بعد ما مشيت من عند شربات واطمنت عليها وعلى الجنين اخدت عربيتي ورجعت البيت
كانت الساعة 9 طلعت لقيت هند قفلت العيادة ومشيت
طلعت شقتي فتحت الباب ودخلت وقفلت الباب وجيت ادخل الأوضة بتاعتي علشان اغير هدومي لفت نظري باب المعمل مفتوح
وافتكرت اني نسيت اقفل الباب بالمفتاح وعرفت ان فيه حد حد دخل المعمل بتاعي
دخلت لقيت كل حاجة في مكانها
لسة هخرج افتكرت التلاجة … فتحتها وبصيت على الشيكولاتة.. لقيت قالب ناقص منه قطعتين .. قلت معقول عامر رجع علشان ياخد تليفونه وهو اللي اخد الشيكولاتة من التلاجة ؟
خرجت من المعمل وانا عمال افكر مين اللي ممكن يكون اخد الشيكولاتة من التلاجة
مفيش لحظات وسمعت صوت واطي جدا خارج من اوضة نومي .. صوت تأوه ومحنة
مشيت بالراحة وبصيت من خرم الباب شوفت امل قاعدة على السرير ورجليها على الأرض مفتوحة ومدخلة في كسها ايد الهون وبصباعها عمالة تدعك في زنبورها وبزازها طالعة من الجلبية اللي لابساها
فضلت ابص عليها وزبي وقف من الهيجان اللي بقيت فيه بسببها .. وعرفت ان اللي اكل الشيكولاتة هي امل .. ومش قطعة واحدة .. لا دول اتنين … يعني امل بقت عبارة عن بركان نار
قررت اني لازم افتح الباب عليها وفعلا قومت فاتح الباب مرة واحدة
امل قدامي قاعدة على السرير فاتحة رجليها وراجعة بضهرها لورا وحاطة ايد الهون في كسها وكلوتها مرمي على الأرض
عينها جت في عيني وحالة من الصدمة سيطرت عليها ومش عارفة تعمل ايه
تشيل الهون من كسها .. ولا تقفل رجليها وتخبي كسها ولا تداري بزازها اللي طالعة بره الجلبية
قربت منها بخطوات ثابتة وعيونها عليا ومش عارفة انا ناوي على ايه
بقيت قدامها … نزلت على ركبي … ايدي راحت وباعدت بين فخادها اللي كانت ضمتهم …. فتحتهم
امل مش بتتكلم ولا بتنطق ومذهولة من اللي بعملة وعلشان الوضع اللي كانت فيه مكنتش عارفة تحدد ردة فعلها المفروض تكون ازي
وبأيدي شلت ايدها اللي خبت بيها كسها وايد الهون لسة راشقة فيه
مسكت الهون بأيدي .. وبقيت بطلعة من كسها بالراحة جدا وعيني بتراقب عينها وتفاصيل وشها اللي كان لونه لون الفرولة من شدة الأحراج
نزلت لمست كسها بشفايفي وبطرف لساني بقيت بلحس زنبورها بالراحة اوي
امل بدأت تعض في شفايفها وهي مش مصدقة اللي بيحصل مني
لساني بيتحرك بالراحة وببطء على كسها وبين شفراته
اهات خفيفة بدأت تخرج من صدرها وانين بين الضلوع كنت حاسس بيه وبنبضات قلبها اللي بدأت تتسارع وصوت انفاسها كان بيرن في وداني
نزلت ايدي تحت كسها وطلعت ايد الهون وحطيته على الأرض وروحت تاني بأيدي على كسها وتنيت صباعي الطويل ورحت مدخلة في كسها
اااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااه
وشفايفي ماسكة زنبورها وعمال امص فيه واعصره والحس العسل اللي بينزل من خرم كسها
امل نامت على ضهرها ورفعت رجليها متنية على السرير وانا بينهم بلساني اللي بيتحرك على كسها ومش راحمها
نزلت بلساني على خرم طيزها وبقيت بحركة حركات دائرية وهي عمالة تعصر وتفرك في حلمات بزازها وبتطلع بوسطها وكسها لفوق علشان اطلع بلساني تاني من طيزها لكسها
قومت وقفت وقلعت چاكت البدلة و قلعت القميص والفلنة وفكيت الحزام .. ونزلت السوستة وقلعت البنطلون .. وقلعت البوكسر … وقربت منها ومسكتها من وسطها وشدتها لطرف السرير
رفعت جلبيتها لفوق وفتحت رجليها وحطيت زبي على كسها وامل حاطة ايديها على وشها بحرك زبي على كسها ( بين شفراته ) كأني بنيكها
اااااااااااه ااااااااه اااااااااه ااااااااااه
بدأت احط راس زبي على خرم كسها وكنت بحط راس زبي جواها وارجع اشيلها تاني
وهي عمالة تتأوه وتعض في شفايفها وايدها عمالة تفعص في بزازها وتعصر حلماتها
بدأت اضغط بجسمي واحدة واحدة وبالراحة اوي. وزبي بيدخل جواها وبيتعمق في لحم كسها الدافي
اااااااه اااااااااااه اووووووووف اووووووف
دخلت زبي بالكامل جوا كسها ونمت عليها بكامل جسمي وروحت لبزازها وابلساني بقيت بلحس الحلمة وايدي بتفرك في الحلمة التانية
بدأت اطلع بوسطي واسحب زبي .. وارجع انزل بزبي وادخلة في كسها
وهي بتتأوه وايدها راحت ضماني وكأني عايزة تحس بزبي وهو بينيك كسها
شوية شوية امل بدأت تسيب نفسها وتعبيراتها الصوتية والخوف راح وبدأت تتكلم معايا وانا بنيكها
اااااه اااااه يا وليد … ااااااااه نكني اوووي نكني اووووي يا وليد
بقيت عمال ازود في رتم النيك فيها واسرع من دخول زبي وخروجه من كسها
وبزازها بتترجرج قدامي
قومت امل ونيمتها على جنبها على طرف السرير وانا وقفت على الأرض وراها ورفعت رجل وحطيت زبي في كسها من تحت وانا ماسك رجليها بأيدي
اااااااح ااااااااااااح ايه الجمال ده … اووووووووف .. يالهوووووي على زبك وحلاوته
فضلت انيك في امل بتاع عشر دقايق واهاتها مرجرجة الأوضة وبعدين قومتها ووقفت قدامي ولفيتها وانا حاضنها من ورا وراشق زبي في طيزها وايدي على بزازها عمال اقفش فيهم
وهي شغالة تحك طيزها في زبي
انا: يخرب بيت طيزك يا امل .. ملبن
امل: نفسي تنكني في طيزي يا وليد
انا: بس كده دانا هخلي زبي يدخل في طيزك واخليكي تدوبي من جمالة
روحت للتسريحة وجبت علبة الكريم بتاعة الشعر واخدت منها بصباعي وحطيت على خرم طيزها وحطيت على راس زبي
امل فلئست وهي ماسكة زبي وحطتة بين فلقة طيزها .. على الخرم
وانا مسكتها من وسطها وحضنتها جامد وزبي مستعد للأنزلاق في خرمها والغوص في طيزها
لزقت فيها وبدأت اصغط بزبي وادوس جامد لغاية ما زبي بدأ يعدي ويدخل جواها
واول ما راس زبي دخلت جوا طيزها حسيت بشهقة خرجت من امل
اااااااااااااه ااااااااااااه يالهوووووي على زبك
حلوووووو اووووي وحنين اووووي على طيزي .. نكني يا وليد .. نكني اووووي اوووي
انا: حاسة بزبي في طيزك يا امولة
امل: اه يا وليد …ااااااااااااه
انا: هو انا لما كنت بحك زبي في طيزك وانتي في المطبخ كنتي عارفة اني نفسي انيكك
امل: اااااه كنت حاسة وانت متعرفش انت عملت فيا ايه
انا: عملت فيكي ايه
امل: ااااااااه ااااااااه…. هيجتني وخليت طيزي بتفتح وتقفل ساعتها
امل بتقفل وبتفتح في طيزها على زبي .. وانا عمال انيك فيها ومرة واحدة حسيت بمتعة بتخرج من جسمي كلة وجسمي كلة اتخشب وبقيت عمال ازق زبي كله في طيزها وجبت لبني جواها
وبعد ما لبني كلة نزل شلت زبي ولبست هدومي وخرجت … دخلت الحمام وخرجت
كانت امل نزلت بسرعة قبل ما اخرج
تاني يوم الساعة 7 كنت في المستشفى وروحت بلغت بغياب شربات علشان حصل عندها ظروف وطلبت ممرضة غيرها
بعد ما خلصت المستشفى اتصلت بشربات وقولت ليها اني جايلها في الطريق
عديت قبل ما اروحلها اشتريت خمسة كيلو لحمة وشوية خضار ومستلزمات الطبيخ
وبعدين روحت البيت وضربت الجرس
فتحتلي شربات وكان باين انها بقت احسن بكتير … دخلت وحطيت الشنط على طرابيزة جنب الباب ولما شربات عرفت باللي جايبه فضلت تقولي ليه كده ومكنش له لزوم وكلام من كدة
انا: انا مبحبش الكلام ده .. المهم انتي عاملة ايه النهاردة
شربات: انا النهاردة كويسة وبقيت تمام
انا: طب كويس .. خدي كمان بكرة اجازة ولو حسيتي نفسك هتقدري تنزلي الشغل يبقي بعد بكره
شربات: حاضر يا دكتور… تشرب ايه
انا: لا انا همشي بقى وكويس اطمنت عليكي
شربات: تمشي من غير ما تشرب حاجة .. انت بتشتمني بقي
انا: لا مقدرش طبعا انتي غالية عليا جدا ومقدرش على زعلك
شربات: طب اعملك قهوة ؟
انا: ماشي
شربات اخدت الكياس ودخلتهم المطبخ وحطت اللحمة في التلاجة وبعدين رجعت بكوباية القهوة
اول مرة اشوف شربات لابسة جلبية بيتي
كانت جلبية نص كوم واسع. ولحمها الأبيض باين من تحت الباط والسنتيان الأسود باين
وطيزها قنبلة في الجلبية
وبزازها اوووووف على انتفاخهم .. كان نفسي اقوم ازنقها واغتصبها
قعدت شوية وبعد ما شربت القهوة استأذنت منها وقولت اني هعدي عليها بكرة في نفس الميعاد علشان اطمن عليها
………………..
اميرة كانت على تواصل مع العروسة منى خطيبة الظابط وكان اليوم ليلة دخلة منى واتفقت مع اميرة ان هتجيلها عربية ملاكي الساعة 2 الضهر تاخدها من تحت البيت وهتوصلها لبيت العروسة علشان تزوقها …
واميرة كانت مظبطة مع سيدة وابتسام انها مش هتيجي الكوافير النهاردة علشان هتروح تزوق العروسة في بيتها
الساعة 2 بعد ما اميرة جهزت الشنطة وعدة الكوافير اللي هتاخدها معاها وعلب المكياج واللذي منه جالها تليفون من السواق وقالها انه في انتظارها تحت البيت
اميرة نزلت والسواق اخد منها الشنطة وفتحلها باب العربية وطلع بيها على بيت العروسة ( في المقطم )
الساعة اتنين ونص بالظبط كان السواق وقف قدام بيت العروسة
اللي كان متعلق فيه عيدان الأنوار الملونة
وكان في استقبالها بنت صغيرة في عمر ال 18 اتفضلي يا مدام اميرة العروسة فوق
اميرة طلعت مع البنت ولفت نظرها وهي طالعة ان مفيش ناس كتير زي ما المفروض يحصل
مفيش حاجة بتدل على ان البيت ده فيه فرح
طلعت والخوف والقلق دخل صدرها
وفكرت انها ترجع لكن قرارها النهائي كان بمواصلة الصعود
قبل ما توصل للدور اللي فيه العروسة بدأت تسمع صوت اغاني … احساسها بالخوف قل نسبيا .. وصلت للشقة وكان بابها مفتوح وفيه ست في الاربيعين في انتظارها
اهلا مدام اميرة .. انا مامة العروسة
اميرة: الف مبروك وربنا يتمم بخير
بنتين خرجوا من الأوضة وراحوا زغرطو وبنت منهم فتحت الباب وقالت الميكب ارتست وصلت يا منى
اتفضلي يا مدام
اميرة دخلت لقت العروسة قاعدة على السرير
قامت وسلمت على اميرة وبعدين اميرة خرجت ليهم بره
وقالت ياريت ياجماعة محدش يدخل علينا
انا عايزة اخرج العروسة ليكم بعد ما اخلص علشان تبقى مفاجأة ليكم ودخلت تاني وقفلت الباب
شوية بنوتة من اللي كانوا قاعدين بره خبطت على الباب
اميرة قامت فتحت
:: اتفضلي يا مدام دي شيكولاتة العروسة .. من عادتنا في بلدنا ان اللي بتزوق العروسة لازم تاكل الشيكولاتة قبل ما تشتغل ولا تعمل اي حاجة
اميرة: حاضر يا حبيبتي وعقبال ما اكل شيكولاتك
اميرة عملت بكلام البنوتة واكلت الشيكولاتة كلها وبدأت تشتغل على العروسة
بعد مرور ساعة بدأت اميرة تشعر بحالة هياج رهيبة في كل جسمها
كسها بينزل مياه شهوتة وحلمات بزازها انتصبت وبدأت تحس بحرقان في عروق بزازها وعايزة تفعص فيهم
العروسة بتراقب ردود افعال اميرة الارداية
شوية العروسة: اووف الجو هنا حر اووي انا هقعد بقميص النوم
اميرة ابتسمت ل منى يعني مفيش مشكلة
بعد نص ساعة عمل مفعول الشيكولاتة في جسم اميرة
………….. بره الأوضة …………..
مدحت وصل الشقة وقابل الست اللي كانت عاملة ام العروسة طلع ليها 200جنيه وقالها انتي كده دورك انتهي ونده على بنت من البنات اللي كانوا قاعدين ومراقبين الأوضة من فتحة معمولة مخصوص
مدحت: ايه الأخبار يا سناء
سناء: الشيكولاتة اشتغلت من بدري ودلوقت منى يوووه قصدي سوسن ماسكة اميرة وبترضع في بزازها
مدحت: بجد .. معني كده ان الشيكولاتة دي ليها مفعول السحر
سناء: سحر وبس .. دي اميرة جوا جسمها كله عايز يتناك ههههههههه
مدحت: اهم حاجة اتأكدتوا من ان الكاميرات اللي زارعينها في الأوضة شغالة
سناء: ايوة يا مدحت الكاميرات بتسجل كل اللي بيحصل جوا من قبل ما تدخل
مدحت: طيب حلو اوي
مدحت طلع تليفونه ورن على هيثم اللي كان عامل دور امجد العريس وقالة اطلعلى دلوقت
هيثم طلع ..
سناء: يا مدحت اميرة وسوسن دلوقت عريانين ملط وشغالين لحس في اكساس بعض
مدحت: اقلع يلا هدومك يا هيثم وادخل .. عايزك تفشخها نيك
هيثم قلع هدومه وفتح الباب على اميرة وسوسن
اميرة نايمة على ضهرها وفاتحة رجليها وسوسن فوق منها (69) وكل واحدة فيهم ماسكة كس التانية بتاكله اكل
اول ما هيثم دخل الأوضة .. سوسن قعدت على اميرة وشلت حركتها وهيثم دخل بين وراكها وراح لكسها وبقي عمال يلحس فيه بلسانه
اميرة كانت بتقاوم في البداية وبتحاول تبعد سوسن عنها لكن مع لحس هيثم لكسها وبعبصة كسها بصوابعه .. بدأت غصب عنها تسيب نفسها له يمكن النار اللي في جسمها وكسها تبرد
هيثم مسك زبه وبقي عمال يضربه على كس اميرة وسوسن لما حست ان اميرة مستسلمة رفعت جسمها ونزلت بكسها مرة تانية على شفايف اميرة
اميرة مسكت سوسن من فخادها وبقت عمالة تمص شفرات كسها وتمص في زنبورها وهيثم شغال نيك في كسها ورزع زبه بكل قوته فيها
شوية دخل السواق اللي جابها من البيت هو كمان عريان ملط وطلع على السرير ووقف على ركبه بعد ما خلي سوسن راحت الناحية التانية ل اميرة وحط زبه على بوقها
اميرة مسكت زب السواق وبقت عمالة تمص فيه زي الجعانة
فعلا اميرة كانت جعانة نيك وجسمها كله بيصرخ عايز يتناك
اميرة واحد بينيكها في كسها وبتمص زب التاني وسوسن عمالة ترضع في بزازها
هيثم شال زبه من كسها وخلاها تقوم وتفلئس له زي الكلبة
بعد ما اميرة قامت وفلئست.. جه من وراها ونزل على ركبة وفتح طيزها بأيده وبقي عمال يلحس خرم طيزها وكسها وهي ماسكة زب السواق بتمصة وبتلحس في بيضانه
هيثم قام على ركبة بعد ما شبع لحس في كس وطيز اميرة وراح ماسك زبه ورشقه في كسها
ااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه
اوووووووووووووووووووف
والسواق ماسكها من شعرها ومدخلة زبه في بوقها وعمال يدخل زبه ويخرجه وكأنه بينيكها
شوية وهيثم بدل مع السواق والسواق راح مدخل زبه في طيزها وسوسن نامت تحتها وهي مفلئسة ودخلت بين وراكها وهي ماسكاها من طيزها ورافعة راسها بتلحس كسها والسواق عامل ينيكها ومشبعها نيك في خرم طيزها
واهاتها مزلزلة الأوضة
هيثم نام على ضهره وطلب من اميرة تقعد بضهرها على زبه وتاخدة في طيزها
اميره قامت وراحت قاعدة عليه واخدت زبه في طيزها. … هيثم شدها لورا علشان ترجع بضهرها علشان السواق يدخل زبه في كسها
وفعلا السواق دخل بين فخادها وهو ماسك زبه وراح مدخله في كسها
واميرة بقت زي السندوتش. قاعدة على زب هيثم ووخداه في طيزها … والسواق شغال نيك في كسها … وسوسن بترضع في بزازها
بعد ما فشخوها نيك … جابو لبنهم على جسمها
بعد نجاح الخطة سوسن وهيثم والسواق لبسو هدومهم ونزلوا وسابو اميرة اللي كانت مش مصدقة اللي حصل فيها ومش مستوعبة هو ايه اللي حصلها .. وازاي الشهوة الجنسية اتفجرت فيها مرة واحدة بالشكل ده وبقت عمالة تبكي وكأنها كانت بتحلم… والغريب انها لسة هايجة ومش قادرة تتحكم في كسها
بعد تلت ساعة من حالة الذهول اميرة قامت لبست هدومها ولما خرجت ملقتش حد خالص في الصالة .. وفوجئت بخروج مدحت من الأوضة المجاورة وهو مبتسم
مدحت: ازيك يا مدام اميرة
اميرة: مدحت ؟ هو . انت اللي …..
مدحت: اه انا ال …… وعايز اقولك على حاجة كل اللي حصل في الأوضة متسجل صوت وصورة … لو ولاء عرفت باللي عملناه فيكي هفضحك
اميرة: طب ليه .. انا عملت ليك ايه
مدحت: كل ده هتعرفيه … هبقي ابعتلك كل المطلوب منك على الواتس
الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
بعد ما اميرة مشيت مدحت رن على عفاف اللي كانت راكبة عربيتها ورايحة لمدحت
مدحت: انتي فين يا عفاف
عفاف: عشر دقايق بالكتير ربع ساعة وهكون عندك .. ايه الأخبار طمني
مدحت: اطمنك ايه بس .. الشيكولاتة دي طلعت حكاية والدكتور وليد لازم باي شكل وباي طريقة يكون معانا
عفاف: يعني اميرة اتناكت بمزاجها
مدحت: اتناكت بس .. دي اتعمل عليها حفلة .. انا بعتلك الفيديو على الواتس
عفاف: بجد ؟ ولا اخدت بالي … خلاص هشوفة
بعد ربع ساعة عفاف كانت وصلت لشقة مدحت اللي في المقطم .. وعفاف ليها شقة في نفس العمارة ونفس الدور .. شقتها قصاد شقة مدحت
عفاف بعد ما سلمت على مدحت وقعدت معاه شغلت الفيديو ومكنتش مصدقة التأثير الرهيب بتاع الشيكولاتة
عفاف: طيب احنا دلوقت المفروض هنعمل ايه
مدحت: انا اديت ل اميرة مبلغ 5000 وقولت ليها ده حقك انتي المفروض كنتي جاية شغل وتزويق عروسة وصحابك في الكوافير اكيد عارفين انك هترجعي بفلوس
عفاف: وهي قالت ايه
مدحت: الطبيعي انها مصدومة من اللي عملته وكانت بتعيط وكانت رافضة تاخد الفلوس بس انا ماسكها من ايدها اللي بتوجعها يا تسمع كلامي وتقول حاضر يا هفضحها
عفاف: ماهي كده هتروح ل ولاء وتحكي ليها اللي حصل
مدحت: عملت حسابي وهددتها لو قالت هفضحها.. وانا بعت ليها الفيديو على الواتس وظهر قدامي انها شافت الفيديو
عفاف: طب هتعمل ايه مع الدكتور
مدحت: ده بقى هيكون عليكي .. متنسيش اننا عارفين عنه مصايب
عفاف: واذا رفض ؟
مدحت: بسيطة هحبسه انتي ناسية احنا نعرف مين في البلد
………
اميرة وصلت البيت الساعة خمسة ومردتش تروح الكوافير وكانت احلام بنتها مع الست روايح
اميرة اول ما دخلت شقتها راحت اوضتها ورمت نفسها على سريرها وبقت عمالة تعيط وهي بتفتكر اللي حصلها .. وكمان بعد ما شافت نفسها في الفيديو اللي مبين ان كل حاجة تمت بناء على رغبتها ورضاها ..
والفيديو ده لو نزل على النت واخوها شافة ممكن يقتلها المرة دي خوصوا ان كان ليها سابقة واخوها سامحها بعد سنين لما عرف انها اجبرت وكانت مظلومة وغصب عنها
اميرة مش عارفة تعمل ايه في المصيبة دي
خصوصا انها عارفة ان مدحت مدور شبكة دعارة وان ولاء من ضمن الشبكة دي
الساعة 11 بالليل ابتسام اتصلت باميرة
اميرة: ايوة يا ابتسام
ابتسام: ايه يابنتي انتي لسة مجتيش
اميرة: لا انا روحت
ابتسام: روحتّى ؟ امال متصلتيش ليه ؟ طب احلام بنتك معانا في الكوافير
اميرة: طيب ابقي هاتيها يا ابتسام معلش انا مش هقدر انزل تاني
ابتسام قفلت الكوافير مع البنات وابتسام جابت احلام وطلعت
احلام: ايه يا ماما كنتي فين من الصبح
اميرة: كنت في شغل يا حبيبتي
ابتسام: اخبار الشغلة دي ايه.. قرفتها كانت حلوة ولا
اميرة: سكت ومردتش عليها وكانت الدموع خلاص هتنزل من عينها لكنها تمالكت نفسها
ابتسام: ايه يابنتي سرحتّى في ايه
اميرة: ايه .. بتقولي ايه يا ابتسام
ابتسام: مالك ؟ في حد ضايقك هناك ؟؟
اميرة: لا خالص
احلام: ماما انا جعانة
اميرة: حاضر هقوم اعملك اكل
اميرة راحت المطبخ علشان تعمل اكل ل احلام بنتها وابتسام راحت وراها المطبخ علشان تفهم في ايه
ابتسام: ما تنطقي يابنتي في ايه
اميرة: عايزة تعرفي فيه ايه … انا اتعملي كمين يا ابتسام ومكنش فيه عروسة ولا زفت
ابتسام: كمين ايه ؟
اميرة: بصي شوفي الفيديو ده وانتي تعرفي
ابتسام اخدت التليفون من اميرة وبقت عمالة تتفرج وحطت ايدها على وشها
ايه ده يا اميرة … انا مش فاهمة…
اميرة خرجت بالاكل ل احلام وابتسام خرجت وراها
اميرة مقدرتش تمنع دموعها وبقت عمالة تحكي ل ابتسام من لحظة دخولها للبيت لغاية ما حست برغبتها الجنسية الرهيبة ومش عارفة لغاية دلوقت ده حصل ازاي
ابتسام اكيد هما اللي عملو ده بس ازاي مش عارفة
اميرة المصيبة يا ابتسام ان مدحت عامل شبكة للدعارة وانا متأكدة إنه عايز يضمني فيها
ايتسام: يا نهار اسود .. وانتي عرفتي منين
اميرة حكت ل ابتسام كل اللي قالته ولاء ليها
ابتسام: يعني ولاء شريكة ليهم في اللي عملوه وكانت عارفة
اميرة : لا ولاء متعرفش حاجة لان مدحت هددني لو قولت ل ولاء هيفضحني اكيد هي مش عارفة
ابتسام: طب وبعدين انتي هتعملي ايه
اميرة: مش عارفة يا ابتسام وحاسة نفوخي هيتشل من التفكير
……………………………
تاني يوم بعد ما خلصت المستشفى روحت ل شربات بيتها علشان اطمن عليها
واطمنت عليها وكشفت تاني على الجنين اللي في بطنها وبقت تمام مفيهاش اي حاجة ولما جيت امشي حلفت عليا اني لازم اتغدي معاها وادوق عمل ايديها
قعدت واتغديت فعلا وبعدين مشيت من عندها روحت البيت.. عديت على بابا وكانت بسمة قاعدة في الصالة بتتفرج على التليفزيون
انا: ازيك يا بسمة
بسمة: الحمد لله .. ازيك انت ياعمو
انا: كويس .. مامتك فين
بسمة: طلعت فوق تجيب حاجة ونازلة
دخلت قعدت مع الحاج والحاجة شوية وبعدين طلعت ومكنتش امل لسة نزلت
ورحت طالع شقتي .. وانا طالع على السلم قدام شقة حنان لقيت امل نازلة على السلم واول ما شافتني كانت عايزة ترجع تاني وتطلع ووشها محطوط في الأرض
انا: ايه يا امول .. مفيش ازيك
امل: ازيك يا وليد
انا بقولك ايه انا عايز اتكلم معاكي في موضوع كدة
امل: موضوع ايه
انا: مش هينفع هنا .. عايزك كمان ساعة كده في العيادة
امل: بصوت واطي وهي خايفة حنان مرات اخويا فريد تسمعني
مش هينفع يا وليد
انا: طب مستني منك رنة لما ينفع .. بس النهاردة قبل ما افتح العيادة
امل: مش هينفع خالص
انا: لا هينفع
امل نزلت وهي بتشوح بأيدها وتعبير عن خوفها تتفضح
بعد ما تأكدت ان امل نزلت ضربت جرس حنان اللي فتحتلي بقميص نوم ابيض خفيف
وباين على وشها انها تعبانة
انا: دخلت وقفلت الباب ورايا وقولتلها ايه مالك يا حنان شكلك تعبان كده ليه
حنان: مش عارفة شكلي واخدة برد في معدتي من الصبح عمالة ارجع وحاسة بغممان نفس كدة
انا: برقت بعيني .. انتي بتتكلمي بجد
حنان: ايوة بتكلم بجد
انا: الدورة عندك مظبوطة
حنان: بقالها شهرين مجتش وكنت كل ما افتكر اسألك انسى
انا: طب انا بكره اجازه من المستشفى عايزك الصبح بدري قبل ما تفطري تنزليلى العيادة
حنان: ياعم انا هاخد اي حاجة للبرد
انا: اوعي تاخدي اي علاج غير لما اكشف عليكي وروحت واخدها في حضني وانا فرحان من جوايا وحاسس ان العلاج جاب نتيجة
انا: انا هروح اغير هدومي وانزلك علشان انتي وحشاني اوي
طلعت شقتي لبست ترنج ونزلت ضربت الجرس فتحتلي حنان
اول ما حنان قفلت الباب روحت واخدها في حضني اووي وايدي بتملس على طيزها وشفايفي بتبوس كل حتة فيها وتحت رقبتها وشفايفها وخدودها
حنان: هو انا وحشاك اوي كدة
انا: اوووي اوووي
حنان راحت ضماني عليها اوي وقالت وانا مبقتش بتصور حياتي من غيرك
اخدتها من ايدها ودخلت اوضة نومها
وروحت نايكها أحلى نيكة شبعت من كسها وبزازها وطيزها وهي شبعت نيك من زبي
وبعد ما خلصنا نيك خرجت قعدت في الصالة وهي عملت ليا كوباية شاي
انا: بس على فكرة انا زعلان منك
حنان : ليه بس ربنا ما يجيب زعل بينا
انا: علشان انتي عرفتي ان عامر ابني بيقابل بسمة فوق وقفشتيهم وهما بيمارسوا الجنس ومعرفتنيش
حنان: يا نهار اسود .. وانت عرفت ده منين
انا: اهو عرفت وخلاص
حنان: وعرفت ايه تاني ؟؟؟
انا: هو فيه حاجة تاني
حنان: لا لا مقصدش اقصد ان مفيش حاجة بتستخبي عليك
انا: لا كل الحكاية ان عامر نسي تليفونه ونزل. وانا قاعد التليفون بتاعة جاله اشعار
لقيت بسمة بتكلمة وعرفت كل حاجة من كلامها
حنان: انا كنت هقولك بس مكنتش عارفة اقولك ازاي خصوصا ان البنت مفتوحة
انا: مانا عرفت وانا ناوي اكلم ابوها واخطبها وفي ظرف سنة اكون مجوزهم
حنان: ياريت يا وليد البت ممكن تتفضح لو حد تاني اتقدملها
شربت الشاي وطلعت شقتي .. وقعدت مع عامر وكلمته اني عايز اخطبله بسمة بنت اخويا .. وعامر فرح جدا وقالي إنه بيحبها ونفسه يتجوزها
انا: خلاص انا هبقي اشوف باباها واتكلم معاه
تاني يوم الصبح بعد ما تاكدت ان اخويا فريد نزل شغله اتصلت بحنان وقولت ليها تلبس وتقابلني في العيادة
نزلت واستنيت حنان لغاية ما نزلتلي العيادة
حنان: انا مش عارفة انت مكبر الموضوع ليه
انا: خدي بس دي وادخلي الحمام عايزك تتصيري عليها
حنان: ايه ده يا وليد ؟ ده اختبار حمل .. هو انا ممكن اكون حامل وحطت ايدها على بوقها وهي هتتجن من الفرحة
انا: خدي بس واملنا في ربنا إنه يفرحنا
حنان اخدت اختبار الحمل ودخلت الحمام وخرجت وهي ماسكة الاختبار وهي هتموت من الفرحة .. لدرجة انها مش قادرة تاخد نفسها.. اخدت منها الأختبار وبصيت فيه وعرفت انها حامل فعلا
انا : مبروووك يا حنان انتي حامل
حنان: دموعها وضحك هستيري انتابها وانا عمال اهديها
انا هنحتاج بقى نعمل تحليل دم كمان
حنان: انا هروح اعملها دلوقت حالا ومش راجعة غير ونتيجة التحليل في ايدي
حنان اخدت مني الروشتة ونزلت على اقرب معمل تحليل جنبنا .. ورجعت بعد ساعتين وهي جايبة نتيجة التحليل
اخدت منها ورقة الفحص وبصيت فيها وهي بتراقب شفايفي هتقول ايه
انا: مبروك ياقلبي انتي حامل
حنان: يبارك فيك يا أحلى واجمل واشطر دكتور في الدنيا وبقت عمالة تعيط وانا اخدتها في حضني . وبقت عمال اطبطب عليها واقولها حتى في الفرح لازم نبكي
حنان: انا مش مصدقة يا وليد اني اخيرا هبقي ام .. اوعى اكون بحلم يا وليد
طب اقرصني اضربني اعمل فيا اي حاجة
روحت واخد شفايفها بين شفايفي وبقيت بمصهم وبعدين قولت ليها ايه كده صدقتي انك صاحية
حنان: راحت مزغرطة صحت البيت كله وامل مرات اخويا نزلت جري علشان تشوف في ايه و امي من تحت ندهت مين بيزغرط يا ولاد
انا: حنان حمال يا ماما
ماما: حنان حامل .. انت بتتكلم بجد يا وليد
انا: اه يا ماما حنان حامل
وامل اخدت حنان في حضنها وضمتها في صدرها وباركت ليها ..
حنان طلعت شقتها وانا مسكت امل من ايدها قبل ما تطلع
انا: يعني امبارح نفضتيلي
امل: مانا قولت ليك مش هينفع دلوقت
انا: ليا كلام معاكي بعدين دلوقت مش هينفع
مفيش ساعة اخويا فريد جه جري بعد ما مراته اتصلت بيه وبلغته
فريد فضل يشكرني وهو مش مصدق وعيونi مليانه بالدموع .. أخدته في حضني وقولت له الف مبروك يا خويا
فريد حلف إنه ليدبح عجل بمناسبة ان ربنا رزقة ومراته حملت.. وفعلا سابني وطلع لمراته قعد معاها شوية وراح نازل يشتري العجل
بالليل كان اخويا جاب العجل في عربية نقل
والجزارين جم ودبحوا العجل ووزعنا اللحمة بتاعته
وحنان وبسمة وامل كانوا عند بابا بيطبخوا اللحمة وانا واخويا فريد وشريف قاعدين مبسوطين بانبساط فريد وفرحانين لفرحه
واحنا قاعدين فتحت مع اخويا شريف موضوع خطوبة بنته بسمة ل عامر ابني
واخويا شريف فرح جدا وقالي ان بسمة وعامر اولادنا وانة بيتمنى إنه يجوزها لعامر
وشريف خرج كلم امل مراته وبسمة بنته ورجع بعد شوية قالي وكمان البنت وامل امها موافقين
دخلنا فرحنا بابا كمان بخبر خطوبة بسمة على عامر واتفقنا ان الخطوبة هتكون بعد شهر
امل وحنان بقوا بيزغرطوا والفرحة عمت البيت .. فرحة حمل حنان .. وفرحة خطوبة بسمة على عامر
مدحت: انتي فين يا عفاف
عفاف: عشر دقايق بالكتير ربع ساعة وهكون عندك .. ايه الأخبار طمني
مدحت: اطمنك ايه بس .. الشيكولاتة دي طلعت حكاية والدكتور وليد لازم باي شكل وباي طريقة يكون معانا
عفاف: يعني اميرة اتناكت بمزاجها
مدحت: اتناكت بس .. دي اتعمل عليها حفلة .. انا بعتلك الفيديو على الواتس
عفاف: بجد ؟ ولا اخدت بالي … خلاص هشوفة
بعد ربع ساعة عفاف كانت وصلت لشقة مدحت اللي في المقطم .. وعفاف ليها شقة في نفس العمارة ونفس الدور .. شقتها قصاد شقة مدحت
عفاف بعد ما سلمت على مدحت وقعدت معاه شغلت الفيديو ومكنتش مصدقة التأثير الرهيب بتاع الشيكولاتة
عفاف: طيب احنا دلوقت المفروض هنعمل ايه
مدحت: انا اديت ل اميرة مبلغ 5000 وقولت ليها ده حقك انتي المفروض كنتي جاية شغل وتزويق عروسة وصحابك في الكوافير اكيد عارفين انك هترجعي بفلوس
عفاف: وهي قالت ايه
مدحت: الطبيعي انها مصدومة من اللي عملته وكانت بتعيط وكانت رافضة تاخد الفلوس بس انا ماسكها من ايدها اللي بتوجعها يا تسمع كلامي وتقول حاضر يا هفضحها
عفاف: ماهي كده هتروح ل ولاء وتحكي ليها اللي حصل
مدحت: عملت حسابي وهددتها لو قالت هفضحها.. وانا بعت ليها الفيديو على الواتس وظهر قدامي انها شافت الفيديو
عفاف: طب هتعمل ايه مع الدكتور
مدحت: ده بقى هيكون عليكي .. متنسيش اننا عارفين عنه مصايب
عفاف: واذا رفض ؟
مدحت: بسيطة هحبسه انتي ناسية احنا نعرف مين في البلد
………
اميرة وصلت البيت الساعة خمسة ومردتش تروح الكوافير وكانت احلام بنتها مع الست روايح
اميرة اول ما دخلت شقتها راحت اوضتها ورمت نفسها على سريرها وبقت عمالة تعيط وهي بتفتكر اللي حصلها .. وكمان بعد ما شافت نفسها في الفيديو اللي مبين ان كل حاجة تمت بناء على رغبتها ورضاها ..
والفيديو ده لو نزل على النت واخوها شافة ممكن يقتلها المرة دي خوصوا ان كان ليها سابقة واخوها سامحها بعد سنين لما عرف انها اجبرت وكانت مظلومة وغصب عنها
اميرة مش عارفة تعمل ايه في المصيبة دي
خصوصا انها عارفة ان مدحت مدور شبكة دعارة وان ولاء من ضمن الشبكة دي
الساعة 11 بالليل ابتسام اتصلت باميرة
اميرة: ايوة يا ابتسام
ابتسام: ايه يابنتي انتي لسة مجتيش
اميرة: لا انا روحت
ابتسام: روحتّى ؟ امال متصلتيش ليه ؟ طب احلام بنتك معانا في الكوافير
اميرة: طيب ابقي هاتيها يا ابتسام معلش انا مش هقدر انزل تاني
ابتسام قفلت الكوافير مع البنات وابتسام جابت احلام وطلعت
احلام: ايه يا ماما كنتي فين من الصبح
اميرة: كنت في شغل يا حبيبتي
ابتسام: اخبار الشغلة دي ايه.. قرفتها كانت حلوة ولا
اميرة: سكت ومردتش عليها وكانت الدموع خلاص هتنزل من عينها لكنها تمالكت نفسها
ابتسام: ايه يابنتي سرحتّى في ايه
اميرة: ايه .. بتقولي ايه يا ابتسام
ابتسام: مالك ؟ في حد ضايقك هناك ؟؟
اميرة: لا خالص
احلام: ماما انا جعانة
اميرة: حاضر هقوم اعملك اكل
اميرة راحت المطبخ علشان تعمل اكل ل احلام بنتها وابتسام راحت وراها المطبخ علشان تفهم في ايه
ابتسام: ما تنطقي يابنتي في ايه
اميرة: عايزة تعرفي فيه ايه … انا اتعملي كمين يا ابتسام ومكنش فيه عروسة ولا زفت
ابتسام: كمين ايه ؟
اميرة: بصي شوفي الفيديو ده وانتي تعرفي
ابتسام اخدت التليفون من اميرة وبقت عمالة تتفرج وحطت ايدها على وشها
ايه ده يا اميرة … انا مش فاهمة…
اميرة خرجت بالاكل ل احلام وابتسام خرجت وراها
اميرة مقدرتش تمنع دموعها وبقت عمالة تحكي ل ابتسام من لحظة دخولها للبيت لغاية ما حست برغبتها الجنسية الرهيبة ومش عارفة لغاية دلوقت ده حصل ازاي
ابتسام اكيد هما اللي عملو ده بس ازاي مش عارفة
اميرة المصيبة يا ابتسام ان مدحت عامل شبكة للدعارة وانا متأكدة إنه عايز يضمني فيها
ايتسام: يا نهار اسود .. وانتي عرفتي منين
اميرة حكت ل ابتسام كل اللي قالته ولاء ليها
ابتسام: يعني ولاء شريكة ليهم في اللي عملوه وكانت عارفة
اميرة : لا ولاء متعرفش حاجة لان مدحت هددني لو قولت ل ولاء هيفضحني اكيد هي مش عارفة
ابتسام: طب وبعدين انتي هتعملي ايه
اميرة: مش عارفة يا ابتسام وحاسة نفوخي هيتشل من التفكير
……………………………
تاني يوم بعد ما خلصت المستشفى روحت ل شربات بيتها علشان اطمن عليها
واطمنت عليها وكشفت تاني على الجنين اللي في بطنها وبقت تمام مفيهاش اي حاجة ولما جيت امشي حلفت عليا اني لازم اتغدي معاها وادوق عمل ايديها
قعدت واتغديت فعلا وبعدين مشيت من عندها روحت البيت.. عديت على بابا وكانت بسمة قاعدة في الصالة بتتفرج على التليفزيون
انا: ازيك يا بسمة
بسمة: الحمد لله .. ازيك انت ياعمو
انا: كويس .. مامتك فين
بسمة: طلعت فوق تجيب حاجة ونازلة
دخلت قعدت مع الحاج والحاجة شوية وبعدين طلعت ومكنتش امل لسة نزلت
ورحت طالع شقتي .. وانا طالع على السلم قدام شقة حنان لقيت امل نازلة على السلم واول ما شافتني كانت عايزة ترجع تاني وتطلع ووشها محطوط في الأرض
انا: ايه يا امول .. مفيش ازيك
امل: ازيك يا وليد
انا بقولك ايه انا عايز اتكلم معاكي في موضوع كدة
امل: موضوع ايه
انا: مش هينفع هنا .. عايزك كمان ساعة كده في العيادة
امل: بصوت واطي وهي خايفة حنان مرات اخويا فريد تسمعني
مش هينفع يا وليد
انا: طب مستني منك رنة لما ينفع .. بس النهاردة قبل ما افتح العيادة
امل: مش هينفع خالص
انا: لا هينفع
امل نزلت وهي بتشوح بأيدها وتعبير عن خوفها تتفضح
بعد ما تأكدت ان امل نزلت ضربت جرس حنان اللي فتحتلي بقميص نوم ابيض خفيف
وباين على وشها انها تعبانة
انا: دخلت وقفلت الباب ورايا وقولتلها ايه مالك يا حنان شكلك تعبان كده ليه
حنان: مش عارفة شكلي واخدة برد في معدتي من الصبح عمالة ارجع وحاسة بغممان نفس كدة
انا: برقت بعيني .. انتي بتتكلمي بجد
حنان: ايوة بتكلم بجد
انا: الدورة عندك مظبوطة
حنان: بقالها شهرين مجتش وكنت كل ما افتكر اسألك انسى
انا: طب انا بكره اجازه من المستشفى عايزك الصبح بدري قبل ما تفطري تنزليلى العيادة
حنان: ياعم انا هاخد اي حاجة للبرد
انا: اوعي تاخدي اي علاج غير لما اكشف عليكي وروحت واخدها في حضني وانا فرحان من جوايا وحاسس ان العلاج جاب نتيجة
انا: انا هروح اغير هدومي وانزلك علشان انتي وحشاني اوي
طلعت شقتي لبست ترنج ونزلت ضربت الجرس فتحتلي حنان
اول ما حنان قفلت الباب روحت واخدها في حضني اووي وايدي بتملس على طيزها وشفايفي بتبوس كل حتة فيها وتحت رقبتها وشفايفها وخدودها
حنان: هو انا وحشاك اوي كدة
انا: اوووي اوووي
حنان راحت ضماني عليها اوي وقالت وانا مبقتش بتصور حياتي من غيرك
اخدتها من ايدها ودخلت اوضة نومها
وروحت نايكها أحلى نيكة شبعت من كسها وبزازها وطيزها وهي شبعت نيك من زبي
وبعد ما خلصنا نيك خرجت قعدت في الصالة وهي عملت ليا كوباية شاي
انا: بس على فكرة انا زعلان منك
حنان : ليه بس ربنا ما يجيب زعل بينا
انا: علشان انتي عرفتي ان عامر ابني بيقابل بسمة فوق وقفشتيهم وهما بيمارسوا الجنس ومعرفتنيش
حنان: يا نهار اسود .. وانت عرفت ده منين
انا: اهو عرفت وخلاص
حنان: وعرفت ايه تاني ؟؟؟
انا: هو فيه حاجة تاني
حنان: لا لا مقصدش اقصد ان مفيش حاجة بتستخبي عليك
انا: لا كل الحكاية ان عامر نسي تليفونه ونزل. وانا قاعد التليفون بتاعة جاله اشعار
لقيت بسمة بتكلمة وعرفت كل حاجة من كلامها
حنان: انا كنت هقولك بس مكنتش عارفة اقولك ازاي خصوصا ان البنت مفتوحة
انا: مانا عرفت وانا ناوي اكلم ابوها واخطبها وفي ظرف سنة اكون مجوزهم
حنان: ياريت يا وليد البت ممكن تتفضح لو حد تاني اتقدملها
شربت الشاي وطلعت شقتي .. وقعدت مع عامر وكلمته اني عايز اخطبله بسمة بنت اخويا .. وعامر فرح جدا وقالي إنه بيحبها ونفسه يتجوزها
انا: خلاص انا هبقي اشوف باباها واتكلم معاه
تاني يوم الصبح بعد ما تاكدت ان اخويا فريد نزل شغله اتصلت بحنان وقولت ليها تلبس وتقابلني في العيادة
نزلت واستنيت حنان لغاية ما نزلتلي العيادة
حنان: انا مش عارفة انت مكبر الموضوع ليه
انا: خدي بس دي وادخلي الحمام عايزك تتصيري عليها
حنان: ايه ده يا وليد ؟ ده اختبار حمل .. هو انا ممكن اكون حامل وحطت ايدها على بوقها وهي هتتجن من الفرحة
انا: خدي بس واملنا في ربنا إنه يفرحنا
حنان اخدت اختبار الحمل ودخلت الحمام وخرجت وهي ماسكة الاختبار وهي هتموت من الفرحة .. لدرجة انها مش قادرة تاخد نفسها.. اخدت منها الأختبار وبصيت فيه وعرفت انها حامل فعلا
انا : مبروووك يا حنان انتي حامل
حنان: دموعها وضحك هستيري انتابها وانا عمال اهديها
انا هنحتاج بقى نعمل تحليل دم كمان
حنان: انا هروح اعملها دلوقت حالا ومش راجعة غير ونتيجة التحليل في ايدي
حنان اخدت مني الروشتة ونزلت على اقرب معمل تحليل جنبنا .. ورجعت بعد ساعتين وهي جايبة نتيجة التحليل
اخدت منها ورقة الفحص وبصيت فيها وهي بتراقب شفايفي هتقول ايه
انا: مبروك ياقلبي انتي حامل
حنان: يبارك فيك يا أحلى واجمل واشطر دكتور في الدنيا وبقت عمالة تعيط وانا اخدتها في حضني . وبقت عمال اطبطب عليها واقولها حتى في الفرح لازم نبكي
حنان: انا مش مصدقة يا وليد اني اخيرا هبقي ام .. اوعى اكون بحلم يا وليد
طب اقرصني اضربني اعمل فيا اي حاجة
روحت واخد شفايفها بين شفايفي وبقيت بمصهم وبعدين قولت ليها ايه كده صدقتي انك صاحية
حنان: راحت مزغرطة صحت البيت كله وامل مرات اخويا نزلت جري علشان تشوف في ايه و امي من تحت ندهت مين بيزغرط يا ولاد
انا: حنان حمال يا ماما
ماما: حنان حامل .. انت بتتكلم بجد يا وليد
انا: اه يا ماما حنان حامل
وامل اخدت حنان في حضنها وضمتها في صدرها وباركت ليها ..
حنان طلعت شقتها وانا مسكت امل من ايدها قبل ما تطلع
انا: يعني امبارح نفضتيلي
امل: مانا قولت ليك مش هينفع دلوقت
انا: ليا كلام معاكي بعدين دلوقت مش هينفع
مفيش ساعة اخويا فريد جه جري بعد ما مراته اتصلت بيه وبلغته
فريد فضل يشكرني وهو مش مصدق وعيونi مليانه بالدموع .. أخدته في حضني وقولت له الف مبروك يا خويا
فريد حلف إنه ليدبح عجل بمناسبة ان ربنا رزقة ومراته حملت.. وفعلا سابني وطلع لمراته قعد معاها شوية وراح نازل يشتري العجل
بالليل كان اخويا جاب العجل في عربية نقل
والجزارين جم ودبحوا العجل ووزعنا اللحمة بتاعته
وحنان وبسمة وامل كانوا عند بابا بيطبخوا اللحمة وانا واخويا فريد وشريف قاعدين مبسوطين بانبساط فريد وفرحانين لفرحه
واحنا قاعدين فتحت مع اخويا شريف موضوع خطوبة بنته بسمة ل عامر ابني
واخويا شريف فرح جدا وقالي ان بسمة وعامر اولادنا وانة بيتمنى إنه يجوزها لعامر
وشريف خرج كلم امل مراته وبسمة بنته ورجع بعد شوية قالي وكمان البنت وامل امها موافقين
دخلنا فرحنا بابا كمان بخبر خطوبة بسمة على عامر واتفقنا ان الخطوبة هتكون بعد شهر
امل وحنان بقوا بيزغرطوا والفرحة عمت البيت .. فرحة حمل حنان .. وفرحة خطوبة بسمة على عامر
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
فات اسبوعين وفي خلال الأسبوعين دول نمت مع امل مرات اخويا ومع حنان اكتر ما كنت بنام مع مراتي وهي عايشة
وبصراحة كل واحدة فيهم كان ليها متعتها الخاصة على السرير
وقابلت شيري مرتين في العيادة وفي المرة التالتة حنان مرات اخويا كانت واقفة بالصدفة في البلكونة وشافت هند وهي ماشية وشيري جت بعد منها بعشر دقايق
حنان مش غبية لما شافت هند ماشية المفروض ان العيادة تكون قفلت . ودخول شيري البيت في التوقيت ده بالليل في معناه انها رايحة العيادة خصوصا ان ده بيت عيلة ومفيش حد هتروحله غير العيادة
حنان شكت ونزلت بالراحة على السلم بعد دخولها بنص ساعة او اكتر .. وسمعت صوت اهات شيري من ورا الباب المقفول علينا
وبدأت نيران الغيرة تقيد في حنان
لكن لان جوزها كان فوق طلعت على طول ولما جوزها سألها روحتّى فين قالت له انها لمحت ناس داخلة البيت ولما نزلت ملقتش حد
تاني يوم بعد رجوعي من المستشفى ولما طلعت لقيت حنان مستنياني على باب شقتها واول ما شافتني طلبت مني ادخل علشان عيزاني في موضوع واول ما دخلت مسكت في خناقي وطلبت مني اني امشي عدل وانها عارفة اني بمارس الجنس مع الستات بعد ميعاد العيادة في العيادة وانها مش حرماني من حاجة وانها بتحبني وبتغير عليا
ودي كانت اول مرة اعرف فيها ان حنان بتحبني وبتغير عليا بجد
حاولت افهم حنان اني مش بعمل علاقات لكنها قالتلي على موصفات شيري وانها سمعت صوت اهاتها وانها واحدة شرموطة
بعد ما اخدت الطريحة من حنان طلعت شقتي ودخلت الأوضة بتاعتي وغيرت هدومي جالي تليفون
انا: الو .. ايوة مين حضرتك .. عفاف ؟ اااه اه افتكرتك
عفاف: ازيك يا دكتور
انا: تمام .. خير ؟
عفاف: خير يا دكتور بس كنت عايزة حضرتك كده في موضوع مهم
انا: موضوع ؟ مش فاهم
عفاف: طيب حضرتك فاضي نتكلم شوية في اي مكان عام .. مكالمة التليفون مش هتنفع
انا: للأسف انا لسة راجع من المستشفى وهريح شوية علشان عندي العيادة ماانتي عارفة
عفاف: اه عارفة بس حضرتك انا محتاجة اقابلك ضروري واوعدك مش هنتأخر
انا: طب ممكن اعرف الموضوع اللي عيزاني فيه بخصوص ايه
عفاف: بخصوص الشيكولاتة الجنسية اللي حضرتك ادتهاني
سكت ومقدرتش انطقو وجه في بالي اليوم اللي كنت سكران فيه يوم الحفلة .. وعرفت ان اللعب خلاص ابتدء
انا: اه فهمت وعارف انتي عيزاني في ايه
عفاف: فهمت وعارف ؟
انا: ايوة فهمت وعارف لاني مش غبي
عموما انا هلبس وهنزل اقابلك في كافيه …. اللي في المعادي
رجعت لبست هدومي تاني ونزلت روحت الكافيه وبعد تلت ساعة عفاف وصلت
عفاف: انا اسفة اتأخرت عليك
انا: ولا يهمك
عفاف: طلبت حاجة تشربها ولا اطلبلك معايا
انا: لا انا شربت
عفاف طلبت قهوة وبعدين قالت قولي بقى انت بتقول انك فاهم كل حاجة … ياريت علشان تسهل عليا الكلام
انا: لا انا احب اسمع منك انتي عايزة ايه مني او بمعني اصح .. الأستاذ مدحت عايز ايه
عفاف: يااااه دانت فاهم فعلا بقى
انا: اكيد .. والفضل يرجع ليوم الحفلة اللي كانت في شقة ولاء .. فاكرة .. الخمرة وحفلة الجنس اللي اتعملت علينا وعلى شلة البنات بتوع الكوافير .. اظن فيه واحدة منهم اسمها اميرة
عفاف: دانت كده وفرت عليا كلام كتير جدا
انا: والمطلوب مني ايه ؟
عفاف: حضرتك تبقي معانا والشيكولاتة هنشتريها منك .. نقول القطعة ب 100جنيه
لا نخليها 200جنيه للقطعة الواحدة
انا ::مين بقى قالك اني لسة عندي او هعملها تاني
عفاف: ااه يبقي السعر مش عاجبك .. طيب شوف تكلفتها ايه واحنا نشوف تستحق كام فوق سعر التكلفة
انا: انا معنديش شيكولاتة للبيع يا مدام عفاف
عفاف: ااااه ماشي طب نقول 500 جنيه للقطعة الواحدة
انا: حضرتك 500 جنيه لقطعة شيكولاتة تكلفتها متكملش 15جنيه .. مش شايفة إنه رقم خيالي وخصوصا اني ممكن اوافق واعملكم رقم رهيب
عفاف: قد ما تقدر تعمل اعمل .. الشيكولاتة دي احنا هنعرف نسوقها وهنعرف نجيب من وراها قد تمنها مرتين
انا: ده كده الموضوع اكبر مما كان في تخيلي ودماغي
عفاف: مش مهم عندنا انت تتخيل ايه المهم انك متقولش لا .. علشان كلمة لا دي هتزعلنا
انا: طب اسمحيلي اقولك لا .. ومطرح ما تحطوا راسكم حطوا رجليكم
عفاف: كده ماشي …. مفيش مشكلة، بس ممكن اسألك سؤال
انا: اتفضلي
عفاف: اخبار حنان مرات اخوك ايه … وراحت موطية وشاورت ليا علشان انزل بدماغي ليها علشان تقولي كلام بصوت واطي … ياتري لسة بتديها الشيكولاتة وبتنيكها ؟
طب اخبار هند اللي شغالة معاك في العيادة
انا هديك فرصة اسبوع تفكر … ولما تقرر انك تقولي موافق … تتصل بيا
سلام
فضلت قاعد مكاني ومش لاقي كلمة اقولها
ولا عارف المفروض اقول ايه .. لاني في مصيبة بالفعل
طول الطريق وانا راكب عربيتي عمال افكر في كلام عفاف .. وبعدين قولت في بالي
مانا عامل علاقة مع ولاء ونمت معاها اكتر من خمس مرات وبقي فيه بينا صداقة قوية
ليه عفاف هي اللي كلمتني وانا عارف ان ولاء الوحيدة اللي كانت عارفة لما كنت سكران معاها
طلعت تليفوني واتصلت ب ولاء لكن جرس ومحدش رد
روحت البيت وانا حاسس اني خلاص هتفضح ومش عارف اخد اي قرار
روحت البيت وطلعت شقتي وحاولت انام لكني معرفتش
……………………
بعد اسبوعين كاملين مكنش حد كلمها في حاجة وهي شغالة في الكوافير جاتلها رسالة على الواتس من مدحت بيطلب منها إنه عايز يقابلها الساعة 9 في مكان كتبلها اسمه قريب منها
اميرة سابت الزبونة اللي كانت شغالة معاها وندهت على سيدة وقالت تعالي مكاني وخرجت من المحل وهي بتنفخ ومش عارفة تعمل ايه .. ابتسام لاحظت ان اميرة وشها اتغير .. ابتسام خرجت وراها علشان تشوف مالها … واميرة ادتها التليفون وورتها الرسالة اللي جاتلها من مدحت
ابتسام: ده كده هيبتدي الأبتزاز بقى
اميرة: انا مش عارفة اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
ابتسام: للأسف مفيش قدامك غير انك تقابليه .. الفيديو اللي ماسكة عليكي ده مصيبة ولو اتنشر على النت هتبقي فضيحة
الساعة 8.45 دقيقة اميرة طلعت لبست هدومها في غرفة تبديل الملابس وراحت المكان اللي متفقين يتقابلوا فيه
هناك قابلت مدحت على طرابيزة قاعدة ومنتظرها ومعاه عفاف
اميرة: مساء الخير
مدحت / عفاف: مساء النور
مدحت: كويس انك جيتي في الميعاد .. من الواضح انك منضبطة
عفاف: اميرة ذكية وعارفة
عفاف: ممكن نقصر على بعض وتقولوا عايزين مني ايه
مدحت: عايزينك معانا … تحت طوعنا
وبدأت عفاف تشرح ل اميرة المطلوب منها
وانها هتتبلغ باي طلعة قبل منها .. يعني مش هيقولوا ليها اطلعي دلوقت
اميرة: مكنتش عارف تقول ايه .. ولا قادرة ترفض او توافق لكنها مجبرة انها توافق علشان متتفضحش
عفاف: اعملي حسابك بعد يومين الساعة 11 بالليل هتكوني متواجدة في غرفة 502
وخدمة الأوتيل هيكون عندهم خبر
اميرة: طيب ممكن استأذن انا
مدحت: تستأذني تروحي فين .. هو انا مليش نفس ادوق
عفاف: ههههههههههه معلش يا اميرة ده البوس بتاعنا ولازم نبسطه
مدحت: شوفي هتشربي ايه علشان هنروح انا وانتي شقة المقطم نقضي السهرة هناك وبعدين هرجعك بعربيتي
عفاف: ماشية معاك هتقضي ليلة لبن
مدحت: مانتي جاية معانا … هي السهرة تحلي من غيرك ياعفاف
عفاف: ايه يا اميرة مش بتتكلمي ليه
اميرة: هتكلم اقول ايه … ما انتوا …ودموعها نزلت منها غصب عنها
مدحت: لا يا اميرة انا مش عايزك تعيطي
انتي مش اول مرة هتعملي ده … ولا ايه
عفاف: خلاص يا مدحت .. اميرة مقلتش لا
اميرة مغلوبة على امرها وراحت مع مدحت وعفاف شقة المقطم
وقضوا ليلة حمرا ثلاثية بين مدحت وعفاف واميرة وبعد نهاية السهرة عفاف وصلت اميرة لغاية شقتها اللي في المعادي
تاني يوم اميرة مرحتش المحل ولا نزلت من شقتها وسيدة وابتسام اتصلوا بيها علشان يطمنوا عليها لكنها قالت انها تعبانة ومش هتنزل .. لكن ابتسام كان عارفة سبب عدم نزول اميرة.. وكلمتها على الساعة تلاتة بعد الضهر… وعرفت من اميرة انها مارست الجنس مع مدحت وعفاف غصب عنها وانهم طلبوا منها تروح لزبون في الأوتيل اللي شغالة فيه بعد يومين
……………………………
بعد ثلاث ايام عفاف بعتتلي رسالة على الواتس بتفكرني بالمهلة
كنت في الوقت ده مع شربات بتغدي انا وهي في مطعم فراخ مشهور اول ما شفت الرسالة وشي اتغير وبان عليا اني مضايق
شربات: مالك يا دكتور
انا: ابدا مفيش
شربات: لا فيه انت جالك رسالة وبعد ما شفتها لون وشك اتغير
انا: لا خالص بس فيه مشكلة كده وانا هحلها
شربات: روق كده طيب ومفيش مشكلة ملهاش حل
انا: عندك حق يا شربات. .. بقولك ايه انتي عمرك ما شفتي العيادة بتاعتي
شربات: الحقيقة لا
انا: طب ايه رأيك اخدك معايا افرجك على العيادة
شربات: دلوقت يا دكتور وليد
انا: ايوة دلوقت . الساعة اربعة بعد العصر هو انا هوديكي الفجر… يلا بينا
اخدت شربات العيادة وكنت مقرر اني هنيك شربات النهاردة يعني هنيكها
وصلت العيادة انا وشربات وبعد ما دخلنا العيادة قولت ليها هسيبك خمس دقايق هطلع بس الشقة ونازل
طلعت الشقة جبت قطعة شيكولاتة ونزلت
وانا بفرج شربات على العيادة حطيت الشيكولاتة في درج المكتب من غير ما ماتاخد بالها وعملت نفسي لسة بطلع الشيكولاتة
وعزمت عليها وسبتها وروحت عملت كوبايتين شاي لينا وبعد ما خرجت شربات قالت هشرب الشاي ازاي بعد ما اكلت شيكولاتة
انا: خلاص يا شربات اشرب انا الكوبايتين
شربات: هههههههه بألف هنا
قعدت احاول اأخر شربات على قد ما اقدر على ما مفعول الشيكولاتة يشتغل ..
بعد شوية حسيت ان الشيكولاتة بدأت تشتغل وحسيت انها بتتلبون وبتتمنيك قدامي
انا: ايه رأيك بقى اكشف عليكي دلوقت بما انك اول مرة تزوريني في العيادة
شربات: ايه يا دكتور هي العيادة مش شغالة ولا ايه ومصدقت لقيت زبونة هههههه
انا: ههههههه ممكن يكون كدة
شربات: لا ان كان كده هطلع اكشف طبعا
انا: طب يلا روحي ورا الشماعة دي اقلعي
شربات: ههههههههههههه لا يا دكتور هكشف سونار مش كشف يدوي
انا: يلا بقى اخلصي هو انا يعني اول مرة اشوفة هههههههه
شربات: تؤ تؤ مش رايحة
انا: يلا بقى لحسن احلف اني اشيلك غصب عنك
شربات: لا لا وعلى ايه .. خلاص هروح ورا الشماعة
شربات راحت ورا الشماعة وقلعت الكلوت وانا خرجت قفلت باب العيادة من جوا
ورجعت ليها كانت طلعت على السرير ونامت على ضهرها دخلت وسحبت كرسي الكشف
وانا ماسك كسها بقيت عمال ادعب زنبورها بطرف صباعي
انا: الا قوليلى يا شربات صحيح .. هو جوزك بيقاوم الجمال ده ازاي
شربات: هههههههههههه مالك يا دكتور
انا: انا بتكلم بجد على فكرة … انا لو مكان جوزك كل يوم هنام معاكي وروحت مدخل صباعي بالراحة في كسها
شربات: اه .. طيب كويس انك مش جوزي … كنت هكفيك منين صحة ههههههه
انا بصوت واطي جدا يكاد يكون تمتمة . يخرب بيت كسك
شربات: بتقول ايه يا دكتور ؟
انا: لا ولا حاجة وروحت مدخل صباعين جوا كسها
شربات: ااااااه … هو انت كده بتكشف ؟ هههههههه
انا: ايوة بكشف … بس كشف دقيق شوية وروحت مقرب من كسها ورفعت رجليها لفوق اووووي وبوست كسها
شربات ::اااااااااه اااااااااااه أحلى كشف ده ولا ايه
انا: أحلى كشف ل أحلى كس وطلعت لساني وبقيت بمشيه على كسها من بره وبلحسه بالرااااااحة اووووي
شربات: ااااااااه ااااااااااه بالراحة يادوك … بالراحة على كسي ااااااااااااه
انا: تعرفي انا من زمان وانا بحلم باللحظة اللي لساني يلمس كسك
شربات: انا كمان من فترة وانا بتمنى انك تتجرأ كده ااااااااااااوووووف
نزلت بلساني على خرم طيزها وبقيت عمال الحس في خرمها وصوابعي داخلة جوا كسها وعمال انيك فيها بصوابعي وهي بتتأوه
شربات: تعال ارضعلى بزازي يا دوك .. حاسة فيهم ناااااااااررررر
قومت من على كس شربات وطلعت لبزازها قلعتها البلوزة والچيبة خالص وكانت لابسة قميص نوم فسدقي حمالاته رفيعة جدا وبطنها ظاهرة اوي انها حامل
طلعت بزازها من القميص .وبقيت عمال امص اوي في حلمات بزها اللي كانوا تخان ولونهم بني غامق … وايدي عمالة تفعص في لحم بزازها المنفوخين وايدها على راسي عمالة تضمني على بزازها وصوابع ايدها بين خصلات شعري
بعد ما شبعت مص في حلمات بزاز شربات وتفعيص وتقفيش طلبت منها تفلئس وتسند بايدها على السرير
شربات وقفت وفلئست وانا جيت حاضنها من ورا وزبي دخل بين فلقة طيزها .. وحضنتها وبقيت ماسك في بزازها وعمال ادخل زبي بين فلقتها واخبطه في كسها
ااااااه ااااااااه اااااااااااه جميييييييييييل اووووووووووووووووي
مسكت زبي وباعدت فردة طيزها عن بعضها وحطيت زبي على فتحة كسها من ورا وروحت مدخل زبي جواها
وبقيت عمال انيك في كسها من ورا وهي عمالة تتأوه واهاتها ولعتني …
اااااه اااااااه جميل جميل يا وليد .. اااااه اااااااه ايوة ايوة حلوووو اووووي
حاسة بزبك واصل لبطني يا وليد ااااااااااااااه
انا: انتي جامدة اوووي يا شربات … يابخت جوزك بيكي
شربات: وانت زبك اجمد من زبه اااااااااه اااااااااوووووووف
طلعت شربات على السرير ورفعتها بعد ما حطيت المخدة تحت ضهرها في اول طيزها
وقومت مدخل زبي في كسها … وبقيت شغال بزبي كأني بعزف مقطوعة موسيقية
ااااااااااااووووووووف .. اااااااااااااااه ااااااااااااه
ياجمالك يا دكتور…. نكني اوووووي نكني يا وليد ..
انا: انيكك فين يا شربات ها
شربات: في كسي يا وليد .. نكني في كسي
فضلت انيك شربات اكتر من عشر دقايق وبعدين قامت وقالتلي عايزة اقعد على زبك وانت نايم
طلعت على السرير ونمت وشربات طلعت وشها في وشي وهي ماسكة زبي بأيدها وراحت قاعدة عليه بالراحة لغاية ما بقى كله جوا كسها … قعدت عليه وراحت جايلي بشفايفها وفضلت تبوس فيا وتمص في لساني… وانا ماسكها من بزاها وعمال افرك في حلماتها
اااااي برااااحة يا وليد … وجعتني
شربات بقت عمالة ترجع لورا وزبي كله جواها وهي قاعدة عليه وتروح لقدام .. وانا عمال افعص في بزازها … شوية وبقت بتتحرك حركات دائرية بكسها على زبي .. وبعدين بقت بتطلع وتنزل عليه
لغاية ما لبني انفجر من زبي جوا كسها
شربات فضلت قاعدة على زبي ولبني بينزل في كسها وهي عمالة تمص في شفايفي وترضعهم
بعد ما خلصنا وقومت لبست هدومي
قولت ل شربات ان ده اسعد يوم في عمري وهي قالت ان بقالها اكتر من شهر بتتمنى انها تقعد على زبي. وانها معجبة جدا بيا
وبصراحة كل واحدة فيهم كان ليها متعتها الخاصة على السرير
وقابلت شيري مرتين في العيادة وفي المرة التالتة حنان مرات اخويا كانت واقفة بالصدفة في البلكونة وشافت هند وهي ماشية وشيري جت بعد منها بعشر دقايق
حنان مش غبية لما شافت هند ماشية المفروض ان العيادة تكون قفلت . ودخول شيري البيت في التوقيت ده بالليل في معناه انها رايحة العيادة خصوصا ان ده بيت عيلة ومفيش حد هتروحله غير العيادة
حنان شكت ونزلت بالراحة على السلم بعد دخولها بنص ساعة او اكتر .. وسمعت صوت اهات شيري من ورا الباب المقفول علينا
وبدأت نيران الغيرة تقيد في حنان
لكن لان جوزها كان فوق طلعت على طول ولما جوزها سألها روحتّى فين قالت له انها لمحت ناس داخلة البيت ولما نزلت ملقتش حد
تاني يوم بعد رجوعي من المستشفى ولما طلعت لقيت حنان مستنياني على باب شقتها واول ما شافتني طلبت مني ادخل علشان عيزاني في موضوع واول ما دخلت مسكت في خناقي وطلبت مني اني امشي عدل وانها عارفة اني بمارس الجنس مع الستات بعد ميعاد العيادة في العيادة وانها مش حرماني من حاجة وانها بتحبني وبتغير عليا
ودي كانت اول مرة اعرف فيها ان حنان بتحبني وبتغير عليا بجد
حاولت افهم حنان اني مش بعمل علاقات لكنها قالتلي على موصفات شيري وانها سمعت صوت اهاتها وانها واحدة شرموطة
بعد ما اخدت الطريحة من حنان طلعت شقتي ودخلت الأوضة بتاعتي وغيرت هدومي جالي تليفون
انا: الو .. ايوة مين حضرتك .. عفاف ؟ اااه اه افتكرتك
عفاف: ازيك يا دكتور
انا: تمام .. خير ؟
عفاف: خير يا دكتور بس كنت عايزة حضرتك كده في موضوع مهم
انا: موضوع ؟ مش فاهم
عفاف: طيب حضرتك فاضي نتكلم شوية في اي مكان عام .. مكالمة التليفون مش هتنفع
انا: للأسف انا لسة راجع من المستشفى وهريح شوية علشان عندي العيادة ماانتي عارفة
عفاف: اه عارفة بس حضرتك انا محتاجة اقابلك ضروري واوعدك مش هنتأخر
انا: طب ممكن اعرف الموضوع اللي عيزاني فيه بخصوص ايه
عفاف: بخصوص الشيكولاتة الجنسية اللي حضرتك ادتهاني
سكت ومقدرتش انطقو وجه في بالي اليوم اللي كنت سكران فيه يوم الحفلة .. وعرفت ان اللعب خلاص ابتدء
انا: اه فهمت وعارف انتي عيزاني في ايه
عفاف: فهمت وعارف ؟
انا: ايوة فهمت وعارف لاني مش غبي
عموما انا هلبس وهنزل اقابلك في كافيه …. اللي في المعادي
رجعت لبست هدومي تاني ونزلت روحت الكافيه وبعد تلت ساعة عفاف وصلت
عفاف: انا اسفة اتأخرت عليك
انا: ولا يهمك
عفاف: طلبت حاجة تشربها ولا اطلبلك معايا
انا: لا انا شربت
عفاف طلبت قهوة وبعدين قالت قولي بقى انت بتقول انك فاهم كل حاجة … ياريت علشان تسهل عليا الكلام
انا: لا انا احب اسمع منك انتي عايزة ايه مني او بمعني اصح .. الأستاذ مدحت عايز ايه
عفاف: يااااه دانت فاهم فعلا بقى
انا: اكيد .. والفضل يرجع ليوم الحفلة اللي كانت في شقة ولاء .. فاكرة .. الخمرة وحفلة الجنس اللي اتعملت علينا وعلى شلة البنات بتوع الكوافير .. اظن فيه واحدة منهم اسمها اميرة
عفاف: دانت كده وفرت عليا كلام كتير جدا
انا: والمطلوب مني ايه ؟
عفاف: حضرتك تبقي معانا والشيكولاتة هنشتريها منك .. نقول القطعة ب 100جنيه
لا نخليها 200جنيه للقطعة الواحدة
انا ::مين بقى قالك اني لسة عندي او هعملها تاني
عفاف: ااه يبقي السعر مش عاجبك .. طيب شوف تكلفتها ايه واحنا نشوف تستحق كام فوق سعر التكلفة
انا: انا معنديش شيكولاتة للبيع يا مدام عفاف
عفاف: ااااه ماشي طب نقول 500 جنيه للقطعة الواحدة
انا: حضرتك 500 جنيه لقطعة شيكولاتة تكلفتها متكملش 15جنيه .. مش شايفة إنه رقم خيالي وخصوصا اني ممكن اوافق واعملكم رقم رهيب
عفاف: قد ما تقدر تعمل اعمل .. الشيكولاتة دي احنا هنعرف نسوقها وهنعرف نجيب من وراها قد تمنها مرتين
انا: ده كده الموضوع اكبر مما كان في تخيلي ودماغي
عفاف: مش مهم عندنا انت تتخيل ايه المهم انك متقولش لا .. علشان كلمة لا دي هتزعلنا
انا: طب اسمحيلي اقولك لا .. ومطرح ما تحطوا راسكم حطوا رجليكم
عفاف: كده ماشي …. مفيش مشكلة، بس ممكن اسألك سؤال
انا: اتفضلي
عفاف: اخبار حنان مرات اخوك ايه … وراحت موطية وشاورت ليا علشان انزل بدماغي ليها علشان تقولي كلام بصوت واطي … ياتري لسة بتديها الشيكولاتة وبتنيكها ؟
طب اخبار هند اللي شغالة معاك في العيادة
انا هديك فرصة اسبوع تفكر … ولما تقرر انك تقولي موافق … تتصل بيا
سلام
فضلت قاعد مكاني ومش لاقي كلمة اقولها
ولا عارف المفروض اقول ايه .. لاني في مصيبة بالفعل
طول الطريق وانا راكب عربيتي عمال افكر في كلام عفاف .. وبعدين قولت في بالي
مانا عامل علاقة مع ولاء ونمت معاها اكتر من خمس مرات وبقي فيه بينا صداقة قوية
ليه عفاف هي اللي كلمتني وانا عارف ان ولاء الوحيدة اللي كانت عارفة لما كنت سكران معاها
طلعت تليفوني واتصلت ب ولاء لكن جرس ومحدش رد
روحت البيت وانا حاسس اني خلاص هتفضح ومش عارف اخد اي قرار
روحت البيت وطلعت شقتي وحاولت انام لكني معرفتش
……………………
بعد اسبوعين كاملين مكنش حد كلمها في حاجة وهي شغالة في الكوافير جاتلها رسالة على الواتس من مدحت بيطلب منها إنه عايز يقابلها الساعة 9 في مكان كتبلها اسمه قريب منها
اميرة سابت الزبونة اللي كانت شغالة معاها وندهت على سيدة وقالت تعالي مكاني وخرجت من المحل وهي بتنفخ ومش عارفة تعمل ايه .. ابتسام لاحظت ان اميرة وشها اتغير .. ابتسام خرجت وراها علشان تشوف مالها … واميرة ادتها التليفون وورتها الرسالة اللي جاتلها من مدحت
ابتسام: ده كده هيبتدي الأبتزاز بقى
اميرة: انا مش عارفة اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
ابتسام: للأسف مفيش قدامك غير انك تقابليه .. الفيديو اللي ماسكة عليكي ده مصيبة ولو اتنشر على النت هتبقي فضيحة
الساعة 8.45 دقيقة اميرة طلعت لبست هدومها في غرفة تبديل الملابس وراحت المكان اللي متفقين يتقابلوا فيه
هناك قابلت مدحت على طرابيزة قاعدة ومنتظرها ومعاه عفاف
اميرة: مساء الخير
مدحت / عفاف: مساء النور
مدحت: كويس انك جيتي في الميعاد .. من الواضح انك منضبطة
عفاف: اميرة ذكية وعارفة
عفاف: ممكن نقصر على بعض وتقولوا عايزين مني ايه
مدحت: عايزينك معانا … تحت طوعنا
وبدأت عفاف تشرح ل اميرة المطلوب منها
وانها هتتبلغ باي طلعة قبل منها .. يعني مش هيقولوا ليها اطلعي دلوقت
اميرة: مكنتش عارف تقول ايه .. ولا قادرة ترفض او توافق لكنها مجبرة انها توافق علشان متتفضحش
عفاف: اعملي حسابك بعد يومين الساعة 11 بالليل هتكوني متواجدة في غرفة 502
وخدمة الأوتيل هيكون عندهم خبر
اميرة: طيب ممكن استأذن انا
مدحت: تستأذني تروحي فين .. هو انا مليش نفس ادوق
عفاف: ههههههههههه معلش يا اميرة ده البوس بتاعنا ولازم نبسطه
مدحت: شوفي هتشربي ايه علشان هنروح انا وانتي شقة المقطم نقضي السهرة هناك وبعدين هرجعك بعربيتي
عفاف: ماشية معاك هتقضي ليلة لبن
مدحت: مانتي جاية معانا … هي السهرة تحلي من غيرك ياعفاف
عفاف: ايه يا اميرة مش بتتكلمي ليه
اميرة: هتكلم اقول ايه … ما انتوا …ودموعها نزلت منها غصب عنها
مدحت: لا يا اميرة انا مش عايزك تعيطي
انتي مش اول مرة هتعملي ده … ولا ايه
عفاف: خلاص يا مدحت .. اميرة مقلتش لا
اميرة مغلوبة على امرها وراحت مع مدحت وعفاف شقة المقطم
وقضوا ليلة حمرا ثلاثية بين مدحت وعفاف واميرة وبعد نهاية السهرة عفاف وصلت اميرة لغاية شقتها اللي في المعادي
تاني يوم اميرة مرحتش المحل ولا نزلت من شقتها وسيدة وابتسام اتصلوا بيها علشان يطمنوا عليها لكنها قالت انها تعبانة ومش هتنزل .. لكن ابتسام كان عارفة سبب عدم نزول اميرة.. وكلمتها على الساعة تلاتة بعد الضهر… وعرفت من اميرة انها مارست الجنس مع مدحت وعفاف غصب عنها وانهم طلبوا منها تروح لزبون في الأوتيل اللي شغالة فيه بعد يومين
……………………………
بعد ثلاث ايام عفاف بعتتلي رسالة على الواتس بتفكرني بالمهلة
كنت في الوقت ده مع شربات بتغدي انا وهي في مطعم فراخ مشهور اول ما شفت الرسالة وشي اتغير وبان عليا اني مضايق
شربات: مالك يا دكتور
انا: ابدا مفيش
شربات: لا فيه انت جالك رسالة وبعد ما شفتها لون وشك اتغير
انا: لا خالص بس فيه مشكلة كده وانا هحلها
شربات: روق كده طيب ومفيش مشكلة ملهاش حل
انا: عندك حق يا شربات. .. بقولك ايه انتي عمرك ما شفتي العيادة بتاعتي
شربات: الحقيقة لا
انا: طب ايه رأيك اخدك معايا افرجك على العيادة
شربات: دلوقت يا دكتور وليد
انا: ايوة دلوقت . الساعة اربعة بعد العصر هو انا هوديكي الفجر… يلا بينا
اخدت شربات العيادة وكنت مقرر اني هنيك شربات النهاردة يعني هنيكها
وصلت العيادة انا وشربات وبعد ما دخلنا العيادة قولت ليها هسيبك خمس دقايق هطلع بس الشقة ونازل
طلعت الشقة جبت قطعة شيكولاتة ونزلت
وانا بفرج شربات على العيادة حطيت الشيكولاتة في درج المكتب من غير ما ماتاخد بالها وعملت نفسي لسة بطلع الشيكولاتة
وعزمت عليها وسبتها وروحت عملت كوبايتين شاي لينا وبعد ما خرجت شربات قالت هشرب الشاي ازاي بعد ما اكلت شيكولاتة
انا: خلاص يا شربات اشرب انا الكوبايتين
شربات: هههههههه بألف هنا
قعدت احاول اأخر شربات على قد ما اقدر على ما مفعول الشيكولاتة يشتغل ..
بعد شوية حسيت ان الشيكولاتة بدأت تشتغل وحسيت انها بتتلبون وبتتمنيك قدامي
انا: ايه رأيك بقى اكشف عليكي دلوقت بما انك اول مرة تزوريني في العيادة
شربات: ايه يا دكتور هي العيادة مش شغالة ولا ايه ومصدقت لقيت زبونة هههههه
انا: ههههههه ممكن يكون كدة
شربات: لا ان كان كده هطلع اكشف طبعا
انا: طب يلا روحي ورا الشماعة دي اقلعي
شربات: ههههههههههههه لا يا دكتور هكشف سونار مش كشف يدوي
انا: يلا بقى اخلصي هو انا يعني اول مرة اشوفة هههههههه
شربات: تؤ تؤ مش رايحة
انا: يلا بقى لحسن احلف اني اشيلك غصب عنك
شربات: لا لا وعلى ايه .. خلاص هروح ورا الشماعة
شربات راحت ورا الشماعة وقلعت الكلوت وانا خرجت قفلت باب العيادة من جوا
ورجعت ليها كانت طلعت على السرير ونامت على ضهرها دخلت وسحبت كرسي الكشف
وانا ماسك كسها بقيت عمال ادعب زنبورها بطرف صباعي
انا: الا قوليلى يا شربات صحيح .. هو جوزك بيقاوم الجمال ده ازاي
شربات: هههههههههههه مالك يا دكتور
انا: انا بتكلم بجد على فكرة … انا لو مكان جوزك كل يوم هنام معاكي وروحت مدخل صباعي بالراحة في كسها
شربات: اه .. طيب كويس انك مش جوزي … كنت هكفيك منين صحة ههههههه
انا بصوت واطي جدا يكاد يكون تمتمة . يخرب بيت كسك
شربات: بتقول ايه يا دكتور ؟
انا: لا ولا حاجة وروحت مدخل صباعين جوا كسها
شربات: ااااااه … هو انت كده بتكشف ؟ هههههههه
انا: ايوة بكشف … بس كشف دقيق شوية وروحت مقرب من كسها ورفعت رجليها لفوق اووووي وبوست كسها
شربات ::اااااااااه اااااااااااه أحلى كشف ده ولا ايه
انا: أحلى كشف ل أحلى كس وطلعت لساني وبقيت بمشيه على كسها من بره وبلحسه بالرااااااحة اووووي
شربات: ااااااااه ااااااااااه بالراحة يادوك … بالراحة على كسي ااااااااااااه
انا: تعرفي انا من زمان وانا بحلم باللحظة اللي لساني يلمس كسك
شربات: انا كمان من فترة وانا بتمنى انك تتجرأ كده ااااااااااااوووووف
نزلت بلساني على خرم طيزها وبقيت عمال الحس في خرمها وصوابعي داخلة جوا كسها وعمال انيك فيها بصوابعي وهي بتتأوه
شربات: تعال ارضعلى بزازي يا دوك .. حاسة فيهم ناااااااااررررر
قومت من على كس شربات وطلعت لبزازها قلعتها البلوزة والچيبة خالص وكانت لابسة قميص نوم فسدقي حمالاته رفيعة جدا وبطنها ظاهرة اوي انها حامل
طلعت بزازها من القميص .وبقيت عمال امص اوي في حلمات بزها اللي كانوا تخان ولونهم بني غامق … وايدي عمالة تفعص في لحم بزازها المنفوخين وايدها على راسي عمالة تضمني على بزازها وصوابع ايدها بين خصلات شعري
بعد ما شبعت مص في حلمات بزاز شربات وتفعيص وتقفيش طلبت منها تفلئس وتسند بايدها على السرير
شربات وقفت وفلئست وانا جيت حاضنها من ورا وزبي دخل بين فلقة طيزها .. وحضنتها وبقيت ماسك في بزازها وعمال ادخل زبي بين فلقتها واخبطه في كسها
ااااااه ااااااااه اااااااااااه جميييييييييييل اووووووووووووووووي
مسكت زبي وباعدت فردة طيزها عن بعضها وحطيت زبي على فتحة كسها من ورا وروحت مدخل زبي جواها
وبقيت عمال انيك في كسها من ورا وهي عمالة تتأوه واهاتها ولعتني …
اااااه اااااااه جميل جميل يا وليد .. اااااه اااااااه ايوة ايوة حلوووو اووووي
حاسة بزبك واصل لبطني يا وليد ااااااااااااااه
انا: انتي جامدة اوووي يا شربات … يابخت جوزك بيكي
شربات: وانت زبك اجمد من زبه اااااااااه اااااااااوووووووف
طلعت شربات على السرير ورفعتها بعد ما حطيت المخدة تحت ضهرها في اول طيزها
وقومت مدخل زبي في كسها … وبقيت شغال بزبي كأني بعزف مقطوعة موسيقية
ااااااااااااووووووووف .. اااااااااااااااه ااااااااااااه
ياجمالك يا دكتور…. نكني اوووووي نكني يا وليد ..
انا: انيكك فين يا شربات ها
شربات: في كسي يا وليد .. نكني في كسي
فضلت انيك شربات اكتر من عشر دقايق وبعدين قامت وقالتلي عايزة اقعد على زبك وانت نايم
طلعت على السرير ونمت وشربات طلعت وشها في وشي وهي ماسكة زبي بأيدها وراحت قاعدة عليه بالراحة لغاية ما بقى كله جوا كسها … قعدت عليه وراحت جايلي بشفايفها وفضلت تبوس فيا وتمص في لساني… وانا ماسكها من بزاها وعمال افرك في حلماتها
اااااي برااااحة يا وليد … وجعتني
شربات بقت عمالة ترجع لورا وزبي كله جواها وهي قاعدة عليه وتروح لقدام .. وانا عمال افعص في بزازها … شوية وبقت بتتحرك حركات دائرية بكسها على زبي .. وبعدين بقت بتطلع وتنزل عليه
لغاية ما لبني انفجر من زبي جوا كسها
شربات فضلت قاعدة على زبي ولبني بينزل في كسها وهي عمالة تمص في شفايفي وترضعهم
بعد ما خلصنا وقومت لبست هدومي
قولت ل شربات ان ده اسعد يوم في عمري وهي قالت ان بقالها اكتر من شهر بتتمنى انها تقعد على زبي. وانها معجبة جدا بيا
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
وصلت شربات لغاية بيتها ولما رجعت كانت الساعة داخلة على ستة المغرب
وانا طالع على السلم قابلت امل نازلة عند ماما .وعرفت منها ان عامر اخد بسمة وراحوا السينما واخدو معاهم محسن
طلعت الشقة وانا حاسس نفسي تعبان ومرهق جدا يدوب قلعت هدومي وقولت اخد دش دافي يفك جسمي لقيت جرس الباب بيضرب
خرجت وانا عريان من الحمام وقولت مين
امل: من ورا الباب انا يا وليد افتح
فتحت الباب وامل دخلت وانا عريان زي ما امي ولدتني
امل: ههههههه انت قالع كده ليه … بتعمل ايه جوا
انا: هكون بعمل ايه يعني انا كنت لسه هاخد دش دافي انتي ضربتي الجرس
امل: طيب تعالا اما ادعكلك ضهرك
انا: انتي تدعكيلي ضهري ؟ .. انتي طالعة ليه يا امل
امل: عايزة الحق اصلك وحشتني اوي وانا قولت فرصة العيال مش موجودين وانا نفسي نقعد شوية براحتنا
انا: ماشي بس مش ضروري حكاية تدعكيلي ضهري دي هههههه
امل: وحياتك عندي ل ادعكلك ضهرك ..
امل راحت قالعة الجلبية بتاعتها ودخلت ورايا الحمام بقميص نوم ابيض فوق الركبة
دخلت تحت الدش وامل وقفت ورايا وفي ايدها الليفة والشامبو ودعكت ضهري بالشامبو وبدأت بالليفة تعمل رغاااوي وايدها طالعة نازلة على ضهري وعلى صدري
برغم اني كنت لسة نايك شربات مفيش ساعة الا ان لمسات امل لجسمي مع زفلطة الشامبو بدأت احس بالاثاره وزبي راح واقف
امل قلعت ملط وراحت حضناني من ورا وايده ماسكة زبه والرغاوي شبه مغطياه وبقت عمالة تروح وتيجي بأيدها على زبي
وبتحك كسها فيا من ورا
لفيت وبقي وشي ناحية وشها ومسكت انا كمان علبة الشامبو ونزلت على جسمها
وبقيت بحسس بأيدي على جسمها وعلى بزازها وهي ماسكة زبي وحطاه بين وراكها وتحت كسها وبتيجي عليا بكسها علشان زبي يحك فيها
ايدي راحت على طيزها المقنبرة وبقيت عمال احسس عليهم وانا بحك زبي في كسها
امل زقتني لتحت الدوش علشان المياه تنزل على جسمي وتشيل الرغاوي ونزلت على ركبها تحت زبي .. وأخدته في بوقها وبدأت تمص وترضع راس زبي وانا ساند ضهري على سراميك الحيطة
نزلت بلسانها على زبي وعروقة لغاية ما وصلت ل بيضاني اللي كانت في حالة انسياب تام .. وبدأت تمص بيضاني وتشفطهم جوا بوقها
بعد ما شبعت مص ورضاعة في زبي روحت مقعدها على قعدة الحمام وفتحت رجليها اللي سندت كل رجل على حيطة ودخلت انا ل أحلى كس في الدنيا وأحلى زنبور
نزلت على ركبي وبقيت عمال ابوس كسها بشفايفي وايدها عمالة تلعب في شعري
وتتأوه
قربت وانفاسي بتخبط في كسها .. ولساني خرج من بين شفايفي ولمس كسها المتوهج
اااااااااااااه ااااااااااااااه يا وليد اااااااااااااااااه
من اول فتحتة كسه لزنبورها بلحس بطرف لساني وانا فاتح شفراتة بصوابعي
نزلت بلساني ودخلتة جوا كسها وهي هاجت اووي وراحت دايسة بأيدها على راسي
ااااااححححححححح ااااااااااااحححححححح
ااااااه ااااااااااااه مش قااااااادرة .. كسي مولع اوووووووي يا وليد
قومتها وخليتها واقفة وحطت رجل على قعدة الحمام وجيت من وراها وانا ماسك زبي ورحت حطيته على اول كسها وبقيت عمال امشيه بين الشفرات… وهي لفت بوشها ومسكتني من رقبتي واخدت شفايفي بين شفايفها وبقت عمالة تبوسني وتمص في شفايفي وانا بحرك راس زبي على كسها
وبعدين حطيته على فتحة كسها ورحت مدخل زبي
اااااااااااااووووووووف يالهوووووي على الحلاوووووة والجمااااااال
اااااااااه ااااااااااه… زبك حلو اووووووي
عمال انيك كس امل واحنا واقفين وانزل بوسطي وارجع ارفع زبي لجوا كسها وهي بتتأوه من شدة المتعة
شلت زبي من كسها ولفيت بيها .. وبقينا تحت الدوش والمياه بيتنزل بين جسمي وجسمها … وهي ساندة بإيدها على الحيطة
مسكت علبة الشامبو ونزلت على ايدي شوية ودعكت زبي ونزلت على خرم طيزها وهي مفلئسة
ومسكت زبي وبقيت عمال امشيه بين فلقة طيزها وعلى خرمها … وبعدين حطيت الراس على الخرم ولزقت فيها اوووي وزبي بدأ ينزلق لداخل طيزها بكل نعومة وزفلطة
وايدي راحت لبزازها المدلدلة وانا لازق فيها من ورا وزبي محشور في طيزها
وبقيت بالراحة اوي عمال ازق زبي لجواها وارجع اسحبة بالراحة وامل ممحونة وبتتشرمط ااااااااااح ااااااااااااااح
طيزي طيزي اووووووووووووف
انا: مالها طيزك يا امولة … هااا .. مش عاجبها زبي ؟
امل: يالهوووي زبك مولع طيزي اووي يا وليد … نكني بالراااحة اااااه … نكني بشويش اااااااااااااااححححححححححححح
فضلت انيك امل في طيزها لغاية ما حسيت ان طيزها بقت واسعة اووي
شلت زبي وهي قعدت على الأرض وانا حطيت زبي بين بزازها وحطت شامبو عليه علشان يكون مزفلط بين بزازها
وبقيت عمال انيك امل في بزاها وهي كل شوية تغرق زبي تفافة علشان يكون مزفلط اكتر مع الشامبو … لغاية ما حسيت نفسي خلاص هبجهم … امل مسكت زبي وفضلت تدعكة لغاية ما جبت لبني على بزازها
خرجنا من الحمام وكأننا عرسان لسة في شهر عسلهم وخرجنا عريانين ملط شوية وامل راحت لبست هدومها وانا كمان لبست هدومي وامل قالتلي كلمة قبل ما انزل عمري ما هنساها
ياريتك انت اللي كنت جوزي
…………………………….. ….
مريم وشيري وملاك قاعدين في النادي شوية وهما قاعدين عفاف ومدحت عدوا عليهم كأنهم معديين بالصدفة
مدحت: ايه الصدفة السعيدة دي مدام شيري ومدام مريم
شيري: اهلا استاذ مدحت … اهلا مدام عفاف
مريم بتبص لمامتها وبتسخر منها بينها وبين نفسها لانها عارفة ان مدحت فاشخها نيك
مريم: ازيك يا مدحت .. ازيك ياعفاف
مدحت: تمام في نعمة
عفاف: ازيك يا ملاك
ملاك: تمام الحمد لله ازيك انتي يا مدام عفاف
عفاف: ايه مش ناوي تتجوز وتفرحنا بيك
شيري: انا نفسي افرح بيه وافرح ب مريم كمان
مدحت: اه صحيح يا مريم مش هنفرح بيكي قريب
مريم: انا مش بفكر في الجواز بعد المرحوم جوزي
عفاف: ياستي الحي ابقى من الميت
شيري: قوليلها ياختي
ملاك: انا عن اذنكم هروح اتمشي شوية
عفاف: خدني معاك يا ملاك اتمشي شوية
ملاك قام وعفاف قامت تتمشي معاه
عفاف: ملاك انا عايزة اتكلم معاك في حاجة كده بيني وبينك
ملاك: كلام بيني وبينك ؟ خير
عفاف: بص انا عارفة انك عارف ان فيه علاقة بينك وبين مامتك شيري
ملاك: انتي بتقولي ايه
عفاف: ملاك انا عارفة كمان انك بتنيك اختك وبتنيك مامتك … مامتك لما بتشرب او بتشم بتقول كل حاجة .. وانا عارفة انك بتستمتع
ملاك: انا مش عارف انتي ازاي تسمحي لنفسك تتكلمي كدة
عفاف: يعني انت مش بتنيك مامتك ولا اختك ؟
ملاك: انا انا …
عفاف: ملاك انا عارفة ان متعتك انك تشوف مامتك واختك وهما بيتناكوا وانا عايزة امتعك … ايه رأيك ؟
ملاك: يعني ايه
عفاف: يعني ايه دي نتكلم فيها لما تجيلي بالليل الساعة 10 في العنوان ده … انا هستناك في شقتي في المقطم… وهسهرك سهرة عمرك ما هتنساها
ملاك اخد الورقة اللي فيها عنوان شقة عفاف ورقم تليفونها وعفاف قالت انها هتروح تقعد مع مامته وأخته شوية وهتمشي هي ومدحت
عفاف رجعت قعدت مع مريم وشيري وغمزت لمدحت وشوية مدحت استأذن ومشي هو وعفاف
بالليل الساعة 9 ملاك لبس هدومه واخد عربيته وطلع على عنوان عفاف لان الموضوع اثارة وهو بيتخيل إنه هيشوف أخته وهي بتتناك وهيشوف مامته وهي بتاخد زب مدحت في كسها
ملاك وصل العنوان وبص على الورقة وشاف رقم العمارة وفضل يلف بالعربية لغاية ما وصل قدام العمارة .. ركن عربيته واتصل بعفاف وقالت له اطلع
طلع للشقة ولسة هيضرب الجرس الباب اتفتح … واحدة لابسة قميص نوم احمر مطرز بالأسود من الصدر وحملاته رفيعة سودا …
ملاك: مدام عفاف موجودة
:: انت ملاك ؟
ملاك: ايوة
:: اتفضل … ليلتنا فل وضحكت ضحكة كلها مرقعة
ملاك دخل لقي عفاف قاعدة في الصالة ولابسة قميص نوم ابيض قاعدة على الكنبة وممدة رجليها على الطرابيزة اللي قدامها وفخادها الملبن كلها باينين
عفاف: اتفضل يا ملاك
ملاك دخل وسلم على عفاف
عفاف: سوسن هاتي ازازة الوسكي وطبق الحشيش والسجاير من جوا
منورني يا ملاك .. الليلة هتكون ليلة من ليالي العمر ليك
ملاك: انتي قولتي هتخليني اشوف مريم اختي وماما وهما بيتناكو
عفاف: ايوة … وحياتك لهخليك تشوفهم وهما بيتناكوا وبيتعمل عليهم حفلة من رجالة زي الوحوش … بس خلي الكلام ده شوية كدة
سوسن جابت ازازة الوسكي والتلج والكاسات ورجعت جابت طبق الحشيش المتبغ بالسجاير وجابت ورق البفرة وقعدت على الأرض تحت رجل عفاف
عفاف: اعرفك ب سوسن … مزة انما ايه جامدة وهتنسيك اسمك الليلة
ملاك: بصراحة من ناحية جامدة فهي جامدة اخر حاجة… بس طبعا انتي كمان جامدة
عفاف: هههههههههه انت ايه عشمان فيا انا كمان
ملاك: ياسلام .. ده يبقي يوم المنى
طيب اشرب الكاس ده علشان الكلام يحلو
قومي يابت شغلي اغنية حلوة وارقصي لمعرصنا ملاك
سوسن قامت شغلت اغاني واتحزمت وبقت بترقص وعفاف بتلف سجاير الحشيش. وقالت لملاك
بص بقى يا ملاك وركز معايا … انا مستنية بس كده حاجة في دماغي تحصل … لو حصل اللي في دماغي هتصل بيك واظبط معاك ازاي نخلي اختك مريم تتناك وتتكيف وهي مبسوطة
ملاك: مش فاهم
عفاف: افهمك .. فيه شيكولاتة جاية من بره مصر شيكولاتة جنسية للستات .. اول ما الواحدة تاكلها بتهيج وبتكون عايز تتناك باي طريقة .. اول ما الشيكولاتة دي تبقى في ايدي هديك قطعة تخلي اختك مريم تاكلها بس اهم حاجة لما تاكلها تكون في المكان اللي هقولك عليه ساعتها
ملاك: هو فيه شيكولاتة كده اصلا
عفاف: اه فيه وقريب هتبقي معانا … اشرب الكاس ده بقى وولع السيجارة دي
فضلت عفاف تشرب ملاك وسوسن بترقصله لغاية ما ملاك عمل دماغ عنب
وبعدين سوسن راحت شدت ملاك وأخدته اوضة النوم وعفاف دخلت بالكاميرة وبدأت سوسن بتقلع ملاك كل هدومه … بعد ما ملاك بقى عريان ملط … سوسن زقته على السرير ونيمته على ضهره
سوسن نزلت على الأرض ومشيت على ايدها ورجليها لغاية ما وصلت للسرير وتحت رجل ملاك… طلعت وهي ساندة على رجليه لغاية ما وصلت لزبه وبلسانها راحت لبيضانه وبقت بتلحس في ييضانه طلوووع لغاية راس زبه ..نزووول لبيضانه وايدها بتتحرك من بطنة لغاية صدره
ونزلت بلسانها لتحت بيضانه … وايدها بترفع رجليه لفووووووق
وعفاف بتصور كل اللي بتعملة سوسن وبتعمل زوم على لسان سوسن وعلى وش ملاك اللي كان في دنيا غير الدنيا
لسان سوسن فضل ينزل ينزل لغاية ما وصل لخرم طيزه
ملاك اول ما لسان سوسن بقى بيتحرك على خرم طيزه ايده راحت لحلمات بزازه وبقي عمال بيفرك فيهم
رفعت رجليه على اخرهم وملاك مسكهم بأيده علشان تاخد راحتها في لحس خرم طيزه
سوسن مسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه ولسانها عمال رايح جاي لحس في خرمه
شويه سوسن بقت عمالة بصباعها تداعب خرم طيزه من بره وشغالة مص في زبه ولحس في بيضانه
ملاك: ااااااااه ااااااااااااه دخلي صباعك في طيزي اااااااااااااااه
عفاف حطت الكاميرة على طرابيزة قدام السرير وظبطت الكاميره وفتحت درج التسريحة وجاب زب صناعي وقلعت هدومها وطلعت على السرير … وطلعت فوق ملاك 69 ونزلت بكسها على شفايف ملاك اللي طلع لسانه وبقي بيلحس في كسها ويمص في شفرات كسها
وهي مسكت الزب وبقت عمالة تحركة على خرم طيزه وسوسن ماسكة زبه بأيدها بتدعك فيه
سوسن اخدت الزب من عفاف وبدأت تدخلة في طيز ملاك وعفاف لفت بجسمها وهي ماسكة زب ملاك وظبطته على كسها وبدأت تقعد عليه واحدة واحدة
ملاك زبه كان في كامل انتصابه وسوسن مدخلة الزب في طيزه وهو بينيك عفاف
سوسن فشخت طيز ملاك وعفاف عمالة تقوم وتقعد على زبه
شوية سوسن فلئست وملاك جه من وراها وراح مدخل زبه في كسها من ورا
وعفاف من وراه عمالة تضربه على طيزه
سوسن: اااااااه ااااااه نكني يا متنااااااك .. نكني يا خوووول ….ااااااااااااااه اااااااااه
عفاف: فتحت طيز ملاك وهو بينيك سوسن وراحت مدخلة الزب في طيزه وبقت عمالة تدخل الزب على الاخر جوا طيزه وشغالة تضربه وسوسن بتتأوه تحته
ااااااااه اااااااااه نكني يابن المتنااااااااكة نيك نيك ااااااااحححححححححححححح
عفاف طلعت فوق سوسن 69 ونزلت بكسها على لسان سوسن وملاك شغال ينيك في سوسن
شوية عفاف نامت على بطنها وقالت لملاك قوم يابن الشرموطة نكني في طيزي
ملاك قام وفتح رجل عفاف ودخل زبه في كسها وبقي عمال ينيكها بقوة
ااااااح اااااااح .. زبك جامد يا متنااااااك .. زبك جامد اوووووي يابن الوسخة ..اوووووووووف
سوسن عمالة تمص وترضع في بزاز عفاف
ملاك طلع زبه من كس عفاف وفضل يدعك فيه لغاية ما جاب لبنه على بطنها
بعد ساعة عفاف وسوسن. مسكوا ملاك فشخوه تاني بالزب الصناعي وصوروه وبعد ليلة طويلة من نيك طيز ملاك
لبس هدومه ونزل ووعدهم انه هيكون خدام تحت رجليهم
وانا طالع على السلم قابلت امل نازلة عند ماما .وعرفت منها ان عامر اخد بسمة وراحوا السينما واخدو معاهم محسن
طلعت الشقة وانا حاسس نفسي تعبان ومرهق جدا يدوب قلعت هدومي وقولت اخد دش دافي يفك جسمي لقيت جرس الباب بيضرب
خرجت وانا عريان من الحمام وقولت مين
امل: من ورا الباب انا يا وليد افتح
فتحت الباب وامل دخلت وانا عريان زي ما امي ولدتني
امل: ههههههه انت قالع كده ليه … بتعمل ايه جوا
انا: هكون بعمل ايه يعني انا كنت لسه هاخد دش دافي انتي ضربتي الجرس
امل: طيب تعالا اما ادعكلك ضهرك
انا: انتي تدعكيلي ضهري ؟ .. انتي طالعة ليه يا امل
امل: عايزة الحق اصلك وحشتني اوي وانا قولت فرصة العيال مش موجودين وانا نفسي نقعد شوية براحتنا
انا: ماشي بس مش ضروري حكاية تدعكيلي ضهري دي هههههه
امل: وحياتك عندي ل ادعكلك ضهرك ..
امل راحت قالعة الجلبية بتاعتها ودخلت ورايا الحمام بقميص نوم ابيض فوق الركبة
دخلت تحت الدش وامل وقفت ورايا وفي ايدها الليفة والشامبو ودعكت ضهري بالشامبو وبدأت بالليفة تعمل رغاااوي وايدها طالعة نازلة على ضهري وعلى صدري
برغم اني كنت لسة نايك شربات مفيش ساعة الا ان لمسات امل لجسمي مع زفلطة الشامبو بدأت احس بالاثاره وزبي راح واقف
امل قلعت ملط وراحت حضناني من ورا وايده ماسكة زبه والرغاوي شبه مغطياه وبقت عمالة تروح وتيجي بأيدها على زبي
وبتحك كسها فيا من ورا
لفيت وبقي وشي ناحية وشها ومسكت انا كمان علبة الشامبو ونزلت على جسمها
وبقيت بحسس بأيدي على جسمها وعلى بزازها وهي ماسكة زبي وحطاه بين وراكها وتحت كسها وبتيجي عليا بكسها علشان زبي يحك فيها
ايدي راحت على طيزها المقنبرة وبقيت عمال احسس عليهم وانا بحك زبي في كسها
امل زقتني لتحت الدوش علشان المياه تنزل على جسمي وتشيل الرغاوي ونزلت على ركبها تحت زبي .. وأخدته في بوقها وبدأت تمص وترضع راس زبي وانا ساند ضهري على سراميك الحيطة
نزلت بلسانها على زبي وعروقة لغاية ما وصلت ل بيضاني اللي كانت في حالة انسياب تام .. وبدأت تمص بيضاني وتشفطهم جوا بوقها
بعد ما شبعت مص ورضاعة في زبي روحت مقعدها على قعدة الحمام وفتحت رجليها اللي سندت كل رجل على حيطة ودخلت انا ل أحلى كس في الدنيا وأحلى زنبور
نزلت على ركبي وبقيت عمال ابوس كسها بشفايفي وايدها عمالة تلعب في شعري
وتتأوه
قربت وانفاسي بتخبط في كسها .. ولساني خرج من بين شفايفي ولمس كسها المتوهج
اااااااااااااه ااااااااااااااه يا وليد اااااااااااااااااه
من اول فتحتة كسه لزنبورها بلحس بطرف لساني وانا فاتح شفراتة بصوابعي
نزلت بلساني ودخلتة جوا كسها وهي هاجت اووي وراحت دايسة بأيدها على راسي
ااااااححححححححح ااااااااااااحححححححح
ااااااه ااااااااااااه مش قااااااادرة .. كسي مولع اوووووووي يا وليد
قومتها وخليتها واقفة وحطت رجل على قعدة الحمام وجيت من وراها وانا ماسك زبي ورحت حطيته على اول كسها وبقيت عمال امشيه بين الشفرات… وهي لفت بوشها ومسكتني من رقبتي واخدت شفايفي بين شفايفها وبقت عمالة تبوسني وتمص في شفايفي وانا بحرك راس زبي على كسها
وبعدين حطيته على فتحة كسها ورحت مدخل زبي
اااااااااااااووووووووف يالهوووووي على الحلاوووووة والجمااااااال
اااااااااه ااااااااااه… زبك حلو اووووووي
عمال انيك كس امل واحنا واقفين وانزل بوسطي وارجع ارفع زبي لجوا كسها وهي بتتأوه من شدة المتعة
شلت زبي من كسها ولفيت بيها .. وبقينا تحت الدوش والمياه بيتنزل بين جسمي وجسمها … وهي ساندة بإيدها على الحيطة
مسكت علبة الشامبو ونزلت على ايدي شوية ودعكت زبي ونزلت على خرم طيزها وهي مفلئسة
ومسكت زبي وبقيت عمال امشيه بين فلقة طيزها وعلى خرمها … وبعدين حطيت الراس على الخرم ولزقت فيها اوووي وزبي بدأ ينزلق لداخل طيزها بكل نعومة وزفلطة
وايدي راحت لبزازها المدلدلة وانا لازق فيها من ورا وزبي محشور في طيزها
وبقيت بالراحة اوي عمال ازق زبي لجواها وارجع اسحبة بالراحة وامل ممحونة وبتتشرمط ااااااااااح ااااااااااااااح
طيزي طيزي اووووووووووووف
انا: مالها طيزك يا امولة … هااا .. مش عاجبها زبي ؟
امل: يالهوووي زبك مولع طيزي اووي يا وليد … نكني بالراااحة اااااه … نكني بشويش اااااااااااااااححححححححححححح
فضلت انيك امل في طيزها لغاية ما حسيت ان طيزها بقت واسعة اووي
شلت زبي وهي قعدت على الأرض وانا حطيت زبي بين بزازها وحطت شامبو عليه علشان يكون مزفلط بين بزازها
وبقيت عمال انيك امل في بزاها وهي كل شوية تغرق زبي تفافة علشان يكون مزفلط اكتر مع الشامبو … لغاية ما حسيت نفسي خلاص هبجهم … امل مسكت زبي وفضلت تدعكة لغاية ما جبت لبني على بزازها
خرجنا من الحمام وكأننا عرسان لسة في شهر عسلهم وخرجنا عريانين ملط شوية وامل راحت لبست هدومها وانا كمان لبست هدومي وامل قالتلي كلمة قبل ما انزل عمري ما هنساها
ياريتك انت اللي كنت جوزي
…………………………….. ….
مريم وشيري وملاك قاعدين في النادي شوية وهما قاعدين عفاف ومدحت عدوا عليهم كأنهم معديين بالصدفة
مدحت: ايه الصدفة السعيدة دي مدام شيري ومدام مريم
شيري: اهلا استاذ مدحت … اهلا مدام عفاف
مريم بتبص لمامتها وبتسخر منها بينها وبين نفسها لانها عارفة ان مدحت فاشخها نيك
مريم: ازيك يا مدحت .. ازيك ياعفاف
مدحت: تمام في نعمة
عفاف: ازيك يا ملاك
ملاك: تمام الحمد لله ازيك انتي يا مدام عفاف
عفاف: ايه مش ناوي تتجوز وتفرحنا بيك
شيري: انا نفسي افرح بيه وافرح ب مريم كمان
مدحت: اه صحيح يا مريم مش هنفرح بيكي قريب
مريم: انا مش بفكر في الجواز بعد المرحوم جوزي
عفاف: ياستي الحي ابقى من الميت
شيري: قوليلها ياختي
ملاك: انا عن اذنكم هروح اتمشي شوية
عفاف: خدني معاك يا ملاك اتمشي شوية
ملاك قام وعفاف قامت تتمشي معاه
عفاف: ملاك انا عايزة اتكلم معاك في حاجة كده بيني وبينك
ملاك: كلام بيني وبينك ؟ خير
عفاف: بص انا عارفة انك عارف ان فيه علاقة بينك وبين مامتك شيري
ملاك: انتي بتقولي ايه
عفاف: ملاك انا عارفة كمان انك بتنيك اختك وبتنيك مامتك … مامتك لما بتشرب او بتشم بتقول كل حاجة .. وانا عارفة انك بتستمتع
ملاك: انا مش عارف انتي ازاي تسمحي لنفسك تتكلمي كدة
عفاف: يعني انت مش بتنيك مامتك ولا اختك ؟
ملاك: انا انا …
عفاف: ملاك انا عارفة ان متعتك انك تشوف مامتك واختك وهما بيتناكوا وانا عايزة امتعك … ايه رأيك ؟
ملاك: يعني ايه
عفاف: يعني ايه دي نتكلم فيها لما تجيلي بالليل الساعة 10 في العنوان ده … انا هستناك في شقتي في المقطم… وهسهرك سهرة عمرك ما هتنساها
ملاك اخد الورقة اللي فيها عنوان شقة عفاف ورقم تليفونها وعفاف قالت انها هتروح تقعد مع مامته وأخته شوية وهتمشي هي ومدحت
عفاف رجعت قعدت مع مريم وشيري وغمزت لمدحت وشوية مدحت استأذن ومشي هو وعفاف
بالليل الساعة 9 ملاك لبس هدومه واخد عربيته وطلع على عنوان عفاف لان الموضوع اثارة وهو بيتخيل إنه هيشوف أخته وهي بتتناك وهيشوف مامته وهي بتاخد زب مدحت في كسها
ملاك وصل العنوان وبص على الورقة وشاف رقم العمارة وفضل يلف بالعربية لغاية ما وصل قدام العمارة .. ركن عربيته واتصل بعفاف وقالت له اطلع
طلع للشقة ولسة هيضرب الجرس الباب اتفتح … واحدة لابسة قميص نوم احمر مطرز بالأسود من الصدر وحملاته رفيعة سودا …
ملاك: مدام عفاف موجودة
:: انت ملاك ؟
ملاك: ايوة
:: اتفضل … ليلتنا فل وضحكت ضحكة كلها مرقعة
ملاك دخل لقي عفاف قاعدة في الصالة ولابسة قميص نوم ابيض قاعدة على الكنبة وممدة رجليها على الطرابيزة اللي قدامها وفخادها الملبن كلها باينين
عفاف: اتفضل يا ملاك
ملاك دخل وسلم على عفاف
عفاف: سوسن هاتي ازازة الوسكي وطبق الحشيش والسجاير من جوا
منورني يا ملاك .. الليلة هتكون ليلة من ليالي العمر ليك
ملاك: انتي قولتي هتخليني اشوف مريم اختي وماما وهما بيتناكو
عفاف: ايوة … وحياتك لهخليك تشوفهم وهما بيتناكوا وبيتعمل عليهم حفلة من رجالة زي الوحوش … بس خلي الكلام ده شوية كدة
سوسن جابت ازازة الوسكي والتلج والكاسات ورجعت جابت طبق الحشيش المتبغ بالسجاير وجابت ورق البفرة وقعدت على الأرض تحت رجل عفاف
عفاف: اعرفك ب سوسن … مزة انما ايه جامدة وهتنسيك اسمك الليلة
ملاك: بصراحة من ناحية جامدة فهي جامدة اخر حاجة… بس طبعا انتي كمان جامدة
عفاف: هههههههههه انت ايه عشمان فيا انا كمان
ملاك: ياسلام .. ده يبقي يوم المنى
طيب اشرب الكاس ده علشان الكلام يحلو
قومي يابت شغلي اغنية حلوة وارقصي لمعرصنا ملاك
سوسن قامت شغلت اغاني واتحزمت وبقت بترقص وعفاف بتلف سجاير الحشيش. وقالت لملاك
بص بقى يا ملاك وركز معايا … انا مستنية بس كده حاجة في دماغي تحصل … لو حصل اللي في دماغي هتصل بيك واظبط معاك ازاي نخلي اختك مريم تتناك وتتكيف وهي مبسوطة
ملاك: مش فاهم
عفاف: افهمك .. فيه شيكولاتة جاية من بره مصر شيكولاتة جنسية للستات .. اول ما الواحدة تاكلها بتهيج وبتكون عايز تتناك باي طريقة .. اول ما الشيكولاتة دي تبقى في ايدي هديك قطعة تخلي اختك مريم تاكلها بس اهم حاجة لما تاكلها تكون في المكان اللي هقولك عليه ساعتها
ملاك: هو فيه شيكولاتة كده اصلا
عفاف: اه فيه وقريب هتبقي معانا … اشرب الكاس ده بقى وولع السيجارة دي
فضلت عفاف تشرب ملاك وسوسن بترقصله لغاية ما ملاك عمل دماغ عنب
وبعدين سوسن راحت شدت ملاك وأخدته اوضة النوم وعفاف دخلت بالكاميرة وبدأت سوسن بتقلع ملاك كل هدومه … بعد ما ملاك بقى عريان ملط … سوسن زقته على السرير ونيمته على ضهره
سوسن نزلت على الأرض ومشيت على ايدها ورجليها لغاية ما وصلت للسرير وتحت رجل ملاك… طلعت وهي ساندة على رجليه لغاية ما وصلت لزبه وبلسانها راحت لبيضانه وبقت بتلحس في ييضانه طلوووع لغاية راس زبه ..نزووول لبيضانه وايدها بتتحرك من بطنة لغاية صدره
ونزلت بلسانها لتحت بيضانه … وايدها بترفع رجليه لفووووووق
وعفاف بتصور كل اللي بتعملة سوسن وبتعمل زوم على لسان سوسن وعلى وش ملاك اللي كان في دنيا غير الدنيا
لسان سوسن فضل ينزل ينزل لغاية ما وصل لخرم طيزه
ملاك اول ما لسان سوسن بقى بيتحرك على خرم طيزه ايده راحت لحلمات بزازه وبقي عمال بيفرك فيهم
رفعت رجليه على اخرهم وملاك مسكهم بأيده علشان تاخد راحتها في لحس خرم طيزه
سوسن مسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه ولسانها عمال رايح جاي لحس في خرمه
شويه سوسن بقت عمالة بصباعها تداعب خرم طيزه من بره وشغالة مص في زبه ولحس في بيضانه
ملاك: ااااااااه ااااااااااااه دخلي صباعك في طيزي اااااااااااااااه
عفاف حطت الكاميرة على طرابيزة قدام السرير وظبطت الكاميره وفتحت درج التسريحة وجاب زب صناعي وقلعت هدومها وطلعت على السرير … وطلعت فوق ملاك 69 ونزلت بكسها على شفايف ملاك اللي طلع لسانه وبقي بيلحس في كسها ويمص في شفرات كسها
وهي مسكت الزب وبقت عمالة تحركة على خرم طيزه وسوسن ماسكة زبه بأيدها بتدعك فيه
سوسن اخدت الزب من عفاف وبدأت تدخلة في طيز ملاك وعفاف لفت بجسمها وهي ماسكة زب ملاك وظبطته على كسها وبدأت تقعد عليه واحدة واحدة
ملاك زبه كان في كامل انتصابه وسوسن مدخلة الزب في طيزه وهو بينيك عفاف
سوسن فشخت طيز ملاك وعفاف عمالة تقوم وتقعد على زبه
شوية سوسن فلئست وملاك جه من وراها وراح مدخل زبه في كسها من ورا
وعفاف من وراه عمالة تضربه على طيزه
سوسن: اااااااه ااااااه نكني يا متنااااااك .. نكني يا خوووول ….ااااااااااااااه اااااااااه
عفاف: فتحت طيز ملاك وهو بينيك سوسن وراحت مدخلة الزب في طيزه وبقت عمالة تدخل الزب على الاخر جوا طيزه وشغالة تضربه وسوسن بتتأوه تحته
ااااااااه اااااااااه نكني يابن المتنااااااااكة نيك نيك ااااااااحححححححححححححح
عفاف طلعت فوق سوسن 69 ونزلت بكسها على لسان سوسن وملاك شغال ينيك في سوسن
شوية عفاف نامت على بطنها وقالت لملاك قوم يابن الشرموطة نكني في طيزي
ملاك قام وفتح رجل عفاف ودخل زبه في كسها وبقي عمال ينيكها بقوة
ااااااح اااااااح .. زبك جامد يا متنااااااك .. زبك جامد اوووووي يابن الوسخة ..اوووووووووف
سوسن عمالة تمص وترضع في بزاز عفاف
ملاك طلع زبه من كس عفاف وفضل يدعك فيه لغاية ما جاب لبنه على بطنها
بعد ساعة عفاف وسوسن. مسكوا ملاك فشخوه تاني بالزب الصناعي وصوروه وبعد ليلة طويلة من نيك طيز ملاك
لبس هدومه ونزل ووعدهم انه هيكون خدام تحت رجليهم
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
اميرة مراحتش الأوتيل في الميعاد اللي كانوا قايلين عليه لان عفاف كانت اتصلت بيها وقالت ان السهرة بتاعتها اتأجلت وانها هتروح في نفس الميعاد بالليل بس بعد يومين كمان وفعلا بعد يومين كمان وفي في الميعاد المحدد اميرة كانت في الأوتيل وراحت لخدمة الأوتيل وقالت ان عندها ميعاد في غرفة 502
اه يا فندم فعلا فيه ميعاد واستاذ مدحت بلغني وحضرته منتظرك في الغرفة فوق
ياعم عم احمد اطلع مع المدام غرفة 502
اميرة طلعت مع الراجل ل غرفة 502
وكان في انتظارها مدحت وراجل سعودي
مدحت عرفهم ببعض واستأذن من السعودي وراح نازل .. واميرة عارفة هتعمل ايه وايه المطلوب منها لانها مش اول مرة تشتغل الشغلانة دي بس المرة دي على عينها
اميرة دخلت الأوضة وكانت لابسة عباية تحت چيبة چينز قصيرة فوق الركبة وباضي وردي وقلعت الطرحة وخرجت
كان فيه في الصالة طرابيزه مليانة بالمزه واللوز والفسدق وزجاجتين شامبانيا
اميرة قعدت جنب الرجل السعودي وبدأت تقنع نفسها تاخد الموضوع بالبساطة والرضا
فضلت تشرب هي والراجل السعودي اللي كان اسمة فهد العنتبلي
بعد ما اميرة قضت السهرة مع السعودي وانبسط منها وهي ماشية كتبلها شيك ب خمس الف جنيه دول خاصين بيها بعيد عن حساب مدحت اللي متفق معاه عليه
وبعد ما روحت البيت مدحت اتصل عليها وبلغها انها نجحت في اول مهمة وان ليها كده عندة 1000جنيه تمن الليلة
………….
مرت الايام والمهلة اللي وخدها خلصت وكنت مقرر إنه مهما حصل مش هوافق اني اورط نفسي في العمل مع مدحت وعفاف و ولاء وانهم مهما هددوني مش هوافق وكنت متخيل ان الموضوع مش يكون اكتر من كونه تهديد
الساعة 9 مساءآ ولاء جتلي العيادة علشان تكشف ولأنها بقالها فترة لا بتشوفني ولا بنتكلم فون زي الأول.. مع العلم ان ولاء متعرفش حاجة عن التهديد اللي وصلني من عفاف ورغبتهم في انضامي ليهم .. لكني كنت متخيل ومقتنع مئة بالمئة ان ولاء هي اللي زاقة عليا عفاف ومدحت
ولاء دخلت مساء الخير يا وليد
انا: مساء النور يا مدام ولاء
ولاء بصت ليا بأستغراب علشان يكلمها رسمي
انا: خير بتشتكي من ايه
ولاء: في ايه يا وليد ؟ مالك رخم كده ليه
انا: مفيش .. مش حضرتك جاية علشان تكشفي
ولاء: لا جاية علشان اشوفك… مالك بقى
انا: وده بجد بقى ولا استعباط
ولاء: وليد متعصبنيش … مالك ؟
انا: على اساس انك مش زاقة عليا عفاف صاحبتك والبيه بتاعكم اللي اسمه مدحت
ولاء: انا مش فاهمة تقصد زقاهم دي معناها ايه
انا: بقولك ايه هتصيعي عليا وتعملي نفسك مش فاهمة يبقى بلاش منه الكلام خالص وتتفضلي تمشي وتاخدي تمن الكشف اللي دفعتيه بره
ولاء: اقسملك بربي ما فاهمة انت بتتكلم عن ايه
وليد: مين يعرف موضوع الشيكولاتة غيرك .. انا مقولتش لجن ازرق عليها غير. ليكي انتي وقولتلك لما كنت متنيل سكران
ولاء: ايوة انا قولت لمدحت فعلا عليها .. وهو اخدها مني وبعدين رجع قالي ان ملهاش تأثير نهائي وملهاش اي لازمة
وليد: يا سلام بأمارة ماعايزني انضم ليكم ويشتري مني القطعة الواحدة ب500 جنيه
ولاء: نعم ؟؟ يعني مدحت وعفاف قرطسوني
انا: ياريت تبلغي مدحت اني مش معاكم واعلى ما بخيلكم اركبوه
ولاء: وليد بعد اذنك متتكلمش معايا بالشكل ده وثواني انا هسمعك الكلام بنفسك
طلعت تليفونها واتصلت بمدحت
ولاء: الو يا مدحت
مدحت: ايوة يا ولاء
ولاء: بقولك ايه لو الشيكولاتة لسة معاك هاتها وانا هأكلها لاميرة النهاردة علشان هسهر عندها
مدحت: ايه يابنتي انتي نسيتي ولا ايه مش انا قولتلك ان عفاف اكلتها وطلعت شيكولاتة ملهاش اي ستين لازمة
ولاء: يا خسارة دانا كنت عشمانة ان كلام وليد يكون صح
مدحت: ولا ليها اي لازمة .. وشكلة كان بيخرف بسبب الشرب اللي شربه
انا: ماشي خلاص
مدحت: بس ايه اللي غير رأيك ناحية اميرة مش كنتي رافضة اننا نعمل معاها حاجة او نضمها لينا
انا: لا انا بس كنت عايزة اتاكد من كلام وليد
ولاء قفلت مع مدحت وبصتلي وقالت صدقت اني معرفش حاجة
وليد: اه بس بردو انتي ليه قولتي لمدحت وحكيتي له على كل اللي قولته في الليلة الزفت دي
ولاء: بص انا هستناك بعد العيادة في شقتي، انت وراك شغلك وانا مش عايزة اعطلك
انا: حاضر جايلك وهبات الليلة معاكي
ولاء: تنور يا وليد … بيتك يا حبيبي
روحت بعد العيادة ل ولاء قضيت الليلة عندها وصالحتني وفهمتني انها كانت عايزة فعلا الشيكولاتة بس من غير ضرر ليا ولا لمرات اخويا وان كل الحكاية كانت مش هتتخطى التهديد لو رفضت لكنها تراجعت في النهاية وبلغت مدحت وده اللي خلاه يجيلي من وراها ومن غير علمها
في النهاية صدقت ولاء لانها اثبتت صدق كلامها لما اتصلت بمدحت قدامي في العيادة
مر يوم ولقيت عفاف بتتصل بيا علشان تعرف قراري ايه شتمتها في التليفون وهددتها انهم لو مبعدوش عني هبلغ عليهم وعلى مدحت بتاعها .. وان مفيش في ايدهم دليل واحد يثبت اني نمت مع مرات اخويا او نمت مع هند اللي شغالة معايا في العيادة
وقفلت مع عفاف على كدة
فات اسبوع وكان ميعاد خطوبة عامر ابني على بسمة
قبل الفرح بيوم راح عامر و خطيبته وامها وحنان مرات فريد اخويا اشتروا الدهب
واميرة لما عرفت من ولاء قبلها بأسبوعين حلفت ان محدش هيزوق بسمة غيرها
ولاء اعتذرت عن الحضور علشان جالها شغل مفاجئ
اخويا شريف حجز في القاعة وبسمة يوم الفرح راحت الكوافير عند اميرة وخرجت من هناك
وقضينا الليلة في وسط فرحة العيلة والجيران واصحابي
وشربات جت الفرح ومشيت في نص الليلة علشان متتأخرش لانها هتروح موصلات
في نص الليلة لقيت مدحت وعفاف والبنات جايين القاعة وبيسلموا علي وبيباركولي على خطوبة ابني وانا مكنتش مطمن لجيتهم الليلة دي برغم ان محدش فيهم جابلي سيرة الشيكولاتة ولا سيرة رفضي من عدمه
لكن مجرد حضورهم الفرح برغم اني شتمت عفاف في التليفون ده خلاني اشعر بالقلق، وعرفت ساعتها ان مدحت هو اللي بعد ولاء ومخلهاش تحضر وجابلها الشغل مخصوص في اليوم ده
ومش بس كده ده مدحت جه قدام ابني وخطيبته ومرات اخويا وقال إنه حاجز لينا طرابيزه في صالة في الأوتيل وان العشاء والسهرة دي نقوط منه ليا وعرفهم اننا صحاب من زمان.. طبعا مقدرتش ارفض
وبعد الفرح اخدنا كلنا .. انا وعامر وخطيبته ومحسن وحنان وامل وشريف وفريد
كلنا بربطة المعلم كنا معزومين على العشاء في الأوتيل
مدحت اتعرف على اخواتي فريد وشريف وكان متعمد إنه يظهر ويضحك معاهم ومبين اوي إنه شخصية ظريفة وانه بتربطني بيه صداقة قوية من سنين
وعفاف اتعرفت على حنان وعلى امل وضربت بينهم صحوبية وصداقة واخدت منهم ارقام تليفوناتهم بحجة انها حبتهم وعايزة تبقى تزورهم ما بين الوقت والأخر
قضينا الليلة ومشينا من الأوتيل على الفجر
روحت وانا حاسس نفسي مهدود من التعب وما صدقت رميت جسمي على السرير
ولاني كنت واخد اليوم ده اجازة نمت تقريبا لغاية الضهر
مرت الأيام وانا كنت نسيت خالص موضوع الشيكولاتة وقولت في بالي انه كان مجرد تهديد وان مفيش حاجة هتحصل
لغاية ما في يوم وانا في العيادة .. كانت الساعة تقريبا 10 سمعت صوت خناق وزعيق جامد مع هند لما خرجت عرفت ان فيه واحدة بتتخانق مع هند وكانت ماسكة بنت صغيرة في ايدها الست دي عايزة تدخل تكشف قبل الناس اللي قاعدة وانها مصممة تدخل يا اما هتجيب ناس تكسر العيادة وزعقت مع الست واديتها فلوس الكشف وقولت ليها اني مش هكشف عليها لا دلوقت ولا في دورها ورحت طردها من المستشفى
في وسط الخناقة والستات واقفة تهدي واللي واقفة تتفرج ….. البنت الصغيرة كان معاها كيس دخلت اوضة الكشف بالشنطة وراحت حطتها تحت سرير المرضي وخرجت
وبعدها الست مشيت
طبعا محدش فينا اخد بالة ولما الدنيا هديت كملت كشف عادي على المرضي
الساعة 1 2بالليل بعد ما قفلت العيادة وطلعت شقتي .. سمعت صوت تخبيط جامد على باب العمارة .. خرجت من الشباك بصيت لقيت قوة كبيرة من الشرطة قدام باب البيت
لبست هدومي ولسة هفتح الباب علشان انزل اشوف فيه ايه لقيتهم قدام باب الشقة
ومطلوب القبض عليا
سألت ليه مطلوب القبض عليا قالولي دلوقت حالا هتعرف ونزلت معاهم وطلبو مني افتح العيادة
فتحت ليهم العيادة وكان كل البيت عندي واقف ومش عارفين فيه ايه والكل كان متوقع ان فيه حاجة غلط خصوصا ان سيرتي الذاتية كويسة وسمعتي طيبة واهلي كلهم عارفين اني مليش في السكك الشمال
شوية ولقيتهم خارجين من العيادة ومعاهم شنطة صغيرة بيضا بلاستك وبعد تفتيشها كان فيها اربع اكياس بودرة ومبلغ 1000 جنيه
الظابط: البودرة دي بتعمل ايه هي والفلوس في العيادة عندك
انا: انا معرفش حاجة عن الشنطة دي ومعرفش جت العيادة ازاي
الظابط: خدوه على الميكروباص .. هناك هنعرف بطريقتنا
بابا وماما حاولوا يفهموا من الظابط في ايه واخويا شريف وفريد طلعوا ورايا القسم
اول ما وصلت القسم اخدوني في اوضة معتقدش انها الحجز .. لانها اوضة نضيفة ومتبيضة ومكنش فيها حد غيري
وقعدت مستني اني اروح للظابط علشان يحقق معايا لكن محدش جالي الليلة دي ولا حتى اخواتي عرفوا يقابلوني وكل ما يسالو في القسم يقولوا ان مفيش حد جالهم بالاسم ده … مع اني كنت جوا القسم بالفعل
طول الليل دماغي عمالة تودي وتجيب ومش عارف مين اللي حطني في المصيبة دي وجه في بالي ان هند ممكن يكون جوزها بيتاجر في المخدرات وانها عاملة العيادة مخزن للبضاعة بتاعته
فضلت قاعد وحاسس دماغي هتقف من كتر التفكير لغاية الساعة 8 الصبح دخلولي اكل وبعدين محدش جالي تاني لغاية بعد العصر
كل ده و اخواتي لفوا عليا من القسم ده للقسم ده ومفيش فايدة محدش فيهم عارف طريقي
فين لما عسكري جه واخدني ل اوضة الظابط
وهناك كانت المفاجئة .. مدحت هو اللي مستنيني في اوضة الظابط
مدحت مبتسم وقاعد حاطط رجل على رجل ومولع السيجارة وقدامة على المكتب فنجان قهوة
مدحت: ازيك يا دكتور وليد ؟ معلش انا بتأسفلك جدا على الليلة الصعبة دي .. بس خد بالك انا مهنش عليا اخليهم ينزلوك الحجز مع المجرمين الوحشين
انا: انا كده فهمت … انت بقى اللي ملفق ليا التهمة دي
مدحت: هي لسة مبقتش تهمة … في ايدك الحرز يطلع سكر بودرة وفي ايدك يطلع كوكايين
انا: مش فاهم يعني ايه
مدحت: يعني انت لغاية دلوقت هنا ضيف مش متهم .. لكن لو موافقتش على المطلوب منك … مش هتخرج من هنا غير على لومان طره
انا: اااااه فهمت انت حبايبك هنا كتير
مدحت: ينور عليك … شوفت بقى ان خيولي كتير وبركب الخيل اللي بيعجبني ازاي… ايه قولت ايه ؟ سكر ولا بودرة
انا: سكر يا استاذ مدحت
مدحت: عين العقل يا دكتور … انت كده عارف مصلحتك… اسيبك انا وانت بالكتير ساعة وهتبقي في بيتك
وفعلا مكملتش الساعة وكنت في البيت
اول ما روحت كله بقى بيسألني فيه ايه وايه اللي خرجوه ده من العيادة
وانا قولت ان واحدة هي اللي حطت اكياس سكر مطحون لما اتخانقت وطردتها من العيادة وانها عملت كده علشان تعلمني الادب
وطلعت شقتي اخدت دش سخن ومددت جسمي على السرير وانا عمال افكر في اللي عمله فيا مدحت زفت وانا مفيش قدامي مفر من عمل اللي يطلبوه مني خصوصا بعد ما عرفت إنه واصل جدا وايده طايلة
تاني يوم الساعة 9 الصبح صحيت لقيت شربات رانة عليا اكتر من عشرين مرة ومكنتش سامع التليفون وبتطمن عليا اني خرجت وقعدنا نتكلم انا وهي اكتر من ساعتين وكانت عايزة تجيلي البيت لولا اني قولت ليها مينفعش خالص دلوقت
على الساعة خمسة المغرب عفاف كلمتني وسألتني فيه كام قطعة شيكولاتة عندي دخلت شوفت اللي في التلاجة وقولت اللي عندي 50 قطعة برغم ان التلاجة فيها 63قطعة ..
قالت انها هتعدي عليا كمان ساعة تاخدهم مني وهتديني تمنهم
وفعلا بعد ساعة بالظبط عفاف رنت عليا وقالتلي انها تحت البيت … حطيت الخمسين قطعة شيكولاتة في شنطة بلاستك سودا ونزلتهم ليها وادتني 25000جنيه وقالت انها هتبلغني لما يخلصوا علشان اعمل غيرهم
لما مسكت الفلوس حسيت احساس غريب مكنتش متوقع نفسي هحسه .. شعور غريب بالسعادة … 25000 جنيه جولي من الهوا ومن غير تعب .. يمكن لو بتاجر في المخدرات مش هكسب المكسب ده … وده من غير اي خطورة
تليفوني رن بصيت لقيت اللي بيتصل صاحبي فودة
انا: ايوة يا فودة
فودة: ايه اللي سمعته ده انت كنت في القسم فعلا
انا: اه بس خرجت على طول .. موضوع كده كيدي والحمد لله خرجت
فودة: طيب انت هتفتح العيادة ولا هتأجز النهاردة
انا: لا ياعم هفتح عادي ليه
فودة: خلاص يبقي نتقابل بعد ما تخلص العيادة
انا: حاضر .. هنسهر فين ؟
فودة: في الكافية بتاعنا
انا: خلاص ماشي
الساعة 5.15 اتصلت هند بيا وقالت انها عايزة تشوفني قبل ما ميعاد العيادة يجي وانها دلوقت في العيادة
لبست هدومي ونزلت واول ما دخلت لقيتها كانت واقفة في نص العيادة وعمالة تروح وتيجي وجاتلي جري وراحت وخداني في حضنها وضمتني ليها وبقت عمالة تعيط
وهي في حضني وبتعيط امل مرات اخويا شافتنا ونزلت بسرعة قبل ما ناخد بالنا
لكني حسيت بحد نازل روحت بصيت لقيت الباب نسيت اقفله وجريت ابص اشوف من اللي نازل على السلم لقيتها امل بتنزل بسرعة.. عرفت انها شافتني
قفلت الباب وروحت ل هند ومسحت دموعها بأيدي وهي بتبكي وتقولي انها مكنتش هتسامح نفسها لو كان جرالي حاجة وانها المفروض كنت خدت بالها من اللي دخل الأوضة ساعة الخناقة
انا: خلاص محصلش حاجة واديني خرجت
هند: انا كنت خايفة عليك اووي
انا: بس انتي عرفتي منين
هند: عرفت من ام محمود جتلي البيت وهي خايفة عليا وكانت فاكرة اني اتقبض عليا معاك .. وانا جيت هنا بعد ما اخدوك وعرفت من مامتك انهم قبضوا عليك علشان لقيوا شنطة فيها مخدرات في العيادة
انا: المهم اني انا اهو قدامك وخرجت
هند ضمتني اوي عليها وحطت ايدها على خدودي وعيونها بصت لعيوني وقالتلي ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا يا وليد
معلش مش قادرة اقولك يا دكتور
انا: دي أحلى مرة اسمع فيها اسمي على فكرة
هند: ربنا يخليك ليا يارب
انا: طيب انا هفتح الباب عشان امل شافتك وانتي في حضني اكيد هتطلع تاني
هند: يالهوووي لا خلاص افتحه وانا همشي
انا: لا مينفعش تمشي هتشك اكتر
فضلت قاعد انا وهند وامل كل شوية طالعة نازلة على شقتها وانا واخد بالي
ميعاد العيادة جه وانا دخلت اوضة الكشف وبدأت كشف تقريبا ساعة ..
الساعة 10هند دخلتلي وقالتلي ان مدام مريم بره وعايزة تدخلي
اه يا فندم فعلا فيه ميعاد واستاذ مدحت بلغني وحضرته منتظرك في الغرفة فوق
ياعم عم احمد اطلع مع المدام غرفة 502
اميرة طلعت مع الراجل ل غرفة 502
وكان في انتظارها مدحت وراجل سعودي
مدحت عرفهم ببعض واستأذن من السعودي وراح نازل .. واميرة عارفة هتعمل ايه وايه المطلوب منها لانها مش اول مرة تشتغل الشغلانة دي بس المرة دي على عينها
اميرة دخلت الأوضة وكانت لابسة عباية تحت چيبة چينز قصيرة فوق الركبة وباضي وردي وقلعت الطرحة وخرجت
كان فيه في الصالة طرابيزه مليانة بالمزه واللوز والفسدق وزجاجتين شامبانيا
اميرة قعدت جنب الرجل السعودي وبدأت تقنع نفسها تاخد الموضوع بالبساطة والرضا
فضلت تشرب هي والراجل السعودي اللي كان اسمة فهد العنتبلي
بعد ما اميرة قضت السهرة مع السعودي وانبسط منها وهي ماشية كتبلها شيك ب خمس الف جنيه دول خاصين بيها بعيد عن حساب مدحت اللي متفق معاه عليه
وبعد ما روحت البيت مدحت اتصل عليها وبلغها انها نجحت في اول مهمة وان ليها كده عندة 1000جنيه تمن الليلة
………….
مرت الايام والمهلة اللي وخدها خلصت وكنت مقرر إنه مهما حصل مش هوافق اني اورط نفسي في العمل مع مدحت وعفاف و ولاء وانهم مهما هددوني مش هوافق وكنت متخيل ان الموضوع مش يكون اكتر من كونه تهديد
الساعة 9 مساءآ ولاء جتلي العيادة علشان تكشف ولأنها بقالها فترة لا بتشوفني ولا بنتكلم فون زي الأول.. مع العلم ان ولاء متعرفش حاجة عن التهديد اللي وصلني من عفاف ورغبتهم في انضامي ليهم .. لكني كنت متخيل ومقتنع مئة بالمئة ان ولاء هي اللي زاقة عليا عفاف ومدحت
ولاء دخلت مساء الخير يا وليد
انا: مساء النور يا مدام ولاء
ولاء بصت ليا بأستغراب علشان يكلمها رسمي
انا: خير بتشتكي من ايه
ولاء: في ايه يا وليد ؟ مالك رخم كده ليه
انا: مفيش .. مش حضرتك جاية علشان تكشفي
ولاء: لا جاية علشان اشوفك… مالك بقى
انا: وده بجد بقى ولا استعباط
ولاء: وليد متعصبنيش … مالك ؟
انا: على اساس انك مش زاقة عليا عفاف صاحبتك والبيه بتاعكم اللي اسمه مدحت
ولاء: انا مش فاهمة تقصد زقاهم دي معناها ايه
انا: بقولك ايه هتصيعي عليا وتعملي نفسك مش فاهمة يبقى بلاش منه الكلام خالص وتتفضلي تمشي وتاخدي تمن الكشف اللي دفعتيه بره
ولاء: اقسملك بربي ما فاهمة انت بتتكلم عن ايه
وليد: مين يعرف موضوع الشيكولاتة غيرك .. انا مقولتش لجن ازرق عليها غير. ليكي انتي وقولتلك لما كنت متنيل سكران
ولاء: ايوة انا قولت لمدحت فعلا عليها .. وهو اخدها مني وبعدين رجع قالي ان ملهاش تأثير نهائي وملهاش اي لازمة
وليد: يا سلام بأمارة ماعايزني انضم ليكم ويشتري مني القطعة الواحدة ب500 جنيه
ولاء: نعم ؟؟ يعني مدحت وعفاف قرطسوني
انا: ياريت تبلغي مدحت اني مش معاكم واعلى ما بخيلكم اركبوه
ولاء: وليد بعد اذنك متتكلمش معايا بالشكل ده وثواني انا هسمعك الكلام بنفسك
طلعت تليفونها واتصلت بمدحت
ولاء: الو يا مدحت
مدحت: ايوة يا ولاء
ولاء: بقولك ايه لو الشيكولاتة لسة معاك هاتها وانا هأكلها لاميرة النهاردة علشان هسهر عندها
مدحت: ايه يابنتي انتي نسيتي ولا ايه مش انا قولتلك ان عفاف اكلتها وطلعت شيكولاتة ملهاش اي ستين لازمة
ولاء: يا خسارة دانا كنت عشمانة ان كلام وليد يكون صح
مدحت: ولا ليها اي لازمة .. وشكلة كان بيخرف بسبب الشرب اللي شربه
انا: ماشي خلاص
مدحت: بس ايه اللي غير رأيك ناحية اميرة مش كنتي رافضة اننا نعمل معاها حاجة او نضمها لينا
انا: لا انا بس كنت عايزة اتاكد من كلام وليد
ولاء قفلت مع مدحت وبصتلي وقالت صدقت اني معرفش حاجة
وليد: اه بس بردو انتي ليه قولتي لمدحت وحكيتي له على كل اللي قولته في الليلة الزفت دي
ولاء: بص انا هستناك بعد العيادة في شقتي، انت وراك شغلك وانا مش عايزة اعطلك
انا: حاضر جايلك وهبات الليلة معاكي
ولاء: تنور يا وليد … بيتك يا حبيبي
روحت بعد العيادة ل ولاء قضيت الليلة عندها وصالحتني وفهمتني انها كانت عايزة فعلا الشيكولاتة بس من غير ضرر ليا ولا لمرات اخويا وان كل الحكاية كانت مش هتتخطى التهديد لو رفضت لكنها تراجعت في النهاية وبلغت مدحت وده اللي خلاه يجيلي من وراها ومن غير علمها
في النهاية صدقت ولاء لانها اثبتت صدق كلامها لما اتصلت بمدحت قدامي في العيادة
مر يوم ولقيت عفاف بتتصل بيا علشان تعرف قراري ايه شتمتها في التليفون وهددتها انهم لو مبعدوش عني هبلغ عليهم وعلى مدحت بتاعها .. وان مفيش في ايدهم دليل واحد يثبت اني نمت مع مرات اخويا او نمت مع هند اللي شغالة معايا في العيادة
وقفلت مع عفاف على كدة
فات اسبوع وكان ميعاد خطوبة عامر ابني على بسمة
قبل الفرح بيوم راح عامر و خطيبته وامها وحنان مرات فريد اخويا اشتروا الدهب
واميرة لما عرفت من ولاء قبلها بأسبوعين حلفت ان محدش هيزوق بسمة غيرها
ولاء اعتذرت عن الحضور علشان جالها شغل مفاجئ
اخويا شريف حجز في القاعة وبسمة يوم الفرح راحت الكوافير عند اميرة وخرجت من هناك
وقضينا الليلة في وسط فرحة العيلة والجيران واصحابي
وشربات جت الفرح ومشيت في نص الليلة علشان متتأخرش لانها هتروح موصلات
في نص الليلة لقيت مدحت وعفاف والبنات جايين القاعة وبيسلموا علي وبيباركولي على خطوبة ابني وانا مكنتش مطمن لجيتهم الليلة دي برغم ان محدش فيهم جابلي سيرة الشيكولاتة ولا سيرة رفضي من عدمه
لكن مجرد حضورهم الفرح برغم اني شتمت عفاف في التليفون ده خلاني اشعر بالقلق، وعرفت ساعتها ان مدحت هو اللي بعد ولاء ومخلهاش تحضر وجابلها الشغل مخصوص في اليوم ده
ومش بس كده ده مدحت جه قدام ابني وخطيبته ومرات اخويا وقال إنه حاجز لينا طرابيزه في صالة في الأوتيل وان العشاء والسهرة دي نقوط منه ليا وعرفهم اننا صحاب من زمان.. طبعا مقدرتش ارفض
وبعد الفرح اخدنا كلنا .. انا وعامر وخطيبته ومحسن وحنان وامل وشريف وفريد
كلنا بربطة المعلم كنا معزومين على العشاء في الأوتيل
مدحت اتعرف على اخواتي فريد وشريف وكان متعمد إنه يظهر ويضحك معاهم ومبين اوي إنه شخصية ظريفة وانه بتربطني بيه صداقة قوية من سنين
وعفاف اتعرفت على حنان وعلى امل وضربت بينهم صحوبية وصداقة واخدت منهم ارقام تليفوناتهم بحجة انها حبتهم وعايزة تبقى تزورهم ما بين الوقت والأخر
قضينا الليلة ومشينا من الأوتيل على الفجر
روحت وانا حاسس نفسي مهدود من التعب وما صدقت رميت جسمي على السرير
ولاني كنت واخد اليوم ده اجازة نمت تقريبا لغاية الضهر
مرت الأيام وانا كنت نسيت خالص موضوع الشيكولاتة وقولت في بالي انه كان مجرد تهديد وان مفيش حاجة هتحصل
لغاية ما في يوم وانا في العيادة .. كانت الساعة تقريبا 10 سمعت صوت خناق وزعيق جامد مع هند لما خرجت عرفت ان فيه واحدة بتتخانق مع هند وكانت ماسكة بنت صغيرة في ايدها الست دي عايزة تدخل تكشف قبل الناس اللي قاعدة وانها مصممة تدخل يا اما هتجيب ناس تكسر العيادة وزعقت مع الست واديتها فلوس الكشف وقولت ليها اني مش هكشف عليها لا دلوقت ولا في دورها ورحت طردها من المستشفى
في وسط الخناقة والستات واقفة تهدي واللي واقفة تتفرج ….. البنت الصغيرة كان معاها كيس دخلت اوضة الكشف بالشنطة وراحت حطتها تحت سرير المرضي وخرجت
وبعدها الست مشيت
طبعا محدش فينا اخد بالة ولما الدنيا هديت كملت كشف عادي على المرضي
الساعة 1 2بالليل بعد ما قفلت العيادة وطلعت شقتي .. سمعت صوت تخبيط جامد على باب العمارة .. خرجت من الشباك بصيت لقيت قوة كبيرة من الشرطة قدام باب البيت
لبست هدومي ولسة هفتح الباب علشان انزل اشوف فيه ايه لقيتهم قدام باب الشقة
ومطلوب القبض عليا
سألت ليه مطلوب القبض عليا قالولي دلوقت حالا هتعرف ونزلت معاهم وطلبو مني افتح العيادة
فتحت ليهم العيادة وكان كل البيت عندي واقف ومش عارفين فيه ايه والكل كان متوقع ان فيه حاجة غلط خصوصا ان سيرتي الذاتية كويسة وسمعتي طيبة واهلي كلهم عارفين اني مليش في السكك الشمال
شوية ولقيتهم خارجين من العيادة ومعاهم شنطة صغيرة بيضا بلاستك وبعد تفتيشها كان فيها اربع اكياس بودرة ومبلغ 1000 جنيه
الظابط: البودرة دي بتعمل ايه هي والفلوس في العيادة عندك
انا: انا معرفش حاجة عن الشنطة دي ومعرفش جت العيادة ازاي
الظابط: خدوه على الميكروباص .. هناك هنعرف بطريقتنا
بابا وماما حاولوا يفهموا من الظابط في ايه واخويا شريف وفريد طلعوا ورايا القسم
اول ما وصلت القسم اخدوني في اوضة معتقدش انها الحجز .. لانها اوضة نضيفة ومتبيضة ومكنش فيها حد غيري
وقعدت مستني اني اروح للظابط علشان يحقق معايا لكن محدش جالي الليلة دي ولا حتى اخواتي عرفوا يقابلوني وكل ما يسالو في القسم يقولوا ان مفيش حد جالهم بالاسم ده … مع اني كنت جوا القسم بالفعل
طول الليل دماغي عمالة تودي وتجيب ومش عارف مين اللي حطني في المصيبة دي وجه في بالي ان هند ممكن يكون جوزها بيتاجر في المخدرات وانها عاملة العيادة مخزن للبضاعة بتاعته
فضلت قاعد وحاسس دماغي هتقف من كتر التفكير لغاية الساعة 8 الصبح دخلولي اكل وبعدين محدش جالي تاني لغاية بعد العصر
كل ده و اخواتي لفوا عليا من القسم ده للقسم ده ومفيش فايدة محدش فيهم عارف طريقي
فين لما عسكري جه واخدني ل اوضة الظابط
وهناك كانت المفاجئة .. مدحت هو اللي مستنيني في اوضة الظابط
مدحت مبتسم وقاعد حاطط رجل على رجل ومولع السيجارة وقدامة على المكتب فنجان قهوة
مدحت: ازيك يا دكتور وليد ؟ معلش انا بتأسفلك جدا على الليلة الصعبة دي .. بس خد بالك انا مهنش عليا اخليهم ينزلوك الحجز مع المجرمين الوحشين
انا: انا كده فهمت … انت بقى اللي ملفق ليا التهمة دي
مدحت: هي لسة مبقتش تهمة … في ايدك الحرز يطلع سكر بودرة وفي ايدك يطلع كوكايين
انا: مش فاهم يعني ايه
مدحت: يعني انت لغاية دلوقت هنا ضيف مش متهم .. لكن لو موافقتش على المطلوب منك … مش هتخرج من هنا غير على لومان طره
انا: اااااه فهمت انت حبايبك هنا كتير
مدحت: ينور عليك … شوفت بقى ان خيولي كتير وبركب الخيل اللي بيعجبني ازاي… ايه قولت ايه ؟ سكر ولا بودرة
انا: سكر يا استاذ مدحت
مدحت: عين العقل يا دكتور … انت كده عارف مصلحتك… اسيبك انا وانت بالكتير ساعة وهتبقي في بيتك
وفعلا مكملتش الساعة وكنت في البيت
اول ما روحت كله بقى بيسألني فيه ايه وايه اللي خرجوه ده من العيادة
وانا قولت ان واحدة هي اللي حطت اكياس سكر مطحون لما اتخانقت وطردتها من العيادة وانها عملت كده علشان تعلمني الادب
وطلعت شقتي اخدت دش سخن ومددت جسمي على السرير وانا عمال افكر في اللي عمله فيا مدحت زفت وانا مفيش قدامي مفر من عمل اللي يطلبوه مني خصوصا بعد ما عرفت إنه واصل جدا وايده طايلة
تاني يوم الساعة 9 الصبح صحيت لقيت شربات رانة عليا اكتر من عشرين مرة ومكنتش سامع التليفون وبتطمن عليا اني خرجت وقعدنا نتكلم انا وهي اكتر من ساعتين وكانت عايزة تجيلي البيت لولا اني قولت ليها مينفعش خالص دلوقت
على الساعة خمسة المغرب عفاف كلمتني وسألتني فيه كام قطعة شيكولاتة عندي دخلت شوفت اللي في التلاجة وقولت اللي عندي 50 قطعة برغم ان التلاجة فيها 63قطعة ..
قالت انها هتعدي عليا كمان ساعة تاخدهم مني وهتديني تمنهم
وفعلا بعد ساعة بالظبط عفاف رنت عليا وقالتلي انها تحت البيت … حطيت الخمسين قطعة شيكولاتة في شنطة بلاستك سودا ونزلتهم ليها وادتني 25000جنيه وقالت انها هتبلغني لما يخلصوا علشان اعمل غيرهم
لما مسكت الفلوس حسيت احساس غريب مكنتش متوقع نفسي هحسه .. شعور غريب بالسعادة … 25000 جنيه جولي من الهوا ومن غير تعب .. يمكن لو بتاجر في المخدرات مش هكسب المكسب ده … وده من غير اي خطورة
تليفوني رن بصيت لقيت اللي بيتصل صاحبي فودة
انا: ايوة يا فودة
فودة: ايه اللي سمعته ده انت كنت في القسم فعلا
انا: اه بس خرجت على طول .. موضوع كده كيدي والحمد لله خرجت
فودة: طيب انت هتفتح العيادة ولا هتأجز النهاردة
انا: لا ياعم هفتح عادي ليه
فودة: خلاص يبقي نتقابل بعد ما تخلص العيادة
انا: حاضر .. هنسهر فين ؟
فودة: في الكافية بتاعنا
انا: خلاص ماشي
الساعة 5.15 اتصلت هند بيا وقالت انها عايزة تشوفني قبل ما ميعاد العيادة يجي وانها دلوقت في العيادة
لبست هدومي ونزلت واول ما دخلت لقيتها كانت واقفة في نص العيادة وعمالة تروح وتيجي وجاتلي جري وراحت وخداني في حضنها وضمتني ليها وبقت عمالة تعيط
وهي في حضني وبتعيط امل مرات اخويا شافتنا ونزلت بسرعة قبل ما ناخد بالنا
لكني حسيت بحد نازل روحت بصيت لقيت الباب نسيت اقفله وجريت ابص اشوف من اللي نازل على السلم لقيتها امل بتنزل بسرعة.. عرفت انها شافتني
قفلت الباب وروحت ل هند ومسحت دموعها بأيدي وهي بتبكي وتقولي انها مكنتش هتسامح نفسها لو كان جرالي حاجة وانها المفروض كنت خدت بالها من اللي دخل الأوضة ساعة الخناقة
انا: خلاص محصلش حاجة واديني خرجت
هند: انا كنت خايفة عليك اووي
انا: بس انتي عرفتي منين
هند: عرفت من ام محمود جتلي البيت وهي خايفة عليا وكانت فاكرة اني اتقبض عليا معاك .. وانا جيت هنا بعد ما اخدوك وعرفت من مامتك انهم قبضوا عليك علشان لقيوا شنطة فيها مخدرات في العيادة
انا: المهم اني انا اهو قدامك وخرجت
هند ضمتني اوي عليها وحطت ايدها على خدودي وعيونها بصت لعيوني وقالتلي ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا يا وليد
معلش مش قادرة اقولك يا دكتور
انا: دي أحلى مرة اسمع فيها اسمي على فكرة
هند: ربنا يخليك ليا يارب
انا: طيب انا هفتح الباب عشان امل شافتك وانتي في حضني اكيد هتطلع تاني
هند: يالهوووي لا خلاص افتحه وانا همشي
انا: لا مينفعش تمشي هتشك اكتر
فضلت قاعد انا وهند وامل كل شوية طالعة نازلة على شقتها وانا واخد بالي
ميعاد العيادة جه وانا دخلت اوضة الكشف وبدأت كشف تقريبا ساعة ..
الساعة 10هند دخلتلي وقالتلي ان مدام مريم بره وعايزة تدخلي
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
انا: خليها تدخل
هند: حاضر
انا: فيه كام حالة بره
هند: حالتين غير مدام مريم
انا: طيب تمام خلي مدام مريم تتفضل
مريم: مساء الخير يا وليد
انا: مساء الفل يا مريم .. ايه عاملة ايه
مريم: تمام ..
انا: واخبار ماما ايه كويسة
مريم: اه تمام يا دوك
انا: خير بقى .. بتشتكي من ايه
مريم: ابدا بس بحرقان تحت والدورة عندي مش متظبطة
انا: طيب اتفضلي ورا الستارة واقلعي اللاندر علشان اشوف لو فيه التهابات او لا
لما قومت وقربت من مريم شميت ريحة خمرة طالعة من بوقها
مريم قلعت الأندر وطلعت على السرير وانا لبست الچونتي وروحت كشفت على مريم وملقتش اي التهابات نهائي
انتي زي الفل مفيش اي حاجة
مريم: امال الحرقان اللي عندي ده من ايه
انا: انا مش شايف اي التهابات ممكن تسبب حرقان وعموما هكتبلك على لبوس مهبلي مطهر
مريم: تسلم يا دكتور
انا: ابقي سلميلي على ماما
مريم: يوصل يا دكتور
مريم مشيت وانا كملت كشف لغاية ما جت الساعة 11 وسألت هند فيه حالات تاني بره .. وكان ردها مفيش
هند مشيت وانا قفلت العيادة ونزلت ركبت عربيتي علشان اروح اقابل صاحبي الدكتور فودة في الكافية زي ما كنا متفقين
وانا ماشي بالعربية لمحت مريم واقفة في الطريق وراكنة العربية على جنب
وقفت ورجعت الكام عجلة وسألتها
خير يا مريم في حاجة
مريم: مش عارفة العربية بطلت مني ومش عارفة السبب ايه
انا: طيب قفلي عربيتك وانا هتصل بميكانيكي اعرفة هخليه يقطر العربية بتاعتك ويشوفها محتاجة ايه وتعالي انا اوصلك
مريم: لا مش هينفع اسيب عربيتي خالص
انا: طيب عموما انا هتصلك بالمكانيكي واقعد معاكي لغاية ما يجي ويشوف فيها ايه
طلعت تليفوني واتصلت على الأسطي فتحي الميكانيكي ووصفت له مكان العربية وفضلت واقف مع مريم لغاية ما المكانيكي جه وبص عليها وقال إنه محتاج يخدها الورشة
انا: هتعرفي تسوقي العربية وفتحي قاطرك؟
مريم: لا طبعا انا مجربتش اعمل كده من قبل
انا: طيب اركبي انتي عربيتي وانا هركب عربيتك وتعالي ورانا
فتحي طلع واير من عربيته وربطه بين العربيتين وانا ركبت عربية مريم ومريم ساقت عربيتي وروحنا للورشة
وانا هناك فودة اتصل بيا واعتذرت له وقولت ان عربيتي عطلت وانا عند الميكانيكي
فتحي بص على العربية و قال إنه قدامة مش اقل من تلات ساعات شغل في العربية
انا: طيب بقولك ايه تعالي نروح العيادة نستني فيها ولما الأسطي فتحي يخلص هيتصل عليا وانا هوديكي لغاية عنده
مريم: انا مش عارفة اقولك ايه ولا اشكرك ازاي … بجد انت شخص جميل
انا: انتي اجمل يا مريم … اخدتها وروحنا العيادة
دخلنا العيادة وبعدين دخلت المطبخ عملت كوبايتين قهوة ودخلنا اوضة الكشف وبقيت عمال اتكلم معاها شوية وافتكرت يوم ما كانت شيري مامتها عندي وحكتلي على اللي بيحصل بينها وبين اخوها ومامتها… وجه في بالي اني اتحرش بيها واشوف ردت فعلها ايه …
بدأت اتحرك حولين مريم وبدور على اي فرصة وروحت واقف في البلكونة وهي جوا الأوضة
انا: تصدقي اول مرة في حياتي اقف هنا في البلكونة دي.. الجو هنا جميل جدا .. تعالي نشم شوية هوا نقي
مريم قامت وجت وقفت جنب مني وانا وشي ناحية الشارع .. واحنا واقفين وبنتكلم نزلت ايدي جنبي وشوية شوية بدات المس فخادها
مع الوقت التلامس اصبح تحسيس متعمد ومحسوس وصباعي كان راشق بين فخادها على كسها .. لما لقيتها سايبة نفسها فهمت انها متقبلة اللي بعمله .. وزبي كان منتصب وباين لكنه مكنش ظاهر لأن وشي كان للشارع وزبي متداري في سور البلكونة
وقفت بجانبي وبقيت بخبط زبي وبحكه في فخدها من الجنب
فضلت على كده اكتر من عشر دقايق وبعدين طلبت منها ندخل الاوضة
دخلنا الاوضة ومريم طلبت انها تشرب علشان عطشانة.. قولت ليها ادخلي المطبخ هتلاقي كولمان في المطبخ فيه ماية ساقعة
راحت المطبخ وانا روحت وراها وهي موطيه علشان تملي الكوباية غصب عني روحت ماسكها من وسطها ولزقت فيها
مريم: ايه ده يا دكتور ؟ ميصحش كده
انا: وراحت قايمة ولفت بوشها روحت زانقها في الحيطة وحشرت زبي اللي كان واقف تحت البنطلون بين وراكها وبقيت عمال اضم نفسي فيها واضغط بزبي على كسها وايدي بتحسس على كل حتة في جسمها
مريم: لا لا يا دكتور .. انت بتعمل ايه .. لا لا كده لا
شفايفي راحت لتحت رقبتها وبقيت عمال ابوس فيها وايدي من تحت نزلت السوستة وطلعت زبي ورشقته تحت كسها ورفعت الچيبة بتاعتها بأيدي ودخلت زبي المولع بين لحم فخادها وتحت كسها … وبقيت عمال اروح بزبي وجسمي وازوق فيها وهي مزنوقة بيني وبين الحيطة
مريم: ااااااه ااااااااه بالرر احة عليا ااااااااااه
نزلت على ركبي وبقيت عمال ابوس في فخادها وفي كسها وهي لابسة الكلوت وايدها عمالة تحسس على شعري وتملس واهاتها ولبونتها وهي بتتأوه ولا كأنها شرموطة ومتمرسة الشرمطة
رفعت رجليها ليها علشان اعرف اتملك من كسها وانا بأيدي الأتنين قطعت الأندر وبقي كسها كله قدامي
رفعت رجليها على كتفي وانا تحت كسها ولساني شغال لحس فيه
ااااااااححححححححح اااحححححححححح
اوووو.ووووووووف اوووووووووووف
قومت وانا ماسك زبي ورفعت رجل واحدة بأيدي وحطيت زبي على كسها بأيدي التانية وبدأت ادوس بزبي لغاية بقى جوا كسها
اااااااااااخ اااااااااااخ جمييييييييييل. جميييييييل اوووووووووي
عمال انيك مريم وهي واقفة ورجليها مرفوعة … شوية روحت رافعها وانا ساندها على الحيطة وبقيت عمال ارفعها لفوق وانزلها على زبي . وهي حضناني من رقبتي وبتنزل بكسها المفتوح على زبي
اخدت مريم وانا شايلها على الأوضة ونزلت بيها على السرير .. ونمت فوق منها وزبي راشق جوا كسها وبقيت عمال اطلع زبي وانزل بيه هبد جوا كسها
اااااااااااه اااااااااه زبك متعة يا دكتور متعة اووووووي
فضلت انيك مريم وامتع زبي بكسها السخن الشهي وبعد ما هريت كسها نيك نامت على بطنها وطلعت فوق منها ورفعتلي وسطها لفوق شوية وحطيت زبي في طيزها اللي كان باين من خرمها انها اتناكت فيها لما شبعت
حطيت زبي على خرم طيزها وايدي ساندة على ضهرها وبقيت بنزل بوسطي وزبي واحدة واحدة وزبي بيغرز وبينزلق فيها لغاية ما بقى كله جواها … وبدات اشيل زبي وارجع ادخله فيها وهي عمالة تقولي نكني اووووووي ااااااااااااه طيزي بتاكلني اوووو ي نكني يا دكتور جامد اااححححححححححح
فضلت طالع نازل بزبي لغاية ما زبي قذف حممه البركانية جواها وبقيت نازل بزبي كله في طيزها وانا دايس بايدي على ضهرها
لغاية ما نزلت اخر قطرة لبن في زبي جوا طيزها
………………….
فات اربع ايام من اخد عفاف الشيكولاتة من الدكتور وليد
عفاف اتصلت ب ملاك وطلبت منه إنه يقابلها الساعة تلاتة بعد العصر في المكان الفلاني
وفعلا ملاك راح قابل عفاف وقالت خد الشيكولاتة دي اهي جات وعايزة منك تاخد مريم اختك بعد بكره وتروح الكافيه اللي فيه الأوتيل بتاعنا .. الساعة 12 بالليل وانا ومدحت هنقابلكم بالصدفة في المكان ده … وسيب الباقي علينا
فات يوم وفي اليوم التاني قبل الميعاد بساعة ونص ملاك قاعد مع مريم في الاوضة بتاعتها
ملاك: بقولك ايه يا مريم انا مضايق ومخنوق جدا ما تيجي نخرج انا وانتي
مريم: وانا كمان مضايقة وحاسة نفسي مخنوقة بس هنخرج نروح فين
ايه رأيك نروح كافيه كذا اللي في الأوتيل كذه، انا بسمع عنة إنه جامد جدا
مريم: اااه ده اللي في الأوتيل اللي صاحب ماما مدير الأوتيل فيه
ملاك: ليا صحابي راحوا قعدوا فيه وعجبهم ايه رأيك
مريم: ملاك بقولك ايه .. انا اكتر واحدة فاهمة دماغك … انت عايزني اروح هناك ليه
ملاك: صدقيني يا مريم مفيش حاجة
مريم: اقولك انا .. انت نفسك ان مدحت يشوفني هناك صح ؟ ونفسك إنه يقعد معانا … ونبقى صحاب .. وبعد كده الصداقة تتطور لعلاقة جنسية … انت المعرص اللي جواك عمره ما هيموت
ملاك: احلفلك بايه ما فكرت في كده
مريم: ماشي يا ملاك حظك اني فعلا مخنوقة ومحتاجة اخرج .. وحتّى لو مدحت طلب ينيكني هقولوا يلا … يعني هي جت عليه
ملاك: يعني موافقة نخرج
مريم: اه موافقة قوم البس خلينا نخرج
……………….
مدحت: كلمتي ملاك وتأكدتي منه انه جاي هو وأخته الأوتيل يا عفاف
عفاف: لسة قافلة معاه حالا وقال انه بيلبس وأخته بتلبس وهيروحوا
مدحت: طب تمام عايزك تتوصي بالوسكي البت دي زي امها خمورجية .. دماغها مصفحة
عفاف: متقلقش انا مرتبة كل حاجة
مدحت: على فكرة الشيكولاتة مش فاضل منها غير تقريبا عشرين
عفاف: نعم .. والباقي راح فين ؟ داحنا مخدناش منها ولا شيكولاتاية
مدحت: انتي غلبانة اوي .. هو انتي متخيلة اني هشتري الكمية دي كلها وارمي في القطعة الواحدة 500 جنيه علشان كل فين وفين لما اشد واحدة لينا
عفاف: مانا بصراحة مكنش داخل دماغي اوي الموضوع ده خصوصا ان الكمية كبيرة .. وكل ما اجي اسألك انسى
مدحت: الشيكولاتة دي انا هبيعها، زي ما بيعت ال 30 هبيع قدهم مليون مرة
عفاف: بعتهم ؟
مدحت: ايوة اتباعوا وكمان ركبوا الطيارة وسافروا … وكمان بعت القطعة الواحدة ب الف جنيه … دي اختراع قنبلة ومحدش عملة في العالم كله وناس كتير تتمني انها تحصل على ربع قطعة منها وخدي بالك الشيكولاتة دي كسم الشبكة بتاعتنا جنبها … بس احنا منقدرش نغير النشاط علشان الناس اللي ساندينا وواقفين في حماهم منخسرهمش.. وغير كده هي دي اللي هتسوق للشيكولاتة
عفاف: طب احنا المفروض نكلم الدكتور نخليه يعملنا 50قطعة كمان
مدحت: لا نخليه يعمل 100 قطعة واستعجليه
عفاف: طيب انا هروح ابص كده اشوف ملاك ومريم جم ولا لا
عفاف راحت ورجعت ل مدحت وقالت ان ملاك ومريم قاعدين على طرابيزة 70
مدحت خليهم قاعدين
………………………..
ملاك: خدي شيكولاتة عارفك بتعشقيها
مريم: ايه ده جبتها منين دي
ملاك: دي شيكولاتة جاية من النمسا واحد صاحبي ادهالي النهاردة
مريم: امممممم طعمها خرافة … جامدة اوي
ملاك: بألف هنا يا حبيبتي
مريم: مفيش واحدة تانية معاك ههههههه
ملاك: لا مفيش هههههه بس ايه رأيك جامدة مش كدة
مريم: اه اوي بصراحة
ملاك: الا صحيح يا مريم هو انتي مفكرتيش تتجوزي تاني
مريم: ليه عندك عريس ليا .. ولا اقولك بلاش تختارلي انت .. لتجبلي عريس رافع ارايل زيك هههههههه
ملاك: هههههههه لا انا ممكن اجبلك حد ينيكك لكني اجبلك عريس لا ههههههه
مريم: قال يعني مش عارفة … بامارة جمال صاحبك
ملاك: ياااااه يا مريم انتي لسة فاكرة
مريم: ههههههه هو جمال صاحبك ده يتنسي … ده اول واحدة ناكني بعدك
وايه بمعرفتك وفي وجودك
ملاك: فاكرة لما كان بينيكك وطلب مني اصورك بتليفونه
مريم: هههههههههههه الحمار كان مديك التليفون من غير ما يدوس على زر التسجيل
ملاك: وانتي بعد ما جمال مشي كنتي خايفة ومرعوبة ليفضحك بالفيديو
مريم: ههههههههههههه دي كانت ايام مسخرة
عفاف: ايه ده مرررريم وانا بقول الأوتيل منور كده ليه
مريم: عفاف ازيك يا حبيبتي
عفاف: تمام انتي عاملة ايه وماما اخبارها
ملاك اسفة معلش .. ازيك يا ملاك
مريم: كلنا تمام.. اتفضلي يا حبيبتي
عفاف: يا مدحت يا مدحت خد تعال
مدحت: ايه ده مريم وملاك سهرانين عندنا في الأوتيل …
ملاك: ازيك يا استاذ مدحت
مدحت: تمام .. خلاص بقى انتوا النهاردة سهرتكم على حسابي
ملاك: ربنا يخليك بس بجد مش هينفع
عفاف: انت بتقول ايه انتوا ضيوفنا النهاردة
ازيك يا مريوم ازيك يا حبيبتي
مريم: تمام والله يا عفاف وانتي اخبارك ايه
مدحت وعفاف كانوا متوصيين اوي بمريم واخوها ونزلوا ليهم الوسكي وقعدوا معاهم اكتر من ساعة .. ولما مريم بقت مظبطة ومية مية … الشيكولاتة عملت مفعولها والوسكي ظبط مذاجها .. مدحت اخد مريم واخوها في غرفة 404 والغرفة كانت متجهزة باحدث الكاميرات التسجيل المخفية في الغرفة
مريم مكنتش سكرانة .. كانت فايقة بس المزاج كان رايق عالاخر والشيكولاتة كانت مخلياها ممحونة على اخر الأخر
الأربعة طلعوا الغرفة .. ومدحت قلع البدلة بتاعته وعفاف قلعت مريم هدومها. وجابت كرسي قعدت عليه ملاك علشان يقعد ويتفرح على أخته وهي بتتناك من مدحت
مريم على السرير وعفاف بتقلعها هدومها ومدحت واقف عريان قدام السرير ماسك زبه وعمال يدعك فيه في انتظار مريم لما تقلع كل هدومها … وملاك قاعد بيراقب في صمت
عفاف قلعت كل هدوم مريم وقلعت هي كمان هدومها ونامت جنبها وشها لوش مريم وايديها بتحسي على كل جسمها
وشفايفهم بتعصر شفايف بعض
ملاك طلع زبه من البنطلون وبيدعك فيه
وهو شايف أخته بين احضان عفاف عريانين ملط شغالين تحسيس وتفعيص في اجسام بعض
مدحت طلع على السرير وفتح رجل مريم ودخل بينهم وهو نايم على بطنه وراح لكسها
وبصباع ايده بقى بيلعب بالراحة في كسها
وعفاف ماسكة بزازها عمالة ترضع فيهم
مدحت فاتح كس مريم بصوابعه ولسانه طالع نازل لحس في كسها ومسك زنبورها بشفايفة وبقي عمال يمص فيه
اااااااااه اااااااااااه .. ااااااااه ياكسي اااااااااااه
ملاك قام وطلع على السرير بعد ما قلع كل هدومه وراح نزل تحت رجل عفاف وبقي بيبوس في رجليها ويمص في صوابع رجليها صباع صباع
وعفاف حاطة وش رجليها التانية على وشة
وبتقولة .. مبسوط يا متناك .. مبسوط يا عرص .. اختك جنبك اهي فاتحة كسها لسيدك مدحت
ملاك طلع بلسانه وبقي بيلحس زي الكلب الوفي رجلين صاحبتة لغاية ما وصل لكسها
مدحت نام جنب مريم وعفاف .. مريم قامت ونزلت لزب مدحت وهي مفلئسة وطلعت لسانها وبقت عمالة تلحس في بيضانه وهي حاطة صباعها جوا كسها وشغالة تنيك في نفسها
لسان مريم طالع نازل على بيضان مدحت وبعدين طلعت بلسانها ببطئ على زبه لغاية ما وصلت للراس.. مسكت زبه ووقفته وفتحت بوقها واخدتها جواه وبقت شغالة تمص الراس وهي بتتأوه وبتمتم
ملاك مقدرش يسيطر على نفسه وهو سامع أخته بتتأوه جنبة وبتمص في زب مدحت وراح قايم وفلئس وراها وبقي عمال يلحس في خرم طيزها وكسها وعفاف قامت وبصباعها بقت عمالة تحركة على خرم طيز ملاك
الحس يا متناك كس اختك … الحس يا خول
وانا هبعبصلك طيزك المتناكة دي اااااححححححححح.. انت شكلك متناك اوي يا ملاك اووووووووف
ملاك بقى عامل زي المرة الشرموطة وبقي شغال يحرك طيزه علشان عفاف تدخل صباعها فيه
عفاف نزلت بين رجليه وهو مفلقس ونامت على ضهرها ومسكت زبه اللي كان متصلب على اخره وبقت عمالة تمص في زبه وصباعها راشق جوا خرم طيزه وشغالة تبعبصه
مريم نامت على بطنها ومدحت راح نايم فوق منها وزبه بين فلقة طيزها وضارب راسه في كسها وبقي عمال يحك زبه في طيزها وفي كسها
اااااااه اااااااه يا مدحت ااااااااااه… جميل جميل اوي يا مدحت اااااااااااااه
مريم رفعت وسطها لفوق شوية علشان مدحت يعرف يدخل زبه في كسها
زب مدحت عارف مكانه .. وبدأ يدخل ويتعمق في كسها
اااااااه اااااااه ااااااااه يا مدحت اااااااااااااااااااااااااااااه
عفاف مفلئسة وبتحرك طيزها لملاك وملاك عيونة مع أخته وزبه على طيز عفاف
عفاف: نكني يا ابن الشرمووووطة … نكني ياخوووول يامتناااااك
ملاك عمال ينيك عفاف وأخته جنب منه بتتناك وبتتاوه تحت مدحت
مريم: اااااه نكني اوووي يا مدحت .. نكني جااامد
مدحت: مانا بنيكك اهو يا شرموطة
مريم: ااااااه يا مدحت. ااااااه مش قادرة.. كسي
مدحت: مالة كسك يا لبوة
مريم: كسي مولع اوي يا مدحت
….. قايد نار
مدحت شال زبه من كس مريم وراح خلاها تمص زبه وملاك راح علشان ينيك مريم
عفاف نامت على ضهرها تحت مريم اللي مفلئسة وبتلحس كسها من تحت ومدحت رفع رجل عفاف وفتحتها ودخل مابينهم وبقي عمال يمشي زبه بين شفرات كسها
وملاك قاعد على ركبة وفاتح طيز أخته مريم وعمال يلحس في خرم طيزها وكسها
بعد ما شبع من لحس طيز أخته وكسها راح واقف ومسكها من جناب طيزها وحط زبه على خرم طيزها وبدأ يضغط بجسمة على زبه اللي بدأ يدخل فيها وعفاف بتلحسلها كسها
اااااااااه ااااااااااه يالهوووووي عالجمال اووووووووف
عفاف قامت من تحت مريم وراحت جابت زجاجة زيت وزب صناعي وغمزت لمدحت
عفاف شدت ملاك وخلته شال زبه من طيز أخته ومدحت دخل بدالة ورشق زبه في طيزها
ملاك فلئس جنب أخته وعفاف جابت زجاجة الزيت وحطت على طيز ملاك ودلقت شوية زيت على ايدها ومسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه … شوية وراحت حاطة الزب الصناعي في طيزه وبدأت تدخل الزب في طيزه وتخرجه ومريم شايفة ومش مصدقة اللي بيحصل في اخوها ومستمتع اوي
عفاف: طيزك واسعة يا منيوك .. ايه ده انت شكلك بتخلي صحابك ينيكوك مش كده اااااااااه
عفاف عمالة تنيك ملاك بالزب الصناعي وبأيدها التانية بتدعك في زبه وملاك بيتأوه زي الشرموطة
عفاف بصت لمدحت وغمزت له وضحكت
علشان كسرت عين ملاك قدام أخته
وفضلوا اكتر من ساعة من الدعك والنيك لغاية ما مدحت جاب لبنة في طيز مريم .. وملاك جاب لبنة في ايد عفاف
بعد ما الليلة خلصت ومريم وملاك روحوا البيت كانت عفاف باعتة الفيديو اللي اتصور ل مريم … وتم تجنيد مريم كمان للشبكة وعرفوا مريم وملاك ان امهم شيري بتطلع شغل لصالح الشبكة
هند: حاضر
انا: فيه كام حالة بره
هند: حالتين غير مدام مريم
انا: طيب تمام خلي مدام مريم تتفضل
مريم: مساء الخير يا وليد
انا: مساء الفل يا مريم .. ايه عاملة ايه
مريم: تمام ..
انا: واخبار ماما ايه كويسة
مريم: اه تمام يا دوك
انا: خير بقى .. بتشتكي من ايه
مريم: ابدا بس بحرقان تحت والدورة عندي مش متظبطة
انا: طيب اتفضلي ورا الستارة واقلعي اللاندر علشان اشوف لو فيه التهابات او لا
لما قومت وقربت من مريم شميت ريحة خمرة طالعة من بوقها
مريم قلعت الأندر وطلعت على السرير وانا لبست الچونتي وروحت كشفت على مريم وملقتش اي التهابات نهائي
انتي زي الفل مفيش اي حاجة
مريم: امال الحرقان اللي عندي ده من ايه
انا: انا مش شايف اي التهابات ممكن تسبب حرقان وعموما هكتبلك على لبوس مهبلي مطهر
مريم: تسلم يا دكتور
انا: ابقي سلميلي على ماما
مريم: يوصل يا دكتور
مريم مشيت وانا كملت كشف لغاية ما جت الساعة 11 وسألت هند فيه حالات تاني بره .. وكان ردها مفيش
هند مشيت وانا قفلت العيادة ونزلت ركبت عربيتي علشان اروح اقابل صاحبي الدكتور فودة في الكافية زي ما كنا متفقين
وانا ماشي بالعربية لمحت مريم واقفة في الطريق وراكنة العربية على جنب
وقفت ورجعت الكام عجلة وسألتها
خير يا مريم في حاجة
مريم: مش عارفة العربية بطلت مني ومش عارفة السبب ايه
انا: طيب قفلي عربيتك وانا هتصل بميكانيكي اعرفة هخليه يقطر العربية بتاعتك ويشوفها محتاجة ايه وتعالي انا اوصلك
مريم: لا مش هينفع اسيب عربيتي خالص
انا: طيب عموما انا هتصلك بالمكانيكي واقعد معاكي لغاية ما يجي ويشوف فيها ايه
طلعت تليفوني واتصلت على الأسطي فتحي الميكانيكي ووصفت له مكان العربية وفضلت واقف مع مريم لغاية ما المكانيكي جه وبص عليها وقال إنه محتاج يخدها الورشة
انا: هتعرفي تسوقي العربية وفتحي قاطرك؟
مريم: لا طبعا انا مجربتش اعمل كده من قبل
انا: طيب اركبي انتي عربيتي وانا هركب عربيتك وتعالي ورانا
فتحي طلع واير من عربيته وربطه بين العربيتين وانا ركبت عربية مريم ومريم ساقت عربيتي وروحنا للورشة
وانا هناك فودة اتصل بيا واعتذرت له وقولت ان عربيتي عطلت وانا عند الميكانيكي
فتحي بص على العربية و قال إنه قدامة مش اقل من تلات ساعات شغل في العربية
انا: طيب بقولك ايه تعالي نروح العيادة نستني فيها ولما الأسطي فتحي يخلص هيتصل عليا وانا هوديكي لغاية عنده
مريم: انا مش عارفة اقولك ايه ولا اشكرك ازاي … بجد انت شخص جميل
انا: انتي اجمل يا مريم … اخدتها وروحنا العيادة
دخلنا العيادة وبعدين دخلت المطبخ عملت كوبايتين قهوة ودخلنا اوضة الكشف وبقيت عمال اتكلم معاها شوية وافتكرت يوم ما كانت شيري مامتها عندي وحكتلي على اللي بيحصل بينها وبين اخوها ومامتها… وجه في بالي اني اتحرش بيها واشوف ردت فعلها ايه …
بدأت اتحرك حولين مريم وبدور على اي فرصة وروحت واقف في البلكونة وهي جوا الأوضة
انا: تصدقي اول مرة في حياتي اقف هنا في البلكونة دي.. الجو هنا جميل جدا .. تعالي نشم شوية هوا نقي
مريم قامت وجت وقفت جنب مني وانا وشي ناحية الشارع .. واحنا واقفين وبنتكلم نزلت ايدي جنبي وشوية شوية بدات المس فخادها
مع الوقت التلامس اصبح تحسيس متعمد ومحسوس وصباعي كان راشق بين فخادها على كسها .. لما لقيتها سايبة نفسها فهمت انها متقبلة اللي بعمله .. وزبي كان منتصب وباين لكنه مكنش ظاهر لأن وشي كان للشارع وزبي متداري في سور البلكونة
وقفت بجانبي وبقيت بخبط زبي وبحكه في فخدها من الجنب
فضلت على كده اكتر من عشر دقايق وبعدين طلبت منها ندخل الاوضة
دخلنا الاوضة ومريم طلبت انها تشرب علشان عطشانة.. قولت ليها ادخلي المطبخ هتلاقي كولمان في المطبخ فيه ماية ساقعة
راحت المطبخ وانا روحت وراها وهي موطيه علشان تملي الكوباية غصب عني روحت ماسكها من وسطها ولزقت فيها
مريم: ايه ده يا دكتور ؟ ميصحش كده
انا: وراحت قايمة ولفت بوشها روحت زانقها في الحيطة وحشرت زبي اللي كان واقف تحت البنطلون بين وراكها وبقيت عمال اضم نفسي فيها واضغط بزبي على كسها وايدي بتحسس على كل حتة في جسمها
مريم: لا لا يا دكتور .. انت بتعمل ايه .. لا لا كده لا
شفايفي راحت لتحت رقبتها وبقيت عمال ابوس فيها وايدي من تحت نزلت السوستة وطلعت زبي ورشقته تحت كسها ورفعت الچيبة بتاعتها بأيدي ودخلت زبي المولع بين لحم فخادها وتحت كسها … وبقيت عمال اروح بزبي وجسمي وازوق فيها وهي مزنوقة بيني وبين الحيطة
مريم: ااااااه ااااااااه بالرر احة عليا ااااااااااه
نزلت على ركبي وبقيت عمال ابوس في فخادها وفي كسها وهي لابسة الكلوت وايدها عمالة تحسس على شعري وتملس واهاتها ولبونتها وهي بتتأوه ولا كأنها شرموطة ومتمرسة الشرمطة
رفعت رجليها ليها علشان اعرف اتملك من كسها وانا بأيدي الأتنين قطعت الأندر وبقي كسها كله قدامي
رفعت رجليها على كتفي وانا تحت كسها ولساني شغال لحس فيه
ااااااااححححححححح اااحححححححححح
اوووو.ووووووووف اوووووووووووف
قومت وانا ماسك زبي ورفعت رجل واحدة بأيدي وحطيت زبي على كسها بأيدي التانية وبدأت ادوس بزبي لغاية بقى جوا كسها
اااااااااااخ اااااااااااخ جمييييييييييل. جميييييييل اوووووووووي
عمال انيك مريم وهي واقفة ورجليها مرفوعة … شوية روحت رافعها وانا ساندها على الحيطة وبقيت عمال ارفعها لفوق وانزلها على زبي . وهي حضناني من رقبتي وبتنزل بكسها المفتوح على زبي
اخدت مريم وانا شايلها على الأوضة ونزلت بيها على السرير .. ونمت فوق منها وزبي راشق جوا كسها وبقيت عمال اطلع زبي وانزل بيه هبد جوا كسها
اااااااااااه اااااااااه زبك متعة يا دكتور متعة اووووووي
فضلت انيك مريم وامتع زبي بكسها السخن الشهي وبعد ما هريت كسها نيك نامت على بطنها وطلعت فوق منها ورفعتلي وسطها لفوق شوية وحطيت زبي في طيزها اللي كان باين من خرمها انها اتناكت فيها لما شبعت
حطيت زبي على خرم طيزها وايدي ساندة على ضهرها وبقيت بنزل بوسطي وزبي واحدة واحدة وزبي بيغرز وبينزلق فيها لغاية ما بقى كله جواها … وبدات اشيل زبي وارجع ادخله فيها وهي عمالة تقولي نكني اووووووي ااااااااااااه طيزي بتاكلني اوووو ي نكني يا دكتور جامد اااححححححححححح
فضلت طالع نازل بزبي لغاية ما زبي قذف حممه البركانية جواها وبقيت نازل بزبي كله في طيزها وانا دايس بايدي على ضهرها
لغاية ما نزلت اخر قطرة لبن في زبي جوا طيزها
………………….
فات اربع ايام من اخد عفاف الشيكولاتة من الدكتور وليد
عفاف اتصلت ب ملاك وطلبت منه إنه يقابلها الساعة تلاتة بعد العصر في المكان الفلاني
وفعلا ملاك راح قابل عفاف وقالت خد الشيكولاتة دي اهي جات وعايزة منك تاخد مريم اختك بعد بكره وتروح الكافيه اللي فيه الأوتيل بتاعنا .. الساعة 12 بالليل وانا ومدحت هنقابلكم بالصدفة في المكان ده … وسيب الباقي علينا
فات يوم وفي اليوم التاني قبل الميعاد بساعة ونص ملاك قاعد مع مريم في الاوضة بتاعتها
ملاك: بقولك ايه يا مريم انا مضايق ومخنوق جدا ما تيجي نخرج انا وانتي
مريم: وانا كمان مضايقة وحاسة نفسي مخنوقة بس هنخرج نروح فين
ايه رأيك نروح كافيه كذا اللي في الأوتيل كذه، انا بسمع عنة إنه جامد جدا
مريم: اااه ده اللي في الأوتيل اللي صاحب ماما مدير الأوتيل فيه
ملاك: ليا صحابي راحوا قعدوا فيه وعجبهم ايه رأيك
مريم: ملاك بقولك ايه .. انا اكتر واحدة فاهمة دماغك … انت عايزني اروح هناك ليه
ملاك: صدقيني يا مريم مفيش حاجة
مريم: اقولك انا .. انت نفسك ان مدحت يشوفني هناك صح ؟ ونفسك إنه يقعد معانا … ونبقى صحاب .. وبعد كده الصداقة تتطور لعلاقة جنسية … انت المعرص اللي جواك عمره ما هيموت
ملاك: احلفلك بايه ما فكرت في كده
مريم: ماشي يا ملاك حظك اني فعلا مخنوقة ومحتاجة اخرج .. وحتّى لو مدحت طلب ينيكني هقولوا يلا … يعني هي جت عليه
ملاك: يعني موافقة نخرج
مريم: اه موافقة قوم البس خلينا نخرج
……………….
مدحت: كلمتي ملاك وتأكدتي منه انه جاي هو وأخته الأوتيل يا عفاف
عفاف: لسة قافلة معاه حالا وقال انه بيلبس وأخته بتلبس وهيروحوا
مدحت: طب تمام عايزك تتوصي بالوسكي البت دي زي امها خمورجية .. دماغها مصفحة
عفاف: متقلقش انا مرتبة كل حاجة
مدحت: على فكرة الشيكولاتة مش فاضل منها غير تقريبا عشرين
عفاف: نعم .. والباقي راح فين ؟ داحنا مخدناش منها ولا شيكولاتاية
مدحت: انتي غلبانة اوي .. هو انتي متخيلة اني هشتري الكمية دي كلها وارمي في القطعة الواحدة 500 جنيه علشان كل فين وفين لما اشد واحدة لينا
عفاف: مانا بصراحة مكنش داخل دماغي اوي الموضوع ده خصوصا ان الكمية كبيرة .. وكل ما اجي اسألك انسى
مدحت: الشيكولاتة دي انا هبيعها، زي ما بيعت ال 30 هبيع قدهم مليون مرة
عفاف: بعتهم ؟
مدحت: ايوة اتباعوا وكمان ركبوا الطيارة وسافروا … وكمان بعت القطعة الواحدة ب الف جنيه … دي اختراع قنبلة ومحدش عملة في العالم كله وناس كتير تتمني انها تحصل على ربع قطعة منها وخدي بالك الشيكولاتة دي كسم الشبكة بتاعتنا جنبها … بس احنا منقدرش نغير النشاط علشان الناس اللي ساندينا وواقفين في حماهم منخسرهمش.. وغير كده هي دي اللي هتسوق للشيكولاتة
عفاف: طب احنا المفروض نكلم الدكتور نخليه يعملنا 50قطعة كمان
مدحت: لا نخليه يعمل 100 قطعة واستعجليه
عفاف: طيب انا هروح ابص كده اشوف ملاك ومريم جم ولا لا
عفاف راحت ورجعت ل مدحت وقالت ان ملاك ومريم قاعدين على طرابيزة 70
مدحت خليهم قاعدين
………………………..
ملاك: خدي شيكولاتة عارفك بتعشقيها
مريم: ايه ده جبتها منين دي
ملاك: دي شيكولاتة جاية من النمسا واحد صاحبي ادهالي النهاردة
مريم: امممممم طعمها خرافة … جامدة اوي
ملاك: بألف هنا يا حبيبتي
مريم: مفيش واحدة تانية معاك ههههههه
ملاك: لا مفيش هههههه بس ايه رأيك جامدة مش كدة
مريم: اه اوي بصراحة
ملاك: الا صحيح يا مريم هو انتي مفكرتيش تتجوزي تاني
مريم: ليه عندك عريس ليا .. ولا اقولك بلاش تختارلي انت .. لتجبلي عريس رافع ارايل زيك هههههههه
ملاك: هههههههه لا انا ممكن اجبلك حد ينيكك لكني اجبلك عريس لا ههههههه
مريم: قال يعني مش عارفة … بامارة جمال صاحبك
ملاك: ياااااه يا مريم انتي لسة فاكرة
مريم: ههههههه هو جمال صاحبك ده يتنسي … ده اول واحدة ناكني بعدك
وايه بمعرفتك وفي وجودك
ملاك: فاكرة لما كان بينيكك وطلب مني اصورك بتليفونه
مريم: هههههههههههه الحمار كان مديك التليفون من غير ما يدوس على زر التسجيل
ملاك: وانتي بعد ما جمال مشي كنتي خايفة ومرعوبة ليفضحك بالفيديو
مريم: ههههههههههههه دي كانت ايام مسخرة
عفاف: ايه ده مرررريم وانا بقول الأوتيل منور كده ليه
مريم: عفاف ازيك يا حبيبتي
عفاف: تمام انتي عاملة ايه وماما اخبارها
ملاك اسفة معلش .. ازيك يا ملاك
مريم: كلنا تمام.. اتفضلي يا حبيبتي
عفاف: يا مدحت يا مدحت خد تعال
مدحت: ايه ده مريم وملاك سهرانين عندنا في الأوتيل …
ملاك: ازيك يا استاذ مدحت
مدحت: تمام .. خلاص بقى انتوا النهاردة سهرتكم على حسابي
ملاك: ربنا يخليك بس بجد مش هينفع
عفاف: انت بتقول ايه انتوا ضيوفنا النهاردة
ازيك يا مريوم ازيك يا حبيبتي
مريم: تمام والله يا عفاف وانتي اخبارك ايه
مدحت وعفاف كانوا متوصيين اوي بمريم واخوها ونزلوا ليهم الوسكي وقعدوا معاهم اكتر من ساعة .. ولما مريم بقت مظبطة ومية مية … الشيكولاتة عملت مفعولها والوسكي ظبط مذاجها .. مدحت اخد مريم واخوها في غرفة 404 والغرفة كانت متجهزة باحدث الكاميرات التسجيل المخفية في الغرفة
مريم مكنتش سكرانة .. كانت فايقة بس المزاج كان رايق عالاخر والشيكولاتة كانت مخلياها ممحونة على اخر الأخر
الأربعة طلعوا الغرفة .. ومدحت قلع البدلة بتاعته وعفاف قلعت مريم هدومها. وجابت كرسي قعدت عليه ملاك علشان يقعد ويتفرح على أخته وهي بتتناك من مدحت
مريم على السرير وعفاف بتقلعها هدومها ومدحت واقف عريان قدام السرير ماسك زبه وعمال يدعك فيه في انتظار مريم لما تقلع كل هدومها … وملاك قاعد بيراقب في صمت
عفاف قلعت كل هدوم مريم وقلعت هي كمان هدومها ونامت جنبها وشها لوش مريم وايديها بتحسي على كل جسمها
وشفايفهم بتعصر شفايف بعض
ملاك طلع زبه من البنطلون وبيدعك فيه
وهو شايف أخته بين احضان عفاف عريانين ملط شغالين تحسيس وتفعيص في اجسام بعض
مدحت طلع على السرير وفتح رجل مريم ودخل بينهم وهو نايم على بطنه وراح لكسها
وبصباع ايده بقى بيلعب بالراحة في كسها
وعفاف ماسكة بزازها عمالة ترضع فيهم
مدحت فاتح كس مريم بصوابعه ولسانه طالع نازل لحس في كسها ومسك زنبورها بشفايفة وبقي عمال يمص فيه
اااااااااه اااااااااااه .. ااااااااه ياكسي اااااااااااه
ملاك قام وطلع على السرير بعد ما قلع كل هدومه وراح نزل تحت رجل عفاف وبقي بيبوس في رجليها ويمص في صوابع رجليها صباع صباع
وعفاف حاطة وش رجليها التانية على وشة
وبتقولة .. مبسوط يا متناك .. مبسوط يا عرص .. اختك جنبك اهي فاتحة كسها لسيدك مدحت
ملاك طلع بلسانه وبقي بيلحس زي الكلب الوفي رجلين صاحبتة لغاية ما وصل لكسها
مدحت نام جنب مريم وعفاف .. مريم قامت ونزلت لزب مدحت وهي مفلئسة وطلعت لسانها وبقت عمالة تلحس في بيضانه وهي حاطة صباعها جوا كسها وشغالة تنيك في نفسها
لسان مريم طالع نازل على بيضان مدحت وبعدين طلعت بلسانها ببطئ على زبه لغاية ما وصلت للراس.. مسكت زبه ووقفته وفتحت بوقها واخدتها جواه وبقت شغالة تمص الراس وهي بتتأوه وبتمتم
ملاك مقدرش يسيطر على نفسه وهو سامع أخته بتتأوه جنبة وبتمص في زب مدحت وراح قايم وفلئس وراها وبقي عمال يلحس في خرم طيزها وكسها وعفاف قامت وبصباعها بقت عمالة تحركة على خرم طيز ملاك
الحس يا متناك كس اختك … الحس يا خول
وانا هبعبصلك طيزك المتناكة دي اااااححححححححح.. انت شكلك متناك اوي يا ملاك اووووووووف
ملاك بقى عامل زي المرة الشرموطة وبقي شغال يحرك طيزه علشان عفاف تدخل صباعها فيه
عفاف نزلت بين رجليه وهو مفلقس ونامت على ضهرها ومسكت زبه اللي كان متصلب على اخره وبقت عمالة تمص في زبه وصباعها راشق جوا خرم طيزه وشغالة تبعبصه
مريم نامت على بطنها ومدحت راح نايم فوق منها وزبه بين فلقة طيزها وضارب راسه في كسها وبقي عمال يحك زبه في طيزها وفي كسها
اااااااه اااااااه يا مدحت ااااااااااه… جميل جميل اوي يا مدحت اااااااااااااه
مريم رفعت وسطها لفوق شوية علشان مدحت يعرف يدخل زبه في كسها
زب مدحت عارف مكانه .. وبدأ يدخل ويتعمق في كسها
اااااااه اااااااه ااااااااه يا مدحت اااااااااااااااااااااااااااااه
عفاف مفلئسة وبتحرك طيزها لملاك وملاك عيونة مع أخته وزبه على طيز عفاف
عفاف: نكني يا ابن الشرمووووطة … نكني ياخوووول يامتناااااك
ملاك عمال ينيك عفاف وأخته جنب منه بتتناك وبتتاوه تحت مدحت
مريم: اااااه نكني اوووي يا مدحت .. نكني جااامد
مدحت: مانا بنيكك اهو يا شرموطة
مريم: ااااااه يا مدحت. ااااااه مش قادرة.. كسي
مدحت: مالة كسك يا لبوة
مريم: كسي مولع اوي يا مدحت
….. قايد نار
مدحت شال زبه من كس مريم وراح خلاها تمص زبه وملاك راح علشان ينيك مريم
عفاف نامت على ضهرها تحت مريم اللي مفلئسة وبتلحس كسها من تحت ومدحت رفع رجل عفاف وفتحتها ودخل مابينهم وبقي عمال يمشي زبه بين شفرات كسها
وملاك قاعد على ركبة وفاتح طيز أخته مريم وعمال يلحس في خرم طيزها وكسها
بعد ما شبع من لحس طيز أخته وكسها راح واقف ومسكها من جناب طيزها وحط زبه على خرم طيزها وبدأ يضغط بجسمة على زبه اللي بدأ يدخل فيها وعفاف بتلحسلها كسها
اااااااااه ااااااااااه يالهوووووي عالجمال اووووووووف
عفاف قامت من تحت مريم وراحت جابت زجاجة زيت وزب صناعي وغمزت لمدحت
عفاف شدت ملاك وخلته شال زبه من طيز أخته ومدحت دخل بدالة ورشق زبه في طيزها
ملاك فلئس جنب أخته وعفاف جابت زجاجة الزيت وحطت على طيز ملاك ودلقت شوية زيت على ايدها ومسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه … شوية وراحت حاطة الزب الصناعي في طيزه وبدأت تدخل الزب في طيزه وتخرجه ومريم شايفة ومش مصدقة اللي بيحصل في اخوها ومستمتع اوي
عفاف: طيزك واسعة يا منيوك .. ايه ده انت شكلك بتخلي صحابك ينيكوك مش كده اااااااااه
عفاف عمالة تنيك ملاك بالزب الصناعي وبأيدها التانية بتدعك في زبه وملاك بيتأوه زي الشرموطة
عفاف بصت لمدحت وغمزت له وضحكت
علشان كسرت عين ملاك قدام أخته
وفضلوا اكتر من ساعة من الدعك والنيك لغاية ما مدحت جاب لبنة في طيز مريم .. وملاك جاب لبنة في ايد عفاف
بعد ما الليلة خلصت ومريم وملاك روحوا البيت كانت عفاف باعتة الفيديو اللي اتصور ل مريم … وتم تجنيد مريم كمان للشبكة وعرفوا مريم وملاك ان امهم شيري بتطلع شغل لصالح الشبكة
Re: الشيكولاتة العجيبة قصه سكس نار طويله
مرت الشهور والشبكة كبرت وتفرعت وتم استقطاب بنات كتيرة للشبكة بفضل الشيكولاتة الجنسية وعملت ثروة هائلة في ظرف سنة واحدة واصبحت الشيكولاتة الجنسية حديث كل من حالفة الحظ وحصل عليها
تم استقطاب اميرة والشلة اللي معاها بنفس الطريقة اللي شدوا بيها مريم مع اختلاف الخطط ..
وتم تجنيد ايضا مريم وامها وكان فيه محاولات لضم هند وحنان لكني وقفت ليهم
ومنعت ان ده يحصل وهددت مدحت وعفاف ان اي محاولة لضم اي واحدة من اهل بيتي او من اللي شغالين معايا اني هنسحب من العمل معاهم وهتوقف عن صنع الشيكولاتة
فات سنتين ولاء حست ان عفاف ومدحت
بدأو يبعدوها عنهم وانها اصبحت غير مرغوب فيها ومبقاش مدحت بيتصل بيها في شغل او حتى يقولها ليكي نسبة
وشكت ان فيه حاجة حصلت من وراها
لغاية ما في يوم بالصدفة البحتة كانت رايحة الأوتيل علشان تزور اصدقائها اللي كانت شغالة معاهم وهي داخلة الأوتيل شافت اميرة وابتسام نازلين من عربية ملاكي دفع رباعي ونزل من العربية كمان مدحت ورجل خليجي
ولاء استخبت علشان مدحت ميشفهاش واستنت لما دخلوا الأوتيل ورجعت بسرعة في اليوم ده من غير ما تدخل الأوتيل
وعرفت انهم نجحوا في اللي كانوا عايزين يعملوه. ومن وراها
ولاء جن جنونها وحست بطعم خيانة عفاف ومدحت ليها وكان طعم الخيانة صعب تحمله
وفضلت طول الليل تلف في الشقة وهي بتشتم في عفاف وفي ولاء ومقدرتش تستني للصبح نزلت من شقتها وركبت عربيتها وطلعت على شقتها المقفولة اللي شايلة فيها الأوراق والفلاشة وراحت جابتهم ورجعت .. وبدأت تفكر المفروض هي هتعمل ايه … لغاية ما فكرت انها تروح ل مدام مرام مرات جلال بيه صاحب الأوتيل وتحكي ليهم عن اللي بيدور في الأوتيل وعن الفيديوهات المتسجلة ليها ول جلال بيه وعن شغل التخليصات والمجاملات اللي بتحصل على حساب وسمعة الأوتيل
لكنها قررت ان تكون دي اخر خطوة تلجأ ليها …
ولاء فكرت ان اول حاجة لازم تحصل على شيكولاتة من اللي معايا علشان يكون تحت ايديها اثبات قوي لكلامها لانها هتكشف كل الاوراق قدام جلال بيه
وفعلا ولاء اتصلت بيا وطلبت تقابلني في شقتها بحجة انها متوحشاني وعايزة تبات ليلة معايا
وفعلا روحت ل ولاء في شقتها وبعد ما سهرت معاها سهرة حمره قدرت تعرف مني كل التفاصيل اللي بيني وبين مدحت وطلبت مني اجبلها كام قطعة شيكولاتة وانها هتعدي تاخدهم مني .. وقالت ان الشيكولاتة دي هتكون خدمة لبعض الأصدقاء اللي بيشتكوا من برود زوجاتهم
وفعلا تاني يوم ولاء عدت عليا في العيادة واديتها خمس قطع هدية
ولاء عملت اتصالاتها مع البنات اللي لسة شغالين مع مدحت وعفاف وقدرت تخليهم يصورو مدحت صوت وصورة وهو بيتفق مع بعض الخلايجة على صفقة شيكولاتة بسعر القطعة الواحدة 1000 جنيه وجابت ورق يثبت ان استضاف ناس في الأوتيل وعمل حفلات على حساب الأوتيل بقيمة مليون وربع في خلال سنة
مش بس كده دي ولاء قعدت مع اميرة وسيدة وابتسام وواجهتهم باللي تعرفة
واميرة بكت وقالت انها مش راضية باللي حصل لكنة ماسك عليها وعلى البنات اللي معاها فيديوهات تفضحهم وولاء وعدتهم بالأنتقام القريب جدا من مدحت ومن عفاف
بشرط انهم يساعدوها
بعد عشرين يوم من جمع المعلومات والأدلة اللي تودي مدحت وعفاف في ستين داهية
ولاء اخدت نسخة من الفيديوهات واخدة قطعتين من الشيكولاتة وراحت ل مدام مرام وحكت ليها كل اللي بيحصل في الأوتيل من جعل الأوتيل مكان مشبوه لممارسة الرذيلة وتشغيل البنات اللي فيه في الدعارة بعد تسجيل ليهم فيديوهات وهما بيمارسوا الجنس بعد اعطائهم الشيكولاتة الجنسية
مدام مرام وعدت ولاء انها هتساعدها بشرط حذف الفيديو الخاص بيها مع مدحت .. وحذف الفيديو بتاع جلال بيه بعد ما تخليه يشوف الفيديو
ولاء وافقت بالفعل وحذفت الفيديو بتاع مدام مرام قدامها ومدام مرام اتصلت بجوزها جلال بيه اللي قالها إنه في مكتبة اللي في التجمع الخامس
ولاء ومرام ركبوا عربية مدام مرام والسواق طلع بيهم على مكتب جلال بيه
وفي نفس اللحظة كانت اميرة عاملة حساب وهمي على الفيس وبعتت كل الفضايح ل اكبر الصفحات علشان تضمن ان جلال بيه ميدريش على اللي بيحصل في الأوتيل
بعد تلات ساعات اجتماع بين مرام وبين جلال زوجها وبين ولاء ولأنه عرف من بعض الاصدقاء على التسريبات اللي على النت … كان جلال بيه اتصل ب مدير الأمن وبلغ عن مدحت وعن عفاف … وعن الدكتور وليد
مفيش ساعتين وكان صادر قرار بالقبض على مدحت .. وعلى عفاف .. وعلى الدكتور وليد .. وعلى بعض الشخصيات المهمة جدا في البلد … وفيه ناس منهم استطاعت الهروب لخارج البلاد.
تم منع الدكتور من ممارسة عملة وحذفه من نقابة الأطباء .. غير الفضيحة والسمعة اللي اخدها والحبس عشر اعوام
تم حبس مدحت وعفاف خمسة عشر عام مع النفاذ وحبس شخصيات مدد تتراوح من خمس اعوام ل سبعة وعزلهم من مناصبهم
اميرة وابتسام وسيدة باعوا المحل واشتروا محل اكبر في مكان تاني بعيد
ولاء انتقلت للعيش في الفيلا بتاعتها وباعت المحل وفتحت اتيليه بردو في مكان بعيد محدش يعرفها فيه
شيري كانت راجعة من سهرة وشاربة ومتنيلة بستين نيلة عملت حادثة ماتت فيها
وملاك لسة بيدور على واحدة شرموطة يتجوزها علشان يمارس ميولة … ومريم اتجوزت رياض اللي كان بيحبها وعلمها السواقة واخدها وسافر بيها لبنان
انتهت
تم استقطاب اميرة والشلة اللي معاها بنفس الطريقة اللي شدوا بيها مريم مع اختلاف الخطط ..
وتم تجنيد ايضا مريم وامها وكان فيه محاولات لضم هند وحنان لكني وقفت ليهم
ومنعت ان ده يحصل وهددت مدحت وعفاف ان اي محاولة لضم اي واحدة من اهل بيتي او من اللي شغالين معايا اني هنسحب من العمل معاهم وهتوقف عن صنع الشيكولاتة
فات سنتين ولاء حست ان عفاف ومدحت
بدأو يبعدوها عنهم وانها اصبحت غير مرغوب فيها ومبقاش مدحت بيتصل بيها في شغل او حتى يقولها ليكي نسبة
وشكت ان فيه حاجة حصلت من وراها
لغاية ما في يوم بالصدفة البحتة كانت رايحة الأوتيل علشان تزور اصدقائها اللي كانت شغالة معاهم وهي داخلة الأوتيل شافت اميرة وابتسام نازلين من عربية ملاكي دفع رباعي ونزل من العربية كمان مدحت ورجل خليجي
ولاء استخبت علشان مدحت ميشفهاش واستنت لما دخلوا الأوتيل ورجعت بسرعة في اليوم ده من غير ما تدخل الأوتيل
وعرفت انهم نجحوا في اللي كانوا عايزين يعملوه. ومن وراها
ولاء جن جنونها وحست بطعم خيانة عفاف ومدحت ليها وكان طعم الخيانة صعب تحمله
وفضلت طول الليل تلف في الشقة وهي بتشتم في عفاف وفي ولاء ومقدرتش تستني للصبح نزلت من شقتها وركبت عربيتها وطلعت على شقتها المقفولة اللي شايلة فيها الأوراق والفلاشة وراحت جابتهم ورجعت .. وبدأت تفكر المفروض هي هتعمل ايه … لغاية ما فكرت انها تروح ل مدام مرام مرات جلال بيه صاحب الأوتيل وتحكي ليهم عن اللي بيدور في الأوتيل وعن الفيديوهات المتسجلة ليها ول جلال بيه وعن شغل التخليصات والمجاملات اللي بتحصل على حساب وسمعة الأوتيل
لكنها قررت ان تكون دي اخر خطوة تلجأ ليها …
ولاء فكرت ان اول حاجة لازم تحصل على شيكولاتة من اللي معايا علشان يكون تحت ايديها اثبات قوي لكلامها لانها هتكشف كل الاوراق قدام جلال بيه
وفعلا ولاء اتصلت بيا وطلبت تقابلني في شقتها بحجة انها متوحشاني وعايزة تبات ليلة معايا
وفعلا روحت ل ولاء في شقتها وبعد ما سهرت معاها سهرة حمره قدرت تعرف مني كل التفاصيل اللي بيني وبين مدحت وطلبت مني اجبلها كام قطعة شيكولاتة وانها هتعدي تاخدهم مني .. وقالت ان الشيكولاتة دي هتكون خدمة لبعض الأصدقاء اللي بيشتكوا من برود زوجاتهم
وفعلا تاني يوم ولاء عدت عليا في العيادة واديتها خمس قطع هدية
ولاء عملت اتصالاتها مع البنات اللي لسة شغالين مع مدحت وعفاف وقدرت تخليهم يصورو مدحت صوت وصورة وهو بيتفق مع بعض الخلايجة على صفقة شيكولاتة بسعر القطعة الواحدة 1000 جنيه وجابت ورق يثبت ان استضاف ناس في الأوتيل وعمل حفلات على حساب الأوتيل بقيمة مليون وربع في خلال سنة
مش بس كده دي ولاء قعدت مع اميرة وسيدة وابتسام وواجهتهم باللي تعرفة
واميرة بكت وقالت انها مش راضية باللي حصل لكنة ماسك عليها وعلى البنات اللي معاها فيديوهات تفضحهم وولاء وعدتهم بالأنتقام القريب جدا من مدحت ومن عفاف
بشرط انهم يساعدوها
بعد عشرين يوم من جمع المعلومات والأدلة اللي تودي مدحت وعفاف في ستين داهية
ولاء اخدت نسخة من الفيديوهات واخدة قطعتين من الشيكولاتة وراحت ل مدام مرام وحكت ليها كل اللي بيحصل في الأوتيل من جعل الأوتيل مكان مشبوه لممارسة الرذيلة وتشغيل البنات اللي فيه في الدعارة بعد تسجيل ليهم فيديوهات وهما بيمارسوا الجنس بعد اعطائهم الشيكولاتة الجنسية
مدام مرام وعدت ولاء انها هتساعدها بشرط حذف الفيديو الخاص بيها مع مدحت .. وحذف الفيديو بتاع جلال بيه بعد ما تخليه يشوف الفيديو
ولاء وافقت بالفعل وحذفت الفيديو بتاع مدام مرام قدامها ومدام مرام اتصلت بجوزها جلال بيه اللي قالها إنه في مكتبة اللي في التجمع الخامس
ولاء ومرام ركبوا عربية مدام مرام والسواق طلع بيهم على مكتب جلال بيه
وفي نفس اللحظة كانت اميرة عاملة حساب وهمي على الفيس وبعتت كل الفضايح ل اكبر الصفحات علشان تضمن ان جلال بيه ميدريش على اللي بيحصل في الأوتيل
بعد تلات ساعات اجتماع بين مرام وبين جلال زوجها وبين ولاء ولأنه عرف من بعض الاصدقاء على التسريبات اللي على النت … كان جلال بيه اتصل ب مدير الأمن وبلغ عن مدحت وعن عفاف … وعن الدكتور وليد
مفيش ساعتين وكان صادر قرار بالقبض على مدحت .. وعلى عفاف .. وعلى الدكتور وليد .. وعلى بعض الشخصيات المهمة جدا في البلد … وفيه ناس منهم استطاعت الهروب لخارج البلاد.
تم منع الدكتور من ممارسة عملة وحذفه من نقابة الأطباء .. غير الفضيحة والسمعة اللي اخدها والحبس عشر اعوام
تم حبس مدحت وعفاف خمسة عشر عام مع النفاذ وحبس شخصيات مدد تتراوح من خمس اعوام ل سبعة وعزلهم من مناصبهم
اميرة وابتسام وسيدة باعوا المحل واشتروا محل اكبر في مكان تاني بعيد
ولاء انتقلت للعيش في الفيلا بتاعتها وباعت المحل وفتحت اتيليه بردو في مكان بعيد محدش يعرفها فيه
شيري كانت راجعة من سهرة وشاربة ومتنيلة بستين نيلة عملت حادثة ماتت فيها
وملاك لسة بيدور على واحدة شرموطة يتجوزها علشان يمارس ميولة … ومريم اتجوزت رياض اللي كان بيحبها وعلمها السواقة واخدها وسافر بيها لبنان
انتهت
-
- المواضيع المُتشابهه
- ردود
- مشاهدات
- آخر مشاركة
-
- 5 ردود
- 218 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة احمد زيدان
-
- 1 ردود
- 54 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة ياسمين
-
- 1 ردود
- 63 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة ياسمين
-
- 9 ردود
- 75 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة نسوانجى
-
- 3 ردود
- 37 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة نسوانجى
-
- 8 ردود
- 45 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة نسوانجى
-
- 6 ردود
- 298 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة شاغل الفتيات
-
- 0 ردود
- 140 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة احمد زيدان
-
- 0 ردود
- 188 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة رغبة ملتهبه
-
- 0 ردود
- 126 مشاهدات
-
آخر مشاركة بواسطة رغبة ملتهبه