بس المشكلة انا فاشل في العربي فارجو عدم الازعاج
انا عايش في وسط البلد القاهرة سني 23سنة اسمي اندرو
بدايت القصة هتبتدي لما كنت في اولي اعدادي او ستة ابتداءي كانت حالتنا المادية كويسة مش طبقي اغنية لاكن الطبقة فوق المتوسطة المهم اعرفك الاول بعلتي ابويا صاحب شركة استراد و محل تجاري في شارع عماد دين وسط بلد
والدتي ست بيت خريجة تعليم عالي لاكن بتنزل كل يوم مع ابويا شغل لاكن مش بتعمل حاجة بتروح تعد مع ابويا او تعد في مكتبها
المهم انا كاي شاب ابتديت اعرف في جنس من اصحابي و من نيت انا كان علي ايامي كنا بنخش علي ياهو كان في حاجة اسمها تقريبا غرفة شات و بتخش و بيبقي معاك ناس و اللي حبين يتعرفو يتكلمو علي خاص فالمهم كان وسيلة سكس اللي اتعلم منها هي موقع نيت و وحدة اتعرفت عليها في غرفة من غرف ياهو شات و اصحابي
كان في شغالة بتيجي تمسح و تنضف و كدا تالت ايام في شقة كل اسبوع و دي كانت الوحيدة اللي قدامي اللي كنت بفضل اتفرج عليها لانها هي علطول ادامي من زمان بتيجي شقة عندنا و جسمها كان فشيخ طياز ملفوفة و فيها بطن خفيف و بززها كبيرة المهم كنت ديما بتفرج عليها و كانت ديما بتلبس قمصان نوم او في شتي بنطلون استرتش و بادي ماسك علي جسمها و علطول منغير بارا و هي بتنضف لان ابويا و امي بيجو ساعة 7 من شغل و هي بتمشي 5 فعلطول انا بس اللي ببقي معاها في شقة و اهلي كاني بيدلعوني بيدو فكانت بتقلي يا بيدو و هي دلوقتي تقريبا 42 سنة يعني وقت قصة كانت صغيرة و تقريبا من و انا في اولي ابتداءي بتنضف شقة عندنا و اكتر وحدة بتعد معايا في بيت و بتخلي بالها مني فكنت بنسبلها زي ابنها و بنعد نلعب و نهظر المهم انا كنت بتفرج عليها في اول بس مكنتش بحكي لاصحابي حاجة عنها لاكن كنت بحكي لست اللي بكلمها علي ياهو المهم ابتديت اضرب عليها عشرة في حمام و هي ابتديت تلاحظ من هدومي لان علطول بنعد متغطين بكفرتة في صيف و الشتة ببطنية بنعد نتفرج علي تللفزيون بس بنبقي بعاد عن بعض هي اول سرير و انا اخر سرير و مستغطين و كنت انا بفضل اتفزج علي صور سكس علي موبيل و العب في زبي و اضرب في بوكسر كان معايا تقريبا التليفون نوكيا اللي كان نازل بكيبورد زي بلاك بيري مكنش في اندرويت ولا حاجة المهم بعد فترة لقتها ام بشوي (انا مش هكتب اسمها حقيقي طبعا) جاية بتقلي عاوزة اتكلم معاك قلتلها نعم بتقلي انت بتتفرج علي حجات وحشة صح طبعا معرفتش اتكلم و اتلهلجت في كلام و بسيت في ارض بس جوبتها ب لا قلتلي مشي بس انت ديما بتيجي تحكيلي علي كل حاجة وقت متحب تحكي تعالي احكيلي و مشيت و كملنا اسبوع علي كدا كل يوم بشوفها بعد مدرسة لاكن مفيش كلام كتير ببنا يعني تسءلني اكل او لاء نعد مع بعض نتفرج علي تلفزيون منتكلمش مفيش هزار خالص المهم بعد اسبوع قلتلها ممكن احكيليك يا ام بشوي (انا بنديها باسمها عادي لاكن انا هنا هقول ام بشوي) قلتلي انت مكسوف مني متحكي مانت ديما بتحكيلي عمرك شفتني قلت لباباك او مامتك انا بحبك زي بشوي ابني (عندها ابن بس اصغر مني خمس سنين بس متكلمنا او اعدنا مع بعض غير كام مرة) قلتلها فكرة لما سائلتيني بتفرج علي حاجة وحشة قلتلي اه و انت كدبت عليا رحت بصيت في ارض قلتلي بيدو متحكيلي حقيقة انت عارف اني مش هاحكي لبابك لاكن انت مش عاوز تحكي عشان مكسوف رحت انا هزيت وشي ب اه قلتلي حبيبي لا احكي اعد احكلها علي صور اللي بجبها من نيت و من صحابي بس مجبتش سيرة ياهو البنت اللي بكلمها ولا سيرة اني ببص عليها و هي بتقلي انا بحبك زي بشوي فعشان ختري بلاش لان انت كدا هتتعب و هضرك كدا كدا لما تكبر هجوزك و هتعمل كدا مع مراتك المهم عدي وقت و انا لسة بضرب عشري في بوكسة فمرة جت تقلي ايه ريحة دي اللي في الاندر مش قلتلك كدا هتتعب طبعا اتكسفت و هي مشيت و ابتديت هي تتبعني و ترقبني و مرة و احنا اعدين بنتفرج علي تلفزيون و انا بلعب في زبي طبعا مش هبالغ و اقول انه طول مترين لاكن هو كان متوسط بنسبة لسني المهم لقتها شديت بطنية و انا حاطت ايدي جوة بنطلون و بوكسر بلعب في زبي و بعدة مشتد بطنية راحت كشرت في وشي و رمت بطنية و دخلت مطبخ تعمل حجات انا طبعا اديقت انها عرفت و ابتديت كفاية اني اتفرج عليها في بيت و هي بقميص نوم او في شتة بتلبس بنطلون استرتش و بادي كوم ماسك علي بززها كبيرة و مبتلبس بارا لما بتوصل بيت بتخش تغير في اوضة و بتقلعهت المهم ابتديت ملعبش في زبي و بلعب فيه بليل بعد وقت ابتدي هيجاني يزيد و طبعا بنت اللي بكلمها كانت علطول بتهيجني و تسخني اكتر علي شغالة لحد مابتديت تهيجني اخد ستيانة بتاعت شغالة و اضرب فيها الاول كنت خايف بعد كدا من كتر هيجاني ابتديت احاول اخدها مرة بستغل و هي في حمام او بتمسح و ابتديت اخش اوضة بتاعة ابويا اللي فيها هدمها علي كرسي اللي ادام تسريحة ابتديت المس هدمها و ارجع تاني جاري خايف و بعد وقت من هيجان خطفت الستيانة و بقت اخش اوضة و اضرب عليها و انضفها منديل و ارجعها اول مرة عدت عادي و تاني مرة و هي دخلة عشان تلبس لقتها خرجت و لسة بلبس بتعها مغيرتش و بتقلي ايه اللي انت عملتو ده و قالتلها ايه مش فاهم حاجة دخلت و هي مديقة و لبست و مشبت و هي مش عاوزة ترد عليا ولا تكلمني
كلمة وحدة اللي قلتها بكرة نتكلم و انا مديقة منك و مشيت و تاني يوم جات و ابتدينا نتكلم قلتلي انت ليه بتعمل كدا انا بعتبرك زي ابني و عمري مقسرت معاك في حاجة طبعا مش عارف ارد و هي كملت شغلها عادي لاكن بدون هزار ولا كلام و انا عمال اعتزرلها كل شوية و هي مبتدرتش فضلنا كدا تالت تيام و بعديها صلحتها و اعدت تتكلم معايا كدا غلط و كلام ده بعديها فضلت اتفرج عليها و بضرب عشرة بليل و بقلع بوكسر و الهدوم و بعدها اخش استحمي عشان هي متعرفش (هي كانت بتعرف من ريحة و ده اللي عرفتو بعد كدا) المهم اعد بعد كدا فترة طويلة لحد مجيه صيف و هيا رجعت تلبس قمصان تاني
طبعا كل اللي حكيتو فوق ده حصل في خلال سنة تقريبا بس باختصار عشان تعرفو الاحداث و من جزء جاي هيبقي في جنس و ام بشوي عندها بنت كمان اكبر مني بسنة و نكتها كمان لسة هتعرفو كلو في قصة و اتمني تشجعوني شكر
الجزء الثاني
اسف لو اتاخرت بس طول يوم مشغول
المهم نكمل قصة
وصل صيف و صيف ده ابتديت اعد بالبوكسر و فنالة و هي لما شفتني سائلتني انت اعد كدا ليه قلتلها بابا بيجي يعد كدا في بيت حتي انتي كمان لبسة خفيف (هي كانت ليسة قميص عشان احنا في صيف و هي علطول بتغير في القمصان كل يوم اميص شكل بتجيبو معاها) بعد مقلتلها مانتي كمان لبسة خفيف هي بست علي نفسها و استغربت اكنها مكنتش وخدة بلها اني كبرت و هي لسة معتبراني عيل زي اول مبتديت تشتغل المهم سكتت و كملت شغل و يوم عدي تاني يوم لقتها لبسة ترنج صيفي فاستغربت و سكت و عدي يوم و تالت يو عدي بترنج المهم عدي اكتر من يوم بس مش فاكر كام بزبت بس جيه يوم و هي لبسة ترنج و كنا اعدين بنهزر مش فاكر ايه الحوار اللي حصل بزبت بس اللي فكرو اني قلتلها مانتي بردو بقيتي تكسفي مني و غيرتي هدومك راحر ردت قالتلي مانت كبرت يا بيدو قلتلها يعني انتي ادام بشوي بتلبسي ترنج قلتلي لا بس ده في بيتي قلتلها شفتي انتي اللي اتغيرتي راحت قلتلي لاء انت زي ابني و بحبك و راحت وخداني في حضنها سعتها كان احساس تاني وو انا لامز بززها كببرة لانها حضناني و شداني عليها اوي و عدي يوم عادي يوم اللي بعدو رجعت تلبس قميص نوم تاني و انا بقيت مبسبهاش يعني و هي بتنضف اعد برغي معاها في اي حاجة عشان اقدر اتمتع بجسمها في فرجة و بتمتع اكتر لما تلبس قميص شفاف فضلنا علي كدا اكتر من يوم و طبعا زبي بيبقي واقف و هي اكيد بتلاحظ بس معلقتش طبعا كل كلام بحكي للبنت بتاعة فييس اللي كنت بعمل معاعا سكس شات و فون ببلاش اصاد اني احكلها عن خدامة لانها بتهيج من كلامي هي طبعا فضلت تهيجني اكتر عليها ابتديت اقلع بىكسر واحنا اعدين بنتفرج علي تلفزيون و متغطين بقيت بقلع بوكسر و العب في زبي و انا بتخيل اني بلعب في بزاز شغالة و فضلت تهيجني بنت بتاعة نت اكتر لحد ماقنعتني اني لازم احك فيها و زبي واقف في اول كنت خايف لاكن بعد وقت اتشجعت لاني في اول بنت فضلت تسئلني شغالة مبتعملش حاجة غلط من ورة ابوك و امك و انت تعرفها فقلتلها بشفها بتحط اكل في شنطة الايد بتعتها اكيد بتخدو لعيلها بس مثلا تاخد حتتين لحمة صغيري او خرطتين فراخ بانيه كدا فكنت بعمل اهبل بقول حرام لعيلها و دول مش هيخسرو معانا و شغالة متعرفش اني واخد بالي و بعمل اهبل راحت بنت قلتلي اكيد هي محتاجة مرتب اللي بتخدو منكم فلما تحك فيها لو هي هديتتك بحاجة قلها علي موضوع اكل حتي ادام ابوك و امك لو قلتلهم هتقول انت كمان علي اكل اكيد سعتها هيمشوها لاكن انت هيزعقولك و خلاص فهي لما تحك فيها لقدها هتيدتتك انت هدبتتها و قلها انا هيزعقولي لاكن انت هتمشي الاول كنت خايف بعد كدا اقتنعت و هيجاني اجبرني اني اقتنع جيه اليوم اللي و هي بتغسل موعين لقتني رشقت زبي في طيزها طبعا انا لابس بوكس لاكن زبي ناطر لقدام و هي لما رشقت زبي دخل زبي بين فلقات طيزها هو و بوكسر بتاعي و قميص بتعها كلو دخل جوة فلقت تيزها لاني كنت منشنو بزبت (كنت غشيم محكتش لا رشقتو طبعا منكتهاش بس اترشق بين فلقات طيزها بالقميص و البوكسر) معرفش فضلن كدا لسواني او لحظات و لقتها زقتني لوري بضهرها نترطني لورة سنة و طبعا فضلت تزعقلي و تبهدلني و وشها اتغير و مبرقي في وشي طبعا انا خفت اوي لاكن ابتديت انا اتكلم و هي تسمعني و قلتلها علي موضوع اكل اللي بتخدو و انك كدا بتسرقينا وشها اتغير من ملامح تبريق و غضب الي ملامح خوف انا سعتها خوف راح مني لما لقتها هي اللي خايفة و هي فضلت تلهجلج في كلام و تقلي بخدهم لبشوي و بنتي و كلام ده انا قلتلها هقول لبابا لما يجي طبعا فضلت تقلي مش هعمل كدا تاني و هي بتقلي كدا قلتلهل لا اعملي تاني و سبيني اعمل زي معملت قلتلي لا طبعا انت زي ابني و انا بحبك و انا زي مامتك و انا مربياك و كلام ده رديت قلتلها انتي لو بتحبيني حقيقي كنتي هتسبيني اعمل اللي انا بحبه مش هتزعقيلي (معرفش جالي جرائة اقول كل كلام ده ازاي ممكن من هيجان ) مهم سبتها و مشيت و هي عنيها بدمع و ابتديت تعيط و عدي يوم و مجتش تتفرج معايا يوم ده علي تلفزيون في اوضة فضلت اعدة لوحديها برة و انا سبتها مطلعتلهاش و يوم عدي جيه يوم اللي بعدو وصلت و غيرت و انا لقتها بترنج مش بقميص رحت رحتلها و هي بتنضف و لزقت فيها من ورة تاني و بردو زقتني لاكن متكلمتش قلتلها انتي شكلك عوزاني اقول لبابا لما يرجع علي موضوع اكل راحت قلتلي ابعد عني عشان خطري انت ليه بتعمل كدا فيا قلتلها انا داخل اطي و هقلع بوكسر و هعد العب فيه طول يوم مش لازم تنضفي اوضة بتعتي النهردة و لو مش هتيجي بقميص نوم بعد كدا متجيش لاني سعتها هقول لبابا علي اكل لقتها عنيها دمعت تاني و مشيت انا و دخلت حقيقي العت و اعد علي سرير بدون غطة و بلعب في زبي طبعا مكنتش محتاج اطلع صور او اي حاجة لانو كان هايج عليها لوحدو فضلت اعد سعات و هي مجتش رحت فتحت باب اوضة و خرجت عريان لقتها بتنضف و بصتلي و كملت تنضيف و هي بتكلمني قلتلها و انتي بتكلميني تبصيلي قلتلي حاضر يا بيه و بقيت كل مكلمها تبصلي و مانت بتبص لوشي عنيها مبتنزلش علي زبي رحت زعلي علي اللي انا عملتو فيها لان حقيقي طلعت محترمة عكس مكنت مفكر قلتلها بكرة حابب اشوفك بقميص الموف اللي جيل اللي ماسك علي جسم راحت بصالي و هي مش عارفة تقول ايه و قالتلي حاضر رحت داخل اوضي لاني كنت مخنوق و يوم عدي ماعدناش مع بعض غير و احنا بناكل و كنت منغير بوكسر و حتطلي اكل و قلتلي يا بيه انا هاكل علي رخامة مطبخ لاني خدامة و مشيت و سبتني و انا زعلت اوي من اللي حصل لاني كنت بحبها بس مكنش في غيرها ادامي و دخلت اوضة و مكلتش عدي يوم و تاني يوم لقتها لابسة قميص اللي قلتلها تلبسو انا استغربت انها سمعت كلام بس ملمستهاش ولا اعد حتي اتفرج عليها معرفش ليه كنت مضايق عشان اللي بعملو فيها جينا وقت الغداء عملت زي امبارح حاطت اكل (انا كنت لابس بوكسر بتاعي) وقلتلي نفس كلام و كانت هتمشي قلتلها امبارح انا زعلت عشانك و مكلتش ممكن تقلي معايا رحت قلتلي يا بيه و لسة هتكمل قلتلها انا بيدو مش بيه عندها كانت هدمع بس هي مسكت نفسها و اعدت معايا و احنا بناكل قلتلها انا مخرجتش من اوضي النهردة عشان مش حابب اديقك رحت ردت بتقلي يا بيه و لسة هتكمل قلتلها لو هتقليلي بيه تاني حقيقي انا مش هكلمك تاني انا بيدو قلتلي مانت اللي اتغيرت بعد مكنت بعتبرك زي بشوي قلتلها مانا بحبك بس بردو جوية حاجة مش عارف ازاي اقلهالك و اعدنا نتكلم و اقلها طيب اعمل ايه يعني اعمل مع مين غيرك مع حد في مدرسة او في شارع راحت قلتلي اوعي بس انا زعلانة منك عشان بتهدتني بالاكل و انك هتقول لباباك حد يهدد امه قلتلها لا قلتلي طيب هتبطل اعد تاني اتكلم معاها و قلتلها جواية حاجة جنسية بتحركني و حتي لو وعدك هعد كدا كام يوم او كام شهر و هلاقي شهوتي جنسية هترجعني تاني و انتي هتزعلي تاني طب انت عاوز ايه قلتلها تسبيني اعمل زي معملت افضل احط زبي بابين تيزك و انتي بهدومك عشان متزعليش قلتلي لاء طبعا قلتلها ده اللي عندي و سبتها و مكملتش اكل و قمت و انا قايم قلتلها علي قميص تاني وصفتهلها تلبسو بكرة عدي يوم و جيه يوم اللي بعدو بس ملبستش قميص اللي قلتلها عليه رحت طلعت و قلتلها يا ام بشوي مش قلتلك تلبسي القميص اللي قلتلك عليه راحت باسالي و عيطت و اعدت تكلم معايا يا ابني و كلام ده انا اعد اتكلم معاها و قلتلها الللي عندي اني هعد يومين في اسبوع احط زبي في طيزها و انها كل يوم ترقصلي و باقي خمس ايايم مش هلمسها و لو لمستها في خمس ايام يبقي اسبوع ده اليومين بتوعي اتلغي (كل ده كلام بنت اللي بكلمها علي نيت) قلتلي لاء قلتلها انتي عارفة اني بحبك لاكن انا اللي بيحركني دلوقتي شهوتي عندك تالت حجات الا توفقي الا هقول لبابا و يطردك الا انتي تمشي منغير متقولي اسباب و انا مش هقول حاجة و هعد استني شغالة جديدة جايز تكون بتحب جنس طبعا فضلت تعيط و قلتلها قبل متمشي ردي هنعمل ايه بكرة و مشيت دخلت اوضي و قبل معاد اللي مفروض تمشي دخلت قلتلي موفقة بس بشرط يوم واحد في اسبوع مش اتنين قلتلها مشي بس يوم ده كل مطلب ترقصيلي ترقصي لاني بحب رقص قلتلي اول لاء رحت زعقت قلتلها انا زهقت بسي متجيش تاني من بكرة و ده احسلك او هقول لبابا طبعا قلتلي خلاص موفقة لاكن يا بيدو انا مش هقلع هدومي خلاص يعني زي معملت من فوق قميص قلتلها ماشي و اتفقني يوم خميس و احنا كنا يوميها التلات و مشيت
الجزء التالت
طبعا كانت بتيجي تالت ايام في اسبوع الشغالة و انا يومها اتكلمت مع ابويا و امي انها تيجي كل يوم عشان تعمل اكل بدل مبنطلب دليفرري هم اقتنعو و امي كلمتها و هي معترصتش
طبعا الشغالة مشيت و انا هموت من الفرحة و جريت فتحت كمبيوتر مستني بنت بتاعت ياهو تفتح عشان اكلمها و احكلها
اشتنيت شوية بعديها لقتها اونلاين كلمتها ردت و اعد احكلها اللي حصل هي طبعا هاجت من كلامي و قلتلي بس وقف كلام علي شغالة شوية و اتفق معاك اتفاق امتعك اكتر من شات و ميك اللي بنعملو و نفتح لبعض كمرة بس بشرط ادام شوية لما تنيك خدامة تفتحلي كمرة منغير مهي تعرف طبعا بدون تفكير وفقت لان هي كانت بتوصف جسمها كان خرافة و فتحنا كمرة و اتمتعنا و عرفت انها مبتقليش كل حقيقة لانها كانت قيلالي انها بنت و مش مفتوحة لاكن وقت مكنا بنتمتع لقتها لبسة دبلة و لقتها دخلت صوبعها جوة كسها انها مفتوحة و كان في صورة متعلقة وراها و هي لبسة فستان فرح و معاها راجل اكيد جوزها طبعا كل ده انا لحظتو بعد مقفلت معاها و اعد افكر المهم بعد مخلصت فديو انا وهي فضلنا فتحين كام و رجعنا نتكلم عن شغالة تاني و احنا عريانين لاننا كنا لسة مخلصين و فضلت تقلي اوعي بكرة تعمل معاها حاجة عشان تحبك و تثق فيك و في كلامك و انا فضلت اكلمها علي هيجاني علي شغالة و فضلت اوصفلخا شغالة تاني بس علي جسمها يعني بزها نفس حجم بزك كبير لاكن هلالة غمقة شوية كدا فضلت اوصفلها اكنها اول مرة اوصفلها شغالة و طبعا احنا اتنين هجنا تاني و عملنا تاني سكس كام المهم خلصنا و قفلنا و اعد افكر في اللي حصل طول يوم طبعا بزات البنت اللي بحكلها كل حاجة و طلعت كدابة زي مقلتلكم عرفت ازاي فقلت دي مش مضمونة لاكن شغالة مضمونة عنها اعد ادور و اعرف ازاي انزل برنامج يسجل محدثة اللي بيني و بين بنت دي عشان لو حصل حاجة يبقي معايا حاجة ضتها المهم نمت و صحيت تاني يوم و جت شغالة و غيرت و لبست قميص و فضلت تشتغل بعدين خلصت جت اعدت معايا قلتلي و احنا اعدين ممكن اسئلك حاجة قلتلها اكيد قلتلي انت شيفني ازاي قلتلها شيفك زي امي اللي بتخاف عليا و شيفك اختي اللي بتحبني اكتر من نفسها و بتحافظ عليا و شيفك صحبتي اللي بحكلها كل حاجة و شايفك المزة اللي اسف بهيج عليكي لقتها معرفتش ترد قلتلها انتي شفتي ازاي بحبك و النهردة مردتش اجي جمبك او حتي اتفرج عليكي راحت سكتت بردو بس قلتلها انا بحبك اوي و زي متفقت معاكي كل يوم هعتبر اختي و امي و صحبتي مؤدبة لاكن يوم خميس عشقتي راحت ساكتت قلتلها ممكن طلب قلتلي ايه قلتلها عاوز حضن بس كاخت لان نهردة مش خميس و حضنتني و انا بستها في خدها و اعدنا ندحك و نهزر و اعدنا ناكل سوة و يوم خلص و قبل متمشي قلتلها ممكن طلب قلتلي نعم قلتلها بكرة خميس قلتلي عارفة قلتلها ممكن تلبسي قميص اصفر و فضلت اوصفهلها قلتلي مشي بس كانت مديقة و بصة في ارض و مشيت و طبعا فضلت مستني بنت بتاعة ياهو لحد متفتح و كنت مجهز برنامج و مجربو اللي اسجل شاشة و لما بنت فتحت شغلت برنامج و كلمتها و طبعا تاني مرة اكلمها فديو و هي قبلت مكلمة فديو و سلمنا علي بعض و قبل متكلم تسءلني علي شغالة قلتلها انا هايج تعالي اول نريح بعض و بعد كدا نتكلم ( انا كنت اصد عشان تصوير يكون سكس ليها مش تسجيل علي كلامي) هي مرفضتش و اعدنا نعمل سكس كام و خلصنا و قفلت برنامج و اتاكد ان فديو اتسيف و قعد احكلها علي كل حاجة و خلصنا و نمت و صحيت و فضلت اعد مستني شغالة وصلت و غيرت و لبست قميص اصفر زي مقلتلها و ابتديت تشتغل رحت رحتلتها و قلتلها لاء ترويق مش وقتو دلوقتي قلتلي سبني اخلص شغلي قلتلها لا تعالي ارقصيلي و شغلت اغنية و هي قضلت ترقص بس مديقة يعني تهز جسمها براحة و مش رقص تهز اي حركة و خلاص رحت وقفت و قلتلها ام بشوي انا مش حابب كل شوية اهدتك لان انا مبحبش كدا و انا بحبك اوي و مش عاوز اهدتك فممكن تمتعيني زي مكنت جدع معاكي و مش هلمسك او اطلب منك حاجة غير يوم خميس اللي هطلب منك كدا راحت قلتلي مشي رحت قلتلها وريني رقص اللي كنتي بترقصي و انا صغير ده انا فكرو من سعتها و معرفش ليه بطلتي راحط ردت قلتلي انت كنت بتتفرج علي جسمي مش رقصي سعتها قلتلها ام بشوي يوم خميس عشان نففرح بس اي اسئلة اي يوم غير خميس رحت شغلت اغاني و هي ابتديت ترقص بقي رقص حلو لا ده مش حلو ده رقص فشيخ فوهي بترقص شورتلها تارب و قربت مني و بترقص و هي بتلف مستحملتش و رحت رزعها بكف ايدي علي طيزها بس جامد اوي من هيجاني راحت قالت اااااااي و بسطلي و كشرت و قلتلي ليه كدا قلتلها طلم انتي لبسة هدومك اتفقنا اعمل اللي انا عيزو و كملت رقص لحد معرقت و انا كنت طافي تكيف و خلتها ترقص لحد محيلها اتهد قلتلها ممكن بقي تعملي فطار و نعد ناكل كل ده ملمستهاش غير ضربة علي طيزها و راحت جهزت فطار و جت حطت اكل علي سفرة قلتلها لا تعال نعد هنا علي الانتريه جابت الفطار بتاعي و بتعها علي طربيزة الانتريه و لسة هتبتدي تقعد قلتلها عشان خطري رقصة تنية (كنت بكلمها مش بصيغة امر لاء دي بصيغة طلب كنت بحاول اخليها تحبني) قلتلي انا تعبت قلتلها عشان ختري بس عاوز رقص اكتر سكسي عشان اقلك كفاية و يلا ناكل و شغلت اغاني ابتديت ترقص و فضلت ترقص و تهز جامد و كان المرادي في اول رقص حلو زي اول مرة رقصت و بعديها قلتلي تعبت قلتلها انا لسة هايج عشان خطري كملي قلتلي مشي كملت و هي عرقانة و بتنزل مية عرق من حر و رقص و ابتديت ترقص رقص سكسي بقي رقص اثارة لحد مهجت اكتر و قلتلها كفاية كدا شفتي ازاي لما هيجتني في اخر قلت كفاية كدا راحت لسة هتعد قلتلها هتعملي ايه قلتلي هعد قلتلها لاء قلتلي اماال ايه هعد اكل في مطبخ لوحدي قلتلها لاء قلتلها تعالي اعدي علي حجري (طبعا زبي واقف) قلتلي لا مينفعش كدا قلتلها انتي هتعدي بهدومك ايه بقي اللي برة اتفاق قلتلي بس قلتلها منغير بس عشان ختري و اعد اتحيل عليها و وافقت و اعدت علي حجري قلتلها يلا قلتلي يلا ايه قلتلها كلي و اكليني بايدك عشان انا بحبك و رحت لافف ايدي علي وسطها و حضنها جامد (مردتش اجي جمب بزازها معني هي اكتر حاجة مهيجني عليها) و حضنتها من وسطها وعشدتها عليا جامد و هي ابتديت تاكلن في بقي و تاكل نفسها و انا حضنها من وستها ابتديت زي ارفعها و انزلها سنة بسيطة و فضلت اطلها قدام سنة و بعديها ارجعها تاني عليا جامد (اعد افرك زبي فيها حاولت اهيجها زي بنت اللي في نيت قلتلي) قعدنا كدا خمس دقايق و بعديها هجت اكتر زبي بقي عمال يتحرك علي طيزها قلتلها اومي اقفي دقيقة راحت قامت وقفت و لسة هتتحرك قلتلها لا اسبتي بقت فتحة رجلها و وقفة و رجليا بابين رجليها مفتوحة رحت نزلت بوكسر و قلتلها اعدي و قبل متعد رزعتها رزعة تاني جامد علي طيزها بكف ايدي(هي مخدتش بلها اني نزلت بوكسر) راحت قالت ااااااااااه برحة يا بيدو قلتلها اسف بس كبيرة و مهجاني اوي قلتلها اعدي و كل ده و هي مدياتي ضهرها لسة قعدت و خست ان زبي بقي متحرر و مغروز في طيزة اكتر من اول و بصت و خدت بلها اني قلعت بوكسر و متكلمتش و اعد احركها تاني احركها و هي بتاكلني و انا حاضن وسطها و ابتديت احس هجبهم من كل حركة بعملها و هي بتاكلني و بتاكل و رحت زود سرعة اوي و تطرت لبني لاور مرك يعتبر جوة طزها لاكن قميص كان حاجز ببنا اول محست بلبني لقتها شهقت و كانت هتقوم رحض حضنها اجمد بس حضنتها و انا قافش في بزها مش زي اول وسطها و لما قفشت بزها كنت دايس عليهم جامد اوي اكني بفرقعهم لقتها هي لما قفشت كد في بززها و قافش بس جامد و مبتحرقش لقيت جسمها ساب و نفسها زاد عرفت انها بتهيج من بزها فضلت كدا دقيقة او دقتين منغير مكرك ايدي هي قفشة بززها جامد و مبركهاش و حضنها جامد لحد مهديت و بعديها سبت ايدي خالص حططها علي ايد كرسي و هي لسة قاعد بقردتها منغير مقلها حاجة سبتها دقيقة كمان و قلتلها قومي يا ام بشوي قامت و خدت منديل و لسة هتمسح لبن قلتلها لا يا ام بشوي اتا عوزك كدا عشان خطري متمسحيش حاجة راحت سابت منديل و شالت و اكل و انا داخلت استحميت و خرجت و هي بتنضف و لقيت لسة لبن تلي قميص زي مقلتلها و سبتها و و دخلت اوضي و شوية و جت قلتلي انا خلصت تحب نتغدي قلتلها لا تعالي اعدي معايا قلتلي لا علي نفس سرير و يوم خميس لا مينفعش معاك قلتلها عيب عليكي بهزار تعالي اعدي جمبي جيت و اعدت بس مرادي رحت فيها و حطيت اديا من ورة ضهرها علي وستها و فضلنا اعدين و اعد احرك ادية علي وستها و اقفش في و احسس عليه و هي متكلمتش رحت رافع نفسي و شديت بوكسر (احنا متغطين) و هي خدت بلها طبعن و اعد العب فيه بايدي تنية و بعديها بشية رحت مقرب علي خدها بسطها و قلتلها في ودنها ممكن تمسكي زبي راحت مرضتش و عملت اكنها مسمعتنيش رحت ماس اديه و حطتها عليه راحت لمستو سواني و شالت اديها و بستلي رحت قلتلها عشان ختري قلتلي لاء قلتلها مشي برحتك و اعدنا و انا اديا علي وسطها شوية و قلتلها يلا نتغدي خرجنا و هي لسة هتروح تسخن قلتلها لا هترقصي اول فضلت ترقص بس رقص سكسي علطول كدا منغير مقلها هجت اوي و حبيت اهنها سنة فضلت افرهتها لحد مهلاص بقيت علي اخري قلتلها اعدي علي ارض اعدت و هي بتنهج من كتر رقص و رحت وقفت و داعك زبي ادام وشها مخدش سنيتين و رحت ناتر كمية كبيرة اوي علي وشها و بززها (بعدت مقعدت علي ارض و انا جبتهم مخدش كام سنية لاني كنت علي اخر يعني هي ملحقتش ترفض او توافق علي اللي حصل هي اتفاجئت) طبعا وشها اتغير و اديقت بس قلتلها اسف بس كان نفسي اجرب احساس ده و صلحتها و جت تقوم و لسة هتخش حمام قلتلها هتعملي ايه قلتلي هتشطف قلتلها لا انا هاجي معاكي حمام هغزلك وشك لاكن انتي هتروحي و لبني علي جسمك جت تعترض قلتدها ايه يا ام بشوي النهردة خميس يموي راحت سكتت و دخلنا حمام و هي وطت علي خوض و انا فتحت مية و رغيت صابون علي وشها و لسة هشطف وشها بمية رحت بعبستها من تحت اميص راحت زقت ايدي و قال ها قلتلها اسف نسيت و رحت غسل وشها و خرجنا و كلنا علي سفرة عادي طبيعي بتعنا و طبعا زبي مش راضي ينام و خلصت اكل و شالت و غسلت الموعين و اعدنا نتفرج علي تلفزيون و اعد نفس اعدة ادية علي ويطها بقفش فيه بس مرادي كل شوية انزل ابوس خدها اكنها حبيبتي اعدنا كدا ساعة او ساعتين لحد وقت اللي مفروض تمشي فيه و جاية تقوم تلبس قلتلها هو كدا الخميس خلص راحت دحكت و قالت اه هرتاح منك 7 ايام قلتلها لا لسة انا عاوز اخر حاجة
اخر حاجة هنعرفها جزء جاي اتمني ناس تكتب رقيها في قصة
الجزء الرابع اهو بسرعة ��
اخر حاجة كنت بطلب منها طلب قلتلها عاوز اتفرج عليكي و انتي بتغيري قلتلي لا مينفعش قلتلها بسي انا مصروفي اسبوع 200 جنيه (ده كان مبلغ كبير وقتها) فلتلها هديكي 100 جنيه اصاد تسبيني اتفرج عليكي منغير ملمسك و عشان تطمني اتا هعد علي سرير و انتي هتكوني جمب شفنيرة اللي عليها هدومك فهكون بعيد عنك كدا مش هلمسك (انا لما قلتلها 100 جنبه لقيتها زعلت) فبقلها انتي زعلتي راحت قلتلي اه شفت ازاي انت شيفني اكني وحدة مش كويسة معاني انا مش كدا بس انت عارف احوالي و اني مينفعش اسيب شغل قلتلها مهنا انا ابينلك اني بحبك انا اللي اقنعت اهلي يجبوكي كل يوم و كدا مرتبك هيزيد راحت ردت قلتلي عارفة و قلتلها و انا مش شيفك كدا انا امبارح شفتي مني حاجة او قلتلك حاجة و هتشوفي بقيت اسبوع هتعامل معاكي ازاي لسة هتدمع رحت وخدها في حضني جامد و قلتله صدقيني بحبك اوي حتي 100 جنيه خديها و لو مش حباني اتفرج برحتك بس انا نفسي بصراحة و نزلت اداية علي وسطها و قلتلها تعالي قبل متغيري نرقص سلو و سبتها رحت شغلت اغنية و رجعتلها و هي مش فاهم فرحانة ولا زعلانة و حطيت ادية علي وسطها و هي متحركتش فبقلها مالك قلتلي مبعرفش ارقص سلو ده قلتلها يعني انا اللي بعرف �� هاتي اديكي كدا زي مبنشوف في افلام و هنجرب و اعدنا نرقص و اقلها اي امر ده و اني بحبك و كل شوية ابوسها في خدها و عمال ادلعها و احنا بنرقص بدعك وسطها و بقلها كلام جميل بعديها اعد اتحايل عليها اتفرج و هي بتغير و احنا بنرقص (مكنتش حابب اهددها بسيبب تهديد لما بتكون دنيا قفلت) و عمال اتحيل و هي ترفض لحز مزهقت و وفبت بس انا هنام عليي سرير و مقمش من علي سرير و دخلت اوضة بتاعت ابويا و امي معاها و اعد علي سرير و قلعت بوكسر و ابتديت افرك زبي راحت هي ابتدت تقلع القميص و حاطيتو علي كرسي رحت قلتلها مترميلي قميص لحد متخلصي راحت رمتهولي و قلتلها شايفة لبني لسة معلم علي قميص راحت كملت و خدت بارا و هتبتدي تلبسها قلتلها عشان ختري ارميلي بارة قبل متلبسيها اشوفها راحت بصالي و قلتلي و بعدين معاك قلتلها معلش عشان ختري راحت رمتهالي قلتلها بسي بقي انا عاوز اجيب عليها بعديها هتلبسيها قلتلي لا مينفعش هتلبك جسمي قلتلها لا مانا جبت عليكي صبح و ممسحتهوش فمش هتفرق قلتلي لا طبعا فضلت اتحيل عليها لحد موفقت قلتلي طيب اخلص قلتلها سعديني قلتلي لاء قلتلها تعالي ادعكي لحد ميجيب راحت راقضت (مردتش اتقل عليها و خايف ان كل اللي وصلتو يروح و متجيش تاني) قلتلها خلاص ارقصي و انتي عرياني قلتلي لاء قلتلها يلا زمان بابا و ماما زمنهم جاين لقتها بدون اغاني ابتدت تهز صدرها قلتلها صدرك كبير ازاي ( طبعا قميص علي صدري و بارا جمب زبي و عمال ادعك زبري) مردتش عليا قلتلها ردي عليا عشان اهيج و اجيب بسرعة قلتلها صدرك كبير ازاي قلتلي قلتلي معرفش و لسة بتهز في جسمها و صدرها قلتلها لفي و واطي نس توطية كدا و اسندي علي كرسي اللي عليه هدومك و هزيلي طيزك اللي بتهيجني قلتلي اراي فضلت اشرحلها (كل ده هي لبس كلوت بتعها بس) و وطت و ابتد تهز طيزها مختش دقيقة و جبتها في بارا مكان اللي بيتحط علي بزها طبعا طلعت صوت و انا بجبهم و هي فهمت اني جبتهم قلتلي ممكن نخلص بقي من يوم ده قلتلها ماشي و رحت قايم و ايد فيها قميص و ايد فيها بارا ادتها القميص الاول قلتلي لاء عوزة بارة قلتلها لا سبهالي روحي منغيرها طبعا قلتلي لاء امشي ازاي في شارع كدا قلتلها اه انتي حلمات كبيرة هتبان بس بردو سبهالي قلتلي لاء قلتلها طيب تعالي البسهالك قلتلي لاء قلتلها حاجة حاجة من اتنين الا البسهالك الا تسبيها راحت وفقت البسهلها و زبي طبعا نايم لسة جيبه راحت قلتلها لفي راحت لفة و لزقت فيها اوي خلي زبي لازق في طيزها قلتلي يلا خلص بقي زمن اهلك جيين قلتلها ماشي و رحت حاطت بارا تحت بززها و رحت قافل شانكل من ورة قلتلها كدا كويس قلتلي كويس ازاي متلبسهالي قلتلها ازاي قلتلي فكها و دي تتحد علي صدري مش تحت صدري (زبي ابتدي يقف تاني لانه لامس طيزها) قلتلها رحا ماسك خانة امين من برا (خانة بتاعت بز امين) و ايد تنيا مسكت بزها امين و ابتديت ادخله جوة برة (فعصت بصها امين بايد و ايدا تنية رفع بارة عليه) قلتلي بيدو مش هينفع كدا و صوت نفسها ابتدا يزيد اوي (هي بتهيج فشخ من بزها) قلتلها مانا دخلتوهلك اهو بدل مفك و رحت عامل كدا في بز تانية علطول بس اعد افركه بايدي منغير مدخله لسة راحت هي نفسها زاد اوي و في مرية اللي قدامي شيف عند كسها ابتدي بلل و هي نفسها بيزيد و تقلي بيدو عشان ختري كفاية قلتلها دقيقة كمان ره سايب ايد اللي مسكة برة و رجعت يجسمي سنة ورة و عمال الب بايد في بزها شمال و ايد تنية بفرك زبي اللي بقي عمود و نطرت عليها علي كلتها و تيزها و بستها في رقبتها و خدها و دخلت بزة شمال في برا زي معملت في امين و قلتلها شكرا و قلتلها يلا البسي منغير متمسحي حاجة راحت لبست و مشيت و بعديها شوية بابا و ماما وصلو اتعشينا و اعد مستني بنت بتاعت ياهو و قلتلها انا هاحكي بس منغير كام انا مش قادر اجيب تاني و اعد احكلها و قلتلها انا عمال احكيلك كل حاجة ممكن بقي تعرفيني بنفسك حقيقة مش وهمية اللي انتي حكتهولي قلتلي يعني ايه قلتلها انت متجوزة مش زي مقلتيلي بنت بنوت و اعد اقلها اني عرف ازاي من دبلة و صورة و اديها لما دخلتها في كسها و قلتلي بس هحكيلك بقي حقيقة و قلتلي اسمها حقيقي و ورتني يطاقة كمان عشان اصدق و قلتلي عندها ابن 15 سنة و نفسها تمارس معاه جنس محارم و بتكلمني لاني متخيلاني ابنها و اعدت تحكيلي شوية بس كلام ملهوش علاقة بالقصة دي (هي بتحكي علي ابنها و جوزها و حيتها) و افلت معاها و جيه يوم اللي بعدو و جات ام بشوي بس كانت مبسوطة و خلصت شغلها و اعدنا نتكلم (طبعا انا لابس شورت و تيشرت مش بوكسر و مبستش عليها ولا لمستها) بتقلي انت مبسوط من اللي حصل امبارح قلتلها هموت من فرحة و انتي بتقلي معرفش قلتلها يعني كبسوطة قلتلي اه انت حسستني اني وحدة سيت رحت قلتلها طب متيجي ندلع قلتلي لاء احنا اتفقنا يوم خميس بس قلتلها مشي راحت قلتلي بس مينفعش تجيب لبنك عليا و اروح بيه جسمي بيبقي رحتو بينة و ملبك قلتلها حاضر و قلتلي و انا بغير مش هتيجي تاني معايا قلتلها ليه قلتلي عشان بتستعبط و مش عارف تلبسني بارا و احنا اتفقنا من علي هدوم بس و متفقناش حتي انك هتلمس صدري من علي هدوم انت هتلمس طيزي ب بتاعك من علي هدومي و خلاص رحت قلتلها لاء موضوع اني مخشش معاكي الاوضة و انتي بتلبسي مشي لاكن صدرك لاء انا اكتر حاجة مهيجاني ضدرك و طيزك قلتلي لاء صدري لاء قلتلها بسي همسكو من فوق القميص بس مردتش و اعدنا نتكلم شوية عادي و نتفرج علي تلفزيون و ملمستهاش ولا اي حاجة و خلصت و مشيت و اعد اتكلم مع بنت علي نيت و جبناهم اكتر من مرة بس و انا بقلها يا ماما و مفكراني ابنها و اتكلمنا بعد كدا علي شغالة و قلتلي طلما انت كل متمسك صدرها نفسها بيزيد يبقي بتهيج منها و قلتلي براحة عليها و استحمل عشان متطرش منك هي وحدة وحدة هتتجاوب معاك
و قفلت معاها و مشينا علي مدا شغالي بتيجي و يوم طبيعي تشتغل و نتكلم عادي لاكن مفتحناش اي حاجة في جنس لحد يوم الاربع انا قلتلها ام بشري قلتلي ايه قلتلها بكرة خميس قلتلي مشي و لقتها هي اللي بتسئلني البسلك ايه قلتلها البسي انتي حاجة حلوة قلتلي مشي. و عدع يوم و جيه يوم خميس هي دخلت و طبيعلي بتخش تغير و تشتغل لقتها غيرد و خرجت جدلي انا شفتها اتهبلت كانت لبسة لنجيري خرافة ابيض رخت سفرت و قلتلها ايه هو نهردة دخلة ولا ايه (كنت بهزر) لقتها هي وشها اتقلب و عيطت فرحت قمت خدها في حضني و قلتلها مالك و فضلت تعيط جامد قلتلها مالك بس و بستها علي راصها و عمال اقلها مالك قلتلي انا خيفة مرضكش تخليهم يمشوني من شغلي و قلت ارضيك القيك تقلي ليلة دخلة انتي ليه شيفني كدا قلتلها انا بهزر يا ولية و انتي نفسك شفتي طول اسبوع معملتش حاجة تديقك او حتي لمحت بحاجة هو خميس بس ولا ايه يا عسل و فضلت ادلعها في كلام و عملت فيها زي اسبوع اللي فات و هي بتفطرني و جبت عليها و خدها دخلنا اوضي و قلتلها انتي بتحبيني ولا بترضيني و بس قلتلي **** يعلم بحبك ازاي قلتلها تعالي بقي زي افلام نامي فس حضني قلتلي بس قلتلها يلا بقي بلاش رخامة و رحت مشغل علي تلفزيون قناة سكس قلتلي ايه ده قلتلها مش احنا متجوزين نتفرج علي حجات كبار بقي اعدت و خدها في حضني و ادية علي كتفها لانها في حضني و ابتدي زبري يوقف في بوكسر من سكس اللي بنتفرج عليه و شوية و قلتلها حسبي سواني و رفعت وستي و نزلت بوكسر و رجعت تاني قلتلها تاني تعالي في حضني و شوية قلتلها في ودنها متمسكي بقي زبري شوية بردو عملت اكنها مسمعتش حاجة و مردتش بس كانت مندمج اوي مع فيلم قلتلها يا ام بشوي قلتلي نعم قلتلها اومي ارقصي شوية قامت رقصت بس رقص سكسي اوي و كل شوية تقرب مني اروح دربها علي تيزها تقول اه بتقلي انت ليه عمال تدربني قلتلها انا بحب عنف يا عسل و اخر مزهقت قلتلها تعالي بقي اعدي علي زبي لحد مجبهم راحت اعدت علي زبي و هي سبتة قلت اقوي عليها شوية رحت نازل بيسها في رقبتها و حاطت ايدي الاتنين علي بزها اعد العب في حلمتها و هي عملي تقلي بيدو كفاية كفاية و انا ولا سمعها لحد بطلت تقلي و ابتديت تتلوي علي جسمي و وقت مهاجت رحت زقتها جامد وقعت علي سرير رحط قايم اعد علي ضهرها و اعز ارزع جامت في تزها و هي عمالة تقول اه و بعد مطزها احمرت رحت قلبها و اعت بقيد اقفش في بزها و ايد بحلب زبي لحد مجبتهم علي وشها و بعديها اترميت علي سرير هي كانت عكسي نحية تنية و فتحة رجليها و شفت كلون من نحيت كسها مبلول عرفت انها اتمتعت و اني ماش في طريق صح و هدينا شوية و رحت نايم جمبيها و ابتديت اكلمها قلتلي حرام عليك اللي عملتو فيا قلتلها معلش انا اسف هيجاني عوزاني انزل اصلحالك و ابوسها قلتلي لاء يا حبيبي مفيش حاجة قلتلها بسبب كلمت حبيبي انا عاوز اديكي بوسة هي افتكرت هبسها علي خدها لاكن كانت مفجئة ليها بوستها في بقها و كانت اول مرة ابوس حت اعد دقيقة و سبتها و بعدها اتغدني و هي خلصت و مشيت و عشان مطولش فضلنا كدا شهور جينا شتي قلتلها هتيجي بردو بقمصان مش زي اول بنطلون و بادي و هي وففقت و اعدنا شهور علي كدا و علطول ببقي عنيف علي طيزها لحد مهي اللي بقت تستني يوم خميس و طبعا كل فترة بكلب بنت اللي علي نيت زي ماحنا بعد فترة كبيرة ابتديت اللي بعملو ده مش بيشبعني و كانت فكرة بنت بتاعت نيت اني احطلها فيجرا حريمي فكرة عجبتني بس قلتلها انتي اسئلي علي اسم فيجرا حريمي و ادهولي و انا هكتبو في ورقة و انزل اجيبو اكني معرفش ده بتاع ايه و هقلو بابا اللي كتبها المهم عملت كدا و جبت دوا و بعد مجبتو استنيت ليوم اربع و ام بيشوي بتقلي بكرة خميس عوزني البسلك ايه قلتلها ولا حاجة انتي لما تيجي هخدك اكن واحد و مراته و انزل اجبلك طقم تلبسيه و جيه يوم و هي لما جات هي اللي قلتلي يلا البس و يلا ننزل و بعديها خدها و نزلت و دخلنا محل لنجيري في وسط بلد و جبتلها كلت فاتلي اسود و قميص شفاف (يعتبر زي روب مش قميص) هي كانت رفضة رحت قلتله لا جبهم بس للراجل راح بعد ممشي بصتلي اوي رحت بوستها بسرعة في خدها (كنا صبح بدري و مفيش اصلا ناس في محل و مفيش غير بياع معانا و كشير جمب باب و مش شيفنا) و بعبستها في سريع و جيه راجل و و خدنا حاجة و دفعت و ختها و مشينا و لما روحنا قلتلها يلا البسي و انا هعملنا عصير و دخلت سخنت ق مي في كتل و حتطها في كباية و حتط برشامة فيجرا دوبتها و حطتها علي كبية عصير بتعتها و قلبتها و كانت لسة مخرجتش شربت نس كباية بتاعتي عشان متخدش بتعتي و رحت خبت عليها قلتلي لا مش هينفع اخرج كدا فهمت انها لبست بس مش عارفة ازاي هتخرج رحت فتحت و هي جريت و جريت وراها و اعدنا نهزر و خرجت شربت عصير و كنت عاوز اعمل حاجج لمدة ساعة لحد مالبرشام يشتغل قلتلها يلا نفطر قامت عملة فطار و خلصنا و لقيت انا ابتدت تعرق فهمت انها ابتدت تشتغل بعد مشالت اكل قلتلها ارقصي ابتدت ترقص بس لاور مرة و هي بترقص تيجي لحد عندي و تحط طيزها تلزفةقها في وشي بعد ملقتها هايجة اوي قلتلها كفايا و تعالي اعدي علي حجري اعدت و ابتدت تضحرك فوق زبي و طبعا روب شفاف خفيف و انا عريان و كلت فتلة فزبي كان بياخد الاماشة خفيفة شفافة و يغرز في طيزها و رحت قلتلها اسبتي و قومتها و اعدتها ان زبي يبقي راشق بابين فلقة طيزها و اعدها قلتلها تسبت و اعد ادعك حلمتها بايدي و اعد و ابوس رقبتها و حلمة ودنها لحد مبتدت تتلوي فوقي جامد مش عارفة تسبت اول ملقتها هتبتدي تترعش زقتها اومتها (مكنتش عاوز اخليها تجيب و دي فكرة بنت بتاعة نيت اهيجها و مخلهاش تجيب و بعديها افرجها علي سكس و سعتها العبلها و المس كسها اللي هيبقي اول كس اشوفو و المسو) انا كنت حاطت كميرة دجيتل اه جودة مش حلوة لاكن زبتها علي سرير عشان اصورها و بعد مزقتها قلتلي في حاجة قلتلها لا تعالي نخش نعد نتفرج علي تلفزيون و هي شيفها سخنة اوي دخلنا و لاور مرة يكون يوم خميس و مخضهاش في حضني لاكن اعدنا جمب بعض لاكن مش لمسها و فاتح سكس و متغطين و فتحت سكس شوية و لقتها مغمضة عنيها و بتحرك اديها تحت غطة رحت رافس غطة برجلي و لقتها جايبة باديها الاماشة علي جمب و بنلعب في كسها اول مرة اشوف كوس علي حقيقة (البنت بتاعة نيت كانت شرحالي كل حاجة و زنبور و ورتني ازاي العب فيها و اهيجها ازاي) بعد مكانت بتلعب في كسها وقفت و انا متدهاش فرصة و رحت بايسها علي شفيفها و ايد راحت علي بزها و ايد علي كسها بيدعكو قعد كدا اكتر من ربع ساعة لحد مترعشت و بعد منزلت كنت عاوز اهيجها تاني فنزلت حاطيت حلمة في بقي و اعض جامد و هي عمال تطلع اه جامد و ايد بتفعص حلمة تنية جامد و ايد بتدعك كسها جامد و اول ملقتها ابتديت تهيج سبت بزها و لاور مرة انزل الحس كس و هي اتفاجئت اوي بس شهو سيطرة عليها و ابتضت خلاص تتلوي و لم حسيت انها قربت تجيب سبتها و تفيت علي زبي و رزعه مرة وحد بغشمية و هي صرخت صرخة ملهاش حل نكتها دقيقة او دقتين و شلت زبي و خدها في وضع سجود و جبت فتلة علي جمب و دخلت زبي في كسها من ورة و اعد ارزع دقيقة لحد مكنتش قادر و اعد الوسع تزها و هي هيجانة و مستمتعة و اهتها مسكتتش و بيخرج اهتين وحدة متعة و وحدة من ضربي علي طيزها و عنيها دمعت و مكلتش دقيقة و جبت و اول محسيت هنزل طلعت زبي و كل لبن نزل علي تيزها طبعن بنت بتاعت نيت مفهماني عشان متحملش
الجزء اللي جاي هلخص موضوع مع ام بشوي و هبتدي اول بداية علي اخت بشوي (بنت شغالة)
اتمني تشجيع و انا بنزل اجزاء في اسرع وقت انا بقالي كتير في منتدي متابع قصص كتير محدش بينزل في سرعة دي. ���� ارجو تشجيع و لو اي حد عندو رقي او شايف في حاجة بعملها غلط في طرقتي لكتابة قصي يقدر يكتبها في تعلي او يبعتها رسالة كانت حاجة حلو او وحشة و القصة حقيقية
اسف علي موضوغ اللغة و هحاول علي قد مقدر احسنها
الاول هكمل قصة مع ام بشوي و بعديها هخش علي بنتها و ابنها
الجزء الخامس
بعد مخلصت و نكت ام بشوي و اول نيكة ليا و كنت 19 سنة تقريب اترميت علي سرير و هي كمان اترمت بعديها مكنها خمس دقايق او عشر دقايق و لقتها قامت و فضلت تلطم و تعيط و تولول علي اللي حصل و قلتلي انا مكنتش عوزة كدة مكنتش عوزي ابقي شرموطة انا سبتك تتحرش بيا و انا مش راضية عشان اكل عيشي و الفلوس اللي بخدها من اهلك لاكن مكنتش عاوزة اتناك يالهوي و فضلت تلطم علي وشها و تعيط رحت سبتها و طلعت اعد برة في صالة جات ورايا اعدت بردو و تعيط و تلطم رحت قلتلها انا مش عاوز نكد انا داخل جوة دخلت نقلت فديو من كمرة للكمبيوتر و شلت الكمرة خفتها فوق الدلاب و نمت علي سرير و انا فرحان و شوية لقيت باب اتفتح و ام بشوي دخلة عليا و هي لبسة و بتعيط و قلتلي انا مش هاجي تاني و هقول لاهلك اني بقيت تعبانة و مش بقدر علي شغل بيت و انت انساني قلتلها دقيقة وحدة اوريكي حاجة و فتحت كمبيوتر و شغلتلها فديو و سحبت سي دي (اي سي دي معرفش بتاع ايه) و خرجت من اوضة و خبيت سي دي فوق دلاب مطبخ و رجعت قلتلها انا لما خراجت كان معايا سي دي ده عليه فديو عشان لو مسحتي ده (قلت كدا عشان متمسحوش او تتعلم ازاي تمسحو هي متعرفش في كمبيوتر) و لقتها بتلطم تاني و بتعيط و تقلي ليه كدا و كلام الفاضي ده و في اخر بتقلي امسحو و عشان ختري و كلام ده قلتلها بسي فديو ده محدش هيعرف بيه حاجة لاكن انا و انتي نعيش حيتنا سوة انتي بقيتي زي مراتي و جيبي و جيبي برشام منع حمل عشان بعد كدا هجيب في كسك و فضلت تلطم و تعيط و سبتها و قلتلها فكري و انا برة و انا خارج مسكت شنطة ايد بتعتها فتحتها لقتها وخدة الروب و الكلوت فتلة اللي انا جبتهملها رحت خدهم و رميت شنطتها علي سرير و قلتلها هتمشي هبتدي انشر فديو هتعدي اقلعي العباية و لو لبسة حاجة تنية و عوزك تخرجيلي ب كلوت و برا بتوعك انا برة و خرجت استنيت دقايق قليلة و خرجت بكلوت و برا بتعتها و اعدت ادامي علي كرسي اصادي و بصة في وشي و منطقتش و مستنية مني اقمرها رحت قمت و هي لسة بصالي و خدها من اديها و دخلت اوضي اول مدخلت نطقت قلتلي انت بتصورني تاني قلتلها لاء و حتي لو صورت انتي اول فديو اتصورتي و كان برداجي انا ولا كتفتك و لا حطتلك منوم مش هتفرق بقي فديو من اتنين و رحت زقتها علي سرير (كنت عاوز اكسرها بقي) و نطيت فقيها (استخدمت كل اللي شفتو في فديوهات سكس) و ابتديت اكني بغتصبها اعد ابوس في بقها (بوس منغير خبرة لسة) و نزلت علي رقبتها و ابتديت اعضها جامد و بعنف و الحسها و هي ولا بتتحرك ولا بطنطق معني كنت بعضها جامد نزلت علي بززها و قبليها قلتلها انا مش نايم مع وحدة ميتة الا تتفعلي معايا او تقومي تمشي مردتش رحت نزلت علي بززها اول حاجة شديت بارة لاكن مفكتهاش قطعتها و اعد ارضع و امص منغير عض و هي ابتدت تتحرك بجسمها خفيف (بززها بتهيجها فكنت بتتحرك غصب عنها بس كانت بتحاول تمنع نفسها و بتحاول متطلعش اهات) حركتها خفيفة جدا اعد ارضع فيها و الحس و منغير عض و هي لسة مش عوزة تتفاعل قلتلها مشي انا هخلي حلماتك تجيب دم عشان تتفعلي معايا ابتديت ايد بتقرص حلمة جامد و بقي في حلمة تنية و بعضها بعنف لحاد مخرج اول اه و بتقلي براحة عملت اكني مسمعتش و بكمل عض فيها و ايدي اللي بقتفش حلمة تنية ابتدت تضرب بزها مش بتقرص و هي ابتدت تتفاعل و تقول اه و براحة رحت شلت بقي من حلمتها و قلتلها خلاص هتتفعلي يا لبوة و كان اول مرة في حياتي اشتمها مردتش رحت مسكت الحلمة تنية ببقي و ايدي بتدرب بزها التاني (بدلت ببين ايدي و بقي في بزة تنية)و ابتديت اعض و اضرب اجمد و هي ابتدت اهتها تخرج وجع و شهوة الاتنين و تقلي براحة فضلت كدا شوية لحد مصدرها احمر من كتر العض و الضرب و نزلت علي بطنها فضلت الحس و اعض فيها (سعتها كان جواية كبت جنسي و صدقت لقيت لحمة غير اني بحب العنغ و سيترة) فضلت اعض شوية و نزلت علي كسها شديت و اطعت كلوت بتعها و ابتديت الحس كسها وهي خلاص شهوة سيطرت عليها و بطلع اهات متعة فدلت الحس و اشد زنبور و اشفطو (كل ده عرفتو من بنت بتاعة نيت و فديوهات السكس اللي بتفرج عليها لاكن برضو مش بعمل باحترفية زي مهتعلم قدام) و ابتديت اعض زنبور و هي ابتدت اهات و صويت من وجع و براحة و راحت شتمتني قلتلي براحة يا خول و كانت اول مرة تشتمني اول مشتمتني انا اتجننت بسناني عضيت زنبور جامد و قمت رزعتها بالالم علي وشها انتي هنا لبوة و انا مش خول و رحت شدتها من شهرها علي وضع سجود و اعد اطبل بايدي علي طيزها و اقلها انا خول و هي بتصوت من وجع بس بردو مستمتعة لان كسها مبلول و عمال اضرب طيزها و اقرص زنبورها و لحم كسها بايدي لحد مكنت علي اخري و رحت ابتديت الحس كسها و هي في وضع كلبة او سجود و بلحس بس لحد مترعشت و جابت عسلها في بقي و قمت بعسلها بوستها في بقها و انا بدعك كسها و فضلت اعض شفايف بقها و بعديها رفعت رجليها علي كتفي و نكتها (طبعا نيك مكلتش اكتر من خمس دقايق و لقيت هنطر رحت طلعت زبي و نطرت علي بطنها و صدرها) بعد منزلت سبتها و نمت جمبيها علي سرير و شكلها بنسبالي كان تحفة لان جسمها كلو محمر و باين عليها عض و شفيفها ابتدت تورم استنيت شوية جمبيها و قلتلها بسي يا ام بشوي متزعليش من اللي حصل بس انا بحب عنف هي مرضتش رحت كملت كلامي متزعليش و اسف علي اللي عملتو و هي مبتردش رحت خدها في حضني راحن عيطت قعد اهديها و افهمها اني بحبها بس في جنس بحب عنف لحد ماقنعتها و قلتلها بسي بنسبة شغلك في بيت زي مهو لاكن انتي مبقتيش شغالة انتي هتيجي بيت اكنك مراتي او عشقتي توضبي شقتك و نتمتع و عشان متزعليش العنف ده يوم خميس بس لاكن طول اسبوع رمنسية و قلتلها ولا تشتميني و لا تديقيني و مش هتلاقي مني غير حنية و حب معادا خميس و اعد احاول اصلحها بس هي بردو قلتلها قومي غيري ملاية دي عشان كلها لبني و عسلك يا حبيبتي و روحي و انا هفهم اهلي انك كنتي تعبنة جيتي شوية و انا اللي قلتلك تروحي عشان ميخصموش حاجة منك ابتدت تقوم ملط و هتاخد عباية او الروب اللي جبتهلها تلبسو قلتلها لاء يا حبيبتي ملط عاوز اتفرج علي طيزك و بزازك بتضرج قامت غيرت ملاية و حطت تنية في غسالة و شغلت غسالة و قلتلها قومي البسي و روحي قلتلي ممكن تنزل تشتريلي بارة و كلوت بدل اللي اطعتها قلتلها لاء انا احبك تبقي لبوة في شارع يا حبيبتي (هو مش دياثة لاكن عاوز اكسرهها) قلتلها انتي بتحتاجي كام فلوس عشان تروحي قلتلي 3جنيه قلتلها مشي و روحت فتحت شنطة و فضيتها و خد فلوس اللي معاها و قلتلها هتخدي خمس جنيه تروحي بيها عشان متخشيش اي محل تشتري بارا او كلوت و فضلت تكلم و العباية لزقة علي جسمي و ازاي هنزل و مينفعش و انا رافض و جاية تاخد كلوت بتاعي اللي جبتهلها الفتلة تلبسو قولت لا بردو و خدو و قطعتو برضو و اخر مزهقت ملبستش غير عباية علي لحم و بززها بينة و حلمة كمان و طيزها بتدرج هي و بززها من حركتها ده غير شفتها اللي ورمة و عض اللي في رقبتها و ودنها و خدها باين (يعني اللي يشفها يقول شرموطة لسة مخلصة) و رحت مطبخ طلعت كيس فراخ بنيه قلتلها خدي ده لبشوي و اختو و حطيتو في شنطة و خدها من اديها علي اوضي ادام تسريحة و مراية و وقفتها و انا وراها و هي لبسة عباية و شورتلها علي بزها قلتلها حلماتك بينة راحت نزلت تبوس ايدي و تقلي جبلي بارة مش لازم كلوت رحت اومتها و خدها في حضني و قلتلها انا بحبك اوي و لفتها للمراية تاني و حضنتها من ضهرها و قلتلها في ودنها انا زي مبحبك لاكن انتي شتمتيني لو مكنتيش شتمتي كنت هجبلك لاكن ده عقابك (كل ده و انا عريان) قلتلها استني سواني رحت لبست بسرعة و ختها تاني قدام المراية و قلتلها نهردة هتروحي كدا عشان متشتمنيش تاني راحت قلتلي انت لبست ليه رحت مرضتش و ابتديت اعض و الحس رقبتها و العب في بزها و بعد فترة نزلت ايدي من علي بزها سبت وحدة تفرك بز و تنية علي كسها و اضغط علي عباية عشان ايدي توصل لكسها لحت مالعباية اتبلت من كسها و حلمت بزها وقفت و بينة و خدها من اديها و اديتها شنطتها قلتلها هتخرجي من العمارة و همشي وراكي لحد موقف لما تركبي عشان تمشي و حلمتك وقفة متعديش في حتة مدتهاش فرصة و خرجنا من شقة و ركبنا اسانسير و كنت ساكن في دور 9و قلتلها فين 5 جنيه طلعتها خدها و دخلت ايدي من عباية لعبت في حلمتها و حطيت خمس جنيه عند بززها قلتلها خليها كدا عشان تتعلمي متشتميش تاني و طلعيها في مكروباص و اول مالاصنصير قرب شلت قدية و ضربتها ضرية علي بزها و قلتلها قدامي يا لبوة يا ام حلمة بينة (من كتر لعبي حلمتها اصلا كبيرة و مه هيجان بتعها وقفا جامد) و احنا نزلين من بير سلم بعد اصانصير في كام سلمة بعد كدا باب عمارة مقفول و هي نزلة ضربتها جامد علي تيزها و قلتلها عمال تضرج جامد من ورة بعديها مشيت وراها و ناسس بتتفرج عليها طبعا و كمان عشان دنيا شمس جسمها كله باين و اول مركبت مكروباص رجعت انا بيت و فرحان علي اللي عملتو و بليل مردتش احكي للبنت بتاعة نيت و قلتلها لا خفت و اعد امارس معاها كام و قلتلي حاول بكرة و فضلت كدا شهر او اكتر مع بتاعة نيت اقلها خايف احطلها برشام و ام بشوي كل يوم انكها مرة او اتنين او تلاتة لاكن برومنسية و يوم خميس افشخها تعزيب ببقي و ادية و هي بقت تتجاوب معايا و بقت حبة موضوع
ام بشوي بقت تعلمني بوس و لحس كس و تمص زبري و نيك و بقيت اطول في نيك الاول كان مكملش خمس دقايق لاكن دلوقتي بعد بتلت ساعة نيك و عشر دقايق مص زبري (كل يوم خميس اديها برشام زي فيجرا اللي حطيتو اول مرة هي تخدها اول متيجي و انا اخد وحدة فيجرا) و بعد شهر او اتنين مش فاكر بقيت احكي لام بشوي علي بنت بتاعة نيت و اني حكلها كل حاجة لحد قبل يوم اللي نكتك و عمال اقلها اني مفهمها خايف انيكك و احطلك فيجرة و عرفت برشامة كان سبب في اني انكها معني دلوقتي هي حبة نيك و بنتمتع سوة قلتلي عاوزة اتفرج و انت بتكلمها فقلتلها بليل هقلها ان بكرة عندك مشوار و مش هتيجي تفتح في نهار و هكلمها كام و اتفرجي من بعيد انتي و ده حصل و بعديها ام بشوي قلتلي اتفق معاها انم حتحطلي البرشامة و اعد احكلها اللي حصل من شهور زي اللي حصل اكنو لسة حاصل و فهمتها ان ام بشوي خييفة مني و هحكلها عليكي و هجبرها اني انكها ادامك (طبعا اتفق مع ام بشوي و ورتها فديوهات اللي كنت مصورها لبتاعة نيت و مفهمها لو هتدتنا احن هنهدتدها و قلنا ناخد حظر اكتر و طلعت من بيتي عندي مسكين فرو بتوع غوريلات كدا كنت جيبهم و قلتلها هنلبس دول و وقت بوص او مص هرفعو سنة نخرج بقنا بس) و ده حصل و بقينا كل يوم نتمتع سوة نيك و نفتح كام للبنت سعات لاكن يوم خميس كنت بفشخها و قعدنا سنين علي كدا مفيش جديد لحت مانا ابتديت انزل شغل مع ابويا و امي بقيت انزل اربع ايام شغل و يومين اخدهم اجازة بحجة هخرج مع صحابي و يوم سابع شركة اجازة اصلا و يومين دول كنت بقديهم مع ام بشوي اللي بقت في بيت لوحديها كل يوم تنضفو و تعمل غدا و تسيبو لامي لما ترجع نسخنو و كنت يومين دول باخد مبلغ كويس علي اساس اني هخرج و انزل اشتري قمصان و كلتات لحببتي ام بشوي و بقينا نجيب بيرة و وسكي و نشرب و بديها باقي فلوس و فضلنل كدا فترة لحد متفقت مع ام بشوي احاول اجبها شغل عندنا الاول اعد شهور في مكتبي عند ابويا اقفل عليا من جوة بالمفتاح و موظفين كانو مستغربين حتي ابويا و امي و كان لما يخش موظف او موظفة نتكلم في شغل او حاجة اقفل وراه باب بالمفتاح و بقيت بتحجاج ادام ابوية اني ماسك قسم الاستراد من برة و مينفعش حد يخش و يكون بروجكتور او كبيوتر علي اسعار او شغل و مينفعش اكون بشرح لحد من تيم بتاعي علي حاجة يخش و يشوف اللي بيحصل فاقتنعو و موظفين اتعودو علي كدا اني علطول بقفل باب بمفتاح و بعد موضوع ده بقي طبيعي بعديها بشهر قلت لابويا و امي دلوقتي احنا مش بنعد في بيت غير نيجي و ننام بليل فمفيش حاجة بتبهدل و بدل ام بشوي بندفعلها فلوس علي فاضي فكل يوم تيجي بيت تروقو و تطبخ في سعتين و تلبس و تيجي شركة تساعد راجل بتاع قهوة و شاي و تروقلنا مكتب هم اقتنعو بكلامي و بقت اول متخلص تنضيف تيجي شركة و انا مفهمها اول حاجة لما تيجي تعمل كبية نسكفيه تجبهالي و تيجي تروق مكتب اول مكتب حتي ابل مكتب ابويا و امي و بقت تخش انكها علي سريع و تروق و قفل باب علينا لان ده بقي طبيعي و طبعا امي و ابويا مشكوش في حاجة لان ام بشوي بتعد معايا في بيت من وانا صغير و عمرهم مهيفكرو في ببنا حاجة و اعدنا كدا فترة انكها في مكتب و هي يوم خميس و اتنين مفهمة ابويا انها مش هتيجي شركة لانها بتسيق شقة كملة و ده بيهدها و نفس يومين انا بخرج مع صحابي و اعدنا فترة طويلة علي كدا و كمان اتفرجنا علي فديوهات نيك طيز و فتحتلها طيزها بعد فترة ام بشوي قلتلي خطوبة ماريان شهر جاي و لازم تيجي مش انت جوز امها بضحك و هزار فقلتلها مشي و عزمت ابويا و امي و شركة كلها لان ناس كانت بتحبها كانت بتنضف مكتب و تعمل شاي و قهوة فطبعا ابويا و امي قللها الف مبروك و ادوها نقطة عروسة بس مش هيروحو و موظفين الشركة جمعلها مبلغ محترم من بعض بردو نقطة و كان في بعض موظفين رحين خطوبة و قبل خطوبة باسبوع قلت لامي و ابويا اني هروح معترضوش و قلت في شركة و بقي لما كان مثالا 20% من موظفين بس اللي هيروحو خطوبة بقي 80% لما عرفو اني رايح و اتفقو معايا هنتجمع عند شركة نروح مع بعض اللي معاه عربية يعدي علي اللي معهوش و هنتجمع هنا و انا عربية بتعتي هتركب معايا وحدة اسمها رانا كانت تحتية في شغل في قسم بتاعي بس اية من جمال بس ملمستهاش ولا فكرت فيها لان كنت شبعان مع ام بشوي و هروح اخد عروسة من كوفير و العريس و ام بشوي في عربيتي لانها كانت افخم عربية و نزف عروسة و طبعا كان اللي معاه عربيات بيلف يجيب اللي هيجي معاه لاكن انا طبعا فضلت في هيبة و قلت لرنا حد يجيبك او تيجي بتكس و هي جت بتكس و اتحركنا كلنا علي كوفير و خد ام بشوي و و بنتها عسل اللي اول مرة اشفها بس كانت ايه دبدوبة بمعني كلمة طولها متوسط بززها كبيرة زي امها و كبيرة عن سنها (اصغر من بزاز امها بحاجة بسيطة فبنسبة لسنها كببرة) و وسطها متوسط و بطن خفيفة خالص و نس تحتاني كبير اوي طيزها و وركها و سمان رجلها خرافة المهم خدناها و رحنا علي قاعة كان ابويا بردو ماجرهلها بالاكل ليها (ده بعد ماقنعتو انهم غلابة و ست ديما خدمانا من عمر و لازم نفرحها) و اعدنا هناك زفنا عروسة و خلصو يوم علي ساعة واحدة فجر و كانا خلاص هنروح بس كنت عامل مفاجئة (خد من ابويا 1500جنيه و قلتلو هتفق مع مركب نخدها لمدة سعتين في نيل و هاخد عروسة و عريس و ام بشوي و جوزها و ابنهم و موظفين شركة بس و نعد في نيل سعتين) قلتلهم علي مفاجءة و اللي جيه ام بشوي و جوزها و ابنهم و ام عريس و جوزها و بنتهم و عريس و عروسة و موظفين بس كدا و طلعنا بعربيتنا عادي علي مركب و اعدنا نرقص و نهزر و نشرب و كنت وانا برقص رانا كانت لازقة فيا و لما شغلو سلو محدش رقص غير عريس و عروسة و باقي بيسقف و رانا جت شدتني و قالتلي تعالي نرقص و كلو حتي استغرب بس رقصت معاها مكسفتهاش و خلصنا يوم و قلتلهم قبل منمشي بكرة ساعة 10 كلو يبقي في شركة و اللي هيتاخر عن 10:10 مخصوم منو يومين و اللي هيغيب مخصوم منو اربعة قلت كدا عشان اشد عليها انا بهزو و صاحبهم بس بردو يعرفو وقت شغل شغل و خد ام بشوي و جوزها و ابنها و بنتها و رانا معايا في عربية اروحهم و باقي زي مهم كل واحد هيروح زي مجم مع بعض فام بشوي و جوزها و ابنها اعدو ورة و عروسة و رانا اعدو علي كرسي واحد جمبي بس رانا كانت من نحيتي معني كان نفسي في عروسة عشان كنت هايج عليها رانا اه امر و حلوة لاكن معايا في شركة فمرضاش اجي جمبيها عشان مشاكل مع ابويا و رانا و احنا في طريق كانت لازقة فيا و حطة راصها علي كتفي و انا شايف ام بشوي في مراية بتغلي من غيرة و صلتهم بيتهم و طبعا شكروني اوي علي اللي عملتو و اني اوصلهم و انا وسط كلام قلتلهم ام بشوي دي حبيتي و مربياني و طلعو بيتهم و رنة قلتلها هطلعك برة اول شارع و اوقفلك تاكس قلتلي متروحني عشان فستان عريان شوية مش هينفع اروح فجر كدا قلتلها مشي و جدعانة مني بس متخديش علي كدا و انا ماشي لقتها حاطت اديها فوق ادية رحت بنرفزة رانا في ايه انتي شرب عامل فيكي حاجة رانا احنا شغل انا مضيرك برة شغل صحاب مفيش اكتر من كدا لقتها شالت اديها وصلتها لحد بيت و قبل متنزل قلتلي انا بحبك قلتلها رانا انتي كدا عوزة تدمري صحبية اللي ببنا انتي اكبر من بكام سنة خمسة او سبعة و مينفعش نتجوز فخلينا صحاب احسن راحت نزلت و انا مشيت علطول روحت طبعا خت الطريحة تمام من ابيا و امي علي تاخير و انا كدا موظفين هتغيب قلتلو كلو هيبجي في معدو و اللي كان بيتاخر هيجي بدري قلولي هنشوف نمت طبعا لاني شارب كتير و صحيت رحت شركة و حمد ال*** ان كل اللي كانو معايا جم في معدهم و بعد موصلنا بساعة بلغوني ابويا عوزني دخلت و امي كانت جوة عندو قلي ابويا ايه اللي حصل مع رانا (كنت فاكر انها حكتلو كل حاجة) فقلتلو ايه اللي حصل بيقلي موظفين مفيش غير في بقهم علي انكم رقصتو سلو مع بعض ( قلت كويس ان مش هي اللي حكتلو) قلتو فيها ايه رانا انسانة كويسة و سفرت كتير برة مصر عشان شغلنا و قبليها كانت بتسافر في شغلها قديم زي محكتلي و هي بنسبلها دنيا فري عادي لما ترقص مع حد و اقرب حد في شركة ليها انا لانه معظم شغل سوة مع بعض فعدي رقصت معايا صحاب لاكن مفيش حاجة و فضلنا نتكلم في حوار ده لحد مزهقت و خلص معاهم و فهمتهم في اخر مفيش حاجة ببنا و خرجت دخل مكتبي و قفلت كطبيعي و حد خبط فتحت لقيت رانا دخلت و قفلت وراها عادي و اتكلمنا في شغل عادي و قبل متخرج قلتلي اسفة علي امبارح قلتلها رانا انا بحبك كصحبة و ممكن كمان نخرج لاكن مفيش اكتر من كدا ده الشركة كلها بتكلم عليا انا وانتي نهردة قلتلي عرفت قلتلها يلا كملي شغلك و قفلت وراها و كنت هنام بس بعديها بشوية لقيت باب خبط تاني فتحت اتفاجئت ام بشوي معني متفق مع ابويا و قلتلها انتي اجزة بكرة و كانت جيبالي نسكافيه و دخلت و اعد ادلعها و اول شكرتني عللي اللي عملتو و اللي عملو ابويا امبارح و اني شرفتها ادام اهل عريس و بعديها قلبت وشها و اتحولت و بقت تشرشح ايه حكاية رانا قلتلها صاحبة و اديكي مرزوعة معايا في شركة و ساعت بتنضفي مكتب و هي بتكون معايا في شغل مفيش حاجة ببنا غير شغل و اعد اقنعها و كانت محلوة لانها عملة شعرها امبارح و ميكب لسة علي وشها فاعد ادلعها لاكن منكتهاش لانها كانت هتعرق و كانت ممكن تتفضح و اعدنا نتكلم انا و هي عادي لاني بحب اتكلم معاها و برتاح معاها في كلام وسط كلام بتقلي مصاريف و مش عارفة اجهز ازاي البت و لسة كمان واد و كلام ده قلتلها انشاء الل• متشليش هم و بنتك خريجة ايه قلتلي تجارة قلتلها متجبيها شركة تشتغل قلتلي لاء و انا مش عاوزة اخليها زيي كدا خدامة قلتلها اممم طيب هتكلم مع اهلي الاول اني عاوز سكرتيرة تزبتلي ورق و تسعدني و كدا و لو ملقتهمش اعترضو هبتدي اقول اني عاوز سكرتيرة و انزل اعلان و هرفض كل اللي هيجيلي و هقنعهم اني هجيب بنتك فضلت تدعيلي و تشكرني و كان في شوية بوس و تقفيش و ضرب علي طيز و صاممت مش هتخرج غير مجيب لبني في بقها بسبب موضوع بنتها اللي هعملو و اشغلها سكرتيرة و فضلت تمصو لحد مجبت و خرجت و بليل اتكلمت مع ابويا و امي و معترضوش طبعا جالي بنات كتير بس كلهم سبي رقمك و لو في نصيب هكلمك لحد تالت يوم قلت لابويا علي بنت ام بشوي قلي يبني دي مبتعرفش لغات ولا اكيد ليها في كمبيوتر اوي قلتله بس هي هتظبتلي موعيدي تبعت ميلات اللي ادهلها و تكون معايا بدل رانا لما يجي ناس من برة لان رنا بتفهم لغات و مش لازم كل حاجة بنعملها تكون عرفاها لاكن تنية مش هتفهم انا بقول ايه هي هتزبتلي ورق و موعيد و كدا و موضوع ميلات و كمبيوتر هعلمهلها و غير مرتبها هيبقي بسيط مش زي اللي كانو هيشتغلو ابويا معترضش و تاني يوم قلت لام بشوي و قلتلي من بكرة هتبقي موجودة و شفت مكتب تدريب قريب مننا عشان احجزلها دورة ICDL عشان تتعلم و تاني يوم جات ام بشوي علي شركة بدري و معاها بنتها (اول مرة تيجي بدري شركة للانها علطول بتروح بيت اول زي مشرحت) و جتلي و خبطت و دخلو و طبعا انا كنت شفت بنتها في خطوبة و هي عرفاني كمان و غير كلام امها عليا في بيت و كانت مكسوفة طبعا مكنتش تعرف اي حاجة كل معلومتها عن كمبيوتر تخش علي فيس جوجل لاكن متفهمش حاجة في ميلات و طبعا متعرفش لغات كام كلمة انجليزي فاتكلمت معاها و قلتلها وحدة وحدة هتتعلمي و انا هحجزلك في مكتب بعدينا بكام عمارة بيدي كورس في كمبيوتر هحجزلك علي حساب شركة (دفعت من معايا مقلتش لابويا) بس عوزك تتعلمي بسرعة و معادك كل يوم ساعة 10 متتاخريش وشرحتلها مفروض تعملو و كلمت اللي بيعمل قهوة و شاي يجيب مكتب صغير يحطو في مكتبي علي جمب و كرسي عشان سكرتيرة جديدة و فهمتها وقت ميكون معايا ناس اي حد في مكتب تخرجي من نفسك تعدي مع رانا او اي موظفة او في استقبال يعني لو حتي امك تخرجي لحد ماللي في مكتب يخرج و هي قلتلي حاضر و ام بشوي قلتلي مش هوصيك عليها قلتلها في عنيا و اعدنا كدا شهور و ابتدت تتعلم شغل الورد و اكسل و اوت لوك و ميلات كنت بكتبهلها في ورقة و هي تكتبها في ميل و تبعتها طبعا بتنقل حروف لانها متعرفش انجليزي و رانا كانت مديقة من االي بيحصل لاني بعدها عن شغل برة شركة يعني اول يجلنا ناس من برة مصر كانت هي اللي بتبقي معايا زي مسعدة ليا و مرة كمان سفرت معايا ايطاليا بنزور مصنع المهم بعدها عن ده كله و شغلها جوة س
شركة بس و علاقتي ام بشوي زي مهي و يومين في اسبوع خميس بفشخها و بوم تاني رومنسية و بنت بتاعت نيت معانا زي مهي