لنبدأ معا معرفة المجهول للكثير
كيف تفهموا ما اعيشه و تصدقوا ما رأيته.. اغلبكم لا يعرف عن حياة الكثير من الآخرين.. طريقة الحياه. التقاليد.. السلوك.. القيم و العادات في مناطق محدده تنتظرون إليها من باب الشفقه ولا تدروا حقيقة الحياة فيها..
الظرف القائم الذي كان سبب في كل ذلك.. مجتمع داخل مجتمع من قديم الزمان.. ولكن هل تخيلتم لحظة ان هؤلاء لن يستطيعوا الحياه بشكل طبيعي.. هل التعايش مع الظرف أصبح غني بأمور ممتعة و صعب أن يتخلوا عنها.. انها حياتهم.. وحياتي انا ايضا...
قصة الحي العشوائي في مدينه تمتليء بالضوضاء.. هل تريد أيها المشتاق لمعرفة التفاصيل.. استرخي و أشعل سيجارتك المستورده و الي جانبك قارورة النبيذ او الويسكي الفاخر للتعرف علينا... نعم ترانا في الشارع و لكن لا ترى ما داخلنا. ولا احد يعلم الكثير.. كما كنت انا صغير لا أفهم معنى ما أراه..
صديقي من الحي المتوسط و الفاخر سوف اخلع ليك ملابسنا لتستمتع لعلك تعلم انا لنا في الحياة متعة كبيره.. ستدخل معي بخيالك أماكن قد تتسخ ملابسك و حذائك من المشي فيها.. استعد
____________
المكان : منطقه عشوائيه في مدينة كبيره عربيه
الزمان : في منتصف التسعينات
الابطال : سكان فقراء و لكن مع الجنس و المخدرات و الممنوعات سعداء
______ الحي العشوائي _______
أبطال القصه ( الأهم)
انا : نوسه 18 سنه... شغاله في تنضيف البيوت
الأم : سعديه 38 سنه.... حفافه للنسوان ( زي الكوافير)
الاب : عطوه 48 سنه... عاطل و مصاب بالعمى.. متسول
اخت : زنوبه 20 سنه...شغاله في بيوت للضافه
الأخ : سيد 15 سنه.... صبي في مغسله
اخت : قدريه 16.. بتساعد امي في شغلها برا البيت او زنوبه
باقي الشخصيات سنعرفها في الأحداث
___________________________________ ____
××× الحقيقه بداية القصه في حد ذاته كان امر طبيعي لي و لكن هو امر غير طبيعي للاخرين.. ولكن الغير طبيعي لي هو ما صدمت به.....
انا اعيش مع عيلتي في منطقه عشوائيه في مسكن قديم يسكن فيه كتير من العائلات زيينا.. كل دور فيه مطرحين و الحمام بينهم مشترك بين الطرقه بينهم على طلعة السلم. مطرح يمين و مطرح شمال و الحمام البلدي بالباب المتهالك في النص بقعدة الحمام البلدي و خرطوم المايه..
المطرح عبارة عن أوضة كبيره و جزء صغير جانبي فيه أدوات الاكل و باجور الجاز... و طبعا شيشة ابويا..
الاوضه مقسومه بحبل و معمول عليه ستاره قديمة بيضه..
جزء فيه سرير خشبي قديم لأمي و ابويا.. و الجزء التاني فرش على مرتبه كبيره ليا انا و قدريه و زنوبه.. وفرش في قصادنا لسيد اخويا....
المطرح اللي معانا في الدور فيه محمود ومراته سماح عندهم فرشة خضار في الشارع
تبدأ الحكايه من الشارع الترابي و احنا صغيرين.. شارع لا يوجد فيه الا البلطجية و تجار المخدرات و الخرابات اللي كانت بيوت قديمه وسقطت من تأثير الزمان..
الخرابه هي مكان لممارسة الجنس بين الشباب و البنات اللي بتمارس الجنس مقابل بعض النقود البسيطه.. و ممارسه الجنس الشاذ و شرب المخدرات و تقاسم الحصص بين الحراميه..
وانا صغيره افتكر اول مره اروح الخرابه مع زنوبه و معانا حماده و لطفي كانوا اكبر مننا و رحنا انا وهي الخرابه نلعب عريس و عروسه علشان ناخد فلوس نشتري حلويات من دكان عم عبده ...
كانت زنوبه اكبر مني ولكن جسمي انا فاير عنها. صدري كبير بالنسبه لسني ودا كان كل العيال في الحته بيقولوه في وشي. لكن زنوبه أطول و طيزها اكبر.. وكانت دايما بتروح الخرابه من ورايا وتقولي هرجع علطول.. وانا بلعب في الشارع مع البنات و العيال..
اول مره رحنا كنت خايفه من التجربه الأولى ولكن زنوبه فضلت تزن على ودني لغاية ما رحت.. هناك ورا السور المكسور اوضه لها نص سقف و باب مكسور.. والزباله خلف السور.. البيت الخرابه كان في منطقه بعيده عن الشارع.
دخلت انا و زنوبه و حماده ولطفي فضل برا عند السور يراقب الطريق و يمنع اي حد يدخل و يحذرنا....
حماده رد الباب اللي نصه مش موجود.. انا وقفت في جنب اتفرج ايه اللي بيحصل في الخرابه..
دخل حماده على زنوبه.. و زنقها في جنب و رفع الجلابية بتاعتها و طيزها بانت قدامه.. قلع البنطلون القماش القديم بتاعه و ظهر زبه.. حوليه شعر خفيف.. بدأ يحط ايده في بوقه يبلها و يتف على طيز زنوبه اللي وطت جسمها وظهر شعر طيزها.. رفع جلابيه زنوبه وظهر بزازها الصغيره.. حط زبه بين اطيازها من غير ما يدخل. ومد ايده يمسك بزازها..
زنوبه : براحه يا حماده زبك بيوجع قوي.. اااااه..
حماده : بس يا متناكة صوتك هيفضحنا.. اومال لو دخلته في طيزك..
زنوبه : اهو يا اخويا هوطي صوتي. بس نيك براحه.. واوعى يدخل في كسي.. اااااه
انا بتابع و اشوف ايه اللي بيحصل دا.. مش فاهمه معناه لكن نفسي اجربه.. نفسي احس زي زنوبه..
شويه و لقيته بيقول آآآآآآه ااااه.. و قام مخرج زبه فوق طيزها ونزل حاجه بيضه وهو بيحرك ايده على زبه. انا قلت ايه دا. هو بيفك زنقه ولا ايه.. بس ايه الأبيض دا..
زنوبه لفت ايدها ومسحت اللي نزل و مسحته في الحيطه و نزلت الجلابية و وقفت و هو بيرفع البنطلون..
زنوبه : هات الفلوس
حماده : اصبري يا متناكة يا بنت المتناكة.. مستعجله علل ايه يا شرموطه. هو انا ضحكت عليكي قبل كدا. وبعدين ابقى نضفي نفسك كدا واغسلي طيزك.. ما تخلي الشرموطه امك تنضف الشعر دا يا بت..
زنوبه : هو انا اقدر اقولها.. قلتلها مره وهي بتنضف زبونه.. صرخت في وشي.. قالت لما تبقى تتجوزي يا علقه ولا عايزه تمشي في البطال..
حماده : طب خدي يا بت.. انتي جدعة وتستاهلي
زنوبه : اتنين جنيه بس يا حماده. طب خليهم تلاته.
حماده : هتاخديهم ولا اخدهم و تشربي من المصرف..
زنوبه : لا خلاص.. حلوين يا اخويا.. روح انده لصاحبك علشان نمشي.. مالك يا بت يا نوسه.. خايفه من ايه. مش قلتلك اللعبه سهله..
انا : لا انا عايزه اروح. ومش عايزه العب.. دا مش لعب. دا قلة ادب و شغل بطال..
زنوبه : يا بت دا كلها دقيقين و هتاخدي اتنين جنيه. هو هيعمل فيكي ايه يا بت.. روح يا حماده انده لطفي ..
وقفت في ركن الاوضه واختي زنوبه جت تمسك ايدي وتقولي يا بت متخافيش دا هيجب لبنه و تمشي.
دخل لطفي .. كان شكله حلو بس لبسه زي حالاتنا مقطع. لبس الشغل. شغال صبي ميكانيكي.
زنوبه : تعال يا لطفي .. مش نفسك في نوسه من زمان.. اهي. بس قدرها بقا.. وضحكت.... يلا يا نوسه. متخافيش لطفي جدع وحنين مش زي الواد التاني..
انا بدأت اهدي و الخوف راح مني.. صحيح لطفي حنين.. مسك ايدي وبدأ ياخدني في حضنه وأيده تحسس على جسمي.. بدأت ادوخ و هو مسك بزازي من فوق الجلابية وبدأ يعصر فيهم.. حط ايده من فتحة صدر الجلابية و ايده لمست بزازي... حط شفافيه على شفايفي و يبوس فيا قوي.. طلع بز من بزازي و نزل يلحس فيه و يمص حلمة بزي.. افتكرت اللي كنت بشوفه بالليل بين امي و ابويا. و امي و محمود جارنا.. عرفت يعني ايه جنس..
ايده رفعت الجلابية و وصلت الكلوت بتاعي القديم المقطع بدأ يدعك كسي من فوق الكلوت ويمص بزازي.. انا مغمضه عيني و عايشه في حلم جميل لف جسمي و رفع الجلابية و نزل البنطلون بتاعه بعد ما زنوبه قالته اخلص اتاخرنا..
ايدي ماسكة في الكلوت وأيده بتشد. نجح انه ينزل الكلوت ويشوف كسي وطيزي و الشعر الخفيف عليهم..
وشي لجدار الاوضه وطيزي مفتوحه قدام لطفي اللي هينزل لبنه من زبه بعد ما يدعك زبه في طيزي و كسي وافخادي..
اوووف زبه لمس طيزي ودخل بين افخادي.. رفيع لكن سخن يخلي جسمي يرتعش.. بدأ يدعك كسي بزبه.. و خرم طيزي و بدا يتحرك بسرعه و انا حسيت اني بنزل مايه من كسي.. اااااه احساس حلو كنت محرمه منه.. اااااه بدأت اقول ااااه.. ااااه و زنوبه تضحك وتقرصني في طيزي..
زنوبه: عرفتي انه حلو يا بت.. علشان تسمعي كلامي بعد كدا
بدأ لطفي يلزق فيا و زبه فوق طيزي و مسك بزازي من تحت الجلابية.. بدأ يدعك زبه جامد
انا : اااااه انا هعمل مايه على روحي يا زنوبه.. خليه يبعد
زنوبه : يخيبك.. اعملي يا بت دي مش مايه.. اعملي و ملكيش دعوه.. وانت كمان خلص يا لطفي هاتهم بقا كفايه
لطفي : هجيب اهو.. ااااااه ااااه ااااه
انا ارتعشت وانا فاهمه اني هعمل مايه و حسيت بلبن لطفي على طيزي.. اااااه. ايه الرعشه دي. اول مره احس بيها..
زنوبه مسحت اللبن و مسحته في الحيطه و رفعت الكلوت و نزلت الجلابية. انا مش قادره ارفع ضهري.. وقفت و مكسوفه من الاتنين..
لطفي : خدي يا بت.. مش خساره فيكي..
اداني تلاته جنيه.. فرحت بيهم قوي.. و حطيتهم في صدري..
لطفي طلع يامن الطريق و خرجنا انا و اختي مشينا في الشارع...
رحنا لعم عبده جبنا منه حلاوه و خدنا الفلوس و طلعنا المطرح بتاعنا....
سرحت في كل اللي شفته قبل كدا و مكنتش عارفه معناه..
عرفت يعني ايه جنس.. كل الغموض في الأحداث اللي حصل قبل كدا و بيحصل بدأ يظهر قدامي..
امي مع ابويا.. امي مع محمود جارنا.. امي مع كل الناس اللي كنت بروح معاها ليهم.. امي بتتناك من ناس كتير.. اختي زنوبه عرفت ليه الشباب في الشارع بيقولو عليها زنوبه الواسعه...
عرفت ليه العيال بتقول لسمير يا بن المره المومس...
عم عبده وانا صغيره لما كنت اروح له اشحت حتة حلاوه مولد ويقولي تعالي نضفي المخزن و اديلك.. وادخل معاه المخزن يقعدني على حجره و زبه يقف و يحطه بين طيزي على الهدوم و يمسك بزازي اللي زي التفاح زمان و نفسه يزيد و جسمه يشد و بعد كدا يزقني من على رجله و الاقي مطرح طيزي عنده مبلول.. ويديني حته الحلاوه و يقولي اوعي تقولي لحد..
فوقت من السرحان على ايد اختي زنوبه و هي بتقرصني في بزي...
زنوبه : مالك يا بت سرحانه في ايه.. عجبك اللعبه يا بت و ضحكت..
انا : بس بقا يا زنوبه.. انا مش راحه تاني. أحسن يتقال عليا كلام بطال.. هو مش كدا يبقا نيك يا زنوبه.. يعني انت بتناك
زنوبه : يا بت تتناكي ايه. هو حد دخل حاجه في كسك. دا اسمه تفريش.. يعني لعب عيال.. هفرجك علي النيك انا.. وضحكت
انا : هتفرجيني فين يا ختي.. لا انا مش راحه في حته..
زنوبه : مش هتروحي يا ام بزاز كبيره انتي.. النيك هنا في الاوضة بالليل.. بس انتي تسمعي الكلام و تتفرجي وإنتي ساكته. جتك خيبه.. انتي الوحيده اللي عبيطه هنا. دا سمير الأهبل دا الصغير عارف كل حاجه..
انا : هنا فين يا زنوبه.. قصدك ابوكي و امك.. ما انا عارفه اللي بيحصل.. وسألت امك قبل كدا ضربتني وقالت دي حاجات ناس كبيره متساليش عنها اصل ابوكي يقتلك.. بس انا انهارده فهمت كل حاجه.. وضحكت
زنوبه : يخرب عقلك يا مضروبه.. يعني انتي عارفه.. يخيبك بت....
انا : انهارده بس فهمت كل شي..
_____________________
اتفقنا انا وهي ننام بدري.. علشان نستعد للسهره.. هنتفرج من غير ما حد يشوف على ابويا الأعمى وهو بينيك امي..
اتجمعنا و اتعشينا و ابويا شرب الشيشه.. امي طلعت برا في دورة المايه تستحمي.. انهارده الخميس..
احنا نمنا.. او عملنا نفسنا نايمين.. امي رجعت..
امي طويله شوية مليانه في الجسم.. طيزها كبيره وصدرها اكبر.. بطنها مش مليانه لكن ليها انحناء كدا مغري.. بشرتها بيضه.. شعرها بين الناعم و العادي.. وشها دايما منتوف.. بتحط مكياج شعبي لكن حواجبها مرسومه و شفايفها تخينه.. دايما اللبانه في بوقها.. بتلبس غوايش فالصو..
ابويا جسمه نحيل.. صحته على قدها.. قمحي البشره.. مش مهتم بشكله لانه بيشحت في الشوارع..
بعد شويه امي رفعت الملايه اللي فاصله الاوضه و راحت لركن الرف فوق المطبقيه و جابت ازازه حمرا.. عرفت بعد كدا انها خمره شعبي من النوع الرخيص.. وطفت لمبة الجاز ناحيتنا و عدت الناحيه التانيه وشدت الملايه..
ابويا : العيال ناموا يا سعديه
امي : اه اتخمدوا يا اخويا.. يا ريت بس انت تعرف تعمل حاجه. يلا خيبه.
ابويا : كدا يا سعديه بتعايريني بتعبي وسني.. كتر خيرك. دا انت ليل نهار في الشارع علشان اجيبلك فلوس تلبسي و متقليش عن أي مره في الحته.. دي اخرتها
امي: عطوه.. اخلص و طلع الفلوس اللي معاك انت مفكرني زبون في الشارع.. احنا دافنين سوا يا عطوه.. خد اطفح الكوبايه بتاعتك.. واعمل حسابك تجيب واحده وانت جاي..
ابويا : خدي يا سعديه.. كل الفلوس اهي. مفيش معايا غير حق المعسل و المواصلات.. لو مفيش غير الكوبايه دي اشربيها. انا شارب حجرين ظابطين مزاجي.. وانتي عارفه انا بتسطل من الخمره و بنام زي الميت
امي : عطوه اشرب وانت ساكت.. لسه في الازازه.. انت عارف لولا الهباب دا.. انا مش هنام معاك.. من منظرك.. لولا العيال دي كنت طفشت..
ابويا : حاضر يا ستي.. انا مرضاش ازعلك.. انت عارفه مينفعش اظبط منظري علشان الشغل.. انا كنت نشال قد الدنيا. بس يجازي اللي كان السبب في اللي حصل..
اتسحبنا انا و زنوبه للملايه من جنب و بدأنا نتفرج من غير ما حد ياخد باله..
امي قعدت تشرب من الازازه.. وهي قاعده على السرير بتبص عليه. وابويا قعد يشرب وقاعد باللباس. خلص الكوبايه و حجر معسل و قام بتطوح على الأرض.. وصل لرجل امي..
امي لابسه قميص نوم قصير مبين صابونه رجليها وهي قاعده و رجليها بتلمع في النور.. ابويا مسك رجليها وهي على السرير و هو على الأرض.. كأنه عبد.. يبوس في رجليها و يلحس فيهم.. ويحضنهم و امي بتشرب من الازازه و مولعه سيجاره من النوع المحلي.. هي مش بتشرب بس معاها علبه.. كل ما تيجي تشرب خمره تشرب سجاير..
ابويا : انا هفضل خدام تحت رجليكي يا سعديه.. بس انتي اوعي تسيبيني.. انا مليش غيري
امي : بطل بقا شغل الشحاته دا و قوم اخلص..
طلع ابويا لفوق وهو بيلحس رجلها ورفع القميص و هي نامت على ضهرها ورفعت رجليها و ابويا رفع القميص من تحتها وهي رفعت جسمها علشان يخلع القميص.. قلع اللباس.. زبه اسمر مش واقف قوي. مشدود.. الشعر في كل حته حواليه. تخين لكن قصير. بيوضه كبيره وساقطه.. امي لابسه سنتيانه ستان سوده على الجسم الأبيض و بزازها هتفرقع منه.. لابسه كلوت.. احمر..
ابويا لف ايده وفتح السنتيانه و نزل بوشه ودقنه على بزازها.. امي غمضت عنيها مش عايزه تشوف وشه.. و بتحاول تستمتع باي شي.. بدأ يمص الحلمات و يفعص في بزازها... بدأ امي تطلع أصوات.. جاي يقرب من وشها بعدته عنها.. زقت راسه لتحت.. رفع راسه
ابويا : قلتلك انا مليش في لحس الكس..
امي : طب اخلص.. دخل زبك واخلص وخلصني
فتح رجليها وبدأ يدعك زبه في كسها..
كنا قاعدين زي الكلاب من ورا الملايه. لابسين قمصان نوم بيتي قماش من غير دراعات..
زنوبه : شوفتي يا بت.. دا بقا النيك..
ببص ليها لقيتها مطلعه صدرها و ايدها بتدعك في كسها.. و بتكلم في ودني... بتغمز بعينها.. ضحكنا.. قامت قرصتني في بزي اللي نصه طالع من فتحة القميص.. مسكت على شفايفي وفتحت عنيا علشان تبطل الحركات دي علشان محدش يسمع..
رجعنا بصينا تاني كان ابويا قاعد يحاول يدخل زبه.. زبه مش واقف زي حماده و لطفي.. نص قايم كدا.
امي : اخلص بقا قرفتني. انت اتسطلت ولا ايه.. بتتهز كدا ليه يا راجل..
ابويا : دماغي لفت.. اصبري عليا
امي : صابره يا اخويا.. خلص
زبه نص قايم بدأ يدخل في كسها وهي تحرك كسها عليه علشان يدخل و يقف و يهيج.. كسها ناعم و مرسوم عليه بالشعر من فوق زي مثلث كدا.. لكن شفايفه ناعمه.. بدأ يدخل كسها و بدأت تطلع أصوات.. زنوبه شدت ايدي.. ببص لقيتها رافعه القميص و بتقولي ادعك كسها.. بصيت على كسها مليان شعر و تقيل.. شديت ايدي.. لقيتها بتفتح عنيها.. خفت لتطلع صوت و نتكشف.. حطيت ايدي على كسها وبدأت احرك. كسها عليه مايه كدا.. قرفت قلتها انتي عملتي مايه.. قالت هفهمك بعدين.. لفت وحطت طيزها ناحيتي و بدأت ادعك في كسها من ورا و ابص على ابويا و امي.. بدأ ابويا يدخل زبه ويطلع.. شوية وقام نام فوقها.. شكله نزل لان نفسه مقطوع..
امي : جتك نيلة تاخدك في قرفك.. زقته برجلها و مسكت فوطه و مسحت لبنه من على كسها.. وقامت رفعت ضهرها للسرير و ولعت سيجارة وهو نام كأنه ميت... فوقت على زنوبه بتشد ايدي ناحية الفرش بتاعنا.. نامت و نمت في وشها.. بنبص لبعض و الابتسامه بتحكي مع العيون كل حاجه..
زنوبه : انا تعبانه يا بت.. عايزه ارتاح.. مبعرفش اجيبهم في الخرابه خالص.. بكون قلقانه كدا..
انا : يعني ترتاحي ازاي.. عايزه تعملي ايه..
زنوبه : اجيبهم يا بت زي ما انتي جبتيهم في الخرابه و كنتي مفكره نفسك هتعملي مايه على نفسك. فهمتي.
انا : طب و هتعملي ايه دلوقتي.. يكونش عايزه تنزلي الخرابه للعيال الصايعه.. انتي عقلك راح..
زنوبه : خرابة ايه يا منيلة دا انا بخاف اروح دورة المايه لوحدي بالليل
انا : اومال ايه.. عايزه ايه يعني..
زنوبه : تلعبي في كسي و بزازي لغاية ما ارتاح.. قلتي ايه
انا : لا يا ختي معرفش انا الحاجات دي ولا عمري عملتها
زنوبه : وحياة امك انتي مفكرة اني معرفش بتعملي ايه انتي قدريه فوق السطح في العشة و معاكم سمير.. بطلي يا بت تسوقي الهبل عليا..
ارتبكت لما قالت كلامها.. و افتكرت السطوح.. انا وقدريه و سمير و الواد سالم ابن خالتي.. لما كنا بنطلع نلعب فوق السطح لعبه الفرخه و الديك.. و نقلع كلنا و نقفل الباب و انا وقدريه نوطي زي الفراخ و سمير و سالم يركبوا فوقنا زي الديك.. بس من غير نياكة.. لعب عيال.. و ساعات لما نكون انا و قدريه فوق نقلع و نلعب في جسم بعض و نقعد نشوف الفرق و مين عنده حاجه مش عند التانيه.. و نقعد نلعب برضو مره هي فوق و مره انا.. انصدمت لما عرفت انها تعرف.. يا ترى مين قالها.. احنا قايلين دا سر.. علشان امي قايله لكل واحده فينا اوعي حد يقلع هدومه قدام راجل او واد ولا حد يضحك علينا.. احسن تقتلنا..
اترعبت لما عرفت ان زنوبه تعرف.. مش اننا بنلعب. لا اننا قلعنا و كسرنا كلام امي.. بس افتكرت ساعتها اننا انا وهي رحنا الخرابه مع عيال غريبه كمان..
زنوبه : ساكته ليه يا بت.. متخافيش يا بت مش هقول لحد طالما انتي بتسمعي كلامي.. ونكون سر بعض.. و هعرفك كل حاجه. احسن ما انتي هبلة وعبيطه كدا
انا : قولي والنعمة ما هتقولي لأمي.. دي تموتني..
زنوبه : يا بت مش هقولها. بس انتي كمان اي حاجه تعرفيها تكون سر بينا... يلا بقا انا تعبانه.. دا انا هدلعك اخر دلع.. بس انتي تسمعي الكلام
انا : حاضر ياختي.. اعمل ايه..
رفعت القميص على بطنها.. وطلعت بزها من فتحة صدر القميص..
زنوبه : مصي هنا.. و ادعكي في كسي بايدك..
حطيت ايدي على كسها.. سخن قوي.. مبلول.. الشعر مالي الحته كلها من تحت بطنها لفخادها.. عندنا البت ما تنضفش الا لما تيجي تتجوز علشان الشعر ما يطلعش اكتر و يزيد و البت برضو ما تركزش في كسها....
بدأت ادعك في كسها.. و هي شدت راسي لبزازها.. مسكت بز في ايدها و دخلته في بوقي.. بدأت امص في بزها.. طري قوي في بوقي و الحلمه بتخليني امص اكتر.. بدأت احب الموضوع حسيت ب إثارة من بزها الطري و جلدها الناعم.. ايدي بتدعك كسها وهي تحط ايدها على قبة كسها من بدايته و تضغط و صوتها مكتوم... رفعت راسها تبص على امي.. نامت من تأثير الخمره المحلي اللي عرفت بعد كدا ان معظمها كحل ابيض. بينيم الواحد.. بدأت تاخد راحتها و تتكلم بصوت واطي. بس خلاص اطمنا ان امي و ابويا ناموا.. قلعت القميص و خدتني فوقها حطت فخدي على كسها.. وبدأت تحرك جسمها لفوق وتحت.. و مسكت راسي على بزازها الاتنين..
زنوبه : مصي يا نوسه جامد وعضي براحه.. حسسي يابت بايديك على جسمي كله.. ااااه.. كمان يا بت تعبانه.. اوووف.. ااااه.. كمان...
بدأت تهيج قوي وانا بدأت اسخن.. على الشرمطه بتاعتها.. صدري ظاهر قدامها وانا بمص.. مدت ايدها على بزي طلعته وقعدت تدعك فيه.. بدأت اسخن اكتر. وكسي بدأت احس انه بياكل فيا.. حكة شعر كسها في فخدي وماية كسها تهيج اكتر فيا.. شدتني لفوق.. بزي بقا قدام وشها.. طلعت الاتنين. بدأت تمص فيهم.. و تلحس بلسانها.. فخدي على كسها و فخدها بين رجليها.. فتحت رجليا اكتر.. ااااااه.. انا مش لابسه كلوت.. كنت غسلته..
زنوبه : مبسوطه يا بت.. ادعكي قوي فخدك.. ااااه.. قربت اجيب يا بت.. اوووف.... بزازك حلوه يا بت.. اشمعني بزازك حلوه كدا عني.. وكسك غرق كدا ليه يا لبوه.. مش كنتي بتقولي مش عايزه.. ااااااه
انا : مش عارفه.. اانا هايجه قوي.. كسي بياكل فيا.. ااااه
زنوبه : ايه رايك اعملك حاجه تبسطك بس بشرط تعملي ليا زيها
انا : ايه دي يا زنوبه تاني..
زنوبه : هريح كسك بلساني... ايه رايك
انا : ازاي دا بقا..
زنوبه : هلحس كسك بلساني يا بت..
انا : هو ينفع تحطي بوقك على كسي.. مش هتقرفي... انا يا ختي معرفش اعمل كدا
زنوبه : اقرف من ايه يا هبله انا همسح كسك الأول.. وبعدين هو انتي كنتي بتعرفي تعملي ايه.. اتعلمي.. انا اتعلمت عند ستي سهير اللي بروح عندها انضف البيت.. وفرجتني على الفديو.. حاجات تشيب يا بت.. هبقا اخدك يوم..
انا : ماشي اعملي و انا هقلدك بعد كدا..
رفعتني من فوقها و انا نمت على ضهري قلعتني القميص خالص.. و مسكت بزازي تعصر فيهم.. ااااه.. و نزلت لكسي مسحته بالقميص.. وقعدت تشم فيه.. و عنيها وسعت و نزلت على كسي.. تبوس فيه.. ااااااه.. ايه الاحساس دا. اااااه.. طلعت لسانها وتفتح شفايف كسي بايدها.. دخلت لسانها على كسي.. بتلحس شفايف كسي من جوا.. ااااااه اوووف.. بموت من الهيجان..
انا : ااااه... اووووووف.. حلو قوي.. كمان ااااااه.. حلو قوي يا زنوبه... اااااه... انا حاسه اني هعملها على روحي زي ما حصل في الخرابه.. ااااااه..
زنوبه : اعملي يا بت.. هاتي يابت.... متخافيش..
اااااااه اااااااه حححححح.. اهم اهم اهم.. اووووووف.. هجيب.. يااااااااااه..... اااااه
زنوبه : يخرب بيتك. كل دا عسل.. دا انتي مليانه هيجان.. انتي يا بتي عمرك ما جبتهم..
انا : عسل ايه.. و جبتهم ازاي.. انا اعرف حاجه غير منك.
زنوبه :جتك خيبه.. المهم متاخدنيش في دوكة يا بت.. يلا دورك.. ولا هترجعي في كلامك
انا: لا هعملك.. انا مبرجعش في كلامي.. بس انتي كمان اوعي تقولي لحد على موضوع عشة الفراخ..
زنوبه : يا بت انتي اختي.. هفضحك يعني وبعدين تقومي انتي كمان تقولي على موضوع الخرابه.. لا متخافيش.. يلا بقا. عيزاكي تلحسي جامد..
لفت ونامت على ضهرها.. و ادتني القميص امسح كسها. مسحته قوي.. و نزلت بوشي و انا متردده. زنوبه كسها شعره تقيل بس انا فتحت رجليها وبعدت الشعر عن كسها.. و نزلت اشم فيه. ريحته غريبه بس مش وحشه قوي. بدأت ابوس فيه.. سخن وبدأت اطلع لساني و بدأت ادوق طعم كسها.. طعمه مالح شويه بس مش قوي.. معقول. بدأت اتعود و احب الحركه و لمس لساني و شفايفي له. فتحت بوقي كله و حطيته عليه ولساني بيلحس فيه بقوة. مسكت راسي و تضغط على كسها قوي ولساني بدا يلحس اللي نازل منه. طعمه لذيذ بالنسبه ليا.. بدأت جسمها يشد
زنوبه : آآآآآآه.. كمان يا نوسه.. الحسي قوي.. الحسي الحته اللي فوق.. ااااااه كدا.. اتعلمتي اهو... حلو قوي لسانك.. كمان الحسي يا بت اوووف.. العبي بصابعك في فتحة طيزي.. تحت.. ااااااه.. كمان.. دخلي صباعك في طيزي يا نوسه علشان خاطري.. ااااااه اااااه ااااه... الحسي هموت علشان خاطري.. اااااااه اوووف.. يخرب بيتك يا بت بتتعلمي بسرعه. ااااااه اااااه ااااه اسرع اسرع.. هرعش اهو ااااااااااااه. كمان.. حركي جامد.. اه لو مفتوحه.. كنت خليكي تدخلي في كسي صوابعك ولسانك.. اااااااه اااااااه اااااااه اووووووف هموت... بسرعة بسرعه.. اهم اهم اهم.. ااااااااااااه اممممممممم امممممممم.
نزلت و بوقي غرقان من اللي نزل منها..
شدتني لفوق و مسكت راسي و باست شفافي ولحستهم اوووف.. ونمت فوقها وبزازي على بزازها...
شويه وقمت ولبسنا و خدتني في حضنها و نمنا...
نكمل في الجزء الجاي...
لو عجبك يا ريت تعمل إعجاب.....
__________________________
حياتي كلها اتغيرت بعد ما عرفت وفهمت الجنس و حسيت بمتعة لعبة الجنس.. بدأت افهم كل الأمور حواليا بشكل سليم.. وقلت لازم يكون ليا نصيب في الحياة من المتعة دي.. بدأت افهم نظرات الناس ليا.. حركات الناس معايا ولمسات ايديهم.. وبدأت افتكر كل حاجه و اقيسها بالجنس.. الجنس هو الدافع لكل تصرف في الحي اللي عايشه فيه..
هل كل المناطق زي الحي بتاعنا.. هل الجنس فيها له مكان بالشكل دا.. ... دا هكتشفه بنفسي...
كنت نايمة كالعادة.... امي بتصحي فينا.. نفطر و اللي وراه مصلحه يقوم يروح ليها...
امي : قومي يابت انتي وهي.. قوموا الساعة بقت سبعه.. قومي يا قدريه هاتي فول وطعمية.. وبسرعة رايحين انا وانتي لزبونه..
قدريه : عايزه انام يا ستي شويه.. هو كل يوم شغل..
امي : قومي يا بت دي دخلة مدارس.. وفيه شغل..
انا : اجي معاكي يا امْه انا.. معنديش حاجه انهارده.. انا بعرف اعمل كل حاجه
امي : انتي مش يا بت الاستاذ حازم باعت من يومين علشان تنضفي شقته....
انا : ما انا رحت امبارح و لقيته نزل البلد عندهم وجاي بكرا..
امي : طيب قومي يا قدريه هاتي الاكل و انتي يا زنوبه.. مفيش عندك شغل..
زنوبه : رايحه لستي سهير عايزه تنضف الشقه و اقعد شوية مع هناء بنتها لأنها رايحه مشوار..
امي : طب صحي سيد يلا و قوموا اغسلوا وشكم... قوم يا راجل انت.. واعمل حسابك هتروح البلد تجيب الخزين من هناك بالليل.. تسرح وتيجي.. وتركب القطر باليل.. تقعد هناك اسبوع تساعدهم في الخزين و تجيب حسنتك من هناك.. بدل ما يقولوا اننا بنروح علشان الحاجه بس.. قوم اخلص..
ابويا : ماشي يا ام سيد امرك.. خلي الواد سيد يقول للراجل انه اجازه.. علشان يجي معايا..
امي : ماشي.. ابقا قول لصلاح يا سيد انك مسافر البلد.. وقوله امي بتسلم عليك..
__________________
فطرنا و كل واحد راح لشغله.. انا خدت الشنطه بتاع امي و مشيت معاها.. وركبنا عربيه تخرجنا على الطريق و نزلنا ركبنا اتوبيس... نزلنا و مشينا وصلنا عمارة.. والبواب قاعد
امي : ازيك يا سعد.. عامل ايه يا منيل
سعد : يا صباح القشطه يا ام سيد.. بخير.. انتي عامله ايه..
امي : حلوه يا راجل اهو ولا نظرك راح يا منيل على عينك..
سعد : والنعمة بشوفك قلبي بينط من الفرح من حلاوتك.
امي ضحكت بمرقعه و قامت ضربته مطرح زبه.. وقالت : اخبارك ايه يا منيل.. لسه ماشي بالحبايه..
سعد : هعمل ايه يا قشطه ما انا متجوز دكر.. إنما او مره مش محتاج..
امي : ما لو فكيت كيسك يا علق كنت دوقتك. بس انت بخيل وكحيان.. وضحكت
سعد : انتي اللي مش بتريحيني في السعر يا قشطه. انتي مفكراني زي اللي فوق دول.. انا غلبان
امي : خلاص خليك في الحبايه يا منيل.. الجماعه فوق..
سعد : اه فوق.. و التانين فوق برضو.
غمز وضحك
طلعنا انا وامي.. خبطنا على باب شقه.. فتحت ست لابسه قميص نوم..
هي : بقا كدا يا سعديه.. يومين بعتالك متجيش.. انتي عارفه اني مش بامن لحد غيرك.. وانتي عارفه ان احمد بيجي اسبوع كل شهر.. اهو احمد جاي الصبح قلتله اصبر..
امي : معلهش يا ست جيجي.. اعذريني.. كان عندي شغل متلتل فوق راسي. انتي عارفه موسم بقا.......ضحكت
جيجي : طب ادخلي.. عايزه اخلص قبل ما احمد يصحى..
امي دخلت تعمل حلاوه في المطبخ و تجهز الحاجه.. وقالتلي ادخلي مع ستك الحمام يا بت ساعديها عقبال ما اخلص
جيجي بيضه بزازها كبيره. جسمها مليان شويه. طيزها غريبه.. كبيره بشكل غريب. وشها مدور.. تقريبا سنها 40 او اقل بسنه
دخلت جابت لبسها.. و انا اخدت اللبس و دخلت الحمام.. جهزت الحمام و مليت البانيو مايه.. و حطيت صابون..
دخلت جيجي وقفلت الباب وراها.. قلعت القميص ومش لابسه تحته حاجه.. انا بدأت ابص لجسمها و طيزها من غير هدوم.. جسمها مغري....
انا : اتفضلي يا ستي...
جيجي : انت اسمك ايه يا حلوه..
انا : خدامتك نوسه
جيجي : اول مره اشوفك مع سعديه.. بس شكلك شاطره
انا : دي امي يا ستي.. انا كنت بسرح معاها زمان. ومتعلمه كل شي..
جيجي : طب وريني بقا..
انا : انزلي يا ستي.
مسكت ايدها و رفعت رجليها ودخلت البانيو.. وقفت تحت المايه و بدأت أرغي صابون على الليفه و بدأت اغسل جسمها من فوق.. مسكت دراعاتها و ادعك فيهم و ارفع الدراع و اغسل باطها.. فيه شعر لسه حفيف. بس تقيل.. بدأت ادعك فيه قوي.. و نزلت عل جنبها و طلعت على الرقبه و دخلت عال الدراع التاني.. راسمه عليه راسمه..
انا : دا دق يا ستي..
جيجي : ههههههه دق ايه يا بت.. دا تاتو.. عجبك
انا : اه قوي...
جيجي : ابقى تعالى في يوم وانا اعملك زيه.. انتي شغاله ايه
انا : بنضف البيوت يا ستي و اغسل..
جيجي : حلو.. ابقى عدي عليا كمان اسبوع تنضفي.. انتي أولى وابقا اعملك التاتو و هبسطك..
انا : حاضر يا ستي.. بس انتي قولي لأمي..
جيجي : ماشي.. يلا بقا اغسلي.. شكلك مش شاطره
انا : لا ابدا اهو
بدأت اغسل صدرها من فوق... و نزلت اغسل بزازها.. ارفع لفوق و اغسل تحت.. و ادعك من الجنب و الحلمه.. لقيتها بدأت تغمض عنيها.. نزلت على بطنها ودخلت صباعي في السره.. اترعشت.. نزلت على سوتها من تحت.. الشعر طويل هي بتعمل كل شهر مره علشان جوزها شغال في الغردقه.. بيجي اسبوع و الباقي هناك..
بدأت اقعد على طرف البانيو.. ولفيتها لوشي.. وهي فتحت رجليها. بدأت اغسل كسها من ورا لقدام ومن قدام لورا.. وهي مغمضه و صدرها بيطلع وينزل.. شكلها تعبانه.. هايجه و نفسها تتناك من جوزها.. لقيتها مسكت صدرها و بتدعك فيه.. بدأت اغسل جنب كسها وافخادها.. ببص لقيتها ماسكة شفتها.. مغمضه.. خليتها تلف و تديني اكتر حاجة هتجنن عليها.. طيزها.. نفسي طيزي تبقا حلوه كدا.. ضغطت على ضهرها شويه. علشان توطي.. بدأت اغسل طيزها كلها. و دخلت بين الفردتين.. خرم طيزها عليه شعر كتير. بس شكله واسع. مش زي طيزي ولا طيز زنوبه.. كسها فتحته طويله وشفايفه مليانه.. بدأت ادعك وهي تقول حلو لا بت.. ااااه.. ايدك حلوه يا مضروبه.. بس كفايه كفايه.. اغسلي رجليا.. بدأت اغسل رجليها و خلصت و نزلتها في المايه تشطف نفسها.. و قامت شطفت بالدوش.. و طلعتها مسحت جسمها بالفوطه...
امي خبطت.. فتحت ليها ودخلت..
امي : ايه يا عروسه.. جاهزه..
جيجي : عروسه يا سعديه... مش هتبطلي بكش بقا
امي : واحلى عروسه.. انا نتفت ستات ياما.. مشفتش في حلاوتك ولا جمال جسمك.
جيجي : بطلي بكش بقا عايزه اخلص.. و صحيح ابقى ابعتي نوسه كمان كام يوم تروق الشقه وتقعد معايا اليوم انتي عارفه انا وحيده..
امي : ما ابعتلك زنوبه.. ولا أنتي عايزه المنيله دي. دي سهتانه و خايبه. زنوبه انصح منها.. وبتفهم
جيجي : بلاش تكسري نفس البنت يا سعديه.. متخافيش هخليها ناصحه و انصح منك كمان.. وضحكت.
امي دخلت تنتف جسمها كله.. و قالتها باطك قصير قوي مش هيجي بالحلاوة.. انتي ايه خلاكي تشيليه بالموس..
جيجي : يا بت الدنيا حر و العرق و كدا.. و انتي فاهمه بقا.. وضحكت..
امي : فاهمه.. الا فاهمه.. وضحكت..
خلصت جسمها... و قالتلي ساعدي ستك في الحمام.. عقبال ما اروح اجيب حاجه و ارجع...
جيجي : برضو يا وسخه.. فوق ولا ايه..
امي : فوق طبعا.. دا بقاله فترة بعتلي. انا مش فاضيه.. وبعدين دا جيبه مليان و على قده... وضحكت..
جيجي : طب يسهلك يا بت.. متتأخريش علشان الحق اعمل وشي...
امي : نوسه هتحميكي اكون انا جيت..
جيجي : نفسي اعرف ايه عجبك في المغفل دا
امي : جيبه يا ست هانم.. انا عايزه اعمل قرش و ادفع مقدم شقه ألم فيها العيال او ألم قرش علشان شوار البنات.. انا عندي تلاته يا ست جيجي
جيجي : ماشي يا سعدية. متتأخريش.
خرجت امي بعد ما غسلت ايدها ورشت ريحة من ازازة ست جيجي.. وانا رحت اظبط الحمام..
انا : نفسي في حمام زي دا يا ست هنام عندنا.. احسن من دورة المايه المشاركة دي.. اللي طالع على السلم بيشوف اللي قاعد من تحت الباب...
جيجي : ههههههههه يخرب عقلك يا نوسه.. دا انتي دمك خفيف.... المره الجايه علشان أحمد جوزي هنا هخليكي تنزلي البانيو.. و هنزل اجيبلك عبايه حلوه. بدل امك البخيله دي..
انا : تسلمي يا ستي.. وانا هفضل خدامتك علطول.... يلا يا ستي الحمام جاهز.
جيجي : امسكي ايدي يا نوسه.. اوبح.. يا عبيطه انتي فتحي السخن ليه... يلا مش مشكله. علشان ينضف.. امك يا بت ايدها تتلف في حرير..
انا : هي امي راحت فين يا ستي..
جيجي : ملكيش دعوه انتي.. انتي لسه صغيره على الكلام دا. يلا اغسلي بقا و نضفي كويس مكان الحلاوه..
انا : انا مش صغيره و فاهمه كل حاجه.. انتي مفكره اني عبيطه.. وضحكت
جيجي : يخيبك يا مضروبه.. طيب لما انتي فاهمه بتسألي ليه يا وسخه انتي..
انا : كنت عايزه اعرف راحت فين بس.. لمين يعني..
جيجي : اغسلي بقا يلا.. و لما تيجي ابقى اسأليها..
بدأت اغسل زي الاول.. وهي مسكت مكنة حلاقه و حطت صابون تحت باطها و مسكت مرايه صغيره وبدأت تحلق الشعر... وانا بدأت اغسل كسها بعد ما فتحت رجليها.. وقعت الليفه من ايدي لاني عايزه المس كسها.... اول ما لمست كسها بأيدي ارتعش جسمها و غمضت..
جيجي : ايوا يا نوسه.. اغسلي كدا من غير ليفه.. حلو كدا.. امممم اااه.. شاطره.. ادعكي كويس.. اغسلي بين الشفتين يا نوسه من جوا. امممم كمان..
بصيت ليها فوق. لقيتها مغمضه و رافعه راسها. وماسكة شفتها بسنانها.. وبدأت تعصر بزازها.. وتطلع أصوات زي زنوبة.. عرفت انها هايجه.. دعكت كسها من فوق مطرح ما عرفتني زنوبه. بس هي عندها كبير شويه وبارز...
جيجي: كفايه يا بت.. ااه.. كفايه.. اغسلي من ورا.. لفت جسمها وطيزها بتلمع في الميه بعد الحلاوه.. وطت قدامي.. بدأت ادعك بأيدي الاتنين طيزها.. حاسه ان كسي غرق الكلوت بتاعي.. وبدأت ادخل كفى بين طيزها و ادعك.. وصلت للخرم و دعكت فيه.....
جيجي : اغسلي كويس هنا.. من جوا و دخلي صباعك.. ايوا براحه يا بت.. اااااه... ايوا ادعكي بقا من جوا براحه.. اااه
بدأ صوته يكون عالي.. هاجت على الآخر.. لكن افتكرت انها هتتناك من جوزها... قالت بس كفايه...
طلعت غلست صدرها و فتحت الدوش و شطفتها و خلصت.. و خرجت برا البانيو.. نشفت جسمها كويس..
جيجي : هاتي اللبس دا يا نوسه..
اندر اسود اول مره اشوف شكله.. صغير.. استغربت دا هيدخل ازاي و يداري الطيز دي.. لبسته وهي سانده على كتفي.. و بزازها ساقطه لتحت وهي بتوطي. شكلها جميل.. و كسها نفسه بدأ ينور من بعد النتف.. جسمها بقا احمر من النتف. اديتها السنتيان. دا اللي كبير علشان يقدر يشيل الحمل الكبير دا.... اديتها الروب.. ولفت شعرها.. وخرجنا برا..
جيجي : شوفتي امك اتاخرت ازاي.... اعمل انا ايه دلوقتي عايزه اجهز قبل ما يصحى..
انا : قولي هي فين وانا اروح اشوفها و اجيبها..
جيجي : انتي خبيثه يا بت يا نوسه.. خلبوصه انتي.... شويه وهتلاقيها جايه....
راحت جابت ليا طبق فيه حلويات و علبة عصير.. فرحت قوي.. اكلت وشربت العصير.. لقيتها بتديني خمسه جنيه..
انا : لا يا ستي الحساب مع امي..
جيجي : امسكي يا بت دول ليكي انتي.. حسابك امك لواحده
انا : تسلمي يا ستي..
شويه و الجرس رن.. رحت فتحت و لقيت امي داخله عماله تعدل لبسها و الطرحه و تظبط العبايه على جسمها.. عرفت و اتأكدت انها كانت بتتناك.. زي ما شوفتها مع محمود جارنا يوم باليل و ابويا مسافر.. انا صحيت فجأة على صوته وهي بتقوله وطي صوتك.. اتفرجت عليهم بس بحذر. كان راكب فوقها وهي نايمه على بطنها. وبعد شوية صوتهم على الاتنين و سكتوا خالص.. انا ساعتها خفت اتكلم اصل امي تموتني.. ورحت معاها كام مشوار كانت تدخل الاوضه مع الراجل و ابص عليهم من خرم الباب و هما عريانين و بتتناك.. بس مكنتش اعرف دا يعني ايه. واخاف اسأل لأنها محذراني اني اسأل او اقول لحد.. وانا بخاف منها لأنها صعبه ومره لسعتني بالسكينه..
دخلت امي تتأسف لستي جيجي..
امي : معلهش يا هانم.. اتاخرت عليكي...
جيجي : مش عوايد التأخير يعني. ايه.. ردت فيه الروح.. وضحكت..
امي : بلا خيبه.. دا كان في الإنعاش و كنت بصحيه.. وضحكت..
امي نتفت وشها و خلصت.. قمت لميت الحاجه في الشنطه و قمنا علشان نمشي.. جيجي دفعت لأمي أجرتها.. و أكدت عليها انها تبعتني كمان كام يوم عقبال ما جوزها يسافر..
خرجنا ومشينا.. ركبنا و روحنا.. مفيش حد في المطرح
امي : يا ترى البت قدريه فين.. انزلي شوفيها في الشارع...
نزلت دورت ملقتهاش.. وانا طالعه جه في بالي العشة فوق.. طلعت و فعلا سمعت صوت جوا.. الواد سمير ابن الجيران اللي فوق و قدريه... بصيت من خرم في العشه.. لقيتهم عريانين و بيلعبوا نفس اللعبه.. الفرخه و الديك.. بس الواد بيحاول يدخل بتاعه.. يمكن علشان لوحدهم و عايزن يعملوا حاجه جديده.
دخلت فجأة قبل ما يدخل زبه في كسها وهي مش فاهمه..
انا : بتعملوا ايه يا أوساخ انتوا.. انت عايز تعمل ايه يا اهبل انت. انت عايز تفتح البت..
قدريه بتبص مستغربه يعني ايه يفتحني.. مفلقسه و طيزها كبيره و بزازها صغيرين. بس كسها شعره خفيف خالص وطيزها اخف..
سمير : افتح ايه يا نوسه.. احنا كنا بنلعب لعبتنا..
انا : يا اهبل اوعي تدخل بتاعك جوا كسها.. كدا يبقا فتحتها.. فهمت..
سمير : انا مش فاهم بس خلاص.... مش هعمل كدا..
بصيت له وهو واقف و زبه نام قدامه.. عجبني شكله الطفولي.. بس مش عايزه اعمل حاجه قدام قدريه....
انا : قومي لا بت البسي و انزلي لأمك.. ولو سألتك عليا. قوليها راحت تجيب حاجه و انا جايه وراكي....
قدريه : ماشي بس اوعي تقولي لحد يا نوسه.. امك تموتني..
انا : قومي امشي يلا. مش هقول لحد
مشيت قدريه.. ودي كانت أول مره اكون مع واحد و انا فاهمه معنى الجنس بشكل كبير.... سمير اصغر مني بسنتين. بس جسمه طويل و رفيع.. زبه رفيع بس طويل. بدأت ابص على زبه اول مره اشتهي الزب بمعني الجنس الحقيقي مش لعب العيال
واقف متلخبط.. واضح انه فاهم كويس يعني ايه يدخل زبه في كس قدريه و عامل حسابه انه معاها لوحدهم و هي مش هتفهم وتخاف تتكلم..
انا : انت يا سمير طلعت ندل و كنت مفكراك اخونا علشان متربين مع بعض
سمير : انا مش ندل. احنا بنلعب زي كل مره..
انا : انت ندل لأنك كنت عايز تفتح البت و عارف انها مش هتقول لحد.. وفاهم يعني ايه تخرق بت..
سمير : معلهش يا نوسه.. انا غلطان و مش هعمل كدا تاني.. و النعمة هي اللي قالت ليا دخل زبك فيا زي ما شفنا الكلب في الشارع مع الكلبه ورا الحته في الوسعايه.. وقالت إنها شافت سيد اخوكي وهو مدخل زبه في كس سماح مرات محمود لما رجعت من الشغل و لقيتهم في المطرح عندكم وهما مفكرين ان محدش جاي وهي كانت راجعه تغير هدومها علشان الدوره جت عليها وهي بتنضف في شقه زبونه..
سمعت الكلام انصدمت.. سيد وسماح.. وقدريه اللي طلبت منه.. افتكرت كلام زنوبه وهي بتقولي اني عبيطه و سيد الأهبل عارف كل حاجه.. واضح فعلا اني العبيطه الوحيده في الحته كلها.. يا ترى ايه كمان معرفش عنه حاجه..
انا: سمير اوعي الكلام ده يطلع لحد.. لو الكلام ده قلته لحد هتبقا مصيبه. وهفضحك انت كمان و اقول لابويا و للناس
سمير : والنعمة ما هقول لحد.. بس انتي اوعي تقولي لحد حاجة.. و سيبيني انزل وانا مش هطلع هنا تاني. ولا هكلم حد منكم.
انا : تنزل ايه. انا وحشني اللعب. مش عايز تلعب..
سمير : لعب.. لا.. مش هلعب تاني.. انا ابويا لو عرف هيموتني.
انا : و هيعرف منين يا خيبه انت.. هو حد بيطلع هنا غيرنا..
قربت منه و مديت ايدي علي زبه وبدأت ادعك فيه.اول مره امسك زب في أيدي . وهو مش عارف يبص في عيني..
انا : جربت البوس يا واد يا سمير
سمير : اه مع قدريه.. انا بحبها اصلا و ناوي اتجوزها..
سمعت الكلام وحسيت بالغيرة.. مش عارفه ليه. مع انه أصغر مني. وهي اختي.. لكن انا احلى واحده فيهم..
انا : وانا يا سمير مش عايز تبوسني.
وقف مكسوف و متردد.. بدأت أقرب من شفايفه و حطيت شفايفي على شفايفه وهو بدأ يبوس معايا.. وزبه بدا يطول في أيدي و يقف. وانا ملمس زبه في أيدي بيحرك حاجه جوايا. عضو غريب مثير. بدأت ابوس شفافيه و هو يبوس فيا.. طلعت بز من فتحة العبايه و مسكت ايده و حطيتها عليه.. بدا يدعك فيه.. أنفاسنا زادت جسمنا سخن اكتر. زبه بقا زي الحديد.. مسكت راسه و نزلتها على صدري.. فهم ونزل يمص بزي اللي بيعجب الكل في الحته..
انا : مص يا سمير.. انت خايب ولا ايه.. دخل البز في بوقك. انت هتفضل تبوس بس.. ايوا كدا. دخل الحلمة.. اممم ايوا ااااه.. بلسانك بقا والعب.. اووووووف كمان يا سمير.. احلى بزازي ولا بزاز قدريه يا واد
سمير : بصراحة بزازك.. كبيره و مدوره.. كل العيال في الحته بيقولوا نوسه ام بزاز صواريخ..
سمعت الكلام وحسيت بالغرور.. كأني بمتلك سلاح مش موجود. بزاز بنت بنوت بكرية.. مش محتاجه سنتيانه علشان ترفعها وتظهر جمالها.. و حلمات بتظهر من تحت العبايه تهيج اتخن زب.. فكرت وهو بيمص بزازي احاول اخليه يلحس كسي.. بس اجيبها ليه ازاي... هيقرف ولا هيوافق... جالي فكره..
انا : بزازي بس يا سمير.. وكسي ما انت شوفته واحنا بنلعب قبل كدا.. معجبكش..
سمير : لا عجبني.. مش انا كنت بختارك انتي في اللعب اكتر..
انا : طب قلعني علشان تشوفه..
قلعني العبايه و نزل الكلوت بتاعي و وقف
انا : انت مش عايز تتفرج عليه.. مش بتقول عجبك.. انزل اتفرج
نزل لتحت و عنيه باين عليها الهيجان.. فتحت رجلي و بينت كسي قدامه..
انا : عجبك يا واد يا سمير..
سمير : قوي يا نوسه..
انا : بتحبه
سمير : قوي
انا : طب عرفه انك بتحبه بقا.. وريني..
سمير : اعمل ايه.. قوليلي
انا : بوسه ولا ميستاهلش البوسه..
سمير : انتي عايزانى الحس كسك
انا : يخيبك.. انت عارف اللحس.. وضحكت
سمير : اه عارف.. بصراحه عرفته برضو من قدريه.. لأنها شافت سيد بيلحس كس زنوبه بالليل وانتوا نايمين..
انصدمت.. سيد و زنوبه.. اه يا شرموطه.. اخوكي.. يبقا كانت بتتكلم علشان كدا.. لما قالت سيد بيعرف عني..
انا : طب يلا الحس ولا انت خايب و سيد بيعرف اكتر منك..
سمير : لا مش خايب. انا لحست لقدريه كسها و طيزها كمان. بس هي مش بتغسل حلو...
مسكت الكلوت بتاعي و مسحت كسي قوي قدامه و لفيت له يمسح طيزي و لفيت له.. و قعدت على الأرض وفتحت رجلي. و شاورت له ينزل.. نزل لتحت و مسكت راسه و شديتها لتحت... نزل عند كسي..
انا : يلا يا سمير.. الحس كسي.. انا مسحت قدامك اهو..
بدا يبوس وانا افتح بأيدي وابعد الشعر عنه.. بدأ بيطلع لسانه و يلحس...
انا : اوووف كمان يا سمير.. اااااه.. ادعك شفايفك وانت بتلحس.. لعب لسانك. اااااه... اخخخخ... كمان... اااااه.. اااااه اااااه طعمه حلو يا واد
سمير : احلى من قدريه.. امممممم انتي احلى في كل حاجه..
انا : طيزي بقى خليني اجرب..
لفيت وقعدت زي الكلبه وهو ورايا وطلع لسانه يلحس طيزي و يلحس الخرم..
انا : لاااااا دخل لسانك آآآآآآه اااااه آآآآآآه... اووووووف
الحس كله يا سمير... ااااااه.. ااااه..
يلا بقا.. حك زبك في كسي....
لف ورايا وبدأ يحك زبه بين افخادي تحت كسي.. قفلت رجليا.. اااااه.. حكت زبه الناشف على كسي وشفايف كسي
انا : آآآآآآه.. كمان يا سمير.. اسرع بقا. َ آآآآآآه.. َبسرعه اكتر.. اووووووف.. احح
دقايق ولقيته نطر لبنه بين افخادي و على كسي..
وانا كنت جبت أخرى
اااااااه آآآآآآه هجيب اهو.. وااااااااااااه.. اووووووف...
نزلت وهو نزل..
وبكدا نكون انتقلنا من جنس اللعب الي جنس طبيعي
اديته الكلوت مسح جسمي من ورا و زبه و قام لبس وانا لبست... و نزلنا من العشه..
نكمل في الجزء الجاي.......