متسلسلة يوميات شاب شغال مع بنات حتى الجزء العاشر
مرسل: السبت 21 يونيو 2025 3:34 pm
في البدايه احب اعرفكم عليه بلال 36سنه ابطال القصه هتعرفهم بالتسلسل مع سرد احداث القصه
تبدء قصتي لما كنت شغال في مصنع ملابس وطبعا انتو عارفين مصنع ملابس يعني بنات زي الرز وانا كنت شغال في مكان اسمو التعبئه التعبئه كان مقسم لقسم المكوي والاصلاح والعراوي والتغليف انا كنت مشرف القسم كل مش هطول عليكم
دخلت الصبح كالعادة بصبح علي الناس وانا بصبح علي وحد من البنات ولقيتها بتقلي انا عاوزاك تقف هناك كدة وشوف القمر اللي هيدخل انا مكنتش بشغل بالي باي بنت وكنت مستكفي بمراتي وكائن البنت دي عارف ان دي هي اللي هتكسر الحاجز دة وبص الاقي حاجه كدة زي القمر داخله من الباب جسم ملوش حل وش قمر 14 من الاخر مفهاش غلطه معرفش ازي وفين قررت اني اصحبها وفعلا زي ما يكون الشيطان بسهل كل حاجه اتعرفت عليها وعرف انها مطلقه وعرفت انها شمال بدء بينا الكلام وانا عاوز طريقه ادخل عليها بيها فضلت افكر ومنتدي نسوانجي كان الحل هي كانت بتجي تاخد موبايلي تسمع عليه اغاني وانا جبت قصه سكس وفقلت الساشه وزي ما هي متعودة بتجي تاخد الموبايل وانا كنت متبعها لقتها ابتدت تقرء القصه ولقتها جايه بقلي حلوة القصه هاتلي وحدة تانيه وفعلا جبتلها وحدة تانيه وفي اليوم دة قررت اني هنكها وفعلا قلتلها تجي نخرج بعد الشغل قالتي ماشي طيب هنروح فين قلتها علي مكان كان قريب من شقه نسيبي هو مسافر وانا معايه مفتاح الشقه لاني ياجرها مفروش المهم رحنا الكافيه فتحت الكلام عن القصه من هنا لهنا طلعنا الشقه دخلت اخد دش وطلعت ورحت علي اوضة النوم لقيت ملاك عريان علي السرير حاجه كدة بمبونايه بزاز متوسطه مفيش بطن كس منفوخ ظيز مشدودة ملهاش حل رحت جمبها واخدتها في حضني وكاني كنت مشتاق لحضنها الاول فضلت احسس عليها واتكلم معها وبعدين رحنا في بوسه بتاعت عشر دقايق ورحت نازل علي رقبتها واول ما شفيفي لمست رقبتها بدئت تهيج بطريقه فظيعه ومسكنتي من دماغي وضوفر ايديها التانيه بتقطع في ظهري ونزلت علي بزازها ايد بتدعك في يمه ولساني وشفايفي بيقطعو في الحلمه التانيه وهي وقتها فضلت تقول كلام يهيج العفريت بقت بتقول اه مش قادرة قطعهم انا الشرموطه بتعتك افشخني قطع بزازي عاوزك نتيك كل حته في جسمي عوزاك تقطع لحمي بسنانك نكني قوي نيك لبوتك اوووف احححح مش قاردة وانا خلاص مش قادر بقيت حاسس ان زبري بيوجعني من كتر ماهو واقف قوي من كلمها واهتها جيت نازل لحس فجسمها كلو لحد ما وصلت لكسها اووووف علي طعمو وريحت عسلها ومن جمالو فضلت الحس فيه بتاع ساعه وهي عماله تجيب بلا توقف ونا الحس واشرب من عسلها وهي اهاتها بقت معبيه المكان وفضلت تقول الحسلي قطع زنبوري افشخ كسي اه ياكسي لسانك نار عليه ومسكتني من دماغي وشدتني قوي وانا بقيت بدعك وشي كلو فيه وبعدين صرخت صرحه وفضلت تتنفض وشدتني ولقتها بتقلي دخلو بقي مش قادرة ارجوك همت دخلو رحت مدخل زبري كلو مرة وحدة وبقيت بنيك فيها زي المجنون وهي بقي عليها احلي كلام فضلت تقول اه احححح اووو نيك نيك قوي نيك كمان نكني كمان اه ياكسي اح ياكسي بردناري افشخني انا متناكه اناشرموطه نكني كمان اخبط قوي افشخ كسي لقيت نفسي كنت هجيب وانا عاوز افضل معاها لسه رحت مغير الوضع وعملت وضع الفرسه وفضلت ارزع فيها وانا سامع صوت خبط بضاني مع صوت اهتها جننوني بقيت بنيك فيها بجنان لدرجه اني بقيت سامع ضربات قلبي بس مش قادر اوقف من المتعه وعاوز اسمع كلمها لممتع وهي ببتناك وهي بقت بتخبط نفسها معايه وتقول اوووف اح ايوة كدة افشخني انا شرموطك من النهاردة متعني بزبرك ان دكري وانا المتناكه بتعتك انا شرموطك اه يا كسي اح يا كسي احوووو احووو مش قادرة نيك نيك كمان قطع كسي بزبرك احووو وراحت مرة وحدة ساحبه نفسها ولفه ومسكت زبري فضلت تمص فيه بشراهم وبحب غريب وفضلت تمص وبلعت كلو لحد زورها لدرجه ان عنيها احمرة اقوي وفضلت تمص فيه بتاع ربع ساعه كل دة وانا علي ركبي وهي نايمه علي بطنها وانا كل اللي في دماغي مش عاوز النيكه دي تخلص وكل ما القي نفسي هجيب اغير الوضع جيت نايم علي ظهري وهي ركبت علي زبري ولفت ايدها علي رقتي وزبري غاص في اعماق كسها المليان عسل ورحنا في بوسه الصراحه انا كنت سايبها هي اللي بتوس احه فضلت تمص في شفايفي وتمص في لساني ونظراتها كلها شهوة وبدئ وسطها يتحك ولا كئنه مكنه فضلت تنيك في نفسها علي زبي بقوة فظيعه ووسطها دة بيتحركه بسرعه قوي ولا احلي ممثلة بورنو وتقول احلي كلام اوووف احححح احححح امممم احوووواحوووو مش قادرة اه ياكسي كسي نار اه اه انت متعه زبرك نار جوايه مش عاوزة يطلع مني اوووو اووو نيك نيك كمان كنت مشتاقه لزبرك كيفني افشخني طفي ناري انا لبوتك احووو احوووو اوف اح اه اه وانا بتديت اشتغل معها قفشتها من وسطها ورفعتها لفوق شويه وابتدي ارزع ونيك بكل قوتي قلبي هيقف بس مش قادر اوقف من فرط اللذة لقيت نفسي هجيب رحت قايم واقف بيها ونزلت من علي السرير وسندتها علي الحيطه وفضلت انيك الصراحه مكملتش دقيقه في الوضع دة وركبي بقت مش شيلاني من التعب رحت حططها علي السرير وبقيت انا واقف ورفعت رجليها وابتديت انيك والمنظر كان قدامي يهيج اللي راضع تلج منظرها وهي نايمه وزبري راشق في كسها اللي احمر وانا فاشخ رجليها علي الاخر وبززها عماله تفرك فيهم وكلمها ولما بقيت برزع جامد بقت تقول احووو احووواحووو كمان احووو لقيت زبري انفجر لبن مجبتش زيو في حياتي حسيت ان كل حته في جسمي بتتنفض وحسيت ان كسها بيرضع في زبري غير صوتها من السخونه اللي انا حستها انا كمان البن نازل مولع نار ولقيت نفسي مش قادر ورجليه مش شايلني اترميت عليها فضلت بتاع ثلاث دقايق انا وهي في غيبوبه بدات افوق رحت ونايم جمبها ومحستش بحاجه غير وتلفوني بيرن ببص لقيتها مراتي ببص علي الساعه لقيتها 2بليل بقلها انتي عارفه الساعه كام قالتي بتاعت 6 قلتلها الساعه 2بعد نص اليل ومراتي متصله 57مرة بيه وطلعت موبايلها لقيت عندها 124مزد كول لو عجبتكم قلولي اكمل وانا في الجزء التاني هقلكم عملنا ايه والشخصيه الجديدة عملت معها ايه
الجزء التاني
اتصلت علي مراتي الو انت فين يا بابا قلقتني عليك قلتلها انا في شقة اخوكي كنت سهران في الشغل وفي ناس اتصلو عليه عاوزين الشقه اسبوع ورحت وفضلت مستنيهم ونمت مسحتش غير دلوقت طيب يا حبيبي حاول تجي احسن انا تعبانه قوي قلتلها مالك قالتلي بطني وجعاني قوي قلتلها حاضر انا جاي المهم قفلت معها وقلت لاسماء مراتي تعبانه انت هتروحي ولا هتعملي ايه قالتلي يو ينفع تروح انت وانا هنزل من هنا الصبح علي الشغل علطول قلت مفيش مشكله قلتلها طيب واهلك قالتلي متشغلش بالك انا هقلهم اني وقعت في الشارع وكنت محجوزة في المستشفي قلت اوك المهم تظبطي امورك واحدت دش ونزلت لقيت مراتي فعلا تعبانه وبتتلوي من الوجع اخدتها بسرعه ورحت علي المستشفي طلعت حامل في الشهر الاول وبتسقط وهتتحجز وطبعا مش هينفع اقعد معها علشان محجوزة في قسم النساء ومش هينفع غير ست تبقي معها اتصلت علي مرات اخوها جت مامتها جت روحت انا اتصلت علي اسماء وقلتلها اللي حصل وقلتلها انا مش هاجي بكرة الشغل المهم الصبح اتصلت علي واحد معايه في الشغل واخدلي اجازة الكلام دة كان الصبح قاعدة وحدة كانت شغاله معنا المهم عرفت اني مش جاي اتصلت عليه تتطمن هي اسمها هدي ودي شخصية النهاردة والنيكه اللي لا كانت لا علي بال ولا خاطر
اتصال هدي ازيك يا بلال انا تمام اني اخبارك ايه قالت تمام اه نسيت اقلكم انا كنت عامل عندي غرفه في الشقه مصنع حزام حرمي صغير بعمل منه طلبيات لمصانع الملابس وكان عندي طلبيه مش عارف اعمل فيها ايه فهدي بتقلي اخبار الحزمه ايه قلتلها عندي طلبيه مش عارف اعمل فيها ايه ردت عليه قالتلي انا همشي نص يوم وهجيلك نخلصها سوي انا مصدقت ومكنش فدماغي حاجه غير الشغل علي الساعه وحدة جرس الباب رن فتحت لقيت هدي اوصفلكم هدي علشان تبقو عرفنها قصيرة ومدملكه مش حلوة قوي عاديه بس من نوع البنات اللي البصه ليها تهيج صدرها مليان طيزها مدورة مرفوعه رجليها ملفوفه مفيش بطن قمحاويه دخلت الشقه عامل ايه ومراتك عامله ايه قلتها محجوزة في المستشفي قالت اه عرفت الف سلامه عليها قلتلها تشربي نيسكافيه قتلت ماشي دخلت اعمل النسكافيه رجعت لقيتها قاعدة علي المكنه وشغاله وفكه الطرحه وكانت لبسه فستان رفعته لحد ركبها الصراحه اول ما شفت رجليها بيلمعو وملفوفين هيجتني رحت ادتها النسكافيه وانا بدهولها شميت ريحت الشهوة يتفوح منها لاني عارف الريحه دي كويس قوي لقيتها بتكلم في الشغل وبتقلي علي جزء دة بيتعمل ازي فبشرحلها ادي خبطت في ايدها ولقيتها بتبصلي بصتها السكسيه مع ريحت الشهوة جننوني قررت انكها واتمتع بكل حته في جسمها فقلتلها ومقيدة نفسك بالطرحه ليه الجو حر ومفيش حد قلعت الطرحه ودي اول مرة كنت اشوف شعرها طويل واسود وعمله كحكه وهي بتفك الطرحه الكحكه اتفكت وشعرها ساب وكان هينزل في كبايه النسكافيه رحت لحقه ولمه لبايدي لوري لقيتها تنفضت عرفت انها علي اخرها رحت مكمل ولاملها شعرها واتعمدت ايدي تلمس رقبتها ولقتها ساكته ابتديت استهبل واعملها مساج في كتفها وهي بدئت تطلع احلي اه وتتلوي كل دة وهي قاعدة علي كرسي خشب زي بتوع القهوة وانا واقف ورها المهم رفعت دمغها لفوق وبصتلي وقالت وبعدين بس بمحن فظيع منطقتش جيت نازل علي وشها بوس خفيف وايدي حاضنه وشها من خدودها لحد ما وصلت لشفيفها وسرحت في بوسه ملهاش حل فضلت امص فشفيها وفلسنها وابتديت انزل بايد علي صدرها ادعك فيه وفضلت علي كدة بتاع 10دقايق لما دابت في ايدي لفيتها بالكرسي وبقيت قدمها واول ما بقيت قدمها فكت الحزام وفتحت البنطلون وحررت زبي اللي بقي واقف قدامي زي الحديدة وبدات تمص فيه وتلحس بمحن وتتلوي وهي بتمص ولقتها دخلته كلو لحد زورها بلعت زبري ولا احسن محترفت مص لميت شعرها ولفيته علي ايدي وابتديت انكها في بقها ونكت احلي نيكه في بقها وفضلت اطلعه من بقها واخبطو علي وشها وادخله تاني وهي بتمص ترفع عيها لفوق وتبصلي بصه محرومه مشتاقه للجنس بصه كلها محن شويه وفتحت سوسته الفستان وقلعتهلها من النص اللي فوق يعني نازل علي بطنها ومسكت بززها اللي كانت حلمتها وقفه زي الزنبور وفضلت امص وارضع واقفش وهي ابتدت تطلع لحن المته اووو اه احححح اوف اووو مش قارة اه متعني متعني قوي اه وقتها قررت انكها بين بززها حطيت زبري بين البزين دول وهي قمطة بايها علي بززها ووطت وشها لتحت بقيت بنيك في بقها وبززها فضلت انك بتاع ربع ساعه واول ما حسيت اني هجيب
رحت ساحب نفسي ونازل علي ركبي ورفعت الفستان وبقيت قاعد قدام كسها ولقيت انردها الاحمر غرقان فضلت اشم فيه والحس واحسس علي ورها وبعدين قمت جبت كرسي صغير ورفت رجليها عليه والرجل التانيه مرفعه عل طربيزت مكنه الخياطه وقلعتها الاندر وابتديت احس فيها من اول صوبع رجليها لحد ما وصلت لكسها وبقيت قاعد قدامه فتحته بايدي طبعا هي لسه بنت بقيت عمال الحس فيه واكل فيه كاني باكل منجايه عويس مسكرة ولقيت زنبرها واقف زي زبر العيل الصغير ابتديت ارضع فيه وهي بقيت في دنيا تانيه اه اححح اححح اه يا كسي كسي مولع افتحني ونكني عاوزة ادوق طعم زبرك جوايه نفسي فيك من اول يوم شفتك فيه احححح اوووو اح اووووف نكني ارجوك افتحني عاوزة ابرد ناري بزبرك اح اه اه اه يا كسي اح ياكسي قطع زنبوري شدفيه بسنانك وانا ابتديت احرك لساني علي زي ما تكون وحدة بتزغرط وشدتها عليه شويه علشان تظها تترفع لفوق وبتديت اخد من عسلها بلساني واحطو علي خرمها الوردي الناعم ورجعت تاني علي كسها بقيت ببوسو زي ما بتوس الوحدة من شفيفها وامص في زنبرها وبدات اوسع خرمها بدخل صباع لقيته دخل كلو بدون اي الم وهي اصلا في غيبوبه دخلت صباعين حسيت ان طيزها بقت جاهزة قمت ومسكت رجلها الاتنين ورفعتهم وحطيت راس زبري علي اول خرمها وابتديت ادخلو وحدة وحدة وهي عماله تقول احلي اهات وتعض علي شفيفها وتفرك في بززها المنظر هيجني جدا رحت مدخلو كلو مرة وحدة راحت مصوته سبتو محركتوش ونزلت ابوس فيها وارضع في بززها وابتديت احتحرك لقيتها بدئت تستمتع وتعزف لحن النيك اووو اوووف زبرك حلو نكني يا دكري افشخني نفسي تفتحني وحسيك بخرمها زي ما يكون بيرضع في زبري وابتدت اسرع وهي شغاله نفسي تفتحي حبلني احح اوف اه اه كمان نكني اه يا كسي قلتلها قولي احووو لانها بتهيجني قوي سمعت احلي احوووو فضلت تقول احووو ياكسي احووووي احوووو يا دكري انا متناكه اعشيقة زبرك انت زبرك جنني اوووف اححح ايوة بقي هي دي المتعه اوووف كان نفسي فيه من زمان بعبت من الخيار في طيزي كنت مشتاقه لزبرك احححح اوووف ولقيت نفسي في عالم تاني من المتعه ولقتني بروح وهنزل رحت سلتو منها راحت مصوته وفضلت تقول طلعتو ليه دخلو تاني رحت لففها وخليتها حضنت ضهر الكرسي ورفعت ركبها علي الكرسي يعني عملت وضع الفرس علي الكرسي ورحت لافف شعرها علي ايدي زي اللجام وركبت الفرسه وفضلت انيك وهي مستمتعه بالتيكه ولسه بجيب لقيت جرس الباب رن احه وقتها فصلت عن كل حاجه في الدنيا وكان نفسي اطلع انيك اللي علي الباب لو هو مين المهم لملمت نفسي وابتديت اركز ورحت براحه ابص من العين السحريه لقيها مرات نسيبي قلت ايه اللي جبها دي دلوقت المهم عملت اني كنت ناميم وقفلت الباب علي هدي وقلتلها ولا حركه ولبست ورحت فتحتلها لقيتها بتقلي انا جايه اخد غيرات لمراتك بس بتبصلي بصه غريبه شويه المهم التلها ادخلي خدي اللي انتي عاوزاه قالتلي ادخل عادي قلتلها ادخلي عادي انتي اول مرة هتدخلي دخلت علي الاوضه خدت الغيرات وهي ماشيه لقيتها بتقولي ابقو وطو صوتكم احسن جايب اخر الشارع وراحت ضحكه وماشيه طبعا هي متعرفش مين معايه بس هي سمعت صوتنا سمعتها هدي من وري الباب وهي بتقولي كدة انا قلت في نفسي يا اما بتي اتخرب يا اما نيكه جديدة مش علي البال مشيت ودخلت لقيت هدي لبست هدومها ودمها رايح وانا كمان اتعكننت ودماغي بقت مشغوله قالتلي انا همشي قلتلها ماشي بس وانا علي اخري وهنا قررت لو مرات نسيبي مقلتش حاجه لمراتي هنكها ومفيش ساعه ولقيت اتصال من مرات نسيبي في الجزء الثالث هقلكم ايه اللي دار في المكالمه والنيكه الجديد اللي مكنتش اتوقعها
الجزء الثالث
كنا وقفنا عند اتصال مرات نسيبي ونص المكالمه
الوو قلتلها ايوه يا زينب ودة اسمها قالتي مراتك سالتني عليك وانا مردتش اقول حاجه انا قلتلها انك مكنتش موجود اصلا وانا اتصلت عليك وجتلي وقتها شميت نفسي
لقيتها بقولي بس انا معملتش كدة علشانك انا علشان الغلبانه اللي بتسقط دي قلتلها علي العموم ان كان كدة او كدة فانتي تشكري لقيتها وانا كدة مبقتش عارف هي متجاوبه وعايزة ولا فعلا خايفه علي مراتي وخايف افتح معها كلام اعك الدونا واخربها علي نفسي بس فنفس الوقت انا علي اخري ومش قادر وبقيت بين حيرة اني افكر براسي ولا براس زبري وقررت اني اسيبها لظروف لو ليها شوق تتناك الشطان طلعلي الجرين كارد في سكت النسوان وهتجي لوحدها كل الكلام دة دار في دماغي في ثواني وهي لسه معايه علي الفون لقيتها بتقولي ساكت ليه قلتلها مفيش انت عاوزة حاجه اجيبها وانا جاي الزيارة قالت لا قلتلها طيب سلام وقفلت .
قفلت معها وانا خلاص مش قادر بعد النيكه السخنه مع هدي وكل الدعك دة منزلش احه الخصيتين بيوجعوني جدا وزبري واقف لدرجه انو وجعني من شدة الوقوف طيب اعمل ايه قلت اتصل علي اسماء اللي هيه النيك بتاعت الجزء الاول اتصلت عليها
انا . الوو عامله ايه
اسماء .تمام انت ايه الاخبار ومراتك عامله ايه
انا.تعبانه جدا واتحجزت في المستشفي شكلها بتسقط وشكلي انا السبب لاني معرفش انها حامل ولا هي كانت تعرف وافترنا
اسماء . تقملك بالسلامه
انا . وحشتني
اسماء . انت كمان وحشتني
انا .طيب ايه هتعرفي تجي تقعدي معايه النهاردة
اسماء .هشوف كدة بعد الشغل
انا . حصلت معايه حاجه كدة النهاردة عاوز اقلك عليها
اسماء . عاوز تقلي علي هدي
انا . احه انتي عرفتي منين
اسماء . هي جت علشان تروح مع عربيه الشغل واحنا بنتكلم وقعت قدامي انها شافتك وانا لفيت عليها بالكلام وعرفت انها كانت معاك بس مقلتش حاجه وقلت اوقعك انت كمان في الكلام ووقعت وهتحكلي
قلتلها طيب لما تجي هقلك كل حاجه
اسماء . عاوزة اسالك علي حاجه
انا .اسالي
اسماء.هو انت متبسطش معايه امبارح
انا قلتلها خلينا نتكلم في الموضوع دة لما تجي انا هقوم البس وروح الزيارة لمراتي ورجع علطول سلام مؤقت
اسماء. سلام
قمت لبست ورحت المستشفي اطمت علي مراتي وفضلت لحد اخر ميعاد الزيارة ولما جينا نمشي لقيت حماتي بتقول لذينب روحي انتي وتعالي الصبح خلي بلال يوصلك قلتلها ماشي نزلنا سالتني ذينب اتغديت قلتلها لا قالتلي ولا انا طيب انا هروح اعمل اكل لو عاوز تجي تتغدي تعالي قلتلها طيب متجي عندنا تطبخي علشان انا عندي شويه شغل حزام لازم يخلصو قالتلي ما انت لو كنت فاضي الصبح كانو خلصو وقتها اتجرئت وقلتلها وشكلي مش هبقي فاضي بليل كل دة وانا سقط اسماء خالص وانها هتجي لقيت زينب بتقولي طيب روح وانا هعمل الاكل واجيبو واجي قلتلها ماشي روحتها وروحت واول ما دخلت الشقه لقيت تلفوني بيرن لقيتها بنت خالت مراتي هي اكبر مني عندها 40سنه جوزها متوفي عندها بنت ولد اسمها فاطمه وبنتها اسمها دعاء بنتها في اولي سياحه وفنادق بس لبوة في نفسها فاطمه مش حلوة بس جسمها زي جسم الهام شهين البزاز الكبيرة الطيز العريضه والكس منفوخ وشعرها لاخر ظزها رديت عليها ازيك يا فاطمه قالت كويسه سالتني عن مراتي وبعد كلام كتير قالتلي بقلك ايه عوزاك تجيلي علشان بتوع التكييف جايين وانا لوحدي علشان التكيف فصل سقط اسماء تاني وقلتلها ماشي هجيلك صراحه انا كان نفسب في اللبوة دي وقلت يمكن تكون دي النيكه اللي مش علي البال رحت بعد سلمات قلتلها مالو التكيف قالت فصل مرة وحدة قلتلها استني ابص عليه يمكن يكون المفتاح قالت ماشي دخلنا الاوضه اول ما دخلنا قالت لبنتها وضبي السرير دة وراحت شالت حاجه من تحت المخدة ببص بطرف عيني لقيتها خيارة احه علي التخن والطول لقيت زبري كانك لطشته بالقلم ووفق زي الحديد ما انا اصلا علي اخري لقيت فعلا مفتاح التكييف الفيوز بتاعه ضارب قلتلها اتصلي ببتوع التكيف متخلهمش يجو الموضوع بسيط وانا هعمله هاتلي بس حتت سلك وفعلا عملته واشتغل لقيتها بتقولي طيب متقعد اعمل غدي ونتغدي سوي سكت شويه قالتلي انت لسه هتفكر نسيت اقلكم حاجه فاطمه فيها عرق سوري خالت مراتي كانت متجوزة سوري وكانو عايشين هناك وجم مصر يعني فاطمه جت مصر عندها 25سنه بعد ما ببها اتوفي المهم ندهت علي دعاء بنتها قلتلها انزلي هاتي كيس كفته ومكرونه لوازم الغدا انا سعتها افتكرت ذينب اللي بتحضر غدا واسماء اللي جايه قلت احة كترت خطبها والشطان ابن المتناكه فاتحلي السكه علي البحري لقيتها بتقلي انا هروح اخمر بطاطس وانا قلت هطلع البلكون اعمل كام تلفون الاول اتصلت علي اسماء قلتلها تروح علشان اتصلو بيه في المستشفي ولازم اروح شخرتلي وقالتلي شكل هدي كيفتك واستكفيت قلتلها لو مش مصدقه تعالي معايه مقنع ابن اللذينه قالت لا انا هروح بي ليك زنقه هرجت معها شويه ورضتها وقفلت معها واتصلت بذينت مرات نسيبي قلتلها اتغدي انتي وانا هروح المصنع لان في نقرير معايه في اللوكر وهما عوزينو ضروري لقيتها سكتت شويه وقالتلي ولا في حد معاك قلتلها لا ابدا انا هعدي عليكي واتغدي عندك قالت ماشي دخلت قعدت في الصاله وقلت في بالي اشيب الشيطان يلعب لعبته ويهيجها امال هو موجود ليه هب سمعتها بتصوت قمت جري ايه في ايه لقيت الزيت طرطش عليها وبقعت زيت كبيرة جت علي رقبتها جيت فاتح الفريزر علي اساس اجيب تلج ملقتش اخدت شوية تلج من اللي بيبقي علي جنب الفريزر ورحت حاططهم علي رقبتها سعتها حسيت ان الشيطان شرب ازازت البيرة اللي فايدة علي بق واحد علشان يستوعب اللي انا عملته رغم انو مكنش مقصود اول ما حطيت ايدي علي رقبتها بالتلج حسيت ان جسمها اتكهرب المهم قلتلها تعالي اقعدي طلعتها الصاله وانا حاطط ايدي بالتلج مشلتهاش شغل محن المهم قلتلها عندك اي مرهم حروق قالت لا قلتلها طيب فوزلين قالت اه في علي التسريحه دخلت جبت الفزلين وقبل ما اوصلها كنت فاتح العلبه وواخد حته علي صباعي علشان اضمن اني ادهنلها وابتديت ادهن الفوزلين بمحن والفوزلين مع ايدي بدء يعمل شغل ابتد ترجع دمغها لوري وتغمض عنيها وانا مستمر وصلت لحد وري ودتها وهي راحت في عالم تاني ولقيتها بتضم رجليها قوي علي بعضها عرفت ان كسها بينبض ومولع ابتديت انزل بايدي علي صدرها واول ما ابتديت ادعك فيهم لقيتها بتقولي هتعمل ايه قلتلها اللي نفسك فيه قالتلي وانت منفسكش فيه قلتلها انا هموت عليه ولسه هحط شفيفي علي شفيفها لقيت جرس الباب رن دعاء بنتها جت وقتها بس عرفت معني الشخر الداخلي انا اصلا علي اخري ولو دبانه وقفت علي زبري هيجبهم المهم قامت كملت الغدا ووهي بتعمل الغدا بعتتلي رساله علي الموبايل وقالت اتغدي وانزل اقعد علي القهوة شويه علي مرن عليك واحنا بنتغدي لقينها بتقول دعاء اعملي حسابك هتخلصي غدا وتروحي لجدتك تشوفيها عاوزة حاجه وشوفي اخوكي لو عاوزة حاجه قلتلها انا مش هعرف ارجع لوحدي بليل هبيت عند تيتا واروح المدرسه من هناك وارجع عليكي قلت فبالي كم انت فظيع ايها الشيطان احه اتغدينا ونزلت ومفيش ربع ساعه رنت عليه طلعتلها لقيتها لبسه حتت قميص نوم بني حكايه اول مدخلت رفصت الباب برجلي وزنقتها في ضهر الباب بوس وتقفيش ملوش حل وهي لسه بتحط ايدها علي زبري لقيت فيضان لبن انفجر لقيتها بصتلي قلتلها لا متفهمش غلط دة حوار هبقي احكهولك بعدي انتي علي وضعك ومتشغليش بالك باللي جه وجيت سحبها علي الاوضه قلتلها ثواني بس اخد دش وارجعلك دخلت اخدت دش بسرعه وطلعت لقيتها قاعدة في الاوضه علي الركنه رحت عليها هي كانت قاعدة ومشبكه ايدها علي رسها وانا اول ما دخلت ابتديت الحس تحت بطها وانا بلحس قلتلها عاوز العرق السوري لقيتها بتقولي تقبرني علي هلسان ليك بدي اياة يشرشحلي كسيجيت قايم مقلعها القميص وخليتها تقعد في الذاويهبتاعت اركنه كانها قاعدة علي حمام بلدي وبقي كسها مفتوح قدامي وانا قاعد قدامه كس وحش الزنبور واقف وقمت ابوسها وحطيط ايدي علي كسها وانا ببوسها وابتديت احرك في ايدي زي الفيبرشن لقتها مسكت فيه جامد وابتدت تجيب ولقيت حمم لبن سخن مولع عامل زي الكريمه اللباني مغرق ايدي ومغرق الركنه اتريها بتجيب بره معرفش ليه حبيت ادوق طعمه جيت نازل علي كسها لحس هي ابتدت تكلم وتقول تقبرني بترجاك نيك ها الكس لك نيكني فوتو فيني بدي تنيكي بدي ياك يا ويلي ياكسي اه اووو اووو فرشي كسي بلسانك بدي تنك كل مكان فيني وانا شغال لحس في اجمل عسل دقتو في حياتي وقمت وقفت وهي بقت قاعدة قدامي فضلت تمص في زبري بحب واشتياق وانا مستمتع بالمص وسخونت لسنها وهي بتلفه علي راس زبري وجيت شاددها علي السرير وعملنا 69 لقيتها قامت وجابت الخيارة وقلتلي دخلها فيه وانت تلحس وابتدنا في الحس ودخلت الخيارة ومسكت زنبورها رضاعه وهي عماله تمص في زبري وتحلحس في بضاني فضلنا في الوضع دة كتير وانا بقيت بنيها بالخيارة بسرعه واول ما طلعتها وعضت علي زنبورها راحت مغرقه وشي لبن بصدري وبقيت غرقان لبن قامت جابت فوطه ومسحت وشي وسحبتها علي الركنه تاني قعدتها في الركن وجبت الطرحه بتعها وربطها في رجليها الاتنين ورفعت رجليها وعلقت الطرحه في رقبتها بقت مكعورة وكسها باين ومفتوح علي اخرو ومسكت زبري بقيت بحركو علي زنبورها زي الفيبرشن راحت حابت لبنها وهي بتجيب رحت راشق زبري في سها راحت مصوته وفضلت تقول نيكني انا محرومه انا بدي اتشرمط لك ني شرموطك لك وفوتو كلو يا ويلي يا كسي اه اه ياولي ياكسي لك نيك فيني لك نكني كمان بدي تموتني لك انا الشرموطه تبعك الصراحه الكلام هيجني قوي لقيتها بتقلي فوتو في طيزي رحت قلبها وضع الفرس وابتديت ادخلو في كسها وسحبت الخيارة واخدت من عسلها علي طيزها ودخلت الخيارة كلها وبقيت نيك في كسها بزبري وبالخيارة في طيزها وهي تصوت وتشد في شعرها وتقلي ما اتعك ياويلي اه اوووووف اححححح لك فشختني لك بدي تكب فيني كب بردلي هالكس وانا خلاص الخيارة زنقت علي زبري وديقت كسها وانطلق حمم بركانيه انا عمال ازوم وجيت سالت زبري من كسها لقيتها بتجيب علسها جيت واخد لبني بعسلها وداعك بيهم ضهرها بطزها فضلت امسج في جسمها بالبن الممزوج بعسلها وابتدينا نتكلم قالتلي الثراحه انا اول ما حطيت ايدي علي بتاعك ولقتك جبتهم قلت انت منهم انت قلتلي حوار هبقي اقلك عليه قلتلها ابدا انا كان معايه وحدة الصبح وانا بجبهم لقيت الجرس رن ومكنتش قادر من وقتها وانا علي اخري لقيتها بتقلي مين اللي كان علي الباب قلتلها دي كانت ذينب جايه تاخد حاجات لمراتي لقيتها بتقلي عاوز تنكها انا اتصدمت من الكلمه لقيتها بقول انت قول اه بس قلتلها الصراحه انا لازم انيكها لانها عرفت ان معايه وحدة لقيتها بقولي الليله هتنكها انا سكت وعملت عبيط ومرضتش اقولها اني رايحلها بليل لقيتها بتقولي اعمل حسابك بايت معايه النهاردة وهتنيك ذينب النهاردة في الجزء الرابع هتعرفو الاكتشاف الرهيب اللي عرفتو واللي خلاني انيك نيك ولا عمري كنت اتخيلها
تبدء قصتي لما كنت شغال في مصنع ملابس وطبعا انتو عارفين مصنع ملابس يعني بنات زي الرز وانا كنت شغال في مكان اسمو التعبئه التعبئه كان مقسم لقسم المكوي والاصلاح والعراوي والتغليف انا كنت مشرف القسم كل مش هطول عليكم
دخلت الصبح كالعادة بصبح علي الناس وانا بصبح علي وحد من البنات ولقيتها بتقلي انا عاوزاك تقف هناك كدة وشوف القمر اللي هيدخل انا مكنتش بشغل بالي باي بنت وكنت مستكفي بمراتي وكائن البنت دي عارف ان دي هي اللي هتكسر الحاجز دة وبص الاقي حاجه كدة زي القمر داخله من الباب جسم ملوش حل وش قمر 14 من الاخر مفهاش غلطه معرفش ازي وفين قررت اني اصحبها وفعلا زي ما يكون الشيطان بسهل كل حاجه اتعرفت عليها وعرف انها مطلقه وعرفت انها شمال بدء بينا الكلام وانا عاوز طريقه ادخل عليها بيها فضلت افكر ومنتدي نسوانجي كان الحل هي كانت بتجي تاخد موبايلي تسمع عليه اغاني وانا جبت قصه سكس وفقلت الساشه وزي ما هي متعودة بتجي تاخد الموبايل وانا كنت متبعها لقتها ابتدت تقرء القصه ولقتها جايه بقلي حلوة القصه هاتلي وحدة تانيه وفعلا جبتلها وحدة تانيه وفي اليوم دة قررت اني هنكها وفعلا قلتلها تجي نخرج بعد الشغل قالتي ماشي طيب هنروح فين قلتها علي مكان كان قريب من شقه نسيبي هو مسافر وانا معايه مفتاح الشقه لاني ياجرها مفروش المهم رحنا الكافيه فتحت الكلام عن القصه من هنا لهنا طلعنا الشقه دخلت اخد دش وطلعت ورحت علي اوضة النوم لقيت ملاك عريان علي السرير حاجه كدة بمبونايه بزاز متوسطه مفيش بطن كس منفوخ ظيز مشدودة ملهاش حل رحت جمبها واخدتها في حضني وكاني كنت مشتاق لحضنها الاول فضلت احسس عليها واتكلم معها وبعدين رحنا في بوسه بتاعت عشر دقايق ورحت نازل علي رقبتها واول ما شفيفي لمست رقبتها بدئت تهيج بطريقه فظيعه ومسكنتي من دماغي وضوفر ايديها التانيه بتقطع في ظهري ونزلت علي بزازها ايد بتدعك في يمه ولساني وشفايفي بيقطعو في الحلمه التانيه وهي وقتها فضلت تقول كلام يهيج العفريت بقت بتقول اه مش قادرة قطعهم انا الشرموطه بتعتك افشخني قطع بزازي عاوزك نتيك كل حته في جسمي عوزاك تقطع لحمي بسنانك نكني قوي نيك لبوتك اوووف احححح مش قاردة وانا خلاص مش قادر بقيت حاسس ان زبري بيوجعني من كتر ماهو واقف قوي من كلمها واهتها جيت نازل لحس فجسمها كلو لحد ما وصلت لكسها اووووف علي طعمو وريحت عسلها ومن جمالو فضلت الحس فيه بتاع ساعه وهي عماله تجيب بلا توقف ونا الحس واشرب من عسلها وهي اهاتها بقت معبيه المكان وفضلت تقول الحسلي قطع زنبوري افشخ كسي اه ياكسي لسانك نار عليه ومسكتني من دماغي وشدتني قوي وانا بقيت بدعك وشي كلو فيه وبعدين صرخت صرحه وفضلت تتنفض وشدتني ولقتها بتقلي دخلو بقي مش قادرة ارجوك همت دخلو رحت مدخل زبري كلو مرة وحدة وبقيت بنيك فيها زي المجنون وهي بقي عليها احلي كلام فضلت تقول اه احححح اووو نيك نيك قوي نيك كمان نكني كمان اه ياكسي اح ياكسي بردناري افشخني انا متناكه اناشرموطه نكني كمان اخبط قوي افشخ كسي لقيت نفسي كنت هجيب وانا عاوز افضل معاها لسه رحت مغير الوضع وعملت وضع الفرسه وفضلت ارزع فيها وانا سامع صوت خبط بضاني مع صوت اهتها جننوني بقيت بنيك فيها بجنان لدرجه اني بقيت سامع ضربات قلبي بس مش قادر اوقف من المتعه وعاوز اسمع كلمها لممتع وهي ببتناك وهي بقت بتخبط نفسها معايه وتقول اوووف اح ايوة كدة افشخني انا شرموطك من النهاردة متعني بزبرك ان دكري وانا المتناكه بتعتك انا شرموطك اه يا كسي اح يا كسي احوووو احووو مش قادرة نيك نيك كمان قطع كسي بزبرك احووو وراحت مرة وحدة ساحبه نفسها ولفه ومسكت زبري فضلت تمص فيه بشراهم وبحب غريب وفضلت تمص وبلعت كلو لحد زورها لدرجه ان عنيها احمرة اقوي وفضلت تمص فيه بتاع ربع ساعه كل دة وانا علي ركبي وهي نايمه علي بطنها وانا كل اللي في دماغي مش عاوز النيكه دي تخلص وكل ما القي نفسي هجيب اغير الوضع جيت نايم علي ظهري وهي ركبت علي زبري ولفت ايدها علي رقتي وزبري غاص في اعماق كسها المليان عسل ورحنا في بوسه الصراحه انا كنت سايبها هي اللي بتوس احه فضلت تمص في شفايفي وتمص في لساني ونظراتها كلها شهوة وبدئ وسطها يتحك ولا كئنه مكنه فضلت تنيك في نفسها علي زبي بقوة فظيعه ووسطها دة بيتحركه بسرعه قوي ولا احلي ممثلة بورنو وتقول احلي كلام اوووف احححح احححح امممم احوووواحوووو مش قادرة اه ياكسي كسي نار اه اه انت متعه زبرك نار جوايه مش عاوزة يطلع مني اوووو اووو نيك نيك كمان كنت مشتاقه لزبرك كيفني افشخني طفي ناري انا لبوتك احووو احوووو اوف اح اه اه وانا بتديت اشتغل معها قفشتها من وسطها ورفعتها لفوق شويه وابتدي ارزع ونيك بكل قوتي قلبي هيقف بس مش قادر اوقف من فرط اللذة لقيت نفسي هجيب رحت قايم واقف بيها ونزلت من علي السرير وسندتها علي الحيطه وفضلت انيك الصراحه مكملتش دقيقه في الوضع دة وركبي بقت مش شيلاني من التعب رحت حططها علي السرير وبقيت انا واقف ورفعت رجليها وابتديت انيك والمنظر كان قدامي يهيج اللي راضع تلج منظرها وهي نايمه وزبري راشق في كسها اللي احمر وانا فاشخ رجليها علي الاخر وبززها عماله تفرك فيهم وكلمها ولما بقيت برزع جامد بقت تقول احووو احووواحووو كمان احووو لقيت زبري انفجر لبن مجبتش زيو في حياتي حسيت ان كل حته في جسمي بتتنفض وحسيت ان كسها بيرضع في زبري غير صوتها من السخونه اللي انا حستها انا كمان البن نازل مولع نار ولقيت نفسي مش قادر ورجليه مش شايلني اترميت عليها فضلت بتاع ثلاث دقايق انا وهي في غيبوبه بدات افوق رحت ونايم جمبها ومحستش بحاجه غير وتلفوني بيرن ببص لقيتها مراتي ببص علي الساعه لقيتها 2بليل بقلها انتي عارفه الساعه كام قالتي بتاعت 6 قلتلها الساعه 2بعد نص اليل ومراتي متصله 57مرة بيه وطلعت موبايلها لقيت عندها 124مزد كول لو عجبتكم قلولي اكمل وانا في الجزء التاني هقلكم عملنا ايه والشخصيه الجديدة عملت معها ايه
الجزء التاني
اتصلت علي مراتي الو انت فين يا بابا قلقتني عليك قلتلها انا في شقة اخوكي كنت سهران في الشغل وفي ناس اتصلو عليه عاوزين الشقه اسبوع ورحت وفضلت مستنيهم ونمت مسحتش غير دلوقت طيب يا حبيبي حاول تجي احسن انا تعبانه قوي قلتلها مالك قالتلي بطني وجعاني قوي قلتلها حاضر انا جاي المهم قفلت معها وقلت لاسماء مراتي تعبانه انت هتروحي ولا هتعملي ايه قالتلي يو ينفع تروح انت وانا هنزل من هنا الصبح علي الشغل علطول قلت مفيش مشكله قلتلها طيب واهلك قالتلي متشغلش بالك انا هقلهم اني وقعت في الشارع وكنت محجوزة في المستشفي قلت اوك المهم تظبطي امورك واحدت دش ونزلت لقيت مراتي فعلا تعبانه وبتتلوي من الوجع اخدتها بسرعه ورحت علي المستشفي طلعت حامل في الشهر الاول وبتسقط وهتتحجز وطبعا مش هينفع اقعد معها علشان محجوزة في قسم النساء ومش هينفع غير ست تبقي معها اتصلت علي مرات اخوها جت مامتها جت روحت انا اتصلت علي اسماء وقلتلها اللي حصل وقلتلها انا مش هاجي بكرة الشغل المهم الصبح اتصلت علي واحد معايه في الشغل واخدلي اجازة الكلام دة كان الصبح قاعدة وحدة كانت شغاله معنا المهم عرفت اني مش جاي اتصلت عليه تتطمن هي اسمها هدي ودي شخصية النهاردة والنيكه اللي لا كانت لا علي بال ولا خاطر
اتصال هدي ازيك يا بلال انا تمام اني اخبارك ايه قالت تمام اه نسيت اقلكم انا كنت عامل عندي غرفه في الشقه مصنع حزام حرمي صغير بعمل منه طلبيات لمصانع الملابس وكان عندي طلبيه مش عارف اعمل فيها ايه فهدي بتقلي اخبار الحزمه ايه قلتلها عندي طلبيه مش عارف اعمل فيها ايه ردت عليه قالتلي انا همشي نص يوم وهجيلك نخلصها سوي انا مصدقت ومكنش فدماغي حاجه غير الشغل علي الساعه وحدة جرس الباب رن فتحت لقيت هدي اوصفلكم هدي علشان تبقو عرفنها قصيرة ومدملكه مش حلوة قوي عاديه بس من نوع البنات اللي البصه ليها تهيج صدرها مليان طيزها مدورة مرفوعه رجليها ملفوفه مفيش بطن قمحاويه دخلت الشقه عامل ايه ومراتك عامله ايه قلتها محجوزة في المستشفي قالت اه عرفت الف سلامه عليها قلتلها تشربي نيسكافيه قتلت ماشي دخلت اعمل النسكافيه رجعت لقيتها قاعدة علي المكنه وشغاله وفكه الطرحه وكانت لبسه فستان رفعته لحد ركبها الصراحه اول ما شفت رجليها بيلمعو وملفوفين هيجتني رحت ادتها النسكافيه وانا بدهولها شميت ريحت الشهوة يتفوح منها لاني عارف الريحه دي كويس قوي لقيتها بتكلم في الشغل وبتقلي علي جزء دة بيتعمل ازي فبشرحلها ادي خبطت في ايدها ولقيتها بتبصلي بصتها السكسيه مع ريحت الشهوة جننوني قررت انكها واتمتع بكل حته في جسمها فقلتلها ومقيدة نفسك بالطرحه ليه الجو حر ومفيش حد قلعت الطرحه ودي اول مرة كنت اشوف شعرها طويل واسود وعمله كحكه وهي بتفك الطرحه الكحكه اتفكت وشعرها ساب وكان هينزل في كبايه النسكافيه رحت لحقه ولمه لبايدي لوري لقيتها تنفضت عرفت انها علي اخرها رحت مكمل ولاملها شعرها واتعمدت ايدي تلمس رقبتها ولقتها ساكته ابتديت استهبل واعملها مساج في كتفها وهي بدئت تطلع احلي اه وتتلوي كل دة وهي قاعدة علي كرسي خشب زي بتوع القهوة وانا واقف ورها المهم رفعت دمغها لفوق وبصتلي وقالت وبعدين بس بمحن فظيع منطقتش جيت نازل علي وشها بوس خفيف وايدي حاضنه وشها من خدودها لحد ما وصلت لشفيفها وسرحت في بوسه ملهاش حل فضلت امص فشفيها وفلسنها وابتديت انزل بايد علي صدرها ادعك فيه وفضلت علي كدة بتاع 10دقايق لما دابت في ايدي لفيتها بالكرسي وبقيت قدمها واول ما بقيت قدمها فكت الحزام وفتحت البنطلون وحررت زبي اللي بقي واقف قدامي زي الحديدة وبدات تمص فيه وتلحس بمحن وتتلوي وهي بتمص ولقتها دخلته كلو لحد زورها بلعت زبري ولا احسن محترفت مص لميت شعرها ولفيته علي ايدي وابتديت انكها في بقها ونكت احلي نيكه في بقها وفضلت اطلعه من بقها واخبطو علي وشها وادخله تاني وهي بتمص ترفع عيها لفوق وتبصلي بصه محرومه مشتاقه للجنس بصه كلها محن شويه وفتحت سوسته الفستان وقلعتهلها من النص اللي فوق يعني نازل علي بطنها ومسكت بززها اللي كانت حلمتها وقفه زي الزنبور وفضلت امص وارضع واقفش وهي ابتدت تطلع لحن المته اووو اه احححح اوف اووو مش قارة اه متعني متعني قوي اه وقتها قررت انكها بين بززها حطيت زبري بين البزين دول وهي قمطة بايها علي بززها ووطت وشها لتحت بقيت بنيك في بقها وبززها فضلت انك بتاع ربع ساعه واول ما حسيت اني هجيب
رحت ساحب نفسي ونازل علي ركبي ورفعت الفستان وبقيت قاعد قدام كسها ولقيت انردها الاحمر غرقان فضلت اشم فيه والحس واحسس علي ورها وبعدين قمت جبت كرسي صغير ورفت رجليها عليه والرجل التانيه مرفعه عل طربيزت مكنه الخياطه وقلعتها الاندر وابتديت احس فيها من اول صوبع رجليها لحد ما وصلت لكسها وبقيت قاعد قدامه فتحته بايدي طبعا هي لسه بنت بقيت عمال الحس فيه واكل فيه كاني باكل منجايه عويس مسكرة ولقيت زنبرها واقف زي زبر العيل الصغير ابتديت ارضع فيه وهي بقيت في دنيا تانيه اه اححح اححح اه يا كسي كسي مولع افتحني ونكني عاوزة ادوق طعم زبرك جوايه نفسي فيك من اول يوم شفتك فيه احححح اوووو اح اووووف نكني ارجوك افتحني عاوزة ابرد ناري بزبرك اح اه اه اه يا كسي اح ياكسي قطع زنبوري شدفيه بسنانك وانا ابتديت احرك لساني علي زي ما تكون وحدة بتزغرط وشدتها عليه شويه علشان تظها تترفع لفوق وبتديت اخد من عسلها بلساني واحطو علي خرمها الوردي الناعم ورجعت تاني علي كسها بقيت ببوسو زي ما بتوس الوحدة من شفيفها وامص في زنبرها وبدات اوسع خرمها بدخل صباع لقيته دخل كلو بدون اي الم وهي اصلا في غيبوبه دخلت صباعين حسيت ان طيزها بقت جاهزة قمت ومسكت رجلها الاتنين ورفعتهم وحطيت راس زبري علي اول خرمها وابتديت ادخلو وحدة وحدة وهي عماله تقول احلي اهات وتعض علي شفيفها وتفرك في بززها المنظر هيجني جدا رحت مدخلو كلو مرة وحدة راحت مصوته سبتو محركتوش ونزلت ابوس فيها وارضع في بززها وابتديت احتحرك لقيتها بدئت تستمتع وتعزف لحن النيك اووو اوووف زبرك حلو نكني يا دكري افشخني نفسي تفتحني وحسيك بخرمها زي ما يكون بيرضع في زبري وابتدت اسرع وهي شغاله نفسي تفتحي حبلني احح اوف اه اه كمان نكني اه يا كسي قلتلها قولي احووو لانها بتهيجني قوي سمعت احلي احوووو فضلت تقول احووو ياكسي احووووي احوووو يا دكري انا متناكه اعشيقة زبرك انت زبرك جنني اوووف اححح ايوة بقي هي دي المتعه اوووف كان نفسي فيه من زمان بعبت من الخيار في طيزي كنت مشتاقه لزبرك احححح اوووف ولقيت نفسي في عالم تاني من المتعه ولقتني بروح وهنزل رحت سلتو منها راحت مصوته وفضلت تقول طلعتو ليه دخلو تاني رحت لففها وخليتها حضنت ضهر الكرسي ورفعت ركبها علي الكرسي يعني عملت وضع الفرس علي الكرسي ورحت لافف شعرها علي ايدي زي اللجام وركبت الفرسه وفضلت انيك وهي مستمتعه بالتيكه ولسه بجيب لقيت جرس الباب رن احه وقتها فصلت عن كل حاجه في الدنيا وكان نفسي اطلع انيك اللي علي الباب لو هو مين المهم لملمت نفسي وابتديت اركز ورحت براحه ابص من العين السحريه لقيها مرات نسيبي قلت ايه اللي جبها دي دلوقت المهم عملت اني كنت ناميم وقفلت الباب علي هدي وقلتلها ولا حركه ولبست ورحت فتحتلها لقيتها بتقلي انا جايه اخد غيرات لمراتك بس بتبصلي بصه غريبه شويه المهم التلها ادخلي خدي اللي انتي عاوزاه قالتلي ادخل عادي قلتلها ادخلي عادي انتي اول مرة هتدخلي دخلت علي الاوضه خدت الغيرات وهي ماشيه لقيتها بتقولي ابقو وطو صوتكم احسن جايب اخر الشارع وراحت ضحكه وماشيه طبعا هي متعرفش مين معايه بس هي سمعت صوتنا سمعتها هدي من وري الباب وهي بتقولي كدة انا قلت في نفسي يا اما بتي اتخرب يا اما نيكه جديدة مش علي البال مشيت ودخلت لقيت هدي لبست هدومها ودمها رايح وانا كمان اتعكننت ودماغي بقت مشغوله قالتلي انا همشي قلتلها ماشي بس وانا علي اخري وهنا قررت لو مرات نسيبي مقلتش حاجه لمراتي هنكها ومفيش ساعه ولقيت اتصال من مرات نسيبي في الجزء الثالث هقلكم ايه اللي دار في المكالمه والنيكه الجديد اللي مكنتش اتوقعها
الجزء الثالث
كنا وقفنا عند اتصال مرات نسيبي ونص المكالمه
الوو قلتلها ايوه يا زينب ودة اسمها قالتي مراتك سالتني عليك وانا مردتش اقول حاجه انا قلتلها انك مكنتش موجود اصلا وانا اتصلت عليك وجتلي وقتها شميت نفسي
لقيتها بقولي بس انا معملتش كدة علشانك انا علشان الغلبانه اللي بتسقط دي قلتلها علي العموم ان كان كدة او كدة فانتي تشكري لقيتها وانا كدة مبقتش عارف هي متجاوبه وعايزة ولا فعلا خايفه علي مراتي وخايف افتح معها كلام اعك الدونا واخربها علي نفسي بس فنفس الوقت انا علي اخري ومش قادر وبقيت بين حيرة اني افكر براسي ولا براس زبري وقررت اني اسيبها لظروف لو ليها شوق تتناك الشطان طلعلي الجرين كارد في سكت النسوان وهتجي لوحدها كل الكلام دة دار في دماغي في ثواني وهي لسه معايه علي الفون لقيتها بتقولي ساكت ليه قلتلها مفيش انت عاوزة حاجه اجيبها وانا جاي الزيارة قالت لا قلتلها طيب سلام وقفلت .
قفلت معها وانا خلاص مش قادر بعد النيكه السخنه مع هدي وكل الدعك دة منزلش احه الخصيتين بيوجعوني جدا وزبري واقف لدرجه انو وجعني من شدة الوقوف طيب اعمل ايه قلت اتصل علي اسماء اللي هيه النيك بتاعت الجزء الاول اتصلت عليها
انا . الوو عامله ايه
اسماء .تمام انت ايه الاخبار ومراتك عامله ايه
انا.تعبانه جدا واتحجزت في المستشفي شكلها بتسقط وشكلي انا السبب لاني معرفش انها حامل ولا هي كانت تعرف وافترنا
اسماء . تقملك بالسلامه
انا . وحشتني
اسماء . انت كمان وحشتني
انا .طيب ايه هتعرفي تجي تقعدي معايه النهاردة
اسماء .هشوف كدة بعد الشغل
انا . حصلت معايه حاجه كدة النهاردة عاوز اقلك عليها
اسماء . عاوز تقلي علي هدي
انا . احه انتي عرفتي منين
اسماء . هي جت علشان تروح مع عربيه الشغل واحنا بنتكلم وقعت قدامي انها شافتك وانا لفيت عليها بالكلام وعرفت انها كانت معاك بس مقلتش حاجه وقلت اوقعك انت كمان في الكلام ووقعت وهتحكلي
قلتلها طيب لما تجي هقلك كل حاجه
اسماء . عاوزة اسالك علي حاجه
انا .اسالي
اسماء.هو انت متبسطش معايه امبارح
انا قلتلها خلينا نتكلم في الموضوع دة لما تجي انا هقوم البس وروح الزيارة لمراتي ورجع علطول سلام مؤقت
اسماء. سلام
قمت لبست ورحت المستشفي اطمت علي مراتي وفضلت لحد اخر ميعاد الزيارة ولما جينا نمشي لقيت حماتي بتقول لذينب روحي انتي وتعالي الصبح خلي بلال يوصلك قلتلها ماشي نزلنا سالتني ذينب اتغديت قلتلها لا قالتلي ولا انا طيب انا هروح اعمل اكل لو عاوز تجي تتغدي تعالي قلتلها طيب متجي عندنا تطبخي علشان انا عندي شويه شغل حزام لازم يخلصو قالتلي ما انت لو كنت فاضي الصبح كانو خلصو وقتها اتجرئت وقلتلها وشكلي مش هبقي فاضي بليل كل دة وانا سقط اسماء خالص وانها هتجي لقيت زينب بتقولي طيب روح وانا هعمل الاكل واجيبو واجي قلتلها ماشي روحتها وروحت واول ما دخلت الشقه لقيت تلفوني بيرن لقيتها بنت خالت مراتي هي اكبر مني عندها 40سنه جوزها متوفي عندها بنت ولد اسمها فاطمه وبنتها اسمها دعاء بنتها في اولي سياحه وفنادق بس لبوة في نفسها فاطمه مش حلوة بس جسمها زي جسم الهام شهين البزاز الكبيرة الطيز العريضه والكس منفوخ وشعرها لاخر ظزها رديت عليها ازيك يا فاطمه قالت كويسه سالتني عن مراتي وبعد كلام كتير قالتلي بقلك ايه عوزاك تجيلي علشان بتوع التكييف جايين وانا لوحدي علشان التكيف فصل سقط اسماء تاني وقلتلها ماشي هجيلك صراحه انا كان نفسب في اللبوة دي وقلت يمكن تكون دي النيكه اللي مش علي البال رحت بعد سلمات قلتلها مالو التكيف قالت فصل مرة وحدة قلتلها استني ابص عليه يمكن يكون المفتاح قالت ماشي دخلنا الاوضه اول ما دخلنا قالت لبنتها وضبي السرير دة وراحت شالت حاجه من تحت المخدة ببص بطرف عيني لقيتها خيارة احه علي التخن والطول لقيت زبري كانك لطشته بالقلم ووفق زي الحديد ما انا اصلا علي اخري لقيت فعلا مفتاح التكييف الفيوز بتاعه ضارب قلتلها اتصلي ببتوع التكيف متخلهمش يجو الموضوع بسيط وانا هعمله هاتلي بس حتت سلك وفعلا عملته واشتغل لقيتها بتقولي طيب متقعد اعمل غدي ونتغدي سوي سكت شويه قالتلي انت لسه هتفكر نسيت اقلكم حاجه فاطمه فيها عرق سوري خالت مراتي كانت متجوزة سوري وكانو عايشين هناك وجم مصر يعني فاطمه جت مصر عندها 25سنه بعد ما ببها اتوفي المهم ندهت علي دعاء بنتها قلتلها انزلي هاتي كيس كفته ومكرونه لوازم الغدا انا سعتها افتكرت ذينب اللي بتحضر غدا واسماء اللي جايه قلت احة كترت خطبها والشطان ابن المتناكه فاتحلي السكه علي البحري لقيتها بتقلي انا هروح اخمر بطاطس وانا قلت هطلع البلكون اعمل كام تلفون الاول اتصلت علي اسماء قلتلها تروح علشان اتصلو بيه في المستشفي ولازم اروح شخرتلي وقالتلي شكل هدي كيفتك واستكفيت قلتلها لو مش مصدقه تعالي معايه مقنع ابن اللذينه قالت لا انا هروح بي ليك زنقه هرجت معها شويه ورضتها وقفلت معها واتصلت بذينت مرات نسيبي قلتلها اتغدي انتي وانا هروح المصنع لان في نقرير معايه في اللوكر وهما عوزينو ضروري لقيتها سكتت شويه وقالتلي ولا في حد معاك قلتلها لا ابدا انا هعدي عليكي واتغدي عندك قالت ماشي دخلت قعدت في الصاله وقلت في بالي اشيب الشيطان يلعب لعبته ويهيجها امال هو موجود ليه هب سمعتها بتصوت قمت جري ايه في ايه لقيت الزيت طرطش عليها وبقعت زيت كبيرة جت علي رقبتها جيت فاتح الفريزر علي اساس اجيب تلج ملقتش اخدت شوية تلج من اللي بيبقي علي جنب الفريزر ورحت حاططهم علي رقبتها سعتها حسيت ان الشيطان شرب ازازت البيرة اللي فايدة علي بق واحد علشان يستوعب اللي انا عملته رغم انو مكنش مقصود اول ما حطيت ايدي علي رقبتها بالتلج حسيت ان جسمها اتكهرب المهم قلتلها تعالي اقعدي طلعتها الصاله وانا حاطط ايدي بالتلج مشلتهاش شغل محن المهم قلتلها عندك اي مرهم حروق قالت لا قلتلها طيب فوزلين قالت اه في علي التسريحه دخلت جبت الفزلين وقبل ما اوصلها كنت فاتح العلبه وواخد حته علي صباعي علشان اضمن اني ادهنلها وابتديت ادهن الفوزلين بمحن والفوزلين مع ايدي بدء يعمل شغل ابتد ترجع دمغها لوري وتغمض عنيها وانا مستمر وصلت لحد وري ودتها وهي راحت في عالم تاني ولقيتها بتضم رجليها قوي علي بعضها عرفت ان كسها بينبض ومولع ابتديت انزل بايدي علي صدرها واول ما ابتديت ادعك فيهم لقيتها بتقولي هتعمل ايه قلتلها اللي نفسك فيه قالتلي وانت منفسكش فيه قلتلها انا هموت عليه ولسه هحط شفيفي علي شفيفها لقيت جرس الباب رن دعاء بنتها جت وقتها بس عرفت معني الشخر الداخلي انا اصلا علي اخري ولو دبانه وقفت علي زبري هيجبهم المهم قامت كملت الغدا ووهي بتعمل الغدا بعتتلي رساله علي الموبايل وقالت اتغدي وانزل اقعد علي القهوة شويه علي مرن عليك واحنا بنتغدي لقينها بتقول دعاء اعملي حسابك هتخلصي غدا وتروحي لجدتك تشوفيها عاوزة حاجه وشوفي اخوكي لو عاوزة حاجه قلتلها انا مش هعرف ارجع لوحدي بليل هبيت عند تيتا واروح المدرسه من هناك وارجع عليكي قلت فبالي كم انت فظيع ايها الشيطان احه اتغدينا ونزلت ومفيش ربع ساعه رنت عليه طلعتلها لقيتها لبسه حتت قميص نوم بني حكايه اول مدخلت رفصت الباب برجلي وزنقتها في ضهر الباب بوس وتقفيش ملوش حل وهي لسه بتحط ايدها علي زبري لقيت فيضان لبن انفجر لقيتها بصتلي قلتلها لا متفهمش غلط دة حوار هبقي احكهولك بعدي انتي علي وضعك ومتشغليش بالك باللي جه وجيت سحبها علي الاوضه قلتلها ثواني بس اخد دش وارجعلك دخلت اخدت دش بسرعه وطلعت لقيتها قاعدة في الاوضه علي الركنه رحت عليها هي كانت قاعدة ومشبكه ايدها علي رسها وانا اول ما دخلت ابتديت الحس تحت بطها وانا بلحس قلتلها عاوز العرق السوري لقيتها بتقولي تقبرني علي هلسان ليك بدي اياة يشرشحلي كسيجيت قايم مقلعها القميص وخليتها تقعد في الذاويهبتاعت اركنه كانها قاعدة علي حمام بلدي وبقي كسها مفتوح قدامي وانا قاعد قدامه كس وحش الزنبور واقف وقمت ابوسها وحطيط ايدي علي كسها وانا ببوسها وابتديت احرك في ايدي زي الفيبرشن لقتها مسكت فيه جامد وابتدت تجيب ولقيت حمم لبن سخن مولع عامل زي الكريمه اللباني مغرق ايدي ومغرق الركنه اتريها بتجيب بره معرفش ليه حبيت ادوق طعمه جيت نازل علي كسها لحس هي ابتدت تكلم وتقول تقبرني بترجاك نيك ها الكس لك نيكني فوتو فيني بدي تنيكي بدي ياك يا ويلي ياكسي اه اووو اووو فرشي كسي بلسانك بدي تنك كل مكان فيني وانا شغال لحس في اجمل عسل دقتو في حياتي وقمت وقفت وهي بقت قاعدة قدامي فضلت تمص في زبري بحب واشتياق وانا مستمتع بالمص وسخونت لسنها وهي بتلفه علي راس زبري وجيت شاددها علي السرير وعملنا 69 لقيتها قامت وجابت الخيارة وقلتلي دخلها فيه وانت تلحس وابتدنا في الحس ودخلت الخيارة ومسكت زنبورها رضاعه وهي عماله تمص في زبري وتحلحس في بضاني فضلنا في الوضع دة كتير وانا بقيت بنيها بالخيارة بسرعه واول ما طلعتها وعضت علي زنبورها راحت مغرقه وشي لبن بصدري وبقيت غرقان لبن قامت جابت فوطه ومسحت وشي وسحبتها علي الركنه تاني قعدتها في الركن وجبت الطرحه بتعها وربطها في رجليها الاتنين ورفعت رجليها وعلقت الطرحه في رقبتها بقت مكعورة وكسها باين ومفتوح علي اخرو ومسكت زبري بقيت بحركو علي زنبورها زي الفيبرشن راحت حابت لبنها وهي بتجيب رحت راشق زبري في سها راحت مصوته وفضلت تقول نيكني انا محرومه انا بدي اتشرمط لك ني شرموطك لك وفوتو كلو يا ويلي يا كسي اه اه ياولي ياكسي لك نيك فيني لك نكني كمان بدي تموتني لك انا الشرموطه تبعك الصراحه الكلام هيجني قوي لقيتها بتقلي فوتو في طيزي رحت قلبها وضع الفرس وابتديت ادخلو في كسها وسحبت الخيارة واخدت من عسلها علي طيزها ودخلت الخيارة كلها وبقيت نيك في كسها بزبري وبالخيارة في طيزها وهي تصوت وتشد في شعرها وتقلي ما اتعك ياويلي اه اوووووف اححححح لك فشختني لك بدي تكب فيني كب بردلي هالكس وانا خلاص الخيارة زنقت علي زبري وديقت كسها وانطلق حمم بركانيه انا عمال ازوم وجيت سالت زبري من كسها لقيتها بتجيب علسها جيت واخد لبني بعسلها وداعك بيهم ضهرها بطزها فضلت امسج في جسمها بالبن الممزوج بعسلها وابتدينا نتكلم قالتلي الثراحه انا اول ما حطيت ايدي علي بتاعك ولقتك جبتهم قلت انت منهم انت قلتلي حوار هبقي اقلك عليه قلتلها ابدا انا كان معايه وحدة الصبح وانا بجبهم لقيت الجرس رن ومكنتش قادر من وقتها وانا علي اخري لقيتها بتقلي مين اللي كان علي الباب قلتلها دي كانت ذينب جايه تاخد حاجات لمراتي لقيتها بتقلي عاوز تنكها انا اتصدمت من الكلمه لقيتها بقول انت قول اه بس قلتلها الصراحه انا لازم انيكها لانها عرفت ان معايه وحدة لقيتها بقولي الليله هتنكها انا سكت وعملت عبيط ومرضتش اقولها اني رايحلها بليل لقيتها بتقولي اعمل حسابك بايت معايه النهاردة وهتنيك ذينب النهاردة في الجزء الرابع هتعرفو الاكتشاف الرهيب اللي عرفتو واللي خلاني انيك نيك ولا عمري كنت اتخيلها