظر حسيت بأثاره جامده واكيد اي حد هيقرى ويتخيل المنظر اكيد هيهيج المهم بعد ما قلعت نزلت علطول علي بزها الشمال وكان نحيتي وزي ما اكون جعان قعدت الحس من بره لجوه واضيق حلقه الشيكولاته بشكل دائري لغايه ما بقت قد الهاله الغامق بالظبط كانت هيا خلصت السيجاره واخدت طفيتها ونزلت اخدت المنطقة دي بافترا وكنت بحاول افتح بؤقي علي الاخر واخد المنطقة كلها واخرجها من بؤقي وانا بلحسها وهيا ماسكه زوبري في ايدها وبتصوت وتقولي حرام عليك بتعمل ايه كنت استقريت علي حلمتها اللي وقفت اوي وقعدت الحس واعضعض بسناني بشويش واشدها بسناني لبره براحه وتقولي اوف انت مفتري طلعت علي السرير وميلت علي البز التاني ونفس اللي حصل مع الاولاني لغايه ما وصلت للحلمه وكنت خلصت كل الشيكولاته وبعضعض في الحلمه وهيا بتوصت وتقول الجيران هيخبطوا علينا قولتلها متخافيش الاوضه عازله للصوت صوتى زي مانتي عاوزه قالت انت ظبطت الشقه بقه كنت قرصت علي حلمتها باسناني قالت اح عليك قومت نازل بين بزازها وفضلت الحس وانا نازل لتحت وهيا بتتلوي ووصلت لسروتها ودخلت لساني فيها وهيا زي الافعي مش علي بعضها وبعدين لفيت نزلت بين رجليها وكملت من عند ما وقفت وانا نازل لتحت لغايه ما وقفت فوق كسها بالظبط وطولت شويه ورفعت راسي وهيا هتموت وجبت مخده صغيره ورفعتها علشان احطها تحت طيزها وحطيتها لقيتها حاطه في طيزها حاجه كده اللي باين منها دايره فيها فص كريستال وانا مش عارف هيا ايه نزلت بلساني من تحت لفوق الحس كسها اللي كان طويل وكنت بطلع بلساني ببطء لغايه زنبورها واقف شويه عليه وبعدين. انزل اجيب من تحت تاني كام مره بكرر وبسرع كل مره لغايه ما اتشنجت وجامد وقامت مفرقه الدنيا وبلت السرير وهيا بتصوت قالت انا بقالي كتير اوي محبتش كده ما تيجي تفتحني ابوسك ايدك قولتلها الموضوع ده اتكلمنا فيه قبل كده هوا زوبري مش واحشك قالت لا واحشني دانا هموت عليه وقامت نزلت علي الارض وقعدتني علي السرير واخدت زوبري في بؤقها ونزلت مص ولحس وتنزل من تحت بيوضي تلحس وتطلع تاخدهم واحده واحده في بؤقها وهيا بتلعب فيهم بلسانها وتطلع علي العرق اللي في زوبري لغايه الراس اللي تلحسها وتحطها في بؤقها وتنزل تاخده علي قد ما بؤقها يستحمل اوف وبعدين تاخده بين بزازها بكل شرمطه وهيا بتبص في عيني يخربيتها فضلت علي كده شويه لغايه ما قالت قوم نيكني بقي طيزي هتموت عليك وقامت علطول اخدت وضع الدوجي علي السرير وهيا بتهز طيزها اللي كانت مش بحلاوه بزازها بس الخرم وهوا فيه البتاع ده بيلمع شكله فظيع نزلت قعدت الحس حولين الخرم واحرك البتاع ده بصباعي ومسكته وبدات اطلعه ولما طلعته اتفاجات من حجمه كنت فاكره صغير لقيته حوالي 14سنتي ومبطرخ قولتلها يخربيتك كل ده قالت انا حطاه من امبارح علشان مضيعش وقت وزبرك الكبير ده يخش علطول حطه بقه كله بس بالراحه عاوزاه يطلع من بؤقي فعلا جبتها علي طرف السرير وهيا في نفس الوضع ووفقت بين رجليها وظبطه علي الخرم وبدأت ادخل واول ما الراس دخلت وهيا بتقول احا مهما اوسع زوبرك كبير وبيوجع اوف عدت الراس وموقفتش داخل علطول بس بهدوء شديد وهوا زي ما يكون بيوسع في حاجه بس بالراحه وهيا بتوحوح وتقولي حلو اوي بس فاشخني حاسه اني بتملي واحده واحده احساس ابن متناكه قولتلها انت اكتر مره نكتها بتكلم بجراءه. كده بس انتي بجد اكتر ست بتهيجني وكل ده وانا بدخل لغايه ما وصلت لاني لمست طيزها بفخادي وقالت اوف عليك ان اتمليت عمر ما حد ملاني كده استني بقي دقيقه بس اتعود علي زوبرك وبعدين قطعني وقفت شويه وهيا عماله تتحرك بالجني كده كانها بتوسع طيزها وهى قولي بقي نكت ستات كتير قولتلها وانتي مالك انتي جايه تحققي معايا و**** تتناكي قالت الاتنين بصراحه انا بقالي شهر هتجنن مش قادره ابعد عنك ونفسي ابقي جنبك علطول حتي لو انا اللي هجيب الستات ليك وافتحلك رجليهم انت مينفعش تنيك واحده بس انت لازم تخلي اكبر كمية من الستات تستمتع وكمان انت كمان تنيك اي واحده تعجبك قومت راجع شويه وقومت كابسه تاني قالت اح انت جامد قوي فضلت اشتغل وانا بزود واحده واحده وقولتلها نكمل كلام بعد ما نخلص نيك انتي دلوقتي تتناكي وتستمتعي وانا كنت زودت جامد وهيل بتوحوح وتقولي الشقه عازله اصوت يعني قولتلها صوتي براحتك قالت باعلي صوت اااااح احا يا طيزي احا يا طيزي وانا شغال فيها بدون توقف هيا بصراحه اكتر واحده بتهيجني وبعدين نزل رجليها علي الارض وهيا في نفس الوضع وفضلا شغال لغايه ما جابت واترمت علي السرير علي وشها بعد شويه لقياها بتحط 3صوابع في طيزها وبتقول طيزي بقت نفق قعدت علي السرير وهيا اتزحلقت نزلت علي الارض وبقت يين رجليا ومسكت زوبري لحس تاني من تحت البيوض لفوق شويه وقولتلها يلا بقي عاوز اشوفك وانت قاعده عليه قالت انت عاوز تبوظني بقي انا كده هجيب سداده لطيزي. قولتلها مانتي عندك قالت لا دي بعد ما انزل من عليه هتبقي صغيره قولتلها يلا يا متناكه اطلعي. فعلا طلعت و ووشها ليا وهيا بتبوسني وبتظبط الزوبر في طيزها وبتنزل واحده واحده لغايه ما اخدته كلها واول ما دخل قالت اااح انا اللي جايه برجليا علشان اتفشخ كده يبقى استاهل وبقت تطلع وتنزل بهيجان غريب شويه وقمت شلتها وهيا كده ووقفت بيها وبقيت بمرجحها علي زوبري وهيا صويت متواصل 5دقايق وهيا بتوصت لغايه ما اتشنجت وجابت غرقت بطني ورجليها واترمت علي كتفي نزلتها علي السرير لفت نفسها نحيتي وانا واقف وزبري واقف قدامي وقعدت تلحس الميه من علي زوبري وبيوضي وفخادي وامص زوبري وهيا ماسكه بيوضي وقالت خلاص هموت عاوز لبن طيزي عطشانه اوي قولتلها طب يلي لفي يا متناكه وكل ما هتهيجني هجيب اسرع وفعلا اخدت زوبري وصله مص محترفه وبعدين لفت وقعدت تحرك طيزها بشكل مثير اوي ونزلت رجليها علي الارض ونزلت بجسمها علي السرير وبقت بزازها بس اللي رفعاها وفتحت ايديها الاتنين وقالت خلاص انا سلمت امرى اعمل اللي انت عاوزه انا خلاص بقيت خرقه شرموطه تحت منك اعمل اللي انت عاوزه انا ملكك فعلا احساس الخضوع ده هيجني اوي ركبت عليها وحشرت زوبري فيها جامد بهيجان وهيا تقول انا مش هقولك انك بتشقني انا خلاص بقيت كلي ملكك وانا هايج علي الاخر وشغال بجنون وهيا مش سامع منها غير انات بتهيجني وانا شغال باقصي قوه لغايه ما حسيت اني هجيب وصوتي بدأ يعلي وهيا حست لقيتها وقفت رجليها علي الارض وزي ما هيا قامت سندت علي ايديها وانا بنزل وهيا تصوت باقصي صوت ليها وتقول ااااااح نزل في طيز لبوتك املا طيزها لبن املاها اللي مش بتهدي دي لغايه ما اتملت فعلا وانا بخرجه واللبن الزياده بينزل وهيا بتحوشه بايدها وبتنزل تقعد علي الارض وايدها الشمال بتقفل طيزها علشان اللبن مينزلش وبتقعد قدامي وتقولي اسقيني بقي وغرق بزازي وكانت حفظاني وعارفه حتي انا بجيب قد ايه وازاي وفعلا فتحت بؤقها وانا بدعكه وغرقت وشها وببزازها وهيا بتشرب اللبن وبتحطه في بؤقها لغايه ما اخدت كل اللي علي وشها وبدات تتدعك بزازها باللبن اللي عليها وانا قعدت جنبها وهيا بتعمل كده وبفكر قد ايه البت دي حفظاني وبتحبي وكمان قد ايه هيا زكيه وهيا نايمه علي رجلي وقاعده علي الارض مديت ايدي اخدت سيجاره ولعتها وهيا قاعده علي الارض وحاطه دماغها علي ركبتي خلصت السيجاره وهيا زي ما هيا وبعدين بصت ليا وقالت انا بحبك اوي يا مازن ومش عاوزه ابعد عنك قولتلها لسه هنتكلم في الموضوع ده يا سها قالت بجد خليني جنبك باي شكل انا فعلا مش عاوزه حد تاني يلمسني غيرك وبس شغلني عندك حتي خدامه انا مش عاوزه اتجوز بصيت ليها وقولتلها ايه اللي انت لازم تبقي ملكه مش خدامه وانا اتكلمت معاكي قبل كده بس انا جايه مخصوص علشان اتكلم معاك مخصوص في الموضوع ده قولتلها طب قومي خدي دوش كده وفوقي علي ما اطلب غدا نتغدي سوا ونتكلم يلا قومي يا بت انت استحليتي العلوقيه ولا ايه قالت تمام هاخد دوش واظبط نفسي واجيلك قومت طلبت غدا ولبست شورت وطلعت عصير من التلاجه وقعدت في الانتريه لقيتها خرجت من الحمام دخلت الاوضه وخرجت حاطه مكياج ولابسه اندر سابعه بس وجايه قعدت جنبي قولتلها انتي نسيتي تلبسي برا ولا ايه قالت لا انا سيبالك بزازي علشان عارفه انها بتعجبك ناولتها العصير وقولتلها اكتر واحده في الدنيا بتعرف مزاجي هوا انتي . قالت علشان بحبك بس بص يا سيدي انا فعلا عاوزه ابقي جنبك باي شكل وكمان عارفه انك بتعرف ستات كتير و كمان مش هتجوز وموافقه وكمان ممكن اساعدك في اي ست انته عاوزها حتى لو كانت اعز اصحابي حتى لو كانت اختي وبعدين انا كمان نفسي اشوفك وانت بتنيك انا بتكلم بجد شغلني سكرتيره مثلا قولتلها بصي يا سها انتي الوحيده اللي في العالم اللي مش بحب اكذب عليكي انا هحكيلك الحقيقة بس الاول انتي بتقولي الكلام ده هتعملي ايه مع ابوكي انا عارف انه صعب قالت ابويا كبر ومعتش زي الاول وعاوز يرجع الزقازيق عند اختي هناك وبيقولي انا عاوز أدفن في بلدي يعني هعيش لواحدي بس هوا مستني يشوفني هعمل ايه واقرر اقوله قولي بقي كنت عاوز تقولي ايه قولتلها الكلام اللي هحكيه ده خطير وعارف ان ممكن معنتيش تعرفيني تاني لما تعرفيه بس انا مقدرش اخبي عليكي حتى لو هخسرك قالت انت قلقتني بس انا مستحيل اخسرك مهما حصل قولتلها متقرريش حاجه الا لما تعرفي وبدات احكي ليها كل اللي مريت بيه من اول ما سافرت ايطاليا لغايه حكايه الصباغ ومراته وحكايتي مع اسلام وازاي بعنا الفيديوهات وكسبنا فلوس كتير وانا بحكي جه الاكل قومت خدته من الدليفرى وقالت سيب الاكل دلوقتي وكمل وفعلا حكيت ليها لغايه ما هيا جت وقالت وطبعا انا كنت اول واحده تصورني في الشقه بعد ما ظبطتها قولتلها انتي عارفه انتي عندي ايه وكنت هحتفظ بالفيديو اتفرج عليه لما توحشيني قالت يعني مكنتش هتبيعه قولتلها مستحيل مكنتش هبيعه قالت بجد قولتلها انا عمري ما كذبت عليكي وبعدين انا عندي كتير قالت طب ممكن توريني قولتلها بجد قالت اه واحنا بنتغدي قولتلها عاوزه تشوفي الفيديو بتاعنا قالت فرجني حاجات تانيه الاول وبعدين ابقي اسوفك وانت بتنيكني قولتلها بجد قالت احلفلك يلا قومت افتح الكومبيوتر وهيا قامت زي ما هيا تفتح الاكل وتحطه علي طربيزه بتتفتح في اوضه الكومبيوتر ومش باين عليها اي تأثر بالكلام ولسه لابسه الاندر بس حطت الاكل وانا قولت افتح حاجه فردي الاول علشان الصدمه وفتحت فيديو صابرين وكنت عارف انها تعرفها كويس قعدنا علي الاكل وهيا متابعه ومش بتكلم فيديو 40دقيقه نيك متواصل واحنا قاعدين بناكل وهيا مركزه اوي. الاكل خلص وقومت شلته وهيا مركزه لغايه ما خلص هيا مركزه قالت معلش سيبتك تشيل الاكل كنت معجبه بيك وانت شغال مفيش حاجه تاني قولتلها عندي بس هارد شويه يعني اجمد من كده قولتلها اه اتنين قالت بجد قولتلها اه قالت طب نعمل نسكافيه بقي الاول وفعلا عملت النسكافيه وجت قالت يلا يا عم قولتلها مستعجله قالت اه قومت مشغل فيديو صابرين وماجده واول شافت قالت دي اللي كانت في المره اللي فاتت مش دي مرات اخو المرحومة قولتلها اه انتي عرفاها قالت طبعا بس معرفش انها شرموطه كده قولتلها لا هيا بس بتبحني انيكها قالت طيب وقعدت تتفرح وانا قاعد جنبها وهيا بتحرق سجاير وايدها علي كسها 50دقيقه وهيا بتتلوي وهيا بتتفرج خلصت وكانت هتموت وتتفتح قولتلها اهدي بقي مش هينفع افتحك اصبري بقولك ايه انا مستغربك انتي مفيش اي رد فعل قالت انا مبسوطه قولتلها ازاي قالت مبسوطه بيك و اتاكدت اني مش لوحدي اللي بموت في زوبرك قولتلها بقولك ايه تيجي نتكلم جد شويه قالت تمام اتكلم انا قولتلها اتفضلي قالت انت من الواضح انك داخل علي مرحله تانيه في حياتك واكيد شغل هيجيب فلوس بالعبيط وانت محتاج واحده زيي تكون عارفاك كويس وتكون مصدر ثقة وكمان عندها استعداد تعمل اي حاجه وتساعدك قولتلها تمام اوي حلو قالت انا مستعدة اشتغل معاك مديره اعمالك وانسقلك كل حاجه قولتلها تمام بس لازم تعرفي شروطي قالت اوك قول قولتلها بصي اولا مفيش لا اي طلب اطلبه يتقال عليه لا احنا في شغل ثانيا مفيش عواطف في الشغل نهائي وانتي فاهمه ثالثا تفرغ كامل اي وقت اعوزك فيه الاقيك فيه انشاله الفجر تمام وحسيت وانا بتكلم ان اول مره الموضوع يتبلور في دماغي واني بدات اسستم الموضوع ضحكت وقالت وهتديني كام بقي علي كده قولتلها 5000 دلاور في الشهر وكمان ليكي بونص علي كل واحده تجبيها واي فيديو تشتركي فيه وكمان فيه نسبة من الأرباح اخر كل سنه يعني مرتبك هتخديه وكل حاجه هتعمليها زياده هتاخدي عليها فلوس وكل التعامل بالدولار يعني اقل شهر هتاخدي ضغف المرتب ده عرض خرافي بس مش خساره فيكي ولا في امكانياتك اللي انا عارفها كويس قالت طب هقول لابويا ايه قولتلها قولي له انك جاتلك فرصة العمر وانك هتشتغلي مدير مبيعات لقطاع شرق الدلتا لاي شركه ادويه وان دي فرصة العمر وهيدوكي مرتب كبير وعربية وشقه كمان وبكده هيكون شغلك متقسم علي 5محافظات يعني محدش هيعرف يجيبك انهارده هنا بكره في بلد تانيه بايته بره البيت محدش هيعرف حاجه ولازم تقولي له انها نقله في حياتك كلها ودي فرصة مش هتقدرى تسيبيها وهيا فعلا فرصة العمر والشقه والعربية هديه مني ليكي قالت بجد قولتلها طبعا انزلي نقي العربية اللي انتي عاوزاها وحاولي تشوفي شقه قريبه ولا اقولك ممكن نشترى الشقه اللي جنبي علطول لاني سمعت انها بتتباع ها ايه رايك قالت طب هتبيع الفيديو بتاعي قولتلها لو عاوزه أنزله وتخدي ربع تمنه علطول قالت بعيد عن اني بحبك وبموت فيك بس عرض زي ده مش ممكن يترفض انا موافقه وممكن استلم الشغل من بكره قولتلها هتلحي تظبطي نفسك قالت بص انا جيالك عاوزه افضل جنبك باي شكل انت اديتني حلول مكنتش احلم بيها وكمان هاخد فلوس واعيش حياه مكنتش احلم بيها انا لازم اشكرك علي كده قولتلها خلاص تعالي بقي نتكلم في الشغل وفعلا قعدنا نتكلم في التفاصيل قولتلها انها هتبقي مسئوله عن حياتي بشكل كامل وكمان مسئوله عن الشقه والنواقص و اي حاجه نحتاجها تمام قالت تمام انا بكره في الشغل من الساعة 10الصبح قولتلها بكره فيه شغل وبعده قالت علطول كده قولتلها اه انا مش محتاج بكره منك حاجه انا فيه حد هيجلي علي الساعه 1الضهر انتي هتيجي الصبح تصحيني وتشوفي نواقص البيت وتمشي وانا هخلص واكلمك الفتره دي تكوني شوفتي عربيه ليكي تحاولي توصلي لصاحب الشقه اللي جنبي وتخلصي معاه وانا هديكي الفيزا بتاعتي تخليها معاكي تسحبي منها زي ما انتي عاوزه قالت اوك واللي بينا قولتلها احنا مش اتفقنا علي الشغل اللي بينا هوا انك لما توحشيني هقولك وخلي بالك فيه شغل الجمعه كمان وحكيت ليها علي ايمان اللي جايه بكرة وكمان ماجده ونجوي اللي هيحوا بعد بكره قولتلها قومي روحي بقي والساعه 10الصبح تبقي عندي عاوزك تنزلي انهارده تشترى احلي لبس ليكي حاجه تليق بمديره اعمالي وكمان تفكرى احنا ممكن يكون ايه ناقص عندنا نعمله عاوز افكار جديده تطور الموضوع قالت متقلقيش الموضوع عاجبني اوي واكيد هتلاقي عندي افكار كويسه قولتلها يلا بقي قومي روحي قالت تمام يا فندم كنا بقينا الساعه 6 بليل كلمت اسلاكم وقولتله علي اللي حصل وقالي انت كنت فاكر ان الموضوع مش في دماغك بس الترتيب اللي انته عملته بيأكد علي انك عندك تصور الموضوع وكمان بلان نمشي عليه قولتله مش عارف يا اسلام انا كأن الكلام كنت مترتب في دماغي من غير ما اعرف انا فوجئت بالكلام علي لساني كأني مفكر فيه كويس ومرتبه قالي فعلا غريبه بس ده معناه اننا هننجح لان الدماغ دي عمرها ما ركزت في حاجه وفشلت وبالمناسبة دي بقي انت عازمني علي العشا انهارده علشان كمان اظبط معاك شويه حسابات واثولك علي حلقه الضباغ لانها عملت رقم تاريخي قولتله تمام انا هجيب سها معانا علشان اكيد لازم تتعرفوا ببعض قالي ماشي متنساش تبعت حلقه انهارده هستناها قولتله يا معرص انت عاوز تشوف الفيديو بتاعها قبل ما تشوفها بليل ضحك جامد قولتله هبعتهولك بس اوعي تهيح عليها بليل وتعملنا فضيحه قالي عيب عليك قولتله ماشي هبعتلك الفيديو هنام شويه واقابلك علي الساعه 10قالي تمام كلمت سها قولتلها علي ميعاد بليل وكمنتي انها كلمت ابوها واتفقت معاه بعد ما قالتله انها هتاخد مرتب كبير غير البونص قالت انها كده هتنزل تجيب لبس وتقابلني علي الميعاد ونمت شويه صحيت علي تلفون سها وقومت خدت دوش ولبست وقابلتها وروحنا علي فندق كبير اتعشينا وعرفتهم علي بعض وكان باين في عنين اسلام اعجابه بيها او هيجانه عليها وظبطوا مع واخدو تلفونات بعض وكلمني علي حلقه الصباغ اللي جابت حوالي 800الف دولار في 20مشترك اقلهم 25واكترهم 55الف وسها كانت مبهوره من الارقام طبعا وطبعا اطمنت اننا مش بنهزر وكمان اكدت ليها ان مرتبها ده مجرد بداية وانه اكيد هيتضاعف اكتر من مره وان كل مصاريفها الشخصية من لبس لمكياج لغيارات لبنزين كل ده علي حساب الشغل وقولتلها يلا نروحك قالت وانتوا لسه هتسهروا قولتلها اكله السي فود دي عاوزه نعمر الطاسه قالت هتشربوا ايه قولتلها حشيش قالت طب اجي معاكوا قولتلها لا مره تانيه انهارده لا قالت متخافش قولتلها اسمعي الكلام مش عاوز جدال قالت تمام يا ريس وفعلا وصلناها وروحنا شربنا كام سيجاره حشيش وقولتله ولا يا اسلام الحشيش علي الشيشه حاجه تانيه عاوز اجيب واحده هنا واعمل قاعده عربي ج قالي ماشب يا معلم نظبها بس علشات الفحم ووجع القلب والدخان وكده قولتله انا هجيب عده حلوه شوفتها وانت ظبط القعده مع سعا قالي البت دي عجباني اوي يا مازن قولتله براحتك يا معلم انت وشطارتك بس خلي بالك هيا لسه بنت وبعدين اشك في انك تخلص لانها واقعه في اخوك بس لو خلصت تبقي جدع وتبقي شيلت من علي دماغي بي خلي بالك الغشاء اللي لسه مااتنفتحش ده ممكن يحيب مبلغ حل اتصور وهوا بيتفتح قالي ايوه كده شغل الدماغ الالماظات دي قولتله هتشتغل يا معلم وطلع سيجارتين المارجوينا وشربناهم وجابوا من الاخر كالعادة ونمنا في مكانا لغايه الصبح صحيت علي تلفون سها الساعه 10بالظبط وقولتلها علي رقم الباب ودخلت لقانا زي ما احنا قومنا دخل اسلام الحمام وروح وقالت خش الحمام علي ما احضرلك الفطار وفعلا دخلت الحمام وانا تحت والدوش لقيها داخله عليا بتديني معلقه عسل وقالت ده عسل جبلي بالمكسرات وخدت المعلقه وسابت اللي في ايدها وبدات تحميني بأيديها وتحسس علي جسمي وطولت مع زوبرى قولتلها ايه انتي مش بتشبعي قالت انت هتفتحني امتي قولتلها ليه قالت اكيد ده لو غتثور هيجيب مبلغ كويس قولتلها نتكلم في الموضوع ده بعدين وخلصت وفطرت وهيا مشيت وقالت هجيلك بعد ما تخلص وقعدت اشرب القهوه واستني ايمان ايه اللي هيحصل مع ايمان هنشوفه الجزء اللي جاي .
اتمني اسمع ريكم في تطور الأحداث مناسب ولا مش حلو اتمني اسمع تعليقاتكم اللي هتفيدني كتير شكرا لكل مهتم
السلسله الثالثة
الجزء الثالث
قبل اي شئ احب اشكر ادراه المنتدى علي تثبيت القصه واشكر كل الناس اللي شجعتني بكلام كويس جدا وكمان الناس اللي كتبت ملاحظات .
وقفنا في الجزء اللي فات لما قعدت استني ايمان فعلا الساعه 12ونص الضهر لقيتها بترن عليا قولتلها انا في انتظارك قالت نص ساعه واكون عندك وفعلا الساعه 1بالظبط لقيت الجرس بيرن فتحت الباب وانا لابس ترنج وكانت هيا دخلت سلمت عليا وكان في ايديها شنطه كبيره غير شنطه الخروج شكلها مختلف حاطه مكياج ولابسه بنطلون جينز و عليه فست لونه تركواز وطرحه سودا لغايه نص شعرها اللي صابغه منه خصل برونزية سلمت عليا ودخلت قعدت قولتلها اعتبري البيت بيتك ولا اقوم اعملك حاجه تشرييها قالت لا هقوم انا اعملك حاجه تشربها قولتلها اللي هتشربيه هشرب معاكي قالت طب هشرب نسكافيه باللبن تشرب معايا قولتلها عندك كل حاجه في المطبخ استكشفي بقي بمعرفتك بس فكي نفسك كده بلاش تخنقي نفسك قالت ما انا عاوزه اغير هدومي قولتلها اوضه النوم اهي خشي غيري براحتك وانا هقعد في اوضه الكومبيوتر علي ما تعملي النسكافيه قالت تمام دخلت الاوضه وانا روحت علي الكومبيوتر علشان اتفرج عليها وهيا بتقلع وفعلا دخلت الاوضه وقفلت عليها وحطت الشنطه علي السرير وبدات تقلع الفست اللي كان تحته برا حمرا وقلعتها هيا كمان وبعدين البنطلون وكان تحته اندر سبعه نفس لون البرا ووقفت ملط قدام المرايا تبص علي جسمها اللي هوصفه تاني بعد ما شوفتها لأول مرة ملط وكانت حوالي 165سنتي مدملكه اوي بياض بحمار تحس ان ايدك تعلم لو لمستها رجلين ملفوفه اوي تحس انهم عمودين رخام طالعين من تحت لفوق بلفه عجيبه حتي الركب مش بارزه وفخادها طالعين بيلمسوا بعض لغايه تحت الكس بيكونوا قافلين علي بعض تماما بدون التصاق ومخبين فتحه الكس اللي بان لما فتحت رجليها انه صاحب شفايف حمرا وتحسه مدور مش طويل وكمان في نهايه زنبور صغير بس واقف لبره مش مدلدل والمفاجأة انه مخروم وحاطه فيه فص ولما تلف تلاقي طيز جامده جدا كتلتين من القشطه الصافي بارزين لبره مش بالعرض تطلع علي وسط ضيق بشكل ملحوظ مخلي شكل طيزها وفخادها لوحه وبطن خفيفه وتنه رهيبه وبطنها من فوق ملس طالعين علي بزين تحس انهم طبقين من القشطه الصافية مدورين مش نازلين لتحت وحلمات صغيره وردى ومفيش هاله غامقه حوليهم وده اللي انا استغربته دراعات مش رفيعة ولا تخينه تحس عموما انك مش قادر تشوف اي عضمه في جسمها وكمان مروشه نفسها وعماله 3 تاتو واحد علي درعها الشمال وهوا زهره حمرا ونفس الزهره علي الفخد اليمين وعلي اسفل ضهرها فوق طيزها بين الفلقتين راسمه جوهره بوزها لتحت بين الفلقتين بالظبط بعد ما قلعت ووقفت تتفرج على نفسها في المرايا طلعت من الشنطه كلوت فتله لونه وردي وطلعت طقم سبورت لونه اسود عباره عن شورت استرتش وبادي اسود حمالات عريضة ولبستهم وتحس انه شفاف من كتر ما هوا مشدود وحطت برفان وظبطت المكياج وخرجت علي المطبخ قعدت تفتح الدولايب وجابت الشنطه طلعت منها اطباق ملفوفه وحطيتها علي الطربيزه وعملت النسكافيه وانا كنت هجت علي الاخر وعاوز اقوم انط عليها وانا متأكد انها مش هتقول لا بس قولت اصبر شويه طفيت الكاميرات وقعدت علي الكومبيوتر اقلب فيه وهيا جت حطت النسكافيه وسيبت الكومبيوتر ورجعت قعدت معاها قولتلها انا تعابك يا ايمي معايا قالت علي ايه دا انا نفسي بس ارد ليك جزء من جميلك. انت انهارده ملك تؤمر وانا انفذ قعدنا نشرب النسكافيه وولعت سيجاره وعزمت عليها قالت انت عارف اني بشرب ولا توقع قولتلها لا ده ولا ده اكيد الواحد لما يبقي معاه ست زي القمر زيك لازم يعزم عليها قالت بجد انت شايفني حلوه قولتلها ورايي يفيد في ايه دي حقيقه انتوا معندكوش مرايات في البيت انتي قمر محدش قالك قبل كده وانا ببص في عنيها جامد اتلخبطت وقالت انا بطلت من زمان بس علشانك اشرب وولعت ليها السيجاره وقعدنا نتكلم عادي وكانت مصره تعرف انا عملت ايه مع الصباغ وبعد الحاح قولتلها اني اخترقك الكومبيوتر بتاعه ولقيت عليه كوارث وحاولت تعرف ايه الكوارث قولتلها مش هينفع وكانت المفاجأة انها عارفه وانه قالها لما نام معاها انه بيحب الدياثه وكان بيقولها انه نفسه يشوفها وهيا كده واتفاجئت انها عارفه ولمحت في عنيها لمعه قولت ادوس شويه علي الموضوع قولتلها وانتي ايه رايك قالت في ايه ده مخبول قولتلها لا دي ميول تعرفي انه بيعمل كده مع مراته قالت عارفه بس السؤال بقي انت عملت مع مراته حاجه وهو موجود قولت ليها ليه يعني قالت عادي بسأل قولتلها هيا سهر قالتلك حاجه قالت بصراحه اه قولتلها وانتي جايه برجليكي مش خايفه مني قالت واخاف ليه وانا جايه بمزاجي قولتلها انتي جبتي من الاخر علطول قالت انته اللي بتحب تطول في الكلام انت عارف انا جيالك ليه قولتلها معاكي حق لنا المفروض كنت قومت دخلت عليكي الاوضه وانتي بتغيري قالت انا قعدت اطول يمكن تيجي بس لقيتك مجتش لبست وخرجت وكانت قربت مني اوي قولتلها انا غلطان بس ملحوقه ومسكت بزها وانا ببوسها جامد بعد بوسه جامده قالت نفسي تفرمني انا عاوزه اتشرمط موتني ضرب وشتيمه وافشخني قولتلها نفسك في كده قالت اوي قولتلها بتعرفي ترقصي قالت طبعا قولتلها معاكي قمصان نوم تانيه قالت اكيد معايا قولتلها ماشي قومت روحت قعدت علي الشازلونج وقولتلها تعالى يا كلبه قامت وقفت قولتلها انتي مش سمعتيني بقول يا كلبه يبقي علي ايديك ورجلك وفعلا جت زي ما قولتلها ووصلت لغايه عندي وطبطبت علي دماغها وقومت ضاربها بالقلم قولتلها نزلي البنطلون وطلعي زوبري وفعلا طلعت زوبري مسكته وطبعا اتخضت من حجمه قولتلها خلاص معنتيش تستعملي ايدك تاني ومسكت زوبري قعدت امشيه علي وشها واحركه علي شفايفها وهيا تحاول تاخده واسحبه منها علطول وارجع احطه علي بوقها قولتلها افتحي بؤقك علي الاخر وبدات ادخل زوبري اللي كان صعب في الدخول وبيفشخ بؤقها ونا مصر ادخله وهيا تنزل ميه من بؤقها ونفسها يروح وادخل لغايه ما نفسها يروح واخرجه واتف في بؤقها وقمت وقفت ومسكت دماغها وبقيت بنيك بؤقها لغايه ما تشنق واطلع وبعدين اخبط علي طيزها بايدي وهيا تتلوي وبعدين لفيت قعدت وراها وقعدت اضرب علي طيزها بكف ايدي الاتنين وبعدين قومت جاي من عند الخياطه اللي في نص الشورت بين الفلقتين وحطيت صوابعي وقطعت الشورت اللي كان ضيق واول ما انفتح قام مقطوع علي الاخر وكأنه حابس الفردتين اللي نطوا في وشي وقعدت اضرب عليهم وصوابعي تعلم وفتحتهم بايدي وبصيت علي خرم طيزها اللي كان لونه وردي ومفهوش ولا شعرايه و فتله الكلوت بس اللي في نصه حطيت ايدي علي كسها من بره لقيته غرقان بليت صابعي وقومت راشقه في خرم طيزها مره واحده قامت مصوته جامد قولتلها لسه زوبري لما يخش يا متناكه قالت لا ده هيوجعني اوي قولتلها منا عاوز اوجعك علشان انتي بتبحي كده وقومت ماسك الباضي من ورا وقطعته من الضهر لغايه ما اتفك منظر بزازها وهيا مدلدله خرافي مسكت بزها كله بكف ايدي وقافش فيه جامد وانا بضرب علي طيزها وصوابعي بتعلم وهيا بتتلوي من الشبق وبعدين قومت دمخل صباعين واحد في طيزها والتاني في كسها مره واحده قامت اترعشت وجابت قومت قعدت علي الشازلونج وهيا اخدت نفسها وبصتلي ومستغربه انا قعدت ليه قولتلها قومي بقي البسي قميص حلوه كده على ما احضرلك اغنيه حلوه ترقصي عليها قالت انتي هيجتني وسيبتني قولتلها لا انا عاوزك ترقصي وانتي هايجه علشان اكيفك وفعلا قامت راحت الحمام غسلت وشها ودخلت الاوضه تغيير وانا قعدت علي الكنبه وجيبت الحشيش و مستنيها تيجي علشان اشرب وانا بتفرج عليها وفعلا دقائق ولقيتها خرجت لابسه قميص نوم تل شفاف اسود وضيق وقصير تحت طيزها بالظبط وكل جسمها واضح ومش لابسه اندر وحاطه مكياج وسايبه شعرها وكنت جهزت اغنيه شعبي علي الكومبيوتر وقولتلها دوسي هنا وداست واشتغلت الاغنيه وبدات الرقص بتتحرك بالراحه بس بمنيكه عجيبه وعنيها نص مغمضه والحركة بتزيد والشرمطه كمان وبتمسك بزازها تحركهم وتخبط علي طيزها وتصدرها ليا وحمار كسها بيبان وهيا بتوطي وكمان ساعات تفتح الفلقتين وتيجي عليا وتبعد لقيت نفسي لا ارادي بمسك زوبري اللي واقف ومع نهاية الاغنيه كانت قاعده بين رجليا بتلحس بيوضي وتطلع علي زوبري وانا سرحت معاها وبعدين مردتش اسيب نفسي لاني بصراحه كنت هايج اوي قومت ومسكت دماغها وقعدت انيك بؤقها بالراحه وازود واحده واحده لغايه ما بيقت بنيك فيها بسرعه وهيا بتشنق وبتنزل مايه من بؤقها واحشره جامد لغايه ما احس انها قطعت النفس واخرجه وكل شويه اضربها بالاقلام ووشها بقي احمر بس الغريب انها مستسلمه وحاسه بإثارة وبعدين قومتها وروحت معاها في بوسه جامده وايدي بتقفش في كسها جامد ونيمتها علي الشازلونج ونزلت من بؤقها علي بزازها الكبيرة اللي هما فعلا ملبن ابيض فضلت امص في الحلمه وايدي بتلعب في التانيه وكانت حلماتها صغيره فبقيت بمسكها باسناني وايدي كل شويه تروح علي كسها افعص فيه جامد واضربها عليه وتشهق كل ما اضربها عليه وبدلت البز التاني كررت اللي عملته ونزلت علي بطنها اللي كانت شبه طبق الجيلي وكأني بلحس بلساني زي القطط لغايه ما وصلت الزنبور اللي كان احمر من الهيجان ووقف زنهار والفص بارز وتحس انه بيتهز من الهيجان بدات الحسه بلساني وهوا بيتجاوب معايا وانا بلاعبه بلساني وفجأة قومت واخده كله في بؤقي اترعشت وبدأت الحس كسها من تحت لفوق فعلا امتع كس لحسته في حياتي طولت معاه شويه بعد ما حطيت صابع في طيزها وبعدين صابعين وهيا بتتلوي لاني كنت مركز اوي لغايه ما جابت شلال ميه واخدت نفس جامد وقومت وقفت بليت زوبري من ميتها وحطيته علي كسها من بره وقعدت امشيه واحك جامد في الزنبور وهيا تقولي حرام عليك دخله بقي لغايه ماحطيته علي الفتحه وزقيت جامد قامت مصوته وقالت بشرمطه بيوجع اوي قومت مكمل قالت اااح حرام عليك كل ده انت فشختني قعدت شويه وهيا بتلعب في زنبورها وحلمتها بدأت اشتغل بالراحه واسرع واحده واحده وهيا صوتها بيعلي بنفس الوتيره اللي بسرع بيها وتوحوح وتقولي سمعت عن زوبرك بس مكنتش اعرف انه كده اوف بيفشخني قولتلها بس ايه قالت بس ممتع قولتلها طب اتمتعي يا شرموطه. وانا بسرع جامد وهيا تقول انا شرموطه انا متناكه ان عمرى ما تخيلت ان فيه زوبر هيكيفني كده اح اح وانا شغال وبعدين طلعته وقولتلها اتقلبي يا لبوه اتقلبت واخدت وضع الدوجي وانا حطيت راسه وقومت دافعه مره واحده قامت مصوته وانا نازل علي طيازها بكف ايدي بعد كده بدات احط صابعي الكبير في خرمها وهيا تقولي حرام عليك طيزي ولعت قولتلها لا الف سلامه يا لبوه وقومت مطلع زوبري وهوا غرقان من ميتها وحطيته علي خرم طيزها اللي كنت حاطط فيه صابعين وببعدهم عن بعض والملحوظه ان كل فتحتها ضيقه بس بتفتح بسرعه وبتاخد اي حجم بيخشها اول ما طلعت زوبري من كسها بصيت عليه لقيته رجع لحجمه الطبيعي مع ان زوبري دخل ما خدش وقت وفعلا حطيت راسه علي خرم طيزها اللي كان شكله ضيق وزقيت قامت واخداه وهيا بتتلوي بس اخدته وده اللي شجعني ادخله للاخر ورقعت صوت لو الشقه مش عازله للصوت كان زمان الجيران بتخبط عليا كان بتعوي زي الديب قالت ابوس ايدك اتعود عليه بس وفضلت واقف شويه وانا بضرب علي طيزها وهيا بتتلوي زي التعبان وبدات اشتغل بس بسرعه علطول وهيا توحوح وانا شغال ومش سامع لتوسلاتها لغايه ما بدات تاخد علي الوضع وتستمتع وانا مكمل وبعدين وقفتها علي رجليها وهيا في وضع الركوع وفاتحه رجليها وهيا بتنزل بشكل مستمر وبعدين اخدتها ولفيت بيها وزبري في طيزها وقعدت وقعدتها عليه مره واحده قامت مصوته وقالت مش قادره وانا اضربها علي طيزها واقولها قومي واقعدي يا متناكه وهيا بتتحرك مع حركه ايدي وهيا بتتلوي لغايه ما خلاص مبقتش قادرة قامت مصوته وجايبه ونامت بضرها عليا نزلتها ونيمتها علي ضهرها وكانت دايخه وانا مش عاوز اهدي طلعت فوقها وحطيت زوبري بين بزازها وانا ضاممهم وبحركه وسطهم فعلا اطرى حاجه حطيت زوبري بينها وكان واصل لغايه دقنها نزلت دماغها وفتحت بؤقها علشان راس زوبري تخش في وهيا مطلعه لسانها ومنظرها يهيج وانا شغال لغايه ما بدات تفوق وانا كنت عاوز انطر الحموله نزلت علي ركبي علي الارض وفتحت رجليها ومسكتهم بايدي ودخلته طيزها اللي استوعبته علطول وكان كسها شكله صغيرر واحمر اشتغلت شويه وطلعته دخلته في كسها وفضلت ابدل بين الاتنين لغايه ما حسيت اني هجيب ونطرت في طيزها وزي ما تكون اتكهربت وفتحت عنيها جامد وبعدين طلعته حطيته في كسها حشر وكملت بقيت النطر وهي زي ما يكون مش مستوعبه اخدت اللي فيه النصيب وقومت وقفت وانا دعك زوبري وهيا مستغربه انه لسه واقف كده بعد النطر وقطع ده فجأة طلقات من اللبن اللي غرق وشها وصدرها وبطنها وانا واقف بحلبه علي بطنها من تحت ورجعت قعدت علي السرير وهيا زي ما هيا دقيقتين وبدات توزع اللبن على جسمها وتدعكه وهيا بتقول مهما حكولي عنك مش زي ما شوفت ونزلت بين رجليا تبوس زوبري امتنان علي المتعه اللي خدتها وانا كنت مولع سيجاره وقاعد قعدت شويه علي الارض وقالت معلش 5دقايق وأقوم اعملك الاكل قولتلها براحتك وقومت دخلت الحمام اخد دوش وانا سايبها متكومه واخدت الدوش وخرجرت لقيتها واقفه في المطبخ لامه شعرها ولابسه مريله المطبخ وهيا ملط وبتحضر الاكل بوستها و روحت قعدت لقيتها شغاله بكل نشاط وجابت الطربيزه بتاعه الاكل وكان ليها عجل وحطتيها قدامي وبدات تجيب الاكل اتغدينا وعملت الشاي وبعدين رنيت علي سها وقولتلها تعالى وبعد عشر دقايق لقيتها بتخبط ولقيت ايمان اتخضت قولتلها متخافيش دي سها مديره اعمالي وصديقتي قالت اصل انا عريانه قولتلها لو عاوزه تلبسي البسي لو مش عاوزه براحتك فعلا لقيتها جريت علي الاوضه وانا فتحت لسها اللي خدتني بالحضن وقالت اتكيفت قولتلها وملبن يا سها قالت دلوقتي نشوف دخلنا قعدنا وبعد شويه ندهت لايمان اللي جيت مضره وعرفتها عليها وقامت سها باستها وقالت ايه الجمال ده يا مستر دي حته قشطه وقعدت ايمان وكانت مرتبكه وكانت لابسه الاندر والبرا الحمر وعليهم الروب وقافلاه قولتلها بصي يا ايمي سها دي يعني انا لازم تتعرفي عليها وهتبقوا اكيد أصحاب وفعلا سها قدرت باسلوبها تفك ايمان ويتكلموا وبعدين قولتلها عملتي ايه قالتلي انها اشترت العربية وهتروح تسجلها السبت وانها معاها رخصه وانها وصلت لعنوان صاحب الشقه اللي جنبي وهتروحله تخلص معاه قولتلها مفيش بقي هديه تعارف منك لايمي فعلا فتحت الشنطه وطلعت سلسله شبه اللي انا كنت جايبها من ايطاليا وقالت ايه رايك قولتلها يا بنت الايه هيا قالت لا دي واحده شبها انا عملاها وكنت عامله القفل بتاعها يتقفل ميتفتحش بس مش خساره في القمر دي ولبستها السلسله اللي كانت علي شكل حرف M بالاتيني ملفوف علي شكل قلب ولبستها لايمان وقالت لها اوعي تقلعيها ولو عوزتي تبيعيها اتصلي بيا وانا اخدها منك وايمان فكت اوي من الهديه وقامت علشان تلبس ولقيت سها قالت ايه رايك في السلسله قولتلها حلوه قالت انا هعمل منها عدد وكل واحده تدوقه تاخد واحده قولتلها يا بنت الحرام قالت علشان نعلم الزباين فكره حلوه مش كدع قولتلها بدأتي تشغلي دماغك ان كنت متأكد اني هستفاد منك خرجت ايمان في ايدها حاجتها وسها قالت لها استني اوصلك وخدتها وخرجت كانت الساعه بقت 5.30قولتلها سها صحيني علي 8 قالت اجي ولا في التلفون قولتلها زي مانتي عاوزه قالت تمام نمت في الاوضه اللي انا فيها صحيت علي تلفون سها قومت لبست وروحت بيت والدي قعدت مع امي شويه واصرت اني اتغدا عند بكره الجمعه قولتلها ان ورايا مشوار الساعه 5 رد ابويا وقالي تمام نتغدي بدري وتروح مشوارك بس بلاش تتقل في الغدا وسكت وانا قاعد حاسس ان الراجل ده قافشني جدا قولتله تمام يا حاج ونزلت سهرت مع اصحابي زي كل خميس وانا مصر اني افضل زي ما انا بنفس نظام حياتي وروحت نمت صحيت علي الضهر كلمت سها قولتلها ان فيه اتنين جاين البيت الساعه 5 وانها تروح البيت تشوف النواقص وتروقه وعاوزها تحط المكتب في اوضه الكومبيوتر وقالت تمام وكلمت اسلام اللي كان شاف حلقه ايمان وقالي ايه النتايه دى قولتله ظبطت قالي تمام انا ضبطت الفيديو وهعملوا برومو علشان ننزله مع فيديو سها قولتله وانهارده قالي لا ده دوبل لازم ينزل لواحده بقولك ايه مش هتخليني انيك سها قولتله بقولك ايه بلاش سها انا مش عاوز اخسرها شوف اللي انت عاوزها ونيكها بلاش سها قالي تمام يا برنس انا هكون معاك لايف افتح ليا الشبكه من عندك قولتله ماشي بس بالراحه علي نفسك وقومت لبست وروحت عند ابويا ركنت العربية ولسه داخل العماره لقيت ام وائل واقفه والست دي اسمها نعيمه عندها حوالي 48سنه ساكنه في الارضي الست دي كان نشاطها الاساسي دعاره وكانت معروفة وكانت حلوه جدا وهيا صغيره وكان جسمها جبار بس كبرت وبان عليها السن شويه بس لسه فيها ريحه الحلاوه بتاعه زمان وطبعا الشرمطه دي طبع مش بيطلع الا مع الروح عندها بنتين وولدين البنتين واحده متجوزه ومخلفه عندها 30سنه واللي نسمعه انها واخده طريق امها بس علي توسع وكمان محترفه وبتطلع شغل بره مصر لانها اصلا كانت بتشتغل رقاصه واللي مسهل دع كله ان جوزها هوا اللي مشغلها والبنت التانيه لسه متجوزه قريب وعندها حوالي 20سنه ولسه طالع علي السلم علي غير العاده لقيتها جت سلمت عليا وبعد السؤال علي الاخبار وعامل ايه قولتلها كنتي عاوزاني في حاجه قالت اصل انا عرفت انك قاعد لواحدك في البيت دلوقتي لو احتجت حد ينضف ليك البيت ويروقه اي وقت انا ممكن اجي او ابعتلك مياده قولتلها هيا مش اتجوزت قالت واتطلقت جت قعدت عندي والدنيا بقت صعبه والظروف قولتلها لو احتجتي حاجه قوليلي قالت فشر انا عمرى ما اخدت حاجه شحاته انا اشتغل واخد حقي ضحكت قالت اه وايام ما كنت زي اللي في بالك كنت باخد حقي بس قولتلها ماشي تمام هظبط كده واقولك قالت هستناك وانت نازل تقولي امتي قولتلها طيب وطلعت اتغديت وقابلت برضه فرحه كانت مستنيه علي باب الشقه سلمت عليا وعملت زعلانه اني مش برد عليها قولتلها معلش انتي عارفه اني كنت بوضب الشقه وكنت مشغول قالت لا انت خلاص زهقت مني ومعنتش عاوز تشوفني قولتلها بقولك ايه يا فرحه هوا كان وقت كويس قضيناه مع بعض واتبسطنا مش عاوزين نأفور الموضوع قالت طيب انا عاوزاك قولتلها تمام هظبط الاسبوع ده واتصل بيكي انتي عاوزه تكيفي قالت اه قولتلها تمام هكلمك ودخلت اتغديت وقعدت شويه والساعه 4.30 نزلت بعد شويه تقطيم من امي وانا علي السلم كلمت سها قالتلي كله تمام زي ما قولت وقالت ان في 2سلسه زي اللي هيا لابساها موجودين علي المكتب وانها بتعمل منها عدد علشان تكون موجودة في البيت اي وقت قولتلها انتي لحقتي قالت انا متفقه مع ضايع انه يعمل ليا كميه من 3ايام قولتلها انتي ليكي مستقبل كبير معايا يا سها ونزلت علي السلم لقيت ام وائل برضه قاعده مستنيه قالت ايه يا باشا اجيلك امتي ولا ابعتلك البت قولتلها عادي مفيش مشكله اي حاجه قالت خلاص نيجي احنا الاتنين قولتلها خلاص بعد بكره الضهر تعالي البيت وانا ممكن مكنش موجود كلميني واقولك هتروحي ازاي واديتها تلفوني وقولتلها كلميني بعد بكره وانا مستعجل وعاوز امشي لان ماجده عماله ترن عليا وركبت العربية وانا برد عليها بتقولي ايه ياعم عمال ارن عليك انت في البيت قولتلها 5دقايق واكون هناك قالت تمام ربع ساعة ونكون عندك قولتلها في انتظارك سلام وصلت البيت لبست قميص وبنطلون علشان اكون شبه الطلبه لان كلي شوق اني انيكهم وكأني طالب وارجع بالزمن لايام الكليه واحقق الحلم ده .ايه اللي هيحصل مع ماجده ونجوي هوا ده اللي هنعرفه الجزء القادم جزيل الشكر لكل واحد متابع القصه
السلسله الثالثة
الجزء الرابع